fendt180 Napisano 14 Maja 2012 Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 > oj dobra tam. mozna to pomalować na czarno i nikt sie nawet nie skapnie co to jest No wlasnie, ja jakbym takie cos zamontowal to nawet bym sie tym nie chwalil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 14 Maja 2012 Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 > No wlasnie, ja jakbym takie cos zamontowal to nawet bym sie tym nie chwalil chciałem pomóc koledze który pytał i pokazałem jedną z wielu mozliwości rozwiązania tego problemu teraz jakbym turbił kolejne auto to bym zrobił normalny dolot z rury nierdzewnej z przejściówką na samym końcu jako jeden element. A u mnie to działało i nic sie z tym nie działo (a że ja jestem leniwy człowiek), to poprostu tego nie ruszałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 14 Maja 2012 Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 > nie lepiej takie kolanko redukcyjne ? > http://fmic.pl/category.php?id_category=19&p=2 redukcję potrzebuję sztywne nie silikonowe. A co do roboty "druta" Kiedyś pewien motocyklista wypowiadał się o innych a raczej wyzywał ich i beształ że jeżdżą w krótkich spodenkach,jeansach,halówkach itp. Że oni wszyscy nie zasługują na miano motocyklisty. Że powinno się jeździć tylko w skórach,usztywnionych butach,żółwiach itp. A sam jeździł i zachowywał się jak cham. Tu jest podobnie jedni są profi a inni nie. Niektórzy przekładają bezawaryjność i wtedy oczywiście nie ma miejsca na półśrodki. Ja zaczynając przerabiać samochód nigdy nie planowałem go do zagranicznych wojaży. A najważniejsze z tego wszystkiego to przede wszystkim frajda z tego co robimy. I bez urazy ale to PROFI niektórym niestety zjadło całą frajdę z tego co robią. A jeśli chodzi o to czego się nie robi to ja uważam że nie oszczędza się na drążkach kierowniczych,hamulcach,oponach itp rzeczach. Używając kawałka plastiku w dolocie oprócz naruszenia dumy fachowej roboty niczemu ani nikomu nie zagrażam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 14 Maja 2012 Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 > redukcję potrzebuję sztywne nie silikonowe. wyspawaj, wytocz czy kup... jeden uj > A co do roboty "druta" > Kiedyś pewien motocyklista wypowiadał się o innych a raczej wyzywał ich i beształ że jeżdżą w > krótkich spodenkach,jeansach,halówkach itp. > Że oni wszyscy nie zasługują na miano motocyklisty. > Że powinno się jeździć tylko w skórach,usztywnionych butach,żółwiach itp. i ma racje > A sam jeździł i zachowywał się jak cham. jego brocha czy cham czy nie i jak jezdzi... natomiast napewno ma racje co do ubioru motocyklisty > Tu jest podobnie jedni są profi a inni nie. jak pisałem mozna zrobic profi i tanio > Niektórzy przekładają bezawaryjność i wtedy oczywiście nie ma miejsca na półśrodki. > Ja zaczynając przerabiać samochód nigdy nie planowałem go do zagranicznych wojaży. > A najważniejsze z tego wszystkiego to przede wszystkim frajda z tego co robimy. oczywiscie > I bez urazy ale to PROFI niektórym niestety zjadło całą frajdę z tego co robią. dziwna teoria... ale niektórym (róznież mi) zabrakło checi na ładowanie kasy w sc/cc > A jeśli chodzi o to czego się nie robi to ja uważam że nie oszczędza się na drążkach > kierowniczych,hamulcach,oponach itp rzeczach. na tym napewno sie nie oszczedza > Używając kawałka plastiku w dolocie oprócz naruszenia dumy fachowej roboty niczemu ani nikomu nie > zagrażam. to obciach rure od sracza wsadzac do samochodu. kurde zlitujcie sie zrobienie profi redukcji to koszt ze 30 zł. podobne redukcje mozna kupic nawet ze stozkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 14 Maja 2012 Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 > A co do roboty "druta" > Kiedyś pewien motocyklista wypowiadał się o innych a raczej wyzywał ich i beształ że jeżdżą w > krótkich spodenkach,jeansach,halówkach itp. > Że oni wszyscy nie zasługują na miano motocyklisty. > Że powinno się jeździć tylko w skórach,usztywnionych butach,żółwiach itp. >i ma racje No cóż i tu się z tobą nie zgodzę. Jak i z nim. Ale oczywiście każdy może mieć swoje zdanie. No dobra a teraz jeszcze nna temat wydechu. Jaki przekrój pod turbo. Wstępnie zrobiłem z fi45 +kat+2Xprzelot. Zmieniać z czasem na pełną 50ke z samym katalizatorem? Nie chciałbym aby było bardzo głośno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 26 Maja 2012 Udostępnij Napisano 26 Maja 2012 Uruchomiłem wreście moją turbinkę. Jak dla mnie to śmiga bardzo zajebiaszczo. Powiem szczerze że nawet się nie spodziewałem że będzie tak fajnie. Mam nadzieje że nie wybuchnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 26 Maja 2012 Udostępnij Napisano 26 Maja 2012 > Uruchomiłem wreście moją turbinkę. > Jak dla mnie to śmiga bardzo zajebiaszczo. > Powiem szczerze że nawet się nie spodziewałem że będzie tak fajnie. > Mam nadzieje że nie wybuchnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
juliusz64 Napisano 27 Maja 2012 Udostępnij Napisano 27 Maja 2012 > Uruchomiłem wreście moją turbinkę. > Jak dla mnie to śmiga bardzo zajebiaszczo. > Powiem szczerze że nawet się nie spodziewałem że będzie tak fajnie. > Mam nadzieje że nie wybuchnie. Nagraj jakiś filmik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 27 Maja 2012 Udostępnij Napisano 27 Maja 2012 > Uruchomiłem wreście moją turbinkę. > Jak dla mnie to śmiga bardzo zajebiaszczo. > Powiem szczerze że nawet się nie spodziewałem że będzie tak fajnie. > Mam nadzieje że nie wybuchnie. Zdjęcia!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 27 Maja 2012 Udostępnij Napisano 27 Maja 2012 Zdjęć za dużo nie zrobiłem podczas prac. Jutro dorzucę spod maski. a filmik na razie tylko taki. Korzystam z nich przy strojeniu.Bo podczas jazdy nie nadążam na wszystko patrzeć. 4 bieg od 3tyś do 6tyś pod sporą górkę górkę. Cóż pewnie inne seje turbo chodzą trochę lepiej. Ale mój nie jest na przelocie,dzięki czemu jest dość cicho w środku. Oraz śmiga na LPG(wiem wiem dla niektórych to ZŁO) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 27 Maja 2012 Udostępnij Napisano 27 Maja 2012 > Zdjęć za dużo nie zrobiłem podczas prac. > Jutro dorzucę spod maski. > a filmik na razie tylko taki. > Korzystam z nich przy strojeniu.Bo podczas jazdy nie nadążam na wszystko patrzeć. > 4 bieg od 3tyś do 6tyś pod sporą górkę górkę. > > Cóż pewnie inne seje turbo chodzą trochę lepiej. > Ale mój nie jest na przelocie,dzięki czemu jest dość cicho w środku. > Oraz śmiga na LPG(wiem wiem dla niektórych to ZŁO) zrób filmik z widokiem na licznik. i odetkaj wydech to będzie lepiej, troche moim zdaniem za cienkie te rurki są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 27 Maja 2012 Udostępnij Napisano 27 Maja 2012 dobry icek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 27 Maja 2012 Udostępnij Napisano 27 Maja 2012 > zrób filmik z widokiem na licznik. i odetkaj wydech to będzie lepiej, troche moim zdaniem za > cienkie te rurki są Nooo IMO cienki ten wydech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 27 Maja 2012 Udostępnij Napisano 27 Maja 2012 > Zdjęć za dużo nie zrobiłem podczas prac. > Jutro dorzucę spod maski. > a filmik na razie tylko taki. > Korzystam z nich przy strojeniu.Bo podczas jazdy nie nadążam na wszystko patrzeć. > 4 bieg od 3tyś do 6tyś pod sporą górkę górkę. > > Cóż pewnie inne seje turbo chodzą trochę lepiej. > Ale mój nie jest na przelocie,dzięki czemu jest dość cicho w środku. > Oraz śmiga na LPG(wiem wiem dla niektórych to ZŁO) podoba mi sie ale to zwęszka na wydechu czy tak zdjecie zniekształca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 27 Maja 2012 Udostępnij Napisano 27 Maja 2012 OT: Na Rzgowskiej testujesz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 27 Maja 2012 Udostępnij Napisano 27 Maja 2012 > podoba mi sie ale to zwęszka na wydechu czy tak zdjecie zniekształca Zwężki nie ma trochę wina zdjęcia.Wydech w najwęższym miejscu ma 45. Jak nic nie wybuchnie to wydech trochę poprawię bo teraz robiłem z tego co akurat miałem dlatego niezbyt to wygląda. Ale przynajmniej normalnie filtr oleju mogę odkręcić. Nie chciałbym go jakoś strasznie "odtykać"bo jeżdżę nim na co dzień jak i w krótsze trasy.Więc buczący wydech nie za bardzo dla mnie. Jak już ostatecznie wystroję to zrobię z licznika. No czasem przelecę po Rzgowskiej IC za twoją poradą z któregoś posta AHAMAY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 27 Maja 2012 Udostępnij Napisano 27 Maja 2012 > Zwężki nie ma trochę wina zdjęcia.Wydech w najwęższym miejscu ma 45. > Jak nic nie wybuchnie to wydech trochę poprawię bo teraz robiłem z tego co akurat miałem dlatego > niezbyt to wygląda. > Ale przynajmniej normalnie filtr oleju mogę odkręcić. > Nie chciałbym go jakoś strasznie "odtykać"bo jeżdżę nim na co dzień jak i w krótsze trasy.Więc > buczący wydech nie za bardzo dla mnie. > Jak już ostatecznie wystroję to zrobię z licznika. > No czasem przelecę po Rzgowskiej powiem ci u mnie po załorzeniu Turbo wydech jest bardzo cichy i chodzi jak seryjne auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 27 Maja 2012 Udostępnij Napisano 27 Maja 2012 fajne koła masz, może chcesz sprzedać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 28 Maja 2012 Udostępnij Napisano 28 Maja 2012 He He Nawet się ostatnio zastanawiałem nad wymianą opon bo trochę mi za twardo na A539.A felg też mam 8szt. A zastanawiam się czy jednego całego kompletu nie dać do piaskowania i malowania proszkowego. Ale wtedy jeden komplet musiałbym opchnąć bo nie grzeszę jakoś ostatnio groszem. Jak by co to będzie na giełdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 28 Maja 2012 Udostępnij Napisano 28 Maja 2012 > He He > Nawet się ostatnio zastanawiałem nad wymianą opon bo trochę mi za twardo na A539.A felg też mam > 8szt. > A zastanawiam się czy jednego całego kompletu nie dać do piaskowania i malowania proszkowego. > Ale wtedy jeden komplet musiałbym opchnąć bo nie grzeszę jakoś ostatnio groszem. > Jak by co to będzie na giełdzie. Nie trzeba ja sobie sam bym je odnowil:) byleby tylko proste byly, tak ze jak cos to pisz na priv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 Panowie pytanie za 100 punktow Jak macie u siebie podlaczone afry? Tzn gdzie masa i plusy, do czego zeby nie bylo przeklaman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > Panowie pytanie za 100 punktow > Jak macie u siebie podlaczone afry? Tzn gdzie masa i plusy, do czego zeby nie bylo przeklaman ja mam zasilanie wziete od świni i tak samo podlanczałem jak cie stroilem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > ja mam zasilanie wziete od świni i tak samo podlanczałem jak cie stroilem. Nie klam, miales w zapalniczce hehehe A tak na powaznie to teraz mam w zapalniczce i plus bezposrednio do aku ale mi sie kable walaja i musze to jakos podlaczyc i pochowac Powiedz mi 12+ do swini to jest po stacyjce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > Nie klam, miales w zapalniczce hehehe > A tak na powaznie to teraz mam w zapalniczce i plus bezposrednio do aku ale mi sie kable walaja i > musze to jakos podlaczyc i pochowac > Powiedz mi 12+ do swini to jest po stacyjce? jak to curfa z zapalniczki ?! co ty gadasz? ta po stacyjce .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > Panowie pytanie za 100 punktow > Jak macie u siebie podlaczone afry? Tzn gdzie masa i plusy, do czego zeby nie bylo przeklaman jeszczes tego nie podłączył do porzadku mosz ruła i piec chopie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 Po stacyjce do przekaźnika a przekaźnik do głównego plusa. Stały plus od razu do głównego przez bezpiecznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > Po stacyjce do przekaźnika a przekaźnik do głównego plusa. > Stały plus od razu do głównego przez bezpiecznik. nie trza az takich wygibasów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > Panowie pytanie za 100 punktow > Jak macie u siebie podlaczone afry? Tzn gdzie masa i plusy, do czego zeby nie bylo przeklaman Wszystko znajdziesz pod centralnym panelem na listwie złączników: +12V stałe z przełącznika od awaryjnych + 12V po stacyjce z tego co pamiętam z przycisku ogrzewania tylniej szyby + 12V po pozycji z przycisku przeciwmgielnego tylniego Masa bezpośrednio do budy (pod deską - pod radiem jest jakaś masa i tam się wpiąłem) Miernik w łape i mierzysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > nie trza az takich wygibasów Pewnie że nie trzeba ale Główny plus idzie mi pod licznikiem bo aku mam w bagażniku. Przekaźnik po stacyjce mam do zasilania wszystkich dodatkowych zegarów więc go wykorzystałem też do AFRu Trzeba po prostu zrobić tak aby było dobrze-najlepiej jak najmniejszym nakładem pracy i środków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 > jak to curfa z zapalniczki ?! co ty gadasz? > ta po stacyjce .... Spoko, bez nerwow Zaraz ide podlaczyc pod kable z kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 > Spoko, bez nerwow > Zaraz ide podlaczyc pod kable z kompa Jak mialem podlaczone zasilanie po stacyjce a mase "gdzies tam" to mialem inne wskazania od tych na logach w ECU M. ale gdy mase podlaczylem razem z masa kompa i swini to wskazania sie pokrywaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 > Jak mialem podlaczone zasilanie po stacyjce a mase "gdzies tam" to mialem inne wskazania od tych > na logach w ECU M. ale gdy mase podlaczylem razem z masa kompa i swini to wskazania sie > pokrywaja Wskaznik podlaczony Masa do ecu mastera, plus bezposrednio do aku plus po stacyjce bezposrednio do krzynki bepiecznikow, nic sie nie zmienilo od poprzedniego razu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 Czy warto eksperymentować z świecami pod turbo. Czy o fabrycznej ciepłocie wystarczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 > Czy warto eksperymentować z świecami pod turbo. > Czy o fabrycznej ciepłocie wystarczą. ja mam fabryczne, ale jak się idzie w duże moce to ludzie stosują świece o niższej wartości cieplnej. Ja osobiście nie wiem co to daje, niższą temp spalania? Nie wiem niech sie ktoś wypowie mądrzejszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 Bardziej optymalne spalanie mieszanki, wolniejsze wypalanie się elektrod, brak strat mocy od przegrzania materiału...i ryzyka, że Ci w T elektroda się upalić może itd. Seryjne świece w trochę podłubanym N/A nie wyrabiają, a co dopiero w T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 > Bardziej optymalne spalanie mieszanki, wolniejsze wypalanie się elektrod, brak strat mocy od > przegrzania materiału...i ryzyka, że Ci w T elektroda się upalić może itd. Seryjne świece w > trochę podłubanym N/A nie wyrabiają, a co dopiero w T Może dać takie świece jak są w T-JET one są trochę zimniejsze i przewidziane do podobnej mocy i konstrukcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 > Może dać takie świece jak są w T-JET one są trochę zimniejsze i przewidziane do podobnej mocy i > konstrukcji MOzna, ja mam serie 16v ktora jest zimniejsza niz pgt i ut i daja rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 31 Maja 2012 Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 > Może dać takie świece jak są w T-JET one są trochę zimniejsze i przewidziane do podobnej mocy i > konstrukcji ja słyszałem odwrotnie ze są cieplejsze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 31 Maja 2012 Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 > ja słyszałem odwrotnie ze są cieplejsze... Świece od 16v mają ciepłote 8 a T-Jet 9 10 to najzimniejsza świeca. Tak wywnioskowałem z oznakowania świec według NGK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 31 Maja 2012 Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 > Świece od 16v mają ciepłote 8 a T-Jet 9 > 10 to najzimniejsza świeca. > Tak wywnioskowałem z oznakowania świec według NGK To samo pisze na stronie NGK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 31 Maja 2012 Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 > Świece od 16v mają ciepłote 8 a T-Jet 9 > 10 to najzimniejsza świeca. > Tak wywnioskowałem z oznakowania świec według NGK ok to musiałem coś poknocic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2012 To zostaję przy świecach oryginalnych. Wklejam filmik z licznika. Licznik idealnie zgrany z nawigacją więc nie przekłamuje. Średnia z paru pomiarów wychodzi mi ok 7.5s do setki A najlepszy czas 7s. Ale jak patrze na swój filmik to sporo tracę przy zmianie biegów. Za wolno i odruchowo popuszczam gaz przy zmianach. Z tego co porównywałem to inne turbafki chodzą trochę lepiej. Ale mój nie jest wybebeszony+jakieś graty w bagażniku + pełny wydech. Ale nad wydechem jeszcze kiedyś popracuję. No i cały czas na LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2012 > To zostaję przy świecach oryginalnych. > Wklejam filmik z licznika. > > Licznik idealnie zgrany z nawigacją więc nie przekłamuje. za długo na jedynce na odcince trzymasz :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2012 > To zostaję przy świecach oryginalnych. > Wklejam filmik z licznika. > > Licznik idealnie zgrany z nawigacją więc nie przekłamuje. > Średnia z paru pomiarów wychodzi mi ok 7.5s do setki A najlepszy czas 7s. > Ale jak patrze na swój filmik to sporo tracę przy zmianie biegów. > Za wolno i odruchowo popuszczam gaz przy zmianach. > Z tego co porównywałem to inne turbafki chodzą trochę lepiej. > Ale mój nie jest wybebeszony+jakieś graty w bagażniku + pełny wydech. > Ale nad wydechem jeszcze kiedyś popracuję. > No i cały czas na LPG Z całego zamieszania z moim własnym autem zapomniałem pogratulować Biegi zmieniasz tak jak ja, czyli jak ostatnia pipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2012 > Z całego zamieszania z moim własnym autem zapomniałem pogratulować > Biegi zmieniasz tak jak ja, czyli jak ostatnia pipa ajtam są gorsi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2012 > Z całego zamieszania z moim własnym autem zapomniałem pogratulować > Biegi zmieniasz tak jak ja, czyli jak ostatnia pipa HE HE dzięki masz pifko u mnie za to Ale ćwiczę Już mi przeszedł moment strachu przed kabumem i coraz mniej go oszczędzam. Ostatnio przez całą dwójkę piszczał nie spodziewałem się że tak potrafi. A tak z innej beki. Ile wytrzymuje seryjne sprzęgło od 1.2 16V Wydaję mi się że takie mam. Na razie nie wygląda na to aby było za słabe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2012 > HE HE dzięki masz pifko u mnie za to > Ale ćwiczę > Już mi przeszedł moment strachu przed kabumem i coraz mniej go oszczędzam. > Ostatnio przez całą dwójkę piszczał > nie spodziewałem się że tak potrafi. Po pewnym czasie zacznie Ci to bardziej przeszkadzać niż rajcować Mi nawet na 3-ce gubił trakcję np. przy wyprzedzaniu kogoś... ech, brakuje mi tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k4k7u5 Napisano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2012 Panowie, doradźcie - dobrze sobie to wyknułem? /edit: target power obrany zgodnie z zasadą 'aby trafić do celu, celuj nieco wyżej' . /edit2: oczywiście wyliczenia pochodzą stąd: http://www.squirrelpf.com/turbocalc/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 7 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2012 siemka wczoraj po rozmowie z lamparem i jordanem, wpadł pomysł nad zmiana tubriny na K04 lub K04s. pytanie czy taka turbina bedzie dobra pod silnik 1.1, gdzie mozna szukac takich turbin?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 7 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2012 > siemka > wczoraj po rozmowie z lamparem i jordanem, wpadł pomysł nad zmiana tubriny na K04 lub K04s. pytanie > czy taka turbina bedzie dobra pod silnik 1.1, gdzie mozna szukac takich turbin?? Chyba chodzi Ci o k03s Wszystko z wzdluznych vw/audi 1,8T od mocy bodajrze 160 koni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.