Skocz do zawartości

Fiat TIPO 2015


MarCo

Rekomendowane odpowiedzi

Skoro tak, to po co robili ładne nadwozie jak mogli zrobić takie jak n.p. w loganie? Popatrz sobie na wnętrze choćby takiego rapida..

Szaro buro i ponuro.Fiat nie ma sie czego wstydzić :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak, to po co robili ładne nadwozie jak mogli zrobić takie jak n.p. w loganie? 

Ładne nie ładne - zależy kto i jak patrzy  :phi: . Ja tu wyraźnie widzę trendy z połowy poprzedniego 10-cio lecia  :hehe: . Astra H, Peugeot 307 i fakt - można tego Fiata postawić dzisiaj koło nowego Logana  :ok:  :hehe: . Ale jak już ktoś wyżej wspomniał - pamiętajmy że mówimy o tanim prostym samochodzie "dla ludu"  ;] , w dodatku tego biednego  :hehe: . To, że dzisiaj taki tani Fiat ma w podstawie "wypas" przeciętnego "prestiża" z 2005 roku pomińmy :facepalm: , ale to uwiera posiadaczy tych prestiżów  ;l  i będą hejtować  :hehe:  ;] .

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładne nie ładne - zależy kto i jak patrzy  :phi: . Ja tu wyraźnie widzę trendy z połowy poprzedniego 10-cio lecia  :hehe: . Astra H, Peugeot 307 i fakt - można tego Fiata postawić dzisiaj koło nowego Logana  :ok:  :hehe: . Ale jak już ktoś wyżej wspomniał - pamiętajmy że mówimy o tanim prostym samochodzie "dla ludu"  ;] , w dodatku tego biednego  :hehe: . To, że dzisiaj taki tani Fiat ma w podstawie "wypas" przeciętnego "prestiża" z 2005 roku pomińmy :facepalm: , ale to uwiera posiadaczy tych prestiżów  ;l  i będą hejtować  :hehe:  ;] .

taki fiat za 4 dychy to powinien mieć materiały  jak w audi i koniec , bo inaczej to logan jest od niego lepszy  :hehe:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki fiat za 4 dychy to powinien mieć materiały  jak w audi i koniec , bo inaczej to logan jest od niego lepszy  :hehe:

Trochę szkoda, że nie ma. Dużo by to dzisiaj nie kosztowało, a zrobił by się trochę "porządek" na rynku motoryzacyjnym  :ok:  :hehe:  :phi: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak po polsku?

Nie wiem, ktore slowo nie bylo wg Ciebie po polsku, ale jak juz ktos napisal, gust jest pojeciem relatywnym, kazdy ma swoj. Jesli zas pisales o jakosci jednego i drugiego to oba delikatnie mowiac sa takie sobie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, ktore slowo nie bylo wg Ciebie po polsku, ale jak juz ktos napisal, gust jest pojeciem relatywnym, kazdy ma swoj. Jesli zas pisales o jakosci jednego i drugiego to oba delikatnie mowiac sa takie sobie.

Oglądałeś Tipo na żywo?

O ile z zewnątrz jest naprawdę ładne, a tyle wnętrze jest naprawdę tandetne. Juz nawet pomijając jakość materiałów, deska rozdzielcza wygląda fatalnie. Tak samo fatalnie wyglądają te stacje multimedialne fiata. Mieli w giuliettcie fajny ekran i zamiast niego zaczęli ładować to paskudztwo do wszystkich modeli. Mogli lepiej stare klamoty z Bravo wsadzić do tego Tipo.

Dokładnie to:

"Ale dopuszczasz, ze moze po prostu jestes bezguscie?"

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałeś Tipo na żywo?

O ile z zewnątrz jest naprawdę ładne, a tyle wnętrze jest naprawdę tandetne. Juz nawet pomijając jakość materiałów, deska rozdzielcza wygląda fatalnie. Tak samo fatalnie wyglądają te stacje multimedialne fiata. Mieli w giuliettcie fajny ekran i zamiast niego zaczęli ładować to paskudztwo do wszystkich modeli. Mogli lepiej stare klamoty z Bravo wsadzić do tego Tipo.

Dokładnie to:

"Ale dopuszczasz, ze moze po prostu jestes bezguscie?"

Otoz ogladalem, ogladalem tez Skody i niestety choc auta nawet w fajnych cenach o niezlych parametrach to mnie osobiscie do Octavii wlacznie wnetrza tych aut odrzucaja. Ale staram sie nie epatowac swoimi subiektywnymi odczuciami na forum. Podobnie jak np. o Leonie mam zdanie, ze fatalnie sie do niego wsiada na miejsce pasazera co proba to walniecie glowa.

Btw za nieco zlosliwy tekst, ktory raczyles zacytowac na koncu przepraszam :ok:

Ps. Na razie to w tym Tipo nie ma zadnego sensownego silnika benzynowego :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje Bravo po 8 latach straciło na wartości tyle co inne Hondy, Hyundaie, Seaty ... to juz chyba nie te czasy ze kupujesz Fiata za 1/4 ceny konkurencji ;)

To chyba jakiś napalony kupujący, bo fiat nadal bardzo tracą na wartosci. No może poza 500.

Znajoma teraz sprzedawała bravo 1.4 150 emotion z ksenonami z 2010 roku z przebiegiem 62 tys zł. Ile takie powinno kosztować,? Salon pl, 1 wł, bezwypadek. Jako nowe kosztowało katalogowo ponad 80 tys zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba jakiś napalony kupujący, bo fiat nadal bardzo tracą na wartosci. No może poza 500.

Znajoma teraz sprzedawała bravo 1.4 150 emotion z ksenonami z 2010 roku z przebiegiem 62 tys zł. Ile takie powinno kosztować,? Salon pl, 1 wł, bezwypadek. Jako nowe kosztowało katalogowo ponad 80 tys zł.

Kto za to w 2010 zaplacil 80k? :hehe: Pewnie kupiony za 70k i calowali po rekach ze wziela. Teraz pewnie po 6 latach warte ponad 30k. Wiec niezle IMO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba jakiś napalony kupujący, bo fiat nadal bardzo tracą na wartosci. No może poza 500.

Znajoma teraz sprzedawała bravo 1.4 150 emotion z ksenonami z 2010 roku z przebiegiem 62 tys zł. Ile takie powinno kosztować,? Salon pl, 1 wł, bezwypadek. Jako nowe kosztowało katalogowo ponad 80 tys zł.

 

Jak porownujesz ceny katalogowe to pewnie tak :hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto za to w 2010 zaplacil 80k? :hehe: Pewnie kupiony za 70k i calowali po rekach ze wziela. Teraz pewnie po 6 latach warte ponad 30k. Wiec niezle IMO.

Myślę, że 30k to baaaardzo optymistyczna wartość. Moją P308 też 2010 2 lata temu kupiłem za mniej niż 30k. Teraz wartość do ubezpieczenia to 24k.

Bravo będzie IMO podobnie wycenione, no może ze 3k więcej bo lepsze wyposażenie i mniejszy przebieg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba jakiś napalony kupujący, bo fiat nadal bardzo tracą na wartosci. No może poza 500.

Znajoma teraz sprzedawała bravo 1.4 150 emotion z ksenonami z 2010 roku z przebiegiem 62 tys zł. Ile takie powinno kosztować,? Salon pl, 1 wł, bezwypadek. Jako nowe kosztowało katalogowo ponad 80 tys zł.

 

Ile powinno?

Okolice 30 ze wskazaniem na mniej i to nie wiem czy nie za wiele.

Kogo obchodzi cena katalogowa po 6 latach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto za to w 2010 zaplacil 80k? :hehe: Pewnie kupiony za 70k i calowali po rekach ze wziela. Teraz pewnie po 6 latach warte ponad 30k. Wiec niezle IMO.

Znam takich co nie negocjuja ;)

Chciała 27, a poszedł za 26 tys zł. Nawet rozrzad w aso miał wymieniony.

Znajomy kupił rok temu bravo z 2009 roku 1.4 tjet dynamic z nalotem 90 kkm z pl salonu, bezwypadek za 21 tys zł.

Popatrz sobie na utratę wartości Civica, Golfa 6, Octy.

Podobnie co fiat tracą na wartości fordy i Francuzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głównie tego kto kupił jako nowe, a teraz dostaje grosze.

 

Ale fiatow nikt nie kupowal w cenach katalogowych, tam samo jak Citroena czy Puga.

A pozniej tacy jak ty licza utrate wartosci i powielaja glupoty :hehe:

Za golfa na wstepie trzeba bylo pewnie dac +20kPLN, zeby teraz sprzedac o 10kPLN drozej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam takich co nie negocjuja ;)

Chciała 27, a poszedł za 26 tys zł. Nawet rozrzad w aso miał wymieniony.

Znajomy kupił rok temu bravo z 2009 roku 1.4 tjet dynamic z nalotem 90 kkm z pl salonu, bezwypadek za 21 tys zł.

Popatrz sobie na utratę wartości Civica, Golfa 6, Octy.

Podobnie co fiat tracą na wartości fordy i Francuzy.

Ale kupujesz auto dla utraty wartości czy co? Indywidualni kupują Japonce bo się nie psują. Floty skody i później sprzedają po leasingu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale fiatow nikt nie kupowal w cenach katalogowych, tam samo jak Citroena czy Puga.

A pozniej tacy jak ty licza utrate wartosci i powielaja glupoty :hehe:

Za golfa na wstepie trzeba bylo pewnie dac +20kPLN, zeby teraz sprzedac o 10kPLN drozej...

Otóż to. Choć ostatnio citroen zszedł z cen i ma cenniki na stronie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładne nie ładne - zależy kto i jak patrzy  :phi: . Ja tu wyraźnie widzę trendy z połowy poprzedniego 10-cio lecia  :hehe: . Astra H, Peugeot 307 i fakt - można tego Fiata postawić dzisiaj koło nowego Logana  :ok:  :hehe: . Ale jak już ktoś wyżej wspomniał - pamiętajmy że mówimy o tanim prostym samochodzie "dla ludu"  ;] , w dodatku tego biednego  :hehe: . To, że dzisiaj taki tani Fiat ma w podstawie "wypas" przeciętnego "prestiża" z 2005 roku pomińmy :facepalm: , ale to uwiera posiadaczy tych prestiżów  ;l  i będą hejtować  :hehe:  ;] .

 

Skrzynia działa po H czy po X? :phi:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz nawet pomijając jakość materiałów, deska rozdzielcza wygląda fatalnie.

 

Ciekawe co by było gdyby tak nagle VW czy Skoda zaprojektowała takie wnętrze? ;)  Przypuszczalnie nie brakło by och i ach, jakie to nowatorskie i odważne itd itp ;l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe co by było gdyby tak nagle VW czy Skoda zaprojektowała takie wnętrze? ;)  Przypuszczalnie nie brakło by och i ach, jakie to nowatorskie i odważne itd itp ;l

 

Jak kupiłem bravo, to przypadkiem słyszałem kawałek rozmowy młodych ludzi, kiedy podjechałem na jakiś parking. Auto im się podobało i zastanawiali się co to takiego. Jeden z nich powiedział, że to na pewno jakiś VOLKSWAGEN. ;l  Zatkało ich jak podeszli bliżej i zobaczyli znaczek fiata. :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupiłem bravo, to przypadkiem słyszałem kawałek rozmowy młodych ludzi, kiedy podjechałem na jakiś parking. Auto im się podobało i zastanawiali się co to takiego. Jeden z nich powiedział, że to na pewno jakiś VOLKSWAGEN. ;l Zatkało ich jak podeszli bliżej i zobaczyli znaczek fiata. :facepalm:

Widać mało kumaci musieli być, żeby w tej klasie pomyśleć , że bravo to golf ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale fiatow nikt nie kupowal w cenach katalogowych, tam samo jak Citroena czy Puga.

A pozniej tacy jak ty licza utrate wartosci i powielaja glupoty :hehe:

Za golfa na wstepie trzeba bylo pewnie dac +20kPLN, zeby teraz sprzedac o 10kPLN drozej...

Pleciesz bzdury. Bravo po doposażenie do poziomu wyposażenia Golfa było od niego droższe o kilka tysięcy złotych, a i tak nie miało w ogóle dostępnych wielu elementów wyposażenia które posiadał golf. Nawet gdyby liczyć rabat 8-15 % na bravo i 4-6 % na golfa to i tak czysta utata wartości jest o wiele większą w przypadku fiata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pleciesz bzdury. Bravo po doposażenie do poziomu wyposażenia Golfa było od niego droższe o kilka tysięcy złotych, a i tak nie miało w ogóle dostępnych wielu elementów wyposażenia które posiadał golf. Nawet gdyby liczyć rabat 8-15 % na bravo i 4-6 % na golfa to i tak czysta utata wartości jest o wiele większą w przypadku fiata.

 

Wez Ty mi wytlumacz czemu jeszcze nie kupiles tego Golfa?

Poki co to od chyba roku trujesz o nim w kazdym mozliwym watku a pozniej kupujesz focusy ;]

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pleciesz bzdury. Bravo po doposażenie do poziomu wyposażenia Golfa było od niego droższe o kilka tysięcy złotych, a i tak nie miało w ogóle dostępnych wielu elementów wyposażenia które posiadał golf. Nawet gdyby liczyć rabat 8-15 % na bravo i 4-6 % na golfa to i tak czysta utata wartości jest o wiele większą w przypadku fiata.

 

Błądzisz - kupiłem Bravo, interesowałem się Golfem.. nie ten przedział cenowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje Bravo po 8 latach straciło na wartości tyle co inne Hondy, Hyundaie, Seaty ... to juz chyba nie te czasy ze kupujesz Fiata za 1/4 ceny konkurencji ;)

Dokładnie. Wystarczy popatrzeć ile kosztują np. nowsze modele Alfy jak 159, Mito itd. To już nie te utraty wartości co 156/147/166.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie te zegary po zaswieceniu nie wygladaja tak tragicznie :ok: bardziej ciekawi mnie, gdzie silownik vvt w 1.4. Albo go tak zmienili z wygladu, albo go nie ma :O
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

    wada konstrukcyjna czy celowy projekt ???????????????

 

pod maską duzo miejsca  a woda z podsszybia spływa  (a włascieie tylko czesc  spływa bo reszta stoi w kałuzy gdzie jest mocowanie amortyzatora; nie wyprofilowali dobrze odpływu )na mocowanie amortyzatorów które nie sa niczym osłoniete; nawet fiat SC z innym odpływem z podszybia miał gumowe kapturki...

 

 

dodatkowo jak juz woda zmoczy mocowanie amortyzatorow to płynie sobie do belki/ sciany grodziowej po srodku auta- gdzie sa / jest odpływ ; odpływ to dziura w tej belce pomiedzy kolumnami Mc Persona.  

Odpływ znajduje sie nad przekładania i elementami silnika ; podsumowujac woda z szyby i podszybia leci na silnik...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.