Skocz do zawartości

Kompakt do 90 tys.zł


lukaszek1207

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

Na razie czysto teoretycznie, czyli jeszcze bez wizytacji salonów zastanawiam się nad zmianą samochodu.

 

Budżet - do 90 tys.zł. Auto użytkowane na dalsze wyjazdy, sporadycznie do pracy.
Okres użytkowania - do 10 lat i wtedy auto miałoby około 80 tys.km.
Bez znaczenia czy jest to auto zarejestrowane na dilera i leci mu już gwarancja. Jak jest dobra cena to można to przełknąć.
Wymagania: Nowy bez przebiegu, klima (chętnie auto), szyby i lusterka elektryczne, radio z bluetooth, tylne czujniki parkowania, alufelgi.

 

Najlepiej kompakt - tutaj rozważam:
1. I30 1.0T 120KM w wersji SMART - warte to coś? Pytam o silnik.
2. I30 1.5T w wyposażeniu Modern+Design - wersja bez extrasów ale chyba z konkretnym zapasem mocy
3. Fiat Tipo 1.0 w wersji Cross, ewentualnie za dobrą cenę City Cross - nie mam uprzedzeń co do Fiata ale podobno Fiatowskie 1.0 pali sporo więcej od konkurencji ze względu na brak szóstego biegu.
4. Scala 1.0 Ambition 95KM - tym autem jeździłem jako służbowe. Z zewnątrz jeszcze bym przełknął ale wnętrze dla mnie brzydkie.

 

Biorę pod uwagę też Vitarę ale to jest mały crossover, wiec trochę ciasny i w tym budżecie tylko Comfort z 1.4 mild hybrid.
Oglądałem też Bayona i nie przekonał mnie.

 

Coś pominąłem? Wiem ze te nowe silniki 1.0 jeżdżą dość fajnie i przy odpowiedniej obsłudze palą też mało ale szkoda ze nie ma już do wyboru nic wolnossącego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, lukaszek1207 napisał(a):

Coś pominąłem? Wiem ze te nowe silniki 1.0 jeżdżą dość fajnie i przy odpowiedniej obsłudze palą też mało ale szkoda ze nie ma już do wyboru nic wolnossącego...

 

Zosteje Hyundai Elantra albo Mazda 3 jak chcesz silnik wolnossacy.

Ja bym sie na Twoim miejscu na powaznie zastanowil nad lepiej wyposazonym autem klasy B.

Wbrew pozorom mocno urosly a przebiegi robisz naprawde male, wiec to moze byc dobra opcja.

Na trasie do 120-130km/h te auta sa calkiem komfortowe i ciche.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, lukaszek1207 napisał(a):

Coś pominąłem? Wiem ze te nowe silniki 1.0 jeżdżą dość fajnie i przy odpowiedniej obsłudze palą też mało ale szkoda ze nie ma już do wyboru nic wolnossącego...

 

ja uważam tak jak pisze @Maciej__. Żeby przy takich warunkach i niewielkich przebiegach rozglądać się za klasą B. To są już naprawdę dojrzałe auta, a w Twoim budżecie już będziesz mógł wybierać, powinno nawet wystarczyć na automat. Albo zaoszczędzisz trochę.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na kompakta w dzisiejszych realiach to budżet taki na styk. Tak jak koledzy piszą albo segment B albo i30/cee'd,
Piszesz o vitarze... może t-cross, tajgo z VW. Sympatyczne silniki 1.0. 3 garów ani turbo się nie bój z tej stajni. A może dobrze wyposażona Fabia w kombi?
Pozdrawiam

Wysłane z mojego RMX3242 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, lukaszek1207 napisał(a):

Witam wszystkich,

 

Na razie czysto teoretycznie, czyli jeszcze bez wizytacji salonów zastanawiam się nad zmianą samochodu.

 

Budżet - do 90 tys.zł. Auto użytkowane na dalsze wyjazdy, sporadycznie do pracy.
Okres użytkowania - do 10 lat i wtedy auto miałoby około 80 tys.km.
Bez znaczenia czy jest to auto zarejestrowane na dilera i leci mu już gwarancja. Jak jest dobra cena to można to przełknąć.
Wymagania: Nowy bez przebiegu, klima (chętnie auto), szyby i lusterka elektryczne, radio z bluetooth, tylne czujniki parkowania, alufelgi.

 

Najlepiej kompakt - tutaj rozważam:
1. I30 1.0T 120KM w wersji SMART - warte to coś? Pytam o silnik.
2. I30 1.5T w wyposażeniu Modern+Design - wersja bez extrasów ale chyba z konkretnym zapasem mocy
3. Fiat Tipo 1.0 w wersji Cross, ewentualnie za dobrą cenę City Cross - nie mam uprzedzeń co do Fiata ale podobno Fiatowskie 1.0 pali sporo więcej od konkurencji ze względu na brak szóstego biegu.
4. Scala 1.0 Ambition 95KM - tym autem jeździłem jako służbowe. Z zewnątrz jeszcze bym przełknął ale wnętrze dla mnie brzydkie.

 

Biorę pod uwagę też Vitarę ale to jest mały crossover, wiec trochę ciasny i w tym budżecie tylko Comfort z 1.4 mild hybrid.
Oglądałem też Bayona i nie przekonał mnie.

 

Coś pominąłem? Wiem ze te nowe silniki 1.0 jeżdżą dość fajnie i przy odpowiedniej obsłudze palą też mało ale szkoda ze nie ma już do wyboru nic wolnossącego...

Toyota się reklamuje z corollą od 92.900

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym brał Skodę z automatem o choćby taką. Jest pomiędzy B a C. I na trasę się nadaje i po miescie. A z automatem będzie się jeździć komfortowo. Mozna też pomyśleć o Polo i Ibizie ale to trzeba ze 20k dołożyć. Fiatem nie ma co sobie głowy zawracać.

 

image.png.32a7b8f7b9768decf2f20f5de74bc0bc.png

Edytowane przez wujek
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, lukaszek1207 napisał(a):

Witam wszystkich,

 

Na razie czysto teoretycznie, czyli jeszcze bez wizytacji salonów zastanawiam się nad zmianą samochodu.

 

Budżet - do 90 tys.zł. Auto użytkowane na dalsze wyjazdy, sporadycznie do pracy.
Okres użytkowania - do 10 lat i wtedy auto miałoby około 80 tys.km.
Bez znaczenia czy jest to auto zarejestrowane na dilera i leci mu już gwarancja. Jak jest dobra cena to można to przełknąć.
Wymagania: Nowy bez przebiegu, klima (chętnie auto), szyby i lusterka elektryczne, radio z bluetooth, tylne czujniki parkowania, alufelgi.

...

 

Skoda Scala - Według cennika, to za 90 kupisz wersję Ambition i to z ciut mocniejszym silnikiem (110 vs 95KM) i skrzynią 6B.

Podejrzewam, że u dealerów ceny mogą być ciut niższe, wyższe wersje mają ciut ładniejsze wnętrze niż "golas", może raz jeszcze to wnętrze obadać.

Swego czasu rozważałem Tipo/Scala, wymiary zewnętrze praktycznie identyczne, w środku też (oczywiście dla Tipo Hatchback)

 

Przy niedużych przebiegach, to bym się aż tak spalaniem we Fiacie nie przejmował, aczkolwiek raczej bym to auto pominął. No chyba że trafiłby się w baaaardzo dobrej cenie.

 

W tańszych Hultajach najbardziej odrzuca mnie to:

obraz.png.36463e1c25abf263459a84908e25ee3f.png

O ile proste radyjko wkomponowane w deskę (tak jak to kiedyś w autach było) nie drażni, to takie zastąpienie tableta wali tandetą na kilometr.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Majkiel napisał(a):

O ile proste radyjko wkomponowane w deskę (tak jak to kiedyś w autach było) nie drażni, to takie zastąpienie tableta wali tandetą na kilometr.

 

Przy czym ewidentnie to coś jest droższe, niż tablet i zrobione to jest wyłącznie po to, żeby człowiek kupił wyższą wersję. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, jqr napisał(a):

Jeśli i30 1.5t się podoba i mieści w budżecie, to bym brał

Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka
 

 

I30 za 90kPLN ma stalowe felgi, manualna klime i swiatla z zarowkami halogenowymi 😕

Wolalbym fajnie wyposazone Clio za te pieniadze, mozna wziac z LPG i jezdzic za grosze :ok:

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Maciej__ napisał(a):

 

I30 za 90kPLN ma stalowe felgi, manualna klime i swiatla z zarowkami halogenowymi 😕

Wolalbym fajnie wyposazone Clio za te pieniadze, mozna wziac z LPG i jezdzic za grosze :ok:

 

Clio w wersji techno, z jakimiś pakietami (grzane siedzenia i kiera, światła, coś tam jeszcze) mama kupiła teraz za 83 k, z gazem. Jeździłem, super auto, silnik z turbo, dobrze się prowadzi, tylko w porównaniu ze swiftem ciasno trochę.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, wladmar napisał(a):

 

Przy czym ewidentnie to coś jest droższe, niż tablet i zrobione to jest wyłącznie po to, żeby człowiek kupił wyższą wersję. 

 

Koleguje się z pewną osobą na kierowniczym stanowisku w fabryce tabletów do aut i innej elektroniki itp. i potwierdza Twoją wersję. Czyli dawniej producent musiał zaprojektować i zrobić przycisk fizyczny w aucie, który musiał być na tyle solidny żeby przetrwać pewnie kilkanaście lat np. przycisk regulacji klimy. Obecnie to wszystko zastępuje tablet, który wmawia nam się że jest nowocześniejszy, a dla producenta po prostu dużo tańszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, pejus1982 napisał(a):

 

Koleguje się z pewną osobą na kierowniczym stanowisku w fabryce tabletów do aut i innej elektroniki itp. i potwierdza Twoją wersję. Czyli dawniej producent musiał zaprojektować i zrobić przycisk fizyczny w aucie, który musiał być na tyle solidny żeby przetrwać pewnie kilkanaście lat np. przycisk regulacji klimy. Obecnie to wszystko zastępuje tablet, który wmawia nam się że jest nowocześniejszy, a dla producenta po prostu dużo tańszy.

 

Przecież gołym okiem widać, że w autach tak do 150 kzł jakość tych tabletów jest na poziomie taniego Aliexpressu. Zresztą nie tylko widać, ale i reakcja na dotyk, praca w niskich temperaturach, kontrast, kąty i tak dalej wybitnie o tym świadczą. Taki tablet kosztuje ok. 30$ w detalu, jak się kupuje milion sztuk, to zapewne nie przekracza 3$. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, lukaszek1207 napisał(a):

3. Fiat Tipo 1.0 w wersji Cross, ewentualnie za dobrą cenę City Cross

 

Fiat Tipo przez 80 tysięcy wymienisz oprócz rozrządu i oleju 4 razy po 2 razy łączniki drążka stabilizatora plus wielka niewiadoma co do reszty podzespołów wokół silnika. Zegary po lifcie spierdzielone totalnie (nie dość, że imo brzydkie, to obrotomierz wyskalowany co 1k rpm :facepalm:).

Silnik rzeczywiście może NIE być oszczędny, bo kto widział Fiata z oszczędnym silnikiem, który nie jest dieslem? 

 

Miałem ten sam dylemat zakupowy z podobnym budżetem rok-dwa lata temu, łaziłem, oglądałem samochody, w międzyczasie ceny podskoczyły o 10k-15k pln  i teraz ja to pierdzielę jeżdżę starym. ;]

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.10.2023 o 20:32, lukaszek1207 napisał(a):

Biorę pod uwagę też Vitarę ale to jest mały crossover, wiec trochę ciasny i w tym budżecie tylko Comfort z 1.4 mild hybrid.

Co do tego czy mały, czy nie, to jednak polecam wsiąść i się przejechać. Jak dla mnie to dość obszerne auto, na pewno większe i wygodniejsze niż astra g. Wymiary to nie wszystko, t-roc był przy vitarze mega ciasny w środku. Podobnie porównanie Clio i swifta - Clio na papierze jest większe, ale swiftem rodziną 2+2 zwiedziliśmy w tym roku Włochy, jeszcze kwiaty rocznicowe z nami pojechały :)

Co do wersji Vitary, tu niestety racja, za premium+ która ma wszystko co potrzeba, trzeba dać już chyba 103 k, dwa lata temu to było 86 już z kolorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Pito napisał(a):

Clio w wersji techno, z jakimiś pakietami (grzane siedzenia i kiera, światła, coś tam jeszcze) mama kupiła teraz za 83 k, z gazem. Jeździłem, super auto, silnik z turbo, dobrze się prowadzi, tylko w porównaniu ze swiftem ciasno trochę.

 

Hmm, ja mam 180cm i w Clio w zadnym wypadku nie bylo mi ciasno.

Konsola faktycznie jest troche zabudowana, ale to wszystko.

Suzuki ma moze troche wiecej miejsca nad glowa, ale duzo mniejszy bagaznik i w srodku jest  gorzej wykonany.

To takie troche auto z poprzedniej epoki juz w tej chwili.

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/kia-ceed-specjalna-oferta-taniej-8-600-zl-polecam-auto-fabrycznie-nowe-ID6FQiiY.html

 

1.5 160 ps

Przednie lampy przeciwmgielne

▪ Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa z wyświetlaczami w pokrętłach, funkcja automatycznego odparowywania przedniej szyby

▪ Tylne lampy wykonane w technologii LED z funkcją świateł do jazdy dziennej

▪ 8” kolorowy, dotykowy ekran LCD, interfejs Apple CarPlay / Android Auto, antena dachowa typu „płetwa rekina”, tuner radia cyfrowego DAB

▪ Kamera cofania z dynamicznymi liniami ułatwiającymi parkowanie

▪ 16-calowe felgi aluminiowe z oponami 205/55/R16

▪ Czujniki parkowania z tyłu

▪ Skórzane wykończenie kierownicy, drążek zmiany biegów pokryty skórą ekologiczną

▪ Elektrochromatyczne lusterko wewnętrzne z cienką ramką

▪ Automatyczne wycieraczki z czujnikiem deszczu

▪ Chromowane obramowanie szyb bocznych, zewnętrzne ozdobne elementy nadwozia lakierowane na wysoki połysk w kolorze czarnym

▪ Tapicerka z jasnymi przeszyciami, kieszenie w oparciach przednich foteli, podłokietnik centralny tylnej kanapy z uchwytem na kubki

▪ Szyby przednie sterowane elektrycznie z funkcją bezpieczeństwa i automatycznej pracy góra / dół

▪ Regulowana wysokość podłogi w bagażniku (wersja 5-drzwiowa)

▪ Osłony przeciwsłoneczne z funkcją

podświetlania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, trex11 napisał(a):

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/kia-ceed-specjalna-oferta-taniej-8-600-zl-polecam-auto-fabrycznie-nowe-ID6FQiiY.html

 

1.5 160 ps

Przednie lampy przeciwmgielne

▪ Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa z wyświetlaczami w pokrętłach, funkcja automatycznego odparowywania przedniej szyby

▪ Tylne lampy wykonane w technologii LED z funkcją świateł do jazdy dziennej

▪ 8” kolorowy, dotykowy ekran LCD, interfejs Apple CarPlay / Android Auto, antena dachowa typu „płetwa rekina”, tuner radia cyfrowego DAB

▪ Kamera cofania z dynamicznymi liniami ułatwiającymi parkowanie

▪ 16-calowe felgi aluminiowe z oponami 205/55/R16

▪ Czujniki parkowania z tyłu

▪ Skórzane wykończenie kierownicy, drążek zmiany biegów pokryty skórą ekologiczną

▪ Elektrochromatyczne lusterko wewnętrzne z cienką ramką

▪ Automatyczne wycieraczki z czujnikiem deszczu

▪ Chromowane obramowanie szyb bocznych, zewnętrzne ozdobne elementy nadwozia lakierowane na wysoki połysk w kolorze czarnym

▪ Tapicerka z jasnymi przeszyciami, kieszenie w oparciach przednich foteli, podłokietnik centralny tylnej kanapy z uchwytem na kubki

▪ Szyby przednie sterowane elektrycznie z funkcją bezpieczeństwa i automatycznej pracy góra / dół

▪ Regulowana wysokość podłogi w bagażniku (wersja 5-drzwiowa)

▪ Osłony przeciwsłoneczne z funkcją

podświetlania

2 letnia gwarancja z mnóstwem wyłączeń i manual. Skoda Skala z automatem będzie pod każdym względem lepsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Maciej__ napisał(a):

 

Hmm, ja mam 180cm i w Clio w zadnym wypadku nie bylo mi ciasno.

Konsola faktycznie jest troche zabudowana, ale to wszystko.

Suzuki ma moze troche wiecej miejsca nad glowa, ale duzo mniejszy bagaznik i w srodku jest  gorzej wykonany.

To takie troche auto z poprzedniej epoki juz w tej chwili.

 

Ja mam 185 i z przodu jest całkiem ok, wcale nie przeszkadza mi ta konsola z wystającym plastikiem naokoło lewarka, do której doczepiają się wszyscy internetowi testerzy. Ale z tyłu jest ciasno, szybko opada linia dachu, tam się przymierzałem i mam sufit na głowie.

 

Co do wykonania tu pełna zgoda, Clio mnie osobiście zachwyciło pod względem wykonania. Zresztą moja mama też, przejechała się Yarisen, Aygo (Boże! Aygo to dla mnie traumatyczne przeżycie), pojechaliśmy Clio i było po zakupach, ona chce Clio i koniec tematu.

 

Co do Swifta i ogólnie Suzuki... no ja mam trochę inne zdanie. Nie jest to nic zachwycającego i wyznaczającego trendy, ale też bez przesady, jak dla mnie bardzo przyjemnie. Patrzyłem ostatnio na Mitsu Space Star, to tam rzeczywiście jest jak w Lanosie.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, trex11 napisał(a):

Dla mnie nie

7 lat gwarancji, wyswietlacz 8 cali , 160 ps , czujniki + klimatyzacja dwustrefowa itp.

Skoda z silnikiem 3 cylindry i 100 ps vs kia 160 ps .

Do tego scala mniejsze auto, bardzo wąskie.

Czego nie rozumiesz? Gwarancji masz 2 lata nie 7. 

  • Nie lubię tego 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz brak wiedzy

 

SILNIK: jego zasadnicze części, poza np. paskiem napędu rozrządu i wymienionymi wokół elementami – podlega gwarancji na 7 lat lub 150 tys. km. W tym względzie Kia oferuje faktycznie najdłuższą gwarancję na rynku

 

Gwarancja podstawowa: 7 lat lub 150
000 km.

 
Gwarancja na perforację blach nadwozia: 12 lat lub 150
000 km.

 
Powłoka lakierowa: 5 lat lub 150
000km.

 
Fabryczne zestawy audio, nawigacja, centra multimedialne: 3 lat
a lub 100 000 km.

 

 

Gwarancja na okres 36 miesięcy bez limitu kilometrów:

 

a) elementy układu zawieszenia, takie jak: przeguby kułowe sworzni wahaczy, tuleje metalowo-gumowe,

 

tuleje drążka stabilizatora, lączniki drążka stabilizatora amortyzatory wraz z poduszkami poduszki silnika i

 

skrzyni biegów i inne

 

b) elementy układu kierowniczego, takie jak: końcówki drążków kierowniczych, osłony gumowe przekładni kierowniczej.

 

c) elementy układu przeniesienia napędu, takie jak: przeguby oraz osłony gumowe półosi napędowych. dwumasowe koła zamachowe,

 

di elementy układu wydechowego wraz z katalizatorem i filtrem cząstek stałych (DPF.GPF)

 

Gwarancja na fabryczne zestawy audio, nawigacje | centra multimedialne

 

3 lata lub 100 000 km

 

 

 

Edytowane przez trex11
  • Kupa 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz brak wiedzy
 
SILNIK: jego zasadnicze części, poza np. paskiem napędu rozrządu i wymienionymi wokół elementami – podlega gwarancji na 7 lat lub 150 tys. km. W tym względzie Kia oferuje faktycznie najdłuższą gwarancję na rynku
 
Gwarancja podstawowa: 7 lat lub 150
000 km.

 
Gwarancja na perforację blach nadwozia: 12 lat lub 150
000 km.

 
Powłoka lakierowa: 5 lat lub 150
000km.

 
Fabryczne zestawy audio, nawigacja, centra multimedialne: 3 lat
a lub 100 000 km.
 
 
Gwarancja na okres 36 miesięcy bez limitu kilometrów:
 
a) elementy układu zawieszenia, takie jak: przeguby kułowe sworzni wahaczy, tuleje metalowo-gumowe,
 
tuleje drążka stabilizatora, lączniki drążka stabilizatora amortyzatory wraz z poduszkami poduszki silnika i
 
skrzyni biegów i inne
 
b) elementy układu kierowniczego, takie jak: końcówki drążków kierowniczych, osłony gumowe przekładni kierowniczej.
 
c) elementy układu przeniesienia napędu, takie jak: przeguby oraz osłony gumowe półosi napędowych. dwumasowe koła zamachowe,
 
di elementy układu wydechowego wraz z katalizatorem i filtrem cząstek stałych (DPF.GPF)
 
Gwarancja na fabryczne zestawy audio, nawigacje | centra multimedialne
 
3 lata lub 100 000 km
 
 
 

A tu jest, że nie podlegają gwarancji elementy zawieszenia :

Wykaz elementów pojazdu z ograniczoną gwarancją producenta:
Gwarancja na okres 36 miesięcy bez limitu kilometrów:
a) elementy układu zawieszenia, takie jak: przeguby kulowe sworzni wahaczy, tuleje metalowo-
-gumowe, tuleje drążka stabilizatora, łączniki drążka stabilizatora, amortyzatory wraz
z poduszkami, poduszki silnika i skrzyni biegów i inne.
b) elementy układu kierowniczego, takie jak: końcówki drążków kierowniczych, osłony gumowe
przekładni kierowniczej.
c) elementy układu przeniesienia napędu, takie jak: przeguby oraz osłony gumowe półosi
napędowych, dwumasowe koła zamachowe.
d) elementy układu wydechowego oraz filtr cząstek stałych.
Gwarancja dotycząca tylko wad fabrycznych do pierwszego przeglądu pojazdu:
świece zapłonowe, świece żarowe, klocki i szczęki hamulcowe, tarcze i bębny hamulcowe,
tarcza sprzęgła, docisk sprzęgła, łożysko wyciskowe sprzęgła, ramiona wycieraczek, przewo-
dy wysokiego napięcia, cewki zapłonowe, żarniki i diody, szyby, uszczelki szyb oraz uszczelki
drzwi, paski klinowe i wielorowkowe, felgi, kołpaki, czynnik roboczy klimatyzacji, rolki i napinacze
pasków napędowych.
Gwarancja na opony
Gwarancję zapewnia producent opon.
Kia Motors nie udziela gwarancji we wskazanym zakresie gwarancji podstawowej.
Gwarancja na fabryczne zestawy audio, nawigacje i centra multimedialne
3 lata lub 100 000 km
Gwarancja na akumulator
2 lata bez limitu km
Bezpłatne usługi gwarancyjne nie obejmują:
a) części podlegających naturalnemu zużyciu podczas eksploatacji, takich jak: filtry oleju, filtry
powietrza, filtry paliwa, filtry przeciwpyłowe układu klimatyzacji, pióra wycieraczek, żarówki
etc.,
b) materiałów eksploatacyjnych, takich jak wszelkie smary, towoty, oleje oraz płyny, a w tym
szczególnie: płyn układu chłodzenia, płyn układu wspomagania, płyn hamulcowy płyn do
spryskiwacza szyb, etc.

https://forum.kia-motors.pl/viewtopic.php?t=4406



Wysłane z mojego CPH2145 przy użyciu Tapatalka


  • Lubię to 1
  • Nie lubię tego 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Raku napisał(a):


A tu jest, że nie podlegają gwarancji elementy zawieszenia :

Wykaz elementów pojazdu z ograniczoną gwarancją producenta:
Gwarancja na okres 36 miesięcy bez limitu kilometrów:
a) elementy układu zawieszenia, takie jak: przeguby kulowe sworzni wahaczy, tuleje metalowo-
-gumowe, tuleje drążka stabilizatora, łączniki drążka stabilizatora, amortyzatory wraz
z poduszkami, poduszki silnika i skrzyni biegów i inne.
b) elementy układu kierowniczego, takie jak: końcówki drążków kierowniczych, osłony gumowe
przekładni kierowniczej.
c) elementy układu przeniesienia napędu, takie jak: przeguby oraz osłony gumowe półosi
napędowych, dwumasowe koła zamachowe.
d) elementy układu wydechowego oraz filtr cząstek stałych.
Gwarancja dotycząca tylko wad fabrycznych do pierwszego przeglądu pojazdu:
świece zapłonowe, świece żarowe, klocki i szczęki hamulcowe, tarcze i bębny hamulcowe,
tarcza sprzęgła, docisk sprzęgła, łożysko wyciskowe sprzęgła, ramiona wycieraczek, przewo-
dy wysokiego napięcia, cewki zapłonowe, żarniki i diody, szyby, uszczelki szyb oraz uszczelki
drzwi, paski klinowe i wielorowkowe, felgi, kołpaki, czynnik roboczy klimatyzacji, rolki i napinacze
pasków napędowych.
Gwarancja na opony
Gwarancję zapewnia producent opon.
Kia Motors nie udziela gwarancji we wskazanym zakresie gwarancji podstawowej.
Gwarancja na fabryczne zestawy audio, nawigacje i centra multimedialne
3 lata lub 100 000 km
Gwarancja na akumulator
2 lata bez limitu km
Bezpłatne usługi gwarancyjne nie obejmują:
a) części podlegających naturalnemu zużyciu podczas eksploatacji, takich jak: filtry oleju, filtry
powietrza, filtry paliwa, filtry przeciwpyłowe układu klimatyzacji, pióra wycieraczek, żarówki
etc.,
b) materiałów eksploatacyjnych, takich jak wszelkie smary, towoty, oleje oraz płyny, a w tym
szczególnie: płyn układu chłodzenia, płyn układu wspomagania, płyn hamulcowy płyn do
spryskiwacza szyb, etc.

https://forum.kia-motors.pl/viewtopic.php?t=4406



Wysłane z mojego CPH2145 przy użyciu Tapatalka

 

Plus sporo wyłączeń po drugim przeglądzie. Jak miałem kije to gwarancja na wszystko było 5 lat plus dwa dodatkowe na układ napędowy. @trex11moze jakiś kurs lub korepetycje?

  • Nie lubię tego 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.10.2023 o 20:32, lukaszek1207 napisał(a):

rozważam:
1. I30 1.0T 120KM w wersji SMART - warte to coś? Pytam o silnik.
2. I30 1.5T w wyposażeniu Modern+Design - wersja bez extrasów ale chyba z konkretnym zapasem mocy

 

Odebrałem dzisiaj zastępcze i30 (nowy model, mały przebieg). Nie wiem jaki silnik, kombi w automacie, spalanie pokazuje ~7 litrów. Moja rada - przejedź się tym samochodem zanim zaczniesz tracić czas na rozważanie.

Subiektywnie, jest to jeden z najgorszych samochodów jakim do tej pory jeździłem …a miałem Jimny w diesel'u, Picanto i Pandę van, więc poprzeczka jest nie tyle nisko zawieszona co leży wbita w ziemię ;]

 

Skoda Scala jest chyba obecnie jakaś nowa(?). Jeździłem poprzednią 1.0 115KM, dsg, wersja z panoramą i fajnymi fotelami. Gabarytowo zdecydowanie mniejsze niż Hyundai ale cała reszta to zupełnie inna klasa samochodu.

  • Lubię to 1
  • Nie lubię tego 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, camel00 napisał(a):

Subiektywnie, jest to jeden z najgorszych samochodów jakim do tej pory jeździłem

To w sumie ciekawe co piszesz, kolega ujeżdżał dwa kolejne i30 przez 4, może 5 lat, zrobił setki tysiecy i nie narzekał. Teraz dostał Oktavie i strasznie tęskni za Hyundaiem. Zresztą pokazywał mi jak działają multimedia i kamera cofania, która zatrybila jak już zawrócił, ponoć ciągle jakieś zawiechy.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.10.2023 o 06:18, Maciej__ napisał(a):

 

Hmm, ja mam 180cm i w Clio w zadnym wypadku nie bylo mi ciasno.

Konsola faktycznie jest troche zabudowana, ale to wszystko.

Suzuki ma moze troche wiecej miejsca nad glowa, ale duzo mniejszy bagaznik i w srodku jest  gorzej wykonany.

To takie troche auto z poprzedniej epoki juz w tej chwili.

 

Clio niestety na dluzsze trasy tak powyzej 150 km robi sie niewygodne. Czuc, ze miejsca jakos na nogi kierowcy mało, fotel za miekki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Rado_ napisał(a):

Clio niestety na dluzsze trasy tak powyzej 150 km robi sie niewygodne. Czuc, ze miejsca jakos na nogi kierowcy mało, fotel za miekki.

 

Jezdzilem 2 tyg na urlopie i nie narzekalem. Najdluzej za jednym razem ok 3,5h i nie wysiadlem zmeczony czy z bolem plecow. Dostalem wersje RS line i fotele byly naprawde OK jak na klase B.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Maciej__ napisał(a):

 

Jezdzilem 2 tyg na urlopie i nie narzekalem. Najdluzej za jednym razem ok 3,5h i nie wysiadlem zmeczony czy z bolem plecow. Dostalem wersje RS line i fotele byly naprawde OK jak na klase B.

Nie chodzi mi, ze zmeczony, czy z bólem. Po prostu odczuwam dyskomfort, zaczynam się wiercic, nogi orzekladac i mam wrazenie, ze fotel za miękki. Może sie odzwyczailem po jazdach w trasę większymi i wygodniejszymi autami. Nie wiem, czy RS nie ma innych foteli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za podpowiedzi sugestie. Faktycznie może trzeba wziąć pod uwagę też klasę B. Chociaż mam trochę obawy. W domu jest Corsa D i np fotele są wąskie.

Nie wiedziałem, że Kia/Hyundai mają tyle wyłączeń w gwarancji po 2 roku.

Rzeczywiście to radio w I30 przy wyposażeniu Modern może odstraszyć. Kiedyś było podobne ale z ciut większym wyświetlaczem. Przy takiej wersji powinno być takie coś jak w Dacii Sandero - miejsce na telefon.

Każdy ma inne gusta i upodobania i np. mnie bardziej podoba się wnętrze Tipo niż Scali.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwarancja kia dwa lata to chyba tylko akumulator, sa wylaczenia ale po 36 miesiacach a to 3 lata a nie dwa lata ( 24 miesiace ).

I tak silnik ma 7 lat a cala gwarancja kia jest 100 x lepsza jak smietnik z niemiec.

Edytowane przez trex11
  • Nie lubię tego 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.10.2023 o 21:12, gilbert3 napisał(a):

 

Fiat Tipo przez 80 tysięcy wymienisz oprócz rozrządu i oleju 4 razy po 2 razy łączniki drążka stabilizatora plus wielka niewiadoma co do reszty podzespołów wokół silnika. Zegary po lifcie spierdzielone totalnie (nie dość, że imo brzydkie, to obrotomierz wyskalowany co 1k rpm :facepalm:).

Silnik rzeczywiście może NIE być oszczędny, bo kto widział Fiata z oszczędnym silnikiem, który nie jest dieslem? 

 

Miałem ten sam dylemat zakupowy z podobnym budżetem rok-dwa lata temu, łaziłem, oglądałem samochody, w międzyczasie ceny podskoczyły o 10k-15k pln  i teraz ja to pierdzielę jeżdżę starym. ;]

Możesz kupic uzywke do 60-70k przecież..ja tez chcę zmienić ale do tej kwoty max 65-70..To tylko auto .Są inne rzeczy wazniejsze ,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, arek_m napisał(a):

Możesz kupic uzywke do 60-70k przecież..ja tez chcę zmienić ale do tej kwoty max 65-70..To tylko auto .Są inne rzeczy wazniejsze ,,

Nie potrafię kupować aut używanych, tylko jak kupowałem nowe lub prawie nowe to nie było zawodu. 

Za 60-70 pewnie coś bym kupił, ale biorąc pod uwagę, że mam 6-latka (wydaje się to być granica, gdzie auto jeszcze nie jest stare, ale za chwilę już będzie) to jeśli "nowe" będzie 3 letnie, to za 3 lata znowu będę szukać nowszego auta. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, gilbert3 napisał(a):

Nie potrafię kupować aut używanych, tylko jak kupowałem nowe lub prawie nowe to nie było zawodu. 

Za 60-70 pewnie coś bym kupił, ale biorąc pod uwagę, że mam 6-latka (wydaje się to być granica, gdzie auto jeszcze nie jest stare, ale za chwilę już będzie) to jeśli "nowe" będzie 3 letnie, to za 3 lata znowu będę szukać nowszego auta. 

to ja zaczynam od 6 latków i bujam sie tak do 13-14 lat😅.Wszystko zaleZy od zarobków wiadomo i innych rzeczy.. To gdybym miał kupowac auta co 5-6 lat to bym robił na same auta w sumie na uzywki wiadomo..60-70tyś..Na ale cóz ..Mój stary fokus 09r juz sporo odstaje w trasie od byle nowszych aut to widac ,.więc trzeba szukac czegoś młodszego ..oglądałem takie tipo dzis .https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/fiat-tipo-1-4-16v-t-jet-120km-s-design-salon-polska-1-wlasciciel-ID6FSMdP.html

Edytowane przez arek_m
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, trex11 napisał(a):

Gwarancja kia dwa lata to chyba tylko akumulator, sa wylaczenia ale po 36 miesiacach a to 3 lata a nie dwa lata ( 24 miesiace ).

I tak silnik ma 7 lat a cala gwarancja kia jest 100 x lepsza jak smietnik z niemiec.

 

Gwarancja na sprzęgła w DCT to 20kkm :hehe:

Teraz Kia sponsoruje twoje posty? ;]

  • Lubię to 2
  • Haha 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, camel00 napisał(a):

Subiektywnie, jest to jeden z najgorszych samochodów jakim do tej pory jeździłem …

Jeździsz na co dzień Subaru, które psujesz ;]

Przesiadając się z jednego na drugie można mieć takie uczucie. Wiem, bo czasem też się przesiadam :)

Ale obiektywnie to nie są złe auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Maciej__ napisał(a):

 

Gwarancja na sprzęgła w DCT to 20kkm :hehe:

Teraz Kia sponsoruje twoje posty? ;]

To oficjalne info ?

Jak tak to słabo...

Kiedyś Kia miała prawie na wszystko 7 lat, z biegiem czasu dopisywali natomiast coraz więcej wyłączeń. Myślałem, ze te podstawowe 2-3lata to na wszystko jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, marcindzieg napisał(a):

Jeździsz na co dzień Subaru, które psujesz ;]

Przesiadając się z jednego na drugie można mieć takie uczucie. Wiem, bo czasem też się przesiadam :)

Ale obiektywnie to nie są złe auta.

 

Napiszę pokrótce o co mi chodzi ;) Przede wszystkim:

- skrzynia biegów w tym samochodzie działa w sposób nieakceptowalny. Ruszając z miejsca, po przełożeniu nogi z hamulca na gaz, trzeba poczekać 2-3 sekundy zanim cokolwiek się wydarzy (auto zaczyna się toczyć, ale zupełnie bez mocy). O ile ruszanie spod świateł jest specyficzne to wyjeżdżanie z podporządkowanej jest zwyczajnie niebezpieczne. Dodatkowo, podczas normalnego przyśpieszania - czyli gaz na ~1/3 - biegi zmieniają się jakby było ich czterdzieści i jak najszybciej chciał osiągnąć ostatni. Na plus, trzeba przyznać, że jak się już jedzie i wciśnie gaz, to w 4 na 5 przypadków ładnie zredukuje i całość jakoś się odpycha.

- ogrzewanie i linia szyby bocznych drzwi - wiem, że dziwne połączenie, ale już tłumaczę: klimatyzacja w tym modelu, który mam jest manualna i nie da się jej raz ustawić na optymalną temperaturę; albo wieje zimą albo mamy żar tropików; w efekcie trzeba co chwilę kręcić gałką. Rozwiązaniem jest uchylenie szyby, ale z uwagi na kąt łączenia linii dachu z drzwiami, tworzy się "kieszeń" przez którą do środka leci woda (akurat wczoraj mżyło jak odbierałem samochód) …i to by jeszcze było pół biedy, ale jakoś tak to zaprojektowali, że woda z dachu zawija się na uszczelce do środka kabiny i skrapla na panel drzwi, fotel i kierowcę. Efekt jest taki, że mamy mało komfortowe środowisko w którym się albo gotujemy albo wycieramy z wody.

 

Pozostałe to pierdoły i gdyby nie powyższe to pewnie bym nie zwrócił uwagi:

- system start stop jest na tyle inwazyjny, że gasi silnik kiedy podjeżdżam na parking i przerzucam z D na R, żeby wyrównać. Na ulicy mam wrażeniem że najchętniej by wyłączył silnik zanim dobrze się zatrzymam na skrzyżowaniu. Na plus jedynie to, że startuje w miarę sprawnie.

- audio/głośniki - niby w samochodzie są jakieś systemy trzymania pasa, informujące o oddalającym się pojeździe, doświetlanie zakrętów… ale radio (podstawowe, jak na zdjęciu gdzieś wyżej) gra tak fatalnie, że aż przeszkadza.

- system trzymania pasa - czasem działa dobrze, czasem w ogóle, czasem wyrywa kierownicę na prostej ale dziurawej drodze.

- widoczność - tutaj subiektywnie, bo jestem przyzwyczajony do Forestera który jest jak akwarium - widoczności brak, słupki zasłaniają zakręt, linia okien zasłania wszystko co jest dookoła podczas parkowania.

- kluczyk - to już w sumie półżartem - jest ogromy i zacina się przy otwieraniu (scyzoryk, trzeba podważyć i wyciągnąć grot palcem)

 

Na plus:

- gabarytowo to jest chyba spory samochód z dużą ilością miejsca z przodu.

- fotel jest wygodny i da się go pod siebie ustawić.

- światła są dobre, doświetlanie zakrętów działa fajnie.

- wersja którą posiadam to chyba jakaś podstawa ale ma dużo pierdół pokroju czujników parkowania czy informacji o oddalającym się pojeździe (dla tych co śpią na światłach)

- prowadzenie - jak się jeździ wolno i zbyt często nie skręca to jest nijako-pozytywne. 

- środek jest… no jest; plastik fantastik, taka górna półka tandety.

 

W skrócie - gdyby nie skrzynia i to nieszczęsne okno to byłoby fajne auto do wożenia cementu, ale jak ktoś nie potrzebuje przestrzeni to osobiście szukałbym gdzieś indziej.

 

Jeździłem masą nieporównywalnie gorszych samochodów, ale czym innym jest potwierdzenie założeń a czym innym niemiłe rozczarowanie ;)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.10.2023 o 20:52, wladmar napisał(a):

 

Przecież gołym okiem widać, że w autach tak do 150 kzł jakość tych tabletów jest na poziomie taniego Aliexpressu. Zresztą nie tylko widać, ale i reakcja na dotyk, praca w niskich temperaturach, kontrast, kąty i tak dalej wybitnie o tym świadczą. Taki tablet kosztuje ok. 30$ w detalu, jak się kupuje milion sztuk, to zapewne nie przekracza 3$. 

 

no tak, sam tablet pewnie jest tańszy, ale weź pod uwagę, że jak już ten droższy fizyczny przycisk zaprojektowali, wyprodukowali i zamontowali to nic z nim nie trzeba było robić. Obecnie samochód to w dużej części oprogramowanie, którego część też obsługujesz tym tabletem. I ktoś je musiał napisać, przetestować, ktoś je cały czas rozwija, aktualizuje itd. Jadąc na przegląd już ważniejsza w autach staje się aktualizacja softu niż wymiana oleju. No i za to płacimy. Nie powiedziałbym że to jest tańsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, camel00 napisał(a):

 

- skrzynia biegów w tym samochodzie działa w sposób nieakceptowalny. Ruszając z miejsca, po przełożeniu nogi z hamulca na gaz, trzeba poczekać 2-3 sekundy zanim cokolwiek się wydarzy (auto zaczyna się toczyć, ale zupełnie bez mocy).

- ogrzewanie i linia szyby bocznych drzwi - wiem, że dziwne połączenie, ale już tłumaczę: klimatyzacja w tym modelu, który mam jest manualna i nie da się jej raz ustawić na optymalną temperaturę; albo wieje zimą albo mamy żar tropików; w efekcie trzeba co chwilę kręcić gałką.

;)

Wow o 2013 roku, nie potrafia tego naprawic. Koreance to jedyne auta gdzie trzeba krecic galka non stop bo raz zimno raz cieplo. Automat niestety tak tam dziala trzeba sie przyzwyczaic jest duza zwloka przy ruszaniu z miejsca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, wujek napisał(a):

Wow o 2013 roku, nie potrafia tego naprawic. Koreance to jedyne auta gdzie trzeba krecic galka non stop bo raz zimno raz cieplo. Automat niestety tak tam dziala trzeba sie przyzwyczaic jest duza zwloka przy ruszaniu z miejsca.

Ja takich rzeczy nie zauważyłem a kilkoma Kiami ostatnio jeździłem, pewnie zależy to od konkretnej konfiguracji. LAG to pamiętam miały 1.8 DSG, wkurzające strasznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, sherif napisał(a):

Ja takich rzeczy nie zauważyłem a kilkoma Kiami ostatnio jeździłem, pewnie zależy to od konkretnej konfiguracji. LAG to pamiętam miały 1.8 DSG, wkurzające strasznie.

Kiedys to zalezalo od skrzyni, najgorzej mialy te z DCT. Pozniej przestalem sie interesowac bo juz ich nigdy nie kupie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, wujek napisał(a):

Kiedys to zalezalo od skrzyni, najgorzej mialy te z DCT. Pozniej przestalem sie interesowac bo juz ich nigdy nie kupie.

Jeździłem m.in pluginami z DCT, oraz ze zwykłym automatem. LAGa nie zauważyłem.

Ja mało nie kupiłem ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, wujek napisał(a):

To inna bajka pluginy pewnie nie maja rozrusznika i inne oprogramowanie od benzyn.

W trybie "rozładowana bateryjka" startuje głosniej ale bez lagu ;), zresztą zwykła hybryda podobnie. Nie wiem jak jest w tym 1.5 ..

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.10.2023 o 11:08, Raku napisał(a):


A tu jest, że nie podlegają gwarancji elementy zawieszenia :

Wykaz elementów pojazdu z ograniczoną gwarancją producenta:
Gwarancja na okres 36 miesięcy bez limitu kilometrów:
a) elementy układu zawieszenia, takie jak: przeguby kulowe sworzni wahaczy, tuleje metalowo-
-gumowe, tuleje drążka stabilizatora, łączniki drążka stabilizatora, amortyzatory wraz
z poduszkami, poduszki silnika i skrzyni biegów i inne.
b) elementy układu kierowniczego, takie jak: końcówki drążków kierowniczych, osłony gumowe
przekładni kierowniczej.
c) elementy układu przeniesienia napędu, takie jak: przeguby oraz osłony gumowe półosi
napędowych, dwumasowe koła zamachowe.
d) elementy układu wydechowego oraz filtr cząstek stałych.
Gwarancja dotycząca tylko wad fabrycznych do pierwszego przeglądu pojazdu:
świece zapłonowe, świece żarowe, klocki i szczęki hamulcowe, tarcze i bębny hamulcowe,
tarcza sprzęgła, docisk sprzęgła, łożysko wyciskowe sprzęgła, ramiona wycieraczek, przewo-
dy wysokiego napięcia, cewki zapłonowe, żarniki i diody, szyby, uszczelki szyb oraz uszczelki
drzwi, paski klinowe i wielorowkowe, felgi, kołpaki, czynnik roboczy klimatyzacji, rolki i napinacze
pasków napędowych.
Gwarancja na opony
Gwarancję zapewnia producent opon.
Kia Motors nie udziela gwarancji we wskazanym zakresie gwarancji podstawowej.
Gwarancja na fabryczne zestawy audio, nawigacje i centra multimedialne
3 lata lub 100 000 km
Gwarancja na akumulator
2 lata bez limitu km
Bezpłatne usługi gwarancyjne nie obejmują:
a) części podlegających naturalnemu zużyciu podczas eksploatacji, takich jak: filtry oleju, filtry
powietrza, filtry paliwa, filtry przeciwpyłowe układu klimatyzacji, pióra wycieraczek, żarówki
etc.,
b) materiałów eksploatacyjnych, takich jak wszelkie smary, towoty, oleje oraz płyny, a w tym
szczególnie: płyn układu chłodzenia, płyn układu wspomagania, płyn hamulcowy płyn do
spryskiwacza szyb, etc.

https://forum.kia-motors.pl/viewtopic.php?t=4406



Wysłane z mojego CPH2145 przy użyciu Tapatalka

 

 

Dokładnie tak jest ! Gwarancja  na zawieszenie to fikcja :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.10.2023 o 21:20, sherif napisał(a):

To oficjalne info ?

Jak tak to słabo...

Kiedyś Kia miała prawie na wszystko 7 lat, z biegiem czasu dopisywali natomiast coraz więcej wyłączeń. Myślałem, ze te podstawowe 2-3lata to na wszystko jest.

 

Oficjalne info z gwarancji na stronie Kia, dla mnie to jest kpina... Szczegolnie, ze te sprzegla kosztuja z wymiana chyba blisko 10kPLN...
 

https://www.kia.com/content/dam/kwcms/kme/pl/pl/assets/contents/service/7-year-warranty/Wykaz-elementow-pojazdu-z-ograniczona-gwarancja-producenta.pdf

 

 

image.png.1b7c9f015fcd50d0c4bd75dc0b909b72.png

  • Lubię to 2
  • Haha 1
  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.