Skocz do zawartości

2.0 tdi spalanie.


prawoimotoryzacja

Rekomendowane odpowiedzi

Wyciągasz wniosek po 2 sekundowej animacji na koncu ?

Oczywiście wygoda wyświetlania tam navi i obserwacji jej w linii wzroku jest niewazna. Koncowa animacja ja zabija

Widze, ze u nas we flocie jeden pasnik to ma. Jak to w nocy wyglada? Nie razi Nigdy takim nie jechalem siedzialem na parkingu tylko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak samo jak za żadne skarby nie chciałbym dsg. Zrobiłem ok 600 km i teraz w każdym aucie chciałbym dobry automat.

A ja chętnie - zrobiłem kilka tysięcy kilometrów Touranem 2.0 TDi i Alhambrą 1.4 TSi 150 - oba z DSG i jak już się nauczysz tej skrzyni, to jest dużo lepsza niż klasyczny automat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja chętnie - zrobiłem kilka tysięcy kilometrów Touranem 2.0 TDi i Alhambrą 1.4 TSi 150 - oba z DSG i jak już się nauczysz tej skrzyni, to jest dużo lepsza niż klasyczny automat.

Na minus trochę to, że czasem długo trzeba czekać na redukcję, ale z biegiem czasu człowiek już wie jak zbić bieg wcześniej pedałem gazu. Nie ma tego problemu w trybie sport.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty naprawde czerpiesz radosc z info o chwilowym spalaniu ze musisz non stop na to patrzeć?

Znowu wyciągnąłes z calosci jeden fragment, tak jak 2 sekundowa animacje i twierdzisz ze AD to zabawka i zlo konieczne. Kto nie chce nie musi zamawiac, bez AD auto wyjdzie taniej. Ja zamowilem i nie żałuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze, ze u nas we flocie jeden pasnik to ma. Jak to w nocy wyglada? Nie razi Nigdy takim nie jechalem siedzialem na parkingu tylko.

W nocy madz tryb nocny, zegary sa w ciemnych kolorach i mniej swieca. Tydzien temu jechalem całą noc, w sumie pierwszy raz i n pewno moge powiedzieć ze nie meczy to oczu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie miałeś myszkowania po jezdni przed zatrzymaniem samochodu?

Nie. Pasy byly wyrazne wiec LA ladnie trzymal auto. Po kolku sekundach nie trzymania kierownicy jest komunikat, nastepnie pk kilku sekundach glosny gong, pierwsze lekkie przyhamowanie, ale wystarczające pewnue gdy przysnales aby sie obudzic. Po kilku kolejnych sekundach juz dosc mocne hamowanie plus włączenie swiatel awaryjnych i zatrzymanie samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nocy madz tryb nocny, zegary sa w ciemnych kolorach i mniej swieca. Tydzien temu jechalem całą noc, w sumie pierwszy raz i n pewno moge powiedzieć ze nie meczy to oczu.

To niezle to musieli zrobic. U mnie zwykle zegary tak raza, ze nie da sie w nocy jechac. Nie mam regulacji podswietlenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez masz światła full LED z asystentem? Genialne to działa.

Top Led to sie chyba nazywa. W kazdyn razie te full ledowe mam. W nocy w automacie swietnie to działa. Wycina nieźle pojazdy a wokół jasność. Tylko musisz je ręcznie wlaczyc,tzn. długie lub automat i dalej juz same sie przelaczaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Top Led to sie chyba nazywa. W kazdyn razie te full ledowe mam. W nocy w automacie swietnie to działa. Wycina nieźle pojazdy a wokół jasność. Tylko musisz je ręcznie wlaczyc,tzn. długie lub automat i dalej juz same sie przelaczaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To niezle to musieli zrobic. U mnie zwykle zegary tak raza, ze nie da sie w nocy jechac. Nie mam regulacji podswietlenia.

Nie wiem czy mi sie uda wstawic, bo pisze z telefonu. Ale tak to mniej wiecej wyglada w trybie nocnym

https://www.dropbox.com/s/qyumxa6e7vvk6cu/2016-08-18%2013.03.28.jpg?dl=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Top Led to sie chyba nazywa. W kazdyn razie te full ledowe mam. W nocy w automacie swietnie to działa. Wycina nieźle pojazdy a wokół jasność. Tylko musisz je ręcznie wlaczyc,tzn. długie lub automat i dalej juz same sie przelaczaja.

Właśnie o tym piszę. Wystarczy dać dźwignię raz do przodu i włącza się asystent. Niezła gra świateł po drodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały czas nie, ale dużo. Jak potrzebuje chwilę bardziej energicznie to zmieniam jednym ruchem skrzynie z D na S.

Miałem kiedyś okazję przejechać się Tiguanem 2.0TDI 170KM z 7-biegową DSG. Irytowało  mnie to, że skrzynia szybko wrzucała kolejne biegi, podczas jazdy po mieście (lub poza terenem zabudowanym ale z prędkościami do 80-90km/h) ze stałą prędkością silnik pracował z obrotami rzędu 1200 obr/min.

Moim zdaniem tak niskie obroty nie służą ani silnikowi, ani dkz. Chyba dlatego dkz padają szybciej w autach z DSG niż w tych, które mają skrzynię manualną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kawał auta. Jak się sprawuje?

Tfu, tfu tak dobrze ze kupilbym drugi raz..znaczy kupie nastepnego ;]

114 kkm w niecale dwa.lata, glownie trasy 90%. Tani serwis, nienarzucajacy sie klientom brak stylu ;] , jak trzeba to jezdzi szybko i wygodnie. Ale ja na serwisie i oponach nie oszczedzam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tfu, tfu tak dobrze ze kupilbym drugi raz..znaczy kupie nastepnego ;]

114 kkm w niecale dwa.lata, glownie trasy 90%. Tani serwis, nienarzucajacy sie klientom brak stylu ;] , jak trzeba to jezdzi szybko i wygodnie. Ale ja na serwisie i oponach nie oszczedzam

Superba wybierają właśnie tacy, którzy nie chcą się rzucać w oczy - ot po prostu Skoda . Czasem jeżdżę benzynowym Superbem na tylnej kanapie - jest przyjemnie i dynamicznie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę myśleć ile palą Ci benzyny jeśli A4 spalało średnio 8,6l/100km na trasie ;] .

 

Nawet fotkę swego czasu wrzucałem tutaj ;) a propos magicznych TDI. Co ciekawe nie tylko u mnie to auto tyle palilo, właściciel mówił, że znacznie oszczędniejszy potrafi być jego Golf GTI 2.0 TFSI niż starsze A4 z TDI.

Benzyny zwykle paliły mi podobnie lub deko (ok 1l) więcej ;). Co ciekawe zazwyczaj spalanie wg danych fabrycznych min rozjeżdzało się z prawdą, czego nie mogę w moim przypadku powiedzieć o spalaniu diesli - totalna abstrakcja.

 

Inne info z wczoraj: Volvo zrobiłem przez tydzień 2800km, 80% autostrada, 15% drogi lokalne, 5% miasto (bez korków). Auto spaliło przewidywalne 8.9l /100km. Bijąc swój rekord min spalania śr 8.5l w Szwecji, może dlatego, że poczuło się jak w domu ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie zegary musza byc wskazowkowe. Te wygladaja wybitnie odpustowo. Z tego powodu nie mam gladzika w Insignii. Zeby go miec, musialbym wziac wersje z wyswietlanymi zegarami.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

To bardzo zależy. Pierwszy raz z takimi zegarami przejechałem się Passatem i dla mnie to był totalny odpust, brzydkie, rozpraszające, zbyt dużo informacji - diler powiedział, że nie jestem pierwsza osobą to krytykującą, na szczęście można kupić zwykłe.

Podczas konfiguracji i zmawianiu XC70 okazało się, że nie mam wyboru i deska musi być w mojej wersji z LCD :( , ale jak się przejechałem godzinę od razu te zegary polubiłem. Nadal uważał że deska wygląda jak od motoroweru, ale jest czytelna, elegancka i nieprzeładowana:

 

volvo-xc60-zegary-wskazniki.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy pomysł, może wszyscy których samochody nie spełniają euro 5, 6 czy ile tam jest teraz powinni tak zroboć ? :facepalm:

Tak wszyscy ktorzy gardza ekologia*: wycinaja dpf fap ignoruja wezwania do serwi na update oprogramowania itp powiini sobie podlaczyc wydech do kabiny i truc tylko siebie

*- nie mylic z ekoterroryzmem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kompa. W vw damę z kompa zawsze mo się pokrywają z tymi na stacji. To samo w przypadku foki 2 fl.

W temacie foki. W moim F Galaxy 1.6 EB 160km wskazanie spalania wg komputera do  rzeczywistego jest mocno zaniżone.

W trasie rzeczywiste wg komp jest 8,1, realne ok. 9. W mieście wg komp. jest 10, realne 11. średnio 10% błędu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wszyscy ktorzy gardza ekologia*: wycinaja dpf fap ignoruja wezwania do serwi na update oprogramowania itp powiini sobie podlaczyc wydech do kabiny i truc tylko siebie

*- nie mylic z ekoterroryzmem

 

Ja już update oprogramowania w zibisoft zrobiłem, ale oczywiście tunning na forum motoryzacyjnym to zło  ;l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko stwierdzić, które brzydzsze, bo te z Insignii po fl są kompletnym nieporozumieniem.. ;]

 

teraz mam ustawione juz inne w c4gp :)

niech zgadne jestes zwolennikiem klasycznych i te z mojego bmw by ci sie spodobaly :)

ostatnia rzecz na ktora patrze przy zakupie auta to czy mi sie podobaja zegary czy nie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wszyscy ktorzy gardza ekologia*: wycinaja dpf fap ignoruja wezwania do serwi na update oprogramowania itp powiini sobie podlaczyc wydech do kabiny i truc tylko siebie

*- nie mylic z ekoterroryzmem

 

aha, czyli ci, co mają samochody z normą poniżej 5, mogą truć siebie i wszystkich (tak, strzelam, w polsce ponad 90%, czy troche mniej sampchodów takich?)

oni nie gardzą ekologią

 

a ci, co nie jadą na upgade, gardza...

 

a może poprostu zezłomować wszytko poniżej 5

wtedy będzie łatwiej kontrolować tych, co DPF wycinają, i korków nie będzie

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha, czyli ci, co mają samochody z normą poniżej 5, mogą truć siebie i wszystkich (tak, strzelam, w polsce ponad 90%, czy troche mniej sampchodów takich?)

oni nie gardzą ekologią

a ci, co nie jadą na upgade, gardza...

a może poprostu zezłomować wszytko poniżej 5

wtedy będzie łatwiej kontrolować tych, co DPF wycinają, i korków nie będzie

Nadinterpretujesz

Ktos kto ma sprawne auto niech sobie nim jezdzi bez znaczenia czy to dwusow czy euro1 czy euro6. Ale ten co ma np euro5 i wycial dpf powinien miec zabrany dowod rej.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadinterpretujesz

Ktos kto ma sprawne auto niech sobie nim jezdzi bez znaczenia czy to dwusow czy euro1 czy euro6. Ale ten co ma np euro5 i wycial dpf powinien miec zabrany dowod rej.

 

wiesz co, 

takie moje skromne osobiste zdanie

dowód rejestracyjny (czy raczej świadectwo urodzenia/dowód osobisty/mandat posła/czy co tam jeszcze) to trzeba zabrać tym, co forsują wprowadzenie tych nowych norm w UE

 

żeby nie było mam Euro 6 w V8 ;)

i na razie nienplanuję nic wycinać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a zimą ktoś już jeździł z tymi zegarami ?

 

mamy kilka passatow z active disp. w zimie zero problemow, nawet po kilku dniach na mrozie.

rewelacyjnie dzialaja w nocy i mozna je konfigurowac.

nie mamy head up bo na jazdach probnych nikomu sie nie podobalo.

zeby nie bylo za slodko to wymienili jeden wyswietlacz bo pojawily sie szare pasy ;) poza tym ok.

 

Wytaptane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.