Cezarek Napisano 20 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2018 Jak w temacie, powoli trzeba pomyśleć nad zmiana auta Wymagania : -do 15tys -rok najlepiej nie starsze niż 2006-2007im młodsze tym lepiej -nadwozie kombi lub minivan -przeyspieszenie ,najlepiej mniej niż 10s do setki -benzyna lubiąca sie z LPG -dobrze zabezpieczone przed ruda -nie zbyt drogie w naprawie ,bez jakiś większych wad Mam nadzieję że macie jakieś propozycje Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tilok Napisano 20 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2018 58 minut temu, Cezarek napisał: Mam nadzieję że macie jakieś propozycje Pozdrawiam Scenic II phII 2,0 136 KM lub 2,0T 163 KM. Na turbo trochę braknie, ale może warto poszukać. Silniki idealne pod LPG, korozja się tego nie czepia a lift zapewnił większą bezawaryjność elektroniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 20 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2018 scenic nie miał jakiś problemów z hamulcem ręcznym? Jak z naprawa czegoś przy silniku, Bo chyba tam nie ma zbyt dużo miejsca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tilok Napisano 20 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2018 20 minut temu, Cezarek napisał: scenic nie miał jakiś problemów z hamulcem ręcznym? Jak z naprawa czegoś przy silniku, Bo chyba tam nie ma zbyt dużo miejsca? Nawet jeśli coś przy hamulcu wyjdzie to naprawa linek kosztuje około 250 zł więc do przyjęcia. Co do silnika to faktycznie nie ma dużo miejsca, ale jak zadbany egzemplarz to i nie będzie potrzeby wiele robić przy nim. Często cieknie olej z uszczelniacza wału, koszt naprawy ok. 500 zł bo trzeba zrzucać zawieszenie. Poza tym jak byś się decydował na scenica to pisz na priv to podpowiem na co zwrócić uwagę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 21 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2018 vectra c lift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 21 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2018 9 godzin temu, Cezarek napisał: Jak w temacie, powoli trzeba pomyśleć nad zmiana auta Wymagania : -do 15tys -rok najlepiej nie starsze niż 2006-2007im młodsze tym lepiej -nadwozie kombi lub minivan -przeyspieszenie ,najlepiej mniej niż 10s do setki -benzyna lubiąca sie z LPG -dobrze zabezpieczone przed ruda -nie zbyt drogie w naprawie ,bez jakiś większych wad Mam nadzieję że macie jakieś propozycje Pozdrawiam Laguna II kombi 2.0 135 lub 2.0T i tak samo jak kolega wyżej wspominał Scenic z tym motorem w tej kasie powinien się znaleźć - na ładnego z lpg może będzie trzeba ciut dorzucić ale niewiele. o 10s do setki zapomnij w Reno jezeli myslisz o silniku bez T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 21 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2018 5 godzin temu, technix napisał: vectra c lift Jaki silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 21 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2018 2 godziny temu, Cezarek napisał: Jaki silnik? 2.8 lub 3.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 21 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2018 12 minut temu, blue_ napisał: 2.8 lub 3.2 2.8 spora pojemność i turbo to raczej tanie w utrzymaniu nie jest, a 3.2 tylko przed liftem były więc rocznikowo słabo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 21 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2018 6 minut temu, Cezarek napisał: 2.8 spora pojemność i turbo to raczej tanie w utrzymaniu nie jest, a 3.2 tylko przed liftem były więc rocznikowo słabo Zapomniałem, jest jeszcze 2.0T. Ale tez tanio nie bedzie. Po lifcie tylko to. Przed liftem najlepiej gazowalny był 1.8 122km. Ale ten podobno nie jedzie Ogólnie ze wszystkich dobrze dostępnych gazowalnych silników najgorszym warunkiem do spełnienia jest te 10s do setki (nie tylko w oplu, ale wogóle) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 21 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2018 12 godzin temu, Cezarek napisał: Jak w temacie, powoli trzeba pomyśleć nad zmiana auta Wymagania : -do 15tys -rok najlepiej nie starsze niż 2006-2007im młodsze tym lepiej -nadwozie kombi lub minivan -przeyspieszenie ,najlepiej mniej niż 10s do setki -benzyna lubiąca sie z LPG -dobrze zabezpieczone przed ruda -nie zbyt drogie w naprawie ,bez jakiś większych wad Mam nadzieję że macie jakieś propozycje Pozdrawiam Z takimi wymaganiami i budżetem to szukałbym Lacetti Kombi ewentualnie Scenica/Lagune. To już będą stare sztrucle, wiec lepiej minimalizować ryzyko kosztwnych awarii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 21 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2018 22 godziny temu, Maciej__ napisał: Z takimi wymaganiami i budżetem to szukałbym Lacetti Kombi ewentualnie Scenica/Lagune. To już będą stare sztrucle, wiec lepiej minimalizować ryzyko kosztwnych awarii. No dobrze a jeżeli budżet był by rozciagniety do 20 tys co możecie polecić 22 godziny temu, blue_ napisał: Zapomniałem, jest jeszcze 2.0T. Ale tez tanio nie bedzie. Po lifcie tylko to. Przed liftem najlepiej gazowalny był 1.8 122km. Ale ten podobno nie jedzie Ogólnie ze wszystkich dobrze dostępnych gazowalnych silników najgorszym warunkiem do spełnienia jest te 10s do setki (nie tylko w oplu, ale wogóle) 11s też by było w miarę akteptowalne jeśli coś fajnego można kupić a będzie wolniejsze o 1s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 21 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2018 19 godzin temu, Cezarek napisał: scenic nie miał jakiś problemów z hamulcem ręcznym? Jak z naprawa czegoś przy silniku, Bo chyba tam nie ma zbyt dużo miejsca? W krótkim wymieniało się same linki (były nawet jako część zamienna w ASO), w grandzie trzabyło wymienić cały moduł elektrycznego ręcznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 21 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2018 12 godzin temu, Cezarek napisał: No dobrze a jeżeli budżet był by rozciagniety do 20 tys co możecie polecić vectra c lift 2.0 T ewentualnie signum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 22 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2018 ma jakies większe wady? Bo z tego co wiem to komputery lubią szwankowac bo znajdują się gdzieś za nadkolem. I jak z zabezpieczeniem przed ruda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 22 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2018 22 godziny temu, Cezarek napisał: No dobrze a jeżeli budżet był by rozciagniety do 20 tys co możecie polecić Musisz wiedzieć jedno, że z szybkimi (poniżej 10s to nie są typowe daily) benzynami pod gaz jest co raz gorzej i 5 tys w budżecie za wiele nie zmienia, w zasadzie to tak jak wspomniano 2.0 T od opla czy renaulta Ci zostaje z aut, które są popularne i części sporo. Przejmowanie się tym, że w jakimś modelu komputery lubią szwankować, jest trochę śmieszne, tym bardziej, że samochód będzie miał kilka lat i taka usterka może być jego najtańszą...:) Większy dylemat na Twoim miejscu miałbym, czy znajdę w miarę dobry egzemplarz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 22 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2018 38 minut temu, AkuQ napisał: Musisz wiedzieć jedno, że z szybkimi (poniżej 10s to nie są typowe daily) benzynami pod gaz jest co raz gorzej i 5 tys w budżecie za wiele nie zmienia, w zasadzie to tak jak wspomniano 2.0 T od opla czy renaulta Ci zostaje z aut, które są popularne i części sporo. Przejmowanie się tym, że w jakimś modelu komputery lubią szwankować, jest trochę śmieszne, tym bardziej, że samochód będzie miał kilka lat i taka usterka może być jego najtańszą...:) Większy dylemat na Twoim miejscu miałbym, czy znajdę w miarę dobry egzemplarz. To prawda auta będą już 12letnie więc wszystkiego można sie spodziewać, najbezpieczniej chyba będzie 2.0 wolnissace renaulta scenica lub megane ,wiadomo T zawsze wyjdą jakieś dodatkowe koszta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 22 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2018 9 minut temu, Cezarek napisał: To prawda auta będą już 12letnie więc wszystkiego można sie spodziewać, najbezpieczniej chyba będzie 2.0 wolnissace renaulta scenica lub megane ,wiadomo T zawsze wyjdą jakieś dodatkowe koszta Przede wszystkim to będzie ich teroche więcej (co nie znaczy ze dużo), wiec latwiej znaleźć w zadowalającym stanie... W tamtym okresie krolowaly już diesle, wiec wybor mocno ograniczony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Centowariat Napisano 22 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2018 Zafira opc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 22 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2018 16 minut temu, Centowariat napisał: Zafira opc A te silniki 2.0T 200 i240koni nie miały sporego apetytu na olej ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 22 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2018 33 minuty temu, Centowariat napisał: Zafira opc Z pewnoscia kupi rocznik 2007 czy 2008 za 15-20kPLN w doskonałym stanie Pozniej się okaze, ze trzeba będzie kupic jakies nietypowe graty w ASO (amorki, tłumik, etc) i zacznie się druciarnia. Sorry, ale porywanie się na mocno nietypowe wersje aut z takim budżetem to raczej nie jest zbyt rozsądne. Chyba ze to ma być na weekendowe pojezdzawki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 22 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2018 A Citroen c5 2.0 mógł by być i w liftbecku, jakie opinię na jego temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 22 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2018 Liftback był tylko w mk1-potem już tylko sedany. Miałem mk1, teraz mam mk3 i nie narzekam. Nigdy mnie nie zawiódł a zrobiłem nim 60kkm. Wymienić trzeba było zaciski hamulcowe, dwa przewody od hydro i łącznik stabilizatora wraz z końcówkami drążka. A tak to eksploatacja. Ja nie narzekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 23 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2018 A jeszcze jedno auto jakie mi wpadło w oko peugeot 307 sw z2.0 benzyną? Miał ktoś nóże coś powiedzieć na jego temat?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiorek Napisano 23 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2018 3 godziny temu, Cezarek napisał: A jeszcze jedno auto jakie mi wpadło w oko peugeot 307 sw z2.0 benzyną? Miał ktoś nóże coś powiedzieć na jego temat?? Ujeżdżam takiego mniej więcej od lutego. Rocznik 2003 przed liftem. W interesujących Cię rocznikach to już będą polifty. Z moich (100% subiektywnych) opinii: - auto dość ciężkie i to czuć, te 130 kilka koni ma co ciągnąć przez co wrażenia nie są piorunujące. Silnik trzeba wysoko pokręcić bo tam niby ma swoje maksima. Z drugiej strony pojemność robi swoje i zdarza mi się pociągnąć do 50-60 na dwójce i zapinać piątkę bez powodowania zadyszki... - spalanie benzyny wg kompa to jakieś 9,5-10l. Na mniej IMO nie ma co liczyć. - zbiornik gazu pod autem, jak dobrze pamiętam zmieścił się 58l (czyli wchodzi ok 48-50l) starcza na 400km. - zawieszenie dość twarde (IMO to przez przystosowanie do 7 osób) i przez to szczególnie z tyłu nie jest pod tym względem zbyt komfortowo na nierównościach (w sensie jeśli ktoś by się spodziewał kanapowego "francuza") - co do rudej to jakiś niepokojących oznak nie znalazłem więc chyba nie jest źle (nadkola plastikowe więc przynajmniej tam jesteśmy bezpieczni:>). Większość egzemplarzy jakie widziałem (włącznie z moim) miało zdarty lakier na rancie tylmej klapy (ot taka wada fabryczna, że klapa często minimalnie opada i ociera sie o zderzak uszkadzajac lakier...) - jak na taki rocznik to wyposażenie w wersjach SW było całkiem przyzwoite (elektryka, automatyczna klima, czujniki swiatła i deszczu, tempomat itp) choć oczywście konfiguracje były różne - przebiegu mojego egzemplarza nie znam (znaczy licznik działa ale nie przejmowałbym się tym co tam jest pokazane). Nie mniej jednak wyjade mi się, że wnętrze całkiem dzielnie zniosło próbę czasu. Coś tam sobie poskrzypuje czasami ale same materiały tzrymają się całkiem spoko - samo wnętrze wersji SW to moim zdaniem majstersztyk dzięki 3 osobnym fotelom z tyłu (ponieważ jeździmy w konfiguracji 2+1 to środkowy fotel wylądował w garażu a pozostałe 2 są przesunięte do środka dzięki czemu miejsca jest naprawdę dużo) - ceny części znośne choć jak się ich uzbiera dużo naraz to kwota (z robocizną) potrafi się zrobić spora no ale to chyba w każdym aucie jest podobnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 23 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2018 Dzięki za wyczerpujące info czyli w sumie nie ma się co czepiac auta i można śmiało nad nim myśleć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 23 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2018 6 minut temu, Cezarek napisał: Dzięki za wyczerpujące info czyli w sumie nie ma się co czepiac auta i można śmiało nad nim myśleć Tak, ale ogranicz sie do wersji po liftingu Pierwsze 307-ki cierpialy na sporo chorob wieku dzieciecego i ja bym sobie darowal.... IMHO najwieksza wada tego auta to skrzynia 5b, przez co powyezej 120-130km/h jest koszmarnie glosno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 23 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2018 przeważnie jazda po terenach nie zbudowanych, trasa ponad 200 km 3-4 razy do roku więc da się przeżyć. Za te pieniądze nie ma co oczekiwac cudów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hansior Napisano 23 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2018 3 godziny temu, Cezarek napisał: Dzięki za wyczerpujące info czyli w sumie nie ma się co czepiac auta i można śmiało nad nim myśleć Od marca jezdzę 307 po lifcie. Przez ten okres, pomijając pakiet startowy jak w kazdym aucie- bez zadnych niespodzianek. Ostatnio po 13kkm zaliczylem pierwszą awarie- zatkala sie lewa dysza od spryskiwacza . Auto kupilem z wyboru, nie z przypadku poniewaz znam dobrze 3 inne sztuki ktore jezdzą i nic im nie dolega z tych rzeczy o ktorych internety mowią. Z tym ze moj to 1.6pb. Wg mnie do lpg nic innego poza megane/ scenic i 307 nie znajdziesz w tych pieniadzach.Mam okazje jezdzic vectra c 1.8 122KM. Zadbany egzempaz ale litr oleju w bagazniku profilaktycznie dobrze miec ☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harnas80 Napisano 24 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2018 A fiat croma? Miejsca sporo fajne auto. Szwagier ostatnio kupił za śmieszne pieniądze tylko akurat jtd. Powiem bardzo milo mnie to auto zaskoczyło. A co do oplowskich 1,8 122KM nie potwierdzam brania oleju. Silnik pancerny ale chyba w takiej vectrze do raczej spokojnej jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 24 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2018 1.8 122KM był przed liftem, wiec najmłodszy bedzie 2005. Croma ma 1.8 140KM z regulacją luzu szklankami, wiec do gazu srednio sie nadaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 24 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2018 52 minuty temu, blue_ napisał: 1.8 122KM był przed liftem, wiec najmłodszy bedzie 2005. Croma ma 1.8 140KM z regulacją luzu szklankami, wiec do gazu srednio sie nadaje Z tym nadawaniem to trochę dyskusyjna sprawa. Wszędzie bębnią, nie nadaje, a auta kręcą przebiegi. Tak, po 60kkm regulowalem w blizniaczym A16XER (mechanik twierdzi, że szlifował połowę szklanek, ja nad głową mu nie stałem), po 120kkm zakomunikował, że luzy się nie zmniejszyły. Na parę lat szklanek starczy, chyba że ktoś tłucze duże przebiegi autostradami. Zanim kupilem, zgłębiałem trochę temat i nawet taxiarze mający po 300kkm na gazie, twierdzili, że objawów brak to nie zaglądali do szklanek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 24 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2018 7 godzin temu, Hansior napisał: Od marca jezdzę 307 po lifcie. Przez ten okres, pomijając pakiet startowy jak w kazdym aucie- bez zadnych niespodzianek. Ostatnio po 13kkm zaliczylem pierwszą awarie- zatkala sie lewa dysza od spryskiwacza . Auto kupilem z wyboru, nie z przypadku poniewaz znam dobrze 3 inne sztuki ktore jezdzą i nic im nie dolega z tych rzeczy o ktorych internety mowią. Z tym ze moj to 1.6pb. Wg mnie do lpg nic innego poza megane/ scenic i 307 nie znajdziesz w tych pieniadzach.Mam okazje jezdzic vectra c 1.8 122KM. Zadbany egzempaz ale litr oleju w bagazniku profilaktycznie dobrze miec ☺ A jak Ci się jezdzi 1.6 ? Bo z tym silnikiem jest większy wybór? Jak z bagaznikiem bo po wielkości auta nie wydaje sie żeby był jakiś obszerny.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hansior Napisano 24 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2018 4 godziny temu, Cezarek napisał: A jak Ci się jezdzi 1.6 ? Bo z tym silnikiem jest większy wybór? Jak z bagaznikiem bo po wielkości auta nie wydaje sie żeby był jakiś obszerny.. Do codziennej jazdy spokojnie wystarcza. Ja wcześniej jezdziłem astrą g 1.6 75KM wiec moja opinia co do dynamiki jest mało miarodajna bo od tego wszystko jest szybsze. Ale porównując do focusa 1.6pb lub 307sw 1.6hdi ten 1.6pb fajniej jezdzi. Tak jak ktoś wyzej pisał do 130km/h jedzie sie dobrze- pozniej jest głośniej ale to w większosci benzyn z tych lat tak jest. Co to bagażnika ma 520l i dla rodziny 2+1 spokojnie wystarcza. W astrze g było 480l i bagażnik był dłuższy ale niższy- tutaj jest odwrotnie. Z minusów to napewno audio gra gorzej niż w oplu no i światła cofania w tym aucie praktycznie nie istnieją, dlatego polecam sztukę z fabrycznymi czujnikami. Co do samego zakupu: jezeli auto byłoby z Niemiec to bez problemu udostępnią historię w ASO gdzie był serwisowany. W Polsce sztuki z zachodu nie sprawdzisz. Ogólnie auto polecam. Jest to juz tak stara konstrukcja że wszelkie niespodzianki sa łatwe do usunięcia i internet aż puchnie od wszelkich manuali. Renault także fajne ale jakbym miał wybierać to biorą drugi raz peugeota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 17 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2018 Odgrzebie trochę temat, ostatnio oglądałem focusa 2007 r z 2.0 benzyna. Całkiem przyjemnie się jeździło. Czy te auto ma jakies większe wady?, z tego co wyczytałem to lubi sie z ruda,ale że jest lepiej niż w 1. Czy silniki 2.0 lub 1.8 nadają się do gazu?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2018 Meriva A OPC 1.6T? Gaz do tego powinno się dać założyć. Co do Ford'a, rdza na porządku dziennym, do tego z tego co ja pamiętam silniki Ford'a różnie znoszą gaz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke16 Napisano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2018 Godzinę temu, Cezarek napisał: Czy silniki 2.0 lub 1.8 nadają się do gazu?? Nie Szukaj laguny Scenica z 2.0/2.0T, Peugeota 2.0 i raczej wszystko co do LPG się nadaje. Sam szukałem auta do LPG i jest co raz gorzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 17 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2018 Godzinę temu, AstraC napisał: Meriva A OPC 1.6T? Gaz do tego powinno się dać założyć. Co do Ford'a, rdza na porządku dziennym, do tego z tego co ja pamiętam silniki Ford'a różnie znoszą gaz. Spojrzałem na merivy i w podobnej cenie jest Astra h kombi z tym silnikiem i bardziej mi jej wygląd podchodxi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2018 2 godziny temu, Cezarek napisał: Spojrzałem na merivy i w podobnej cenie jest Astra h kombi z tym silnikiem i bardziej mi jej wygląd podchodxi Też spoko - miałem, chwaliłem sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 17 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2018 6 minut temu, AstraC napisał: Też spoko - miałem, chwaliłem sobie. A pod LPG się nadaje dobrze ten silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2018 8 godzin temu, Luke16 napisał: Sam szukałem auta do LPG i jest co raz gorzej. Nikt do TSI nie będzie zagkładał lpg bo raz, że mało palą a po drugie instalacje do bezpośredniego wtrysku są drogie i też spalają benzynę. A na TSI są Skody, VW i Seaty. Nowe Ople też mało palą, Ford z ecobostem podobnie. Renault też ma bezpośredni wtrysk i z nowych aut to tylko Fiat lub Toyota z 1.6. Jak Stag 500 wejdzie na rynek z dobrą ceną to może wtedy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2018 10 godzin temu, Luke16 napisał: Nie nie bo tak myślisz, czy to wiesz? bo ja mam szwagra i kuzyna, co mają mondeo z tym silnikiem, obydwa zagazowane od ponad 100 tys i problemów nie ma. jeden to mk3 drugi mk4. w focusie silniki siedzą takie same, więc tez sie do gazu nadawać będą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke16 Napisano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2018 5 minut temu, blue_ napisał: ie bo tak myślisz, czy to wiesz? Odradzili mi to w dobrej firmie gdzie LPG zakładają i mój mechanik też gdzie jest dość kłopotliwa regulacja luzów zaworowych. A jak to w tej firmie powiedzieli, LPG można zamontować praktycznie do wszystkiego tylko jedno będzie bezproblemowe, o drugie trzeba będzie mocno dbać gdzie robi się to mało opłacalne np taka regulacja luzów zaworowych w np silniku 1.6 SCE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2018 8 godzin temu, Cezarek napisał: A pod LPG się nadaje dobrze ten silnik? Ogólnie podobno nie jest źle, silnik ma oznaczenie Z16LET to poszukaj o nim. Z tego co pamiętam luzy zaworowe miał na płytkach, Ale to dawno było to sobie potwierdź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2018 12 godzin temu, Luke16 napisał: Nie Szukaj laguny Scenica z 2.0/2.0T, Peugeota 2.0 i raczej wszystko co do LPG się nadaje. Sam szukałem auta do LPG i jest co raz gorzej. A czemu nie ? Zrobiłem 180kkm focusem 1.8 z czego 100kkm na LPG i z silnikiem nic się nie działo Więc nie powielaj stereotypów Aha luzy kontrolowane 2x i byli OK Co do samego Focusa to jednak ciężkie auto i ten 1.8 się męczył Może 2.0 lepiej, ale też szału nie będzie 11letni C-Max rdzę miał tylko na el które były robione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.