Skocz do zawartości

Evo X


Rekomendowane odpowiedzi

> śliczne, cudowne, piękne,

> oddałbym sie za takiego

ciekawe jak z cena bo podstawowa wersja niecale 70k, topowa w 180k sie zamknie? cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno pierwsze EVO X w Polsce?

Autko piękne ale rzeczywiście przejazd pokazowy nie był fascynujący. Oszczędzał auto bo kierowca posiada umiejętności.

62054186qn5.jpg

62054186qn5.52c4c48670.jpg

11hm0.jpg

12db4.jpg

13wl6.jpg

14as8.jpg

14as8.6845b9c941.jpg

Mało zdjęć lecz niestety dotarłem na tą imprezę tuż przed jazdą pokazową Evo X i tak po jej zobaczeniu jakoś mi się nie chciało dłużej tam siedzieć.

I tak na zakończenie mały FILMIK

Pozdrawiam

Quattroporte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...
  • 3 miesiące później...

> Serio.

masz moje 1000% poparcie. Subaru fajnie jeździ i tyle biglaugh.gif a prawdziwi mężczyźni i tak wolą RWD, dla mnie najlepszą rajdówką i tak na zawsze zostanie Lancia Startos biglaugh.gif

big-wall-9.jpg

a i żeby nie było, subaru oczywiście zerżnęło z niej swoją najbardziej festyniarską kolorystykę zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> masz moje 1000% poparcie. Subaru fajnie jeździ i tyle a prawdziwi

> mężczyźni i tak wolą RWD, dla mnie najlepszą rajdówką i tak na

> zawsze zostanie Lancia Startos

> a i żeby nie było, subaru oczywiście zerżnęło z niej swoją

> najbardziej festyniarską kolorystykę

ale to nie jest fabryczne malowanie Lancii akurat zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nic nie zerżnął, po prostu, ten sam projektant (Walter da Silva)

> narysował cordobę, co wcześniej Alfę 156

> więc nic dziwnego, że mają trochu w podobie kształty

w alfie to ładnie wygląda, w seacie już trochę gorzej ale tył evo X to już kupa... i to taka po makowcu.

Poza tym w serii podobno to jeździ gorzej niż evo IX więc też kicha. Nie podobają mi się te legendy oesów w najnowszych wydaniach (mowa o evo X jak i najnowszej imprezie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w alfie to ładnie wygląda, w seacie już trochę gorzej ale tył evo X

> to już kupa... i to taka po makowcu.

> Poza tym w serii podobno to jeździ gorzej niż evo IX więc też kicha.

> Nie podobają mi się te legendy oesów w najnowszych wydaniach

> (mowa o evo X jak i najnowszej imprezie)

po ilu tysiącach kilometrów za kółkiem EVO IX i EVO X doszedłeś do wniosku, że jeździ gorzej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> po ilu tysiącach kilometrów za kółkiem EVO IX i EVO X doszedłeś do

> wniosku, że jeździ gorzej ?

"podobno" powinno ci dużo powiedzieć na temat mojego stażu za kółkiem zarówno evo IX jak i evo X.

Na prawym fotelu kilka kilometrów przejechałem w warunkach mocno bojowych, za kierownicą to był dosłownie jeden powrót z zawodów. Ale kierowca, z którym jeździłem zmienił auto na evo X i jak z nim rozmawiałem nie był zbyt zadowolony z prowadzenia auta. Jak stwierdził: evo IX jechało i skręcało, dziesiątka to już trochę taksówka z mocnym silnikiem i masą elektroniki, całkowicie inny samochód". Zaraz potem dodał że napalił się na evo VI, bo tym można fajnie pojeździć.

Ale nie mówię, ze bym się nie przejechał dziesiątką gdyby się trafiła okazja. food.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojej strony jako kibica na chwile obecna nie ma wdzieczniejszego wozu jak kilka ostatnich ewolucji Lancera - troche to przykre bo dwadziescia i wiecej lat wstecz wozow na oesach od ktorych nie mozna bylo oczu odlepic bylo znacznie wiecej. Ot chocby Delta HF Integrale........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z mojej strony jako kibica na chwile obecna nie ma wdzieczniejszego

> wozu jak kilka ostatnich ewolucji Lancera - troche to przykre bo

> dwadziescia i wiecej lat wstecz wozow na oesach od ktorych nie

> mozna bylo oczu odlepic bylo znacznie wiecej. Ot chocby Delta HF

> Integrale........

A za kolejne 20 lat będą tak mówić o obecnych rajdówkach, bo w rajdach będą jeździć auta na prąd. "Gazowniki" już jeżdżą wink.gif

Nie ma co się dziwić. auta rajdowe są coraz mniej "dzikie" i wściekłe, kierowcy jeżdżą na okrągło a nie walą bokami w każdy zakręt bo elektronika im na to nie pozwala. Całe szczęście ostatnio coś rusza w kierunku efektowności rajdówek: zakaz używania aktywnych dyfrów w WRC, klasa S2000 (ryczą te autka wściekle), A-grupa znowu w modzie. Tylko troszkę za małe zróżnicowanie, niestety większość aut wgląda podobnie i jeździ prawie identycznie (te same podzespoły). Nawet Subaru zrobiło hatchbacka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
  • 1 miesiąc później...

> łaaaadne

No cóż,

gust jest jak ...., każdy ma swoją. 270751858-jezyk.gif

Dla mnie to auto straciło wiele ze swojego charakteru, wygląda trochę jak zakatarzony tapir 270751858-jezyk.gif

A stylistyką jest takie Focusowate frown.gif

Pomijając całą tą elektronikę co do niego napchali i automatyczną skrzynię crazy.gifoslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No cóż,

> gust jest jak ...., każdy ma swoją.

> Dla mnie to auto straciło wiele ze swojego charakteru, wygląda trochę

> jak zakatarzony tapir

> A stylistyką jest takie Focusowate

> Pomijając całą tą elektronikę co do niego napchali i automatyczną

> skrzynię

Piszesz to 9 miesięcy po założeniu wątku, wtedy było to pierwsze EVO X w Polsce i nowość na rynku.

Teraz się już trochę opatrzyło ze względu na dużą luczbę "cywilnych" odmian na drogach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Piszesz to 9 miesięcy po założeniu wątku, wtedy było to pierwsze EVO

> X w Polsce i nowość na rynku.

> Teraz się już trochę opatrzyło ze względu na dużą luczbę "cywilnych"

> odmian na drogach

A mogłoby być i rok temu.

To auto nie podobało mi się nawet jako zdjęcia prototypu.

Wyrażam swoją opinię po na prawdę dokładnym obejrzeniu samochodu i zdania nie zmieniłem.

W jednym masz rację:

to, że nowe EVO nie odbiega niczym w wyglądzie od "cywilnych" wersji, to kolejna porażka 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A mogłoby być i rok temu.

> To auto nie podobało mi się nawet jako zdjęcia prototypu.

> Wyrażam swoją opinię po na prawdę dokładnym obejrzeniu samochodu i

> zdania nie zmieniłem.

> W jednym masz rację:

> to, że nowe EVO nie odbiega niczym w wyglądzie od "cywilnych" wersji,

> to kolejna porażka

Kizer evo X odbiega znacznie od "cywili" tylko jest to zrobione ze smakiem bez napastliwych super burbo spoilerów (poza klasykiem na klapie bagaznika) zresztą nigdy nie chodziło w tym aucie o wygląd a o jazdę ok.gif X jest najlepiej wyważona i mimo większej masy własnej w warunkach bojowych jeździ lepiej (szybciej) od poprzedników zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pierwsze słyszę, najlepiej to chyba jeździła 6stka.. potem 8,9 a 10

> to jest daleko z tulu.

Tu kolegę popieram.

To, że X-ką jeździ się łatwiej, to nie znaczy że lepiej albo szybciej.

A że VI-ką jeździ się super, to potwierdzam 270751858-jezyk.gif

Te 8,9s to troszkę przesada, ale faktem kolejnym na minus dla X jest ta nieszczęsna automatyczna skrzynia biegów. frown.gif

W tym momencie EVO nie różni sie od "mocnych" wersji innych marek frown.gif

I dlatego uważam, że straciło swój charakter.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.