pejus1982 Napisano 2 Października 2023 Udostępnij Napisano 2 Października 2023 Dzisiaj u mnie na wiosce dzień otwarty z nową Toyotą. Wieczorem podjadę zobaczyć co i jak. Ktoś z Was był już to oglądać / jakaś jazda próbna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sowik85 Napisano 2 Października 2023 Udostępnij Napisano 2 Października 2023 55 minut temu, pejus1982 napisał(a): Dzisiaj u mnie na wiosce dzień otwarty z nową Toyotą. Wieczorem podjadę zobaczyć co i jak. Ktoś z Was był już to oglądać / jakaś jazda próbna? Ja nie byłem ale ciekaw jestem Twoich wrażeń. Bryła jest wg mnie ładna, robiona pod Lexusa Z tego co widziałem w cenniku to jest drogo- to może być auto dla entuzjastów, bo pod względem np przestronności pewnie będzie tak sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 2 Października 2023 Udostępnij Napisano 2 Października 2023 Dla mnie poprzedni model to wyjątkowy pokemon, nowy trzyma ten sam "poziom". Do tego cena jak za auto 'na całe życie', a nadal robione z nieocynkowanej blachy, która zacznie rdzewieć od spodu po 2 latach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 2 Października 2023 Udostępnij Napisano 2 Października 2023 7 minut temu, iwik napisał(a): Do tego cena jak za auto 'na całe życie', a nadal robione z nieocynkowanej blachy, która zacznie rdzewieć od spodu po 2 latach. Wybacz za OT - to toyoty nie maja ocynkowanej blachy? wydawalo mi sie ze juz we wszystki markach nowszych od lady samary to standard... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 2 Października 2023 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2023 4 minuty temu, delco napisał(a): Wybacz za OT - to toyoty nie maja ocynkowanej blachy? wydawalo mi sie ze juz we wszystki markach nowszych od lady samary to standard... W Civicu z 2010 roku który posiadam konserwacja była robiona już dwukrotnie - zaraz po wyjeździe z salonu i kilka miesięcy temu (była już potrzeba). Japońskie już tak mają… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 2 Października 2023 Udostępnij Napisano 2 Października 2023 4 minuty temu, delco napisał(a): Wybacz za OT - to toyoty nie maja ocynkowanej blachy? wydawalo mi sie ze juz we wszystki markach nowszych od lady samary to standard... Nikt nie stosuje ocynku, poza Audi (i pewnie jeszcze coś się znajdzie), ale w segmencie aut popularnych i tanich (w tym Toyota) ocynku nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 2 Października 2023 Udostępnij Napisano 2 Października 2023 1 minutę temu, wladmar napisał(a): Nikt nie stosuje ocynku, poza Audi (i pewnie jeszcze coś się znajdzie), ale w segmencie aut popularnych i tanich (w tym Toyota) ocynku nie ma. No nie nie do końca. Renault (nawet dacia nowa) opel, VAG, PSA robiły nadwozia z cynkowanych blach, może poza jakimiś kawałkami (np dach w niektórych modelach). Japonia i Korea są konsekwentne - nie, bo nie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 2 Października 2023 Udostępnij Napisano 2 Października 2023 4 minuty temu, iwik napisał(a): No nie nie do końca. Renault (nawet dacia nowa) opel, VAG, PSA robiły nadwozia z cynkowanych blach, może poza jakimiś kawałkami (np dach w niektórych modelach). Japonia i Korea są konsekwentne - nie, bo nie. Dawno nie widziałem skorodowanych Japończyków. Wracając do tematu największą wadą tego auta jest słaba widoczność i to wszystko w aucie miejskim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 2 Października 2023 Udostępnij Napisano 2 Października 2023 4 minuty temu, iwik napisał(a): No nie nie do końca. Renault (nawet dacia nowa) opel, VAG, PSA robiły nadwozia z cynkowanych blach, może poza jakimiś kawałkami (np dach w niektórych modelach). Japonia i Korea są konsekwentne - nie, bo nie. Dacia chyba już nie stosuje, VAG tylko w Audi, Francuzi chyba też już nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 2 Października 2023 Udostępnij Napisano 2 Października 2023 2 minuty temu, wujek napisał(a): Dawno nie widziałem skorodowanych Japończyków A jak często widzisz je od spodu, gdzie najszybciej się utylizują? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 2 Października 2023 Udostępnij Napisano 2 Października 2023 Teraz, iwik napisał(a): A jak często widzisz je od spodu, gdzie najszybciej się utylizują? Zimy nie ma a jak jest to nie sypią tym co kiedyś. Nawet jak na 10 lat to auto kupisz to nic nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 2 Października 2023 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2023 11 minut temu, wujek napisał(a): Zimy nie ma a jak jest to nie sypią tym co kiedyś. Nawet jak na 10 lat to auto kupisz to nic nie będzie. Czytaj mój wpis o Civic. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 2 Października 2023 Udostępnij Napisano 2 Października 2023 14 minut temu, wujek napisał(a): Zimy nie ma a jak jest to nie sypią tym co kiedyś. Nawet jak na 10 lat to auto kupisz to nic nie będzie. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 2 Października 2023 Udostępnij Napisano 2 Października 2023 26 minut temu, wladmar napisał(a): Dacia chyba już nie stosuje, VAG tylko w Audi, Francuzi chyba też już nie. To strasznie zaskoczony jestem.... no ale te zabezpieczenia musza byc mimo wszystko niezle - bo w 10 letnim Swifcie korozja pod spodem byla sladowa a w 8 letnim Volvo nie widać wcale.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 2 Października 2023 Udostępnij Napisano 2 Października 2023 41 minut temu, pejus1982 napisał(a): W Civicu z 2010 roku który posiadam konserwacja była robiona już dwukrotnie - zaraz po wyjeździe z salonu i kilka miesięcy temu (była już potrzeba). Japońskie już tak mają… Czyli morał z tego taki ze powinienem yarisa zabezpieczyc przed zima albo sprzedac po kilku latach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 2 Października 2023 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2023 21 minut temu, delco napisał(a): Czyli morał z tego taki ze powinienem yarisa zabezpieczyc przed zima albo sprzedac po kilku latach? Jak auto na dłużej niż kilka lat to pewnie tak. Za konserwacje z piaskowaniem, profile zamknięte płaciłem 3kzł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 2 Października 2023 Udostępnij Napisano 2 Października 2023 31 minut temu, iwik napisał(a): To film jakiegoś warsztatu. Wszystko mogli tam wsadzić. Jakby to był duży problem to byłaby afera a nie słyszę o grupowych pozwach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 2 Października 2023 Udostępnij Napisano 2 Października 2023 38 minut temu, pejus1982 napisał(a): Czytaj mój wpis o Civic. Była potrzebna bo był nalot rdzawy na podwoziu czy kielichy przerdzewiały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donpedro Napisano 2 Października 2023 Udostępnij Napisano 2 Października 2023 1. Byłem w paru salonach z miernikiem wykrywającym ocynk. Europejskie marki są ocynkowane (nawet najtańsze modele typu Clio), natomiast azjatyckie marki są nieocynkowane(z wyjątkiem niektórych modeli Nissana i Mistubishi będących bliźniakami modeli Renault). 2. We współczesnych samochodach rdzewieje głównie podwozie, a nie nadwozie. Dlatego na złom często idą (z powodu rdzy) samochody na których nadwoziu nie widać rdzy. 3. Sądzą po filmach na youtubie z inspekcji podwozi, najgorzej zabezpieczone przed rdzą obecnie są Toyoty. 4. Sam fakt ocynkowania blach nie gwarantuje odporności na rdzę, bo rdzewiały także niektóre ocynkowane modele. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 2 Października 2023 Udostępnij Napisano 2 Października 2023 4 minuty temu, pejus1982 napisał(a): Jak auto na dłużej niż kilka lat to pewnie tak. Za konserwacje z piaskowaniem, profile zamknięte płaciłem 3kzł. Poprzednim miejskim jezdziłem prawie 10 lat.... popatrze kto co i za ile i chyba sie jednak zdecyduję... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 2 Października 2023 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2023 (edytowane) 15 minut temu, wujek napisał(a): Była potrzebna bo był nalot rdzawy na podwoziu czy kielichy przerdzewiały? Nalot rdzawy w tylnej części auta. Niby nie było dużo, ale kolega lakiernik powiedział że po zimie może już być więcej roboty. Zrobiłem porządnie bo auto miało być jeszcze kilka lat, ale sprzedaje… (niezależne przyczyny) Edytowane 2 Października 2023 przez pejus1982 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 2 Października 2023 Udostępnij Napisano 2 Października 2023 43 minuty temu, pejus1982 napisał(a): Nalot rdzawy w tylnej części auta. Niby nie było dużo, ale kolega lakiernik powiedział że po zimie może już być więcej roboty. Zrobiłem porządnie bo auto miało być jeszcze kilka lat, ale sprzedaje… (niezależne przyczyny) Ja w sumie w każdym aucie mialem nalot na zawieszeniu. Czyli jak auto na dłużej to warto te 3k dołożyć na zabezpieczenie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 2 Października 2023 Udostępnij Napisano 2 Października 2023 11 minut temu, wujek napisał(a): Ja w sumie w każdym aucie mialem nalot na zawieszeniu. Czyli jak auto na dłużej to warto te 3k dołożyć na zabezpieczenie Bardziej 8k jak ma to być zrobione porządnie. Za 3k to mogą popsikać woskiem w profile co najwyżej (chyba w ASO mazdy takie coś oferowali). No ale jakbym kupował lexusa za 200k to chyba bym już dołożył te 8. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 2 Października 2023 Udostępnij Napisano 2 Października 2023 Teraz, iwik napisał(a): Bardziej 8k jak ma to być zrobione porządnie To chyba jednak wole sprzedać auto po 6 latach 1 minutę temu, iwik napisał(a): No ale jakbym kupował lexusa za 200k to chyba bym już dołożył te 8. No ale to w takim razie nie mówimy chyba o nowych autach? Bo co prawda nie jestem biegły cennikowo ale chyba lexusy sa troszke drozsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 2 Października 2023 Udostępnij Napisano 2 Października 2023 2 minuty temu, iwik napisał(a): Bardziej 8k jak ma to być zrobione porządnie. Za 3k to mogą popsikać woskiem w profile co najwyżej (chyba w ASO mazdy takie coś oferowali). No ale jakbym kupował lexusa za 200k to chyba bym już dołożył te 8. Ja robiłem takiego Yarisa jak na filmie samodzielnie, to same materiały to jest przynajmniej 1000zł. Jak doliczysz kilka dniówek dla 2 osób za zdjęcie zawieszenia i zderzaków oraz zamaskowanie i w końcu popryskanie czego trzeba to kilka tysięcy wyjdzie. Co do sposobu korodowania Toyoty to bardziej na tym filmie widać: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 2 Października 2023 Udostępnij Napisano 2 Października 2023 (edytowane) 13 godzin temu, delco napisał(a): To chyba jednak wole sprzedać auto po 6 latach Ja wolę generalnie nie kupować samochodu, w którym producent robi mnie w wała sprzedając mi półprodukt. Bo takie coś jeszcze bym zrozumiał w dacii za 50 tyś zł, a nie w toyocie za prawie 200 koła. Edytowane 3 Października 2023 przez iwik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 2 Października 2023 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2023 (edytowane) Ładne auto, niestety ciasne w środku i wersja taka w miarę to 160kzł Edytowane 2 Października 2023 przez pejus1982 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 2 Października 2023 Udostępnij Napisano 2 Października 2023 16 minut temu, pejus1982 napisał(a): Ładne auto, niestety ciasne w środku i wersja taka w miarę to 160kzł Tylko hybryda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 2 Października 2023 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2023 (edytowane) 27 minut temu, wladmar napisał(a): Tylko hybryda? Tak. Jak dla mnie w tych pieniądzach brałbym Tucsona/Sportage lub coś z VW/Skody. Większe auta za podobną kasę. Edytowane 2 Października 2023 przez pejus1982 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mPh Napisano 2 Października 2023 Udostępnij Napisano 2 Października 2023 (edytowane) I co z tego, że japońskie auta nadgryza ząb czasu korozji, jak skorodowane czy nie to i tak przejeżdżą więcej niż niemieckie wynalazki z silnikami biorącymi olej? W Polsce panuje jakieś dziwne brandzlowanie się do jakości blach karoserii w starych gruchotach, a jednocześnie totalnie olewa się i po taniości naprawia części mechaniczne. Blacha musi się świecić jak psu jajca bo sąsiad widzi, a części mechaniczne można choćby złapać na trytytkę. Jeżdżę japońcem, kupiłem to nie miał korozji, po 2 latach pojawił się delikatny nalot, zrobiłem konserwację i już olałem temat. Jak będę go sprzedawał to różnica cenowa pomiędzy skorodowanym, a zdrowym będzie i tak kompensować to ile czasu, nerwów i kosztów napraw musiałbym włożyć w inny samochód popularnej marki europejskiej. Będę jeździł aż zacznie się psuć albo się rozpadnie. Edytowane 2 Października 2023 przez mPh 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 2 Października 2023 Udostępnij Napisano 2 Października 2023 4 minuty temu, mPh napisał(a): I co z tego, że japońskie auta nadgryza ząb czasu korozji, jak skorodowane czy nie to i tak przejeżdżą więcej niż niemieckie wynalazki z silnikami biorącymi olej? W Polsce panuje jakieś dziwne brandzlowanie się do jakości blach karoserii w starych gruchotach, a jednocześnie totalnie olewa się i po taniości naprawia części mechaniczne. Blacha musi się świecić jak psu jajca bo sąsiad widzi, a części mechaniczne można choćby złapać na trytytkę. Jeżdżę japońcem, kupiłem to nie miał korozji, po 2 latach pojawił się delikatny nalot, zrobiłem konserwację i już olałem temat. Jak będę go sprzedawał to różnica cenowa pomiędzy skorodowanym, a zdrowym będzie i tak kompensować to ile czasu, nerwów i kosztów napraw musiałbym włożyć w inny samochód popularnej marki europejskiej. Będę jeździł aż zacznie się psuć albo się rozpadnie. Szczegolnie, ze nawet bez konserwacji z 15 lat wytrzyma a moze i wiecej... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 2 Października 2023 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2023 58 minut temu, Maciej__ napisał(a): Szczegolnie, ze nawet bez konserwacji z 15 lat wytrzyma a moze i wiecej... Godzinę temu, mPh napisał(a): Jak będę go sprzedawał to różnica cenowa pomiędzy skorodowanym, a zdrowym będzie i tak kompensować to ile czasu, nerwów i kosztów napraw musiałbym włożyć w inny samochód popularnej marki europejskiej. Będę jeździł aż zacznie się psuć albo się rozpadnie. Na grupie Civica zadbane Ufo kosztują nawet 30kzł, ten sam rocznik ale skorodowane są po 12-14kzł. IMHO jest o co walczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 2 Października 2023 Udostępnij Napisano 2 Października 2023 1 godzinę temu, mPh napisał(a): I co z tego, że japońskie auta nadgryza ząb czasu korozji, jak skorodowane czy nie to i tak przejeżdżą więcej niż niemieckie wynalazki z silnikami biorącymi olej? W Polsce panuje jakieś dziwne brandzlowanie się do jakości blach karoserii w starych gruchotach, a jednocześnie totalnie olewa się i po taniości naprawia części mechaniczne. Blacha musi się świecić jak psu jajca bo sąsiad widzi, a części mechaniczne można choćby złapać na trytytkę. Jeżdżę japońcem, kupiłem to nie miał korozji, po 2 latach pojawił się delikatny nalot, zrobiłem konserwację i już olałem temat. Jak będę go sprzedawał to różnica cenowa pomiędzy skorodowanym, a zdrowym będzie i tak kompensować to ile czasu, nerwów i kosztów napraw musiałbym włożyć w inny samochód popularnej marki europejskiej. Będę jeździł aż zacznie się psuć albo się rozpadnie. To trochę pokłosie dawnych lat i przeświadczenia, że w mechanice ogarniesz wszystko, a z rdzą nigdy nie wygrasz. Co jest prawdą, ale raczej chodziło o koszty tych napraw. Obecnie coraz mniej ludzi grzebie samodzielnie, a sama mechanika czy elektronika też jest droga w naprawach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 2 Października 2023 Udostępnij Napisano 2 Października 2023 37 minut temu, pejus1982 napisał(a): Na grupie Civica zadbane Ufo kosztują nawet 30kzł, ten sam rocznik ale skorodowane są po 12-14kzł. IMHO jest o co walczyć. Jak ktos planuje kupic nowe i trzymac nascie lat to wg mnie warto Ewentualnie jak kupujesz uzywke i widac, ze powoli ruda wylazi... W nowym aucie kupionym na 5-7 lat raczej nie ma potrzeby i sie nie zwroci przy sprzedazy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 2 Października 2023 Udostępnij Napisano 2 Października 2023 38 minut temu, pejus1982 napisał(a): Na grupie Civica zadbane Ufo kosztują nawet 30kzł, ten sam rocznik ale skorodowane są po 12-14kzł. IMHO jest o co walczyć. Czy ja wiem. Ktoś wyżej pisze o 8 kołach wykładanych co 8 lat. Przy takich kosztach robi się z tego zabawa dla fanów marki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 3 Października 2023 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2023 10 godzin temu, ZUBERTO napisał(a): Czy ja wiem. Ktoś wyżej pisze o 8 kołach wykładanych co 8 lat. Przy takich kosztach robi się z tego zabawa dla fanów marki. Spokojnie można to ogarnąć za 3kzł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 3 Października 2023 Udostępnij Napisano 3 Października 2023 16 godzin temu, wladmar napisał(a): Dacia chyba już nie stosuje, VAG tylko w Audi, Francuzi chyba też już nie. Francuzi cynkują, wlasciwie to najbardziej odporne popularne auta na korozję. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 3 Października 2023 Udostępnij Napisano 3 Października 2023 11 godzin temu, pejus1982 napisał(a): Na grupie Civica zadbane Ufo kosztują nawet 30kzł, i ktos to kupuje w tej cenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 3 Października 2023 Udostępnij Napisano 3 Października 2023 5 minut temu, komandos80 napisał(a): i ktos to kupuje w tej cenie? Teoria może być podobna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzidzia Napisano 3 Października 2023 Udostępnij Napisano 3 Października 2023 17 godzin temu, wladmar napisał(a): Nikt nie stosuje ocynku, poza Audi (i pewnie jeszcze coś się znajdzie), ale w segmencie aut popularnych i tanich (w tym Toyota) ocynku nie ma. Nawet Cinquecento miało ocynk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 3 Października 2023 Udostępnij Napisano 3 Października 2023 1 minutę temu, dzidzia napisał(a): Nawet Cinquecento miało ocynk Miało chyba do połowy drzwi. Co absolutnie nie przeszkadzało mu gnić w zadziwiającym tempie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzidzia Napisano 3 Października 2023 Udostępnij Napisano 3 Października 2023 1 minutę temu, wladmar napisał(a): Miało chyba do połowy drzwi. Co absolutnie nie przeszkadzało mu gnić w zadziwiającym tempie Całe nadwozie, częściowo obustronnie, ale pewnie bez podwozia Miałem kiedyś książkę gdzie był dokładny schemat, które blachy i czy ocynk jedno czy dwustronny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mPh Napisano 3 Października 2023 Udostępnij Napisano 3 Października 2023 5 godzin temu, pejus1982 napisał(a): Spokojnie można to ogarnąć za 3kzł. 3k kosztuje jednorazowa konserwacja. Zasadniczo powinno sie ja powtarzac co jakis czas. W praktyce auto konserwuje sie 2 razy - po zakupie i przed sprzedaza. Wiecej to wywalanie kasy w bloto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 3 Października 2023 Udostępnij Napisano 3 Października 2023 23 godziny temu, Maciej__ napisał(a): Szczegolnie, ze nawet bez konserwacji z 15 lat wytrzyma a moze i wiecej... No właśnie jest wyżej filmik z Yariską 2008. Akurat 15 lat minęło i już dalej bez blacharza się nie obędzie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dobromir Napisano 3 Października 2023 Udostępnij Napisano 3 Października 2023 22 godziny temu, pejus1982 napisał(a): Na grupie Civica zadbane Ufo kosztują nawet 30kzł, ten sam rocznik ale skorodowane są po 12-14kzł. IMHO jest o co walczyć. To ile kosztują to jedno a za ile kupujący jest gotowy zapłacić to drugie. Ja rok temu sprzedawałem Avensis t27 benzynowa, zakonserwowana i nikt z kupujących się tym nie interesował, tylko cena, cena..... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 3 Października 2023 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2023 28 minut temu, dobromir napisał(a): To ile kosztują to jedno a za ile kupujący jest gotowy zapłacić to drugie. Ja rok temu sprzedawałem Avensis t27 benzynowa, zakonserwowana i nikt z kupujących się tym nie interesował, tylko cena, cena..... Bo w takich starszych dużych autach magnesem jest chyba lpg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 3 Października 2023 Udostępnij Napisano 3 Października 2023 7 godzin temu, mPh napisał(a): W praktyce auto konserwuje sie 2 razy - po zakupie i przed sprzedaza Tak to w sumie można tylko przed sprzedażą - bezpośrednio na rdzę, żeby ją ukryć . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 3 Października 2023 Udostępnij Napisano 3 Października 2023 1 godzinę temu, dobromir napisał(a): Avensis t27 benzynowa, zakonserwowana i nikt z kupujących się tym nie interesował, tylko cena, cena..... Zakonserwowana jednak będzie w lepszym stanie, niż taka sama bez konserwacji. Może na samą konserwację nikt uwagi nie zwraca, ale jak się okaże że podłogi nie ma a zawieszenie trzyma się na lakierze, to albo będzie trudniej sprzedać, albo kupujący wróci z reklamacją(o ile był zapewniany o dobrym stanie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 4 Października 2023 Udostępnij Napisano 4 Października 2023 W dniu 2.10.2023 o 18:26, iwik napisał(a): No ale jakbym kupował lexusa za 200k to chyba bym już dołożył te 8. Jakbyś kupował lexa za 200k to za 5 lat byś sobie go zmienił na kolejnego nowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dobromir Napisano 4 Października 2023 Udostępnij Napisano 4 Października 2023 18 godzin temu, ghost2255 napisał(a): Zakonserwowana jednak będzie w lepszym stanie, niż taka sama bez konserwacji. Może na samą konserwację nikt uwagi nie zwraca, ale jak się okaże że podłogi nie ma a zawieszenie trzyma się na lakierze, to albo będzie trudniej sprzedać, albo kupujący wróci z reklamacją(o ile był zapewniany o dobrym stanie) Ale z 4 oglądających tylko jeden zaglądnął pod samochód na stacji diagnostycznej, inni nawet się nie schylili pod spód auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.