Skocz do zawartości

lata 90-00, popularne RWD w cenie do 8 tysiecy...


Muzyk

Rekomendowane odpowiedzi

> Narazie wymyslilem:

> Bmw E30

> Bmw E36

> Opel Omega...

> Co jeszcze, bo zaczynam szukac auta i generalnie jednym z kryteriow jest wlasnie naped na tyna os..

Znajdziesz stare BMW w dobrym stanie i będziesz zadowolony - i silnik i karoseria i zawiecha potrafi wiele wytrzymać ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Narazie wymyslilem:

> Bmw E30

> Bmw E36

> Opel Omega...

> Co jeszcze, bo zaczynam szukac auta i generalnie jednym z kryteriow jest wlasnie naped na tyna os..

polonez zlosnik.gif

poza tym:

mercedes 190

ford capri (nie wiem czy 90te lata ale kultowy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega zawsze chciał mieć E-30 i jak spełnił swoje marzenie to chwilę pojeździł i auto teraz więcej stoi jak jeździ, tak samo z motorem więcej stoi w garażu niż jeździ.

Ogólnie chłopak ma inne auta, ale się buduje/wykańcza, roboty od metra więc auto jest na sprzedaż bo mu zona.gif głowę suszy, jak chcesz podam Ci namiary to sobie obejrzysz ewentualnie przetestujesz zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oooo... z checia z checia... daleko?? Cos sensownego ??

Auto stoi na Wólce, czy sensowne ??

Nie wiem, każdy ma inne spojrzenie, dogadaj się na obejrzenie będziesz widział stan i wygląd, pogadacie o cenie i wtedy będziesz wiedział czy sensowne.

Namiary wysyłam na Priv.

ps. nie jest to e-30 po wiejskich tuningach, "sportowych" wydechach, kolega szukał i szedł w oryginał i takie jest, kolor grafit metalik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Narazie wymyslilem:

> Bmw E30

> Bmw E36

> Opel Omega...

> Co jeszcze, bo zaczynam szukac auta i generalnie jednym z kryteriow jest wlasnie naped na tyna os..

Bądź nietuzinkowy i kup Porsche 944. W tej cenie może będzie to koniec lat 80'tych ale ja bym wolał to niż betki, omegi i scorpiony razem wzięte grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bądź nietuzinkowy i kup Porsche 944. W tej cenie może będzie to koniec lat 80'tych ale ja bym wolał

> to niż betki, omegi i scorpiony razem wzięte

Kolega ma rację, jednakże skoro założyciela wątku nie będzie stać na utrzymanie Capri to co dopiero 944 zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To raz, dwa jakos nigdy nie palalem miloscia do tej marki, zawsze kojarzyla mi sie z wolkami

> roboczymi...

Jezeli chcesz jeździć na co dzień, a nie leżeć pod autem, to poszukaj W124 2,0 benzynę. Można znaleźć bez nadmiaru rudej, części są za grosze, ale i tak ich nie będziesz wymieniał. Komfort jazdy dużo lepszy od E36 (inna klasa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Capri kozak, ale niestety cos czuje ze na utrzymanie takiego auta mnie nie stac, nie jest to auto

> do jazdy na codzien...

Są tacy, co jeżdżą capri na codzień. Chociaż większość wyprowadza swoje bryczki od czasu do czasu.

Sam koszt utrzymania to nie są duże pieniądze, bo wszystkie części eksploatacyjne są tanie bądź średnio tanie.

Cały wic polega na tym, aby znaleźć egzemplarz nie zgnity i nie skundlony, ewentualnie taki po porządnie zrobionym remoncie. Ale to już chyba nie za 8 tysięcy.

Capri nie spełnia Twojego założenia wiekowego - ostatnie egzemplarze powinny pochodzić z maks 86 lub 87 roku. W praktyce młodszych niż 83-84 nie widziałem.

Nie napisałeś, do czego chcesz używać tę tylnonapędówkę i czego się po samochodzie spodziewasz - wygoda, osiągi, prestiż czy sportowy sznyt?

U Forda masz poczciwą Sierrę i wygodne Scorpio, które potrafi niejednego zadziwić sprawnością swojej 2.9 V6 by Cosworth.

U BMW masz całą galerię E-coś tam, do wyboru, do koloru.

Masz jeszcze Merca.

Masz Mazdę MX-5 - mój Numero Uno jeśli chodzi o fun z jazdy.

Masz nieco egzotyczną Suprę z trzylitrówką i turbo.

Kwadratowe Volviaki wszelkiej maści - modele, które tworzyły markę i wizerunek Volvo.

Napisz więcej, czego oczekujesz, a będzie łatwiej coś zasugerować.

Pozdrawiam

Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Narazie wymyslilem:

> Bmw E30

> Bmw E36

> Opel Omega...

> Co jeszcze, bo zaczynam szukac auta i generalnie jednym z kryteriow jest wlasnie naped na tyna os..

e36 bedzie latwiej znalez, lepiej wykonane, lepszy zawias, ogolnie auto lepsze

na codzien przyjemniejsze

e30 to juz youngtimer

mesie nie sa zle tylko tez troche rdzewieja

jakbys dolozyl do tych 8 tys troche to wiem kto bedzie za niedlugo sprzedawal e36 323i 96 rok lpg sekwencja ladna, zadbana itd itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wymieniles fajne jest MX-5 ale niestety, tutaj chyba tez nie moj budzet...

Szukam zlotego srodka, ma byc w miare wygodnie, ma dawac fun z jazdy, ma wygladac smile.gif Poza tym ma nie wyjac mnie z butow przy pierwszej lepszej usterce..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z tego co wymieniles fajne jest MX-5 ale niestety, tutaj chyba tez nie moj budzet...

> Szukam zlotego srodka, ma byc w miare wygodnie, ma dawac fun z jazdy, ma wygladac Poza tym ma nie

> wyjac mnie z butow przy pierwszej lepszej usterce..

szukalbym VOLVO 240 TURBO

albo MB 190 2.5

BMW za bardzo oklepane....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Narazie wymyslilem:

> Bmw E30

> Bmw E36

> Opel Omega...

> Co jeszcze, bo zaczynam szukac auta i generalnie jednym z kryteriow jest wlasnie naped na tyna os..

Jesli koszty paliwa sa nieistotne, moim faworytem jest Omega MV6.

Bo jest tanie, fantastycznie wygodne a silnik brzmi przepieknie.

Do wsciekania E36 Compact - lzejszy, szybszy i tanszy z calej serii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jesli koszty paliwa sa nieistotne, moim faworytem jest Omega MV6.

> Bo jest tanie, fantastycznie wygodne a silnik brzmi przepieknie.

> Do wsciekania E36 Compact - lzejszy, szybszy i tanszy z calej serii.

do tego ciezkie i wolne albo inaczej : nie jest szybka

ale jesli ma byc na codzien to komforcik jak najbardziej ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> do tego ciezkie i wolne albo inaczej : nie jest szybka

Koniecznie spowolnilbym ja jeszcze automatyczna skrzynia. serce.gif

Parametry wersji manualnej na papierze (nie jezdzilem manualem) wygladaja przyzwoicie. ok.gif

> ale jesli ma byc na codzien to komforcik jak najbardziej ok

Auto plynie. ok.gif Ale koszty paliwa mnie odepchnely.

Trzeba tez umiec dbac o blacharke. icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Koniecznie spowolnilbym ja jeszcze automatyczna skrzynia.

> Parametry wersji manualnej na papierze (nie jezdzilem manualem) wygladaja przyzwoicie.

> Auto plynie. Ale koszty paliwa mnie odepchnely.

> Trzeba tez umiec dbac o blacharke.

mialem przez krotki czas 2.0 16v

byla jeszcze wolniejsza ale wygoda byla super

95 rok u mnie i rdza sie pojawila 1 punkt zaraz pod szyba drzwi tylnych i rant tych samych drzwi na roku przed kolem tylnym

poza tym podloga zdrowiutka az zdziwiony bylem

3.0 jezdzilem tylko w kombi ale chyba jakas niedoiwestowaa byla bo mnie nie zachwycila osiagami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> E32 - dużo łatwiej znaleźć w ładnym stanie niż E30/E34/E36

> i ma ocynk (w przeciwieństwie do pozostałych z tamtych lat)

> http://allegro.pl/bmw-750i-klasyk-wroclaw-i2007562022.html

Teoretycznie od lat jestem fanem MB, w zasadzie wszystkich do 1995 roku (124), moją miłością jest 126 SEL, ale jak widzę takie E32 to serce zaczyna mi szybciej bić.

W sumie stać mnie na taką, ale przy moich przebiegach koszt paliwa by mnie zeżarł.

Choć jak pomyślę, że codziennie swoje 100 km do pracy i z powrotem robię 7er a nie Astrolotem, to aż mnie ciarki przechodzą.

Jaki jest najekonomiczniejszy silnik w E32? i ile może palić przy lataniu w 90% po trasie z V 80-110?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Narazie wymyslilem:

> Bmw E30

> Bmw E36

> Opel Omega...

> Co jeszcze, bo zaczynam szukac auta i generalnie jednym z kryteriow jest wlasnie naped na tyna os..

nie marudź! kara.gif

Kiedy masz czas? Jak chcesz to ci na chwilę pożyczę mojego kompakta.

Zrobiłem już tuleje z przodu i ustawiłem geometrię palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spojrz kiedy ten watek napisalem, teraz pozostaje znalezc cos sensownego, co do pozyczenia... .Hmmm... Staram sie tego nie robic, wole sie na swoim uczyc zachowan RWD...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Spojrz kiedy ten watek napisalem, teraz pozostaje znalezc cos sensownego, co do pozyczenia...

> .Hmmm... Staram sie tego nie robic, wole sie na swoim uczyc zachowan RWD...

A co wybrałeś?

Ja nie mówię, że dam ci na wiejskiej drodze składać mojego sztrucla szpagatami cool.gif

Ot, kilka kółek po parkingu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.