ztj Napisano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2015 Teściowie po 10 latach chcą zmienić swojego Berlingo 1.9D na coś bardziej na czasie. Założenia są następujące: - nieco wyższe zawieszenie, żeby teściowa po krawężnikach mogła jeździć - wysoki dach i wygodna pozycja za kierownicą, więc dodając punkt 1 wychodzi, że to raczej musi to być SUV - napęd 2WD w zupełności wystarczy, ale 4x4 też może być - Diesel z automatem (okolice 140 koni w zupełności wystarczą) - wielkość coś między Skodą Yeti a BMW X3 - cena do 35 tys. zł i rocznik najlepiej od 2008 wzwyż - auto kupowane na około 10 lat i około 10 tys. km rocznie Teściowie nie mają uprzedzeń w temacie wyboru marki, może być zarówno starsze premium, jak i młodszy Koreańczyk/Amerykaniec. Co doradzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2015 BMW X3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2015 Duster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2015 BMW X3 Tylko rocznik będzie nieco starszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ztj Napisano 25 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2015 Duster Teść go oglądał i był zszokowany tandetą wykonania. Być może oglądał wersję zaślepka. Odpada w każdym razie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WITEK Napisano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2015 A qashqai? Juke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2015 Yeti 2010 - 2011 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ztj Napisano 25 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2015 A co brać autokącikowa sądzi o Chevrolet Captiva/Opel Antara? Teściowi się podobają te auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
listoor Napisano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2015 Podobny temat ogarniałem ~miesiąc temu https://forum.autokacik.pl/index.php/topic/407677-kzak-suv-do-45000/ Kupiliśmy finalnie Xtraila i teściu bardzo zadowolony - tylko tyle że manual, ale z automatami nie ma problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2015 A co brać autokącikowa sądzi o Chevrolet Captiva/Opel Antara? Teściowi się podobają te auta. Jak zawsze polecam Captiva większa {bagażnik} i więcej krajowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2015 A co brać autokącikowa sądzi o Chevrolet Captiva/Opel Antara? OZI podaje, że użytkownicy w AUS nazwali CRAPtiva i przestrzegają przed zakupem: http://autoexpert.com.au/buying-a-car/holden-captiva-suv-lemon-alert-dont-buy http://autoexpert.com.au/buying-a-car/another-owner-says-the-holden-captiva-is-a-lemon Jak auto ma być na 10 lat, odrzuciłbym wszystkie rdzewiejące - czyli Duster, nie wiem, czy w Yeti problem został rozwiązany (rdzewiały tylne drzwi). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2015 Rodzice mieli podobny dylemat i szukaliśmy Hyundaia Tucsona lub Kia Sportage.Finalnie jednak kupili Toykę Rav4 2007r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2015 OZI podaje, że użytkownicy w AUS nazwali CRAPtiva i przestrzegają przed zakupem: http://autoexpert.com.au/buying-a-car/holden-captiva-suv-lemon-alert-dont-buy http://autoexpert.com.au/buying-a-car/another-owner-says-the-holden-captiva-is-a-lemon Jak auto ma być na 10 lat, odrzuciłbym wszystkie rdzewiejące - czyli Duster, nie wiem, czy w Yeti problem został rozwiązany (rdzewiały tylne drzwi). Ale polscy userzy nie potwierdzają tej tezy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KYRTAP Napisano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2015 Teść go oglądał i był zszokowany tandetą wykonania. Być może oglądał wersję zaślepka. Odpada w każdym razie. Na pewno oglądał wersje przed liftem która różni sie bardzo od obecnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2015 Teść go oglądał i był zszokowany tandetą wykonania. Być może oglądał wersję zaślepka. Odpada w każdym razie.A to o wyglądzie nic nie pisałeś. Skoro też ocenia wygląd zewnętrzny i wewnętrzny to bym forestera poszukal. Oczywiście może iść w stronę kaszkaja ale ja byłbym zawiedziony tym autem bo nic prócz kilku cm więcej nie dawało (wersja 2wd) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 26 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2015 Rodzice mieli podobny dylemat i szukaliśmy Hyundaia Tucsona lub Kia Sportage.Finalnie jednak kupili Toykę Rav4 2007r. Z każdego z nich będą zadowoleni. Dodam jeszcze Forestera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ztj Napisano 27 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2015 Ale Forester i Diesel to chyba nienajlepsze połączenie? Rozpadają się - z tego co słyszałem - te Diesle. Z każdego z nich będą zadowoleni. Dodam jeszcze Forestera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2015 Ale Forester i Diesel to chyba nienajlepsze połączenie? Rozpadają się - z tego co słyszałem - te Diesle. Fatalne. Odpuść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2015 - Diesel z automatem (okolice 140 koni w zupełności wystarczą) a teść jest świadomy, że o ile 1,9D które ma faktycznie mniej pali niż noPb o tyle bardziej współczesne klekoty w połączeniu z 4x4 AT wcale takie oszczędne być nie muszą. Dokładając do tego skomplikowanie i wrażliwość na paliwo to przy takich przebiegach większy sens ma noPb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2015 Jak na 10 lat, to bym się rozglądał za RAV4 III generacji (XA30). Niezbyt ekscytujący, ale bardzo trwały i komfortowy samochód. A jak już swoje odsłuży u was, to łatwo to sprzedać Napisałeś, że nie są przewidywane duże przebiegi, więc IMO najlepiej rozglądać się za silnikiem benzynowym 2.0 lub 2.4 (będzie tańsza w zakupie niż diesel, ryzyko kosztownej awarii będzie mniejsze niż przy dieslu, przebiegów dużych nie zakładasz, więc kieszeń nie powinna bardzo zaboleć). Alternatywnie - Grand Vitara - od kilku znajomych, którzy mają/ mieli taką słyszałem tylko pochlebne opinie o tym modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2015 Przede wszystkim zwróć ich uwagę na koszty hamulców, felg, opon, zawieszenia i innych elementów które będą droższe w zakupie do Suva, żeby potem nie było gownojadztwa. Kupić fure to pół biedy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2015 Alternatywnie - Grand Vitara - od kilku znajomych, którzy mają/ mieli taką słyszałem tylko pochlebne opinie o tym modelu. Rada dobra jeśli ktoś lubi jeździć ciągnikiem rolniczym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebbeks Napisano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2015 Kia Sportage Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 Zastanawiam sie jak napędy tych wszystkich SUV'ow. Maja mozliwosc recznego wlaczenia napedu 4x4? Czy to automaty z ktorymi nie da sie nic zdzialac poza asfaltem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 Zastanawiam sie jak napędy tych wszystkich SUV'ow. Maja mozliwosc recznego wlaczenia napedu 4x4? Czy to automaty z ktorymi nie da sie nic zdzialac poza asfaltem? SUV to nie terenówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 A czy ja pytam o terenowke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 Albo pełen automat albo sterowanie pokrętłem jak w Outlanderze czy Dusterze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 Yeti 2010 - 2011 yeti z jakim silnikiem warto szukac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 1.4 TSI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 1.4 TSI nie zartuj sobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 Teść go oglądał i był zszokowany tandetą wykonania. Być może oglądał wersję zaślepka. Odpada w każdym razie. W tym modelu "jakoś" wykonania nie zależy od wersji - w firmie mieliśmy (właściwie to wciąż jeszcze mamy) wersje full za ~90tys zł i wrażenie miałem dokładnie takie samo. A wracając do tematu wątku - Kia Venga. Nie SUV, ale siedzi się wysoko i wygodnie wsiada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 nie zartuj sobie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 1.4 TSI tle że on występował z 4x4 ? Zastanawiam sie jak napędy tych wszystkich SUV'ow. Maja mozliwosc recznego wlaczenia napedu 4x4? Czy to automaty z ktorymi nie da sie nic zdzialac poza asfaltem? różnie bywa, sporo ma przycisk/pokretło lock - czyli teoretycznie masz stałe 4x4 do jakiejś prędkości są też opcja z trzema trybami - 2wd, auto, lock cześć nie ma żadnej możliwości ingerencji (honda) a np vitara czy jimny ma tradycyjny układ z terenówek tylko zamiast wajchy są guziczki no i jest np subaru gdzie nie masz guziczka bo 4x4 jest stale zapięte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 ?? Eufemistycznie rzecz ujmując 1.4TSI nie jest najbardziej udanym motorem w historii VAGa. Wystarczy wspomnieć "trwałość" rozrządu na łańcuchu, a w mocniejszych wersjach płynące tłoki. Gdy niedawno szukałem używanego auta rozważałem Golfa ~'10-'11 oraz Ibizę z silnikiem 1.4TSI 160KM - po przeglądzie forum VAG i przeczytaniu, że nawet tam większość ludzi odradza ten silnik, to posłuchałem ich. Z tego, co pamiętam, to w '09 była jakaś modyfikacja, która obniżyła zagrożenie padu tych silników i rozrządów, ale okazało się, że nie jest do końca skuteczna (choć fakt, że słabsza wersja była zdecydowanie bezpieczniejsza). Nie wiem, jakie opinie mają późniejsze 1.4 na pasku (ale to raczej nie budżet założyciela wątku). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 W Yetim od 2011 siedzi 1.4 TSI 122KM silnik pozbawiony wymienionych wad. Problem z tłokami był w silniku 1.4 turb+kompresor, z rozrządem były problemy w 1.2. Yeti z napędem 4x4 to benzyna do nie dawna 1.8 obecnie 1.4 150KM lub diesle 2.0 odpowiednio 110, 140 i 170KM. Za 35 tyś Yeti to będzie sprowadzony z dużym przebiegiem, krajówki w dobrym stanie zaczynają się od 35. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 W Yetim od 2011 siedzi 1.4 TSI 122KM silnik pozbawiony wymienionych wad. Problem z tłokami był w silniku 1.4 turb+kompresor, z rozrządem były problemy w 1.2. Yeti z napędem 4x4 to benzyna do nie dawna 1.8 obecnie 1.4 150KM lub diesle 2.0 odpowiednio 110, 140 i 170KM. Za 35 tyś Yeti to będzie sprowadzony z dużym przebiegiem, krajówki w dobrym stanie zaczynają się od 35. Wiki twierdzi, że w Octavii II występowała spośród silników 1.4 TSI jedynie wersja 122KM. I zapewne problem gorexa, który go opisuje o tutaj: https://forum.autokacik.pl/index.php/topic/329146-14-tsi-problemyjakie-problemy/?hl=gorex#entry4265137 to mu się tylko przyśnił. Z resztą w wątku widać, że nie tylko on ma takie sny. Niestety, ale wersja 1.4 122 nie była wolna od problemów z rozrządem, od problemów z płynącymi tłokami - fakt, była wolna, stąd napisałem, ze jest bezpieczniejsza od 160. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 Rozrząd z łańcuchem był wymieniany przez ASO i problem się rozwiązywał, zresztą u mnie wymienili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 Rozrząd z łańcuchem był wymieniany przez ASO i problem się rozwiązywał, zresztą u mnie wymienili. Jak było widać w wątku - różnie było z tą chęcią do nieodpłatnego wymieniania rozrządu (nawet w autach kupionych i serwisowanych w polskim ASO, w przypadku sprowadzonych nie sądzę, żeby miało być lepiej)... I o ile pamiętam, po pierwszej wywalczonej wymianie (i to raczej chyba nie do końca nieodpłatnej), u gorexa kolejna wymiana rozrządu była konieczna o ile pamiętam po kilkunastu tysiącach km, także "rozwiązaniem problemu" bym tego nie nazwał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 Czytam że kolega ma szeroką wiedzę poparta faktami z forum internetowych i dalsza dyskusja nie ma sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 Zastanawiam sie jak napędy tych wszystkich SUV'ow. Maja mozliwosc recznego wlaczenia napedu 4x4? Czy to automaty z ktorymi nie da sie nic zdzialac poza asfaltem? pytanie co Ci to da skoro 99% z nich ma totalnie szosowe opony, które nijak nie nadają się do zjechania gdzieś poza ubite szlaki. Przez jakąś szutrówkę przelecisz, po lekkim błocie też da radę, ale wiele więcej nie ma sensu wymagać. Zresztą większość takich SUV'ów teren widzi tylko w folderach reklamowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 pytanie co Ci to da skoro 99% z nich ma totalnie szosowe opony, które nijak nie nadają się do zjechania gdzieś poza ubite szlaki. Przez jakąś szutrówkę przelecisz, po lekkim błocie też da radę, ale wiele więcej nie ma sensu wymagać. Zresztą większość takich SUV'ów teren widzi tylko w folderach reklamowych. Na zimowkach już można podziałać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 Czytam że kolega ma szeroką wiedzę poparta faktami z forum internetowych i dalsza dyskusja nie ma sensu.Wychodzę po prostu z założenia, że warto korzystać z doświadczeń innych ludzi i nie koniecznie świadomie pakować się w rozwiązania podwyższonego ryzyka, jeśli da się znaleźć takie obarczone ryzykiem mniejszym. I tyle. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 pytanie co Ci to da skoro 99% z nich ma totalnie szosowe opony, które nijak nie nadają się do zjechania gdzieś poza ubite szlaki. Przez jakąś szutrówkę przelecisz, po lekkim błocie też da radę, ale wiele więcej nie ma sensu wymagać. Zresztą większość takich SUV'ów teren widzi tylko w folderach reklamowych. Nie wiem czy wiesz, ale opony mozna zmienic i zalozyc np. AT O tym jak sie jezdzi w terenie wiem dzieki temu ze posiadam XJ'ota na 31'' To ze porownania nie ma tez wiem, bo nie pytam o porownanie do terenowki ani o to czy np. Grand Vitara pojdzie w bagnie po klamki - pytam tylko jak SUVy radza sobie poza asfaltem? Meczy mnie posiadanie dwoch aut, chcialbym chyba jedno uniwersalne - nie tak ekstremalne jak Jeep Cherokee, ale tez bardziej wszechstronne niz Fiat Bravo ktorym nawet pod kraweznik ciezko podjechac z tak niskim przeswitem. A ze robie czeste wycieczki za miasto i smigam po polnych drogach, lasach, czasem zjezdzam z utartych szlakow ... no chcialbym samochod ktory poradzi sobie na slabszej nawierzchni. Podoba mi sie to ze Subaru ma staly naped 4x4, podobaja mi sie tez teoretyczne mozliwosci (teoretyczne, bo sam ich nie spradzilem) Grand Vitary ... Fajne sa LandCruisery tylko cenowo sa znacznie mniej przystepne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 Mdyrka,tak z ciekawości, jakie posiadasz auto? Yeti, za 35 tys może być trudno kupić. A ford kuga? Zawsze można poszukać rav4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 pytam tylko jak SUVy radza sobie poza asfaltem? Jak założysz dobre opony to taki Forester radzi sobie naprawdę dobrze. Kia gorzej ale jak zapiąłem 4x4 to też w miarę bezproblemowo przez błoto. Jak chcesz uniwersalne to polecam Forestera. Albo LC - ale to już inne ceny. GV nie znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 forek zaraz to po GV jest najbardziej terenowy z SUV ale zecydowanie bardziej prtzyjazny na szosie od GV. gorzej z dieslami.... choc GV z Dieslem by Renault tez nie jest wzorem bezawaryjnosci.... a moze poprostu nowsze berlingo/pratnera z 2.0 HDi 110-130KM pod maska ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 a moze poprostu nowsze berlingo/pratnera z 2.0 HDi 110-130KM pod maska ? a to ma byc altenatywa dla suv'a ? że też moi flotowcy w firmie też mają takie podejście i przez koleiny po czteroośkach muszę się przebijac tepee inna sprawa że nowsze berlingo/partner nie ma 2.0 HDI (pytanie co znaczy nowsze) na budowie jeździłem też kaszkajem i dusterem (w sumie napęd ten sam) duster jest surowszy w środku, gorsze silniki, ale ma mniej plastików do urwania i można dołozyc osłony GV też trochę jeździłem, co prawda głownie na prawym, ale faktycznie to auto jest toporne chociaż po przesiadce z jeepa na 31" kołach i tak pewnie będzie komfort dużo większy SUVy radzą sobie całkiem nieźle w terenie i faktycznie największym problemem są opony i ew trwałość (napęd, zawias) swoją drogą to taka rav4 czy inny kaszkaj trochę śmiesznie wygląda na ATkach, zresztą forek chyba też szukał bym całorocznych z agresywnym bieżnikiem niż typowych ATków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ztj Napisano 2 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 Obecnie lobbuję za VW Touranem, gdyż: - ma perfekcyjnie zaprojektowane nadwozie- w moim odczuciu to wzór ergonomii - duży wybór, przystępne ceny - można założyć zawias z wersji Cross i podwyższyć go o 2cm, co w połączeniu z balonami 195/65R15 daje przyzwoite możliwości pokonywania krawężników i dziur - niższe spalanie i lepsza jakość wykonania niż w przypadku koreańskiego SUV-a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 rav4 czy inny kaszkaj trochę śmiesznie wygląda na ATkach, zresztą forek chyba też czemu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 czemu ? dla mnie to przerost formy nad treścią można i tak pytanie po co ? kupujesz forka bo lepiej się prowadzi na czarnym niż terenówka (patrol, pajero czy GV) potem robisz mu lift, dajesz głośne i kiepskie opony i masz auto które nie jest terenówka i kiepsko jeździ po czarnym (do tego dochodzi awaryjność itp) trochę jeździłem z chłopakami co robią vitarki i niestety wiem jak to wygląda ... albo masz kupę kasy, albo siedzisz godzinami w garażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.