Skocz do zawartości

stukneło-pukneło i auto zgasło. OT taka ciekawostka


szyman

Rekomendowane odpowiedzi

> Nie wiem czy mówić niektórym świat legnie w gruzach

> Ale co tam Octavia I 1.9 tdi 90KM

Ostatnio koledze w takie po 100 tysiach a ma od nowości panewka poszła. Tutaj walnął zawór czy coś innego a zawór był w następstwie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ostatnio koledze w takie po 100 tysiach a ma od nowości panewka poszła.

Pewnie jedna z ostatnich odmian 1.9TDI, juz PD. Niestety dosyc czesty przypadek, VAG nawet dobry silnik poptrafil popsuc swoimi zmianami oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem czy mówić niektórym świat legnie w gruzach

> Ale co tam Octavia I 1.9 tdi 90KM

I cóż w tym takiego nadzwyczajnego? Wszystko może się zdarzyć. Jeśli miałbym na podstawie tego zdarzenia zmieniać swoje poglądy co do silników TDi byłbym niepoważny. Bardziej interesuje mnie -

- przebieg samochodu

- czy znasz go od nowości czy też odkupiłeś

- czy samochód był właściwie eksploatowany i serwisowany

A co najważniejsze - interesuje mnie procentowy odsetek podobnych usterek w stosunku do ilości wyprodukowanych silników ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ostatnio koledze w takie po 100 tysiach a ma od nowości panewka poszła. Tutaj walnął zawór czy coś

> innego a zawór był w następstwie?

nierząd wygląda na cały ale ustawić sie nie dało na znaki z tego względu że motor można obrócić o 1/6 obrotu dalej stoi. przebieg 190000 km. auto serwisuje od 4 lat jak był miesiąc wcześniej na zawieszenie nic niepokojącego nie było widać ani słychać. Jedynie co mi sie nie podoba to że jest przytarta góra ale też nie jakoś dramatycznie, nie takie przytarcia widziałem i jeździły. Chyba że nie fortunnie stanął popychacz i dalej poszło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no troche mnie zaskoczyłeś bo byłem przekonany ze 1,9 tdi 90KM należały raczej do bezawaryjnych silników obstawiałem iż może to być coś nowszego typu BXE

znam kilka aut ze stajni vag z tymi silnikami które mają od 300tys. w góre

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no troche mnie zaskoczyłeś bo byłem przekonany ze 1,9 tdi 90KM należały raczej do bezawaryjnych

> silników obstawiałem iż może to być coś nowszego typu BXE

> znam kilka aut ze stajni vag z tymi silnikami które mają od 300tys. w góre

Zawsze moze byc jakas wada materialowa, ktora wyjdzie w 1 przypadku na milion.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no troche mnie zaskoczyłeś bo byłem przekonany ze 1,9 tdi 90KM należały raczej do bezawaryjnych

> silników obstawiałem iż może to być coś nowszego typu BXE

> znam kilka aut ze stajni vag z tymi silnikami które mają od 300tys. w góre

Bo są bezawaryjne, jednak nie można wykluczyć takich fakapów. To tylko mechanika, nie ma 100% bezawaryjnych silników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.