Skocz do zawartości

Fiat TIPO 2015


MarCo

Rekomendowane odpowiedzi

Patrząc na ilość napisów JEEP w samochodzie chyba zbyt mocno starają się odciąć od Fiata ;) Ale ma to swój urok.

 

PS. Rownie dobrze mozna tak pisac o Seacie i Skodzie .. jako nazwach dla starych czesci VW ;) Albo o autach Renault, Nissana i Dacii ;)

 

nie tylko starają, ale mają prikaz- nie wiem czy większość salonów, ale niektóre już na pewno są po przebudowie- kazano oddzielić auta Jeepa od Fiata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no bo jakby nie patrzeć, to dwie różne marki :skromny:

Tylko należące do jednego koncernu - tylko nie każdy to rozumie, jak pewna pani, która kiedyś była bardzo zniesmaczona, że nie zrobimy jej naprawy gwarancyjnej w Jeepie, skoro to teraz "jeden wuj" :phi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze jedzie przyjemniej ale pod lpg to juz sie nie nadaje... no opel 1,4T podejdzie ale co pojemnosc to pojemnosc... no i w silnikach bez T nie ma sie co psuc :)

A cóż takiego psuje się w silnikach z T? 

Bo ostatnio jeździłem takim z dużym przebiegiem (240 tys. km) i parę rzeczy się tam psuło, ale nie turbina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A cóż takiego psuje się w silnikach z T? 

Bo ostatnio jeździłem takim z dużym przebiegiem (240 tys. km) i parę rzeczy się tam psuło, ale nie turbina.

 

Np może paść T lub dwumasa ale to wyjątkowe sytuacjie które nie powinny się zdarzyć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Np może paść T lub dwumasa ale to wyjątkowe sytuacjie które nie powinny się zdarzyć :)

Silnik składa się z setek części, dołożyli turbo i nagle awaryjność wzrosła 10-krotnie?

Dziwne że miałem kilka aut z turbiną i z nią akurat nigdy problemów nie było. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W koncu dlugie wlosy masz :phi:  Swoja droga ten 500X jest dosc drogi na tle konkurencji. 

 

Interesowałem się w zeszłym roku - i wyszło na to, że kosztuje cąłkiem podobnie, jak konkurencja. 

 

Studwudziestokonna Vitara z pięciobiegowym automatem i napędem na cztery koła wychodziła wtedy taniej o jakiś 1000 zł w porównaniu do stusiedemdziesięciokonnego 500X z dziewięciobiegowym automatem - różnica poniżej 1% ceny, więc żadna. Vitara odrobinę większa, ale Fiat bez porównania lepiej jeździł.

 

Ostatecznie i tak stanęło na czymś innym, ale 500X w sumie wydawał mi sie dość przyjemnym autem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podstawowy 1.4 16v

"opening edition" wersja "pop" ,

Budujecie napięcie jak u Hitchcocka  :hehe: , a wyjdzie jak wyjdzie  ;]  :facepalm: . Włoska motoryzacja nie ma jaj i trzeba sobie to w końcu otwarcie powiedzieć!  :old:  56400,-  :hehe:  :pad:  :lol: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem :phi:

Mnie osobiście się podoba samochód - chociaż sedana bym nie kupił.

Też uważam, że mogłaby być mocniejsza benzyna- ale z drugiej strony dla "typowego odbiorcy" tego auta - czyli nie użytkowników AK, którzy musza miećpod maską ;] po co coś mocniejszego? A potem będzie jak z grande punto - zwykłe 1.4 77 za małe, za słabe.. a znaleźć 16v na rynku wtórnym to ze świecą.

i tak 99% tego auta zjedzie w najbiedniejszej wersji.

 

A cena... porównywalna z konkurencją, na nieco in plus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena dość blisko bazowych wersji  nowego renault megane IV i opla astry VI   ;)  ;)

 

Tak z ciekawości napisz czy klapa bagażnika i ogólnie cały samochód jest w miarę normalnie wygłuszony, bo dostałem dziś zastepczego peżota 301 i miałem wrażenie jakbym jechał w środku dużej puszki. Chyba ani drzwi ani klapa bagażnika nie mają żadnych wygłuszeń jednym słowem tragedia  :facepalm:  :facepalm:  :facepalm:  :facepalm:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Budujecie napięcie jak u Hitchcocka  :hehe: , a wyjdzie jak wyjdzie  ;]  :facepalm: . Włoska motoryzacja nie ma jaj i trzeba sobie to w końcu otwarcie powiedzieć!  :old:  56400,-  :hehe:  :pad:  :lol: .

I maja wiecej zamowien niz na nowa astre :hehe: Normalnie porazka. :facepalm:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast tego czegoś, mogliby Viaggio wprowadzić u nas. Stylistycznie ładniejsze. Z Multijetem albo T-Jetem to byłby hit :)

jak już wczesniej napisałem w "swoim" segmencie się sprzeda - wielu "zwykłych" użytkowników nie patrzy na silnik... i tak 1.4 95 to będzie przeważająca część sprzedaży ....

 

Ja osobiście się nie mogę doczekać 124ki :jem:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak już wczesniej napisałem w "swoim" segmencie się sprzeda - wielu "zwykłych" użytkowników nie patrzy na silnik... i tak 1.4 95 to będzie przeważająca część sprzedaży ....

 

Ja osobiście się nie mogę doczekać 124ki :jem:

 

u mnie w firmie jest gość, co jeździ pandą z lpg, rocznik 2003 od nowości. Przejechał tym już ze 300 tys. km, samochód zaczyna sprawiać problemy, więc rozgląda się za czymś nowym. Dziecko w drodze więc chce coś większego niż panda i zakochał się w tym tipo, bo duże, tanie i można zamontować gaz. Ale on ma tylko takie wymagania odnośnie samochodu: ma jeździć i być jak najtańszy w utrzymaniu. Koniec wymagań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i wyobraź sobie, że jest bardzo wielu takich ;) no ale ich raczej nie ma na forach ;]

 

Jak z niektórymi rozmawiam, ze chcę alusy to się mnie głupio pytają czy nie mam na prawdę na co kasy wydawać, skoro mam dobrą stal.

A ostatnio laska z salonu stwierdziła, że jesteśmy ... pop - po tym jak przygarnęliśmy 30letniego Malucha do odnowienia, że tyle kasy się wyrzuci w błoto, zamiast jeździć tym co się ma i być zadowolonym, że się ma bezawaryjny pojazd, który zawiezie z punktu a do punktu b, i nie będzie padać na głowę :phi:

My tu jesteśmy nieco inni i na co innego zwracamy uwagę ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Ale on ma tylko takie wymagania odnośnie samochodu: ma jeździć i być jak najtańszy w utrzymaniu. Koniec wymagań

Gdyby tak było, do dzisiaj tłukli by w FSO Lanosa  :phi: , a nie tłuką  ;] . Ale Fiat wpadł na pomysł, odkurzył Sienę i będzie miał hit na rynku  :hehe:  :ok: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie bardzo jest dla mnie zrozumiałe że takie ładne i funkcjonalne autko dostają Chińczycy, a Europa jest zlewana. Przecież to kolebka rynku Fiata, na Europie się dorobili...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Budujecie napięcie jak u Hitchcocka  :hehe: , a wyjdzie jak wyjdzie  ;]  :facepalm: . Włoska motoryzacja nie ma jaj i trzeba sobie to w końcu otwarcie powiedzieć!  :old:  56400,-  :hehe:  :pad:  :lol: .

.....napisał to posiadacz plastikowego francuza i nijakiego dziadkowego ceed-a- szacun za obłudę ;l:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo jest dla mnie zrozumiałe że takie ładne i funkcjonalne autko dostają Chińczycy, a Europa jest zlewana. Przecież to kolebka rynku Fiata, na Europie się dorobili...

Takie są widocznie priorytety obecnego zarządu... Ech..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz jakies zrodlo? Bo ja wyczytalem na kilku stronach ze to Renegade ;)

 

Toro jest na bazie Renegade.  :ok:

 

Fiat Fullback ma bazować na L200 - właściwie to L200 ze zmienionym przednim i tylnym pasem. Ciekawe, czy odporność na korozję też będzie tak nędzna jak w oryginale?  ;]

 

1077079380-fiat-fullback-wiKTia9lyef.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo jest dla mnie zrozumiałe że takie ładne i funkcjonalne autko dostają Chińczycy, a Europa jest zlewana. Przecież to kolebka rynku Fiata, na Europie się dorobili...

A ile aut sprzedaja w Chinach a ile w EU. Jeszcze troche i sie fiat wycofa z EU oprocz 500.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie jak Tipo w wersji bazowej kosztowałoby 40tys, to całkiem nie głupia opcja i można by pomyśleć o nowym aucie.

Klima jest, gaz bez problemu, skrzynia 6tka jak w stilo to i w trasę można skoczyć.

Bo to auto generelnie ma tylko sens w wersji podstawowej (przy cenie grubo poniżej 50k PLN).

Jeśli ktoś tutaj proponuje mi konkurenta skody rapid za prawie 60k PLN z wolnossącym silnikiem 95KM to mogę to tylko skwitować pustym śmiechem  :hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to auto generelnie ma tylko sens w wersji podstawowej (przy cenie grubo poniżej 50k PLN).

Jeśli ktoś tutaj proponuje mi konkurenta skody rapid za prawie 60k PLN z wolnossącym silnikiem 95KM to mogę to tylko skwitować pustym śmiechem  :hehe:

Tu jest sedno tematu. Tak jak P301 i Citroen. W podstawowej wersji silnik 1.2 i mozna kupic ale pozniej robi sie drogo. Wtedy idziesz po kompatka a nie kupujesz tych wydumek. Bo za cene powyzej 50k to juz jest focus 1.6 105KM czy Astra Sedan czy chocby kila 1.4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu jest sedno tematu. Tak jak P301 i Citroen. W podstawowej wersji silnik 1.2 i mozna kupic ale pozniej robi sie drogo. Wtedy idziesz po kompatka a nie kupujesz tych wydumek. Bo za cene powyzej 50k to juz jest focus 1.6 105KM czy Astra Sedan czy chocby kila 1.4.

 

W czym niby są lepsze te Fokusy i Astry od "wydumek"? Wszystko to jeden shit i każdy producent oszczędza na czym się da, zwłaszcza w takim segmencie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.