Andrzej Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 Witam Roczniki 2000-2010r. Które marki samochodów są najbardziej odporne na korozję? Które marki w tych latach poprawiły się w tym względzie, a które wręcz przeciwnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 odporne? suzuki, bmw, vw, citroen podpadły: mercedes, opel, skoda, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > odporne? > suzuki, bmw, vw, citroen > podpadły: > mercedes, opel, skoda, bmw i vw?bardzo ciekawe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > bmw i vw?bardzo ciekawe... a nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > a nie? jak byłem pytać o naprawę mojego forda to blacharz robił właśnie bmw mówił że teraz ma sporo kilkuletnich beemek z korozją na podszybiu więc na 8letniego forda nie ma czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej Napisano 6 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > podpadły: > mercedes, opel, skoda, ale Opel to chyba się poprawił bo kiedyś to była tragedia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > odporne? > suzuki, bmw, vw, citroen > podpadły: > mercedes, opel, skoda, Suzuki swift mialo akcje naprawcza korodowala podloga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > Witam > Roczniki 2000-2010r. Które marki samochodów są najbardziej odporne na korozję? Które marki w tych > latach poprawiły się w tym względzie, a które wręcz przeciwnie. RENAULT, AUDI(choć nie jest już tak dobrze jak kiedyś) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudek Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > ale Opel to chyba się poprawił bo kiedyś to była tragedia do 99 po 99 troche lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_diablo Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > Witam > Roczniki 2000-2010r. Które marki samochodów są najbardziej odporne na korozję? Które marki w tych > latach poprawiły się w tym względzie, a które wręcz przeciwnie. Mitsubishi delikatnie mówiąc bez rewelacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_M Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > Witam > Roczniki 2000-2010r. Które marki samochodów są najbardziej odporne na korozję? Które marki w tych > latach poprawiły się w tym względzie, a które wręcz przeciwnie. Ford z początku wieku np. Focus I - dramat. Nie wiem, czy nawet kluczyki nie rdzewiały właścicielom w kieszeniach Poprawa w następnych modelach była znaczna, więc wnioski wyciągnięto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zurekk Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 ode mnie: na minus: Mazda, Nissan, Mercedes na plus: Opel, VW, Skoda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > do 99 > po 99 troche lepiej przykład insignia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > jak byłem pytać o naprawę mojego forda to blacharz robił właśnie bmw na podstawie jednego blacharza takie wnioski? a wiesz co u mnie za bajki na wiosce opowiadają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dobromir Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > a nie? a nie VW golf 5 + korozja tył okolice tablicy, nadkola prawy i lewy z przodu, sprawdzałem w internecie inni też mają ten problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej Napisano 6 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > ode mnie: > na minus: Mazda, Nissan, Mercedes Martwi mnie ten Nissan .......... wszystkie ? może Micry nie dotyczy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrewk Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 Passat b5 2000r, auto ojca : - purchle na tylnej klapie - na drzwiach, dokładnie czarne słupki przy uszczelce szyby - tylne nadkole W zeszłym tygodniu widziany FL z purchlami na przednich błotnikach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > Passat b5 2000r, auto ojca : > - purchle na tylnej klapie > - na drzwiach, dokładnie czarne słupki przy uszczelce szyby > - tylne nadkole > W zeszłym tygodniu widziany FL z purchlami na przednich błotnikach W B5 korozja przednich błotników to zjawisko powszechne (pojawia się mniej więcej w połowie obwodu nadkola). W B6 korozja pojawia się na tylnej klapie i na dachu (w okolicy mocowania relingów). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 b5 to od 1996 roku klepali z tego co pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > RENAULT po 2002 ma bardzo dobre zabezpieczenie antykorozyjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > po 2002 ma bardzo dobre zabezpieczenie antykorozyjne no to prawda, można renault wszystko zarzucić ale akurat korozji nie posiadają ogólnie francuzy po 2000 roku dają rade z blacharką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zurekk Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > Martwi mnie ten Nissan .......... wszystkie ? może Micry nie dotyczy ? Almera rdzewieje elegancko, Primera chyba też, Micra nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > b5 to od 1996 roku klepali z tego co pamiętam Ale do 2005 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 na minus : mazdy , to jest pewne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moonwalker Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > Almera rdzewieje elegancko, Primera chyba też, Micra nie wiem. Micra K12 bez korozji. Made in UK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > Made in UK. to akurat na minus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > na podstawie jednego blacharza takie wnioski? > a wiesz co u mnie za bajki na wiosce opowiadają? Ja mam podobne odczucie co do e46 i e39 tylna klapa w kombi lubi sie spurchlic gdzieniegdzie. a w aucie tej klasy to malo dopuszczalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > Ja mam podobne odczucie co do e46 i e39 tylna klapa w kombi lubi sie spurchlic gdzieniegdzie. a w > aucie tej klasy to malo dopuszczalne. i e46 i e39 mają swoje początki przed 2000 rokiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iontorsp Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > Almera rdzewieje elegancko, Primera chyba też, Micra nie wiem. Primera P12 jest naprawdę nieźle zabezpieczona w końcu to prawie Renualt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > odporne? > suzuki, bmw, vw, citroen to i peugeota dodaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrewk Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > b5 to od 1996 roku klepali z tego co pamiętam ale wspomniana b-piątka jest dokładnie z czerwca 2000r a jak nadal nie pasi no to Fl jest dość dobrym przykładem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > a nie? Pewnie że nie. I jedno i drugie żre rdza. Nie tak jak mercedesa (czyli doły drzwi i wokół klamek i klapy tył) ale wyłazi spod listw ozdobnych, na drzwiach w VW robią się takie 2-3 mm jakby odbicia kamyków tylko ewidentnie widać że to wyłazi od spodu (piszę o modelu B6), z beemek e46,e39 żre równie dobrze, szczególnie z tyłu. Opel-bez szału, tzn zewnętrznie nie widać, ale np 3-4 letnie zafiry w większości od środka (np pod pokrywą bagażnika) rude wykwity. Ford-mondeo MK IV nieźle, MK III lecą doły drzwi, focusy MK I-tu paradoks, biorąc pod uwagę te nierobione, to niektóre mają dużo rudej a niektóre naprawdę niewiele, MK II-wyłazi szczególnie na tylnej klapie. Renuary bardzo ładnie zabezpieczone przed korozją na tle konkurencji, Citroeny podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > Pewnie że nie. I jedno i drugie żre rdza. Z autami BMW jest dosc dziwna sprawa- moja e91 05r ma gdzieniegdzie małe pęcherze, natomiast X5 ktorych mam w rodzinie 2 sztuki obie 05r nic a nic rdzy. Mialem e46, nie rdzewiała wogole, przy czym kolega mial ten sam rocznik i jego rdzewiała na potęge (progi, nadkola itd). Auta rozniło to, ze moja byla na rynek niemiecki, a jego z polskiej dystrybucji.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > Mialem e46, nie rdzewiała wogole, przy czym kolega mial ten sam rocznik i jego rdzewiała na potęge > (progi, nadkola itd). Auta rozniło to, ze moja byla na rynek niemiecki, a jego z polskiej > dystrybucji.. A kolegi nie była naprawiana?Bo często też wszelakie zamienniki korodują bardzo szybko, stad widać czasami pordzewiałe np audi B4...W bmw nie nazwałbym rudej jakoś szczególnie upierdliwej, ale nie zgodziłem się w temacie z kolegą co stwierdził że jest ok, bo jest co najwyżej "w miarę ok" czyli nie ma obaw że polecimy na Flinstona, ale z jakimiś purchelkami przy dłuższym użytkowaniu powinniśmy się zaprzyjaźnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 Dacie - zarówno Logan, Sandero, jak i Duster nie są zbyt odporne na korozję. dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 Alfa Romeo 156,147 po liftingu oraz nowsze modele - na plus Renault - rewelacyjne zabezpieczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 Fiaty oprócz Uno i Sieny jak najbardziej nie miałem żadnych problemów z rdzą. Teraz Stilo z początku produkcji i czysto jeśli chodzi o rudą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > Witam > Roczniki 2000-2010r. Które marki samochodów są najbardziej odporne na korozję? Które marki w tych > latach poprawiły się w tym względzie, a które wręcz przeciwnie. z moich doświadczeń - Peugeot - odporność 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 Astra F 2000 rocznik - zaczyna sie pojawiac dopiero teraz ruda na tylnych nadkolach i kolo wlewu paliwa Astra G 2000 rocznik - zero rdzy Roomster 2010, rdza na maxa wykroje tylnych drzwi w okolicy zamkow, rdza na przednich lewych drzwiach i dachu Mondeo 2004 - mega pordzewiale;) Mondeo 1997 mk2 - delikatnie się pojawia rdza w miejscach jak w Astrze, nadkola Seicento 2001 - zero rdzy tyle z aut które od nowości są u mnie albo u rodziców, brata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 Daihatsu Cuore 1999, 82kkm krawędzie tylnych błotników i progi od spodu - ruda. Daihatsu YRV 2001, 115kkm. z grubsza zdrowy. Na krawędziach błotników coś się zaczyna dziać. Daihatsu YRV 2002 GTti, 160kkm progi zmienione. Połączenie podłogi z progiem na odcinku 50cm z przodu, zmienione. Daihatsu Sirion 2004, 128kkm jak nowy. Żadnych śladów rdzy. Honda CR-V 2002 od 0 do 315kkm w 2008 - zero korozji. Nissan X-Trail 2008 od 0 do 150kkm w 2012 - burchle na tylnej klapie w okolicy tablicy rejestracyjnej i wokół niej. Opel Speedster 2002, 38kkm nie ma co rdzewieć. Aluminium i kompozyty. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > ogólnie francuzy po 2000 roku dają rade z blacharką Te sprzed w dużej mierze też. P306 był chyba prekursorem. Znam egzemplarze z pierwszych lat (1993-94), które do dziś nie mają grama rdzy wszędzie tam, gdzie lakier jest oryginalny i nieuszkodzony głęboko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 > odporne? > suzuki Suzuki to akurat może posłużyc jako przykład wyjątkowej beztroski w podejściu do kwestii zabezpieczenia antykorozyjnego swoich produktów - nawet w rocznych egzemplarzach korozja nie jest niczym dziwnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 panda II 2003 zero korozji do 2012 - pozniej poszla do ludzi jeep liberty 2004 w 2012 pojawil sie jakis dziwny rdzawy naciek spod trzeciego swiatla stop - spec wzial 50 zl oczyscil pomalowal i poltora roku nic nie wylazi mazda 121 2000 zaczelo dosyc powaznie zrec tylny blotnik gdzies po 7 latach vw polo 2008 zero widocznych sladow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 > Te sprzed w dużej mierze też. P306 był chyba prekursorem. Znam egzemplarze z pierwszych lat > (1993-94), które do dziś nie mają grama rdzy wszędzie tam, gdzie lakier jest oryginalny i > nieuszkodzony głęboko. no aż dziwne że francuzom tak udała się blacharka w tamtych latach a dużo bardziej prestiżowym marką nie tak do końca... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 > no aż dziwne że francuzom tak udała się blacharka w tamtych latach a dużo bardziej prestiżowym > marką nie tak do końca... ktoś dobrze policzył, że to się mimo wszystko opłaca. Zdrowe auto zamiast trafić na złom ciągle jeździ i potrzebuje części zamiennych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 no to ciekawe dlaczego tak nie policzył ktoś jak mercedesa W210 na rynek wypuszczali... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 > no to ciekawe dlaczego tak nie policzył ktoś jak mercedesa W210 na rynek wypuszczali... Bo liczył inaczej.Liczył że ktoś kto kupuje nowego mercedesa nie będzie chciał nim jeździć do swojej lub jego śmierci, tylko po góra 5 latach kupi nowszy model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 > Bo liczył inaczej.Liczył że ktoś kto kupuje nowego mercedesa nie będzie chciał nim jeździć do > swojej lub jego śmierci, tylko po góra 5 latach kupi nowszy model. no też nie tak, bo jak się dało 170-200 tyś PLN za nowego merca i przy 5-tym roku wyszła rdza to każdy rozumny od razu podziękował i poszedł do konkurencji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krajowy Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 > odporne? > suzuki, bmw, vw, citroen > podpadły: > mercedes, opel, skoda, BMW ?? Świetny żart. Sąsiad ma 3 BMW. 2 z serii 5 z rocznika 2004-2005 i w obu robił progi tego lata, oraz jego żona ma BMW serii 1, rocznik mi bliżej nieznany i też robił progi, bo ich nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 > no też nie tak, bo jak się dało 170-200 tyś PLN za nowego merca i przy 5-tym roku wyszła rdza to > każdy rozumny od razu podziękował i poszedł do konkurencji W piątym roku auto poszło do sprzedaży, często przez salon. Nikt rudej nie widział. Ruda to problem dla drugiego lub i trzeciego posiadacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.