swienty Napisano 9 Września 2020 Udostępnij Napisano 9 Września 2020 Jako że w Golfie po raz kolejny jest problem z ogrzewaniem, to wpadłem na świetny pomysł. Uwaga, wrażliwi na rzeźbę proszę o opuszczenie tego tematu. Gdyby tak na przewód który wchodzi do nagrzewnicy na próbę założyć odstojnik paliwa jak poniżej? Mam takie coś w ciężarowych, to jest filtr z cienką siatką i zbiera większe zanieczyszczenia - zdecydowanie zbierze to co wypływa z nagrzewnicy po wypłukaniu. Przynajmniej na początek, tak żeby zobaczyć czy ten syf jest cały czas w nagrzewnicy, czy może cały czas gdzieś krąży w układzie a po "wejściu" do nagrzewnicy nie chce dalej wypłynąć. Układ płukany kilka razy, i pomaga na krótki okres. Na forach są przypadki że ktoś wymienia nagrzewnicę i po krótkim czasie (!!!!!!!!) robi się to samo - w związku z tym taka rzeźba wydaje się na początek sensowna. Musiałbym zamówić oryginalny przewód który leci od silnika do ściany grodziowej, i dopiero jeden ciąć. Jeśli ma ktoś jakieś mądrzejsze rady to słucham. Podkreślam, płukanie działa na chwilę, a wymiana nagrzewnicy nie da gwarancji że problem ustanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 9 Września 2020 Udostępnij Napisano 9 Września 2020 Dobra ale skąd ten syf w układzie i to w ilości nieskończonej? Coś tam sie rozpuszcza czy płyn z czymś reaguje Ten odstojnik/separator to moze i nie głupi pomysł ale ja bym zastosował jednak jakiś duży filtr. np z opryskiwacza polowego, na pewno mniejsze opory będą i pewniejsza filtracja https://agroplast.pl/pl/p/Filtr-ssawny-uniwersalny/180?gclid=Cj0KCQjw-uH6BRDQARIsAI3I-UdBRURmAxWu4BOzP0AfHqEA80BxyXkMlDyxAbJzTaBud18MyGUU-7caAiGTEALw_wcB Tylko nie wiem jak z wymiarami... 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 9 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2020 8 minut temu, volf6 napisał: Dobra ale skąd ten syf w układzie i to w ilości nieskończonej? Coś tam sie rozpuszcza czy płyn z czymś reaguje Ten odstojnik/separator to moze i nie głupi pomysł ale ja bym zastosował jednak jakiś duży filtr. np z opryskiwacza polowego, na pewno mniejsze opory będą i pewniejsza filtracja https://agroplast.pl/pl/p/Filtr-ssawny-uniwersalny/180?gclid=Cj0KCQjw-uH6BRDQARIsAI3I-UdBRURmAxWu4BOzP0AfHqEA80BxyXkMlDyxAbJzTaBud18MyGUU-7caAiGTEALw_wcB Tylko nie wiem jak z wymiarami... W układzie chłodzenia jest takie dziadostwo jak poniżej. U mnie tego woreczka nie ma, ale to co wypływa z nagrzewnicy przypomina właśnie silikon. Podejrzewam że woreczek jakimś tajemniczym sposobem się rozerwał lub rozpuścił. Sporo osób ma z tym problem. Twój pomysł też jest dobry. Przy zastosowaniu czegoś takiego wystarczy dolewka płynu i gotowe. Nie mam zamiaru co kilka dni zalewać go nowym płynem bo przecież wyjdzie drożej niż olej do astry @Hysek. 1 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Września 2020 Udostępnij Napisano 9 Września 2020 3 minuty temu, swienty napisał: W układzie chłodzenia jest takie dziadostwo jak poniżej. U mnie tego woreczka nie ma, ale to co wypływa z nagrzewnicy przypomina właśnie silikon. Podejrzewam że woreczek jakimś tajemniczym sposobem się rozerwał lub rozpuścił. Sporo osób ma z tym problem. Twój pomysł też jest dobry. Przy zastosowaniu czegoś takiego wystarczy dolewka płynu i gotowe. Nie mam zamiaru co kilka dni zalewać go nowym płynem bo przecież wyjdzie drożej niż olej do astry @Hysek. Ale to fabryka wpakowała ten worek do układu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 9 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2020 Teraz, wladmar napisał: Ale to fabryka wpakowała ten worek do układu?? Tak, oczywiście Golf VII, mój to 2016r 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 9 Września 2020 Udostępnij Napisano 9 Września 2020 co ten tajemniczy worek robi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Września 2020 Udostępnij Napisano 9 Września 2020 (edytowane) 6 minut temu, swienty napisał: Tak, oczywiście Golf VII, mój to 2016r A gdzie konkretnie on się znajdował? Rozumiem, że się podarł i wszystko poszło po kanałach, łącznie z kanałami np. w głowicy? Edytowane 9 Września 2020 przez wladmar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 9 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2020 4 minuty temu, Azbest napisał: co ten tajemniczy worek robi? Są różne opinie, przedłuża żywotność płynu chłodniczego lub też chroni układ przed korozją. 3 minuty temu, wladmar napisał: A gdzie konkretnie on się znajdował? Rozumiem, że się podarł i wszystko poszło po kanałach? W zbiorniczku. Mam auto od roku, woreczka nie ma w środku, ale po tym co wypływa z układu śmiem twierdzić że kiedyś pękł i wszystko poleciało do układu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 9 Września 2020 Udostępnij Napisano 9 Września 2020 36 minut temu, swienty napisał: Są różne opinie, przedłuża żywotność płynu chłodniczego lub też chroni układ przed korozją. to chyba najgłupsze rozwiązanie techniczne o jakim słyszałem ... aż się to prosi o awarię 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Września 2020 Udostępnij Napisano 9 Września 2020 (edytowane) 1 minutę temu, Azbest napisał: to chyba najgłupsze rozwiązanie techniczne o jakim słyszałem ... aż się to prosi o awarię I to akurat po gwarancji, łatwo wyliczyć ile wytrzyma worek Ciekaw jestem, czy tylko VW to stosuje, czy nie tylko? Muszę obejrzeć zbiornik u siebie... Edytowane 9 Września 2020 przez wladmar 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 9 Września 2020 Udostępnij Napisano 9 Września 2020 38 minut temu, swienty napisał: Są różne opinie, przedłuża żywotność płynu chłodniczego lub też chroni układ przed korozją. ma pochłaniać wodę z układu, w VW teraz w ogóle się nie wymienia płynu chłodniczego 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Września 2020 Udostępnij Napisano 9 Września 2020 Teraz, Cinos napisał: ma pochłaniać wodę z układu, w VW teraz w ogóle się nie wymienia płynu chłodniczego No jak to nie wymienia się? Kolega @swienty właśnie wymienia i to kilka razy z rzędu. 1 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcG Napisano 9 Września 2020 Udostępnij Napisano 9 Września 2020 54 minuty temu, swienty napisał: W układzie chłodzenia jest takie dziadostwo jak poniżej. U mnie tego woreczka nie ma, ale to co wypływa z nagrzewnicy przypomina właśnie silikon. Podejrzewam że woreczek jakimś tajemniczym sposobem się rozerwał lub rozpuścił. Sporo osób ma z tym problem. Twój pomysł też jest dobry. Przy zastosowaniu czegoś takiego wystarczy dolewka płynu i gotowe. Nie mam zamiaru co kilka dni zalewać go nowym płynem bo przecież wyjdzie drożej niż olej do astry @Hysek. A nie możesz układu przepłukać kilka razy zwykłą wodą ? Do mrozów jeszcze daleko, zdążysz zmienić na płyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Września 2020 Udostępnij Napisano 9 Września 2020 1 minutę temu, MarcG napisał: A nie możesz układu przepłukać kilka razy zwykłą wodą ? Do mrozów jeszcze daleko, zdążysz zmienić na płyn. No lepiej jednak destylowaną, żeby kamień nie osadzał się w ciekawych miejscach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 9 Września 2020 Udostępnij Napisano 9 Września 2020 idź na szrot kup nagrzewnice oddziel plastikowa górna czapę i zobacz jak jest zbudowana nagrzewnica,bo każdy myśli że to działa tak jak kaloryfer w domu że jak podamy duże ciśnienie u góry to dołem wyleci cały syf,w nagrzewnicy jest trochę inaczej wlot jest na górze i wylot na górze a rurki są w kształcie litery U , przyjmijmy że całe te rurki są zabite na amen to płyn chłodniczy będzie nadal krążył ale tylko poprzez plastikową górna cześć nagrzewnicy ale rurki będą zimne, wiem bo raz zleciłem wymianę nagrzewnicy a stara zabrałem testowałem czym to można przepchać ,ocet ,kwasek cytrynowy kret, soda kaustyczna nic nie dawało rady, po rozmontowaniu nagrzewnicy zobaczyłem jak to jest zbudowane i ze jak jest mocno zabita to tylko wymiana pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 9 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2020 13 minut temu, MarcG napisał: A nie możesz układu przepłukać kilka razy zwykłą wodą ? Do mrozów jeszcze daleko, zdążysz zmienić na płyn. Robiliśmy tak, i nie pomogło na długo. 14 minut temu, Waldek40 napisał: przyjmijmy że całe te rurki są zabite na amen to płyn chłodniczy będzie nadal krążył ale tylko poprzez plastikową górna cześć nagrzewnicy ale rurki będą zimne Powrót z nagrzewnicy jest zimny, płyn nie krąży. Po przepłukaniu widać że ten silikon wypływa z nagrzewnicy. W takim przypadku najlepiej zacząć od najłatwiejszej rzeczy a nie odwrotnie. Wystarczy że wszystko zbiera się w chłodnicy wody i powolutku przelatuje do nagrzewnicy, wtedy sama wymiana na nową nie pomoże. Na początek spróbuję z odstojnikiem, szczególnie że nakład kosztów i pracy jest minimalny. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 9 Września 2020 Udostępnij Napisano 9 Września 2020 1 godzinę temu, Cinos napisał: ma pochłaniać wodę z układu, w VW teraz w ogóle się nie wymienia płynu chłodniczego To co to płyn stosują-przecież większość płynów to mieszanina glikoli właśnie z wodą Sam/czysty glikol za bardzo na chłodziwo się nie nadaje... 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 9 Września 2020 Udostępnij Napisano 9 Września 2020 (edytowane) Bardzo dobry pomysł. Miałbym tylko lekkie obawy o wytrzymałość "klosza" na wysoką temperaturę i jednoczesne ciśnienie. Jeśli to poliwęglan, to powinien dać radę. Rozważ filtr do centralnego ogrzewania - jest mosiężny. Będzie miał większą przepustowość, ale mniejszą pojemność na brudy. VAG stosuje płyn z krzemianami (G12++ i G13). Te torebki nie są do pochłaniania wody. Jest w nich żel krzemionkowy, z którego wytrącają się do płynu krzemiany. Wg VAGa, dzięki temu, płyn ma wystarczyć na całe życie silnika. Edytowane 9 Września 2020 przez Orochimaru 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 9 Września 2020 Udostępnij Napisano 9 Września 2020 55 minut temu, Orochimaru napisał: VAGa, dzięki temu, płyn ma wystarczyć na całe życie silnika. No jest tu spora szansa że silnik szybciej wyzionie ducha niż sam płyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 9 Września 2020 Udostępnij Napisano 9 Września 2020 (edytowane) @cumel niech Ci wyspawa z alu coś takiego jak oil catch tank, ale bez rewizyjnej rurki, dać zaworki na wlocie i wylocie i spustowy na dole. Widzę, że do wymiany nagrzewnicy chyba nie trzeba deski rwać Jakby ten odstojnik nie dał rady, to bym wymienił nagrzewnicę i chłodnicę. A resztę wypłukał przed montażem Dziwna sprawa ogólnie, pierwszy raz widzę takie rzeczy w układzie chłodzenia Edytowane 9 Września 2020 przez analyzer64 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcG Napisano 9 Września 2020 Udostępnij Napisano 9 Września 2020 5 godzin temu, swienty napisał: Robiliśmy tak, i nie pomogło na długo. Powrót z nagrzewnicy jest zimny, płyn nie krąży. Po przepłukaniu widać że ten silikon wypływa z nagrzewnicy. W takim przypadku najlepiej zacząć od najłatwiejszej rzeczy a nie odwrotnie. Wystarczy że wszystko zbiera się w chłodnicy wody i powolutku przelatuje do nagrzewnicy, wtedy sama wymiana na nową nie pomoże. Na początek spróbuję z odstojnikiem, szczególnie że nakład kosztów i pracy jest minimalny. A tak się zapytam, próbowałeś dzwonić do ASO ? Co oni na to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 9 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2020 23 minuty temu, analyzer64 napisał: Widzę, że do wymiany nagrzewnicy chyba nie trzeba deski rwać Jak to? 49 minut temu, Danielpoz. napisał: No jest tu spora szansa że silnik szybciej wyzionie ducha niż sam płyn To raczej nie mój problem,w przyszłym roku planuję się z nim rozstać. Poza tym 1.6 tdi ma dobre opinie. Teraz, MarcG napisał: A tak się zapytam, próbowałeś dzwonić do ASO ? Co oni na to. Mam znajomego w ASO. W instrukcji mają podane żeby płukać układ. Jeśli nie pomoże to nie mają nic robić tylko zgłosić problem do centrali i oni wyślą instrukcje do dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 9 Września 2020 Udostępnij Napisano 9 Września 2020 2 minuty temu, MarcG napisał: A tak się zapytam, próbowałeś dzwonić do ASO ? Co oni na to. Co oni na to...pewnie wymiana woreczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 9 Września 2020 Udostępnij Napisano 9 Września 2020 2 minuty temu, swienty napisał: Jak to? No w większości aut to trzeba demontować deskę do wymiany nagrzewnicy, a tu natknąłem się na takie zdjęcie: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 9 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2020 4 minuty temu, analyzer64 napisał: Co oni na to...pewnie wymiana woreczka Oczywiście już nie wspomnę że wyszło to po 3 latach... Taki przypadek oczywiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 9 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2020 Teraz, analyzer64 napisał: No w większości aut to trzeba demontować deskę do wymiany nagrzewnicy, a tu natknąłem się na takie zdjęcie: Muszę zweryfikować, jeśli to prawda to rozbiorę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 9 Września 2020 Udostępnij Napisano 9 Września 2020 (edytowane) 3 minuty temu, swienty napisał: Muszę zweryfikować, jeśli to prawda to rozbiorę Lepiej sprawdzić, bo jak tak to ułatwia sprawę a od ściany grodziowej nie próbowałeś jej płukać poza resztą układu? większym ciśnieniem można by płukać wtedy. Edytowane 9 Września 2020 przez analyzer64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 9 Września 2020 Udostępnij Napisano 9 Września 2020 10 minut temu, swienty napisał: Oczywiście już nie wspomnę że wyszło to po 3 latach... Taki przypadek oczywiście Więc żywotność woreczka obliczyli na 36 miesięcy, a potem auto zaczyna toczyć nowotwór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 9 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2020 16 minut temu, analyzer64 napisał: a od ściany grodziowej nie próbowałeś jej płukać poza resztą układu? większym ciśnieniem można by płukać wtedy. Próbowałem, wąż ogrodowy do środka i powoli od małego ciśnienia przepychało. Niestety na dłużej to nie pomaga. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 9 Września 2020 Udostępnij Napisano 9 Września 2020 To cały układ jest tym syfem zalepiony. Zawsze najwięcej tego tkwi w chłodnicy i nagrzewnicy właśnie. Pomysł z odstojnikiem dobry na początek. Tu tylko wymiana nagrzewnicy i chłodnicy pomoże, ale też ten syf może tkwić w bloku, na wirniku pompy i to może jeszcze wyłazić dłuższy czas. Płukałeś tylko wodą czy czymś bardziej agresywnym? Z takich mocniejszych masz BG540 albo środek od Forte Treatment. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 10 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2020 (edytowane) 10 godzin temu, analyzer64 napisał: To cały układ jest tym syfem zalepiony. Zawsze najwięcej tego tkwi w chłodnicy i nagrzewnicy właśnie. Taka ciekawostka z innego forum Cytuj Po miesiącu jest ten sam stan co przed wymianą, więc mogę założyć, że w tym momencie nagrzewnica wygląda tak samo jak ta stara. https://vw-clubpolska.pl/index.php?topic=2949.0 Czyli jedyna rada to rzeźba i jeśli samo płukanie nie pomoże to wymiana nagrzewnicy + montaż odstojnika na zasilaniu nagrzewnicy. Brzmi śmiesznie, szczególnie w 4-letnim aucie. Edytowane 10 Września 2020 przez swienty 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 10 Września 2020 Udostępnij Napisano 10 Września 2020 14 minut temu, swienty napisał: Czyli jedyna rada to rzeźba i jeśli samo płukanie nie pomoże to wymiana nagrzewnicy + montaż odstojnika na zasilaniu nagrzewnicy. Brzmi śmiesznie, szczególnie w 4-letnim aucie. Ciekawe, jak wygląda chłodnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 10 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2020 5 minut temu, wladmar napisał: Ciekawe, jak wygląda chłodnica Możliwe że podobnie natomiast przy butowaniu w upał nie ma problemu z temperaturą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 10 Września 2020 Udostępnij Napisano 10 Września 2020 3 minuty temu, swienty napisał: Możliwe że podobnie natomiast przy butowaniu w upał nie ma problemu z temperaturą. Ten silnik byl powszechnie stosowany w wielu modelach od Skody po Seata... Problem jest tylko w Golfie VII? Przy takiej skali to powinno byc o tym glosno w necie nie tylko w PL... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 10 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2020 (edytowane) 11 minut temu, Maciej__ napisał: Ten silnik byl powszechnie stosowany w wielu modelach od Skody po Seata... Problem jest tylko w Golfie VII? Przy takiej skali to powinno byc o tym glosno w necie nie tylko w PL... Z tego co wiem to na pewno Golf i Octavia, sporo ludzi ma z tym problem. https://www.briskoda.net/forums/topic/468317-skoda-octavia-low-coolant-warning-and-large-repair-bill Bez porządnego wypłukania układu i założenia jakiegoś filterka na zasilanie nagrzewnicy nie ma co zabierać się za jej wymianę. Babka z linka wyżej co wkleiłem wymieniła nagrzewnicę i po miesiącu to samo. Edytowane 10 Września 2020 przez swienty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 10 Września 2020 Udostępnij Napisano 10 Września 2020 9 minut temu, Maciej__ napisał: Ten silnik byl powszechnie stosowany w wielu modelach od Skody po Seata... Problem jest tylko w Golfie VII? Przy takiej skali to powinno byc o tym glosno w necie nie tylko w PL... Może nie u każdego ten woreczek pęka albo się rozpuszcza. Może tu powodem takiej sytuacji, był zalany płyn. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 10 Września 2020 Udostępnij Napisano 10 Września 2020 3 minuty temu, swienty napisał: Z tego co wiem to na pewno Golf i Octavia, sporo ludzi ma z tym problem. https://www.briskoda.net/forums/topic/468317-skoda-octavia-low-coolant-warning-and-large-repair-bill/page/2/ Ciekaw czy to peka samo z siebie, czy moze ludzie tam gmeraja i probuja to wyciagnac Swoja droga, to wyjatkowo kretynskie rozwiazanie Widze, ze sa nawet filmiki na YT jak to wydlubac ze zbiornika... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 10 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2020 1 minutę temu, Maciej__ napisał: Swoja droga, to wyjatkowo kretynskie rozwiazanie A może wcale nie, pytanie jaki % użytkowników naprawia to w serwisie za grube piniondze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 10 Września 2020 Udostępnij Napisano 10 Września 2020 1 minutę temu, swienty napisał: A może wcale nie, pytanie jaki % użytkowników naprawia to w serwisie za grube piniondze Gdyby skala byla naprawde duza, to mysle ze mogloby sie to skonczyc jakims pozwem zbiorowym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 10 Września 2020 Udostępnij Napisano 10 Września 2020 1 minutę temu, Maciej__ napisał: Gdyby skala byla naprawde duza, to mysle ze mogloby sie to skonczyc jakims pozwem zbiorowym... W UE? Raczysz żartować... Skoro olali ludzi z aferą dieslową (montując jakieś rurki do kibla), to w tym przypadku w ogóle się nie przejmą. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 10 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2020 1 minutę temu, Maciej__ napisał: Gdyby skala byla naprawde duza, to mysle ze mogloby sie to skonczyc jakims pozwem zbiorowym... Wystarczy że rozpuszcza się to po okresie gwarancji i dziękuje dobranoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 10 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2020 Ma ktoś katalog VW żeby wspomóc numerem części? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 10 Września 2020 Udostępnij Napisano 10 Września 2020 Poleciałem sprawdzić w moim t rocu - nie widzę żadnego woreczka w środku (na tyle ile można prześwietlić zbiornik. Na zbiorniku nie pisze też "mit silikat", więc domniemuje, że musieli coś zmienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 10 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2020 1 minutę temu, Pado napisał: Na zbiorniku nie pisze też "mit silikat", więc domniemuje, że musieli coś zmienić? Na to wychodzi Mój zbiornik wygląda jak ten Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 10 Września 2020 Udostępnij Napisano 10 Września 2020 1 minutę temu, swienty napisał: Na to wychodzi Mój zbiornik wygląda jak ten No taki sam, ale nie ma napisu mit silikat. Chyba, że dotyczy to diesli, ja mam benzyne, ale z drugiej strony co za różnica... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 10 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2020 1 minutę temu, Pado napisał: No taki sam, ale nie ma napisu mit silikat. No to nie taki sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 10 Września 2020 Udostępnij Napisano 10 Września 2020 4 minuty temu, swienty napisał: No to nie taki sam No dobra, podobny 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cendra Napisano 11 Września 2020 Udostępnij Napisano 11 Września 2020 Z ciekawości sprawdzę w służbowej Octavii. Jakie silniki to mają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 12 Września 2020 Udostępnij Napisano 12 Września 2020 Dnia 10.09.2020 o 19:52, swienty napisał: Na to wychodzi Mój zbiornik wygląda jak ten A gdzie ten worek siedzi? Zanurzony w płynie jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 12 Września 2020 Udostępnij Napisano 12 Września 2020 Teraz, Lupus napisał: A gdzie ten worek siedzi? Zanurzony w płynie jest? W zbiorniczku wyrownawczym. Sa na YT filmiki jak to wydlubac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.