Skocz do zawartości

TURBO zrób Se sam


Tommi

Rekomendowane odpowiedzi

> No wlasnie, ja jakbym takie cos zamontowal to nawet bym sie tym nie chwalil

chciałem pomóc koledze który pytał i pokazałem jedną z wielu mozliwości rozwiązania tego problemu zlosnik.gif

teraz jakbym turbił kolejne auto to bym zrobił normalny dolot z rury nierdzewnej z przejściówką na samym końcu jako jeden element. A u mnie to działało i nic sie z tym nie działo (a że ja jestem leniwy człowiek), to poprostu tego nie ruszałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie lepiej takie kolanko redukcyjne ?

> http://fmic.pl/category.php?id_category=19&p=2

redukcję potrzebuję sztywne nie silikonowe.

A co do roboty "druta"

Kiedyś pewien motocyklista wypowiadał się o innych a raczej wyzywał ich i beształ że jeżdżą w krótkich spodenkach,jeansach,halówkach itp.

Że oni wszyscy nie zasługują na miano motocyklisty.

Że powinno się jeździć tylko w skórach,usztywnionych butach,żółwiach itp.

A sam jeździł i zachowywał się jak cham.

Tu jest podobnie jedni są profi a inni nie.

Niektórzy przekładają bezawaryjność i wtedy oczywiście nie ma miejsca na półśrodki.

Ja zaczynając przerabiać samochód nigdy nie planowałem go do zagranicznych wojaży.

A najważniejsze z tego wszystkiego to przede wszystkim frajda z tego co robimy.

I bez urazy ale to PROFI niektórym niestety zjadło całą frajdę z tego co robią.

A jeśli chodzi o to czego się nie robi to ja uważam że nie oszczędza się na drążkach kierowniczych,hamulcach,oponach itp rzeczach.

Używając kawałka plastiku w dolocie oprócz naruszenia dumy fachowej roboty niczemu ani nikomu nie zagrażam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> redukcję potrzebuję sztywne nie silikonowe.

wyspawaj, wytocz czy kup... jeden uj

> A co do roboty "druta"

> Kiedyś pewien motocyklista wypowiadał się o innych a raczej wyzywał ich i beształ że jeżdżą w

> krótkich spodenkach,jeansach,halówkach itp.

> Że oni wszyscy nie zasługują na miano motocyklisty.

> Że powinno się jeździć tylko w skórach,usztywnionych butach,żółwiach itp.

i ma racje ok.gif

> A sam jeździł i zachowywał się jak cham.

jego brocha czy cham czy nie i jak jezdzi... natomiast napewno ma racje co do ubioru motocyklisty

> Tu jest podobnie jedni są profi a inni nie.

jak pisałem mozna zrobic profi i tanio

> Niektórzy przekładają bezawaryjność i wtedy oczywiście nie ma miejsca na półśrodki.

> Ja zaczynając przerabiać samochód nigdy nie planowałem go do zagranicznych wojaży.

> A najważniejsze z tego wszystkiego to przede wszystkim frajda z tego co robimy.

oczywiscie ok.gif

> I bez urazy ale to PROFI niektórym niestety zjadło całą frajdę z tego co robią.

dziwna teoria... ale niektórym (róznież mi) zabrakło checi na ładowanie kasy w sc/cc

> A jeśli chodzi o to czego się nie robi to ja uważam że nie oszczędza się na drążkach

> kierowniczych,hamulcach,oponach itp rzeczach.

na tym napewno sie nie oszczedza

> Używając kawałka plastiku w dolocie oprócz naruszenia dumy fachowej roboty niczemu ani nikomu nie

> zagrażam.

to obciach rure od sracza wsadzac do samochodu. kurde zlitujcie sie zrobienie profi redukcji to koszt ze 30 zł. podobne redukcje mozna kupic nawet ze stozkiem ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co do roboty "druta"

> Kiedyś pewien motocyklista wypowiadał się o innych a raczej wyzywał ich i beształ że jeżdżą w

> krótkich spodenkach,jeansach,halówkach itp.

> Że oni wszyscy nie zasługują na miano motocyklisty.

> Że powinno się jeździć tylko w skórach,usztywnionych butach,żółwiach itp.

>i ma racje

No cóż i tu się z tobą nie zgodzę.

Jak i z nim.

Ale oczywiście każdy może mieć swoje zdanie.

No dobra a teraz jeszcze nna temat wydechu.

Jaki przekrój pod turbo.

Wstępnie zrobiłem z fi45 +kat+2Xprzelot.

Zmieniać z czasem na pełną 50ke z samym katalizatorem?

Nie chciałbym aby było bardzo głośno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zdjęć za dużo nie zrobiłem podczas prac.

Jutro dorzucę spod maski.

c35e13036b77fc6am.jpg

7eb0b6686548c219m.jpg

a filmik na razie tylko taki.

Korzystam z nich przy strojeniu.Bo podczas jazdy nie nadążam na wszystko patrzeć.

4 bieg od 3tyś do 6tyś pod sporą górkę górkę.

Cóż pewnie inne seje turbo chodzą trochę lepiej.

Ale mój nie jest na przelocie,dzięki czemu jest dość cicho w środku.

Oraz śmiga na LPG(wiem wiem dla niektórych to ZŁO)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zdjęć za dużo nie zrobiłem podczas prac.

> Jutro dorzucę spod maski.

> a filmik na razie tylko taki.

> Korzystam z nich przy strojeniu.Bo podczas jazdy nie nadążam na wszystko patrzeć.

> 4 bieg od 3tyś do 6tyś pod sporą górkę górkę.

>

> Cóż pewnie inne seje turbo chodzą trochę lepiej.

> Ale mój nie jest na przelocie,dzięki czemu jest dość cicho w środku.

> Oraz śmiga na LPG(wiem wiem dla niektórych to ZŁO)

zrób filmik z widokiem na licznik. i odetkaj wydech to będzie lepiej, troche moim zdaniem za cienkie te rurki są zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zdjęć za dużo nie zrobiłem podczas prac.

> Jutro dorzucę spod maski.

> a filmik na razie tylko taki.

> Korzystam z nich przy strojeniu.Bo podczas jazdy nie nadążam na wszystko patrzeć.

> 4 bieg od 3tyś do 6tyś pod sporą górkę górkę.

>

> Cóż pewnie inne seje turbo chodzą trochę lepiej.

> Ale mój nie jest na przelocie,dzięki czemu jest dość cicho w środku.

> Oraz śmiga na LPG(wiem wiem dla niektórych to ZŁO)

podoba mi sie ale to zwęszka na wydechu czy tak zdjecie zniekształca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> podoba mi sie ale to zwęszka na wydechu czy tak zdjecie zniekształca

Zwężki nie ma trochę wina zdjęcia.Wydech w najwęższym miejscu ma 45.

Jak nic nie wybuchnie to wydech trochę poprawię bo teraz robiłem z tego co akurat miałem dlatego niezbyt to wygląda.

Ale przynajmniej normalnie filtr oleju mogę odkręcić.

Nie chciałbym go jakoś strasznie "odtykać"bo jeżdżę nim na co dzień jak i w krótsze trasy.Więc buczący wydech nie za bardzo dla mnie.

Jak już ostatecznie wystroję to zrobię z licznika.

No czasem przelecę po Rzgowskiej zlosnik.gif

IC za twoją poradą z któregoś posta AHAMAY ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zwężki nie ma trochę wina zdjęcia.Wydech w najwęższym miejscu ma 45.

> Jak nic nie wybuchnie to wydech trochę poprawię bo teraz robiłem z tego co akurat miałem dlatego

> niezbyt to wygląda.

> Ale przynajmniej normalnie filtr oleju mogę odkręcić.

> Nie chciałbym go jakoś strasznie "odtykać"bo jeżdżę nim na co dzień jak i w krótsze trasy.Więc

> buczący wydech nie za bardzo dla mnie.

> Jak już ostatecznie wystroję to zrobię z licznika.

> No czasem przelecę po Rzgowskiej

powiem ci u mnie po załorzeniu Turbo wydech jest bardzo cichy i chodzi jak seryjne auto yay.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He He

Nawet się ostatnio zastanawiałem nad wymianą opon bo trochę mi za twardo na A539.A felg też mam 8szt.

A zastanawiam się czy jednego całego kompletu nie dać do piaskowania i malowania proszkowego.

Ale wtedy jeden komplet musiałbym opchnąć bo nie grzeszę jakoś ostatnio groszem.

Jak by co to będzie na giełdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> He He

> Nawet się ostatnio zastanawiałem nad wymianą opon bo trochę mi za twardo na A539.A felg też mam

> 8szt.

> A zastanawiam się czy jednego całego kompletu nie dać do piaskowania i malowania proszkowego.

> Ale wtedy jeden komplet musiałbym opchnąć bo nie grzeszę jakoś ostatnio groszem.

> Jak by co to będzie na giełdzie.

Nie trzeba ja sobie sam bym je odnowil:) byleby tylko proste byly, tak ze jak cos to pisz na priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja mam zasilanie wziete od świni i tak samo podlanczałem jak cie stroilem.

Nie klam, miales w zapalniczce hehehe 270751858-jezyk.gif

A tak na powaznie to teraz mam w zapalniczce i plus bezposrednio do aku ale mi sie kable walaja i musze to jakos podlaczyc i pochowac zlosnik.gif

Powiedz mi 12+ do swini to jest po stacyjce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie klam, miales w zapalniczce hehehe

> A tak na powaznie to teraz mam w zapalniczce i plus bezposrednio do aku ale mi sie kable walaja i

> musze to jakos podlaczyc i pochowac

> Powiedz mi 12+ do swini to jest po stacyjce?

jak to curfa z zapalniczki ?! co ty gadasz?

ta po stacyjce ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie pytanie za 100 punktow

> Jak macie u siebie podlaczone afry? Tzn gdzie masa i plusy, do czego zeby nie bylo przeklaman

Wszystko znajdziesz pod centralnym panelem na listwie złączników:

+12V stałe z przełącznika od awaryjnych

+ 12V po stacyjce z tego co pamiętam z przycisku ogrzewania tylniej szyby

+ 12V po pozycji z przycisku przeciwmgielnego tylniego

Masa bezpośrednio do budy (pod deską - pod radiem jest jakaś masa i tam się wpiąłem)

Miernik w łape i mierzysz zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie trza az takich wygibasów

Pewnie że nie trzeba ale

Główny plus idzie mi pod licznikiem bo aku mam w bagażniku.

Przekaźnik po stacyjce mam do zasilania wszystkich dodatkowych zegarów więc go wykorzystałem też do AFRu

Trzeba po prostu zrobić tak aby było dobrze-najlepiej jak najmniejszym nakładem pracy i środków grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Spoko, bez nerwow

> Zaraz ide podlaczyc pod kable z kompa

Jak mialem podlaczone zasilanie po stacyjce a mase "gdzies tam" to mialem inne wskazania od tych na logach w ECU M. ale gdy mase podlaczylem razem z masa kompa i swini to wskazania sie pokrywaja ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak mialem podlaczone zasilanie po stacyjce a mase "gdzies tam" to mialem inne wskazania od tych

> na logach w ECU M. ale gdy mase podlaczylem razem z masa kompa i swini to wskazania sie

> pokrywaja

Wskaznik podlaczony ok.gif

Masa do ecu mastera, plus bezposrednio do aku plus po stacyjce bezposrednio do krzynki bepiecznikow, nic sie nie zmienilo od poprzedniego razu zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy warto eksperymentować z świecami pod turbo.

> Czy o fabrycznej ciepłocie wystarczą.

ja mam fabryczne, ale jak się idzie w duże moce to ludzie stosują świece o niższej wartości cieplnej. Ja osobiście nie wiem co to daje, niższą temp spalania? Nie wiem niech sie ktoś wypowie mądrzejszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej optymalne spalanie mieszanki, wolniejsze wypalanie się elektrod, brak strat mocy od przegrzania materiału...i ryzyka, że Ci w T elektroda się upalić może grinser006.gif itd. Seryjne świece w trochę podłubanym N/A nie wyrabiają, a co dopiero w T wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bardziej optymalne spalanie mieszanki, wolniejsze wypalanie się elektrod, brak strat mocy od

> przegrzania materiału...i ryzyka, że Ci w T elektroda się upalić może itd. Seryjne świece w

> trochę podłubanym N/A nie wyrabiają, a co dopiero w T

Może dać takie świece jak są w T-JET one są trochę zimniejsze i przewidziane do podobnej mocy i konstrukcji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zostaję przy świecach oryginalnych.

Wklejam filmik z licznika.

Licznik idealnie zgrany z nawigacją więc nie przekłamuje.

Średnia z paru pomiarów wychodzi mi ok 7.5s do setki A najlepszy czas 7s.

Ale jak patrze na swój filmik to sporo tracę przy zmianie biegów.

Za wolno i odruchowo popuszczam gaz przy zmianach.

Z tego co porównywałem to inne turbafki chodzą trochę lepiej.

Ale mój nie jest wybebeszony+jakieś graty w bagażniku + pełny wydech.

Ale nad wydechem jeszcze kiedyś popracuję.

No i cały czas na LPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To zostaję przy świecach oryginalnych.

> Wklejam filmik z licznika.

>

> Licznik idealnie zgrany z nawigacją więc nie przekłamuje.

> Średnia z paru pomiarów wychodzi mi ok 7.5s do setki A najlepszy czas 7s.

> Ale jak patrze na swój filmik to sporo tracę przy zmianie biegów.

> Za wolno i odruchowo popuszczam gaz przy zmianach.

> Z tego co porównywałem to inne turbafki chodzą trochę lepiej.

> Ale mój nie jest wybebeszony+jakieś graty w bagażniku + pełny wydech.

> Ale nad wydechem jeszcze kiedyś popracuję.

> No i cały czas na LPG

Z całego zamieszania z moim własnym autem zapomniałem pogratulować ok.gif

Biegi zmieniasz tak jak ja, czyli jak ostatnia pipa rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z całego zamieszania z moim własnym autem zapomniałem pogratulować

> Biegi zmieniasz tak jak ja, czyli jak ostatnia pipa

HE HE dzięki masz pifko u mnie za to hehe.gif

Ale ćwiczę

Już mi przeszedł moment strachu przed kabumem i coraz mniej go oszczędzam.

Ostatnio przez całą dwójkę piszczał zlosnik2.gif

nie spodziewałem się że tak potrafi.

A tak z innej beki.

Ile wytrzymuje seryjne sprzęgło od 1.2 16V

Wydaję mi się że takie mam.

Na razie nie wygląda na to aby było za słabe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> HE HE dzięki masz pifko u mnie za to

> Ale ćwiczę

> Już mi przeszedł moment strachu przed kabumem i coraz mniej go oszczędzam.

> Ostatnio przez całą dwójkę piszczał

> nie spodziewałem się że tak potrafi.

Po pewnym czasie zacznie Ci to bardziej przeszkadzać niż rajcować grinser006.gifhehe.gifhehe.gifhehe.gif

Mi nawet na 3-ce gubił trakcję np. przy wyprzedzaniu kogoś... ech, brakuje mi tego frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

siemka

wczoraj po rozmowie z lamparem i jordanem, wpadł pomysł nad zmiana tubriny na K04 lub K04s. pytanie czy taka turbina bedzie dobra pod silnik 1.1, gdzie mozna szukac takich turbin??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> siemka

> wczoraj po rozmowie z lamparem i jordanem, wpadł pomysł nad zmiana tubriny na K04 lub K04s. pytanie

> czy taka turbina bedzie dobra pod silnik 1.1, gdzie mozna szukac takich turbin??

Chyba chodzi Ci o k03s

Wszystko z wzdluznych vw/audi 1,8T od mocy bodajrze 160 koni zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.