koNik Napisano 29 Września 2013 Udostępnij Napisano 29 Września 2013 W związku z tym filmikiem (oryginalny silnik Łady wankla): pojawił się w mojej głowie szatański plan. Zauważyłem że silniki wankla z RX-8 można kupić za dość niewielkie pieniądze, czy taki silnik nadaje się do okazjonalnej jazdy powiedzmy 5000 km/rok czy to totalne guano i nie zawracać sobie głowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 29 Września 2013 Udostępnij Napisano 29 Września 2013 > W związku z tym filmikiem (oryginalny silnik Łady wankla): > pojawił się w mojej głowie szatański plan. Zauważyłem że silniki wankla z RX-8 można kupić za dość > niewielkie pieniądze, czy taki silnik nadaje się do okazjonalnej jazdy powiedzmy 5000 km/rok > czy to totalne guano i nie zawracać sobie głowy? Na świecie jeździ trochę RX8 zeswapowanych na wynalazki np. Hondy. Nie bez powodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 29 Września 2013 Udostępnij Napisano 29 Września 2013 Podobno dają radę bez remontu 120-160 tys. km przejechać, w połowie przebiegu sie zmienia uszczelniacze cylindra. Wiec jak kupisz z jakiegoś rozbitka z niewielkim przebiegiem to pewnie jeżdżąc 5000 rocznie pojeździsz wiele lat. Z tego co czytałem to największym problemem tych silników sa właściciele - RX-8 pije bardzo duzo oleju i jak sie nie dolewa regularnie, to potem sa problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 29 Września 2013 Udostępnij Napisano 29 Września 2013 Ten silnik spala 14 litrów benzyny i często litr 10w40 na 100 kilometrów Guano jakich mało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 29 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2013 > Na świecie jeździ trochę RX8 zeswapowanych na wynalazki np. Hondy. Nie bez powodu. wiem o tym, i stąd moje pytanie. Wiem że przy codziennym użytkowaniu to niewypał, ale może choć do zabawy się nada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 29 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2013 > Ten silnik spala 14 litrów benzyny i często litr 10w40 na 100 kilometrów > Guano jakich mało ale to mi nie przeszkadza przy założeniach jakie podałem na początku - za to jest bardzo mały i lekki - w lekkiej budzie i przy 230KM byłoby grubo pytanie czy to się da jakoś ogarnąć czy generalnie szkoda zachodu i są wieczne problemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 29 Września 2013 Udostępnij Napisano 29 Września 2013 ale wszystkie Wankle żrą olej. Swego czasu w "Aucie Marzeń" była jakas stara mazda z Wanklem. Auto trafiło do jakiegoś gościa -specjalisty od Wankli, który szczegółowo na jakimś rozbebeszonym silniku pokazywał czemu tak się dzieje, a nie inaczej, ponadto podzielił się opinią, że nowa generacja silników z uwagi na obostrzenia norm emisji spalin mniej jest żywotna w sensie ewentualnych przebiegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 29 Września 2013 Udostępnij Napisano 29 Września 2013 > są wieczne problemy Cytując ciebie. Znajoma miała, zatarła na wyjeździe nad morze. Naprawili, znowu spsuła i sprzedała. Robiła z 4-6tysi rocznie bo to do zabawy miałobyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 29 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2013 > Cytując ciebie. Znajoma miała, zatarła na wyjeździe nad morze. Naprawili, znowu spsuła i sprzedała. > Robiła z 4-6tysi rocznie bo to do zabawy miałobyć eh popsułeś mi zabawę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris_66 Napisano 29 Września 2013 Udostępnij Napisano 29 Września 2013 > eh popsułeś mi zabawę to nie byłaby zabawa . tylko udręka pytałem znajomego z Mazdy - raczej nie poleca, a po zakupie RX'a zaleca jakiś swap Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bfk Napisano 29 Września 2013 Udostępnij Napisano 29 Września 2013 > eh popsułeś mi zabawę Mało kto ogarnia w serwisowaniu te motory w Polsce, a poza tym ponoć nie trzymają mocy. P.S. Kiedyś na RF był fajny temat o tych silnikach, i tam wyszło że jakiś tam silnik był co roku mierzony na hamowni, i co roku koni było mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 29 Września 2013 Udostępnij Napisano 29 Września 2013 > to nie byłaby zabawa . tylko udręka > pytałem znajomego z Mazdy - raczej nie poleca, a po zakupie RX'a zaleca jakiś swap na k20 z hondy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris_66 Napisano 29 Września 2013 Udostępnij Napisano 29 Września 2013 > na k20 z hondy nie znam się , kolega też nie interesuje się tematem w szczegółach ale pracując w serwisie przejeździł tym cudem niecałe 30 kkm w ciągu roku i ze względu na "słuzbowość " samochodu raczej nie narzekał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bengamin Napisano 29 Września 2013 Udostępnij Napisano 29 Września 2013 > W związku z tym filmikiem (oryginalny silnik Łady wankla): > pojawił się w mojej głowie szatański plan. Zauważyłem że silniki wankla z RX-8 można kupić za dość > niewielkie pieniądze, czy taki silnik nadaje się do okazjonalnej jazdy powiedzmy 5000 km/rok > czy to totalne guano i nie zawracać sobie głowy? Szkoda nerwow. Tak jak wspomniano, nawet dbajac o silnik (czytaj pilnowanie stanu oleju) remont silnika przy 60kkm (remont czyli wymiana uszczelniaczy) Ale frajda przejechaniem sie RX8 niesamowita Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 29 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2013 to może RX-7 jest bardziej wytrzymały? RX-7 twin turbo ma 239KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 30 Września 2013 Udostępnij Napisano 30 Września 2013 > Kiedyś na RF był fajny temat o tych silnikach, i tam wyszło że jakiś tam silnik był co roku > mierzony na hamowni, i co roku koni było mniej niestety konstrukcja tego silnika powoduje ze uszczelnienie "tłoka" w "cylindrze" jest b. trudne graniczace z awykonalne. Tak wiec ww. motory trzymaja fabryczna kompresje - i co za tym idzie moc - raczej krotko. Remonty w PL pare osob ponoc ogarnia ale tanio to nie jest delikatnie mowiac i wychodzi roznie. Slyszalem o takich co w remonty sie nie bawia, w razie zonka kupuja uzywany silnik, przekladka - i jazda do nastepnego padu. Wankel to taka zabawka dla oryginalow. Bogatych oryginalow. Acz koszty paliwa mozna ograniczyc bo LPG zalozyc mozna i jakos szczegolnie zywotnosc na tym nie cierpi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 30 Września 2013 Udostępnij Napisano 30 Września 2013 > W związku z tym filmikiem (oryginalny silnik Łady wankla): > pojawił się w mojej głowie szatański plan. Zauważyłem że silniki wankla z RX-8 można kupić za dość > niewielkie pieniądze, czy taki silnik nadaje się do okazjonalnej jazdy powiedzmy 5000 km/rok > czy to totalne guano i nie zawracać sobie głowy? Oczywiscie, ze sie da. Wankel nie lubi czestego odpalania i gaszenia, zwlaszcza ten starszy z RX-7. Wiec jeslibys upalal okazjonalnie ale za kazdym razem dawal mu sie solidnie rozgrzac i nie gasil go po kazdej krotkiej probie, to moim zdaniem nie byloby problemow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 30 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2013 > Oczywiscie, ze sie da. Wankel nie lubi czestego odpalania i gaszenia, zwlaszcza ten starszy z RX-7. > Wiec jeslibys upalal okazjonalnie ale za kazdym razem dawal mu sie solidnie rozgrzac i nie > gasil go po kazdej krotkiej probie, to moim zdaniem nie byloby problemow. ooo jest i pozytywny głos lepiej RX-7 czy 8 szukać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 30 Września 2013 Udostępnij Napisano 30 Września 2013 > ale to mi nie przeszkadza przy założeniach jakie podałem na początku - za to jest bardzo mały i > lekki - w lekkiej budzie i przy 230KM byłoby grubo Jak chcesz taki silnik to może jakiś motocyklowy ? np z hayabusy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 30 Września 2013 Udostępnij Napisano 30 Września 2013 > to nie byłaby zabawa . tylko udręka > pytałem znajomego z Mazdy - raczej nie poleca, a po zakupie RX'a zaleca jakiś swap Był juz tutaj taki wątek o swapowaniu silnika Hondy do RX-8. Moim zdaniem to bardzo zacny pomysl, choć oczywiście musi to zrobić ktoś z niemałą wiedzą i najlepiej doświadczeniem w tej konkretnej przeróbce. Ale zdaje się Konikowi chodzi o swap, ale w druga stronę: silnik z RX-8 do czegoś innego...... moim zdaniem mocno średni ten pomysł. Pozdro Bartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 30 Września 2013 Udostępnij Napisano 30 Września 2013 Większość swapów silników jednej marki do nadwozi innej marki i tak większość czasu spędza w garażu, bo nie działa to nie działa tamto, na forach internetowych to tak pięknie wygląda, dopóki samemu się za to człowiek nie weźmie, a Ty jeszcze chcesz Wankla pakować do innej budy? To nie ma prawa działać bezawaryjnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
106 Napisano 30 Września 2013 Udostępnij Napisano 30 Września 2013 > Na świecie jeździ trochę RX8 zeswapowanych na wynalazki np. Hondy. Nie bez powodu. A była gdzieś nawet jedna z "tedeikem" od szmelcwagena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
106 Napisano 30 Września 2013 Udostępnij Napisano 30 Września 2013 > Większość swapów silników jednej marki do nadwozi innej marki i tak większość czasu spędza w > garażu, bo nie działa to nie działa tamto, na forach internetowych to tak pięknie wygląda, > dopóki samemu się za to człowiek nie weźmie, a Ty jeszcze chcesz Wankla pakować do innej budy? > To nie ma prawa działać bezawaryjnie Wiedząc, co robi kol. koNik nie postawiłbym tak odważnego stwierdzenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 30 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2013 > Większość swapów silników jednej marki do nadwozi innej marki i tak większość czasu spędza w > garażu, bo nie działa to nie działa tamto, na forach internetowych to tak pięknie wygląda, > dopóki samemu się za to człowiek nie weźmie, a Ty jeszcze chcesz Wankla pakować do innej budy? > To nie ma prawa działać bezawaryjnie bzdura, troszkę poswapowałem w życiu i jak się robi z głową to nie widzę powodu żeby miało być awaryjnie - głupią Wołgą jeżdżę na co dzień w sezonie od kwietnia w zasadzie do listopada tylko po mieście i korkach i już tak 3 rok po swapie i nie dotykam nic w silniku, czasami otwieram maskę z przyzwoitości Wytłumacz mi co ma nie działać i dlaczego wg Ciebie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 30 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2013 > Jak chcesz taki silnik to może jakiś motocyklowy ? np z hayabusy ? silnik motocyklowy będziemy wsadzać teraz z kumplem do Zaporożca, buda Łady jest chyba na to za ciężka a poza tym kusi mnie nawiązanie do Wanklowej przeszłości Łady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 30 Września 2013 Udostępnij Napisano 30 Września 2013 > bzdura, troszkę poswapowałem w życiu i jak się robi z głową to nie widzę powodu żeby miało być > awaryjnie - głupią Wołgą jeżdżę na co dzień w sezonie od kwietnia w zasadzie do listopada > tylko po mieście i korkach i już tak 3 rok po swapie i nie dotykam nic w silniku, czasami > otwieram maskę z przyzwoitości > Wytłumacz mi co ma nie działać i dlaczego wg Ciebie ? Kontrola trakcji, klimatyzacja automatyczna itp... Generalnie elektronika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 30 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2013 > A była gdzieś nawet jedna z "tedeikem" od szmelcwagena przez przypadek w Rosji znalazłem jedną z uturbionym silnikiem 1.6 od Łady Priory Fantazja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 30 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2013 > Kontrola trakcji, klimatyzacja automatyczna itp... Generalnie elektronika. no w iSie też to jest a jakos w Ładzie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 30 Września 2013 Udostępnij Napisano 30 Września 2013 Weź pod uwagę sam silnik tej Mazdy, to nie jest udany silnik...kłopoty z kompresją, branie oleju, zatarte silniki...to nie są jednostkowe przypadki, wystarczy poczytać fora poświęcone RX7/RX8, nie tylko polskie fora, podejrzewam że po lekturze kilkunastu wątków szybko wyleczysz się z tego pomysłu. Swap owszem, niech to będzie silnik BMW, Saaba czy inne takie popularniejsze i fajne silniki, ale japoński wankel w jakimś innym aucie to sztuka dla sztuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 30 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2013 Masz sporo racji oczywiście, natomiast kusi mnie nieznane i nawiązanie do silników które były oryginalnie Silnik miałby prawdopodobnie wylądować w Ładzie 2101 z 72 roku pytanie tylko czy zakładając zakup silnika w dobrym stanie jest jakakolwiek szansa że przy odpowiednim traktowaniu można liczyć na bezawaryjność rzędu powiedzmy 30kkm. Czy jednak nie i może się on zepsuć w każdym momencie mimo dbania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 30 Września 2013 Udostępnij Napisano 30 Września 2013 > ale to mi nie przeszkadza przy założeniach jakie podałem na początku - za to jest bardzo mały i > lekki - w lekkiej budzie i przy 230KM byłoby grubo > pytanie czy to się da jakoś ogarnąć czy generalnie szkoda zachodu i są wieczne problemy Moim zdaniem nie byłoby. Ten silnik ma takąsobie charakterystykę. Tak naprawdę jest kilka innych silników, które mają większy potencjał przy niewiele większej masie, np K24. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 30 Września 2013 Udostępnij Napisano 30 Września 2013 > Masz sporo racji oczywiście, natomiast kusi mnie nieznane i nawiązanie do silników które były > oryginalnie > Silnik miałby prawdopodobnie wylądować w Ładzie 2101 z 72 roku > pytanie tylko czy zakładając zakup silnika w dobrym stanie jest jakakolwiek szansa że przy > odpowiednim traktowaniu można liczyć na bezawaryjność rzędu powiedzmy 30kkm. Czy jednak nie i > może się on zepsuć w każdym momencie mimo dbania Swego czasu chciałem kupić używana z martwym silnikiem i fabrycznie nowy silnik u producenta. jak mnie poinformowano w serwisie należy unikać: jazdy na krótkich dystansach pałowania na zimno stanu świeć Na racingforum swego czasu był obszerny temat o tym samochodzie i tez donoszono o problemach - róniez w trzymaniu seryjnych parametrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 30 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2013 > Moim zdaniem nie byłoby. Ten silnik ma takąsobie charakterystykę. Tak naprawdę jest kilka innych > silników, które mają większy potencjał przy niewiele większej masie, np K24. ok ok ale: 1) chodzi mi o nawiązanie do serii, jak mam nie wsadzać wankla to już mi sie kolejnej Łady grzebać nie chce 2) to jest silnik z RWD co znacząco ułatwia sprawę swapa - nie chce mi sie knuć z dzwonami skrzyń i sprzęgłami przy +/- 850kg dawałoby radę tak myślę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 30 Września 2013 Udostępnij Napisano 30 Września 2013 > ok ok ale: > 1) chodzi mi o nawiązanie do serii, jak mam nie wsadzać wankla to już mi sie kolejnej Łady grzebać > nie chce > 2) to jest silnik z RWD co znacząco ułatwia sprawę swapa - nie chce mi sie knuć z dzwonami skrzyń i > sprzęgłami > przy +/- 850kg dawałoby radę tak myślę K24 tez jest RWD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 30 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2013 > K24 tez jest RWD ok ok, ale to bez sensu generalnie, nie o to chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 30 Września 2013 Udostępnij Napisano 30 Września 2013 > K24 tez jest RWD W czym K24 ma napęd na tył? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakuu1 Napisano 30 Września 2013 Udostępnij Napisano 30 Września 2013 > W czym K24 ma napęd na tył? S2000? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 30 Września 2013 Udostępnij Napisano 30 Września 2013 S2000 to nie jest K24 tylko F20. I to byłby też niezły projekt w tej Ładzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 30 Września 2013 Udostępnij Napisano 30 Września 2013 > S2000? W S2000 nie jest K seria tylko F seria, a po drugie, to było F20C a w późniejszych latach F22C czyli pojemnosci odpowiednio 2.0 i 2.2 a nie 2.4 jak w K24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 30 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2013 > S2000 to nie jest K24 tylko F20. I to byłby też niezły projekt w tej Ładzie jest takie coś, w replice Fiata 131 Abarth w Polsce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 30 Września 2013 Udostępnij Napisano 30 Września 2013 > jest takie coś, w replice Fiata 131 Abarth w Polsce A może takie coś? http://dealnews.com/Chevrolet-Performanc...ing/866699.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 30 Września 2013 Udostępnij Napisano 30 Września 2013 > oryginalny silnik Łady wankla z ciekawosci: jakie przebiegi to cudo wytrzymuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 30 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2013 > z ciekawosci: jakie przebiegi to cudo wytrzymuje? to jest generalnie towar deficytowy ale z tego co piszą to 10-100 tys. Choc z drugiej strony 4-komorowe latają w jakimśtam ruskim helikopterze więc chyba nie może być tak źle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 30 Września 2013 Udostępnij Napisano 30 Września 2013 > to jest generalnie towar deficytowy ale z tego co piszą to 10-100 tys. Choc z drugiej strony > 4-komorowe latają w jakimśtam ruskim helikopterze więc chyba nie może być tak źle Helikopter to zupełnie inne warunki pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 30 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2013 > Helikopter to zupełnie inne warunki pracy. nie przypadkiem gorsze? btw. zaufałbyś ruskiemu helikopterowi z silnikiem Wankla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 30 Września 2013 Udostępnij Napisano 30 Września 2013 > ooo jest i pozytywny głos > lepiej RX-7 czy 8 szukać? Ponoc 7 ma mniej eko-designu wiec powinien byc lepszy. Z drugiej strony bez duzego turbo nie bedzie robil mocy wysoko, a ten z RX8 tak. Plus RX8 bedzie mlodszy (chociaz tu nie jest to chyba az tak wazne w kontekscie regularnych remontow). Jak zawsze cos za cos. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 30 Września 2013 Udostępnij Napisano 30 Września 2013 > Większość swapów silników jednej marki do nadwozi innej marki i tak większość czasu spędza w > garażu, bo nie działa to nie działa tamto, na forach internetowych to tak pięknie wygląda, > dopóki samemu się za to człowiek nie weźmie, a Ty jeszcze chcesz Wankla pakować do innej budy? > To nie ma prawa działać bezawaryjnie Tylko, ze wankel konstrukcyjnie jest prosty jak budowa cepa wiec paradoksalnie swap moze byc prostszy niz "klasycznej" w miare nowoczesnej jednostki. Plus jak ktos wsadzil motor BMW do Lady to chyba ma pewne pojecie o takich zabawach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 30 Września 2013 Udostępnij Napisano 30 Września 2013 > K24 tez jest RWD Oj chyba nie jest. Teoretycznie da sie pozenic ze skrzynia S2000 (i Mazdy RX8 zreszta tez) ale nadal bylby to silnik poprzeczny ustawiony wzdluznie. Wiec miska olejowa, przegrody na zakrety itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 30 Września 2013 Udostępnij Napisano 30 Września 2013 Nie podważam zdolności konika, że nie podoła temu, napisałem w kontekście tego, że silnik ten sam w sobie jest problematyczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 30 Września 2013 Udostępnij Napisano 30 Września 2013 > Nie podważam zdolności konika, że nie podoła temu, napisałem w kontekście tego, że silnik ten sam w > sobie jest problematyczny. Wiadomo, ze silnikow lepszych do takiego swapa jest masa. Ale wankel w Ladzie...brzmi ciekawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.