Krajowy Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 Cześć, Posiadam Astrę H 2.0T i przyszła chęć zmiany. Przeglądam alledrogo i żadem samochód mnie nie urzekł. Założony budżet to 20 000 zł. Samochód musi być dynamiczny - fajnie by było zachować moc z astry, ale wiem że będzie to ciężkie. Auto MUSI być gazowalne, bądź zakup będzie już z instalacją gazową. Wielkość ? Nie wiem, na pewno nie mniejsze od Astry. Ma posiadać ładną rozbudowaną deskę rozdzielczą ;-) Może tym razem jakiś automat ? Co myślicie o Toyocie Avensis ? Zastanawiałem się nad audi. Jak z awaryjnością ich napędów Quatro ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 Jeśli Audi za 20 tys. To a4b6. Napędy są trwałe nie psują się. Żeby osiągi były podobne w Audi z Q to z 1.8T 190 konne ,ale za 20tys raczej takiego nie znajdziesz. W tym budżecie to wersja 1.8T163 konie i ewentualnie wirus wtedy będzie podobnie jechało do Audi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 Avensis brak sensownej benzyny. Szukałbym ewentualnie Laguny II 2.0T, Audi A4 1.8T, Leon 1.8T. Wyboru nie masz dużego jak chcesz mocny silnik i pod LPG. Z pamięci od Renault 2.0T, VW 1.8T, Honda 2.0, 2.4, Ford/Volvo 2.0, 2.5T, Opel 2.0T w Vectrze, Saab 2.0T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 Szczerze? Jak patrzę na Astrę H (miałem 1.6T) - dochodzę do wniosku że wolałbym Vectrę B 2.5 V6(mam ale do stanu idealnego jej daleko ) w stanie idealnym za te pieniądze. Po FL kupisz bogato wyposażoną i za te pieniądze pewnie nie pordzewiałą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadu Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 Szczerze? Jak patrzę na Astrę H (miałem 1.6T) - dochodzę do wniosku że wolałbym Vectrę B 2.5 V6(mam ale do stanu idealnego jej daleko ) w stanie idealnym za te pieniądze. Po FL kupisz bogato wyposażoną i za te pieniądze pewnie nie pordzewiałą. Faktycznie niezły "upgrade". W takim razie można się też zastawonić nad Oplem Kadettem. Do autora wątku: przy tych założeniach i budżecie wydaje mi się, że nic wyraźnie lepszego (aby zmiana była uzasadniona) nie znajdziesz. Ja bym odpuścił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krajowy Napisano 11 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2016 Moc silnika nie jest priorytetem, żeby tylko auto nie męczyło się przy prędkościach 150-160km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rciepluch Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 (edytowane) Szczerze? Jak patrzę na Astrę H (miałem 1.6T) - dochodzę do wniosku że wolałbym Vectrę B 2.5 V6(mam ale do stanu idealnego jej daleko ) w stanie idealnym za te pieniądze. Po FL kupisz bogato wyposażoną i za te pieniądze pewnie nie pordzewiałą. Twoje uwielbienie Opla jest bezgraniczne Edytowane 11 Października 2016 przez rciepluch 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 Szczerze? Jak patrzę na Astrę H (miałem 1.6T) - dochodzę do wniosku że wolałbym Vectrę B 2.5 V6(mam ale do stanu idealnego jej daleko ) w stanie idealnym za te pieniądze. Po FL kupisz bogato wyposażoną i za te pieniądze pewnie nie pordzewiałą. Jeśli Vectra za 20 tysi, to C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 Faktycznie niezły "upgrade". W takim razie można się też zastawonić nad Oplem Kadettem. Do autora wątku: przy tych założeniach i budżecie wydaje mi się, że nic wyraźnie lepszego (aby zmiana była uzasadniona) nie znajdziesz. Ja bym odpuścił. A bo powinienem napisać kup Octavię - wtedy byłbyś zadowolony? A jeśli nie widzisz różnicy między VB a Kadettem - no cóż, to już twój problem i znajomość motoryzacji. Miałem Astrę H, mam Vectrę B i stwierdzam, że mimo że AH to dość solidny samochód, VB jest znacznie fajniejsza - mam do tego prawo? Czy dlatego że jest starsza o te powiedzmy 6 lat od AH to już jest be? Bo konstrukcja sięga 1995 roku? I co z tego? VC to pewnie w sporej mierze niewiele przeprojektowana VB. Czegoś z wyposażenia Ci brakuje? ABS/TC, poduchy, ksenony, automatyczne klimy i wiele innych dodatków. A choćby na drzwiach mam więcej weluru niż w nowych samochodach jest w całym. I to są detale dla których przyjemniej się wsiada i jedzie starą VB niż AH czy VC nawet. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 Twoje uwielbienie Opla jest bezgraniczne Nikt nie poją sedna - chodzi mi żeby się zastanowił czy nie zmienić czegoś na generację do tyłu ale większego i przyjemniejszego - np. VB. Sam pyta o Toyotę Avensis. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 Jeśli Vectra za 20 tysi, to C Hmmm... za 20 raczej dobra nie będzie - tutaj wybór pozostawiam każdemu - można wziąć z początku, mniej wyposażony, słabszy nowszy model lub z końcówki bogato wyposażony i mocny stary model - różnica w wieku 1-2 lata. Miałem VC i wolę VB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 jeep grand cheeroke 4.7 ale jak Ci się nie spodoba to Saab 9-3 lub 9-5 z którymś mocniejszym silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 Moc silnika nie jest priorytetem, żeby tylko auto nie męczyło się przy prędkościach 150-160km/h. Ale jedno idzie z drugim w parze. Saab 9-3 lub 9-5 z którymś mocniejszym silnikiem To może być fajny pomysł. Cena idzie w dół za upadłą markę, a to fajne auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krajowy Napisano 11 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2016 jeep grand cheeroke 4.7 ale jak Ci się nie spodoba to Saab 9-3 lub 9-5 z którymś mocniejszym silnikiem Ciekawa propozycja, tylko jak z ekspoatacją ? Są do tego dostępne części ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 Ciekawa propozycja, tylko jak z ekspoatacją ? Są do tego dostępne części ? Toż to w dużej mierze Vectra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 Hmmm... za 20 raczej dobra nie będzie - tutaj wybór pozostawiam każdemu - można wziąć z początku, mniej wyposażony, słabszy nowszy model lub z końcówki bogato wyposażony i mocny stary model - różnica w wieku 1-2 lata. Miałem VC i wolę VB. Na pewno nie starszy niż VB Do 20 tysi kupi fajny egzemplarz VC - moi młodzi jeżdżą wypasiona VC 2,2 z 2002 r. - nakoolane już ponad 350 000 km, samochód w bardzo przyzwoitym stanie, a warty dużuuuo mniej, niż 20 tzł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 Na pewno nie starszy niż VB Do 20 tysi kupi fajny egzemplarz VC - moi młodzi jeżdżą wypasiona VC 2,2 z 2002 r. - nakoolane już ponad 350 000 km, samochód w bardzo przyzwoitym stanie, a warty dużuuuo mniej, niż 20 tzł Ale tutaj właśnie nie o wiek chodzi, ja jako jakiś tam miłośnik motoryzacji stwierdzam, że znacznie przyjemniej jeździ, a do tego znacznie przyjemniej się nawet siedzi w VB niż VC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atlantic Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 Kolega chyba sobie jakies jaja uskutecznia Vectra b przy astrze h to jest przedpotopowy pazdzierz. Ani to nie wyglada, ani fajnie nie jedzie, wygodne tez nie jest. Nie wiem czy zaplacilbym za taka vectre wiecej niz 2k pln, zeby nie miec wyrzutow sumienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 Kolega chyba sobie jakies jaja uskutecznia Vectra b przy astrze h to jest przedpotopowy pazdzierz. Ani to nie wyglada, ani fajnie nie jedzie, wygodne tez nie jest. Nie wiem czy zaplacilbym za taka vectre wiecej niz 2k pln, zeby nie miec wyrzutow sumienia. Wyjąłeś mi to z ust. Kiedyś na wsiach młodzież ujeżdżała bmw e39 dziś polska wieś toczy się vectrą b. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadu Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 A bo powinienem napisać kup Octavię - wtedy byłbyś zadowolony? Myślałem po prostu, że żartujesz. Nie przyszło mi do głowy, że można na poważnie polecać komuś stare trupy, kiedy przesiada się z dużo nowszej konstrukcji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 Saab 95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 Ale tutaj właśnie nie o wiek chodzi, ja jako jakiś tam miłośnik motoryzacji stwierdzam, że znacznie przyjemniej jeździ, a do tego znacznie przyjemniej się nawet siedzi w VB niż VC. No bez jaj.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 Odpowiem zbiorczo - bez jaj, znacznie lepiej jeździ się i siedzi się w VB. Fotele, przyjemne wykończenie wnętrza (na drzwiach dużo miłego materiału), prowadzenie na plus VB, zawieszenie w VC wywodzi się z VB. Co mi z tego że AH czy VC to nowsza konstrukcja jak przyjemniej się jeździ VB? To moje zdanie i mam do niego prawo. Miałem przez dłuższy czas wszystkie tu omawiane samochody, wy też? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyniek000 Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 Cześć, Posiadam Astrę H 2.0T i przyszła chęć zmiany. Przeglądam alledrogo i żadem samochód mnie nie urzekł. Założony budżet to 20 000 zł. Samochód musi być dynamiczny - fajnie by było zachować moc z astry, ale wiem że będzie to ciężkie. Auto MUSI być gazowalne, bądź zakup będzie już z instalacją gazową. Wielkość ? Nie wiem, na pewno nie mniejsze od Astry. Ma posiadać ładną rozbudowaną deskę rozdzielczą ;-) Może tym razem jakiś automat ? Co myślicie o Toyocie Avensis ? Zastanawiałem się nad audi. Jak z awaryjnością ich napędów Quatro ? Laguna2 ph2 2.0T +lpg idalne auto pod lpg i osiągi przyzwoite Będzie pan zadowolony 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 A może e39 po lifcie jakieś 2.5 benzyna lub 3.0... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomrad Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 (edytowane) Szukałbym ewentualnie Laguny II 2.0T, Audi A4 1.8T, Leon 1.8T. Wyboru nie masz dużego jak chcesz mocny silnik i pod LPG. Z pamięci od Renault 2.0T, VW 1.8T, Honda 2.0, 2.4, Ford/Volvo 2.0, 2.5T, Opel 2.0T w Vectrze, Saab 2.0T. A co z silnikiem 2,0 20V w Audi A4 w wersji 131KM do lpg może być ? Ten 1,8T to tylko w wersji 163KM czy też w wersji 150KM nada się do lpg ? Edytowane 13 Października 2016 przez tomik53 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 A co z silnikiem 2,0 20V w Audi A4 w wersji 131KM do lpg może być ? Ten 1,8T to tylko w wersji 163KM czy też w wersji 150KM nada się do lpg ? Obie podane jednostki idealnie współpracują z LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomrad Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Obie podane jednostki idealnie współpracują z LPG. No to już wiem czego szukać. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 No to już wiem czego szukać. Dzięki Silniki lubiace Lpg sa poszukiwane na rynku wiec uwazaj na perelki bo zazwyczaj Audi z silnikiem nadajacym sie pod instalacje w idealnym stanie sa drogie i zazwyczaj ida wsrod znajomych... zycze szczescia w poszukiwaniach LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Ciekawa propozycja, tylko jak z ekspoatacją ? Są do tego dostępne części ? Zapraszam na priv. Mam 9-5 900ng a brat 9-3 z 2008roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Silniki lubiace Lpg sa poszukiwane na rynku jak wejdzie w życie to co podpisał wczoraj prezydent, to już nie będą poszukiwane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 jak wejdzie w życie to co podpisał wczoraj prezydent, to już nie będą poszukiwane A co podpisal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 A co podpisal? Wczoraj to chyba nic ale chodzi pewnie o nowelizację prawa energetycznego i kaucje dla firm obracających LPG. Z tym, że dyskusja na ten temat już była Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 czytałem, że podpisał to juz i niebawem wejdzie w życie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 czytałem, że podpisał to juz i niebawem wejdzie w życieNo to zakladanie lpg moze nyc noeoplacalne ale noech gaz bedzie po 3zl i tak bedzie lepoej niz na benzynie Jak tak pojdzie bedzie trzeba bedzie kupic turbopoerdziawke LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Ci co już mają, to dalej będą taniej jezdzic, ale zakładanie bedzie nieopłacalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 14 Października 2016 Udostępnij Napisano 14 Października 2016 (edytowane) Cześć, Założony budżet to 20 000 zł. Samochód musi być dynamiczny Ma posiadać ładną rozbudowaną deskę rozdzielczą ;-) Może tym razem jakiś automat ? Jak z awaryjnością ich napędów Quatro ? legacy spec B z H6 jest bardzo dynamiczne, w 90% ma AT a stały 4x4 jest w kazdym o takie wg mnie bardzo ładne wnętrze ale (z takim budzetem) długo bedziesz szukał Edytowane 14 Października 2016 przez mokrii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 15 Października 2016 Udostępnij Napisano 15 Października 2016 Cześć, Posiadam Astrę H 2.0T i przyszła chęć zmiany. Przeglądam alledrogo i żadem samochód mnie nie urzekł. Założony budżet to 20 000 zł. Samochód musi być dynamiczny - fajnie by było zachować moc z astry, ale wiem że będzie to ciężkie. Auto MUSI być gazowalne, bądź zakup będzie już z instalacją gazową. Wielkość ? Nie wiem, na pewno nie mniejsze od Astry. Ma posiadać ładną rozbudowaną deskę rozdzielczą ;-) Może tym razem jakiś automat ? Co myślicie o Toyocie Avensis ? Zastanawiałem się nad audi. Jak z awaryjnością ich napędów Quatro ? witam w tej kasie na nic zostań przy tej astrze lub daj namiar, obejrzałbym;) i może kupił kombi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krajowy Napisano 16 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2016 witam w tej kasie na nic zostań przy tej astrze lub daj namiar, obejrzałbym;) i może kupił kombi? Nie, Astra hatchback. przypomnij się pod koniec tygodnia, to się możemy spotkać i obejrzysz. Co myślicie o Peugeot 607 ? http://allegro.pl/peugeot-607-12628 Straciły już na wartości, więc zakup byłby opłacalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 A co z silnikiem 2,0 20V w Audi A4 w wersji 131KM do lpg może być ? 2.0 to silnik "kupa" chyba, że na trasie Polska-Holandia-Polska nie rzutują Ci 2 dolewki oleju Termostat, nie wiem jak teraz ale 4 lata temu wymiana u mechanika 900zł, z czego 550 sam termostat, bo jest jakiś elektroniczny+ trzeba wyjmować lampy, zderzak, pas przedni itd by się dostać do niego. Osiągi ma to mizerne jak na te 130KM, zdecydowanie lepszym wyjściem jest 1.8 T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Co myślicie o Peugeot 607 ? jeżdżę tym często w pracy. pod względem komfortu i ciszy w środku naprawde wymiata, chociaż na tylnej kanapie nie ma aż tyle miejsca, na ile by się wydawało. zabezpieczenia antykorozyjne również na wysokim poziomie. ale automatyczna skrzynia i elektronika świruje przynajmniej 2 razy w miesiącu przy przebiegach ok 2 tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krajowy Napisano 16 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2016 jeżdżę tym często w pracy. pod względem komfortu i ciszy w środku naprawde wymiata, chociaż na tylnej kanapie nie ma aż tyle miejsca, na ile by się wydawało. zabezpieczenia antykorozyjne również na wysokim poziomie. ale automatyczna skrzynia i elektronika świruje przynajmniej 2 razy w miesiącu przy przebiegach ok 2 tys Chciałbym ten silnik 3.0 v6 i nawet przełamałem się do tego automatu, bo manuala nie widziałem. Cena tych samochodow jest bardzo niska, wiec ryzyko nie duże, a tłumacze to tym, ze to francuz i traci szybko na wartości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 17 Października 2016 Udostępnij Napisano 17 Października 2016 2.0 to silnik "kupa" chyba, że na trasie Polska-Holandia-Polska nie rzutują Ci 2 dolewki oleju Bez przesady, może w tym egzemplarzu właściciel zadbał o pierścienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 17 Października 2016 Udostępnij Napisano 17 Października 2016 Bez przesady, może w tym egzemplarzu właściciel zadbał o pierścienie. Znam co najmniej 4 egzemplarze z tym silnikiem, które biorą olej w dużych ilościach. Poza tym ten silnik to jedzie jakby miał ok 100KM nie 130, a ja nie jestem jakoś specjalnie wymagający jeśli chodzi o osiągi, jak dodać wariator faz rozrządu, który w 2 egzemplarzach dawał efekt paczki gwoździ w silniku przez 30 sek po odpaleniu, a tani nie jest+ to co powyższe, to nie stawia go nawet dostatecznie przy 1.8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 17 Października 2016 Udostępnij Napisano 17 Października 2016 Cena tych samochodow jest bardzo niska, wiec ryzyko nie duże, a tłumacze to tym, ze to francuz i traci szybko na wartości. Ten samochód ma aspiracje do premium i serwis oraz części niestety kosztują premium. A jest bardzo wrażliwy na kiepską jakość serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregoryj Napisano 17 Października 2016 Udostępnij Napisano 17 Października 2016 Kolega chyba sobie jakies jaja uskutecznia Vectra b przy astrze h to jest przedpotopowy pazdzierz. Ani to nie wyglada, ani fajnie nie jedzie, wygodne tez nie jest. Nie wiem czy zaplacilbym za taka vectre wiecej niz 2k pln, zeby nie miec wyrzutow sumienia. Jakie jaja? Astra H to typowy plastikowoz - pazdzierz jakie produkuje od 2000 roku w nizszej i sredniej klasie (oprocz premium) wiekszosc producentow. Ani nie jedzie (chyba ze OPC), ani nie wyglada, smierdzi plastikiem z daleka ... Nie wiem co w tym aucie fajnego? Jedynie nowsze. OPC lub OPC line solidnie zupgradowane to moze jeszcze .... Proponowana Vectra B 2,5 V6 to juz wieksza przyjemnosc z jazdy a i wyposazenie pewnie podobne jak w Astrze H w wersji bieda1,6 itp Srodek dla mnie tez duzo przyjemniejszy - nie taka plastikotandeta .... Choc ja na miejscu autora watku to zostawilbym autko jesli nie bierze go rdza i w miare zadbane/serwisowane (no chyba ze za male albo za duze). Zrobic wydech, dolot, dobry czips - bedzie grubo ponad 200 koni i na troche usmiech pozostanie ... choc na tle tego topornego plastiku .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 17 Października 2016 Udostępnij Napisano 17 Października 2016 Znam co najmniej 4 egzemplarze z tym silnikiem, które biorą olej w dużych ilościach. Ja znam osobiście jeden, który brał i zaryzykuję stwierdzenie, że 70-80% tych silników bierze olej. Tylko co to za problem, skoro można to łatwo naprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 17 Października 2016 Udostępnij Napisano 17 Października 2016 żeby tylko auto nie męczyło się przy prędkościach 150-160km/h. przy takich prędkościach Megane I 1.6 się nie męczyło, z tzw. długą skrzynią można było jechać licznikowe 190-200km/h - było ok. 5 tys. obr. A tam żadnego turbo nie było zresztą obecnym Renault 1.4 tyle, że nowszym z krótką skrzynią mogę trzymać 160-170km/h bez żadnego wysiłku, Astra 2.0T się rozkręca dopiero natomiast żony Panda spokojnie trzyma licznikowe160km/h. To chyba w starych autach był jakiś mega problem z dojściem do takiej prędkości i jej utrzymaniem. Pamiętam jak ojciec miał jakąś Sierrę - od 120 to była jakaś próba sił a później wyciee Także byle coś byś nie kupił będzie raczej no problem w tej kwestii 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 18 Października 2016 Udostępnij Napisano 18 Października 2016 (edytowane) Moc silnika nie jest priorytetem, żeby tylko auto nie męczyło się przy prędkościach 150-160km/h. To nawet jakieś mały silnik z turbo Edytowane 18 Października 2016 przez teg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 18 Października 2016 Udostępnij Napisano 18 Października 2016 To nawet jakieś mały silnik z turbo To w ramch tego ciekawostka - mały silnik z turbo, a dokładnie 1.2 PureTech 130KM spala podczas jazdy autostradowej (na tempomacie 145km/h) ze średnią 125 km/h aż 7,8-8l na 100km. Nie wiem, czy to dobrze polecać mały uturbiony silnik do jazdy z prędkością 150-160km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.