Skocz do zawartości

//// FIAT - operation "No gray"


el_guapo

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, el_guapo napisał(a):

Podoba mi się :ok:

Zwłaszcza ze w segmentach, w których działa "gray" nie jest wymagany.

 

 

 

 

Życie takie kolorowe nie jest i najlepszy kolor jaki miałem to tzw. niepomalowane czyli srebrne 😁 Jako użytkowe na codzień super się sprawdzało. Czy się podobało? Są lepsze kolory choć w niektórych dany model wygląda po prostu lepiej 👍

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, el_guapo napisał(a):

Podoba mi się :ok:

Zwłaszcza ze w segmentach, w których działa "gray" nie jest wymagany.

 

 

 

 

Sama inicjatywa i reklama swietna :ok: Niestety ta nowa 600-ka zupelnie mi sie nie podoba :(

Jak skoncza produkowac 500 to w zasadzie nic tam juz nie zostanie wartego uwagi w gamie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Maciej__ napisał(a):

nie zostanie wartego uwagi w gamie.

 

Ja tam nawet aktualnej gamy nie kojarzę, ale wiem że nic w klasie D i E nie robią, więc "no gray" jak najbardziej.

Do Jeep-o pochodnych pasują wyraziste kolory, do Tipo też :ok: - kurczę w wersji Cross to bardzo zgrabne auto i 100% samochodu-w-samochodzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i super. Sam jestem już zmęczony szarzyzną na ulicach i jak widzę jakieś auto w wyrazistym kolorze to aż się oglądam. Wczoraj rozkminiałem jak fajny żółty kolor ma jakaś KIA :)

 

I z sentymentem wspominam katalogi z lat 80, gdzie peugeoty 205 inne Fiaty Ritmo były w różnych kolorach, z paskami na bokach karoserii, z kołpakami asymetrycznymi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, stig napisał(a):

Życie takie kolorowe nie jest i najlepszy kolor jaki miałem to tzw. niepomalowane czyli srebrne 😁 Jako użytkowe na codzień super się sprawdzało. Czy się podobało? Są lepsze kolory choć w niektórych dany model wygląda po prostu lepiej 👍

 

Żona ma takie auto jak poniżej. Jest prawie tak"dobry" jak "niepomalowany", też nie trzeba często myć żeby wyglądał. Na bordowym, czarnym czy granatowym, kurz, deszcz, sól - wszystko widać i albo jeździ się brudnym, albo co chwilę myje. A Fiestę myję bardzo rzadko. A kolor jednak w przeciwieństwie do aut bez koloru rzuca się w oczy.

 

image.png.b0f0d3b79244f5dd0ad2e4cd5e8162d9.png

  • Lubię to 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, el_guapo napisał(a):

Podoba mi się :ok:

Zwłaszcza ze w segmentach, w których działa "gray" nie jest wymagany.

 

 

 

 

Szukałem czerwonego xc90 z V8, znalazłem tylko szare... Miałem żółtego Punto 1 sportinga, fajny kurczak był :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Harp napisał(a):

 

I z sentymentem wspominam katalogi z lat 80,

 

Niedawno (tj. ze 3-4 lata temu) widziałem porównanie gamy kolorystycznej Skody na rynku czeskim i polskim :facepalm: - u nas bida z nędzą, może z 8-10 odcieni szarego, szarozielonego, itp., białasy i granaty dla flot...w Czechach, żółte, pomarańczowe, limonki, soczyście czerwone, głęboko-niebieskie (chabrowe?) :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, el_guapo napisał(a):

 

To prawda - miałem i srebrny, i taki srebrno-miętowy: super sprawa. Kurz, brud - mnie to nie dotyczyło. 

 

Najmniej widać brud na beżowym. Sąsiad miał Captura w tym kolorze. Właściwie nie zaglądał na myjnię😉  Honda wypuścila ostatnio HR-V w kolorze, który nazywam "Safari". Też można zaoszczędzić na myjni 😁

 

Honda-HR-V_01.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Niedawno (tj. ze 3-4 lata temu) widziałem porównanie gamy kolorystycznej Skody na rynku czeskim i polskim :facepalm: - u nas bida z nędzą, może z 8-10 odcieni szarego, szarozielonego, itp., białasy i granaty dla flot...w Czechach, żółte, pomarańczowe, limonki, soczyście czerwone, głęboko-niebieskie (chabrowe?) :ok:

No ale gamą kolorystyczna w danym kraju jest wynikiem tego co zamawiamy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, spad napisał(a):


No ale gamą kolorystyczna w danym kraju jest wynikiem tego co zamawiamy.

 

Czyżby? 

Tym samym skoro 10 lat temu modny był srebrny, to nadal będziemy zamawiać srebrne, bo importer patrzy na to co było zamawiane i nie ma wyboru?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, el_guapo napisał(a):

 

Niedawno (tj. ze 3-4 lata temu) widziałem porównanie gamy kolorystycznej Skody na rynku czeskim i polskim :facepalm: - u nas bida z nędzą, może z 8-10 odcieni szarego...

 

Za mało kreatywny jesteś. To nie są szare kolory...

 

Dostępne kolory to:

- piasek księżyca

- blask tytanu

- magnezowa burza

- morze srebra

- aura Plutona

- czerń głębin Atlantyku

- pacyficzna perła

- bialy

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, el_guapo napisał(a):

 

Czyżby? 

Tym samym skoro 10 lat temu modny był srebrny, to nadal będziemy zamawiać srebrne, bo importer patrzy na to co było zamawiane i nie ma wyboru?

 

Moda nie ma nic do rzeczy... Ponad 70% nowych aut kupuja w PL firmy, a w Skodzie pewnie jeszcze wiecej i pod nie jest skrojona oferta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, spad napisał(a):

No ale gamą kolorystyczna w danym kraju jest wynikiem tego co zamawiamy.

 

To, że konsument głosuje portfelem i może zmienić rynek, to kompletna bzdura.

 

Raz, że rynek oferuje bardzo małą różnorodność, więc kupuje się to, co najmniej przeszkadza, a nie to co by się chciało.

 

Dwa, producenci sztucznie kreują potrzeby, żeby maksymalizować zyski... Pierwotnie cały rynek na suv został wykreowany, bo w US takie samochody nie musiały spełniać wymogów bezpieczeństwa czy zużycia paliwa, właśnie wprowadzonych dla samochodów osobowych. Polecam przeczytać Keith Bradsher -  "High and Mighty"

 

W rezultacie sam mam Suva. Nie dlatego, że chce Suva. Ale to było auto, które mogłem kupić i miało najmniej cech, które chciałem uniknąć. 5x bardziej wolałbym kompaktowego minivana, Picasso czy stara FRV.

Edytowane przez grogi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, grogi napisał(a):

 

Za mało kreatywny jesteś. To nie są szare kolory...

 

Dostępne kolory to:

- piasek księżyca

- blask tytanu

- magnezowa burza

- morze srebra

- aura Plutona

- czerń głębin Atlantyku

- pacyficzna perła

- bialy

 

Jestem facetem, rozróżniam 2 kolory: fajny i pedalski ;)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Maciej__ napisał(a):

 

Moda nie ma nic do rzeczy... Ponad 70% nowych aut kupuja w PL firmy, a w Skodzie pewnie jeszcze wiecej i pod nie jest skrojona oferta.

 

Wychodzi na to, że Czesi jednak są bardziej "fancy" niż my. :]

Cytat

Only one country has a number one color other than black, white or silver - the Czech Republic. One quarter of Czech buyers chose blue 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Maciej__ napisał(a):

 

A to nie jest przypadkiem tak, ze ten niebieski to podstawowy kolor za free w Skodzie? ;]

 

 

Na zależy jaki "blue" , a tego nie precyzują, ale podobno na drugim  miejscu jest czerwony. 

Funfel z poprzedniej roboty (przed pandemia, czyli ze 3-4 lata temu) uparł sie na Superba chyba "sport" i takiego "limonkowego metalica" zamawiał u brokera z Czech bo Skoda Polska proponowała czarne, szare, stalowe, antracyty, itp. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.08.2023 o 09:50, el_guapo napisał(a):

Podoba mi się :ok:

Zwłaszcza ze w segmentach, w których działa "gray" nie jest wymagany.

 

szkoda że niedługo nie będą mieli co malować...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.08.2023 o 13:32, Sylwester napisał(a):

Swoją drogą czyżby Fiat wrócił do swojego starego logo tzn ukośnych belek?

 

Nie, ale spotkałem się w sieci kilka razy z oznaczeniem //// - łatwo zapisać, mało miejsca zajmuje, wiele osób kojarzy wie o co chodzi. W sumie stare logo fiata, jako jedno z nielicznych można zapisać na klawiaturze /F/I /A/T;)

 

W dniu 18.08.2023 o 19:03, el_guapo napisał(a):

Niedawno (tj. ze 3-4 lata temu) widziałem porównanie gamy kolorystycznej Skody na rynku czeskim i polskim :facepalm: - u nas bida z nędzą, może z 8-10 odcieni szarego, szarozielonego, itp., białasy i granaty dla flot...w Czechach, żółte, pomarańczowe, limonki, soczyście czerwone, głęboko-niebieskie (chabrowe?) :ok:

 

W sumie ciekawe. Skoro fabryka ma farbę danego koloru i jej używa, skoro można zamówić auto według konfiguracji, to co im szkodzi?

Rozumiem, jak firma robi towar który trafia na półki czy do salonów, bierzesz to co jest. U nas większość pralek jest białych, więc takie przywożą, a w jakimś kraju od lat przyjęły się głównie kremowe  albo brązowe. Albo szary plastik jest tańszy i taki produkt idzie do trochę biedniejszych krajów, a kolorowe jadą do bogatszych.

 

No chyba że auta pochodzą z różnych fabryk, ale chyba tylko pierwszą Fabię tłukli w wielu miejscach, w tym w Poznaniu. A obecnie większość w Mlada Boleslav, coś tam w fabryce we wsi Kvasiny czy na Słowacji, a chyba tylko Karoq w kilku fabrykach w EU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Majkiel napisał(a):

W sumie ciekawe. Skoro fabryka ma farbę danego koloru i jej używa, skoro można zamówić auto według konfiguracji, to co im szkodzi?

 

Jestem zbyt leniwy żeby nawet teraz sprawdzić ;)

Jednak różnica w Skodzie pomiędzy Czechami a Polską, to z tego co pamiętam była też zawsze w cenie.

W Polsce Skody są dużo tańsze ;]

Może radzą sobie chociaż tak, że jest mniejszy wybór w kolorach. Może nie tylko w kolorach.

 

Nigdy Skody nie miałem, to nie wiem, ale może z kolorem nadwozia powiązane są na stałe jakieś elementy wykończenia wnętrza?

A jeśli tak, to dla Polski muszą przez to mniejsze poziomy magazynu trzymać takich drobnostek kolorystycznych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.08.2023 o 18:51, Pipper napisał(a):

Szukałem czerwonego xc90 z V8, znalazłem tylko szare... Miałem żółtego Punto 1 sportinga, fajny kurczak był :)

 

Miałem kiedyś takiego jak na zdjęciu (przykładowe z neta).

Wg mnie najładniejsze auto jakie miałem.

Projekt ma prawie 25 lat, a wygląda nowocześnie i to z każdej strony :)

 

Oczywiście...mechanicznie to złom ;]

 

image.png.7e788a7cc39aa081b5f22afef447ab8c.png

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.08.2023 o 23:04, bochumil napisał(a):

 

Najmniej widać brud na beżowym. Sąsiad miał Captura w tym kolorze. Właściwie nie zaglądał na myjnię😉  Honda wypuścila ostatnio HR-V w kolorze, który nazywam "Safari". Też można zaoszczędzić na myjni 😁

 

Honda-HR-V_01.jpg

 

 

 

Lakier się nazywa Sand Khaki Pearl i jest jedynym bez dopłaty 3 tysi ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kravitz napisał(a):

 

Miałem kiedyś takiego jak na zdjęciu (przykładowe z neta).

Wg mnie najładniejsze auto jakie miałem.

Projekt ma prawie 25 lat, a wygląda nowocześnie i to z każdej strony :)

 

Oczywiście...mechanicznie to złom ;]

 

 

Fiat Coupe w żółciutkim kolorze też wyglądał godnie  🥰

 

obraz.png

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, kravitz napisał(a):

 

Miałem kiedyś takiego jak na zdjęciu (przykładowe z neta).

Wg mnie najładniejsze auto jakie miałem.

Projekt ma prawie 25 lat, a wygląda nowocześnie i to z każdej strony :)

 

Oczywiście...mechanicznie to złom ;]

 

image.png.7e788a7cc39aa081b5f22afef447ab8c.png

Twojego kurczaka pamiętam z forum, Seja czarnego też... 

U mnie żółtym powozila siostra. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.08.2023 o 09:46, kravitz napisał(a):

 

Miałem kiedyś takiego jak na zdjęciu (przykładowe z neta).

Wg mnie najładniejsze auto jakie miałem.

Projekt ma prawie 25 lat, a wygląda nowocześnie i to z każdej strony :)

 

Oczywiście...mechanicznie to złom ;]

 

 

 

Punto II robiło robotę. Z resztą  takie Stilo czy Bravo też.

 

i-fiat-stilo-2002-103km-hatchback-zolty.webp.8f9ae60102a40d39e439d6b58f1b77ee.webpFiat-Brava-Bravo-1999-20200428113237.6630820015.jpg.1466c2fe2f3db044274475e00bba28a7.jpg

 

A czy mechanicznie aż taki złom, całkiem udany silnik fire, zawieszenie w sumie takie jak w nowych autach, tych 25 lat temu było to fajne auto, zwłaszcza w cenie w jakiej było.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Majkiel napisał(a):

A czy mechanicznie aż taki złom, całkiem udany silnik fire, zawieszenie w sumie takie jak w nowych autach, tych 25 lat temu było to fajne auto, zwłaszcza w cenie w jakiej było.

 

W HGT nie było silnika FIRE.

 

Nie chce mi się pisać co się psuło, ale zasadniczo to nie wiem co się nie psuło ;)

Przesiadka na Mitsubishi była pewnym szokiem. 

 

Nagle nie wiesz kto produkuje części zamienne do zawieszenia, gdzie szukać tłumikarza, nie interesuje Cię problem z kałużami i alternatorem. Rozrząd? Jaki rozrząd? A wariator faz rozrządu? No jest, działa. Rypiące się i zacinające wycieraczki? Ale o co chodzi? A klamka która się "zastaje" od nieużywania? Ręczny hamulec z problemami?

 

Długo by wymieniać. Takie rzeczy nie interesują użytkownika "nie Fiata" ;]

 

A paliwożerny silnik 1.8 140KM z Mitsubishi Lancera, był mniej paliwożerny niż 1.8 130KM z Fiata Punto.

To dopiero zagadka.

  • Lubię to 2
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, kravitz napisał(a):

Nie chce mi się pisać co się psuło, ale zasadniczo to nie wiem co się nie psuło ;)

 

Gdzieś tam po drodze dokonał się jakiś "skok" jakościowy, bo Bravo z '97 które miałem było tak g...niane, że faktycznie wsiadając do auta zastanawiałem się co się dziś stanie, ale już Marea (prawie-bliźniak) z roku >2000 nie zaskakiwała i jakiś niespodziewanych awarii nie doświadczyłem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, el_guapo napisał(a):

 

Gdzieś tam po drodze dokonał się jakiś "skok" jakościowy, bo Bravo z '97 które miałem było tak g...niane, że faktycznie wsiadając do auta zastanawiałem się co się dziś stanie, ale już Marea (prawie-bliźniak) z roku >2000 nie zaskakiwała i jakiś niespodziewanych awarii nie doświadczyłem.

 

 

Moje Punto HGT było o ile pamiętam z roku 2003.

Z Fiatem to jest zawsze ta sama historia, że "te stare to może się sypały, ale nowe to już co innego"

 

Ja na to nie mam czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, el_guapo napisał(a):

 

Gdzieś tam po drodze dokonał się jakiś "skok" jakościowy, bo Bravo z '97 które miałem było tak g...niane, że faktycznie wsiadając do auta zastanawiałem się co się dziś stanie, ale już Marea (prawie-bliźniak) z roku >2000 nie zaskakiwała i jakiś niespodziewanych awarii nie doświadczyłem.

 

Najlepsi znawcy to ci których doświadczenie z Fiatem zatrzymało się na autach z poprzedniej epoki i to jeszcze na używanych autach z drugiej ręki 🤣 Nawet nie chce wchodzić już w dyskusję bo wyrok już wydany bo przecież on tak miał i koniec.

Za to obecnie z innego wątku dowiedziałem się , że warto posłuchać pracy skrzyni biegów na zewnątrz (!). Mimo to hejtu brak 😎

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.08.2023 o 07:34, stig napisał(a):

Najlepsi znawcy to ci których doświadczenie z Fiatem zatrzymało się na autach z poprzedniej epoki i to jeszcze na używanych autach z drugiej ręki 🤣 Nawet nie chce wchodzić już w dyskusję bo wyrok już wydany bo przecież on tak miał i koniec.

Za to obecnie z innego wątku dowiedziałem się , że warto posłuchać pracy skrzyni biegów na zewnątrz (!). Mimo to hejtu brak 😎

 

Bo fiat ma auta z tej epoki ;l

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.08.2023 o 07:34, stig napisał(a):

Najlepsi znawcy to ci których doświadczenie z Fiatem zatrzymało się na autach z poprzedniej epoki i to jeszcze na używanych autach z drugiej ręki 🤣

 

Z Fiatem zawsze tak samo, odkąd się tutaj w 2006 zapisałem... Teraz to już robią pełnoprawne samochody (wtedy Stilo, Grande Punto), na tym samym poziomie co konkurencja. Te kiepskie zawsze były z poprzedniej epoki (Uno i Tipo)...

 

Nie neguje, że Fiat z każdą generacja robi lepsze samochody. Tyle że konkurencja też nie stoi w miejscu.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.08.2023 o 09:29, Majkiel napisał(a):

Nie, ale spotkałem się w sieci kilka razy z oznaczeniem //// - łatwo zapisać, mało miejsca zajmuje, wiele osób kojarzy wie o co chodzi. W sumie stare logo fiata, jako jedno z nielicznych można zapisać na klawiaturze /F/I /A/T;)

 

W takim razie powinno być raczej ///// ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, grogi napisał(a):

 

Z Fiatem zawsze tak samo, odkąd się tutaj w 2006 zapisałem... Teraz to już robią pełnoprawne samochody (wtedy Stilo, Grande Punto), na tym samym poziomie co konkurencja. Te kiepskie zawsze były z poprzedniej epoki (Uno i Tipo)...

 

Nie neguje, że Fiat z każdą generacja robi lepsze samochody. Tyle że konkurencja też nie stoi w miejscu.

 

 

 

Jak sympatyk włoskiej motoryzacji napiszę, że Fiat aktualnie dla mnie nie istnieje. Poza Tipo w wersji Cross, to ja nie mam w czym wybierać, dlatego zerkam w kierunku konkurencji. A co do awaryjności aut włoskich, nie jest tak jak co niektórzy piszą. Posiadałem/posiadam łącznie 3 włoskie auta. W żadnym żadnej poważnej awarii. W Bravo I po 16 latach od wyjechania z salonu pojawiła się korozja na progach. Atencji wymagała jedynie instalacja LPG, bo poprzedni właściciel założył graty po taniości. Na koniec przyjechał gość w BMW, zobaczył, że w tym starym aucie jest sprawna klima, elektryka szyb oraz mocarne wspomaganie kierownicy i wziął po 5 minutowej jeździe próbnej. Stilo miało typowe bolączki diesla użytkowanego w mieście i problem z klimatyzacją dwustrefową, w której padają aktywatory bądź jak kto woli silniki krokowe. Ta usterka znana jest również w grupie VAG, bo producentem silniczków jest BOSCH... W Alfie, którą teraz posiadam wymieniłem (chociaż nie musiałem) poduszkę silnika i termostat. Tyle awarii. Jakoś mnie ten słynny problem alternatorów nie dopadł. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, bochumil napisał(a):

Jak sympatyk włoskiej motoryzacji napiszę, że Fiat aktualnie dla mnie nie istnieje. Poza Tipo w wersji Cross, to ja nie mam w czym wybierać, dlatego zerkam w kierunku konkurencji. 

 

Pomijajac EV, Tipo to chyba najmlodszy model w gamie ;]

Problem w tym, ze premiere mial w 2016, a cala reszta jeszcze dawniej :facepalm:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Maciej__ napisał(a):

 

Pomijajac EV, Tipo to chyba najmlodszy model w gamie ;]

Problem w tym, ze premiere mial w 2016, a cala reszta jeszcze dawniej :facepalm:

 

 

Dlatego napisałem, że Fiat właściwie dla mnie nie istnieje. Nawet skłaniając się ku Tipo Cross, auto odpada z uwagi kiepską ofertę silników benzynowych. Fiat is dead ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, bochumil napisał(a):

 

Dlatego napisałem, że Fiat właściwie dla mnie nie istnieje. Nawet skłaniając się ku Tipo Cross, auto odpada z uwagi kiepską ofertę silników benzynowych. Fiat is dead ;)

 

No z taka szeroka gama silnikowa, to faktrycznie chyba mozna zwijac salony ;]

Sam naped to chyba to samo co w Tonale, ale Tipo za 120-130k+ PLN to sie nie moze udac ;)

 

image.png.e53dd4c37a7c4d89281079e1cabc94a0.png

  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Maciej__ napisał(a):

Tipo za 120-130k+ PLN to sie nie moze udac ;)

 

Cały problem w tym, że te 120-130k PLN to nie to samo co w 2016, kiedy podstawowe Tipo ujrzało świat.

Weź sobie skonfiguruj jakieś auto typu Fabia w ciut bogatszą wersję niż podstawa...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, kenickie napisał(a):

 

Cały problem w tym, że te 120-130k PLN to nie to samo co w 2016, kiedy podstawowe Tipo ujrzało świat.

Weź sobie skonfiguruj jakieś auto typu Fabia w ciut bogatszą wersję niż podstawa...

 

 

Ja wiem, ze to nie sa te same pieniadze, ale wyniki sprzedazy potwierdzaja, ze ludzie nie chca kupowac Fiatow w cenie Kia, Hyundaia, Renault, Seata, etc...

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Maciej__ napisał(a):

 

Ja wiem, ze to nie sa te same pieniadze, ale wyniki sprzedazy potwierdzaja, ze ludzie nie chca kupowac Fiatow w cenie Kia, Hyundaia, Renault, Seata, etc...

 

 

Są jeszcze tacy, co kupują oczami, ale w tym momencie na placu pozostaje jedynie 500tka. W tym przypadku target jest ograniczony do kobiet i fryzjerów ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, bochumil napisał(a):

 

Są jeszcze tacy, co kupują oczami, ale w tym momencie na placu pozostaje jedynie 500tka. W tym przypadku target jest ograniczony do kobiet i fryzjerów ;) 

 

Fakt, 500-ka mimo prawie 18 lat na karku wyglada nadal swietnie :ok:

Ja lubilem tym jezdzic i pewnie kiedys jeszcze kupimy wersje Dolcevita, jak zona zmieni robote nie bedzie juz robic 60km+ dziennie po S8 ;]

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bochumil napisał(a):

 

Dlatego napisałem, że Fiat właściwie dla mnie nie istnieje. Nawet skłaniając się ku Tipo Cross, auto odpada z uwagi kiepską ofertę silników benzynowych. Fiat is dead ;)

Samochody fiata mają sens tam gdzie powstały czyli we Włoszech w małych miasteczkach. Tam nikt się zbytnio nie śpieszy a gabaryt im mniejszy tym lepszy. Często nawet garaże mają taki wymiar, że nic większego się do nich nie zmieści. Z założenia ma być silnik i kierownica. Nikt specjalnie niczego więcej od auta nie wymaga. Zresztą patrząc na niektóre egzemplarze punto czy pandy to faktycznie wiele obcierek parkingowych w swoim życiu już przeszły. Przeciętny obywatel EU oczekuje od auta czegoś więcej nie mówiąc już o modzie na SUV`y. Pewnie gdybym mieszkał w Sienie czy nad Como takie punto, panda czy tipo byłoby ok. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Maciej__ napisał(a):

 

No z taka szeroka gama silnikowa, to faktrycznie chyba mozna zwijac salony ;]

Sam naped to chyba to samo co w Tonale, ale Tipo za 120-130k+ PLN to sie nie moze udac ;)

 

image.png.e53dd4c37a7c4d89281079e1cabc94a0.png

 

a salonach pewnie kolejki ?

 

btw sa jeszcze salony fiata ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.