Skocz do zawartości

Czy e91 to takie guano?


bielaPL

Rekomendowane odpowiedzi

Przeglądam sobie ostatnio e91 i trafiłem na przyjemne ogłoszenie

https://www.olx.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-3-e91-320i-hak-CID5-IDDZa7i.html

 

2008r 226tys na blacie, 2.0 benzyna 170KM

 

naprawiany już most

klima już dotykana

skrzynia do wymiany (manual)

 

sporo rzeczy jak na premium...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, bielaPL napisał:

Przeglądam sobie ostatnio e91 i trafiłem na przyjemne ogłoszenie

https://www.olx.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-3-e91-320i-hak-CID5-IDDZa7i.html

 

2008r 226tys na blacie, 2.0 benzyna 170KM

 

naprawiany już most

klima już dotykana

skrzynia do wymiany (manual)

 

sporo rzeczy jak na premium...

Jak ktoś dosłownie katuje samochód i o nic nie dba to tak właśnie jest.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, fred77 napisał:

Jak ktoś dosłownie katuje samochód i o nic nie dba to tak właśnie jest.

Niestety niektorych rozwiazan zadne dbanie nie uratuje.

A premium w obecnych czasach nie ma nic wspolnego z niezawodnoscia.

 

  • Lubię to 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, wlad napisał:

Niestety niektorych rozwiazan zadne dbanie nie uratuje.

A premium w obecnych czasach nie ma nic wspolnego z niezawodnoscia.

 

 

no rozumiem że się trochę sypać może, ale takie grube rzeczy jak wał czy skrzynia to jednak pół bańki powinny przelatać w takim aucie bez dotykania

ale fakt może gość olejów nie zmieniał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, bielaPL napisał:

 

no rozumiem że się trochę sypać może, ale takie grube rzeczy jak wał czy skrzynia to jednak pół bańki powinny przelatać w takim aucie bez dotykania

ale fakt może gość olejów nie zmieniał

Masz Bravo wiec pewnie znasz problem M32 czy Multiair.

To takie przyklady rozwiazan nie do uratowania normalna obsluga serwisowa.

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, bielaPL napisał:

 

no rozumiem że się trochę sypać może, ale takie grube rzeczy jak wał czy skrzynia to jednak pół bańki powinny przelatać w takim aucie bez dotykania

ale fakt może gość olejów nie zmieniał

Akurat skrzynie manualne w BMW to się sypią kolo 100kkm, znajomy w e60 520i (pewnie ta sama skrzynia), wymieniał jakieś łożyska przy 120kkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, bielaPL napisał:

Przeglądam sobie ostatnio e91 i trafiłem na przyjemne ogłoszenie

https://www.olx.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-3-e91-320i-hak-CID5-IDDZa7i.html

 

2008r 226tys na blacie, 2.0 benzyna 170KM

 

naprawiany już most

klima już dotykana

skrzynia do wymiany (manual)

 

sporo rzeczy jak na premium...

 

W 2012 kupiłem 328i xdrive z przebiegiem 70 kkm w manualu. 

Trochę rzeczy trzeba było zrobic: akumulator, cewki, czujniki jakieś. Samo auto dość toporne w prowadzeniu i takie lekko nadwrazliwe. Jeździłem pół roku. 

E46 jeździłem mało, ale robiło o wiele lepsze wrażenie. 

Nastepca E90 czyli F XX też mnie zbyt nie porywało. 

Za to nowa 3 serii G to bardzo przyjemne auta, dla kogoś kto nie potrzebuje nie wiadomo jakiej przestrzeni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, bnow napisał:

 

W 2012 kupiłem 328i xdrive z przebiegiem 70 kkm w manualu. 

Trochę rzeczy trzeba było zrobic: akumulator, cewki, czujniki jakieś. Samo auto dość toporne w prowadzeniu i takie lekko nadwrazliwe. Jeździłem pół roku. 

E46 jeździłem mało, ale robiło o wiele lepsze wrażenie. 

Nastepca E90 czyli F XX też mnie zbyt nie porywało. 

Za to nowa 3 serii G to bardzo przyjemne auta, dla kogoś kto nie potrzebuje nie wiadomo jakiej przestrzeni.

czyli trzeba e46 brać :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mr_Hyde Kiedys to ogladalem to jest wyjatkowa glupowa pakowac tyle kasy w uzywke. Ja bym robul na najtanszych zamiennikach ewentualnie na uzywkach. Nie dalej jak wczoraj ogladalem BMW 3 z 2015 roku z USA troche bity za 30k doozyc 15 i masz nowka nie smigana. W przypadku tego filmu wlasciciel jest nieogarniety i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, wujek napisał:

Kiedys to ogladalem to jest wyjatkowa glupowa pakowac tyle kasy w uzywke. Ja bym robul na najtanszych zamiennikach ewentualnie na uzywkach. Nie dalej jak wczoraj ogladalem BMW 3 z 2015 roku z USA troche bity za 30k doozyc 15 i masz nowka nie smigana. W przypadku tego filmu wlasciciel jest nieogarniety i tyle.

Zapewne, tak tylko mi się skojarzyło;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bielaPL napisał:

naprawiany już most

 

Most działał tylko był głośny. Powinno się wymieniać olej co 90 - 100 kkm. Jak się nie wymienia to jest taki efekt.

 

2 godziny temu, bielaPL napisał:

klima już dotykana

 

Śmierdzi w większości starych samochodów. Doprowadzenie do takiego stanu wcale nie jest trudne. Nawet we względnie nowych autach.

 

2 godziny temu, bielaPL napisał:

skrzynia do wymiany (manual)

 

Jak w przypadku mostów.

Ja bym tu się za dużo nie doszukiwał. Wydaje mi się że jest to efektem podejścia - ma dojeździć w miarę tanio do końca gwarancji. A reszta to problem kolejnego właściciela.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, marcindzieg napisał:

 

 

Ja bym tu się za dużo nie doszukiwał. Wydaje mi się że jest to efektem podejścia - ma dojeździć w miarę tanio do końca gwarancji. A reszta to problem kolejnego właściciela.

Przeciez auto z ogloszenia ma 12 lat;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, marcindzieg napisał:

 

A @Ryb we Fiacie nic się nie psuło. Zresztą w żadnym aucie. To takie trochę uogólnianie.

 

O nie. Fiaty to się potrafiły popsuć NAWET MI. O dziwo nie alternator, ale jednak.

 

;l

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, bielaPL napisał:

Przeglądam sobie ostatnio e91 i trafiłem na przyjemne ogłoszenie

https://www.olx.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-3-e91-320i-hak-CID5-IDDZa7i.html

 

2008r 226tys na blacie, 2.0 benzyna 170KM

 

naprawiany już most

klima już dotykana

skrzynia do wymiany (manual)

 

sporo rzeczy jak na premium...

 

I uwierz mi, ze to nie bedzie wszystko w nim do roboty. A ceny czesci beda premium. 

Ja sie wyleczylem z leciwych aut chociazby nie wiem jak byly doinwestowane. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, czachabrava napisał:

 

I uwierz mi, ze to nie bedzie wszystko w nim do roboty. A ceny czesci beda premium. 

Ja sie wyleczylem z leciwych aut chociazby nie wiem jak byly doinwestowane. 

 

ale ja tylko tymi leciwcami mogę sobie pospełniać marzenia motoryzacyjne ;], plus jest taki że mam dwa auta i te co ja używam to właśnie taki toys car

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, bielaPL napisał:

Przeglądam sobie ostatnio e91 i trafiłem na przyjemne ogłoszenie

https://www.olx.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-3-e91-320i-hak-CID5-IDDZa7i.html

 

2008r 226tys na blacie, 2.0 benzyna 170KM

 

naprawiany już most

klima już dotykana

skrzynia do wymiany (manual)

 

sporo rzeczy jak na premium...

Przecież to 12 letni samochód z nie wiadomo jakim przebiegiem. Czego się spodziewałeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, MarcG napisał:

Przecież to 12 letni samochód z nie wiadomo jakim przebiegiem. Czego się spodziewałeś ?

myślę że właściciel nie ściemnia z przebiegiem, za dużo wad wypisał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega biurko obok kupił 3 latka po kolejnych 2 sprzedał w miedzy czasie wpakował 20tzł w naprawy. Poszedł do salonu i kupił nową kurę. Stać go ale czas spędzony w serwisie to dla niego ogromne straty bo jego czas jest cenny 😄

 

Ps. z kurę zapłacił 170tzł. 😏 jeżdzi bezproblemowo jak dobrze licze 3 rok.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, bielaPL napisał:

 

ale ja tylko tymi leciwcami mogę sobie pospełniać marzenia motoryzacyjne ;], plus jest taki że mam dwa auta i te co ja używam to właśnie taki toys car

 

W takim wypadku jak lubisz czasem sam pogrzebac przy aucie i nie wymagasz od niego by wsiasc i bez awarii zrobic dluzsza trase to jak najbardziej mozna. Nie zaprzeczam rowniez ze sie nie da. Ale to tylko moje prywatne spotrzezenia. Na Twoim miejscu kupilbym cos taniego, bo i tak bedzie trzeba dolozyc.  No i napewno nie 4 cylindrowym silnikiem jak chcesz spelnic marzenie. Jedyne co milo wspominam z bmw to drzwiek silnika :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, czachabrava napisał:

 

W takim wypadku jak lubisz czasem sam pogrzebac przy aucie i nie wymagasz od niego by wsiasc i bez awarii zrobic dluzsza trase to jak najbardziej mozna. Nie zaprzeczam rowniez ze sie nie da. Ale to tylko moje prywatne spotrzezenia. Na Twoim miejscu kupilbym cos taniego, bo i tak bedzie trzeba dolozyc.  No i napewno nie 4 cylindrowym silnikiem jak chcesz spelnic marzenie. Jedyne co milo wspominam z bmw to drzwiek silnika :)

Nie grzebie w autach bo się nie znam :). Wiadomo jak bmw to najlepiej r6. Do niezawodności mam właśnie drugie auto. Ale przeraziły mnie takie grube rzeczy. Myślałem że napisze ktoś  że most jak się olej zmienia to jest wieczny :).

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, RABIN napisał:

Kolega biurko obok kupił 3 latka po kolejnych 2 sprzedał w miedzy czasie wpakował 20tzł w naprawy. Poszedł do salonu i kupił nową kurę. Stać go ale czas spędzony w serwisie to dla niego ogromne straty bo jego czas jest cenny 😄

 

Ps. z kurę zapłacił 170tzł. 😏 jeżdzi bezproblemowo jak dobrze licze 3 rok.

No to jest główna zaleta nowego, do 150kkm raczej nic się nie dzieje.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym BMW były problemy ktorych w autach premium raczej nie powinno być (skrzynia, klima zamki w drzwiach, problemy z elektroniką) auto znał od salonu odkupił od naszego prawnika , od początku wszystkie serwisy w aso i na czas. Auto juz miało problemy u pierwszego wlascicela które aso osunęło na gwarancji jak sie później okazało nie wszystko zrobili jak trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, bielaPL napisał:

 

 

2008r 226tys na blacie, 2.0 benzyna 170KM

 

naprawiany już most

klima już dotykana

skrzynia do wymiany (manual)

 

sporo rzeczy jak na premium...

 

Jakos w tym okresie moj kolega dostal nowe 3 er z tym silnikiem, 2.0 170 si czy jakos tak. Wiadomo ze jak to dzieciaki w liceum/poczatek studiow to katowane niemilosiernie. Kolega pozbyl sie go po 2-3 latach o ile mnie pamiec nie myli bo auto slabo to znioslo 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, bielaPL napisał:

 

ale ja tylko tymi leciwcami mogę sobie pospełniać marzenia motoryzacyjne ;], plus jest taki że mam dwa auta i te co ja używam to właśnie taki toys car

 

Nie wmówisz mi że spełniasz marzenie motoryzacyjne E92 320i z manualem.

 

Kup 328i, bo na 330i budżetu nie styknie. Jak chcesz pozapitalać to 330d i zrób program, możesz się ganiać z 540i bez wstydu. Oczywiście wszystko to dotyczy E46.

Bo dla mnie nadal, pomimo bardzo dużych pieniędzy wkładanych w utrzymanie E39 jest to najlepsze kiedykolwiek wyprodukowane BMW.

  • Lubię to 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, RABIN napisał:

Kolega biurko obok kupił 3 latka po kolejnych 2 sprzedał w miedzy czasie wpakował 20tzł w naprawy. Poszedł do salonu i kupił nową kurę. Stać go ale czas spędzony w serwisie to dla niego ogromne straty bo jego czas jest cenny 😄

 

Ps. z kurę zapłacił 170tzł. 😏 jeżdzi bezproblemowo jak dobrze licze 3 rok.

3 latka to się kupuje w Premium Selection i 2 lata masz całkiem przyzwoita gwarancję. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Vadero napisał:

Akurat skrzynie manualne w BMW to się sypią kolo 100kkm, znajomy w e60 520i (pewnie ta sama skrzynia), wymieniał jakieś łożyska przy 120kkm.

Nie był bym taki pewny, skrzynie manualne z drobnym wyjątkiem w jakichś dieslach serii F, są trwałe, a naprawa skrzyni z wymianą łożysk jest kompletnie nieopłacalna, bo biorą za samą naprawę 1500-2000 zł, gdzie używki skrzynie są od 300 zł do takiego e60/e90, lub od 50 zł do e46/e39 (różnice w ilości biegów). Dochodzi do tego unifikacja w BMW, jedna skrzynia w kilku modelach aut i w kilku różnych silnikach, w przeciwieństwie do VAGa, gdzie w jednym modelu z jednym silnikiem były 3, albo 4 skrzynie manualne.

 

11 godzin temu, bielaPL napisał:

Nie grzebie w autach bo się nie znam :). Wiadomo jak bmw to najlepiej r6. Do niezawodności mam właśnie drugie auto. Ale przeraziły mnie takie grube rzeczy. Myślałem że napisze ktoś  że most jak się olej zmienia to jest wieczny :).

Bo jest wieczny, ale w e46/e39 nawet bez wymiany oleju. E90 z jakimkolwiek silnikiem 4 cyl to porażka od przedniego zderzaka po tylny. Jak nie silnik z plasteliny, to dyfer, to pękające chłodnice, rozsypujące się węże i króćce wodne, wypalone katalizatory, niesprawne sondy (może być ich 5 sztuk), padające wtryski za milion w silnikach Si 170 KM, padające czujniki NOX i wiele innych.

Dobre czasy w BMW skończyły się w 2005r, auta były wtedy zrobione poprawnie i tylko jełop mógł zniszczyć taki wóz jeżdżąc bez oleju, lub bez płynu chłodzącego.Jednak poziom zaawansowanie tej marki zawsze sprawiał, że trzeba częściej do auta zaglądać, by nie zdziwić się na drodze. Ja po trzech egzemplarzach zmieniłem markę, choć nie powiem, z e36 i e46 byłem bardzo zadowolony i przewiozły dupę w niejedno miejsce, ale f20 wróżyło tylko kłopoty w przyszłości.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, kaczorek79 napisał:

Ja po trzech egzemplarzach zmieniłem markę, choć nie powiem, z e36 i e46 byłem bardzo zadowolony i przewiozły dupę w niejedno miejsce, ale f20 wróżyło tylko kłopoty w przyszłości.

Pochwal się czym teraz powozisz?:cfaniak:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, kaczorek79 napisał:

Nie był bym taki pewny, skrzynie manualne z drobnym wyjątkiem w jakichś dieslach serii F, są trwałe, a naprawa skrzyni z wymianą łożysk jest kompletnie nieopłacalna, bo biorą za samą naprawę 1500-2000 zł, gdzie używki skrzynie są od 300 zł do takiego e60/e90, lub od 50 zł do e46/e39 (różnice w ilości biegów). Dochodzi do tego unifikacja w BMW, jedna skrzynia w kilku modelach aut i w kilku różnych silnikach, w przeciwieństwie do VAGa, gdzie w jednym modelu z jednym silnikiem były 3, albo 4 skrzynie manualne.

 

Bo jest wieczny, ale w e46/e39 nawet bez wymiany oleju. E90 z jakimkolwiek silnikiem 4 cyl to porażka od przedniego zderzaka po tylny. Jak nie silnik z plasteliny, to dyfer, to pękające chłodnice, rozsypujące się węże i króćce wodne, wypalone katalizatory, niesprawne sondy (może być ich 5 sztuk), padające wtryski za milion w silnikach Si 170 KM, padające czujniki NOX i wiele innych.

Dobre czasy w BMW skończyły się w 2005r, auta były wtedy zrobione poprawnie i tylko jełop mógł zniszczyć taki wóz jeżdżąc bez oleju, lub bez płynu chłodzącego.Jednak poziom zaawansowanie tej marki zawsze sprawiał, że trzeba częściej do auta zaglądać, by nie zdziwić się na drodze. Ja po trzech egzemplarzach zmieniłem markę, choć nie powiem, z e36 i e46 byłem bardzo zadowolony i przewiozły dupę w niejedno miejsce, ale f20 wróżyło tylko kłopoty w przyszłości.

Tak tak.dobre bmw skończyły sie w 2005.a wcześniej w 2000 a jeszcze wcześniej w 1996.a ostatnie dobre bmw to było e34.

 

Natomiast za 5 lat bedzie gadane ze ostatnie dobre bmw to było f10.

 

W rodzinie mialem e60 2.0d ktore zrobiło ponad 200 tyś.i nie było problemu.... oczywiście jak ktos je  odkupil i trzeba było cos wymienic to pewnie już stara gada... ze bmw.sie sypie i prawdziwe bmw.sie.skonczyly.juz dawno :)

 

kolega Taty.ma.e60 3.0d od nowości... juz nie wiem. Ile.to auto na.lat 15 :) przebieg 75 tyś... cały czas serwis Aso :)

 

proste bmw sie kupuje nowe albo prawie nowe na gwarancji ... a potem sie sprzedaje ... i niech już kowal niech sie martwi i narzeka .

Edytowane przez Marcin79
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, RABIN napisał:

Kolega biurko obok kupił 3 latka po kolejnych 2 sprzedał w miedzy czasie wpakował 20tzł w naprawy. Poszedł do salonu i kupił nową kurę. Stać go ale czas spędzony w serwisie to dla niego ogromne straty bo jego czas jest cenny 😄

 

Ps. z kurę zapłacił 170tzł. 😏 jeżdzi bezproblemowo jak dobrze licze 3 rok.

Ja zauważyłem jedną prawidłowość, nówka jaka by nie była, po kilku latach zawsze jeździła bez większych problemów.

Używany jaki by nie był, zawsze wypadal gorzej, był w gorszym stanie, gdzieś coś się działo i to mimo tego, że ja go szanowalem i serwisowalem.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, czachabrava napisał:

Sprzedales juz te mocne i mega oszczedne bmw, co jest jego watek na motokaciku? 

Było mocne i mega oszczędne w zużyciu paliwa, ale są takie sytuacje, że auto trzeba zmienić. Bywa.

@Marcin79  Opinia nie jest tylko moja, ale też ludzi, którzy pracują w serwisie BMW. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, kaczorek79 napisał:

Było mocne i mega oszczędne w zużyciu paliwa, ale są takie sytuacje, że auto trzeba zmienić. Bywa.

@Marcin79  Opinia nie jest tylko moja, ale też ludzi, którzy pracują w serwisie BMW. 

Sorry ale nie mam dobrej opinii o ludziach pracujących w Aso. Jak ktoś jest dobrym mechanikiem to sam zakład otwiera .

 

Kazde auto sie psuje , czy za 60 tyś czy za 360 tyś..... tylko jak ktos kupuje bmw czy inne auto z nalotem 200 tys a realnie 300 tyś to raczej jego zdanie o awaryjności danej marki jest wypaczone .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Marcin79 napisał:

Sorry ale nie mam dobrej opinii o ludziach pracujących w Aso. Jak ktoś jest dobrym mechanikiem to sam zakład otwiera .

 

Kazde auto sie psuje , czy za 60 tyś czy za 360 tyś..... tylko jak ktos kupuje bmw czy inne auto z nalotem 200 tys a realnie 300 tyś to raczej jego zdanie o awaryjności danej marki jest wypaczone .

I kupuje za sprzet za kilkaset tysiecy zeby nowki z BMW czy Merc obslyzyc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, wujek napisał:

I kupuje za sprzet za kilkaset tysiecy zeby nowki z BMW czy Merc obslyzyc?

Sorry Wujek piłem z sąsiadem od 13...... Ale postaram się odpowiedzieć na trzeźwo ... nie nowki Ale od 5 lat + to już dobry mechanik jest w stanie ogarnąć..... a nie to co Aso  tylko plug in plug out.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, wujek napisał:

I kupuje za sprzet za kilkaset tysiecy zeby nowki z BMW czy Merc obslyzyc?

 

Bywa i tak. Zobacz sobie https://www.bmwluk.pl/

Chłopaki od ponad 15 lat w jednej marce, żeby się do nich umówić trzeba czekać czasem dwa miesiące, diagnostyka na wyższym poziomie niż ASO.

Są ludzie co wolą do nich zawieźć auto na gwarancji, ale mieć zrobione dobrze i na długo.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bizz W Gdyni mamy taki warsztat, co tylko BMW naprawia, głównie od strony elektronicznej i diagnostycznej. Cały szkopuł tkwi w jednym pracowniku, który zrobi wszystko za pomocą kabla i klawiatury. Kiedy już lokalne ASO nie radzi sobie z elektroniką w np nowej 7er na gwarancji, to na lawecie wiozą do tego warsztatu i chłopak ogarnia. Fajne furki stoją u nich na placu, głównie G seria i I seria, oraz kilka F. W starych już tak nie grzebią.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.