steyr Napisano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2016 Cześć, użytkuje ktoś Fiata z takim silnikiem? Auto to Bravo II z 2010r, czy ten silnik ma dpf? Jakieś inne szczególne bolączki? Egzemplarz którym się interesujemy ma ~130kkm. W sieci znalazłem na szybko tylko info o kontrolce oleju, jeśli gaśnie z opóźnieniem to jakaś uszczelka pod smogiem jest do wymiany. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2016 Zainteresuj się, jak nisko to jest zawieszone (osłona silnika i śruby pod spodem, jakieś 8cm nad ziemią, z zewnątrz wydaje się, że stoi wysoko) i tym jakie ma słabe światła mijania. Niestety te dwie rzeczy wykluczyły dla mnie ten samochód. Zimą robi za pług śnieżny, na koleinach haczy o asfalt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordon_Shumway Napisano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2016 użytkuje ktoś Fiata z takim silnikiem? Jeździłem trzy wiosny. Auto to Bravo II z 2010r, czy ten silnik ma dpf? DPF od 2011 r. Jakieś inne szczególne bolączki? Egzemplarz którym się interesujemy ma ~130kkm. W sieci znalazłem na szybko tylko info o kontrolce oleju, jeśli gaśnie z opóźnieniem to jakaś uszczelka pod smogiem jest do wymiany. Pierwsze słyszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordon_Shumway Napisano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2016 Zainteresuj się, jak nisko to jest zawieszone (osłona silnika i śruby pod spodem, jakieś 8cm nad ziemią, z zewnątrz wydaje się, że stoi wysoko) i tym jakie ma słabe światła mijania. Niestety te dwie rzeczy wykluczyły dla mnie ten samochód. Zimą robi za pług śnieżny, na koleinach haczy o asfalt. Jeździłem tym autem na kołach 17" profil 45 i ... nie wiem o czym piszesz. Co do skuteczności lamp również pozwolę sobie być odmiennego zdania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2016 Jeździłem tym autem na kołach 17" profil 45 i ... nie wiem o czym piszesz. Co do skuteczności lamp również pozwolę sobie być odmiennego zdania. To bardzo mnie ucieszyłeś, bo wszyscy mi piszą to co ja napisałem i to samo widzę patrząc na 1.6 diesla, jak się schylę i spojrzę pod zderzak. Może inne silniki mają inaczej? Bardzo bym się ucieszył, bo chcę takie auto. Światła to samo, nawet na forum Fiata potwierdzili. To jak to kurde w końcu jest. Miałeś okazję tym polną drogą jechać? Np. przed chwilą dostałem taką odpowiedź na forum Bravo: "Niestety osłona silnika nie jest u mnie też zbyt wysoko, dlatego czasem zawadzam." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordon_Shumway Napisano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2016 Zobrazuję Mam Ci ja wjazd na podwórze, gdzie zaraz za bramą podłoże idzie mocno do dołu. W efekcie większość aut na podwórze nie wjeżdża, albowiem płaskownik w ławie bramy (ogranicznik skrzydeł bramy) szoruje po podłodze auta. I tak: Passat, Jetta, Focus => szorują, a Bravolot => nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2016 Kurde, toś mi ćwieka zabił. Totalnie. Ty masz tenże diesel 1.6 ?! A mam teraz gorącą prośbę, ulżyj moim cierpieniom, napisz jaki silnik masz i jaki rocznik (może potem coś zmienili?) i... trzaśnij mi komórką kilka fotek pod zderzakiem :D Wiem że brudne zajęcie i dużego poświecenia wymagam, ale kurde, no nie zgadza mi się to z tym co wszędzie czytam, a oprócz tego niskiego (podobno) zawieszenia to to jest jedyny samochód który moje wymagania spełnia... Więc ładnie proszę Chyba że już go nie masz. A może nie masz tej osłony pod silnikiem już? Jest jeszcze inna opcja: takie płaskie wzdłużne nierówności może Bravo dobrze pokonywać, bo ta osłona pod silnikiem też jest wzdłużna, że tak powiem od koła do koła. Przy takich przeszkodach nie przeszkadza bo koło pierw najeżdża na nią. Gorzej z koleinami - tu się zaczyna problem. Ciekawe, że na tej fotce tutaj: http://images.cdn.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/128810383.jpg?itok=1pPxhSJhwygląda to ok, nie widać tej osłony wystającej spod silnika, a na żywo ją widziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2016 rodzice mają bravo II z 1.4 16V, jeźdżę tym autem okazjonalnie i też nie zauważyłem, żeby był nisko zawieszony. Może to faktycznie kwestia silnika. Światła też ma przyzwoite. Może na forum piszą o bravo Igen, które faktycznie miały fatalne światła i były bardzo nisko zawieszone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordon_Shumway Napisano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2016 A może nie masz tej osłony pod silnikiem już? Fakt nie mam osłony jak też reszty auta, sprzedałem w 2014 r. ... nie czytasz całych postów Auto było z Fabryki, miało osłonę PS Mamy na AK kącik NBravo, tam pogadaj z Gawiedzią: https://forum.autokacik.pl/index.php/forum/47-nuova-bravo/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordon_Shumway Napisano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2016 Jest jeszcze inna opcja: takie płaskie wzdłużne nierówności może Bravo dobrze pokonywać, bo ta osłona pod silnikiem też jest wzdłużna, że tak powiem od koła do koła. Przy takich przeszkodach nie przeszkadza bo koło pierw najeżdża na nią. Gorzej z koleinami - tu się zaczyna problem To może inaczej. Moje poprzednie auto: Stilo 3D na podobnych kołach: 17" / 45 / 215. Było zdecydowanie niższe, szorował na głębszych koleinach, na koleinach to w ogóle pływał niczym tankowiec na wzburzonym oceanie. NBravo => inna bajka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cypajak Napisano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2016 Ja od roku mam Bravo z tym silnikiem - zrobiłem ponad 30 tys kmMoja wersja z 2008 roku (PL) fabrycznie nie miała filtra cząstek stałychZa mojej kadencji padł jedynie EGRUszczelkę od "smoga" wymieniłem dla świętego spokoju - mam najechane już 200 tys kmOgólnie silnik daje radę nawet w trasie. Przy zachowaniu zasad ecodrivingu spokojnie można zejść poniżej 5l/100kmPodsumowując ja jestem zachwycony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2016 Krzak9, a o wysokości zawieszenia/nisko umieszczonej osłonie pod silnikiem coś napiszesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2016 Krzak9, a o wysokości zawieszenia/nisko umieszczonej osłonie pod silnikiem coś napiszesz? A le Ty meczacy jestes... NIe mozesz podjechac gdzies i obejrzec sobie na zywo??? Co niby zobaczysz na takich fotkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2016 1.4 T-Jet 225/45/17 w najniższym punkcie jest u mnie 11cm prześwitu. Przy hamowaniu w jednym miejscu przed skrzyżowaniem jest koleina i w takiej sytuacji przytrę delikatnie osłoną. I to jest jedyna sytuacja jaką odnotowałem na drodze. Alfa 147 kolegi przycierała już bez dociążania przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cypajak Napisano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2016 Ta plastikowa osłona pod silnikiem to porażka = moja już ledwo się trzyma.Albo za wysokie krawężniki w PL albo za nisko siedzi ta osłona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2016 Było to już pisane przy różnych okazjach, że to nie przód siedzi jakoś wyjątkowo nisko tylko ta osłona jest idiotycznie zaprojektowana, za bardzo wisi. A z czasem jeszcze brakuje w niej zapięć i śrubek i wisi jeszcze bardziej. Podobnie jest w Alfach. Kilka razy gdzieś tam nią przeszurałem, ale niespecjalnie się tym przejmuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2016 1. Sprawdź lamele na przedniej chłodnicy, niewiele pewnie zostało http://title=";)" /> pretekst do zbicia ceny 2. W zimie na śliskim przy ostrym zakręcie tył lata, urok ciężkiego diesla z przodu3. Mega długie grzanie silnika od -5 i wyższe mrozy. W mieście marźniesz ,brak dogr,ewnicy elektrycznej (PTC)4. Uchowaj panie jeździć w pasach na tylnej kanapie, idealnie przecierają ci skórę na szyji, mam 178cm wzroztu.Poza tym silnikowo jest ok, brak dpf, stała geometria turbo5. Przy około 70kkm padła mi przekładnia kierownicza, w Aso 800 pln z hakiem zostało....6. Osłona pod silnikiem szorowała mi tylko przy wjeździe na wysoki krawężnik ale nic poza tym się nie działo. Auto sprzedałem przy przebiegu 83k km, srednie spalanie 7.5l /100km. W dużych korkach w mieście i 8.5 potrafił zechlać.7. Zwróć uwagęna skrzynię.https://forum.autokacik.pl/index.php/topic/368015-komu-jeszcze-nie-padła-skrzynia-m32/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2016 Mam w firmie Doblo 2 sztuki z tym silnikiem. Jedna sztuka 250 tysięcy przebiegu a druga 350 tysięcy przebiegu. Z silnikiem to nie za wiele się dzieje, obie wersje bez DPF. Turbo nie ruszane, jedyne co w tym bardziej zajechanym pękł rozrząd, ale to było przy 290 przebiegu z tego co pamiętam wskutek zatarcia się jakiegoś łożyska. W każdym razie silnika nie zmieliło i po wymianie paska i wadliwego osprzętu jeździ dalej. Co ciekawe, w obu nie ubywa ani trochę oleju, wymiany regularnie co około 15 tysięcy. Jak na 105 koni to nawet jedzie, w porównaniu do benzyny 103 konie to ogień w szopie. Źle wchodzą biegi w jednym i drugim (czasem na dwa razy, czasem zgrzytnie, czasem jakoś tak dziwnie na pół sprzęgle wchodzi na swoje miejsce), nie wiem czy to nie ta "słynna" Oplowska M32, bo wsteczny tak jak w Oplu, ale nie demonizowałbym, bo oba samochody jeżdżą do dziś bez żadnej ingerencji w skrzynię pomimo, że wady te występują odkąd pamiętam. To samochody bez przypisanej osoby na stałe, więc traktowane bardzo źle. Sam cisnąłem tym licznikowe 170 na autobanie, więcej nie poleci, nawet z górki. może Bravo inaczej, choć w Polandi to i tak nie ma gdzie tyle pojechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2016 Co ciekawe, w obu nie ubywa ani trochę oleju, wymiany regularnie co około 15 tysięcy. raczej norma w jtd , a parę ich przerobilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy_ Napisano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2016 7. Zwróć uwagęna skrzynię. https://forum.autokacik.pl/index.php/topic/368015-komu-jeszcze-nie-padła-skrzynia-m32/ W dieslu 1.6 MTJ nie ma skrzyni oplowskiej M32, siedzi tam skrzynia fiatowska C530 lub C635 w późniejszych egzemplarzach (chyba od połowy 2010 r.) co nie znaczy że, nie ma znią problemów - ale nie takie jak z M32. Ja śmigam właśnie takim Bravo od 2010 r. Prześwit jest dość niski, ale ujdzie. Co do świateł dla jednych kiepskie dla innych znośne - ja oceniam je na 3+. Pozatym wbijaj na kącik Bravo (lub NBK) tam otrzymasz więcej informacji. Sprawdź za to lepiej stan progów oraz zgrzewów na masce silnika i klapy bagażnika pod kątem korozji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2016 Zobrazuję Mam Ci ja wjazd na podwórze, gdzie zaraz za bramą podłoże idzie mocno do dołu. W efekcie większość aut na podwórze nie wjeżdża, albowiem płaskownik w ławie bramy (ogranicznik skrzydeł bramy) szoruje po podłodze auta. I tak: Passat, Jetta, Focus => szorują, a Bravolot => nie A moze by ktoś powiedział wreszcie koledze, ze w Stilo/Stilo2 vel NBravo lubią siadać sprężyny w (m)jtd, gdzie silnik jest zwyczajnie ciężki? I pewnie dlatego widział kilka pługow śnieżnych?Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2016 A moze by ktoś powiedział wreszcie koledze, ze w Stilo/Stilo2 vel NBravo lubią siadać sprężyny w (m)jtd, gdzie silnik jest zwyczajnie ciężki? I pewnie dlatego widział kilka pługow śnieżnych? A to ciekawe, jedne widzę wyżej, drugie niżej, to prawda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2016 Jak się sprawdza ogrzewanie zimą w dieslach w Bravo? Wiem że niektóre mają nagrzewnicę inne nie, można to poznać po 52Y na liście wyposażenia w VINie. Da się tym zimą po mieście do pracy dojechać bez marznięcia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2016 Mogę ci powiedzieć że w Cromie dośc wolno się nagrzewa. Jeden mechanik mówi że tak ma - inny że wymienić termostat na inny co niby później się otwiera czy cuś. I bądź tu mądry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2016 Nie wydaje mi się żeby termostat miał tu wpływ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 10 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2016 Dzięki za opinie A Panowie wersja 1.6mjtd 120hp z 2011r będzie miała już DPF? To zapewne jest ten sam silnik co wersja 105hp tylko pewnie inny program i turbo i itp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordon_Shumway Napisano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2016 Dzięki za opinie A Panowie wersja 1.6mjtd 120hp z 2011r będzie miała już DPF? To zapewne jest ten sam silnik co wersja 105hp tylko pewnie inny program i turbo i itp? Będzie miał DPF, Fiat był zobligowany wprowadzić ten device od 2011 ... czytaj Ecoterroryzm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_luk_ Napisano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2016 Jest jeszcze inna opcja: takie płaskie wzdłużne nierówności może Bravo dobrze pokonywać, bo ta osłona pod silnikiem też jest wzdłużna, że tak powiem od koła do koła. Przy takich przeszkodach nie przeszkadza bo koło pierw najeżdża na nią. Gorzej z koleinami - tu się zaczyna problem. Ciekawe, że na tej fotce tutaj: http://images.cdn.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/128810383.jpg?itok=1pPxhSJhwygląda to ok, nie widać tej osłony wystającej spod silnika, a na żywo ją widziałem. nie pomyliles auta ze stilo ? stilo haczylem nie raz bravo nigdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2016 Dzięki za opinie A Panowie wersja 1.6mjtd 120hp z 2011r będzie miała już DPF? To zapewne jest ten sam silnik co wersja 105hp tylko pewnie inny program i turbo i itp? Z tego co się orientuję, wersja 1.6 120 ma zawsze dpf, wersja 105 może mieć ale nie musi (podobnie jak 1.9). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irishpiter Napisano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2016 Zainteresuj się, jak nisko to jest zawieszone (osłona silnika i śruby pod spodem, jakieś 8cm nad ziemią, z zewnątrz wydaje się, że stoi wysoko) i tym jakie ma słabe światła mijania. Niestety te dwie rzeczy wykluczyły dla mnie ten samochód. Zimą robi za pług śnieżny, na koleinach haczy o asfalt. Jeździłem 1,4 90KM jakieś 2lata. Rzeczywiście miał niski przód. Tzn. generalnie to nie był jakoś nisko zawieszony, tylko te osłony z boku nisko wisiały. Przeszkadzało mi to tylko w zimie gdy były wysokie koleiny w śniegu po odśnieżaniu chodników. Inne auta jechały a ja robiłem za pług. Światła też miał słabe. Po stilo byłem lekko zdziwiony-trochę krok do tyłu a raczej dwa. Nie wiem, może dlatego że był krajowy i trochę już wypalone soczewki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2016 Jak się sprawdza ogrzewanie zimą w dieslach w Bravo? Wiem że niektóre mają nagrzewnicę inne nie, można to poznać po 52Y na liście wyposażenia w VINie. Da się tym zimą po mieście do pracy dojechać bez marznięcia? [/size]Będziesz marzł. Chyba,że się toczysz w miarę i silnik obciążony.Aha przy -30 i ogrzewaniu kabiny mocnym i jakis 90km/h w trasie wskazówka temp opadała , silnik nie wyrwbiał z produkcją ciepła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2016 Nawet z nagrzewnicą tak jest? Ale mnie chodzi o to, czy gorzej niż w innych, podobnych dieslach. Ale i tak bym wolał turbobenzynę i to zagazować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordon_Shumway Napisano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2016 Będziesz marzł. Chyba,że się toczysz w miarę i silnik obciążony. Aha przy -30 i ogrzewaniu kabiny mocnym i jakis 90km/h w trasie wskazówka temp opadała , silnik nie wyrwbiał z produkcją ciepła Chyba trochę przesadzasz, u mnie jak nabrał temperatury wskazówka stała niczym "sztywny pal Azji" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordon_Shumway Napisano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2016 Nawet z nagrzewnicą tak jest? Ale mnie chodzi o to, czy gorzej niż w innych, podobnych dieslach. Ale i tak bym wolał turbobenzynę i to zagazować... W aktualnie ujeżdżanym "das Auto" (diesel) jest faktycznie zdecydowanie lepiej, ale nie dramatyzujmy. Jeździłem tym autem trzy lata i jakoś nie zamarzłem. Ja wiem, doczekaliśmy czasów, gdzie auta porównuje się poprzez pomiar odpychania do setki liczony w milisekundach, ale czy kwestia czy auto się zagrzeje w pięć czy piętnaście minut faktycznie je dyskwalifikuje ? Może dla Klienta który kupuje Maibach'a ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2016 No może nie dyskwalifikuje, ale pon-piątek będzie jeździć jakieś 2 x 16km z domu do pracy, a w weekendy trasy 50-300km, do tego raz na miesiąc - dwa trasy po 800km. Żeby mi żona w tym nie marzła jadąc rano do pracy :D Z drugiej strony, najwyżej ogrzewane maty siedzeń zamontuję... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2016 W aktualnie ujeżdżanym "das Auto" (diesel) jest faktycznie zdecydowanie lepiej, ale nie dramatyzujmy. Jeździłem tym autem trzy lata i jakoś nie zamarzłem. Ja wiem, doczekaliśmy czasów, gdzie auta porównuje się poprzez pomiar odpychania do setki liczony w milisekundach, ale czy kwestia czy auto się zagrzeje w pięć czy piętnaście minut faktycznie je dyskwalifikuje ? Może dla Klienta który kupuje Maibach'a ? No ale Tiguan to jednak inna klasa niż rzeczone Bravo :D Czy w pięć czy w piętnaście tak, jak mi przyjdzie zimą do pracy dojechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jantarel Napisano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2016 Nie potwierdzam informacji o światłach. Są normalne, wystarczające i nie mam tu na myśli ksenonów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2016 Nie potwierdzam informacji o światłach. Są normalne, wystarczające i nie mam tu na myśli ksenonów. Super Tzn. tak podejrzewałem, że dobre żarówki albo poprowadzenie grubszych przewodów bezp. pod aku + sterowanie przekaźnikami by ew. rozwiązało problem w prosty sposób. Ale fajnie że nie ma tragedii. A jak porównujecie wyciszenie w stosunku do innych kompaktów? Ja miałem wrażenie, że bardzo słychać samochody obok, bardziej niż w innych, ale jechałem ulepem komisowym :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gfr Napisano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2016 No może nie dyskwalifikuje, ale pon-piątek będzie jeździć jakieś 2 x 16km z domu do pracy, a w weekendy trasy 50-300km, do tego raz na miesiąc - dwa trasy po 800km. Żeby mi żona w tym nie marzła jadąc rano do pracy :D Z drugiej strony, najwyżej ogrzewane maty siedzeń zamontuję... Ja miałem takie Bravo od 2009 do 2012roku, 1.6 120KM. W korkach przy ujemnych temperaturach ( ponizej -10) wskazówka temperatury silnika nawet opadała i w aucie momentalnie było zimno. To była największa jak dla mnie wada. Przez cały okres czasu użytkowania miałem jedną awarię - rozleciała się pompa wody jeszcze na gwarancji przy przebiegu 45 tyś km. Poza tym silnik OK, dosyć dynamiczny. Światła bez tragedii ale i bez rewelacji. Aha, nie szorowałem za często osłoną podwozia :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.