MalibooWLKP Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 Witam! Ruda niestety zaatakowała drzwi, w dość nieprzyjemnym miejscu. Finanse na razie nie pozwalają żeby auto oddać fachowcom, w związku z tym pytanie jak to ruszyć i zabezpieczyć? Na szczęście nie widać na zewnątrz, ale to pewnie kwestia czasu. Dlatego przed zimą muszę się tym zająć, a jako że autko nie moje - nie mogę też niczego spieprzyć . Jak widać dostęp jest utrudniony, czy może ktoś opisać co i jak po kolei? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > Witam! > Ruda niestety zaatakowała drzwi, w dość nieprzyjemnym miejscu. Finanse na razie nie pozwalają żeby > auto oddać fachowcom, w związku z tym pytanie jak to ruszyć i zabezpieczyć? > Na szczęście nie widać na zewnątrz, ale to pewnie kwestia czasu. Dlatego przed zimą muszę się tym > zająć, a jako że autko nie moje - nie mogę też niczego spieprzyć . > Jak widać dostęp jest utrudniony, czy może ktoś opisać co i jak po kolei? Ile to auto ma lat? IMHO sprawa nie jest powierzchowna, trzeba by mechanicznie zerwać tę masę uszczelniającą połączenie blach zewnętrznej z wewnętrzną. Może się jednak okazać, że jedynym spoiwem tych blach jest tylko ta masa, a blacha wewnętrzna już dawno wyżarta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > Witam! > Ruda niestety zaatakowała drzwi, w dość nieprzyjemnym miejscu. Finanse na razie nie pozwalają żeby > auto oddać fachowcom, w związku z tym pytanie jak to ruszyć i zabezpieczyć? > Na szczęście nie widać na zewnątrz, ale to pewnie kwestia czasu. Dlatego przed zimą muszę się tym > zająć, a jako że autko nie moje - nie mogę też niczego spieprzyć . > Jak widać dostęp jest utrudniony, czy może ktoś opisać co i jak po kolei? taniej wyjdzie wymienić na inne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > Witam! > Ruda niestety zaatakowała drzwi, w dość nieprzyjemnym miejscu. Finanse na razie nie pozwalają żeby > auto oddać fachowcom, w związku z tym pytanie jak to ruszyć i zabezpieczyć? > Na szczęście nie widać na zewnątrz, ale to pewnie kwestia czasu. Dlatego przed zimą muszę się tym > zająć, a jako że autko nie moje - nie mogę też niczego spieprzyć . > Jak widać dostęp jest utrudniony, czy może ktoś opisać co i jak po kolei? Nic nie ruszac, niech sobie ruda przez zime wylezie na zewnątrz, a jak będą finanse to wymienić drzwi na inne w tym kolorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MalibooWLKP Napisano 21 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2013 2005 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MalibooWLKP Napisano 21 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2013 na razie odpada wymiana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MalibooWLKP Napisano 21 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2013 Na razie myślałem o samej chemii... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > 2005 Jak koniecznie chcesz zabezpieczyć to na zimę to koniecznie zerwij tę masę i oczyść mechanicznie do "żywego". Jak się okaże, że blachy się jeszcze trzymają to Brunox a potem jakaś masa bitumiczna, jak nie to Brunoź, mata z włókna szklanego, żywica i bitum. Tak czy inaczej zacznij się rozglądać za innymi drzwiami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 Na co wymieniać, jak wszystkie te Mazdy mają to samo?! To padaki, na które ludzie się rzucili podobnie jak na Laguny II. Tanie, wygodne, ładne a potem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daryka Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > 2005 to jeszcze model przed liftem ? 6-stki zawsze mi sie podobały, tylko te problemy z rudą a te drzwi to masakra , nawet jak to zrobisz porządnie to za pół roku znowu wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > to jeszcze model przed liftem ? 6-stki zawsze mi sie podobały, tylko te problemy z rudą a te drzwi > to masakra , nawet jak to zrobisz porządnie to za pół roku znowu wyjdzie Po lifcie jest niewiele lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > Witam! > Ruda niestety zaatakowała drzwi, w dość nieprzyjemnym miejscu. Finanse na razie nie pozwalają żeby > auto oddać fachowcom, w związku z tym pytanie jak to ruszyć i zabezpieczyć? Jak to ruszyć?SPRZEDAĆ i to jak najszybciej póki ma jakąkolwiek wartość. Daj sobie spokój z robieniem tego bo za 2 lata będziesz miał do zrobienia 4 drzwi i podłogę z progami, a to już tanie nie będzie i nawet jak ogarniesz to wylezie znowu. Ja mazd 6 nie zaczepiam nawet do handlu, naoglądałem się ich trochę i powiem jedno-jest gorzej niż w starszych 626, ruda mocno upodobała sobie szóstki, rdzewieje dosłownie wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daryka Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > Po lifcie jest niewiele lepiej po Nissanie miała być właśnie 6-stka ale naczytałem sie że słaba blacha i faktycznie oglądając 6-stki to każda miała naruszone przez rudą tylne nadkola albo były już zrobione i na sprzedaż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > Jak widać dostęp jest utrudniony, czy może ktoś opisać co i jak po kolei? Co się da to zeskrobać, następnie pomalować Loctite 7500 zgodnie z instrukcją, potem porządny podkład antykorozyjny i lakier - ale przypadek raczej dobrze nie rokuje: rdza jest pewnie między blachami, tam nie ma się tak dostać, więc prędzej czy później problem wróci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > Witam! > Ruda niestety zaatakowała drzwi, w dość nieprzyjemnym miejscu. W Nexii tak miałem. Udało się zatrzymać. Ale ruda była w znacznie mniejszym stopniu zaawansowania. Zerwałem masę, zeskrobałem lakier, gdzie odchodził. Potem podkład reaktywny Nigrin, który związał rdzę. Zalałem go od zewnątrz, wewnątrz i jeszcze pędzelkiem dosączałem. Jak wysechł, to zabezpieczyłem jakąś masą bitumiczną od wewnątrz i zewnątrz. na to normalny lakier. I już ruda więcej się nie pojawiła. Kolega miał podobny problem w Espero - nie robił nic i drzwi przeżarło do jakiś 10 cm w górę - wtedy bryka poszła na złom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 Aż mi się nie chce wierzyć że te auta tak łapie ruda Miałem podobnie ale w 20 letniej (na dzisiejszy moment) Fieście, co brzmi już bardziej realnie. Próbowałem to ratować ale po 1 zimie albo 2 wyłaziło z jeszcze większą mocą. Jak dla mnie drzwi nie do odratowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiniO Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > Aż mi się nie chce wierzyć że te auta tak łapie ruda > Miałem podobnie ale w 20 letniej (na dzisiejszy moment) Fieście, co brzmi już bardziej realnie. > Próbowałem to ratować ale po 1 zimie albo 2 wyłaziło z jeszcze większą mocą. Jak dla mnie drzwi nie > do odratowania To zerknij na moja. Rocznik 2004. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
troliczek2 Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > 2005 O kurka a mówią że Fordy rdzewieją , mam Mondeo z 1999 i drzwi zdrowe jak dzwon a u ciebie tak jak koledzy napisali nic nie rób bo szkoda czasu i kasy , z fotek wygląda że tam już nie ma blachy tylko sama rdza i lakier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michbaran Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 Jak już ruda wylazła w takim stopniu to drzwi nie do odratowania chyba że się wytnie cały dół i wstawi jakieś reperaturki. Rdza rozwija się od środka, na łączeniu poprzez wilgoć i niedrożne odpływy z drzwi. Na zewnątrz wylazło to co od środka jest już pewnie z 3 lata albo i więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 o kurde kuzyn kilka dni temu kupił z pierwszych lat produkcji chyba muszę po wiedzieć co go czeka gdzie jeszcze wychodzi rdza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > To zerknij na moja. > Rocznik 2004. co z tą mazdą? taka słaba blacha? ma to w ogóle ocynk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > gdzie jeszcze wychodzi rdza? W Mazdach? Wszędzie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > o kurde > kuzyn kilka dni temu kupił z pierwszych lat produkcji Nie bez powodu te auta są takie tanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > Nie bez powodu te auta są takie tanie. Tanie są tez dlatego, że Polacy kochają diesle. A diesle w 6 to porażka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > To zerknij na moja. > Rocznik 2004. Polonez tak nie rdzewieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > Tanie są tez dlatego, że Polacy kochają diesle. A diesle w 6 to porażka. Każdy diesel to porażka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiniO Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > Tanie są tez dlatego, że Polacy kochają diesle. A diesle w 6 to porażka. Owszem. Ale benzynowa mazda 6 to jedno z najwygodniejszy, najfajniej jezdzacych i najmniej awaryjnych aut w swojej klasie. Biorac pod uwage, ze przez rdze sa tanie, warto taka kupic i poprostu jezdzic az sie nie rozpadnie. Poza rdza raczej nic nie powinno sie tam zepsuc. Ja mialem 2004 rocznik przez 2 lata, i nic sie nie zepsulo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > W Mazdach? Wszędzie! masakra, ciekawe jak w rocznikach 2010> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > Nie bez powodu te auta są takie tanie. wcześniej jeździł mazdą mx6 chyba się przywiązał do marki ciekawe czy dopiero wyjdzie rdza, czy już ktoś robił zaprawki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > Owszem. > Ale benzynowa mazda 6 to jedno z najwygodniejszy,.... Teraz to przesadziłeś chyba kolego wygodnym autem nigdy nie jeździłeś. Mazda 6 to wóz drabiniasty na kołach. Trzyma się drogi nieźle, także tak jak napisałeś, ale co do wygody to pojechałeś że ho ho Każdy praktycznie egz mazdy 6 wygląda jakby uczestniczył w powodzi i został wstawiony w ciepłą miejscówkę. Rdzewieje wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 czyli te bez rdzy, są już po malowaniu? mazda 3 również tak rdzewieje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > czyli te bez rdzy, są już po malowaniu? > mazda 3 również tak rdzewieje? Też ...ale już mniej. Najgorzej jest z M6 przedlift. Po lifcie jest ciut lepiej ale tylko ciut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > Też ...ale już mniej. Najgorzej jest z M6 przedlift. Po lifcie jest ciut lepiej ale tylko ciut Czyli magicznie niska cena czymś jest spowodowana. Nigdy nie kupię mazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > To zerknij na moja. > Rocznik 2004. Patrząc na podwozie, bardzo podobnie wyglądało w popowodziowym Grande Punto 2006 które niedawno oglądałem. Pomyśleć że jeszcze niedawno interesowałem się Mazdą 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > Czyli magicznie niska cena czymś jest spowodowana. > Nigdy nie kupię mazdy Ale MX-piątki tak nie rdzewieją. Gdzie były składane 6-tki i 3-ki na EU, a gdzie MX-5? Ktoś wie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > Ale MX-piątki tak nie rdzewieją. Gdzie były składane 6-tki i 3-ki na EU, a gdzie MX-5? Ktoś wie? gdzieś tam rdza jest, ale auto ma sporo lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > Każdy diesel to porażka. Zgadzam się Ale w 6 to wręcz epicka porażka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > Owszem. > Ale benzynowa mazda 6 to jedno z najwygodniejszy, najfajniej jezdzacych i najmniej awaryjnych aut w > swojej klasie. Zgadza się Kupując nówkę wtedy dostawałeś absolutnie bezproblemowy samochód. Jak się kupuje używkę, to cóż... zawsze coś się dzieje, akurat w przypadku Mazdy to rdza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > masakra, ciekawe jak w rocznikach 2010 Jeszcze gorzej, przez "ekologiczne" lakiery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > Jeszcze gorzej, przez "ekologiczne" lakiery. aż dziw że mazdy się sprzedają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > aż dziw że mazdy się sprzedają A co obchodza pierwszego właściciela problemy ze rdzą, jak ta się ujawnia po 6-7 latach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > A co obchodza pierwszego właściciela problemy ze rdzą, jak ta się ujawnia po 6-7 latach? w sumie racja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > A co obchodza pierwszego właściciela problemy ze rdzą, jak ta się ujawnia po 6-7 latach? niestety zaczyna wyłazić już w trzyletnim aucie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > niestety zaczyna wyłazić już w trzyletnim aucie... ile jest gwarancji na blachę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > w sumie racja Problemy z nowymi autami mają głównie kupujący samochody mocno używane - a to dwumasa, a to turbo, a to rdza, a to jeszcze coś... Nabywcy nowych samochodów cieszą się bezawaryjnością, a co kogo obchodzą problemy właścicieli 10-letnich aut? To jest tak samo jak w przypadku lodówek czy telewizorów - kiedyś służyły po 20 lat i był mocny rynek używanych, teraz to margines. Z samochodami dzieje się niestety podobnie. Kupujesz nowy, jeździsz z bananem na twarzy przez 5 lat, potem sprzedajesz za grosze i kupujesz nowe. A problemy z 15-letnimi samochodami na normalnych rynkach są równie istotne, co problemy z rynkiem 15-letnich pralek u nas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > niestety zaczyna wyłazić już w trzyletnim aucie... Od tego jest gwarancja na blachę Ale jest to ewidentna wtopa producenta. Obliczył zużycie na 5 lat, a wylazło po trzech, podobną wtopę zaliczył VW z TSI - miały się psuć po 150 kkm, a psują się dużo wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > Od tego jest gwarancja na blachę teoretycznie tak... > Ale jest to ewidentna wtopa producenta. Obliczył zużycie na 5 > lat, a wylazło po trzech, podobną wtopę zaliczył VW z TSI - miały się psuć po 150 kkm, a psują > się dużo wcześniej. tak, ale... Gwarancja jest na lakier jest na 3 lata (prawdopodobnie), a perforacyjna obejmuje pewnie tylko dziury na wylot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > ile jest gwarancji na blachę? nie wiem, wiem, że ostatnio widziałem Mazdę 6 2010 i niestety zaczynało być widać, że ranty drzwi zaczyna "coś" zjadać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 W przypadku samochodów, cieszy się tylko pierwszy właściciel,to jest oczywiste, chociaż czasem nowe częściej stoi w serwisie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > nie wiem, wiem, że ostatnio widziałem Mazdę 6 2010 i niestety zaczynało być widać, że ranty drzwi > zaczyna "coś" zjadać. niezła kicha, i weź tu człowieku auto na kredyt nie skończysz spłacać a już automatyczny recykling działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.