Skocz do zawartości

Gwarancja a przeglady w Norauto


wladmar

Rekomendowane odpowiedzi

Ja nie zamierzam ryzykować utraty 5-letniej gwarancji oszczędzając kilka stówek.

Olej między przeglądami mogę gdzieś wymienić, ale przegląd co 30 kkm zamierzam wykonywać w ASO.

Choć teoretycznie można ...

https://www.motofakty.pl/artykul/serwisowanie-samochodu-poza-aso-podczas-gwarancji.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, KYRTAP napisał:

Chodzi Tobie o przegląd gwarancyjny w ASO i dodatkowe przeglądy w Norauto czy coś innego?

Wysłane z mojego Redmi 4 przy użyciu Tapatalka
 

O przegląd gwarancyjny w Norauto zamiast w ASO. Czyli jak przykładowe ASO zapatruje się w razie czego na przeglądy robione nie u nich, tylko w innym warsztacie, np. w Norauto. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, rwIcIk napisał:

Ja nie zamierzam ryzykować utraty 5-letniej gwarancji oszczędzając kilka stówek.

Olej między przeglądami mogę gdzieś wymienić, ale przegląd co 30 kkm zamierzam wykonywać w ASO.

Choć teoretycznie można ...

https://www.motofakty.pl/artykul/serwisowanie-samochodu-poza-aso-podczas-gwarancji.html

 

Wiem, że teoretycznie można i akurat nie o mnie chodzi, ale w przypadku marki, o którą chodzi różnica wynosi kilka tysięcy złotych. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, wladmar napisał:

Wiem, że teoretycznie można i akurat nie o mnie chodzi, ale w przypadku marki, o którą chodzi różnica wynosi kilka tysięcy złotych. 

Pytaj w Norauto, czy są w stanie wykonać przegląd zgodnie z procedurami ASO i na częściach akceptowalnych przez producenta auta.

Poczytaj rozporządzenie UE w tej sprawie,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, rwIcIk napisał:

Pytaj w Norauto, czy są w stanie wykonać przegląd zgodnie z procedurami ASO i na częściach akceptowalnych przez producenta auta.

Poczytaj rozporządzenie UE w tej sprawie,

Teoretycznie wszystko jest OK, jestem ciekaw czy ktoś przerabiał to w praktyce. Czy ktoś miał taką sytuację, że na gwarancji serwisował poza ASO (z wpisami w książeczce i tak dalej), a potem korzystał z naprawy gwarancyjnej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, wladmar napisał:

Czy ktos testowal dane rozwiazanie? Przeglad gwarancyjny zgodnie z instrukcja. Wiem ze nic nie stoi na przeszkodzie, ale czy ktos realnie potem korzystal z gwarancji i czy ASO nie robilo problemow? 

Nie stac cie aby zrobic przegląd w aso ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, wladmar napisał:

Teoretycznie wszystko jest OK, jestem ciekaw czy ktoś przerabiał to w praktyce. Czy ktoś miał taką sytuację, że na gwarancji serwisował poza ASO (z wpisami w książeczce i tak dalej), a potem korzystał z naprawy gwarancyjnej?

Marki premium nie maja ksiazek gwarancyjnych wiec nie wstawiaj kitu ze roznica w serwisie to kilka tys pln :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O przegląd gwarancyjny w Norauto zamiast w ASO. Czyli jak przykładowe ASO zapatruje się w razie czego na przeglądy robione nie u nich, tylko w innym warsztacie, np. w Norauto. 
Nigdy nie słyszałem aby ktoś robił przeglądy gwarancyjne poza ASO. Proponuję zapytać producenta bo być może można.

Wysłane z mojego Redmi 4 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, KYRTAP napisał:

Nigdy nie słyszałem aby ktoś robił przeglądy gwarancyjne poza ASO. Proponuję zapytać producenta bo być może można.

Producent odpowie zgodnie z prawem nadrzędnym, czyli dyrektywą EU.

W praktyce, wyegzekwowanie naprawy gwarancyjnej w przypadku poważnego fakapu, będzie trudne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, iwik napisał:

Producent odpowie zgodnie z prawem nadrzędnym, czyli dyrektywą EU.

W praktyce, wyegzekwowanie naprawy gwarancyjnej w przypadku poważnego fakapu, będzie trudne.

No właśnie zastanawia mnie, jak to jest w praktyce. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, wladmar napisał:

No właśnie zastanawia mnie, jak to jest w praktyce. 

Najszybciej pewnie odpowiedzą na to flotowcy. Niektórzy świadomie rezygnują z serwisowania w ASO w czasie gwarancji, statystycznie więc musi im się to opłacać. A czy któremuś udało się np. wymienić silnik czy skrzynię na gwarancji przy braku przeglądów w ASO? Sam chętnie się dowiem ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, wladmar napisał:

Kity to wiesz komu wstawiasz. Masz coś do powiedzenia w temacie czy jak zwykle coś będziesz gadał od rzeczy?

Oczywiście,  różnica w kilku tysiecy w przeglądach nie jest mozliwa z autem który ma książkę serwisową 

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękny wątek. 20 odpowiedzi - żadnej na temat. :) Żeby to jeszcze na HP było...

A wracając do tematu - to ja to rozumiem tak: przeglądy gwarancyjne poza ASO to wtedy, gdy jest to klasyczna wymiana filtrów, olejów, płynów, klocków hamulcowych. Bo na grubsze rzeczy to już wolałbym jechać do ASO. I ciekawe, czy takie Norauto czy inny niezależny "Kazio" wstawia pieczątki do książek przeglądów... ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, ArekMiz napisał:

Piękny wątek. 20 odpowiedzi - żadnej na temat. :) Żeby to jeszcze na HP było...

A wracając do tematu - to ja to rozumiem tak: przeglądy gwarancyjne poza ASO to wtedy, gdy jest to klasyczna wymiana filtrów, olejów, płynów, klocków hamulcowych. Bo na grubsze rzeczy to już wolałbym jechać do ASO. I ciekawe, czy takie Norauto czy inny niezależny "Kazio" wstawia pieczątki do książek przeglądów... ??

Rzecz w tym, że podobno wstawiają pieczątki, wydruk z komputera i wszystko zgodnie z procedurą producenta. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, ArekMiz napisał:

Piękny wątek. 20 odpowiedzi - żadnej na temat. :) Żeby to jeszcze na HP było...

A wracając do tematu - to ja to rozumiem tak: przeglądy gwarancyjne poza ASO to wtedy, gdy jest to klasyczna wymiana filtrów, olejów, płynów, klocków hamulcowych. Bo na grubsze rzeczy to już wolałbym jechać do ASO. I ciekawe, czy takie Norauto czy inny niezależny "Kazio" wstawia pieczątki do książek przeglądów... ??

Ale kolega nie podał konkretów 

Jakie auto

Co konkretnie do wymiany ( po podobno roznica miedzy norauto a aso to kilka tys )

 

Ja tylko wspomniałem ze przy takiej różnicy to tylko premium a one maja seriwsy  wpisywane do centralnej bazy producenta przez kluczyk.

 

A norauto za chiny nie dostanie kodów do tej bazy wiec kolega waldmar chyba nie wie o czym pisze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Marcin79 napisał:

Ale kolega nie podał konkretów 

Jakie auto

Co konkretnie do wymiany ( po podobno roznica miedzy norauto a aso to kilka tys )

 

Ja tylko wspomniałem ze przy takiej różnicy to tylko premium a one maja seriwsy  wpisywane do centralnej bazy producenta przez kluczyk.

 

A norauto za chiny nie dostanie kodów do tej bazy wiec kolega waldmar chyba nie wie o czym pisze :)

A Renault to tez premium, bo tak samo szczytują karte do kompa i wsio wiedza :) Przy zwykłych kluczach widziałem jak klepali vin do auta z klawaiatury. Ale już z 9 miechow reni nie mam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Camel napisał:

A Renault to tez premium, bo tak samo szczytują karte do kompa i wsio wiedza :) Przy zwykłych kluczach widziałem jak klepali vin do auta z klawaiatury. Ale już z 9 miechow reni nie mam ;)

Przy renault nie wyjdzie roznica kilka tys.

Niech kolega waldmar.napisze co to za auto konkretnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, iwik napisał:

Producent odpowie zgodnie z prawem nadrzędnym, czyli dyrektywą EU.

W praktyce, wyegzekwowanie naprawy gwarancyjnej w przypadku poważnego fakapu, będzie trudne.

Dyrektywa GVO z chyba 2006 roku.

W praktyce przeglądy gdzie chcesz i ewentualny dobry adwokat w razie kłopotu, ergo słaba sprawa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy renault nie wyjdzie roznica kilka tys.
Niech kolega waldmar.napisze co to za auto konkretnie.
Zgadzam się, że takie pisanie wątków owianych nie wiadomo jaką tajemnicą na forum jest co najmniej śmieszne. Powinno być takie auto, tyle przegląd w ASO, tyle w Norauto i dopiero dalsza część pytania.

Natomiast ja zgadzam się z tym co ktoś wyżej napisał, że w takim Norauto to strach nawet wycieraczki wymienić...

Mój samochód padł ofiarą takich "fachofcóf" z Norauto u poprzedniego właściciela. Na szczęście straty niewielkie, mocno odarte zaczepy plastikowe przy filtrze kabinowym, a przy filtrze powietrza jeden zaczep ułamany na szczęście filtr skręcony jeszcze śrubami więc nie ma tragedii, ale szkoda auta...

Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Spajdi napisał:

Zgadzam się, że takie pisanie wątków owianych nie wiadomo jaką tajemnicą na forum jest co najmniej śmieszne. Powinno być takie auto, tyle przegląd w ASO, tyle w Norauto i dopiero dalsza część pytania.

Natomiast ja zgadzam się z tym co ktoś wyżej napisał, że w takim Norauto to strach nawet wycieraczki wymienić...

Mój samochód padł ofiarą takich "fachofcóf" z Norauto u poprzedniego właściciela. Na szczęście straty niewielkie, mocno odarte zaczepy plastikowe przy filtrze kabinowym, a przy filtrze powietrza jeden zaczep ułamany na szczęście filtr skręcony jeszcze śrubami więc nie ma tragedii, ale szkoda auta...

Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka
 

Kupe lat temu oddalem im Stilo.

Z tego co pamietam.na wymiane filtra kabinowego.

 

Cen nie pamietam ale proporacje takie

Wymiana 50 pln

Skomplikowana wymiana 100 pln.

 

 

W stilo wymiana byla prosta tylko po pierwsze trzeba bylo wiedziec gdzie on jest.

 

Chodzili chodzili i znaleźć nie mogli. Zostalem poinformowany ze to skomplikowana naprawa.

 

Wysmialem ich i powiedzialem ze skomplikowana moze dla nich bo nawet nie wiedza gdzie on sie znajduje .

 

Kazałem wyprowadzić auto i wiecej juz tam nie pojechalem. Oczywiście chcieliśmy jeszcze naciągnąć na wymianę plynu hamulcowego  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, wladmar napisał:

Czy ktos testowal dane rozwiazanie? Przeglad gwarancyjny zgodnie z instrukcja. Wiem ze nic nie stoi na przeszkodzie, ale czy ktos realnie potem korzystal z gwarancji i czy ASO nie robilo problemow? 

Możesz robić gdzie chcesz przeglądy.  Muszą być tylko zgodne z serwisówką producenta, a tam może się okazać, że potrzebne jest narzędzie nr ABC1234... I potem jak chcesz skorzystać z gwarancji bo nie działa Ci klamka to nikt na to nie zwróci uwagi,  ale jak korby wyjdą bokiem,  to okaże się,  że jednak serwis nie był przeprowadzony w 100% tak jak wymaga producent. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat w renault jest baza gdzie widzimy czy przeglady byly robione etc. do tego podczas przegladu zawsze podpina sie CLIPA (komputer diagnostyczny) w celu wyslania do centrali kart diagnostycznych. na podstawie tych czynnosci uzytkownik ma prawo do gwarancji. BTW przeglady u mnie nie sa az tak wysokie...wg mnie

a dotego w przypadku renault po gwarancji w przypadku awarii silnika skrzyni etc, mozna ubiegac sie o dofinansowanie do naprawy nawet do 90% pod warunkiem ze bylo sie lojanym wobec marki odnosnie przegladow 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, ArekMiz napisał:

Piękny wątek. 20 odpowiedzi - żadnej na temat. :) Żeby to jeszcze na HP było...

A wracając do tematu - to ja to rozumiem tak: przeglądy gwarancyjne poza ASO to wtedy, gdy jest to klasyczna wymiana filtrów, olejów, płynów, klocków hamulcowych. Bo na grubsze rzeczy to już wolałbym jechać do ASO. I ciekawe, czy takie Norauto czy inny niezależny "Kazio" wstawia pieczątki do książek przeglądów... ??

A ja raczej odwrotnie - to, co wg harmonogramu, to w ASO. Niech podbijają książkę czy wpisują do swojego kajetu. Wszystko, co robi się w reakcji na zużycie elementów - klocki, tarcze, sprzęgło, zawieszenie czy nawet opony itd - w warsztacie niezależnym. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.03.2019 o 14:15, SebeKK napisał:

akurat w renault jest baza gdzie widzimy czy przeglady byly robione etc. do tego podczas przegladu zawsze podpina sie CLIPA (komputer diagnostyczny) w celu wyslania do centrali kart diagnostycznych. na podstawie tych czynnosci uzytkownik ma prawo do gwarancji. BTW przeglady u mnie nie sa az tak wysokie...wg mnie

a dotego w przypadku renault po gwarancji w przypadku awarii silnika skrzyni etc, mozna ubiegac sie o dofinansowanie do naprawy nawet do 90% pod warunkiem ze bylo sie lojanym wobec marki odnosnie przegladow 

A co to znaczy lojalny?

Jeśli jeździ się po okresie gwarancji na coroczną wymianę oleju, filtra, świec itp (zgodnie z harmonogramem w instrukcji), ale już awarie czy zużycie (hamulce, zawieszenie, itp) , robi się samemu albo w niezależnych warsztatach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Majkiel napisał:

 A co to znaczy lojalny?

Jeśli jeździ się po okresie gwarancji na coroczną wymianę oleju, filtra, świec itp (zgodnie z harmonogramem w instrukcji), ale już awarie czy zużycie (hamulce, zawieszenie, itp) , robi się samemu albo w niezależnych warsztatach ?

Np. :)  W kwestii goodwill nie ma jakiejś sztywnej reguły - np. BMW czasami zapłaci za całą wymianę łańcucha w N47 - nawet mimo niepełnej historii serwisowej w BMW, a czasami pokaże palec mówiąc 'już po gwarancji'. 

 

Ale jeśli wymiana oleju w ASO, na swoich materiałach, nie jest jakoś szczególnie droższa niż za miedzą, to w sumie chyba warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Majkiel napisał:

A co to znaczy lojalny?

Jeśli jeździ się po okresie gwarancji na coroczną wymianę oleju, filtra, świec itp (zgodnie z harmonogramem w instrukcji), ale już awarie czy zużycie (hamulce, zawieszenie, itp) , robi się samemu albo w niezależnych warsztatach ?

Mam czesto tak jezeli klient po gwarancji robi przeglady w ASO, sa dofinansowania do napraw po gwarancji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.03.2019 o 20:37, Vadero napisał:

Tak tylko napomnę - tylko nie w norauto... koła bym im napompować nie dał...

otóż to - kupowałem u nich opony bo była dobra cena ale z założeniem to już był problem, tzn. nie zmienili jednego wentyla a miały być wymienione wszystkie wskutek czego w jednej z opon spadało ciśnienie. Dobrze, że nie dopuściłem do tzw. "flaka". Wymienili wentyl, przeprosili, kawka itp.

 

Ok, może się zdarzyć powiedzmy... ale jak zmieniałem olej i poprosiłem o wymianę żarówek, które akurat były w promocji to wymienili mi dobre postojówki😁 a tzw. głównych nie - bo nie wiedzieli czy H4 czy H7.

Na wejściu wybrałem żarówki i podkreśliłem, że przed liftem były tylko h4. Pracownik nie był jednak pewien. Omijam szerokim łukiem od tamtej pory choćby żarówki czy opony były za połowę ceny. Opony mimo wszystko sprawują się bdb, były z tego samego rocznika ale obsługa i tzw. warsztat leży, bynajmniej w Szczecinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, jacob24 napisał:

otóż to - kupowałem u nich opony bo była dobra cena ale z założeniem to już był problem, tzn. nie zmienili jednego wentyla a miały być wymienione wszystkie wskutek czego w jednej z opon spadało ciśnienie. Dobrze, że nie dopuściłem do tzw. "flaka". Wymienili wentyl, przeprosili, kawka itp.

 

Ok, może się zdarzyć powiedzmy... ale jak zmieniałem olej i poprosiłem o wymianę żarówek, które akurat były w promocji to wymienili mi dobre postojówki😁 a tzw. głównych nie - bo nie wiedzieli czy H4 czy H7.

Na wejściu wybrałem żarówki i podkreśliłem, że przed liftem były tylko h4. Pracownik nie był jednak pewien. Omijam szerokim łukiem od tamtej pory choćby żarówki czy opony były za połowę ceny. Opony mimo wszystko sprawują się bdb, były z tego samego rocznika ale obsługa i tzw. warsztat leży, bynajmniej w Szczecinie

 

 

Ja za czasów jak byłem jeszcze nadgorliwy, pojechałem roczną Fiesta na przegląd klimy. Pan wrócił i powiedzial że cos jest uszkodzone, bo sie nie da nabić i to bedzie zawór wysokiego cisnienia i ew moga to naprawić, ale nie trzyma ciśnienia. Kazalem mu sie pałowac i pojechałem do ASO - w końcu nowe auto. W ASO nabili klimę, powiedzieli ze wszystko gra tylko układ był pusty nie wiadomo czemu. Nabili klime i działa.

Czyli misie z norauto odessali sobie 650g czynnika i tyle zrobili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.03.2019 o 20:01, wladmar napisał:

czy ktoś przerabiał to w praktyce. Czy ktoś miał taką sytuację, że na gwarancji serwisował poza ASO (z wpisami w książeczce i tak dalej), a potem korzystał z naprawy gwarancyjnej?

ja miałem dwie naprawy gwarancyjne po serwisowaniu w niezależnym serwisie (wymiana dpf i linki skrzyni biegów).

oprócz pieczątek w książce, ASO zwróciło się bezpośrednio do warsztatu o dokumentację przeglądów i naprawili na gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, jqr napisał:

ja miałem dwie naprawy gwarancyjne po serwisowaniu w niezależnym serwisie (wymiana dpf i linki skrzyni biegów).

oprócz pieczątek w książce, ASO zwróciło się bezpośrednio do warsztatu o dokumentację przeglądów i naprawili na gwarancji.

No i pierwsza odpowiedź w temacie :ok: Jakie ASO (producent), jeśli można spytać? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, wladmar napisał:

No i pierwsza odpowiedź w temacie :ok: Jakie ASO (producent), jeśli można spytać? 

Renault

 

co mi się przypomina - szef ASO miał żal, że auto nie przyjechało na żadne kampanie do czasu pierwszej naprawy DPF chyba po 2 latach i 70tyś. km, ale wcześniej nie powiadomili o kampaniach właściciela - firmy w której pracuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.03.2019 o 22:59, iwik napisał:

Najszybciej pewnie odpowiedzą na to flotowcy. Niektórzy świadomie rezygnują z serwisowania w ASO w czasie gwarancji, statystycznie więc musi im się to opłacać. A czy któremuś udało się np. wymienić silnik czy skrzynię na gwarancji przy braku przeglądów w ASO? Sam chętnie się dowiem ;]

Przy flocie 200-300 aut i kilometrazu roznica 200-500 zl robi roznice. My kiedys wymieniajac olej co 15 tys  w ASO bylismy tam po 3 tygodniach, w ASO pan mowi, ale olej juz byl wymieniany miesiac temu:))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na przykładzie Opla, w przypadku dodatkowej przedłużonej gwarancji Opel Flex Care, żeby gwarancja zadziałała wszystkie przeglądy muszą być robione w ASO Opel. I na podstawie doświadczeń z ostatnich dni te skurczybyki bardzo dokładnie przeglądają wpisy przeglądów bo chcieli mi unieważnić dodatkową gwarancję ponieważ zrobiłem rok temu przegląd okresowy o 600 km później niż dopuszcza gwarancja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, spad napisał:

Na przykładzie Opla, w przypadku dodatkowej przedłużonej gwarancji Opel Flex Care, żeby gwarancja zadziałała wszystkie przeglądy muszą być robione w ASO Opel. I na podstawie doświadczeń z ostatnich dni te skurczybyki bardzo dokładnie przeglądają wpisy przeglądów bo chcieli mi unieważnić dodatkową gwarancję ponieważ zrobiłem rok temu przegląd okresowy o 600 km później niż dopuszcza gwarancja.

Dodatkowa gwarancja to de facto ubezpieczenie i tam ubezpieczyciel moze robic co chce. Gwarancja producenta jest regulowana prawem unijnym. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, wladmar napisał:

Dodatkowa gwarancja to de facto ubezpieczenie i tam ubezpieczyciel moze robic co chce. Gwarancja producenta jest regulowana prawem unijnym. 

To nie jest ubezpieczenie. Jest to gwarancja kupiona od producenta, ale z osobnymi warunkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, spad napisał:

To nie jest ubezpieczenie. Jest to gwarancja kupiona od producenta, ale z osobnymi warunkami.

 

To jest dobrowolne i mogą sobie ustalac warunki jakie tylko chcą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.