Jump to content
bergerac

Alfa Romeo Stelvio

Recommended Posts

3 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

Dramatu nie ma ale przy dynamicznej jezdzie w miescie czy szybkiej na autostradzie to bedzie jednak blizej 13-15:

https://www.youtube.com/watch?v=vjgxVZBHcNE

 

 

2.0 280KM i sterownik pokazuje max. spalanie 15l/100km, w 1.4tjet przy nagłym przyspieszaniu na 1 czy 2 biegu potrafi chwilowe na sekundę pokazać max czyli 50l/100km:]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

👍

Edited by Dareek

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minut temu, AstraC napisał:

Nie pochlebiaj sobie, Ty dostałeś w czuły punkt i rzucasz się jak ryba bez wody. :ok:
Mnie nic nie boli, Ty masz problem, że krytyka urody twojego samochodu wzbudziła taką reakcję. ;]
I żadne obrzucanie kogoś błotem tego nie zmieni. :ok:

Żal mi Ciebie sfrustrowany człowieku! 👍

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, steyr napisał:

 

2.0 280KM i sterownik pokazuje max. spalanie 15l/100km, w 1.4tjet przy nagłym przyspieszaniu na 1 czy 2 biegu potrafi chwilowe na sekundę pokazać max czyli 50l/100km:]

 

No to sprytnie rozwiazali kwestie spalania, zeby nie przyprawic uzytkownika o zawal ;]

 

  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
4 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

No to sprytnie rozwiazali kwestie spalania, zeby nie przyprawic uzytkownika o zawal ;]

 

zawał może być przy dystrybutorze 😆 albo jak  w Giulii na początku produkcji był wadliwy soft wskaźnika paliwa- rezerwa się zapalała jak w baku było ok 2 litrów😂.

Oczywiście kierownik dowiadywał sie o tym jak samochód przechodził w tryb napędu ręcznego 😂

Edited by Dareek

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minut temu, steyr napisał:

 

2.0 280KM i sterownik pokazuje max. spalanie 15l/100km, w 1.4tjet przy nagłym przyspieszaniu na 1 czy 2 biegu potrafi chwilowe na sekundę pokazać max czyli 50l/100km:]

Mój diesel pokazuje max 30 ;]

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

No to sprytnie rozwiazali kwestie spalania, zeby nie przyprawic uzytkownika o zawal ;]

 

Może uznali, że who cares? A nie czekaj - zrobili błąd bo zapomnieli o AK rozkładającym na kawałki rozwiązania w Alfie 🤣.

280KM to ile ma spalić 7? Chociaż .... widziałem takie wyniki ludzi z trasy w Giulii w trybie A jadących przepisowo lub lekko ponad. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, rwIcIk napisał:

Mój diesel pokazuje max 30 ;]

 

 

Outlander potrafił pokazać 99.9.

:hehe:

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, rwIcIk napisał:

Mój diesel pokazuje max 30 ;]

 

 

Stilo w dieslu pokazuje podczas ruszania max. 25/100. I wierzę, że tak faktycznie jest ;]

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 28.06.2020 o 09:07, AstraC napisał:

Podrosłem

 

Buaahhahahahahhhahhhahahahhahahahhahahhhahahhahahahahhhahahahahhah.... ;)

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pertyn trochę poględzi

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, bochumil napisał:

Pertyn trochę poględzi

 

 

Nie da sie tego ogladac :panic:

Share this post


Link to post
Share on other sites

patrząc po tym wątku to coś w tym jest, że Alfa nadal budzi tyle emocji ;]. Samochód jak samochód, mnie się np. SUV'y raczej nie widzą i nie bardzą widzę czym się różni ta Alfa od jakiegoś zaokrąglonego podniesionego BMW czy Mercedesa, których pełno na ulicach, żeby się tym autem specjalnie zachwycać. Owszem, rzadziej można ją spotkać na ulicach, a jak dla mnie to zaleta.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minut temu, maro_t napisał:

patrząc po tym wątku to coś w tym jest, że Alfa nadal budzi tyle emocji ;]. Samochód jak samochód, mnie się np. SUV'y raczej nie widzą i nie bardzą widzę czym się różni ta Alfa od jakiegoś zaokrąglonego podniesionego BMW czy Mercedesa, których pełno na ulicach, żeby się tym autem specjalnie zachwycać. Owszem, rzadziej można ją spotkać na ulicach, a jak dla mnie to zaleta.

 

Przejedź się - SUV, który prowadzi się jak auto sportowe to jednak duża rzadkość. 

:ok:

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minuty temu, Dark_Knight napisał:

 

Przejedź się - SUV, który prowadzi się jak auto sportowe to jednak duża rzadkość. 

:ok:

 

Jeżeli pod tym względem może konkurować z BMW, to ma to sens. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, Dark_Knight napisał:

 

Przejedź się - SUV, który prowadzi się jak auto sportowe to jednak duża rzadkość. 

:ok:

 

wolałbym Gulią jak już, ale ostatnio nie mam po drodze do salonu Alfy, odkąd sprzedałem Fiata ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, wladmar napisał:

 

Jeżeli pod tym względem może konkurować z BMW, to ma to sens. 

 

IMO jest tylko kilka aut w tej klasie, które się prowadzą lepiej niż X3/X4. I Stelvio jest wśród nich. Inna rzecz, że ja bym i tak wybrał X3 bo jako całość jest lepiej skomponowane. Ale Alfa to sportowy SUV, który zasługuje na ten przymiotnik.

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, maro_t napisał:

 

wolałbym Gulią jak już, ale ostatnio nie mam po drodze do salonu Alfy, odkąd sprzedałem Fiata ;]

 

Giulii z bliska nie widziałem, więc się nie wypowiem.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minut temu, Dark_Knight napisał:

 

Giulii z bliska nie widziałem, więc się nie wypowiem.

 

Giulia też jest świetna. Jeździłem nią tydzień na Sardynii. Kiedyś odstawiłem rodzinę i sam się wczesnym rankiem wybrałem pojeździć po krętych drogach. Przyjemność z jazdy, jakiej nie czulem wiele, wiele lat :ok: 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Dark_Knight napisał:

 

Przejedź się - SUV, który prowadzi się jak auto sportowe to jednak duża rzadkość. 

:ok:

Już nawet spotkałem się z opiniami, że zbyt sportowo i trzeba się przyzwyczaić zwłaszcza przy szybszej jeździe na wprost (mały ruch kierownicy i zmienia bardzo łatwo tor jazdy). 
@Dareek?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, stig napisał:

Już nawet spotkałem się z opiniami, że zbyt sportowo i trzeba się przyzwyczaić zwłaszcza przy szybszej jeździe na wprost (mały ruch kierownicy i zmienia bardzo łatwo tor jazdy). 
@Dareek?

 

Ja nie zauważyłem, ale też nie miałem okazji pojeździć tym dłużej. Układ kierowniczy jest bardzo bezpośredni, to fakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, stig napisał:

Już nawet spotkałem się z opiniami, że zbyt sportowo i trzeba się przyzwyczaić zwłaszcza przy szybszej jeździe na wprost (mały ruch kierownicy i zmienia bardzo łatwo tor jazdy). 
@Dareek?

Do tego można się bardzo szybko przyzwyczaić i jak potem się przesiadasz do auta z mniej bezpośrednim układem kierowniczym to wydaje się że słabo skręca 🙂

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Dark_Knight napisał:

 

IMO jest tylko kilka aut w tej klasie, które się prowadzą lepiej niż X3/X4. I Stelvio jest wśród nich. Inna rzecz, że ja bym i tak wybrał X3 bo jako całość jest lepiej skomponowane. Ale Alfa to sportowy SUV, który zasługuje na ten przymiotnik.

 

Godzinę temu, stig napisał:

Już nawet spotkałem się z opiniami, że zbyt sportowo i trzeba się przyzwyczaić zwłaszcza przy szybszej jeździe na wprost (mały ruch kierownicy i zmienia bardzo łatwo tor jazdy). 
@Dareek?

Moim zdaniem versja Veloce prowadzi się lepiej od obecnej X3, którą posiadam na kołach 19" i standardowym zawieszeniu. Obecne X3 jest o wiele bardziej komfortowe jak wcześniejsze F25, trochę buja. Alfa, pomijam osiągi silnika bo nie mam czego porównywać 280KM benzyny do 190 diesla, prowadziła się jak duży gokart. Tłumienie jeszcze całkiem dobre, kulturalne, lepsze jak w poprzedniej F25 a do tego jest zwarte, chętne do prowadzenia. Pan z salonu mówił, że nie da się tego wprowadzić w poślizg ale na dużym rondzie (Hakena @bergerac będzie wiedział), podczas deszczu nie było problemu i zachowanie wzorowe - kontrolowany, równy uślizg 4 kół. Była to jazda próbna i czułem się na tyle pewnie i panowałem nad autem że mogłem to zrobić. W obecnym BMW, które mam od miesiąca nie czuję go tak dobrze. Jeździ bardzo dobrze i komfortowo ale bez takiego zacięcia sportowego.

Układ kierowniczy sprawia wrażenie nadwrażliwego. Nienaturalnie mały skręt kierownicy powoduje stosunkowo duży skręt kół. Pewnie jest to kwestia przyzwyczajenia.

Podsumowując to świetne auto ale wybrałem X3, bo nie miałem czasu myśleć, ciut przestronniejsze i lepiej poskładane (testowałem wersję przed liftem). Miałem też nadzieję, że BMW nie będzie odstawać prowadzeniem a jest obecnie o wiele bardziej komfortowe a nie sportowe co cieszy i rozczarowuje. Alfa przy niezłym komforcie jeździ lepiej. Podejrzewam tylko, że prześwit ma mniejszy.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minut temu, gfr napisał:

Do tego można się bardzo szybko przyzwyczaić i jak potem się przesiadasz do auta z mniej bezpośrednim układem kierowniczym to wydaje się że słabo skręca 🙂

Miałem tak kiedyś po przesiadce z Giulietty do swojego Bravo😁. Znam to uczucie👍

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, Harp napisał:

Moim zdaniem versja Veloce prowadzi się lepiej od obecnej X3, którą posiadam na kołach 19" i standardowym zawieszeniu. Obecne X3 jest o wiele bardziej komfortowe jak wcześniejsze F25, trochę buja. Alfa, pomijam osiągi silnika bo nie mam czego porównywać 280KM benzyny do 190 diesla, prowadziła się jak duży gokart. Tłumienie jeszcze całkiem dobre, kulturalne, lepsze jak w poprzedniej F25 a do tego jest zwarte, chętne do prowadzenia. Pan z salonu mówił, że nie da się tego wprowadzić w poślizg ale na dużym rondzie (Hakena @bergerac będzie wiedział), podczas deszczu nie było problemu i zachowanie wzorowe - kontrolowany, równy uślizg 4 kół. Była to jazda próbna i czułem się na tyle pewnie i panowałem nad autem że mogłem to zrobić. W obecnym BMW, które mam od miesiąca nie czuję go tak dobrze. Jeździ bardzo dobrze i komfortowo ale bez takiego zacięcia sportowego.

Układ kierowniczy sprawia wrażenie nadwrażliwego. Nienaturalnie mały skręt kierownicy powoduje stosunkowo duży skręt kół. Pewnie jest to kwestia przyzwyczajenia.

Podsumowując to świetne auto ale wybrałem X3, bo nie miałem czasu myśleć, ciut przestronniejsze i lepiej poskładane (testowałem wersję przed liftem). Miałem też nadzieję, że BMW nie będzie odstawać prowadzeniem a jest obecnie o wiele bardziej komfortowe a nie sportowe co cieszy i rozczarowuje. Alfa przy niezłym komforcie jeździ lepiej. Podejrzewam tylko, że prześwit ma mniejszy.

 

 

Ja uważam, że Alfie bliżej do tego jak prowadzi się E-Pace niż F-Pace. W tym drugim czuć jednak większy rozmiar auta, nie ma już tego "gokarta". Z kolei X3 prowadzi się IMO jak coś pomiędzy Alfą a F-Pace. I chyba właśnie tak to się rozmiarowo plasuje.

W ogóle IMO prowadzenie E-Pace to jest majstersztyk. No bo nie sztuka zrobić dobrze prowadzące się auto z silnikiem wzdłużnie i tylnym napędem (oczywiście to 4x4 ale dołączany jest przód). Prawdziwa sztuka to zrobić to przy silniku poprzecznym i przednim napędzie (oczywiście też 4x4 ale dołączany jest tył), co się tam właśnie udało. Oczywiście nie jest tak dobrze jak w tamtych (bo nie może) ale biorąc pod uwagę ograniczenia wynikające z konstrukcji to jest wielkie wow.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponoć jeszcze Macan jest w tym towarzystwie. Reszta już zdecydowanie odstaje prowadzeniem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, stig napisał:

Ponoć jeszcze Macan jest w tym towarzystwie. Reszta już zdecydowanie odstaje prowadzeniem.

 

Współpracuję z kimś kto ma Macana właśnie. Kiedyś się przejadę jak będzie trochę czasu i okazja. 

:ok:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
5 godzin temu, stig napisał:

Już nawet spotkałem się z opiniami, że zbyt sportowo i trzeba się przyzwyczaić zwłaszcza przy szybszej jeździe na wprost (mały ruch kierownicy i zmienia bardzo łatwo tor jazdy). 
@Dareek?

tak to prawda- trzeba się przyzwyczaić bo przełożenie ukł. kierowniczego do 12.6 :1, więc dosłownie muśniecie kierownicy i jesteś albo w rowie albo na przeciwnym pasie -nie jeździłem jeszcze autem a tak bezpośrednim układem kierowniczym- na początku mi to przeszkadzało a teraz jak wsiadam do innego auta od razu przychodzi mi myśl ze w tym innym są ogroomne luzy w układzie kierowniczym.  😁

i to co napiszę może się wyda wywrotowe ale moim zdaniem na 18 calach Stelvio prowadzi się jeszcze lepiej niż na 20 stkach. Podejrzewam że to wina opon bo producent auta założył indeks nośności aż 105 co przy masie auta 1660 kg ( 1600 kg wazy Giulia)  powoduje iż samochód zachowuje się jak taczka. Nie wyobrażam sobie jazdy na 20 stkach z max dopuszczalnym ciśnieniem. Owszem nośność 105 w np X5 czy Q7 tak ale nie tak lekkim ( w stosunku do gabarytów ) samochodzie.

Edited by Dareek
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Dark_Knight napisał:

 

Współpracuję z kimś kto ma Macana właśnie. Kiedyś się przejadę jak będzie trochę czasu i okazja. 

:ok:

 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dareek Muszę się gdzieś przejechać z kobietą, żeby też spróbowała i podstępnie nakręcić temat zmiany. Choć 159 i MiTo  uwielbia 👍

Share this post


Link to post
Share on other sites

@stig przerobiłem też 2 giulietty i też naprawdę kawał fajnego samochodu. Jako kompakt dla rodziny 2+1 może być. Nawet przez chwile zatęskniło mi się za Giuliettą tym razem QV ale jako nowe nie występuje niestety a używki roczne to niemal nieosiągalne.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bergerac jak nie Stelvio to ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, bergerac napisał:

Giulia też jest świetna. Jeździłem nią tydzień na Sardynii. Kiedyś odstawiłem rodzinę i sam się wczesnym rankiem wybrałem pojeździć po krętych drogach. Przyjemność z jazdy, jakiej nie czulem wiele, wiele lat :ok: 

 

Ja miałem pierwsze zderzenie z nową rzeczywistością jak wyszedłem z salonu BMW po przymierzaniu się do 3GT i kumpel po drodze zaciągnął mnie do Fiata bo miał tam Cherokee SRT oglądać. On pojechał na jazdę, a ja zostałem i Pan się mną zainteresował.

Finalnie wyszedłem z kołowrotkiem uczuć, bo zostało mi pokazane auto tańsze o 20 kpln od 3GT, z mocną dwulitrową benzyną i wyposażeniem półkę wyżej od BMW.

Wtedy była jakaś wersja business za 125 kpln.

 

Pół roku później jechaliśmy na imprezę i kumpel miał mnie zgarnąć (inny niż ten wyżej:) - podjechał dokładnie taką Giulią, zakochany w aucie po uszy. Ja po 15 minutach jazdy też wtopiłem - uczucie porównywalne z frajdą ganiania się na gokartach.

 

Cały czas mi chodzi po głowie, ale wtedy perturbacje zawodowe nie dały mi szansy na zakup.

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minut temu, bizz napisał:

BMW po przymierzaniu się do 3GT

BMW 3GT mnie rozczarowało. Przymierzałem się do zakupu, ale jak wsiadłem do nowej Insigni to od razu zapomniałem o BMW. Za niewiele większe pieniądze dostałem znacznie lepiej wyposażony samochód.

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minut temu, bergerac napisał:

BMW 3GT mnie rozczarowało. Przymierzałem się do zakupu, ale jak wsiadłem do nowej Insigni to od razu zapomniałem o BMW. Za niewiele większe pieniądze dostałem znacznie lepiej wyposażony samochód.

Bo siedziales w bida wersja :) .. 

jak porowynwac insignia to raczej klasa bmw 5 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, Marcin79 napisał:

Bo siedziales w bida wersja :) .. 

jak porowynwac insignia to raczej klasa bmw 5 

nie stać mnie było na 5-tkę. Jedyne na co mogłem sobie pozwolić to 3GT. I mocno mnie to auto rozczarowało. Wyglądało na... zacofane.

Share this post


Link to post
Share on other sites
56 minut temu, bergerac napisał:

Wyglądało na... zacofane.

 

Brak panelu dotykowego nawigacji oraz brak świateł adaptacyjnych w Stelvio też mogą być traktowane jako swego rodzaju zacofanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 29.06.2020 o 10:27, zinger napisał:

Nie, nie Seat. Fermentor to dziecko w 100% Cupry, ktorego w Vagu nie bedzie.

 

Nie ma to jak złożyć składaka z części VAG, zmienić opakowanie i udawać, że to nie to samo... :skromny:

 

singlevideoimage.resizedViewPort.noscale

 

Ny-SEAT-Leon_interi%C3%B8r-1.jpg

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 29.06.2020 o 10:10, bergerac napisał:

w sensie Seat ? Jak pisałem wcześniej, cygański tabór nie dla mnie. Z grupy VW to Audi mi się podoba, ale VW, Skoda i Seat zdecydowanie nie. Seata kiedyś cenił, ale niestety zrobili z niego Skodę.

 

To może Q3 Sportback? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 29.06.2020 o 17:42, Dark_Knight napisał:

U mnie 325

 

Już ci pisałem chyba, że tarcze jak w Kia... ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minuty temu, bochumil napisał:

 

Brak panelu dotykowego nawigacji oraz brak świateł adaptacyjnych w Stelvio też mogą być traktowane jako swego rodzaju zacofanie.

 

Panel dotykowy  w Stelvio jest  po modernizacji w zeszłym roku.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minut temu, K3 napisał:

 

Nie ma to jak złożyć składaka z części VAG, zmienić opakowanie i udawać, że to nie to samo... :skromny:

 

singlevideoimage.resizedViewPort.noscale

 

Ny-SEAT-Leon_interi%C3%B8r-1.jpg

Fakt, ze ze srodkiem mogli sie bardziej postarac, w sensie cos swojego opracowac. Ale wyglad, silnik to juz inna bajka i ztcw w vagu niedostepna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, zinger napisał:

Fakt, ze ze srodkiem mogli sie bardziej postarac, w sensie cos swojego opracowac. Ale wyglad, silnik to juz inna bajka i ztcw w vagu niedostepna.

 

Przecież silniki to albo hybryda z 1.4 TSI, albo 2.0 TSI 310KM. Dokładnie to samo co siedzi w przeróżnych VAGach: Golfy i Passaty GTE, Superb iV, czy Golfy R i obecne wersje Cupra...

 

Więc o jakiej wyjątkowości mowa?

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 minut temu, K3 napisał:

 

Przecież silniki to albo hybryda z 1.4 TSI, albo 2.0 TSI 310KM. Dokładnie to samo co siedzi w przeróżnych VAGach: Golfy i Passaty GTE, Superb iV, czy Golfy R i obecne wersje Cupra...

 

Więc o jakiej wyjątkowości mowa?

Ok, az tak nie wnikalem. Ale to akurat chyba dobrze wrozy, bo te silniki sa bdb. Do tego ladnie wyglada. Zapowiada sie imo ciekawe auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
Brak panelu dotykowego nawigacji oraz brak świateł adaptacyjnych w Stelvio też mogą być traktowane jako swego rodzaju zacofanie.

Panel dotykowy jest mi zupełnie niepotrzebny, natomiast światła mogą być problemem. Jestem przyzwyczajony do matrycowych, w pełni adaptacyjnych świateł led w Oplu.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
To może Q3 Sportback? 

Rozważam to Auto dla żony. Ale to nie teraz, mam inne wydatki.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, bergerac napisał:

nie stać mnie było na 5-tkę. Jedyne na co mogłem sobie pozwolić to 3GT. I mocno mnie to auto rozczarowało. Wyglądało na... zacofane.

Raczej sie z Toba nìe zgodze , zależy też oczywiście w jakiej wersji 3 siedziałaś... no ale ja w tym temacie nie jestem obiektywny

:)  

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, zinger napisał:

Ok, az tak nie wnikalem. Ale to akurat chyba dobrze wrozy, bo te silniki sa bdb. Do tego ladnie wyglada. Zapowiada sie imo ciekawe auto.

 

Czyli najpierw krzyczysz, że to nie VAG, tylko całkiem inne auto. 

A jak się okazuje, że tylko blachy się zmieniły, to stwierdzasz "w sumie dobrze: sprawdzona technika, hiszpańska jakość, niemiecki temperament"... :facepalm:

  • Like 1
  • Haha 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, K3 napisał:

 

Czyli najpierw krzyczysz, że to nie VAG, tylko całkiem inne auto. 

A jak się okazuje, że tylko blachy się zmieniły, to stwierdzasz "w sumie dobrze: sprawdzona technika, hiszpańska jakość, niemiecki temperament"... :facepalm:

A jakiej wielkosci to jest? To bedzie mniejsze od Ateki?

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, bizz napisał:

 

Ja miałem pierwsze zderzenie z nową rzeczywistością jak wyszedłem z salonu BMW po przymierzaniu się do 3GT i kumpel po drodze zaciągnął mnie do Fiata bo miał tam Cherokee SRT oglądać. On pojechał na jazdę, a ja zostałem i Pan się mną zainteresował.

Finalnie wyszedłem z kołowrotkiem uczuć, bo zostało mi pokazane auto tańsze o 20 kpln od 3GT, z mocną dwulitrową benzyną i wyposażeniem półkę wyżej od BMW.

Wtedy była jakaś wersja business za 125 kpln.

 

Pół roku później jechaliśmy na imprezę i kumpel miał mnie zgarnąć (inny niż ten wyżej:) - podjechał dokładnie taką Giulią, zakochany w aucie po uszy. Ja po 15 minutach jazdy też wtopiłem - uczucie porównywalne z frajdą ganiania się na gokartach.

 

Cały czas mi chodzi po głowie, ale wtedy perturbacje zawodowe nie dały mi szansy na zakup.

3gt to stary model zaraz wyjdzie z produkcji i pewnie nie będzie następcy. 
 

Fajny SUV to SQ5 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.