Tilok Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 Na dniach astra idzie na sprzedaż i w związku z tym zaczynam poszukiwania nowego (używanego) auta. Założenia jakie musi spełniać to: kombi; silnik benzynowy N/A z możliwością przerobienia na LPG lub "w miarę bezproblemowy" diesel; moc benzynowego co najmniej 120 KM no i ma być odporne na rudą. Jak na razie oglądałem (kolejność przypadkowa) : - Astra J - mój faworyt, lecz musiałbym dołożyć z 5 tzł; - Mondeo Mk4; - Focus Mk3; - Octavia; - Mazda 6; - myślałem jeszcze ewentualnie nad avensisem lub accordem lecz są już z wyższej półki cenowej; - odpadają Audi, BMW, VW. Które z tych aut polecacie najbardziej i z jakimi silnikami, ewentualnie jakie inne spełniające wymagania. O fordach coś czytałem, że te nowsze diesle mają silniki od PSA i są niby dobre, ale jakich ewentualnie szukać? Jeśli naprawdę będzie warto jestem w stanie dołożyć jeszcze 10000 zł. Przebiegi roczne ok. 20 kkm, auto na 5-6 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teyo Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 > Na dniach astra idzie na sprzedaż i w związku z tym zaczynam poszukiwania nowego (używanego) auta. > Założenia jakie musi spełniać to: kombi; silnik benzynowy N/A z możliwością przerobienia na LPG lub > "w miarę bezproblemowy" diesel; moc benzynowego co najmniej 120 KM no i ma być odporne na > rudą. > (...) ewentualnie jakie inne spełniające > wymagania. O fordach coś czytałem, że te nowsze diesle mają silniki od PSA i są niby dobre, > ale jakich ewentualnie szukać? Jeśli naprawdę będzie warto jestem w stanie dołożyć jeszcze > 10000 zł. Przebiegi roczne ok. 20 kkm, auto na 5-6 lat. nie wiem dlaczego ludzie na starcie odrzucają np. TO auto - legenda królowej jest dawno nieaktualna a auto spełnia wszystkie Twoje wymagania (szczególnie benzyna + lpg i odpornośc na rudą)... co wy widzicie w tych nimcach i japońcach zero polotu dosłownie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tilok Napisano 4 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 > nie wiem dlaczego ludzie na starcie odrzucają np. TO auto - legenda królowej jest dawno > nieaktualna a auto spełnia wszystkie Twoje wymagania (szczególnie benzyna + lpg i odpornośc na rudą)... no przecie napisałem Quote: - odpadają Audi, BMW, VW. ... ewentualnie jakie inne spełniające wymagania. Co do laguny. Wygląd ok, nie mam urazu do francuzów, szwagier ma renówkę, ojciec szwagra ma lagunę z zeszłego rocznika. Jeśli silnik dobry pod LPG to wezmę pod uwagę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teyo Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 > no przecie napisałem > Quote: > - odpadają Audi, BMW, VW. > ... ewentualnie jakie inne spełniające wymagania. > Co do laguny. Wygląd ok, nie mam urazu do francuzów, szwagier ma renówkę, ojciec szwagra ma lagunę > z zeszłego rocznika. Jeśli silnik dobry pod LPG to wezmę pod uwagę Si Si - wg mnie warto wiząc pod uwagę i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 > nie wiem dlaczego ludzie na starcie odrzucają np. TO auto - legenda królowej jest dawno > nieaktualna a auto spełnia wszystkie Twoje wymagania (szczególnie benzyna + lpg i odpornośc na > rudą)... Jesteś pewien, że do LPG się nadaje? Poczytałem trochę i jednak są problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teyo Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 > Jesteś pewien, że do LPG się nadaje? Poczytałem trochę i jednak są problemy. być moze aczkolwiek silniki renault zawsze dobrze sie gazowało - kolega pisał tez o dieslu - wiec coś wybierze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 > być moze aczkolwiek silniki renault zawsze dobrze sie gazowało - kolega pisał tez o dieslu - wiec > coś wybierze To chyba nie jest silnik Reanult, tylko Nissana... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 > być moze aczkolwiek silniki renault zawsze dobrze sie gazowało - kolega pisał tez o dieslu - wiec > coś wybierze Ale to jest silnik Nissana i juz jest kupa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 > Jesteś pewien, że do LPG się nadaje? Poczytałem trochę i jednak są problemy. 2.0 140KM w L3 to nie jest identyczny silnik co w L2, w dodatku głos internetu mówi, że nie nadaje się do LPG (miekkie gniazda zaworowe jak dobrze pamiętam przez co sporo osób po zagazowaniu miało problemy z głowicą, a dokładnie luzem zaworowym)... Przed kupnem dobrze zapoznaj się z tematem, szczególnie jeśli myślisz o montażu LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 No o to mi chodzi ale ja nie kupuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teyo Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 > Ale to jest silnik Nissana i juz jest kupa no to diesel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pr0mil Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 Szukaj Laguny III tak jak koledzy piszą, z 2.0dci. Na forum jest kolega, który ma taką z grubym przebiegiem i w samych superlatywach o niej pisał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 > Na dniach astra idzie na sprzedaż i w związku z tym zaczynam poszukiwania nowego (używanego) auta. > Założenia jakie musi spełniać to: kombi; silnik benzynowy N/A z możliwością przerobienia na LPG lub > "w miarę bezproblemowy" diesel; moc benzynowego co najmniej 120 KM no i ma być odporne na > rudą. > Jak na razie oglądałem (kolejność przypadkowa) : > - Astra J - mój faworyt, lecz musiałbym dołożyć z 5 tzł; > - Mondeo Mk4; > - Focus Mk3; > - Octavia; > - Mazda 6; > - myślałem jeszcze ewentualnie nad avensisem lub accordem lecz są już z wyższej półki cenowej; > - odpadają Audi, BMW, VW. > Które z tych aut polecacie najbardziej i z jakimi silnikami, ewentualnie jakie inne spełniające > wymagania. O fordach coś czytałem, że te nowsze diesle mają silniki od PSA i są niby dobre, > ale jakich ewentualnie szukać? Jeśli naprawdę będzie warto jestem w stanie dołożyć jeszcze > 10000 zł. Przebiegi roczne ok. 20 kkm, auto na 5-6 lat. Accord, Legacy/Outback czy nawet 6tka - latwo gazowalne, trwale i jest przyjemnosc z jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 > nie wiem dlaczego ludzie na starcie odrzucają np. TO auto - legenda królowej jest dawno > nieaktualna a auto spełnia wszystkie Twoje wymagania (szczególnie benzyna + lpg i odpornośc na > rudą)... > co wy widzicie w tych nimcach i japońcach zero polotu dosłownie podobnie nie moge zrozumiec co ludzie widza w Lagunach ani to ladne ani trwale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 > nie wiem dlaczego ludzie na starcie odrzucają np. TO auto - legenda królowej jest dawno > nieaktualna a auto spełnia wszystkie Twoje wymagania (szczególnie benzyna + lpg i odpornośc na > rudą)... Nie zastanowila Cie taka cena za 2letnie auto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 > Nie zastanowila Cie taka cena za 2letnie auto? Cena musiala byc jeszcze nizsza, bo handlarz swoje tez zarobic musi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 > Ale to jest silnik Nissana i juz jest kupa straszna. M9R to najleszy i najbardziej polecany silnik w lagunie na nierozciagajacym sie lancuchu z turbina wlaczona w obieg chodzenia... Jak nie walniesz w cos miska to robi bardzo duze przebiegi, DPF jest malo upierdliwy a DPFa w tym roczniku mialy tylko auta z automatem. (w innych mogl byc ale nie musial) auto jest bardzo malo awaryjne. Nie wiem jakie roczniki sie lapia w tej cenie ale nawet auto z pierwszego wypustu ma malo wpadek konstrukcyjnych: w przedlifcie potrafia sie przypalic oprawki od dziennych (wymiana oprawek co 3 lata ewentualnie wymiana zarowek na ledy - w polifcie inaczej rozwiazane swiatla dzienne) potrafi sie przetrzec fotel przedni przy laczeniu z plastikiem (w polifcie jest tam wszyty mocniejszy kawalek materialu). Normalnie tego nie widac, trzeba zejsc do parteru i obejrzec sam dol fotela. Czasami potrafi sie uwalic silniczek od centralnego w drzwiach, czasami w czujniku od klimy w lusterku zaciera sie wiatraczek. I to sa wszystkie rozpoznane rzeczy w autach z rocznika 2008. Mam auto przedliftowe z maksymalnym wyposazeniem z 2008 roku i od poczatku jego zycia bylo wymienione: rura od intercoolera (pekniecie) nadkole (pekniete) czujnik cisnienia w kole teraz mi sie przetarl kabelek czujnika parkowania - naprawa poprzez lutowanie i sa to echa stluczki jaka kiedys mialem a nie postepujacej biodegradacji auta koniec usterek. Biorac pod uwage, ze auto jest piecoletnie, ma diesla, dpf i wywrotke elektroniki to chyba mozna uznac ze jest malo awaryjne? Laguny 3cie sa tanie, maja bardzo bogate wyposazenie i sa malo awaryjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 > straszna. M9R to najleszy i najbardziej polecany silnik w lagunie na nierozciagajacym sie > lancuchu z turbina wlaczona w obieg chodzenia... Jak nie walniesz w cos miska to robi bardzo > duze przebiegi, DPF jest malo upierdliwy a DPFa w tym roczniku mialy tylko auta z automatem. > (w innych mogl byc ale nie musial) > auto jest bardzo malo awaryjne. Nie wiem jakie roczniki sie lapia w tej cenie ale nawet auto z > pierwszego wypustu ma malo wpadek konstrukcyjnych: > w przedlifcie potrafia sie przypalic oprawki od dziennych (wymiana oprawek co 3 lata ewentualnie > wymiana zarowek na ledy - w polifcie inaczej rozwiazane swiatla dzienne) > potrafi sie przetrzec fotel przedni przy laczeniu z plastikiem (w polifcie jest tam wszyty > mocniejszy kawalek materialu). Normalnie tego nie widac, trzeba zejsc do parteru i obejrzec > sam dol fotela. > Czasami potrafi sie uwalic silniczek od centralnego w drzwiach, czasami w czujniku od klimy w > lusterku zaciera sie wiatraczek. > I to sa wszystkie rozpoznane rzeczy w autach z rocznika 2008. > Mam auto przedliftowe z maksymalnym wyposazeniem z 2008 roku i od poczatku jego zycia bylo > wymienione: > rura od intercoolera (pekniecie) > nadkole (pekniete) > czujnik cisnienia w kole > teraz mi sie przetarl kabelek czujnika parkowania - naprawa poprzez lutowanie i sa to echa stluczki > jaka kiedys mialem a nie postepujacej biodegradacji auta > koniec usterek. Biorac pod uwage, ze auto jest piecoletnie, ma diesla, dpf i wywrotke elektroniki > to chyba mozna uznac ze jest malo awaryjne? Laguny 3cie sa tanie, maja bardzo bogate > wyposazenie i sa malo awaryjne. Ale Rado pisal o 2.0 noPB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 > - Astra J - mój faworyt, lecz musiałbym dołożyć z 5 tzł; Fajne auto. Znajomy dobija dieslem do 100kkm. Z usterek: łożysko w skrzyni biegów - wymienione na gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tilok Napisano 5 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 A co powiecie o silnikach diesla w fordach i benzynowym w maździe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 > Ale Rado pisal o 2.0 noPB ups... o benzynach nic nie wiem, przy takiej miasie auta dla mnie za duze koszty paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 > Fajne auto. > Znajomy dobija dieslem do 100kkm. > Z usterek: łożysko w skrzyni biegów - wymienione na gwarancji. ta sama skrzynia co u mnie we Fiacie. Fajnie, że załapał się jeszcze na gwarancji. U mnie skrzynia wytrzymała za długo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 > ta sama skrzynia co u mnie we Fiacie. Fajnie, że załapał się jeszcze na gwarancji. U mnie skrzynia > wytrzymała za długo Przedstawiciel handlowy, więc dużo jeździ Mam porównanie do swojego Cruze - Astra ma bardziej komfortowe zawieszenie i wygodniejsze fotele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 Kup Mondeo MK IV 2.0 TDCI 140KM -z tych co podałeś deklasuje każde z wymienionych. Za 40 kupisz ładne 2009 z przebiegiem w okolicach 150 tyś. Chyba, że wolisz młodszego to z mniejszym wypasem i przebiegiem 150-200 tyś kupisz nawet 2010. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 z fordem jest o tyle problem, ze nadal chyba nie maja centralnej bazy danych serwisowych. Weryfikacja czegokolwiek bedzie praktycznie niemozliwa bo wszystkie maja piekne ksiazki serwisowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alek_lc Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 > Kup Mondeo MK IV 2.0 TDCI 140KM -z tych co podałeś deklasuje każde z wymienionych. Za 40 kupisz > ładne 2009 z przebiegiem w okolicach 150 tyś. Chyba, że wolisz młodszego to z mniejszym > wypasem i przebiegiem 150-200 tyś kupisz nawet 2010. Albo z silnikiem benzynowym 2.0, które się kwalifikuje do montażu instalacji LPG. Chyba mniejsze ryzyko wymiany elementów wrażliwych niż w aucie z silnikiem diesla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 > A co powiecie o silnikach diesla w fordach i benzynowym w maździe? Focusy 3? Tam już teraz tylko 1.6 i 2.0. Jednym i drugim jeździłem, zdecydowanie warto myśleć o 2.0 TDCi choć brat w swoim ma o wiele większą awaryjność niż u mnie w starym klekoczącym 1.8 TDCi, bo ja mam zerową - obecnie 104 kkm i jedynie świece żarowe zdechły od nowości. Mondeo 2.0 TDCi, też fajne autko, kolega ma obecnie chyba z 280 kkm i nic mu się tam prawie nie dzieje. Zdecydowanie warto pomyśleć nad tym. Focus jest dość mały, to trzeba brać pod uwagę, ale o wiele lepiej lata po zakrętach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 > Albo z silnikiem benzynowym 2.0, które się kwalifikuje do montażu instalacji LPG. Chyba mniejsze > ryzyko wymiany elementów wrażliwych niż w aucie z silnikiem diesla. Jeżeli masz ogarniętych gazowników to warto. Jeszcze bardziej warto 2.5 T, ale to już inna bajka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 > Focusy 3? > Tam już teraz tylko 1.6 i 2.0. Jednym i drugim jeździłem, zdecydowanie warto myśleć o 2.0 TDCi choć > brat w swoim ma o wiele większą awaryjność niż u mnie w starym klekoczącym 1.8 TDCi, bo ja mam > zerową - obecnie 104 kkm i jedynie świece żarowe zdechły od nowości. > Mondeo 2.0 TDCi, też fajne autko, kolega ma obecnie chyba z 280 kkm i nic mu się tam prawie nie > dzieje. > Zdecydowanie warto pomyśleć nad tym. > Focus jest dość mały, to trzeba brać pod uwagę, ale o wiele lepiej lata po zakrętach Focus MK3 w środku sprawia mniejsze wrażenie niż Mk2 przed i po FL. Wrażenia nie tylko moje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tilok Napisano 5 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 > Kup Mondeo MK IV 2.0 TDCI 140KM -z tych co podałeś deklasuje każde z wymienionych. Za 40 kupisz > ładne 2009 z przebiegiem w okolicach 150 tyś. Chyba, że wolisz młodszego to z mniejszym > wypasem i przebiegiem 150-200 tyś kupisz nawet 2010. Czy DPF w tych silnikach jest bardzo problematyczny i jaka jest średnia żywotność dwumasy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 > Czy DPF w tych silnikach jest bardzo problematyczny Jak latasz w trasach to raczej nie. W ostateczności można się pozbyć, do czego Greenpeace nie namawia jak również SKP >i jaka jest średnia żywotność dwumasy? Odnośnie dwumasy to zawsze mnie zastanawia to pytanie...Jeden przejedzie 80-100kkm a inny ponad 200kkm. Nie ma reguły niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tilok Napisano 5 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 > Jeżeli masz ogarniętych gazowników to warto. > Jeszcze bardziej warto 2.5 T, ale to już inna bajka Gazownika jakby co mam bardzo ogarniętego i polecanego, przyjeżdżają do niego na montaż nawet z 200-300 km także jak tylko auto będzie się nadawało pod instalację LPG, to wiem że będzie dobrze zrobione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daryka Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 Ja tam od od dwóch tygodni śmigam Mondeo MK4 tylko że w bezynce i liftback jak na razie jestem mega zadowolny z wyboru auta, także polecam Mondziaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tilok Napisano 5 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 > Jak latasz w trasach to raczej nie. W ostateczności można się pozbyć, do czego Greenpeace nie namawia jak również SKP orientacyjnie 60/40 - trasa/miasto > Odnośnie dwumasy to zawsze mnie zastanawia to pytanie...Jeden przejedzie 80-100kkm a inny ponad 200kkm. >Nie ma reguły niestety. Obecnie mam 202 kkm i jeszcze spokojnie można jeździć, ale coś pamiętam jak Pyrek sprzedawał mondeo to coś pisał, że dwumas wymieniony chyba przy 120 kkm i teraz nie wiem czy w astrze bardziej wytrzymały a w mondeo robią słabsze czy może jazda po mieście dobiła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alek_lc Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 > Ja tam od od dwóch tygodni śmigam Mondeo MK4 tylko że w bezynce i liftback jak na razie jestem mega > zadowolny z wyboru auta, także polecam Mondziaka Ale z instalacją LPG czy tylko na benzynę? Jakie spalanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 > Ale z instalacją LPG czy tylko na benzynę? > Jakie spalanie? Daj spokój. Co można powiedzieć o aucie mając go dwa tygodnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 > orientacyjnie 60/40 - trasa/miasto To raczej nie powinien sprawiać problemów > Obecnie mam 202 kkm i jeszcze spokojnie można jeździć, ale coś pamiętam jak Pyrek sprzedawał mondeo > to coś pisał, że dwumas wymieniony chyba przy 120 kkm i teraz nie wiem czy w astrze bardziej > wytrzymały a w mondeo robią słabsze czy może jazda po mieście dobiła Kolega w Octavii 1.9 TDi 105 KM wymieniał dwumasę na gwarancji po ok. 80kkm, drugi w Fordzie Mondeo 1.8 125 KM - kilka tygodni przed końcem gwarancji - przebieg ok. 100kkm. W obydwu przypadkach telepałs silnik na wolnych i postukiwała dwumasa. Ale z kolei kolejny znajomy w identycznym Mondeo 1.8 ma ponad 160kkm i nic z dwumasą się nie dzieje. Przykładów można mnożyć. Dwumasę z obiegowych opinii szybciej dobija jeżdżenie z samego dołu ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 > Czy DPF w tych silnikach jest bardzo problematyczny i jaka jest średnia żywotność dwumasy? O DPF możesz poczytać w moim podpisie (jak się uporam z infekcją na stronie)-generalnie nie jest w ogóle problematyczny jeśli w miesiącu robisz jakąś traskę niedużą, a nie samo miasto. Dwumasa 150-200 i do zmiany, więc taką wymianę wplanuj sobie (koszt ok 2.5) więcej poważnych napraw nie powinieneś mieć bo te silniki są naprawdę udane. Zdecydowanie lepsze wyjście niż B+G-dynamika,zasięg na zbiorniku, ogólna codzienna jazda (bezproblemowe wyprzedzanie etc). Niby mocowo podobne, a wrażenia z jazdy zupełnie różne (na korzyść diesla). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 > z fordem jest o tyle problem, ze nadal chyba nie maja centralnej bazy danych serwisowych. > Weryfikacja czegokolwiek bedzie praktycznie niemozliwa bo wszystkie maja piekne ksiazki > serwisowe Ale plus jest taki, że krajówkę może kupić bo sporo po firmach ich jeździ, więc będzie wszystko miał do potwierdzenia, minus taki że rzadko bywają w Titaniumie i full wypasie, a już w full wypasie i cenie promocyjnej (jak z Gniezna,Paczkowa,Płocka,Gostynina i tym podobnych zagłębi "zła") to nie ma. Przy odrobinie rozsądku tak jak napisałem, szanse są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daryka Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 > Daj spokój. Co można powiedzieć o aucie mając go dwa tygodnie. fakt, ale tak na szybko auto przestronne (duży bagażnik), dobrze wyciszone, przyjemne w prowadzeniu czego chcieć więcej o awaryjności nic sie nie wypowiem, silnik 2.0 bez LPG, spalanie po mieście 10-11l z klimą. Ma też wady słaba widoczność, przez co to trochę trudno im manewrować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alek_lc Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 > Daj spokój. Co można powiedzieć o aucie mając go dwa tygodnie. Pierwsze wrażenie najważniejsze. Ja bym się mocno zastanawiał, jak po 2 tygodniach eksploatacji zauważyłbym - przykładowo - zbyt duże (w mojej ocenie czy przymiarkach) zużycie paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 > podobnie nie moge zrozumiec co ludzie widza w Lagunach ani to ladne ani trwale Jako posiadacz Subaru i były posiadacz Lagi Ci odpowiem - to bardzo fajne auta. Dalej mam dylemat, czy nie sprzedać Kijanki i kupić Lagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 > Daj spokój. Co można powiedzieć o aucie mając go dwa tygodnie. Spalanie zapewne znane, skrzypienie,praca zawieszenia. Jest to czas po którym sporo można o samochodzie powiedzieć, bo emocje już opadną i zauważa się defekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daryka Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 > Spalanie zapewne znane, skrzypienie,praca zawieszenia. Jest to czas po którym sporo można o > samochodzie powiedzieć, bo emocje już opadną i zauważa się defekty. a jeżeli chodzi o defekty to zauważyłem ze fotel kierowcy skrzypi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mireq20 Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 > A co powiecie o silnikach .... benzynowym w maździe? Poprzednią 6 rocznik 2007, 1,8 przejechałem przez rok bez żadnych nawet najmniejszych problemów jakieś 60tys na LPG. Teraz jeżdże 3 rok 6 z 2009roku 2,0 i już jakieś 120tys km z LPG i jeździ bez problemu, więc ze swojej perspektywy mogę napisać, że się nadają do gazu (wbrew częstym opiniom). Oba wspomniane silniki mają rozrząd na łańcuchu, z udziwnień to świece jakieś irydowe czy tam platynowe (>200zł za komplet). Aha i gazownik próbował, zarówno do pierwszego jak i drugiego auta, nieskutecznie acz prawie na siłę wcisnąć lubryfikację, bo Paaanieee te silniki do gazu się nie nadają i bez tego nie pojedzie (patrz Pan jednak jedzie:)). A tak poza tym 6 to jak dla mnie wygodne (nawet przy moim 1,95m wzrostu) i ładne autka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tilok Napisano 3 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2013 > A tak poza tym 6 to jak dla mnie wygodne (nawet przy moim 1,95m wzrostu) i ładne autka. Mazda mi się podoba, lecz postraszyli mnie że bardzo lubi się z Prawda to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tilok Napisano 3 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2013 Odświeżę swój temat, gdyż zmieniły się kryteria. Szukam kombi z silnikiem benzynowym (może być doładowany), do którego będzie dało się zamontować LPG. Rocznik min. 2010, cena max. 55000 zł, moc min. 120 KM. Jakie auta pasują do tych warunków, ewentualnie które z tych co podane są w wątku będę "gazowalne"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 3 Września 2013 Udostępnij Napisano 3 Września 2013 > Odświeżę swój temat, gdyż zmieniły się kryteria. Szukam kombi z silnikiem benzynowym (może być > doładowany), do którego będzie dało się zamontować LPG. Rocznik min. 2010, cena max. 55000 zł, > moc min. 120 KM. > Jakie auta pasują do tych warunków, ewentualnie które z tych co podane są w wątku będę "gazowalne"? Moze uda Ci sie kupic nowego Cruza na wyprzedazy rocznika? Chyba bym odpuscil uzywke, za taka kwote Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tilok Napisano 3 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2013 > Moze uda Ci sie kupic nowego Cruza na wyprzedazy rocznika? Oglądałem te auta i z zewnątrz mi się podobają, wnętrze może jakoś nie zachwyca, ale nie jest najgorzej. > Chyba bym odpuscil uzywke, za taka kwote Sam już nie wiem czego szukać . Przeglądam od miesiąca auta na portalu aukcyjnym i naprawdę ciężko w tych pieniądzach znaleźć coś sensownego co mnie interesuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tre-Bor Napisano 3 Września 2013 Udostępnij Napisano 3 Września 2013 > Moze uda Ci sie kupic nowego Cruza na wyprzedazy rocznika? > Chyba bym odpuscil uzywke, za taka kwote Nie ma w Pl cruza combi z lpg , za ta sume szukac laguny 2.0T 170KM i cieszyc sie tania jazda autem z duza moca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.