tygrysek86 Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 fabrycznie nowy samochódpacjent: opelczym dodatkowo zakonserwować podwozie przed zimą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 fabrycznie nowy samochód pacjent: opel czym dodatkowo zakonserwować podwozie przed zimą? A długo chcesz nim jeździć? Bo jak kilka lat to ja bym się nie przejmował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 fabrycznie nowy samochód pacjent: opel czym dodatkowo zakonserwować podwozie przed zimą? A co na temat takiej konserwacji mówi gwarancja? dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KYRTAP Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 czym dodatkowo zakonserwować podwozie przed zimą? Nałóż dobry wosk na lakier i nie kombinuj. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Nałóż dobry wosk na lakier i nie kombinuj. Pozdro Ale on pyta o podwozie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Nałóż dobry wosk na lakier i nie kombinuj. Pozdro I to pomoże zabezpieczyć przed korozją spód auta i profile zamknięte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KYRTAP Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Ale on pyta o podwozie Nie gadaj? Poważnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Baranek w sprayu na elementy zawieszenia, sanki, belke etc - to lapie rdza i nieladnie wygląda. Podwozie olac - nie ma prawa sie z tym nic dziać 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin114 Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 fabrycznie nowy samochód pacjent: opel czym dodatkowo zakonserwować podwozie przed zimą? Szybciej sie mechanicznie zacznie sypać niż blacharsko . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 fabrycznie nowy samochód pacjent: opel czym dodatkowo zakonserwować podwozie przed zimą? Zapytaj w ASO, czy można i jeśli już, by nie stracić gwarancji, raczej do wykonania w ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franki Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Nigdy nie konserwowałem podwozia w Oplach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 fabrycznie nowy samochód pacjent: opel czym dodatkowo zakonserwować podwozie przed zimą? Jeśli nie ma - dołożyć nadkola z tyłu. Piszę to na podstawie doświadczenia (wieloletniego, jeśli po kilku latach zmienisz bolid, to Cię to nie dotknie) z oplem właśnie. Z podwoziem jako takim nic się nie dzieje (widuję wiele opli z korozją tylnych nadkoli...), ale brak nadkoli objawił się... brakiem fragmentu blachy w okolicy wlewu paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Podwozie olac - nie ma prawa sie z tym nic dziać Nawet w oplu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 fabrycznie nowy samochód pacjent: opel czym dodatkowo zakonserwować podwozie przed zimą? W Zafirze A miałem w gwarancji zapis o zakazie konserwacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Do podwozia Valvoline Tectyl Bodysafe, najlepiej w aerozolu bo ma lepszą konsystencję niż wersja pod pędzel, do profili zamkniętych Valvoline Tectyl ML, a na elementy zawieszenia albo Tectyl Bodysafe albo jakiś "baranek". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Nawet w oplu? nigdy nie miałem Ale przyjąłem że jak w fordzie sie nic nie działo, to i czemu ma sie w oplu dziać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 to i czemu ma sie w oplu dziać Bo od wielu lat na AK słychac było głosy ze ople rdzewieją nadprzeciętnie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Ile lat zamierzasz jeździć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Do podwozia Valvoline Tectyl Bodysafe, najlepiej w aerozolu bo ma lepszą konsystencję niż wersja pod pędzel, do profili zamkniętych Valvoline Tectyl ML, a na elementy zawieszenia albo Tectyl Bodysafe albo jakiś "baranek". również polecam bo sam stosuje profilaktycznie tego valvoline, najlepsza chyba cena do pojemności ,coś 25zł za 400ml Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 nigdy nie miałem Ale przyjąłem że jak w fordzie sie nic nie działo, to i czemu ma sie w oplu dziać spróbuj po kilku latach co z tyłu przy zawiasie w focusie coś robić- w słuzbowym jak widzieli mnie z autem na warsztatach to płakali, odkręcało się jak w wytworach za czasu PRL-u, a pomijam, że spod fabrycznej konserwacji ruda wyłaziła aż miło. Jak nówka i dla siebie na kilka lat auto to bym zapaćkał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 28 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Samochod nie mój. Ale w rodzinie będzie 15 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Samochod nie mój. Ale w rodzinie będzie 15 lat. to robiłbym konserwację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 28 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Polonez mial konserwacje i rdzy prawie brak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcolomeo Napisano 29 Września 2015 Udostępnij Napisano 29 Września 2015 Samochod nie mój. Ale w rodzinie będzie 15 lat. Polecam produkty Noxudol. Mają w ofercie środki do nowych aut np. bezrozpuszczalnikowe 700 do profili i 300 na podwozie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 29 Września 2015 Udostępnij Napisano 29 Września 2015 Samochod nie mój. Ale w rodzinie będzie 15 lat. 15 lat wytrzyma, generalnie oddać do profesjonalnego zakładu i powtarzać tak co 2 czy 3 lata blacha będzie jak nowa. Wiem bo ojciec kumpla pracuje przy konserwacji i swoją nexie tak zrobił i 17 lat bez rudej Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 29 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2015 no a wiadomo, że NEXIA lubi rdzę.kolejny przykład że warto konserwować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 29 Września 2015 Udostępnij Napisano 29 Września 2015 Astra nie ma fabrycznie zabezpieczonego podwozia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 29 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2015 tak, ma fabrycznie zakonserwowany dół.ale na tyle lat trzeba być tego pewnym i trzeba poprawić fabrykę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 29 Września 2015 Udostępnij Napisano 29 Września 2015 Na gwarancji nie ryzykowałbym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 29 Września 2015 Udostępnij Napisano 29 Września 2015 spróbuj po kilku latach co z tyłu przy zawiasie w focusie coś robić- w słuzbowym jak widzieli mnie z autem na warsztatach to płakali, odkręcało się jak w wytworach za czasu PRL-u Dlatego, nauczony doświadczeniem z opela, zabezpieczyłem wszędzie, gdzie dojrzałem "gołe" wystające gwinty dodatkowo nakręconymi nakrętkami tak, by zwoje były chronione. Gdybym tak zrobił w opelu (od razu, bo teraz też jest), to po czasie, gdy przyszło mi działać przy układzie wydechowym, nie musiał bym odtwarzać ukręconej szpilki na wylocie katalizatora... A że większość gwintów to wymiary niepospolite, drobnozwojne, to nabyłem odpowiednie nakrętki nierdzewne i śpię spokojnie wymiana tłumika obędzie się bez kątówki - wystarczą klucze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motochemia Napisano 30 Września 2015 Udostępnij Napisano 30 Września 2015 Konserwować możesz barankiem, bitex, durabit ten noxudol tez jest dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 30 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2015 A cenowo jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
106 Napisano 30 Września 2015 Udostępnij Napisano 30 Września 2015 Bo od wielu lat na AK słychac było głosy ze ople rdzewieją nadprzeciętnie.... Od tych, co sąsiad znajomego kuzyna wujka dziadka przyrodniej siostry miał opla? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.