kadu Napisano 8 Października 2015 Udostępnij Napisano 8 Października 2015 Dsg jakoś wydaje się być kosztowny...? Klepnięte z telefonu. Musisz poczytać więcej na forach o VAGach. Z silnikiem 3.2 łączone są skrzynie DQ250 (6 biegów i mokre sprzęgła) - z tego co wiem są bardzo wytrzymałe. W przeciwieństwie do tych 7b z suchymi sprzęgłami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 8 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2015 Musisz poczytać więcej na forach o VAGach. Z silnikiem 3.2 łączone są skrzynie DQ250 (6 biegów i mokre sprzęgła) - z tego co wiem są bardzo wytrzymałe. W przeciwieństwie do tych 7b z suchymi sprzęgłami Bardzo wytrzymałe, czyli wymieniać trzebaTam rozrząd jest na łańcuchu? Klepnięte z telefonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadu Napisano 8 Października 2015 Udostępnij Napisano 8 Października 2015 Bardzo wytrzymałe, czyli wymieniać trzeba Tam rozrząd jest na łańcuchu? Klepnięte z telefonu. Tak, rozrząd jest na łańcuchu i jego wymiana jest dosyć droga. Z reguły zaczyna oddzywać się grubo ponad 200 000 km. Każde używane auto z automatyczną skrzynią stanowi pewne ryzyko i zarówno przy DSG jak i przy przekładniach hydrokinetycznych nie liczyłbym na tanią naprawę. Wpomniane wcześniej modele BMW też są drogie w eksploatacji (wysokie ceny części). Niestety - mocny silnik, automat, dobry napęd (RWD, AWD) = dosyć droga eksploatacja. PS. Wspomniana skrzynia DQ250 po modyfikacji softu znosi 600Nm, a to pokazuje, że jakiś tam zapas jednak ma przy seryjnym R32. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 8 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2015 Tak, rozrząd jest na łańcuchu i jego wymiana jest dosyć droga. Z reguły zaczyna oddzywać się grubo ponad 200 000 km. Każde używane auto z automatyczną skrzynią stanowi pewne ryzyko i zarówno przy DSG jak i przy przekładniach hydrokinetycznych nie liczyłbym na tanią naprawę. Wpomniane wcześniej modele BMW też są drogie w eksploatacji (wysokie ceny części). Niestety - mocny silnik, automat, dobry napęd (RWD, AWD) = dosyć droga eksploatacja. PS. Wspomniana skrzynia DQ250 po modyfikacji softu znosi 600Nm, a to pokazuje, że jakiś tam zapas jednak ma przy seryjnym R32. Liczę się z kosztami, dlatego szukam skrzyni w miarę bezawaryjnej czytaj te starsze Nie musi być też 400KM, wystarczy w miarę komfortowe wyprzedzanie czytaj poniżej 10s do 100km/h czy dalsze przyspieszanie powyżej 120-130km/h Nie są to chyba wymagania z kosmosu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 8 Października 2015 Udostępnij Napisano 8 Października 2015 Tak, rozrząd jest na łańcuchu i jego wymiana jest dosyć droga. Z reguły zaczyna oddzywać się grubo ponad 200 000 km. Każde używane auto z automatyczną skrzynią stanowi pewne ryzyko i zarówno przy DSG jak i przy przekładniach hydrokinetycznych nie liczyłbym na tanią naprawę. Wpomniane wcześniej modele BMW też są drogie w eksploatacji (wysokie ceny części). Niestety - mocny silnik, automat, dobry napęd (RWD, AWD) = dosyć droga eksploatacja. PS. Wspomniana skrzynia DQ250 po modyfikacji softu znosi 600Nm, a to pokazuje, że jakiś tam zapas jednak ma przy seryjnym R32. Ten łańcuch, a w zasadzie dwa łańcuchy zaczynają się rozciągać zanim auto przejedzie 100 kkm. Wymiana trwa przeważnie 2-4 dni i kosztuje 6-8 kzł w zależności od miasta. Nie przesadzajmy też z drogimi częściami do e46, bo nawet nie ma co porównywać z V6 3.2 Audi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadu Napisano 8 Października 2015 Udostępnij Napisano 8 Października 2015 Takiej odpowiedzi można się spodziewać patrząc na podpis i avatar Należy jednak sprostować, że rozrząd z wymianą to koszt 4-5 tyś (części są takie same jak w każdym VR6 24v), natomiast wymiany wymaga zazwyczaj po ok 200 tyś km. Podczas zakupu auta można też dosyć łatwo zweryfikować w jakim jest on stanie. Z mojego punktu widzenia lepiej zainwestować w rozrząd i mieć z nim spokój praktycznie do końca eksploatacji samochodu, niż latami walczyć z postępującą korozją, zostawiając pieniądze u blacharzy i lakierników. Tutaj można trochę o tym poczytać: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=121393 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 8 Października 2015 Udostępnij Napisano 8 Października 2015 Takiej odpowiedzi można się spodziewać patrząc na podpis i avatar No niby tak, ale nie kupiłem e46 w ciemno i na pałę. Trochę znam auta od strony technicznej, bo je naprawiam i szukałem właśnie tego modelu, żeby nim tanio jeździć, a nie naprawiać. Należy jednak sprostować, że rozrząd z wymianą to koszt 4-5 tyś (części są takie same jak w każdym VR6 24v), natomiast wymiany wymaga zazwyczaj po ok 200 tyś km. Podczas zakupu auta można też dosyć łatwo zweryfikować w jakim jest on stanie. Sam łańcuch może wytrzyma, ale koła zębate i ślizgi są słabe, do tego wyjmowanie silnika i zabawa niezbyt tania się robi. Z mojego punktu widzenia lepiej zainwestować w rozrząd i mieć z nim spokój praktycznie do końca eksploatacji samochodu, niż latami walczyć z postępującą korozją, zostawiając pieniądze u blacharzy i lakierników. Tutaj można trochę o tym poczytać:http://www.bmw-klub....p?f=69&t=121393 . Podałeś przykład, gdzie o rdzy pisze każdy, kto posiada model przed liftem. Od 2002r problemu nie ma, chyba, że auto klepane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 11 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2015 A s40 2.4i w automacie? jak z awaryjnością i korozją? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 11 Października 2015 Udostępnij Napisano 11 Października 2015 A s40 2.4i w automacie? jak z awaryjnością i korozją? Znam trochę ten model, silnik i skrzynię. Serwisowałem regularnie dwa takie egzemplarze. Fajnie jeżdżą, problemy są z wyciekami oleju z silnika, a w jednym poleciało koło zmiennych faz rozrządu (podobno częsty przypadek) przy przebiegu trochę ponad 100kkm. Problem też był z palącym check engine z powodu uszkodzonego filtra oparów paliwa, śmierdziało przy tym wachą w aucie. Nowy filtr okazał się kosztowny (tylko aso), a używek brak. Padały też cewki zapłonowe przy niezbyt dużym przebiegu (tanie nie są, a jest ich 5). Zawieszenie dosyć trwałe, lecą czasem tuleje hydrauliczne z przodu (jedna kosztuje ok. 150zł) i sworznie, a te wbrew pozorom nie pasują od Focusa II, chyba że od RSa i są droższe. Korozja raczej tylko na elementach zawieszenia, bo na blachach nie zaobserwowałem. Ogólnie fajne auto, brałem pod uwagę, jako alternatywę przed zakupem e46, ale przegrało ze względu na koszt zakupu i nieco na koszt utrzymania, choć nie ukrywam, że też napęd rwd pasuje mi bardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 11 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2015 Ciężko się zdecydować Jakieś pomysły jeszcze? Benzynowy automat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 15 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2015 A taki wynalazek? http://allegro.pl/skoda-octavia-2-0-fsi-elegance-automat-xenon-skora-i5728152098.html Jak ten silnik? problematyczny? automat? W octavi nie ma problemu z rdzą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 Silnik FSI więc problem z nagarem i uciekaniem źrebaków spod maski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 Patrzyłbym na polifty, okolice 03-04r, jak nie bite, to rdzy nie ma. Niestety ale nawet takie bezwypadkowe/bezkolizyjne też już rdzewieją, bo lata robią swoje. Kolega ma 02r. kombi, w 100% bezwypadkowa, lakier fabryczny, przebieg nieco ponad 200kkm i rdza jest na dole niektórych drzwi, klapy bagażnika oraz rantach tylnych błotników. Te ostatnie wymagają już wstawiania kawałków nowej blachy. Zima i sól oraz czas wykończą każde auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 15 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2015 Silnik FSI więc problem z nagarem i uciekaniem źrebaków spod maski Myślałem że te starsze są OK trudno :/ Nie ma tam jakiegoś 2-3litrowego wolnossącego + automat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 15 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2015 Niestety ale nawet takie bezwypadkowe/bezkolizyjne też już rdzewieją, bo lata robią swoje. Kolega ma 02r. kombi, w 100% bezwypadkowa, lakier fabryczny, przebieg nieco ponad 200kkm i rdza jest na dole niektórych drzwi, klapy bagażnika oraz rantach tylnych błotników. Te ostatnie wymagają już wstawiania kawałków nowej blachy. Zima i sól oraz czas wykończą każde auto To ja już kompletnie nie wiem czego szukać chyba skończy się na lagunie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 To ja już kompletnie nie wiem czego szukać chyba skończy się na lagunie... Niestety ale nastały czasy, że cieżko znaleźć coś godnego uwagi, tym bardziej wsród trochę starszych aut. Niby wybór ogromny, a jak przyjdzie co do czego to nie ma nic ciekawego i niekombinowanego . O ile mechanika nie jest problemem, bo zawsze można ogarnąć i problem z głowy, to z blachą już gorzej. Jakby nie robił to do stanu fabrycznego się nie wróci i ruda powróci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 15 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2015 Niestety ale nastały czasy, że cieżko znaleźć coś godnego uwagi, tym bardziej wsród trochę starszych aut. Niby wybór ogromny, a jak przyjdzie co do czego to nie ma nic ciekawego i niekombinowanego . O ile mechanika nie jest problemem, bo zawsze można ogarnąć i problem z głowy, to z blachą już gorzej. Jakby nie robił to do stanu fabrycznego się nie wróci i ruda powróci Problemem jest widzę automat...i silnik benzynowy. Gdybym szukał manualnej skrzyni i kopciucha to bym znalazł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 Niestety ale nawet takie bezwypadkowe/bezkolizyjne też już rdzewieją, bo lata robią swoje. Kolega ma 02r. kombi, w 100% bezwypadkowa, lakier fabryczny, przebieg nieco ponad 200kkm i rdza jest na dole niektórych drzwi, klapy bagażnika oraz rantach tylnych błotników. Te ostatnie wymagają już wstawiania kawałków nowej blachy. Zima i sól oraz czas wykończą każde auto Moja jest 03r i nie ma nawet ognisk korozji, zarówno na nadwoziu, jak i podwoziu. Co więcej, jest kilka odprysków lakieru od kamieni, do gołego ocynku i nie ma tam rudej. Kluczem według mnie jest auto świeżo sprowadzone i wiem, że u mnie pierwsze oznaki rdzy pojawią się po ok. trzech zimach w Polsce. Tak było z kilkoma poprzednimi autami, przyjechały do kraju i blacha była jak nówka, po kilku zimach, na podwoziu pierwsze oznaki rdzy. To samo obserwuję w warsztacie na samochodach klientów. Przeważnie auta krajowe 6-7 letnie od spodu wyglądają gorzej, niż 10-11 latki sprowadzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 To ja już kompletnie nie wiem czego szukać chyba skończy się na lagunie... Doloz piataka i bierz accorda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 16 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Doloz piataka i bierz accordaKtóry model? One nie miały problemu z rudą? Klepnięte z telefonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 16 Października 2015 Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Na AK jest taki jeden user, który twierdzi, że tak. 7gen 03-07, na 8 z 60 koła trzeba Niezniszczalny, stary automat. 2,4 kompletnie bezawaryjny silnik pod gaz. Zrobisz zabezp podwozia i będzie git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 16 Października 2015 Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Moja jest 03r i nie ma nawet ognisk korozji, zarówno na nadwoziu, jak i podwoziu. Co więcej, jest kilka odprysków lakieru od kamieni, do gołego ocynku i nie ma tam rudej. Kluczem według mnie jest auto świeżo sprowadzone i wiem, że u mnie pierwsze oznaki rdzy pojawią się po ok. trzech zimach w Polsce. Tak było z kilkoma poprzednimi autami, przyjechały do kraju i blacha była jak nówka, po kilku zimach, na podwoziu pierwsze oznaki rdzy. To samo obserwuję w warsztacie na samochodach klientów. Przeważnie auta krajowe 6-7 letnie od spodu wyglądają gorzej, niż 10-11 latki sprowadzone. A jak napiszesz na AK, że wolisz sprowadzone, nie jeżdżone po polskich drogach od salonówek to Cię wyśmieją I tak oto odkryłem kolejny paradoks AK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 16 Października 2015 Udostępnij Napisano 16 Października 2015 A taki wynalazek? http://allegro.pl/skoda-octavia-2-0-fsi-elegance-automat-xenon-skora-i5728152098.html Jak ten silnik? problematyczny? automat? W octavi nie ma problemu z rdzą? Zastanawia mnie, czemu sprzedający wypiera się skrzyni DSG pisząc, że to zwykły automat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 16 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Zastanawia mnie, czemu sprzedający wypiera się skrzyni DSG pisząc, że to zwykły automat. Albo nie wie albo się psuje i wabi kupujących Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 16 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Na AK jest taki jeden user, który twierdzi, że tak. 7gen 03-07, na 8 z 60 koła trzeba Niezniszczalny, stary automat. 2,4 kompletnie bezawaryjny silnik pod gaz. Zrobisz zabezp podwozia i będzie git. takie coś też jest ok? http://otomoto.pl/oferta/honda-accord-3-0-v6-200km-zadbana-maly-przebieg-1-wlasciciel-ID6ybMFl.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 16 Października 2015 Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Jak lubisz wynalazki z usa auto jest ok, co do budowy i części zamiennych się nie wypowiem bo nie wiem. Bardziej sklanialbym się ku 2,4 at executive Przykład tylko http://otomoto.pl/oferta/honda-accord-automat-szyber-xenon-dvd-bezwypadkowy-serwis-aso-ID6yayWX.html#439c813df8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 16 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Jak lubisz wynalazki z usa auto jest ok, co do budowy i części zamiennych się nie wypowiem bo nie wiem. Bardziej sklanialbym się ku 2,4 at executive Przykład tylko http://otomoto.pl/oferta/honda-accord-automat-szyber-xenon-dvd-bezwypadkowy-serwis-aso-ID6yayWX.html#439c813df8 Wygląda fajnie tylko cena wysoka. Mam inne wydatki dlatego nie dołożę więcej do samochodu Chociaz fotel kierowcy sporo bardziej zniszczony od mojego, a mam sporo większy przebieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 16 Października 2015 Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Wygląda fajnie tylko cena wysoka. Mam inne wydatki dlatego nie dołożę więcej do samochodu Chociaz fotel kierowcy sporo bardziej zniszczony od mojego, a mam sporo większy przebieg. a minivan? chrysler voyager 2.4 automat (wajcha przy kierownicy) prosta budowa cepa bo auto ma jezdzic, samochod ma nieznyszczalne podwozie, wysokie w stylu USA, co do automatu > moj szwagier ma taki wóz, olej wymienia co 35 tysi zero problemow ze skrzynia, ma 6 biegowa, wazne zeby kupywac oryginalny MOPAR (260zl olej+100zl filtr), wazne zeby wymieniac olej razem z filtrem....!!! silnik? 2.4 benzyna 3 cylindry 150Km idealny do gazu, pali srednio 10-12 litrow, praktycznie zadnych awarii na przelomie 60.000 km , (te silniki robia po 400.000 i wiecej), jak narazie jedyna bolaczka byla pompa paliwa ktora sie zuzyla bo jezdzil na rezerwie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 16 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2015 a minivan? chrysler voyager 2.4 automat (wajcha przy kierownicy) prosta budowa cepa bo auto ma jezdzic, samochod ma nieznyszczalne podwozie, wysokie w stylu USA, co do automatu > moj szwagier ma taki wóz, olej wymienia co 35 tysi zero problemow ze skrzynia, ma 6 biegowa, wazne zeby kupywac oryginalny MOPAR (260zl olej+100zl filtr), wazne zeby wymieniac olej razem z filtrem....!!! silnik? 2.4 benzyna 3 cylindry 150Km idealny do gazu, pali srednio 10-12 litrow, praktycznie zadnych awarii na przelomie 60.000 km , (te silniki robia po 400.000 i wiecej), jak narazie jedyna bolaczka byla pompa paliwa ktora sie zuzyla bo jezdzil na rezerwie.... Kurde za duże auto Na dzień dzisiejszy nie potrzeba mi takiego wielkiego, a coś takiego? http://allegro.pl/chrysler-300m-i-wlasciciel-i5718595539.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 16 Października 2015 Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Który model? One nie miały problemu z rudą? Klepnięte z telefonu. Accord jest fajny, ale tylko z silnikiem 2,4. Jeździłem takim w manualu i miał dobrą dynamikę. 2.0 bym odpuścił, w manualu nie zachwycał przyspieszeniem, w automacie może być tylko gorzej. Serwisuję regularnie kilka egzemplarzy Accorda VII i powiem tak, chciałem kiedyś takiego mieć, teraz nie żałuję, że wybrałem e46. O ile Honda jest mało awaryjna i mało wymagająca do utrzymania w należytym stanie, to jednak trochę ją ruda bierze od spodu. Nie ma tragedii, ale jeszcze rok, dwa i niektóre pierwsze egzemplarze będą wymagały interwencji blacharza/lakiernika. Przykład z przed dwóch m-cy, wymieniałem tuleje wahaczy przednich w Accordzie 2005r. i śruby już były nie do odkręcenia, zapieczone w tulejach na amen i wymagały wycinania specjalnym narzędziem. Jakość wykonania niektórych elementów też nie jest najlepsza, np aluminiowe klamki w drzwiach utleniają się pod spodem i po myciu lubi wypływać spod nich utlenione aluminium, zostawiając smugi na ciemnym lakierze. Za to duży plus za silnik. Chrysler 300M odpuść, a najlepiej się przejedź i sam oceń. Według mnie za bardzo trzeszczy w środku, jest głośno, źle się prowadzi i ogólnie mam wrażenie, że Leganzą jadę. Wolę Leganzę za 3 kzł. Poza tym zużywają się często łożyska w kołach, łożyska i poduszki Mcphersonów, awarie układu chłodzenia, zacierające się kompresory klimy (pamiętaj, że części nie leżą na półkach w sklepie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 16 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Accord jest fajny, ale tylko z silnikiem 2,4. Jeździłem takim w manualu i miał dobrą dynamikę. 2.0 bym odpuścił, w manualu nie zachwycał przyspieszeniem, w automacie może być tylko gorzej. Serwisuję regularnie kilka egzemplarzy Accorda VII i powiem tak, chciałem kiedyś takiego mieć, teraz nie żałuję, że wybrałem e46. O ile Honda jest mało awaryjna i mało wymagająca do utrzymania w należytym stanie, to jednak trochę ją ruda bierze od spodu. Nie ma tragedii, ale jeszcze rok, dwa i niektóre pierwsze egzemplarze będą wymagały interwencji blacharza/lakiernika. Przykład z przed dwóch m-cy, wymieniałem tuleje wahaczy przednich w Accordzie 2005r. i śruby już były nie do odkręcenia, zapieczone w tulejach na amen i wymagały wycinania specjalnym narzędziem. Jakość wykonania niektórych elementów też nie jest najlepsza, np aluminiowe klamki w drzwiach utleniają się pod spodem i po myciu lubi wypływać spod nich utlenione aluminium, zostawiając smugi na ciemnym lakierze. Za to duży plus za silnik. Chrysler 300M odpuść, a najlepiej się przejedź i sam oceń. Według mnie za bardzo trzeszczy w środku, jest głośno, źle się prowadzi i ogólnie mam wrażenie, że Leganzą jadę. Wolę Leganzę za 3 kzł. Poza tym zużywają się często łożyska w kołach, łożyska i poduszki Mcphersonów, awarie układu chłodzenia, zacierające się kompresory klimy (pamiętaj, że części nie leżą na półkach w sklepie). Kurde, podobno alfy są awaryjne i problemowe ;] chyba jednak pozostanę przy szukaniu dobrej sztuki laguny 2 FL, albo początek produkcji 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 16 Października 2015 Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Kurde, podobno alfy są awaryjne i problemowe ;] chyba jednak pozostanę przy szukaniu dobrej sztuki laguny 2 FL, albo początek produkcji 3 Zobacz jeszcze za Volvo S60 2.4 benzyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 16 Października 2015 Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Zobacz jeszcze za Volvo S60 2.4 benzyna. Graty do Volvo beda chyba sporo drozsze niz do Laguny..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 16 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Zobacz jeszcze za Volvo S60 2.4 benzyna. Podoba mi się, jak z utrzymaniem? Zawieszenie? Rdza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 16 Października 2015 Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Kurde, podobno alfy są awaryjne i problemowe ;] chyba jednak pozostanę przy szukaniu dobrej sztuki laguny 2 FL, albo początek produkcji 3 To nie aluminium tylko płyn czy inna pasta, mam tak w różnych autach. Śruby jest ciężko odkręcić bo nikt od nowości ich nie ruszał, to nie alfa czy vag, że trzeba wahacze wymieniać co rok. Wystarczy podgrzać i pięknie wychodzą a nie brać metrowe przedluzki czy udar. Z tą rdza to tez trochę przesada, auta ori wychodzą z gola blacha pod spodem to się nie dziwię ze stabilizator czy okolice potrafią zardzewiec. Na mercedesach młodszych tez wychodzi. Odopryski na masce nie zardzewieja nawet po kilku latach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 16 Października 2015 Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Podoba mi się, jak z utrzymaniem? Zawieszenie? Rdza? Z korozją jest OK, tzn brak. W zawieszeniu przynajmniej raz zrobisz tuleje z przodu i drążki kierownicze, w tylnym zawieszeniu odzywają się jakieś tuleje, ale to bliżej 300 kkm. Silnik 2.4 opisałem wcześniej przy modelu S40. Autem fajnie się jeździ, jest komfortowe w środku, ale ze względu na masę silnik powinien być minimum 170KM. Jest taki 2.4, ewentualnie 2.0T 180KM. Eksploatacja trochę droższa od e46 z silnikiem R6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 17 Października 2015 Udostępnij Napisano 17 Października 2015 Ooo i to sporo by zostało, w tamtym roku miałem do kupienia LII z 2.0T w bardzo fajnym stanie za chyba niecałe 19kpln Z ktorego roku? Bo autko zacne nawet moja kobieta wspomina by opchnac jej corolle i kupic 2szt laguny lub megane bo tak jej sie dobrze tym jezdzi...Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 17 Października 2015 Udostępnij Napisano 17 Października 2015 Kurde, podobno alfy są awaryjne i problemowe ;] chyba jednak pozostanę przy szukaniu dobrej sztuki laguny 2 FL, albo początek produkcji 3 Polecam LII po FL mam od kwietnia i szczerze powiem ze zaskoczony jestem autem. Mam motor 2,0 135 szukalem z T ale zadbanej nie bylo. Obecnie mam kupca na nia ale zal mi sprzedac bo nie ma co kupic... Chyba ze trafi sie 2,0T to sprzedam hihi Co do III to nie ma juz w niej silnika idealnego pod lpg bo F4R zostal zastapiony silnikiem nissana 2,0 140 a on srednio nadaje sie do lpg. Ewentualnie szukaj 2,0T 204KM w LIII ale to wydatek ponad 40kzl w DE u nas malo spotykana... jak cena jej spadnie do 25-30kzl to bedzie to kolejne mije wozidlo lub megane 3 GT kombi a co do silnika to jako jeden z nielicznych jest zeliwny a nie alu. Trzeba sie przyzwyczaic do skrzyni i silnika bo 5 bieg wlaczasz przy 60-70 a auto ciagnie jak diesel heheWysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 19 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2015 Nikt nie polecił Lexusa IS Coś nie tak z tym modelem? Przykładowe ogłoszenie http://allegro.pl/show_item.php?item=5720322286#892c5dc44a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pirania_slon Napisano 19 Października 2015 Udostępnij Napisano 19 Października 2015 Nikt nie polecił Lexusa IS Coś nie tak z tym modelem? Przykładowe ogłoszenie http://allegro.pl/show_item.php?item=5720322286#892c5dc44a Lexus może być tylko nie z NYSY, PACZKOWA, OTMUCHOWA - to jest opolskie zagłębie handlarzy przystankami po powodzi i gradobiciu..... Coś jak GNIEZNO... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 19 Października 2015 Udostępnij Napisano 19 Października 2015 Nikt nie polecił Lexusa IS Coś nie tak z tym modelem? Przykładowe ogłoszenie http://allegro.pl/show_item.php?item=5720322286#892c5dc44a Bo chciales mlodsze A ten Lex ma juz 15 wiosen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 19 Października 2015 Udostępnij Napisano 19 Października 2015 Moja jest 03r i nie ma nawet ognisk korozji, zarówno na nadwoziu, jak i podwoziu. Co więcej, jest kilka odprysków lakieru od kamieni, do gołego ocynku i nie ma tam rudej. Kluczem według mnie jest auto świeżo sprowadzone i wiem, że u mnie pierwsze oznaki rdzy pojawią się po ok. trzech zimach w Polsce. Tak było z kilkoma poprzednimi autami, przyjechały do kraju i blacha była jak nówka, po kilku zimach, na podwoziu pierwsze oznaki rdzy. To samo obserwuję w warsztacie na samochodach klientów. Przeważnie auta krajowe 6-7 letnie od spodu wyglądają gorzej, niż 10-11 latki sprowadzone. +1, Peugeot 1998 cała buda brak jakiejkolwiek rdzy, tylko nalot na zawieszeniu. Zimą nawet nie zamierzam wystawiać go na drogę zwłaszcza że do codziennej tyrki jest Alfa do której buda kosztuje 400 euro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 19 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2015 Lexus może być tylko nie z NYSY, PACZKOWA, OTMUCHOWA - to jest opolskie zagłębie handlarzy przystankami po powodzi i gradobiciu..... Coś jak GNIEZNO... To przykład, bardziej chodzi mi o silnik i automat, Bo chciales mlodsze A ten Lex ma juz 15 wiosen Przykładowa aukcja, widzę że ostatni rok produkcji 2005 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 22 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2015 A taki wynalazek? http://allegro.pl/cruze-lt-2-0-vcdi-150km-alu-clmtr-stan-perfekt-i5739529343.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 22 Października 2015 Udostępnij Napisano 22 Października 2015 A taki wynalazek? http://allegro.pl/cruze-lt-2-0-vcdi-150km-alu-clmtr-stan-perfekt-i5739529343.html Jeśli nie oszukany, to warto. Bardzo fajny, dynamiczny silnik. Tyle, że jak na diesla potrafi spalić nawet 8 litrów na setkę, jeśli ktoś wykorzystuje jego możliwości Znajomy ma takiego sedana i sobie chwali. Inny ma z benzynowym silnikiem i też nie narzeka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 22 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2015 Jeśli nie oszukany, to warto. Bardzo fajny, dynamiczny silnik. Tyle, że jak na diesla potrafi spalić nawet 8 litrów na setkę, jeśli ktoś wykorzystuje jego możliwości Znajomy ma takiego sedana i sobie chwali. Inny ma z benzynowym silnikiem i też nie narzeka. Kurde nawet ok ten samochód, tylko wolałbym silnik benzynowy, ale znalazłem tylko jedną ofertę 1.8 z automatem, zapewne osiągi matiza...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 22 Października 2015 Udostępnij Napisano 22 Października 2015 1,8 z manualną skrzynią daje radę, ale to jednak ciężkie auto i trzeba często redukować biegi i kręcić do wyższych obrotów. Nie wiem jak z automatem sobie radzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 22 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2015 1,8 z manualną skrzynią daje radę, ale to jednak ciężkie auto i trzeba często redukować biegi i kręcić do wyższych obrotów. Nie wiem jak z automatem sobie radzi. Widzę 1.4 turbo, ale chyba młodsze roczniki, więc droższe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 22 Października 2015 Udostępnij Napisano 22 Października 2015 1,4 turbo wszedł dopiero pod koniec sprzedaży w Polsce. Bardzo chwalony silnik, spory moment obrotowy, więc daje więcej dynamiki niż 1,8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 22 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2015 Musiałbym się przejechać automatem 1.8 aby zobaczyć jak to jedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.