czechu Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 będę wymieniał cały układ paska rozrządu i cały układ paska alternatora - pasek, napinacze, rolki, pompa wody... - nie wiem na częściach jakiego producenta się opierać ? jak zmieniałem 4 lata temu to pamiętam że paski gates były mocno negowane. pomóżcie wybrać w miarę sprawdzonych producentów. silnik 1,6 8v xsara picasso 2004 rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nunu7 Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 o conti i goodyear nigdy nie słyszałem nic złego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > będę wymieniał cały układ paska rozrządu i cały układ paska alternatora - pasek, napinacze, rolki, > pompa wody... - nie wiem na częściach jakiego producenta się opierać ? jak zmieniałem 4 lata > temu to pamiętam że paski gates były mocno negowane. pomóżcie wybrać w miarę sprawdzonych > producentów. > silnik 1,6 8v xsara picasso 2004 rok Polecam Conti - jak niedawno miałem kolizję w silniku 1.9TDI, to pomimo że na pasek zadziałały ogromne siły (koło pasowe niemal ukręciło wałek rozrządu) nie stracił ani jednego zęba i ogólnie wyglądał jak nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris_66 Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 conti - od zawsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > będę wymieniał cały układ paska rozrządu i cały układ paska alternatora - pasek, napinacze, rolki, > pompa wody... - nie wiem na częściach jakiego producenta się opierać ? jak zmieniałem 4 lata > temu to pamiętam że paski gates były mocno negowane. pomóżcie wybrać w miarę sprawdzonych > producentów. > silnik 1,6 8v xsara picasso 2004 rok Żadne? Myślę że marka ma mniejsze znaczenie niż PEWNE źródło. I chyba na tym trza się skupić. Na którymś z kącików daewoo (chyba nubiry albo matiza) była kiedyś afera z pękającymi paskami Gates oferowanymi przez jednego z kącikowiczów. Okazały się podróbami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arad1994 Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 Mogę tylko powtórzyć oponię przedmówców polecając continental Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > będę wymieniał cały układ paska rozrządu i cały układ paska alternatora - pasek, napinacze, rolki, > pompa wody... - nie wiem na częściach jakiego producenta się opierać ? jak zmieniałem 4 lata > temu to pamiętam że paski gates były mocno negowane. pomóżcie wybrać w miarę sprawdzonych > producentów. > silnik 1,6 8v xsara picasso 2004 rok Conti, potem ryzykowałbym Boscha, Gatesa, Dayco. Pompa wody ruville, z deko tańszych Meyle lub KOLBENSCHMIDT. Jak zechcesz to się odezwij przed zakupem, to Ci zrobię wycenę. Części NIE POCHODZĄ Z CHIN, a na alle...jest ich pełno stamtąd (łącznie np ze sprzęgłami uznanych marek, a w środku podróba i shit). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > conti - od zawsze W swoich wozach montuję od zawsze. Brat w eFce miał Gates'a - chwalił, teraz ma Boscha, to się okaże po demontażu Ja zawsze wybieram Contitech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 Afair na obu, chodziło m.in. o 1.6 16v. Wtedy wystraszony założyłem właśnie Conti i nic się nie rozleciało. Za to napinacz miałem chyba jakiś made in Canada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smigiel Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > silnik 1,6 8v xsara picasso 2004 rok Napiszę co ja mam założone: pasek rozrządu DAYCO (ważniejsze właściwe założenie niż firma - tu akurat nie ma napinacza ze wskaźnikiem a mało który warsztat ma mierniki naciągu) rolka napinacza rozrządu INA pompa wody DOLTZ pasek napędu osprzętu MEYLE napinacza i rolki paska napędu osprzętu nie wymieniałem (wziął bym INA) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nunu7 Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > potem ryzykowałbym Boscha, boscha miałem dwa paski (co prawda nie rozrządu, a alternatora) i więcej nie chcę ich na oczy widzieć. nie byly z allegro, tylko ze zwykłego sklepu motoryacyjnego, wiec raczej nie podróby. Nie wiem czy trafiłem tylko na takie z wadliwej partii, czy to jest u nich standard, ale pasek był źle wycięty z formy, tak, że te linki, które powinny biec równolegle i tworzyć trzon paska miejscami szły ukośnie przez co pasek bez przerwy się rozciagał, tak, że po paru miesiącadh już się miejsce do napinania skończyło. słowem badziew. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 Kiedy jeszcze miałem Hondę, to na forach wiele osób chwaliło paski Mitsuboshi, dla mnie nazwa już wygląda na marną podróbę. Miał ktoś z tym styczność? W katalogu IC widzę, że producentem pasków jest też Goodyear... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > boscha miałem dwa paski (co prawda nie rozrządu, a alternatora) i więcej nie chcę ich na oczy > widzieć. > nie byly z allegro, tylko ze zwykłego sklepu motoryacyjnego, wiec raczej nie podróby. > Nie wiem czy trafiłem tylko na takie z wadliwej partii, czy to jest u nich standard, ale pasek był > źle wycięty z formy, tak, że te linki, które powinny biec równolegle i tworzyć trzon paska > miejscami szły ukośnie przez co pasek bez przerwy się rozciagał, tak, że po paru miesiącadh > już się miejsce do napinania skończyło. > słowem badziew. Powiem Ci że z jakością, nawet tych najlepszych producentów jest co raz gorzej Czasami cuda potrafią siedzieć w pudełku, właśnie reklamuję 2 rolki zębate (różnych producentów) jedna najtańsza, druga najdroższa, obie kiepsko wykonane (ślady jakby po uderzeniach na jednej, na drugiej ostre kanty po wycinaniu ząbków). Takie czasy...Boschów sprzedałem sporo i reklamacji nie było. INA, SKF i Ruville to praktycznie to samo jeśli chodzi o graty i można to zamiennie brać w zależności co tańsze. Za pasek warto dać kilka zł więcej bo to zdaje się być najsłabsze ogniwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mugen Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > Kiedy jeszcze miałem Hondę, to na forach wiele osób chwaliło paski Mitsuboshi, dla mnie nazwa już > wygląda na marną podróbę. Owszem dla ignoranta mitsuboshi może wydawać się podróbą ale jest to firma robiąca jedne z lepszych pasków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > Powiem Ci że z jakością, nawet tych najlepszych producentów jest co raz gorzej Czasami cuda > potrafią siedzieć w pudełku, właśnie reklamuję 2 rolki zębate (różnych producentów) jedna > najtańsza, druga najdroższa, obie kiepsko wykonane (ślady jakby po uderzeniach na jednej, na > drugiej ostre kanty po wycinaniu ząbków). Takie czasy...Boschów sprzedałem sporo i reklamacji > nie było. > INA, SKF i Ruville to praktycznie to samo jeśli chodzi o graty i można to zamiennie brać w > zależności co tańsze. Za pasek warto dać kilka zł więcej bo to zdaje się być najsłabsze > ogniwo. W życiu nie zamontuję już klientowi pompy wody Ruville. W zeszłym roku 2 reklamacje. Ogólnie słaby producent się zrobił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nunu7 Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > W życiu nie zamontuję już klientowi pompy wody Ruville. W zeszłym roku 2 reklamacje. Ogólnie słaby > producent się zrobił. bo to nie producent, tylko pakowacz Rouville sobie samo znajduje producenta na wolnym rynku i pakuje jego towar w swój kartonik gwaratując swoją marką jakość. Widac cięcie kosztów pociągnęło i tę jakośc na dno. Sporo lat sprzedawali pod swoją marką dobre produkty, ludzie sie do tego przyzwyczaili, to czas teraz spijać śmietankę i sprzedawac tanio kupiony towar pośredniej czy nawet marnej jakości za dosć wysoką cenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 podaj chodz jeden argument na potwierdzenie tego. bo z tego co wiem to nawet Valeo przychodzi ostatnio made in china.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 pakowacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 mitsuboshi to dobra marka, ale robi głównie dla japońców. Ruville pakowało od INY przed długi czas, w ciągu ostatniego roku nie wnikałem czy coś się zmieniło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 pasek gates rolka ina pompa dolz napinacz osprzetu SNR albo Dayco napisz mi priva z Vinem to jutro spojrze co moge zaoferowac! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 Pasek Contitech reszta maneli: Skf, Ina, Ruville kolejność dowolna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > podaj chodz jeden argument na potwierdzenie tego. bo z tego co wiem to nawet Valeo przychodzi > ostatnio made in china.. Na potwierdzenie czego?Ilości podrób na alle?Chociażby sprzęgła Sachsa niemalże za pół ceny...i to ceny, gdzie żadna hurtownia po tyle klientowi nawet z 10-12 letnim stażem i dużymi obrotami nie sprzeda. A wystarczy pośledzić net skąd to się bierze i ile dulków kosztuje za kpl u nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 Pompy firmy AirTex ktoś montował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 tak, naprawde przyzwoite, mamy w swojej ofercie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > tak, naprawde przyzwoite, mamy w swojej ofercie Do Opla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 jak trzeba to i do opla sie znajdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > jak trzeba to i do opla sie znajdzie A pytam o tą firmę, ponieważ już któryś raz spotkałem się opiniami, że pompy tego producenta idą na pierwszy montaż np. w Seatach czy Hondach. Nie wiem na ile to prawdziwe, ale ceny są niezłe. U mnie rozrząd w AG będzie do wymiany pewnie w tym roku, bo zostało 20kkm żeby dobić do terminu wymiany, ale będę chciał to zrobić za jakieś 10kkm. Co do pasków to faworyta mam sprawdzonego, rolki pewnie wybiorę INA, więc została pompa wody i tutaj są dobre opinie o tym AirTex, KWP, HEPU. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 wiesz doskonale ze zrodel pozyskania tego sa miliony, nie wszystko jest podrabiane, strasznie agresywna forme autoreklamy wybrales... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 u nas glownie idzie Dolz i Airtex, ceny obydwu porownywalne, jakos tez, brak reklamacji jest tego dobrym odwzorowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > wiesz doskonale ze zrodel pozyskania tego sa miliony, nie wszystko jest podrabiane, strasznie > agresywna forme autoreklamy wybrales... Dlaczego uważasz że to autoreklama?Imitacje samochodów z zagłębi handlarskich jak Płock, Gniezno itd to tez autoreklama?Jeśli tak uważasz, to jesteś w błędzie, był czas, że mocno śledziłem rynek i to są po prostu moje obserwacje i wnioski. Tak samo jak nie ma możliwości, by pojazd sprowadzony załóżmy z de do polski po zrobieniu opłat,kosztach sprowadzenia i zarobku handlującego był tańszy niż najtańsze ogłoszenia w niemcowni (będzie to tylko produkt samochodopodobny-cofnięty, wyklepany,na bakier z prawem), tak samo z częściami-hurtownie dają różne rabaty, ale zestaw np Sachsa czy Valeo z dwumasem, jak kosztuje w hurcie (mam na myśli tutaj zniżki firmy robiącej naprawdę spore obroty i ze stażem) np 1800zł, a na alle...są po 1100zł-nikt takiej ceny nie daje, ale potem po forach ludziska się to rozpisują ile wytrzymują takie zestawy. Zgadzam się że duże korporacje przenoszą do chin produkcję, bo tam taniej, ale są spełniane normy etc, podróba nie spełnia żadnych norm. To samo dotyczy nie tylko branży moto ale i np ubraniowej i innych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > A pytam o tą firmę, ponieważ już któryś raz spotkałem się opiniami, że pompy tego producenta idą na > pierwszy montaż np. w Seatach czy Hondach. Nie wiem na ile to prawdziwe, ale ceny są niezłe. Wpadł mi do głowy taki pomysł: sprawdzić co siedzi w Lexusach, skoro to takie mało awaryjne (wg MarkaF), to po prostu kupić tych firm które robią dla Lexusa i po temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > będę wymieniał cały układ paska rozrządu i cały układ paska alternatora - pasek, napinacze, rolki, > pompa wody... - nie wiem na częściach jakiego producenta się opierać ? jak zmieniałem 4 lata > temu to pamiętam że paski gates były mocno negowane. pomóżcie wybrać w miarę sprawdzonych > producentów. > silnik 1,6 8v xsara picasso 2004 rok Dodam ze swojej strony, że do silników Fiata MultiJet 1.9 i 2.0 na pierwszy montaż robi Dayco - są to paski wzmocnione warstwą teflonu i żaden inny producent nie robi pasków w tej technologii. Dotyczy silników montowanych w AR, Fiat, Lancia, Opel i Saab. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 a teraz pytanie, czy na AM robi takie same paski ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > skoro to takie mało awaryjne (wg MarkaF), to po prostu kupić tych Ba, jak stoi więcej niż jeździ to i mało awaryjne Gwarantuję Ci że polska rzeczywistość szybko by zweryfikowała jego słowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 Niestety Twins, tak to nie dziala, czesci pierwszomontazowe a czesci w After Markecie moga sie niestety miedzy soba roznic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > a teraz pytanie, czy na AM robi takie same paski ?? I tu jest pies pogrzebany...z tego co wiem to niby wszystko jest jakość oryginału, ale jednak niekoniecznie Aczkolwiek głowy bym sobie tym nie zaprzątał-ot brać sprawdzonych i uznanych producentów i heja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > W swoich wozach montuję od zawsze. Brat w eFce miał Gates'a - chwalił, teraz ma Boscha, to się > okaże po demontażu > Ja zawsze wybieram Contitech. miałem Boscha i nic złego na niego nie powiem Nie popękał, nie parciał, zęby całe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 Podlinkuj jakąś część z allegro, którą uważasz za zbyt tanią. Proszę poważnie, chcę sprawdzić za ile to można wyrwać w hurtowni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > Niestety Twins, tak to nie dziala, czesci pierwszomontazowe a czesci w After Markecie moga sie > niestety miedzy soba roznic. Mogą ale nie muszą, choć w wielu produktach niekoniecznie musi to być prawda. U siebie wymieniałem łączniki stabilizatora, w oryginale montowane były TRW, z tymże. Na oryginalnym łączniku mam wybite logo GM a po drugiej stronie mam TRW z numerem. Druga rzecz jaką montowałem ostatnio. Szyba przednia. Oryginał: Pilkington z logo GM. Założyłem Pilkington bez logo. W przypadku łączników to jeśli chodzi o wykonanie, nie mogę porównać, bo zdemontowałem rzecz niesprawną. Na after marketowych TRW przelatałem jakieś 10kkm i jest cisza póki co. Jeśli chodzi o szybę to zbyt krótko ją mam żeby się wypowiedzieć, natomiast wiele osób pisało że szyby tego producenta w tym wozie to szyby miękkie. Czy to prawda, nie wiem. Ludzie różne rzeczy piszą, jeśli chodzi o szybę to głupie wycieraczki jeśli zużyte, mogą porysować szybę w szybkim tempie, a jakiś Kowalski - sympatyk Opla powie że to kiepska firma, ten Pilkington. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 > Podlinkuj jakąś część z allegro, którą uważasz za zbyt tanią. Proszę poważnie, chcę sprawdzić za > ile to można wyrwać w hurtowni. Zrób sobie taki test, wylistuj po nr kila rodzajów części i ułóż wg ceny, potem posprawdzaj, ja za przykład podałem np kpl sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 > a teraz pytanie, czy na AM robi takie same paski ?? Tak, Dayco robi takie paski na AM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 > Podlinkuj jakąś część z allegro, którą uważasz za zbyt tanią. Proszę poważnie, chcę sprawdzić za > ile to można wyrwać w hurtowni. To nie są jakieś bardzo drogie paski, można je bardzo łatwo rozpoznać - od wewnątrz mają dodatkową bardzo jasną warstwę teflonu naniesioną na plecionkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekis Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 Widzę że większość chwali Contitecha. Ja to miałem w silniku podobnym do podanego przez autora wątku (to jest chyba XU5 a mój pasek pasował do XU8 i XU10) i na niskich obrotach wpadał w jakiś rezonans i "grał": buczał, brzęczał jak struna w gitarze. Pasek zakupiony w IC, zamontowany warsztacie specjalizującym się we "francuzach" przy okazji regulacji luzów zaworowych. Warsztat był dość daleko, nie chciałem tam robić kolejnej wyprawy w 2 auta więc zabrałem się za to sam. Faktycznie na długim odcinku pomiędzy kołami zębatymi pasek latał tak że trudno było go zobaczyć. Poluzowałem go i napiąłem ponownie (brak samonapinacza) - to samo. W końcu kupiłem mało lubianego Gatesa w sklepie w pobliskim miasteczku, założyłem, napiąłem - i cisza. Jak dotąd przejechane 35tkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VANT Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 miałem pasek Dayco kupiony na allegro od IMO pewnego sprzedawcy (specjalizował się we fiacie), bo reszta gratów do rozrządu była ricambi i pasek przeskoczył, całe szczęście że tylko o 1 ząbek. W serwisie fiata w austri powiedzieli że pasek się naciągnął. W tym samym serwisie załozyli komplet Gates (pasek i rolki) W tym roku mam kolejną wymianę rozrządu i też się zastanawiam co wybrać i chyba będzie znowu GATES. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 > miałem pasek Dayco kupiony na allegro od IMO pewnego sprzedawcy (specjalizował się we fiacie), bo > reszta gratów do rozrządu była ricambi i pasek przeskoczył, całe szczęście że tylko o 1 ząbek. > W serwisie fiata w austri powiedzieli że pasek się naciągnął. W tym samym serwisie załozyli > komplet Gates (pasek i rolki) > W tym roku mam kolejną wymianę rozrządu i też się zastanawiam co wybrać i chyba będzie znowu GATES. Do różnych silników Fiat montuje na OE różne produkty. Do silników benzynowych idzie chyba właśnie Gates. Dlatego osobiście wolę kupić Ricambi Originali i mieć święty spokój przez kilka lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.