Skocz do zawartości

Ciekawe oferty nówek


bielaPL

Rekomendowane odpowiedzi

9 minut temu, zinger napisał(a):

Ale to przynajmniej nadal wyglada, a nie jak jakas kup(g)a. Klasyczna linia, mi sie nawet podoba, plus za schowany tablet a nie wystajacy dziwolag z deski. 


Kwestia gustu, jednak nie da się ukryć, że większość ludzi teraz oczekuje tabletów 12”+ i oświetlenia ambiente. W dobie powszechnej automatyzacji (skrzynie, klimatyzacja, itd.) po prostu wsiadają do samochodu i jadą. Mało kto ma nawyki z ery klimy manualnej i nie kręci gałkami, nie włączaa/wyłącza kompresora, itd. Po prostu ustawia raz i jeździ. Zamiast tego ludzie wolą nowy design.

 

Wobec tego sam sobie odpowiedziałeś. Jeśli nie możesz się przekonać do nowych trendów to weź Atecę, póki jeszcze da się kupić.

Edytowane przez kadu
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, kadu napisał(a):


Kwestia gustu, jednak nie da się ukryć, że większość ludzie teraz oczekuje tabletów 12”+ i oświetlenia ambiente.

Wobec tego sam sobie odpowiedziałeś. Jeśli nie możesz się przekonać do nowych trendów to weź Atecę, póki jeszcze da się kupić.

Nic o przekonaniach nie pisalem, ale moze cos by wiekowe a nadal z klasa i nie razic po oczach. Jest jeszcze kwestia gustu rzecz jasna.

Tablet ma chyba 10 a podswietlenie ambiente (kotre mozna konfigurowac) to nawet ja w swojej Atece mam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.11.2023 o 12:47, Maciej__ napisał(a):

 

Czyli skonczylo sie pocovidowe eldorado dla dilerow i zaczynaja spuszczac spodnie :ok:

 

W skodzie tego nie widać. Na schodzący model (Kodiaq) dają 4 % opustu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.11.2023 o 12:21, zinger napisał(a):

Jak pisalem, Tuscon mi sie z zewn nie podoba zbytnio, w sordku nie siedzialem. Ale moze, z braku laku... Tylko wyskakiwac z 200tys na cos, co sie srednio widzi, sam juz nie wiem :bzik:

 

Ciężko chociaż raz przeczytać, co się napisało? Co za bełkot. I co to jest "Tuscon"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, zinger napisał(a):

Tuscon czy Tucson, jeden ... :palacz:

A propos Tuksona, to właśnie wyszedl na prowadzenie po blizszym zapoznaniu sie z autem i sporych rabatach jakienteraz H daje.

 

Nie jeden ..., tylko miasto w Arizonie. Tak jak Santa Fe w Nowym Meksyku. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, zinger napisał(a):

Te czasy mam już za sobą, dzieci praktycznie odchowane, na wakacje nie wożę połowy domu ;)

 

Nic nie trzeba wozić żeby w dużym aucie się czuć lepiej niż w małym.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Ryb napisał(a):

 

Nie znam nikogo, kto uznałby spontanicznie, że nagle potrzebuje mniej komfortu. 

 

Nastepny :facepalm:

Auto klasy Tucson/Sportage oferuje mi odpowiednią ilość komforu. I z niczego nie rezygnuje w.moim przypadku.

Dlaczego nie kupiłeś Maybacha zamiast Jaga? Chyba mi nie powiesz, że w Jagu masz więcej komfortu :hmm:

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, zinger napisał(a):

Nastepny :facepalm:

Auto klasy Tucson/Sportage oferuje mi odpowiednią ilość komforu. I z niczego nie rezygnuje w.moim przypadku.

 

Jak nie spróbujesz i się nie przyzwyczaisz to nie wiesz z czego rezygnujesz.

 

 

Teraz, zinger napisał(a):

Dlaczego nie kupiłeś Maybacha zamiast Jaga? Chyba mi nie powiesz, że w Jagu masz więcej komfortu :hmm:

 

Nie mam. Po prostu nie ma większego Jaga. Gdyby był to bym w niego celował*.

 

 

 

 

 

* Gdy kupowałem mojego pierwszego Jaga to X7 dopiero wchodziło na rynek a GLSa nie chciałem bo ma takiego mój kolega. Bentleye i Maybachy są poza budżetem. Q7 mi się nie podoba. Potem się przyzwyczaiłem do Jaga i żałuję, że ubili projekt J-Pace, który miał być większy od F-Pace i konkurentem tamtych.

Tak czy siak, nie mam zamiaru kwestionować faktu, że tamte są bardziej komfortowe.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Ryb napisał(a):

 

Jak nie spróbujesz i się nie przyzwyczaisz to nie wiesz z czego rezygnujesz.

 

 

 

Nie mam. Po prostu nie ma większego Jaga. Gdyby był to bym w niego celował*.

 

 

 

 

 

* Gdy kupowałem mojego pierwszego Jaga to X7 dopiero wchodziło na rynek a GLSa nie chciałem bo ma takiego mój kolega. Bentleye i Maybachy są poza budżetem. Q7 mi się nie podoba. Potem się przyzwyczaiłem do Jaga i żałuję, że ubili projekt J-Pace, który miał być większy od F-Pace i konkurentem tamtych.

Tak czy siak, nie mam zamiaru kwestionować faktu, że tamte są bardziej komfortowe.

 

 

Ja nie kwestionuje, po prostu nie chce aż tak dużego auta, a i cena pewnie wyzsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, zinger napisał(a):

Ja nie kwestionuje, po prostu nie chce aż tak dużego auta

 

:ok:

 

4 minuty temu, zinger napisał(a):

 

a i cena pewnie wyzsza.

 

A to na pewno. Zobacz X5/X7 czy GLE/GLS. Do połowy ten sam samochód, potem tylko trochę więcej bagażnika a cena wywalona w kosmos zupelnie nieadekwatnie do tej dodatkowej blachy, bo dają metr prestiżu więcej, a to bardzo drogi towar.

;]

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Ryb napisał(a):

 

:ok:

 

 

A to na pewno. Zobacz X5/X7 czy GLE/GLS. Do połowy ten sam samochód, potem tylko trochę więcej bagażnika a cena wywalona w kosmos zupelnie nieadekwatnie do tej dodatkowej blachy, bo dają metr prestiżu więcej, a to bardzo drogi towar.

;]

 

 

Nie wiem, jak by wyglądało porównanie w przypadku Jag E do F i F do J (ktory tak i nie wszedł)

ale

wedlug mnie, porównując „to co daje samochod” do ceny

w przypadku BMW - X3/X5 i Merca GLC/GLE do tego większego jest sens dopłacić, ale juz do X7 / GLS juz nie… szczególnie do GLS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, akisel napisał(a):

Nie wiem, jak by wyglądało porównanie w przypadku Jag E do F i F do J (ktory tak i nie wszedł)

ale

wedlug mnie, porównując „to co daje samochod” do ceny

w przypadku BMW - X3/X5 i Merca GLC/GLE do tego większego jest sens dopłacić, ale juz do X7 / GLS juz nie… szczególnie do GLS

 

W sumie to coś w tym jest bo X5/X7 i GLE/GLS to ta sama klasa tylko dodali trochę więcej bagażnika. Tak jak pisałem, policzyli cenę głównie za ten metr prestiżu więcej.

:ok:

 

EDIT:

Jag J miał być zupełnie innym modelem, większym niż F. Z kolei między E a F też jest duża różnica bo auta mają zupełnie inną koncepcję napędu (w E silnik poprzecznie i dołączany tył w F silnik wzdłużnie i dołączany przód) i nadwozie (E jest ze stali a F z aluminium). Co je łączy to duża szerokość wnętrza, dzięki czemu E-Pace z przodu wydaje sie równie przestronny jak F-Pace i prowadzenie, które udało się bardzo dobrze zestroić w E mimo gorszej z założenia koncepcji napędu. Ja w sumie przesiadam się z F na E bez żalu, bo ten drugi też potrafi dać mnóstwo przyjemności z jazdy.

:ok:

 

Edytowane przez Ryb
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.11.2023 o 18:56, zinger napisał(a):

Tuscon czy Tucson, jeden ... :palacz:

A propos Tuksona, to właśnie wyszedl na prowadzenie po blizszym zapoznaniu sie z autem i sporych rabatach jakienteraz H daje.

 

Bedzie Pan Zadowolony.

 

Jeżdże Tucsonem od VIII 2022. Wersja HEV Platinum. Przejechane 45tys i najmniejszych problemów, nawet klocki jeszcze 3/4 trzymają.

Rabaty dzisiaj faktycznie zacne ale to dlatego ze za 3 m-ce lifting (głównie środka). Rok temu za 230KM HEV Platinum z wszystkimi dodatkami wyszło 165 tys dzisiaj po rabacie pewnie ok 200

404443636_1282559576474336_3239849755873500839_n.jpg

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, xkowal napisał(a):

 

Bedzie Pan Zadowolony.

 

Jeżdże Tucsonem od VIII 2022. Wersja HEV Platinum. Przejechane 45tys i najmniejszych problemów, nawet klocki jeszcze 3/4 trzymają.

Rabaty dzisiaj faktycznie zacne ale to dlatego ze za 3 m-ce lifting (głównie środka). Rok temu za 230KM HEV Platinum z wszystkimi dodatkami wyszło 165 tys dzisiaj po rabacie pewnie ok 200

404443636_1282559576474336_3239849755873500839_n.jpg

Widziałem, zewn w zasadzie bez zmian, środek pod Sportage ale ten obecny też mi w sumie pasuje.

 

Przez rok ceny poszły jakieś 50k w górę, że za 165 kupowałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, zinger napisał(a):

Widziałem, zewn w zasadzie bez zmian, środek pod Sportage ale ten obecny też mi w sumie pasuje.

 

Przez rok ceny poszły jakieś 50k w górę, że za 165 kupowałeś?

 

Na to wygląda że 50k

  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.11.2023 o 08:38, Ryb napisał(a):

W sumie to coś w tym jest bo X5/X7 i GLE/GLS to ta sama klasa tylko dodali trochę więcej bagażnika.

Na pewno?
Bo może to tak jak w Oplu z Signum i Vectrą C np. liftback?
Signum jest na płycie kombi (inny rozstaw osi) i różnica z tyłu w miejscu jest duuuża względem Vectry C sedan/liftback.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, AstraC napisał(a):

Na pewno?
Bo może to tak jak w Oplu z Signum i Vectrą C np. liftback?
Signum jest na płycie kombi (inny rozstaw osi) i różnica z tyłu w miejscu jest duuuża względem Vectry C sedan/liftback.

 

Ale oczywiście tam też różnica potrafi być duża, nie wspominając o konfiguracjach czteroosobowych gdzie z tyłu jest prawdziwy salonik. Ale nadal w wersji normalnej, pięcioosobowej jest to do połowy takie samo auto. Ten wydłużony tył jest oczywiście coś wart ale patrząc na różnicę cenową to ja mam wątpliwości czy aż tyle.

:ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

A propos 'ciekawych ofert':

Teść zaczyna rozglądać się za nowym autem i o dziwo spodobała mu się toyota yaris cross 💩. No więc umówił się w salonie z handlowcem, żeby porozmawiać o ewentualnym zakupie, stawił się o umówionej godzinie, a pan handlowiec okazało się, że miał akurat pilniejsze sprawy, bo "pojechał na jazdę próbną" :facepalm:. Inny typ na miejscu szczęśliwie dał się oderwać od przeglądania internetu i pokazał auto. I teraz przechodzimy do oferty: auto w wersji hybrydowej kosztuje circa 110k PLN salon 'daje' łaskawie 8k PLN rabatu ALE, UWAGA - żeby go otrzymać trzeba dokupić drugi komplet kół za.... zgadliście 8k PLN (koła warte max 4k).

Ja wiem, że toyota ma w d... klientów indywidualnych, bo sprzedają swoje przewartościowane i rdzewiejące padła do flot, no ale litości. :pukpuk:

Mam nadzieję, że wybiłem teściowi z głowy tego pokraka, bo za te pieniądze już można kupić w miarę normalne auto. Jutro ma jechać oglądać kijanę.

  • Lubię to 4
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, iwik napisał(a):

A propos 'ciekawych ofert':

Teść zaczyna rozglądać się za nowym autem i o dziwo spodobała mu się toyota yaris cross 💩. No więc umówił się w salonie z handlowcem, żeby porozmawiać o ewentualnym zakupie, stawił się o umówionej godzinie, a pan handlowiec okazało się, że miał akurat pilniejsze sprawy, bo "pojechał na jazdę próbną" :facepalm:. Inny typ na miejscu szczęśliwie dał się oderwać od przeglądania internetu i pokazał auto. I teraz przechodzimy do oferty: auto w wersji hybrydowej kosztuje circa 110k PLN salon 'daje' łaskawie 8k PLN rabatu ALE, UWAGA - żeby go otrzymać trzeba dokupić drugi komplet kół za.... zgadliście 8k PLN (koła warte max 4k).

Ja wiem, że toyota ma w d... klientów indywidualnych, bo sprzedają swoje przewartościowane i rdzewiejące padła do flot, no ale litości. :pukpuk:

Mam nadzieję, że wybiłem teściowi z głowy tego pokraka, bo za te pieniądze już można kupić w miarę normalne auto. Jutro ma jechać oglądać kijanę.

 

Pewnie jakis handlowiec praktykant ;] Wystarczylo powiedziec, ze rabatow brak, ale w gratisie kolka zimowe za 8kPLN i juz byscie podpisywali umowe ;)

A na serio, to Mazda tez miala taki model sprzedazy, ceny sztywne ale mozna bylo wynegocjowac jakies kola, pakiet wyposazenia, czy akcesoria.

Osobiscie wole takie podejscie, gdzie sprawa jest jasna niz handel rodem z tureckeigo bazaru w markach Premium.

Potem ludzie sie naczytaja w internecie, ze ktos inny dostal 30% rabatu i tylko sie frustruja...

Tylko, ze sami kupili biedna 3-ke, a ten ktos inny wypasiona 7-ke z wyprzedazy rocznika ;] 

PS. Jaka hybryde kupisz w Kia za 110kPLN?

 

Edytowane przez Maciej__
  • Lubię to 4
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Maciej__ napisał(a):

PS. Jaka hybryde kupisz w Kia za 110kPLN?

Nie napisałem, że hybrydę, tylko że lepszy samochód.

 

Mnie też się najbardziej podoba model sprzedaży tesli, gdzie nie muszę gadać z jakimś bucem (i płacić w cenie auta na jego pensję), który siedzi tam za karę i mnie olewa, gdy nie zamawiam u niego 20 aut.

Edytowane przez iwik
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Maciej__ napisał(a):

 

Z automatem moze byc ciezko...

Tyle samo co yaris kosztuje xceed 1.5 w automacie - jakby 'trochę' inna klasa samochodu. Teść robi tak mało kilometrów, że jest totalnie bez znaczenia, czy auto pali 4, czy 8 litrów.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle samo co yaris kosztuje xceed 1.5 w automacie - jakby 'trochę' inna klasa samochodu. Teść robi tak mało kilometrów, że jest totalnie bez znaczenia, czy auto pali 4, czy 8 litrów.
Yaris cross to pokraka, ale naprawdę tym napędem się przyjemnie jeździ i mało pali w mieście. Jeździłem bo z żoną chodzimy po salonach i przymierzamy się do zakupu Suvika.
Jak z wyglądu mnie odrzuca tak słynna niezawodność sprawia że trochę mnie kusi ta pokraka
Kia Optima 2018r miałem, i byłem bardzo niezadowolony z silnika, skrzyni i wyciszenia - nie chce drugi raz , nawet w salonie nie byłem chociaż wygląd Xceeda jest zachęcający

Wysłane z mojego motorola edge 30 neo przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, pejus1982 napisał(a):

Tydzień temu dostałem ofertę na Yarisa Cross comfort plus pakiet tech za 106kzł. Hybryda, rabat flotowy.

jakieś mies. temu kolega z pracy rozważał Yarisa Cross w Hybrydzie za lekko ponad 110kzł . Po przejechaniu kilkunastu km stwierdził , że to auto jest dla PH , bo jest głośne ( CVT ) i mega twarde plastiki . Ostatecznie kupił CH-R 1.8 122km hybryda za niecałe 130kzł , ale to skok o klasę albo 2 wyżej  jeśli chodzi o wykończenie , miejsca minimalnie więcej jak stwierdził . na krótkich trasach po 3-mieście pali mu "normalnie " czyli 6.5-6.9l z 2kkm 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, mmaciejosss napisał(a):

jakieś mies. temu kolega z pracy rozważał Yarisa Cross w Hybrydzie za lekko ponad 110kzł . Po przejechaniu kilkunastu km stwierdził , że to auto jest dla PH , bo jest głośne ( CVT ) i mega twarde plastiki . Ostatecznie kupił CH-R 1.8 122km hybryda za niecałe 130kzł , ale to skok o klasę albo 2 wyżej  jeśli chodzi o wykończenie , miejsca minimalnie więcej jak stwierdził . na krótkich trasach po 3-mieście pali mu "normalnie " czyli 6.5-6.9l z 2kkm 


Ostatecznie kupiliśmy nowego CH-R - jak dla mnie to auto jest dramatyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.