Wojtas_BB Napisano 26 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2015 Podkręcone 1.6 MJ będzie aż nadto Nie każdy ma ochotę taplać ręce w gnojówce Patrząc na porównanie innych modeli z silnikami 1.4 16V, 1.4 T-Jet i 1.6 MuliJet, widać że względem 1.4 16V, do tJeta trzeba dopłacić około 6 tysięcy, a do Multijeta już 16-18. No tak, ale jesli to ma być następca Bravo, to muszą dać mocniejsze silniki, nie wierzę, żeby się miało skończyć na 110 KM, szczególnie jak będzie kombi (stilo MW ważyło 1,5 t) - bo te 110 koni to tego nie uciągnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 26 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2015 Jakby dali to kombi Multiair 170 kucy to by latało fajnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 26 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2015 1.6 MJ bedzie kosztowal tyle, ze nikt tego nie kupi Piszę o osiągach a nie o cenach... Inne dupowozy z lepszymi silnikami też się trochę różnią ceną od wersji bazowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 26 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2015 Dali by tam jakis mocniejszy silnik z 2,0 ale wlosi nie maja nic godnego uwagi w benzynie... a szkoda... LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES diesel 1,6 120KM zrobić na 150 KM i będzie bardzo przyjemnie...albo wymienić turbine od 2.0 i 180 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 26 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2015 diesel 1,6 120KM zrobić na 150 KM i będzie bardzo przyjemnie...albo wymienić turbine od 2.0 i 180 KM Ale to caly czas diesel za worek zlota Jak dodasz wyciszenie rodem z klasy B to bedzie nieciekawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 26 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2015 diesel 1,6 120KM zrobić na 150 KM i będzie bardzo przyjemnie...albo wymienić turbine od 2.0 i 180 KM daj spokój. Takim czymś się pewnie nie da jeździć. Już seryjnym dieslem 1.6 jeździ się kiepsko, ma sporego laga, czuć że moc wynika głównie z turbo, a nie z pojemności, czyli wciskasz gaz, czekasz na kopnięcie sprężarki, przyspieszasz i szybko musisz zmieniać bieg. Nie mówiąc o pozostałych wadach diesla. A po podkręceniu tego większym turbo i softem na 180KM, to już musi być zupełna masakra: ogromny lag, mocny kop, do codziennej jazdy porażka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 26 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2015 daj spokój. Takim czymś się pewnie nie da jeździć. Już seryjnym dieslem 1.6 jeździ się kiepsko, ma sporego laga, czuć że moc wynika głównie z turbo, a nie z pojemności, czyli wciskasz gaz, czekasz na kopnięcie sprężarki, przyspieszasz i szybko musisz zmieniać bieg. Nie mówiąc o pozostałych wadach diesla. A po podkręceniu tego większym turbo i softem na 180KM, to już musi być zupełna masakra: ogromny lag, mocny kop, do codziennej jazdy porażka. ja mam właśnie 1.6 120 zrobiony na 150 i nie wiem o jakich lagach piszesz...tu jest turbo ze zmienną, może piszesz o 1.6 105 gdzie była stała... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 26 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2015 ja mam właśnie 1.6 120 zrobiony na 150 i nie wiem o jakich lagach piszesz...tu jest turbo ze zmienną, może piszesz o 1.6 105 gdzie była stała... pewnie po prostu jesteś przyzwyczajony do kiepskiej charakterystyki małego turbodiesla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 26 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2015 pewnie po prostu jesteś przyzwyczajony do kiepskiej charakterystyki małego turbodiesla W t-jecie laga nie ma? Jeżdżę prywatnie 1.4 t-jet i po już jednej przejażdżce taki 1.6 MJ zrobił na mnie dobre wrażenie a co dopiero po sofcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 30 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2015 Oczywiscie ze jest lag, w dieslu i w benzynie. Jakby dorzucili kompresor wtedy lag by zniknal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2015 Dzisiaj debiutuje w Polsce : http://motoryzacja.interia.pl/samochody-nowe/premiery/news-fiat-tipo-debiutuje-w-polsce,nId,1927116 jest już jakiś polski cennik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartoSMK Napisano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2015 jest już jakiś polski cennik? Nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2015 jest już jakiś polski cennik? Info od usera "Paninaro" z forum fiatbravoklub.pl: takie oto info na temat Fiata Tipo-ja czekam na 5 drzwiowego hatchbacka - 1.4 95 KM skrzynia manualna - cena od 43800 zł z klimą oraz radiem w standardzie - 1.6 110 eTorq skrzynia Dualogic - cena od 48000 zł z klimą i radiem - 1.3 95 KM MultiJet - 1.6 120 KM MultiJet Pokazy przedpremierowe w salonach zostały zaplanowane na grudzień, pierwsze samochody do sprzedaży pojawią się w styczniu i będą to póki co 1.4 95 KM w lepszej wersji ( od 48000 zł) + pakiety opcji za 5000 zł + lakier metalik 2000 zł. Samochody takie zostały już zamówione Paleta jednostek i przeniesienia napędu zostaną wzbogacone wraz z wejściem hatchbacka i kombi. Paleta silnikowa w tych dwóch nadwoziach będzie bogatsza o: - 1.4 140 KM MultiAir - 2.0 MultiJet 140 KM Hatch i kombi będą samochodami 'innymi' materiałowo. Będą one lepiej wykończone, wyposażone (m.in. pojawią się ledy w dziennych). To są takie informacje na szybko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2015 No po roku zejda 5-7 tys i będzie sensownie Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2015 Info od usera "Paninaro" z forum fiatbravoklub.pl: ciekawa informacja. Czyli wygląda na to, że hatchback będzie normalnym, przywoitym kompaktem, a ten silnik 1.4 MA 140KM będzie do takiego auta idealny. Może jednak moje następne auto też będzie fiatem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2015 No po roku zejda 5-7 tys i będzie sensownie Jak wyżebrzesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartoSMK Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 Jest już konfigurator na stronie Fiata W grudniu z oficjalnych informacji wynika, że jeszcze nie będzie go w salonach Produkcja ma rozpocząć się w marcu http://www.fiatpress.pl/press/article/1914 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 Jest już konfigurator na stronie Fiata W grudniu z oficjalnych informacji wynika, że jeszcze nie będzie go w salonach Produkcja ma rozpocząć się w marcu http://www.fiatpress.pl/press/article/1914 silnik 1.6 tylko z automatem, ale lipa. A poza tym ceny całkiem ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 A to jest automat czy to selspeed nie wiadomo co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walczy Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 A to jest automat czy to selspeed nie wiadomo co? dualogic czyli robot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 cennik jest: http://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/nowy-fiat-tipo-za-45-tys-zl-polskie-ceny/js8q8f najnizsza wersja wyglada tak: WERSJA WYPOSAŻENIA SILNIK i SKRZYNIA BIEGÓW MOC (KM) SKRZYNIA BIEGÓW CENA CENNIKOWA BRUTTO TIPO 1.4 16v 95 manualna: 6 + wsteczny 45 000 zł 1.6 E-Torq 16v AT6 110 automatyczna: 6 + wsteczny 52 000 zł 1.3 Multijet 16v 95 manualna: 5 + wsteczny 55 000 zł 1.6 Multijet 16v 120 manualna: 6 + wsteczny 61 000 zł z tym "wsteczny" to "klenkłem" i szukam chusteczek do czyszczenia monitora aha: Standardowe wyposażenie najtańszej wersji TIPO: · Kompleksowy system stabilizacji toru jazdy (ESC z asystentem hamowania awaryjnego, system kontroli trakcji, system zapobiegający dachowaniu, system ułatwiający ruszanie na wzniesieniu, system kontroli oscylacji ciągniętej przyczepy) · Klimatyzacja manualna · Radio z portem USB, 4 głośniki · Poduszki powietrzne kierowcy oraz pasażera z przodu · Światła do jazdy dziennej (DRL) · Elektrycznie sterowane szyby przednie · Kolumna kierownicy z regulacją w dwóch płaszczyznach · Sterowanie centralnym zamkiem za pomocą pilota w kluczyku · Bezkorkowy system tankowania Smart Fuel · Wspomaganie kierownicy (elektryczne) Dualdrive z trybem CITY · Automatycznie unoszona klapa bagażnika · Felgi stalowe 15" z kołpaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartoSMK Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 dualogic czyli robot A ja słyszałem że ma być automat taki jak w alfie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 No to trzeba czekać na potwierdzenie bo robota nie chce klasyczny biorę i lecę do salonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 z tym "wsteczny" to "klenkłem" i szukam chusteczek do czyszczenia monitora · Wspomaganie kierownicy (elektryczne) Dualdrive z trybem CITY · Automatycznie unoszona klapa bagażnika · Felgi stalowe 15" z kołpaki Nie ma się co z wstecznego śmiać, dadzą skrzynię od hopla i się te 6. do przodu zrobi wątpliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
conra Napisano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 Dobrze widzę, że nie ma diesla w automacie? Co to za silnik 1.6 E-Torq 16v AT6 ? Troszkę lipa, bo by były el szyby na tyle i przeciwmgielne trzeba brać najwyższą wersję, a to chyba podstawa w samochodach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 cennik jest: WERSJA WYPOSAŻENIA SILNIK i SKRZYNIA BIEGÓW MOC (KM) SKRZYNIA BIEGÓW CENA CENNIKOWA BRUTTO TIPO 1.4 16v 95 manualna: 6 + wsteczny 45 000 zł aha: Standardowe wyposażenie najtańszej wersji TIPO: · Kompleksowy system stabilizacji toru jazdy (ESC z asystentem hamowania awaryjnego, system kontroli trakcji, system zapobiegający dachowaniu, system ułatwiający ruszanie na wzniesieniu, system kontroli oscylacji ciągniętej przyczepy) · Klimatyzacja manualna · Radio z portem USB, 4 głośniki · Poduszki powietrzne kierowcy oraz pasażera z przodu · ... Brak poduszek bocznych i kurtyn w podstawowej wersji , więc idą drogą Grande Punto przed FL... Poduszki boczne dopiero od wersji POP kilka tyś. drożej... czyli już wcale nie tak atrakcyjna cena się robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 Brak poduszek bocznych i kurtyn w podstawowej wersji , więc idą drogą Grande Punto przed FL... Poduszki boczne dopiero od wersji POP kilka tyś. drożej... czyli już wcale nie tak atrakcyjna cena się robi. to czy cena jest atrakcyjna to zależy od tego jaki to jest samochód. Według fiata aspiruje, żeby być kompaktem. Rozmiarowo pasuje, ale to za mało. Ważne jest jeszcze prowadzenie, zawieszenie, wygłuszenie, materiały i tego typu rzeczy. Jeśli okaże się, że jest to kompakt pełną gębą, to ceny są naprawdę atrakcyjne. W każdej wersji. Ale podejrzewam, że tak fajnie nie będzie i jednak będzie to taki "kompakt dla ubogich" w stylu fluence czy 301 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzidzia Napisano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 Wersja hatchback (zmiany w środku, światła z LED-ami): http://passioneautoitaliane.blogspot.it/2015/12/fiat-tipo-hatchback-gli-interni-diversi.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 Ale podejrzewam, że tak fajnie nie będzie i jednak będzie to taki "kompakt dla ubogich" w stylu fluence czy 301 Obstawiam odpowiednik Rapida, kontynuację Linei. "Udawany" kompakt, czyli przedłużona klasa B. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 Obstawiam odpowiednik Rapida, kontynuację Linei. "Udawany" kompakt, czyli przedłużona klasa B. Też nie do końca. Linea to było punto z doczepioną dupą. Platforma z klasy B i możliwości klasy B. To Tipo jest na tej samej płycie co 500X, czyli dosyć nowoczesnej, nadającej się na zrobienie porządnego kompakta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 Dzisiaj debiutuje w Polsce : http://motoryzacja.interia.pl/samochody-nowe/premiery/news-fiat-tipo-debiutuje-w-polsce,nId,1927116 Ciekawi mnie czy wystepujacy w specyfikacji "czyjnik tempreratury zewnetrznej" to to samo co prostacko po polsku nazywa sie termometrem? A i co to jest podgrzewacz PTC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartoSMK Napisano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 Dobrze widzę, że nie ma diesla w automacie? Co to za silnik 1.6 E-Torq 16v AT6 ? Troszkę lipa, bo by były el szyby na tyle i przeciwmgielne trzeba brać najwyższą wersję, a to chyba podstawa w samochodach. Silnik taki sam jak w 500X + skrzynia automatyczna.Co do elektrycznych szyb i świateł przeciwmgielnych można domówić do najprostszej wersji Szyby 500zł halogeny z funkcją doświetlania zakrętów 800zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 Ciekawi mnie czy wystepujacy w specyfikacji "czyjnik tempreratury zewnetrznej" to to samo co prostacko po polsku nazywa sie termometrem? tak A i co to jest podgrzewacz PTC? dodatkowe ogrzewanie elektryczne - dzieki niemu w kabinie dosc szybko leci cieple powietrze nawet kiedy jeszcze silnik sie nie rozgrzal. Bardzo fajny bajer, niektorzy nawet go tutaj dokladali do Bravo bo wystepowal jako opcja ale malo kto faktycznie ja u nas kupowal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 odatkowe ogrzewanie elektryczne - dzieki niemu w kabinie dosc szybko leci cieple powietrze nawet kiedy jeszcze silnik sie nie rozgrzal. grzeje powietrze?> czy tez płyn chłodniczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 grzeje powietrze?> czy tez płyn chłodniczy? w NB grzeje powietrze w kanale w tunelu srodkowym. Dostep "serwisowy" jest od strony schowka pasa pasazera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 w NB grzeje powietrze w kanale w tunelu srodkowym co to jest NB - nubira? Jezeli powietrze to szkoda - zawsze będzie mi sie kojarzyło z suszarką... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 co to jest NB - nubira? Jezeli powietrze to szkoda - zawsze będzie mi sie kojarzyło z suszarką... Nuova Bravo Co do suszarki - oczywiście. Ale akurat ta fabryczna nawet niezle daje radę. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 ładny , niech dorzucą wersje kombi , i wiem juz jakie będzie moje następne auto , bo jest rozmiarów stilo MW , a ono mi idealnie pasuje , NB było za małe jednak , no i ciekawe co to za motor 1600 benzina , czy to jakiś nowy ? jak ten sam co w Astrze to kibel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2015 jak ten sam co w Astrze to kibel To jest inny silnik, co nie zmienia faktu, ze wolnossace 1.6 + "automat" to szalu nie bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2015 11,5sekundy do 100 km/h z tym podstawowym 1.4, imo całkiem dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TADA Napisano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2015 11,5sekundy do 100 km/h z tym podstawowym 1.4, imo całkiem dobrze. Faktycznie. Moim stilo 1,2 daje rade to myślę że w przyszłości można będzie brać pod uwage przy zakupie jakiegoś nowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2015 Hatchback (przynajmniej na Tipo to wygląda) się testuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2015 Hatchback (przynajmniej na Tipo to wygląda) się testuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2015 system kontroli oscylacji ciągniętej przyczepy Jak to działa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2015 11,5sekundy do 100 km/h z tym podstawowym 1.4, imo całkiem dobrze.Juz to widze Grande Punto z tym silnikiem tez ma wg katalogu tyle do setki :l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2015 Juz to widze Grande Punto z tym silnikiem tez ma wg katalogu tyle do setki :l A może jest lżejszy od GP ktorego premiera miała miejsce 10 lat temu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2015 A może jest lżejszy od GP ktorego premiera miała miejsce 10 lat temu ?Szczerze mowiac to musialby byc lzejszy ze 200kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2015 @@madek Tak dokładnie to było to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad` Napisano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2015 Tipo sedan waży 1150 kg z tym silnikiem, grande punto jest 15kg cięższe. Sam silnik zeskał 2nm momentu obrotowego więc jedyna nadzieja w tym, że zmienili przełożenia skrzyni biegów A może jest lżejszy od GP ktorego premiera miała miejsce 10 lat temu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyrychu Napisano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2015 GP też ma 6 biegową skrzynie? Bo jak nie, to już wiadomo skąd te "rewelacyjne" osiągi Tipo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi