OZI Napisano 3 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2021 Yomirui, Reuters - Nissan przyspiesza zmiany w EU w 2021. Koniec z produkcja w EU, koniec z salonami w EU wschodniej. Zmiany w HQ Europe, zamiar: zamknięcie EU HQ. Calosc, sprzedazy, gwarancji, czesci, service etc zostanie 'outsouring' do Renault. 30 kanałów dystrybucji do zabicia, głównie w EU wschodniej, wymienione rynki to PL, H, CZ, SK. EU zachodniej tez się dostanie, np NL. Narazie, Nissan bedzie kontynuował sprzedaz, na EU rynkach poprzez 3-ich importerów, lub siec Renault. Jak narazie nie wiadomo, czy to oznacza, że wycofa się z czesci EU, ale jest możliwe. Yomirui wymienia rynki, gdzie zamierza sprzedawac jako:-D,-F,-UK,-I,-E, I tam gdzie auta EV maja dobre wsparcie kieszeni podatnika N, S, FIN. Reszta pod znakiem zapytania. Klepanie aut w Avira, (E), kolo Madrytu ma zostać zakończone ASAP. Calosc produkcji VAN na EU ma byc robiona przez Renault. Również auta jak X-Trial, Quaqu (Dualis) maja byc budowane przez fabryki Renault w EU. Co się stanie z UK i klepaniem Juke, Quaqa, Leaf nie do końca wiadomo. Utylizacja Sunderland jest przed Covid na poziomie 350k, z 500k możliwych, a wiec ok 70%, jak na EU konkurencję niezle. Dodatkowo do 11-2021 Nissan wpakowaniu 400m funtów w klepanie nowego Quaqua. Większość straty Nissan pochodzi jednak z EU, wiec kazda decyzja jest podobno na stole, wywalić 400m i zamknąć lub zostawić na ta generacje i zamknąć potem. Sprzedaz Nissan w EU, UK & EFTA spadła o 28% w 11 miesiacach 2020, majac udział 2.4% w rynku, 260,133 sztuk. Jedno jest pewne, Nissan tonie szybciej niż wszyscy przewidywali. Kto odwazny kupic Nissan? Nowy wzor Nissan stealer w 2022.... Riceburner GR-FOUR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelWaw Napisano 3 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2021 A u mnie niedawno rozbudowali salon nisana.... To co gtr do kupienia za 150k PLN ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 3 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2021 1 minutę temu, PawelWaw napisał: A u mnie niedawno rozbudowali salon nisana.... To co gtr do kupienia za 150k PLN ? Beda tam Renualt sprzedawac. @OZI czyli tak jak mowilem po jaka cholere dublowali modele? np Kajar i Kysz Kysz? Zreszta ma to sens Nissan byl daleko w tyle za konkurencja ratowal ich tylko Kysz Kysz i elektryki. Skupia sie na tym gdzie im idzie dobrze np w USA czy Asia. Renault jest panstwowy to tak szyko nie upadnie ale patrzac na ich polityke nie wroze sukcesu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 3 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2021 A u mnie niedawno rozbudowali salon nisana.... To co gtr do kupienia za 150k PLN ? Nie wiadomo jak to zamknięcie ma wyglądać, wydaje sie, ze skoro Renault ma tym teraz zarzadzac, to ten sam plac, ten sam system, transport etc.Czy zostawiasz dwa 'okna sklepowe' jedno jako dealer Nissan, drugie jako Renault - nie wiadomo. To jednak kosztuje.Bardziej z kosztu punku widzenia wydaje się, że mowimy obecnemu dealer Nissan -papa, spadaj- i dajemy auta Nissan na plac dealera Renault. Tylko czy klient to przełknie.Nie sądzę, że tanio GTR oddadzą, ot zaparkują na nowym placu i będzie stał Riceburner GR-FOUR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 3 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2021 Beda tam Renualt sprzedawac. [mention=129025]OZI[/mention] czyli tak jak mowilem po jaka cholere dublowali modele? np Kajar i Kysz Kysz? Zreszta ma to sens Nissan byl daleko w tyle za konkurencja ratowal ich tylko Kysz Kysz i elektryki. Skupia sie na tym gdzie im idzie dobrze np w USA czy Asia. Renault jest panstwowy to tak szyko nie upadnie ale patrzac na ich polityke nie wroze sukcesu. Bo to jak w polityce - to wina Carlos! Pytanie czy Nissan wyjdzie z tego, bo patrząc na ten związek, to ojciec Renault alkoholic, od sprzedazy bagietek, Nissan puszcza się na lewo i prawo za butelkę denaturatu...Oboje forsa nie smierdza... Ale przyznam, że zdziwiło mnie to, jakby nie było ktos te auta z UK w EU musi kupic jak wywalili 400m funciakow... No chyba, ze lekka reka powiedzą 'trudno'to wina Carlos Tylko książki na stos trzeba szybko spalic!Riceburner GR-FOUR 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 3 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2021 W Polsce wszystkie salony Nissana jakie widziałem są "przyklejone" do dilera innej marki i nie zawsze jest to Renault. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 3 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2021 41 minut temu, amazaque napisał: W Polsce wszystkie salony Nissana jakie widziałem są "przyklejone" do dilera innej marki i nie zawsze jest to Renault. Ale masz na mysli "właścicielsko" czy też lokalizacyjnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyrychu Napisano 3 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2021 W Rybniku właścicielsko połączony Nissan z Suzuki, gdzie sprzedają od niedawna "Toyoty" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 3 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2021 W Polsce wszystkie salony Nissana jakie widziałem są "przyklejone" do dilera innej marki i nie zawsze jest to Renault.Tylko nie wiadomo co to zmienia, bo siec dystrybucji jest (pewnie w PL) Nissan skoro jest wymieniona jako jeden z 30 do zamknięcia w EU .Wszystko będzie w detalach, a te jakie będą to jak narazie nie jest wiadome.Nissan nie ma forsy, wiec pewnie będzie chciał wszystkich co się tylko da 'olac'. Zagranie rodem z książki GM... wycena sprzedanego auta 1,500 PLN za sztuke, srednia z ostatniego roku, czyli spadaj dealer-ze...Nie ważne, że dealer np wpakowal 1 mil w nowy salon..Daleki jestem od bronienia stealer-ow, ale wcale mnie nie zdziwi jesli caly Nissan w końcu padnie.Po prostu $$$ nie ma, produkty sa stare, koszty trzeba ciac a wiec R&D, czyli znow stare kotlety i cykl sie zamyka... Renault sam nie ma, zeby dać, Mitsubishi tez ciągnie...Czyli sa dwie opcje, prawdopodobna - rzad Japan wykupi , za przyslowiowe ¥1, albo China kupi (malo w erze post-globalizacji prawdopodobne). Trzeci scenariusz - Nissan pojdzie w zapomnienie... Nie mniej jednak fascynujące- mozna książkę napisać jak NIE zarzadza sie korporacja na przykładzie Renault + Nissan...I mimo, że u mnie na wsi Nissan ma niby wielkie 'plany na przyszlosc' & 'koncentrujemy się tylko na 3 rynkach USDM, JDM, Asia Pacific' to ja po prostu w 2021 Nissan bym nie kupił, bo jest jak psujaca się ryba... smierdzi juz....Riceburner GR-FOUR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 3 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2021 (edytowane) 2 godziny temu, OZI napisał: Yomirui, Reuters - Nissan przyspiesza zmiany w EU w 2021. Koniec z produkcja w EU, koniec z salonami w EU wschodniej. Zmiany w HQ Europe, zamiar: zamknięcie EU HQ. Calosc, sprzedazy, gwarancji, czesci, service etc zostanie 'outsouring' do Renault. 30 kanałów dystrybucji do zabicia, głównie w EU wschodniej, wymienione rynki to PL, H, CZ, SK. EU zachodniej tez się dostanie, np NL. Narazie, Nissan bedzie kontynuował sprzedaz, na EU rynkach poprzez 3-ich importerów, lub siec Renault. Jak narazie nie wiadomo, czy to oznacza, że wycofa się z czesci EU, ale jest możliwe. Yomirui wymienia rynki, gdzie zamierza sprzedawac jako: -D, -F, -UK, -I, -E, I tam gdzie auta EV maja dobre wsparcie kieszeni podatnika N, S, FIN. Reszta pod znakiem zapytania. Klepanie aut w Avira, (E), kolo Madrytu ma zostać zakończone ASAP. Calosc produkcji VAN na EU ma byc robiona przez Renault. Również auta jak X-Trial, Quaqu (Dualis) maja byc budowane przez fabryki Renault w EU. Co się stanie z UK i klepaniem Juke, Quaqa, Leaf nie do końca wiadomo. Utylizacja Sunderland jest przed Covid na poziomie 350k, z 500k możliwych, a wiec ok 70%, jak na EU konkurencję niezle. Dodatkowo do 11-2021 Nissan wpakowaniu 400m funtów w klepanie nowego Quaqua. Większość straty Nissan pochodzi jednak z EU, wiec kazda decyzja jest podobno na stole, wywalić 400m i zamknąć lub zostawić na ta generacje i zamknąć potem. Sprzedaz Nissan w EU, UK & EFTA spadła o 28% w 11 miesiacach 2020, majac udział 2.4% w rynku, 260,133 sztuk. Jedno jest pewne, Nissan tonie szybciej niż wszyscy przewidywali. Kto odwazny kupic Nissan? Nowy wzor Nissan stealer w 2022.... Riceburner GR-FOUR A tak znienawidzony na AK Fiat rozbudowuje fabryke w Tychach pod kątem hybryd/elektryków i łączy się z PSA.. A pamietam rok czy 2 lata temu po ogloszeniu przez zmarłego prezesa nowej polityki Fiata jak tez wieszczono na AK, niemal przyklaskując, szybkie wycofanie się tego producenta z UE...smierc TIPO w 2021.. itp A tu niespodzianka... kolejne marki się wycofują a Fiat zostaje...coś się przebąkuje o następcu Punto w EU i wchodzą nowe silniki FireFly w TIPO oraz hybydy i elektryki... Dlatego ja tam już w nic nie wierzę co tu piszecie dopóki nie zobaczę na własne oczy:P. Oczywiscie może być to tzw łąbędzi spiew przed upadkiem PSA/FIAT ale moze i udany powrót Edytowane 3 Stycznia 2021 przez norbert123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 3 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2021 (edytowane) Jeszcze chwilkę poczekać i taki sam los pewnie spotka Suzuki, czyli z Japończyków zostanie tylko Toyota która ma dobrą pozycje. W Europie obronią się pewnie auta koreańskie, czyli KIA i Hyundai. Zostanie nam do tego grupa VAG, Mercedes, BMW no i francuska motoryzacja w wydaniu PSA I Renault. Jest jeszcze FIAT ale tutaj może być różnie. Edytowane 3 Stycznia 2021 przez pejus1982 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 3 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2021 (edytowane) 8 minut temu, pejus1982 napisał: Jeszcze chwilkę poczekać i taki sam los pewnie spotka Suzuki, czyli z Japończyków zostanie tylko Toyota która ma dobrą pozycje. W Europie obronią się pewnie auta koreańskie, czyli KIA i Hyundai. Zostanie nam do tego grupa VAG, Mercedes, BMW no i francuska motoryzacja w wydaniu PSA I Renault. Jest jeszcze FIAT ale tutaj może być różnie. FIAT (FCA) i PSA to przeciez juz to samo: STELLANTIS Edytowane 3 Stycznia 2021 przez norbert123 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 3 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2021 1 minutę temu, norbert123 napisał: FIAT i PSA to przeciez juz to samo: STELLANTIS Człowiek uczy się całe życie, nie wiedziałem o fuzji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 3 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2021 Kupiłbym 'liścia' jakby cena spadła do 80k PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 3 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2021 8 godzin temu, PawelWaw napisał: A u mnie niedawno rozbudowali salon nisana.... To co gtr do kupienia za 150k PLN ? Zaborowski ? Btw sprzedam Nissana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 3 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2021 8 godzin temu, OZI napisał: Nie wiadomo jak to zamknięcie ma wyglądać, wydaje sie, ze skoro Renault ma tym teraz zarzadzac, to ten sam plac, ten sam system, transport etc. Czy zostawiasz dwa 'okna sklepowe' jedno jako dealer Nissan, drugie jako Renault - nie wiadomo. To jednak kosztuje. Bardziej z kosztu punku widzenia wydaje się, że mowimy obecnemu dealer Nissan -papa, spadaj- i dajemy auta Nissan na plac dealera Renault. Tylko czy klient to przełknie. Nie sądzę, że tanio GTR oddadzą, ot zaparkują na nowym placu i będzie stał Riceburner GR-FOUR Będę mieć 10x bliżej do Renaulta niż mam teraz do Nissana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 3 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2021 7 minutes ago, bartekm said: Będę mieć 10x bliżej do Renaulta niż mam teraz do Nissana Bo bedziesz musial 10 x czesciej odwiedzac 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelWaw Napisano 3 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2021 35 minut temu, bartekm napisał: Zaborowski ? Btw sprzedam Nissana No przy medicover 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaceq Napisano 3 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2021 Ciekawe, u mnie na rynku dużo jest nissan QQ I xtrail, inne prawie nie występują. Z drugiej strony jeśli te auta nadal będą dostępne (choć robione w innych fabrykach) to mnie jako klienta mało to interesuje... Tak samo jak z serwisem, dopóki jest autoryzowany i utrzymuje gwarancję to czy jadę do tego czy innego nie ma dla mnie znaczenia żadnego. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 4 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2021 10 godzin temu, jaceq napisał: Ciekawe, u mnie na rynku dużo jest nissan QQ I xtrail, inne prawie nie występują. Z drugiej strony jeśli te auta nadal będą dostępne (choć robione w innych fabrykach) to mnie jako klienta mało to interesuje... Tak samo jak z serwisem, dopóki jest autoryzowany i utrzymuje gwarancję to czy jadę do tego czy innego nie ma dla mnie znaczenia żadnego. A czy poza QQ i Xtrail oni maja jakies modele? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaceq Napisano 4 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2021 1 minute ago, Kiwal said: A czy poza QQ i Xtrail oni maja jakies modele? Jak to pisalem to musialem sobie sam zadac to pytanie I po chwili namyslu przyszedl mi Leaf do glowy i Micra Ale co ciekawe, w US na drogach pelno widzialem Nissanow Maxima, Altima, Sentra i innych Infinity. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 4 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2021 Godzinę temu, Kiwal napisał: A czy poza QQ i Xtrail oni maja jakies modele? Juke to tez ich hit sprzedazy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaceq Napisano 4 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2021 14 minutes ago, wujek said: Juke to tez ich hit sprzedazy. Serio? U mnie tego prawie nie widac w ogole na ulicach (ale sprawdzilem i jest u mnie w ofercie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 4 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2021 9 minut temu, jaceq napisał: Serio? U mnie tego prawie nie widac w ogole na ulicach (ale sprawdzilem i jest u mnie w ofercie) Nowy model szalu nie robi ale poprzednia wersja sprzedawala sie jak cieple buleczki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 4 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2021 W dniu 3.01.2021 o 12:43, OZI napisał: Yomirui, Reuters - Nissan przyspiesza zmiany w EU w 2021. Koniec z produkcja w EU, koniec z salonami w EU wschodniej. Zmiany w HQ Europe, zamiar: zamknięcie EU HQ. Calosc, sprzedazy, gwarancji, czesci, service etc zostanie 'outsouring' do Renault. 30 kanałów dystrybucji do zabicia, głównie w EU wschodniej, wymienione rynki to PL, H, CZ, SK. EU zachodniej tez się dostanie, np NL. Narazie, Nissan bedzie kontynuował sprzedaz, na EU rynkach poprzez 3-ich importerów, lub siec Renault. Jak narazie nie wiadomo, czy to oznacza, że wycofa się z czesci EU, ale jest możliwe. Yomirui wymienia rynki, gdzie zamierza sprzedawac jako: -D, -F, -UK, -I, -E, I tam gdzie auta EV maja dobre wsparcie kieszeni podatnika N, S, FIN. Reszta pod znakiem zapytania. Klepanie aut w Avira, (E), kolo Madrytu ma zostać zakończone ASAP. Calosc produkcji VAN na EU ma byc robiona przez Renault. Również auta jak X-Trial, Quaqu (Dualis) maja byc budowane przez fabryki Renault w EU. Co się stanie z UK i klepaniem Juke, Quaqa, Leaf nie do końca wiadomo. Utylizacja Sunderland jest przed Covid na poziomie 350k, z 500k możliwych, a wiec ok 70%, jak na EU konkurencję niezle. Dodatkowo do 11-2021 Nissan wpakowaniu 400m funtów w klepanie nowego Quaqua. Większość straty Nissan pochodzi jednak z EU, wiec kazda decyzja jest podobno na stole, wywalić 400m i zamknąć lub zostawić na ta generacje i zamknąć potem. Sprzedaz Nissan w EU, UK & EFTA spadła o 28% w 11 miesiacach 2020, majac udział 2.4% w rynku, 260,133 sztuk. Jedno jest pewne, Nissan tonie szybciej niż wszyscy przewidywali. Kto odwazny kupic Nissan? Nowy wzor Nissan stealer w 2022.... Riceburner GR-FOUR Ta głupia UE powinna czym prędzej wdrożyć rozwiązanie australijskie z 2017. Rozwiązali problem klepaczy lokalnych. Tak się zarządza motoryzacją! Patrzcie UE i się uczcie! https://www.globalfleet.com/en/manufacturers/asia-pacific/analysis/end-car-manufacturing-australia?a=YHE11&t[0]=Australia&t[1]=Ford&t[2]=Holden&t[3]=Toyota&curl=1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 4 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2021 27 minutes ago, Jaruga said: Ta głupia UE powinna czym prędzej wdrożyć rozwiązanie australijskie z 2017. Rozwiązali problem klepaczy lokalnych. Tak się zarządza motoryzacją! Patrzcie UE i się uczcie! https://www.globalfleet.com/en/manufacturers/asia-pacific/analysis/end-car-manufacturing-australia?a=YHE11&t[0]=Australia&t[1]=Ford&t[2]=Holden&t[3]=Toyota&curl=1 Ale tam będą Made In Thailand albo China I to jest OK, a w EU jak zamykają fabrykę i importują samochód to jest powód do drwin, czego nie rozumiesz? 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaceq Napisano 4 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2021 1 minute ago, AstraC said: Ale tam będą Made In Thailand albo China I to jest OK, a w EU jak zamykają fabrykę i importują samochód to jest powód do drwin, czego nie rozumiesz? Oj kolego, kolego... Duzo jeszcze sie musisz nauczyc, chodzi o wybor klienta i gwarancje od zderzaka do zderzaka! Jak w EU jakas marka nie bedzie dostepna to niedosc ze klepacze straca robote (nawet jesli owej w EU sie nie klepalo) to lud wyjdzie na ulice i bedzie protestowal przeciwko proletariackiej EU i sztucznemu ograniczaniu wyboru przez tych eko-terrorystow (ktorzy w sumie dbaja zebyscie sie w tej EU nie podusili - ale to nie jest istotne, liczy sie wybor! i kazdy musi moc kupic V8 w kazdej marce!!). Zobaczysz, dojdzie do rewolty - toz to prawie jak ograniczenie praw czlowieka! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 4 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2021 (edytowane) Wątek przybrał troszkę wymiar sarkastyczny Do tematu: jeżeli te regulacje UE powodują faktyczną ochronę naszej planety to jestem oczywiście za tymi regulacjami. Do użytku prywatnego mam auto z silnikiem 1.0 TSI i mocy aż 115KM Na moje potrzeby przemieszczania się z punktu A do B jest to w zupełności wystarczające. I teraz jeżeli te wszystkie V6 i V8 powodują wielokrotnie większą emisje trujących gazów to takie regulacje powinny występować we wszystkich cywilizowanych krajach w imię wspólnego dobra. Edytowane 4 Stycznia 2021 przez pejus1982 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 4 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2021 19 godzin temu, PawelWaw napisał: No przy medicover Rozszerzyli niedawno ofertę o Mitsu, więc trzeba przyznać, że łby mają 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 4 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2021 5 godzin temu, pejus1982 napisał: teraz jeżeli te wszystkie V6 i V8 powodują wielokrotnie większą emisje trujących gazów to takie regulacje powinny występować we wszystkich cywilizowanych krajach w imię wspólnego dobra. Ale V6 i V8 jak najbardziej mieszczą się w normach według UE. Masz emisję w przeliczeniu na moc. Nie mieści się Tipo 1.0. W związku z tym dramatycznie podrożał. A taki Jag @Dark_Knight jak najbardziej. Mimo że wydziela pewnie z 10x więcej CO2 i innego smrodu. To są właśnie przepisy unijne. Nie wiem czy koledzy wyżej rzeczywiście tego nie rozumieją tego czy tylko udają. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 4 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2021 16 minut temu, marcindzieg napisał: Ale V6 i V8 jak najbardziej mieszczą się w normach według UE. Masz emisję w przeliczeniu na moc. Nie mieści się Tipo 1.0. W związku z tym dramatycznie podrożał. A taki Jag @Dark_Knight jak najbardziej. Mimo że wydziela pewnie z 10x więcej CO2 i innego smrodu. To są właśnie przepisy unijne. Nie wiem czy koledzy wyżej rzeczywiście tego nie rozumieją tego czy tylko udają. Ja sobie wypraszam! 153g/km. Mniej niż samoładujący elektryczny hybrydowy Lexus RX, który walczy ze smogiem i którego zakup rekomendują lekarze. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 9 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2021 W dniu 4.01.2021 o 21:11, Dark_Knight napisał: Ja sobie wypraszam! 153g/km. Mniej niż samoładujący elektryczny hybrydowy Lexus RX, który walczy ze smogiem i którego zakup rekomendują lekarze. I Zientarski w Motomagazynie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafciojuve Napisano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2021 Klepacze na bruk i reszta emotek...:) Nissan i tak nic nie ma ciekawego w Polsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2021 4 minuty temu, rafciojuve napisał: Klepacze na bruk i reszta emotek...:) Nissan i tak nic nie ma ciekawego w Polsce. Kysz, kysz, Juke, Micra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafciojuve Napisano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2021 6 minut temu, wujek napisał: Kysz, kysz, Juke, Micra. Mam zawał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2021 25 minut temu, rafciojuve napisał: Mam zawał... Wyrownaj oddech. Fajny woz https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-micra-nissan-micra-1-0ig-t-92km-n-design-pakiet-zimowy-my21-ID6Dvvfi.html#gallery-open 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafciojuve Napisano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2021 4 minuty temu, wujek napisał: Wyrownaj oddech. Fajny woz https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-micra-nissan-micra-1-0ig-t-92km-n-design-pakiet-zimowy-my21-ID6Dvvfi.html#gallery-open Wiem, że ceny odjechały...ale 70koła za to...nie jestem widocznie targetem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2021 3 minuty temu, rafciojuve napisał: Wiem, że ceny odjechały...ale 70koła za to...nie jestem widocznie targetem. No coz ciezko teraz dobrze wyposasazona B klase kupic taniej. Fiesta/Ibiza/Fabia w podobnych cenach reszte gownianych franocuzow jeszcze drozsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafciojuve Napisano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2021 1 minutę temu, wujek napisał: No coz ciezko teraz dobrze wyposasazona B klase kupic taniej. Fiesta/Ibiza/Fabia w podobnych cenach reszte gownianych franocuzow jeszcze drozsza. Nom. Jednak jestem z czasów kiedy za mniej się kupowało golfa VII nawet w HL... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.