Adamro Napisano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2013 > Podaj masy własne PF 125P i Astry J w wersji sedan, hatchback i kombi Dobrze, że mi to wyjaśniałeś, teraz już wiem To była tylko smutna autoironia pokazująca, że kiedyś wystarczyło 80 koni do samochodu średniej klasy, dzisiaj 100 jest mało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2013 > hehe, a ty myślałeś że przy tej mocy i masie będzie jak bolid z F1? Ja mam w Cruze silnik 1,8 141KM i tez narzekam, że nie jedzie Z papierów wynika, że 1,4 turbo z wyższym momentem obrotowym może dać trochę frajdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2013 > Ja mam w Cruze silnik 1,8 141KM i tez narzekam, że nie jedzie Ja mam 150 i powiem, ze też szału nie ma. Mogłoby być więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2013 > Ja mam 150 i powiem, ze też szału nie ma. Mogłoby być więcej Bo jak to kiedyś powiedział jeden z naszych kolegów; nie ważna jest moc a sposób w jaki jest przekazywana na koła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2013 > Ja mam 150 i powiem, ze też szału nie ma. Mogłoby być więcej Turbinka daje więcej momentu obrotowego i to w niskim zakresie obrotów Wolny ssak niedużej pojemności niestety Nm-iutków za dużo nie wytworzy, a moc pojawia się dopiero przy wyższych obrotach. Do tego współczesne, ekologiczne konie cherlawe wydają się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2013 > Bo jak to kiedyś powiedział jeden z naszych kolegów; nie ważna jest moc a sposób w jaki jest > przekazywana na koła No masa jeszcze gra znaczącą rolę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2013 > No masa jeszcze gra znaczącą rolę. no raczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2013 >współczesne, ekologiczne konie cherlawe wydają się Potwierdzam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kjk Napisano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2013 Marudzicie Panowie. S. Zasada kiedyś (tzn. już w czasach gdy na pewno nie jeździł byle czym) powiedział, że jeszcze nie zdarzyło mu się, żeby w jakimś samochodzie nie doszedł do wniosku, że przydałoby się jednak te parę KM więcej k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tilok Napisano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2013 > Z papierów wynika, że 1,4 turbo z wyższym momentem obrotowym może dać trochę frajdy Dla mnie 140 KM w silniku benzynowym w astrze to minimum. Żeby dobrze się odpychała trzeba czasem zrzucić do trójki bo na czwórce za cienko Chociaż jest nieźle to na wiosnę może poszukam jakieś firmy, która ogarnie chipa i podniesie lekko KM i Nm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2013 > Marudzicie Panowie. kto marudzi ten marudzi, po przejechaniu Astrą G X16SZR dystansu 200kkm, obecną A-H Z18XE przejechałem przez niespełna miesiąc >3 kkm i ciągle dochodzę do wniosku, że to mi wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarecki76 Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 to co mogę doradzić to wybór droższego silnika. to Ci zaprocentuje przy prędkościach 140-160 kmh najlepiej wysokoprężny mocny silnik tylko wtedy będzie drożej ale warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tilok Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > to co mogę doradzić to wybór droższego silnika. > to Ci zaprocentuje przy prędkościach 140-160 kmh > najlepiej wysokoprężny mocny silnik > tylko wtedy będzie drożej ale warto Średnio Cię zrozumiałem, ale który silnik masz na myśli? Myślisz, że kolega przesiadając się z Astry 1,4 90KM będzie jeździł cały czas 140-160 km/h . Z takimi prędkościami da się jechać prawie każdym współczesnym autem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tilok Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > kto marudzi ten marudzi, po przejechaniu Astrą G X16SZR dystansu 200kkm, Przejechałem f-ką z silnikiem 1,6 8V 71KM 150 kkm i też mi wtedy wystarczało bo nie miałem innego wyjścia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarecki76 Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 ja lubię mocne dobre diesle co do możliwości jazdy z prędkością 140 km to każden pojedzie ale jedne się wykończy hałasem a drugi po 500 km faję zajara i zagra na skrzypcach. jeśli tylko jest kasa to brać mocne. Astra IV to samochód, który po uzbrojeniu w mocnego diesla da satysfakcję z jazdy - jesli ktoś woli benzynę to chyba coś tam jest z turbo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusek PL Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > ja lubię mocne dobre diesle > co do możliwości jazdy z prędkością 140 km to każden pojedzie ale jedne się wykończy hałasem a > drugi po 500 km faję zajara i zagra na skrzypcach. jeśli tylko jest kasa to brać mocne. > Astra IV to samochód, który po uzbrojeniu w mocnego diesla da satysfakcję z jazdy - jesli ktoś woli > benzynę to chyba coś tam jest z turbo. Mocny Diesel w dobie DPFów i ekonomii? Żenada... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarecki76 Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > Mocny Diesel w dobie DPFów i ekonomii? Żenada... mocny jak na opla - of course Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusek PL Napisano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2013 > mocny jak na opla - of course Upsss... Myślę, że do tej taczki trzeba pakować min. poj. 1,9 i do tego jakieś 150 kucyków. Wtedy ma to sens. Moja AH ma nieco ponad 130 koni po chipie i dopiero widać przyjemność z jazdy. Wcześniej była niczym kulawa kaczka, ledwo się odpychała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarecki76 Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 dokładnie tak i podczas wyboru samochodu nie ulegaj stereotypom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franki Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 Jak planowałem zakup Zafiry ( obecnej) to nie było problemu by na 1 dzień wziąć to auto do testów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ntp Napisano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 Odświeżę trochę wątek, bo i chyba nade mną zawisła wizja kupna auta. Jako, że dwiema astrami trochę pojeździłem (i jeżdżą nadal) to najpierw kieruję się ku znajomemu znaczkowi;) Tak się zastanawiam nad wagą nowych astr, z czego to wynika? Grubość blachy? Szyny zamontowane w podłodze? Rożnica ponad 200kg między A J a takim np Focusem to przepaść... Czy obecnie, żeby poczuć na plus różnicę pomiędzy A G z 116 KM a nowym autem trzeba kupować samochód z mocą min 160 KM? Bo jak piszecie, że przy 140 Km trzeba redukować do trójki przy wyprzedzaniu... Parę lat od premiery A J już upłynęło, jakieś bolączki, wielkie wady? Ruda? Jakie silniki najlepiej się gazują, etc.. Koledzy jeżdżący (lub naprawiający;)) A J wypowiedzcie się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tre-Bor Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > Parę lat od premiery A J już upłynęło, jakieś bolączki, wielkie wady? Ruda? Jakie silniki najlepiej > się gazują, etc.. Koledzy jeżdżący (lub naprawiający;)) A J wypowiedzcie się Użytkuję A J silnik A14XER od nowości już 4 lata. Przejechałem ją niewiele - zaledwie 70kkm Z awarii: na gwarancji wymieniona padnięta cewka zapłonowa i wymienione krzywe tarcze z przodu. Poza tym tylko eksploatacja. W zeszłym roku przetoczyłem na samochodzie wszystkie tarcze hamulcowe (przednie znowu zaczęły lekko bić) i zamontowałem nowe klocki. Dwa razy czyszczone prowadnice zacisków hamulcowych i zaciski (lekko się blokowały w jarzmie). Wymiana oleum i filtrów. Z upierdliwych dupereli to w niektórych pozycjach ustawienia skrzypi fotel kierowcy i wytarła się tuleja ogranicznika przednich drzwi od pasażera. W drugim roku eksploatacji (w zimie poniżej 5 stopni temp powietrza) był świerszcz w dmuchawie nawiewu, ale go sam zlikwidowałem smarując ośkę wiatraka smarem miedzianym w sprayu. Od tej pory cisza. Od jazdy po polskich dziurach powypadało po jednym kołku mocującym przednie plastikowe zakola, przy prędkościach powyżej 110km/h występował irytujący świerszcz ciężki do zlokalizowania ( ani ASO, ani mechanik pan Zdzisiek nie potrafili go ustalić). Pomógł browar wypity przeze mnie wieczorkiem w garażu i mozolne szukanie przyczyny. Przy przebiegu 35kkm zamontowałem LPG - spalanie min. 7,5l a max 11l z butem w podłodze z prędkościami 150-160km/h po autostradzie, (średnie 9l/100km LPG) Przed montażem lpg średnie spalanie NoPB oscylowało w granicach 8,5 l/100km. Poza tym hatchback jest ciasny w środku i przyspieszenie do setki w tempie żółwia. Czy bym kupił A J drugi raz? Może, ale w nadwoziu kombi i z silnikiem A14NET lub A14NEL. Jeśli szukałbym używanego auta to raczej wybrał bym Cruza combi z tymi samymi silnikami lub 1.8 140KM. To jest ta sama płyta podłogowa co w AJ i wiele wspólnych części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 Orientujesz się czy radio CD600 ma rozpoznawanie mowy w języku polskim? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tre-Bor Napisano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2014 nie mam tego modelu radia u mnie tylko bida wersja NJoy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benypb Napisano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 > wyobrażam sobie płacić za benzynę więcej. Gaz - nie ten adres. > Dobry Diesel to dobry Diesel... Jeździłeś kiedykolwiek autem z dobrą i dobrze zainstalowaną instalacją LPG?! Ja tylko auta z LPG ponieważ: - jeżdżę za połowę tego co na PB czy ON - naprawy są o ponad połowę tańsze niż przy ON - wcale koszty eksploatacji przy LPG nie są droższe Dla czego nie ON: (mam doświadczenie ponieważ jeżdżę w firmie służbowymi dieslami) - ponieważ wcale tam mało nie palą - naprawy dwumasy, turbo i innych podzespołów przyprawiają o ból głowy Druga sprawa jest taka, że jakość obecnie produkowanych aut jest poniżej krytyki, auta są tak projektowane aby się psuły po gwarancji i nic na to nie poradzimy. Ogarnia mnie śmiech kiedy ponad 90% floty francuzów jaką mamy w firmie po przejechaniu 100 tysięcy się sypie, a po 200 tysiącach to są już szroty na kołach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 > Jeździłeś kiedykolwiek autem z dobrą i dobrze zainstalowaną instalacją LPG?! Daremny Twoj trud, kazdy ma o LPG zdanie jakie ma i nie probujmy tego zmieniac, bo kolejna wojna AK-owska wybuchnie. Francuzy tez temat dyskusyjny, bo zaraz wyskoczy ktos z niemcami i znow bedzie krzyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 > Daremny Twoj trud, kazdy ma o LPG dlatego lpg to zło i sam mam już 3 auto z lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ragless Napisano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2014 Witam Posiadam Astrę J A14NET (140KM) z LPG na pokładzie powiem tak: fajne auto Frajda z jazdy uturbionym autem jest ekonomia jest: 9-10l LPG/100KM. Wnętrze dla mnie jak najbardziej ok. Co do wyposażenia to muszę pomyśleć nad podłokietnikiem bo brakuje w dłuższych trasach Współczesne benzyniami zaczynają przypominać diesle tzn. W astze zastosowano to czego chciałem się wystrzegać kupując auto a mianowicie: - koło dwumasowe - turbina A teraz plusy: - przystosowany silnik do LPG ( regulacja zaworów hydraulicznie ) Niestety aby kupić współczesną benzynę przystosowaną do LPG trzeba iść na kompromis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2014 > Współczesne benzyniami zaczynają przypominać diesle tzn. W astze zastosowano to czego chciałem > się wystrzegać kupując auto a mianowicie: > - koło dwumasowe > - turbina ja bym nie demonizował obecności tych elementów w aucie, raz że w benzyniakach nawet jak dwumasa jest obecna to jej trwałość jest z reguły wyższa od tej w silnikach diesla z uwagi na różny charakter pracy (sposób zapłonu) obu silników, a dwa, że prawidłowo eksploatowana turbina ma bardzo wysoką trwałość - kolega z pracy miał Octavię 1.8T z LPG i sprzedawał auto z przebiegiem 330kkm i oryginalną turbiną będącą w dobrym stanie - przestrzegał jedynie tego, żeby nie "butować" auta na zimnym silniku i przed jego wyłączeniem. Oczywiście do tego dobry olej i zaowocowało to wysoką trwałością turbiny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2014 > Witam > Posiadam Astrę J A14NET (140KM) z LPG na pokładzie powiem tak: fajne auto Miałem przyjemność (?) polatania identyko. 140KM z tym aucie to tak =100KM z X16XEL. Byłem rozczarowany. Auto miało nalatane niecałe 6tkm. Idzie od 3500obrotów, poniżej tragedia. Najfajniejszą funkcją tego auta było zsynchronizowanie wskaźnika paliwa: pokazywał stan benzyny jak i LPG po użyciu przycisku LPG. Zestrojenie zawieszenia, wnętrze, zapach nowości - super. Serducho - jakieś nieporozumienie dla mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ragless Napisano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2014 No to chyba mówimy o innych autach bo u mnie jest zupełnie odwrotnie auto zbiera się fajnie z niższych obrotów i idzie dobrze do ok 5000 obr/min ( bo przy tej okazji musiałem wyprzedzać ciągiem ) i było bardzo dobrze. Potwierdzeniem jest wynik z hamowni który dostałem przy okazji ustawiania lpg i charakterystyka momentu i mocy była fajna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2014 > No to chyba mówimy o innych autach masz rację, rozkodowałem sobie dzisiaj VIN tej Astry i to A14NEL. Co nie zmienia faktu, że dalej 120KM to na papierze bardziej (odczucie, zwyczajnie "nie jedzie"). Ogólnie: mój błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2014 > Ogólnie: mój błąd znowu twój? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2014 > znowu twój? Kierownik twierdził, że to 140KM. Co ja na to mogę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tre-Bor Napisano 2 Września 2014 Udostępnij Napisano 2 Września 2014 > masz rację, rozkodowałem sobie dzisiaj VIN tej Astry i to A14NEL. > Co nie zmienia faktu, że dalej 120KM to na papierze bardziej (odczucie, zwyczajnie "nie jedzie"). Nie grzesz Nie jedzie to moja A14XER, każda inna z turbawką to już jako tako lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 2 Września 2014 Udostępnij Napisano 2 Września 2014 > Nie grzesz > Nie jedzie to moja A14XER, każda inna z turbawką to już jako tako lata. Jechałeś? Emocje jak w mojej Z13DT z tym, że ta szybciej ciągnie A tam but i .... nic, do 3500 obr Ale mało pali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 9 Września 2014 Udostępnij Napisano 9 Września 2014 > Kierownik twierdził, że to 140KM. > Co ja na to mogę 140KM z 1,4T jedzie super w porównaniu ze 140KM z 1,8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 11 Września 2014 Udostępnij Napisano 11 Września 2014 > masz rację, rozkodowałem sobie dzisiaj VIN tej Astry i to A14NEL. > Co nie zmienia faktu, że dalej 120KM to na papierze bardziej pociągnę temat Panowie,o co chodzi z tymi silnikami. Wspomniana Astra co "nie jedzie": w dowodzie 103kW (140KM) w specyfikacji samochodu: A14NET a nr silnika ... A14NEL19EUxxxx Auto z LPG w serii, mówili (?) że NEL się nie gazuje. NEL = 120KM NET = 140KM Jakieś logiczne wytłumaczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 11 Września 2014 Udostępnij Napisano 11 Września 2014 > pociągnę temat Panowie,o co chodzi z tymi silnikami. > Wspomniana Astra co "nie jedzie": > w dowodzie 103kW (140KM) > w specyfikacji samochodu: A14NET > a nr silnika ... A14NEL19EUxxxx > Auto z LPG w serii, mówili (?) że NEL się nie gazuje. > NEL = 120KM > NET = 140KM > Jakieś logiczne wytłumaczenie? ale jaja... gdzieś w papierach nastąpiło pomieszanie i teraz facet jeździ 120KM Astrą a kupił 140KM... jeżeli kupił u dealera niech jedzie wyjaśniać, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 11 Września 2014 Udostępnij Napisano 11 Września 2014 > ale jaja... > gdzieś w papierach nastąpiło pomieszanie i teraz facet jeździ 120KM Astrą a kupił 140KM... jeżeli > kupił u dealera niech jedzie wyjaśniać, flota Kilkanaście sztuk Ciekawe co w innych siedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 11 Września 2014 Udostępnij Napisano 11 Września 2014 > flota > Kilkanaście sztuk > Ciekawe co w innych siedzi no to grubo... jak tak ktoś będzie chciał pociągnąć temat to może być z tego niezła afera, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 11 Września 2014 Udostępnij Napisano 11 Września 2014 > no to grubo... jak tak ktoś będzie chciał pociągnąć temat to może być z tego niezła afera, > no to grubo... jak tak ktoś będzie chciał pociągnąć temat to może być z tego niezła afera, po lekturze EPC to są te same silniki, wszystko to samo. Myślę, że tylko softy różne. Dlaczego nie ma konsekwencji w oznaczeniu silnika na specyfikacji i numerze? to raz. Dwa: kupujesz Astrę, dopłacasz 2000PLN do +20KM i ...skąd wiesz, że to dostajesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 11 Września 2014 Udostępnij Napisano 11 Września 2014 > po lekturze EPC to są te same silniki, wszystko to samo. Myślę, że tylko softy różne. > Dlaczego nie ma konsekwencji w oznaczeniu silnika na specyfikacji i numerze? to raz. > Dwa: kupujesz Astrę, dopłacasz 2000PLN do +20KM i ...skąd wiesz, że to dostajesz? ano właśnie, dla mnie jako osoby która pracowała w salonie i sprzedawała auta taka sytuacja jest dość absurdalna, OK, sofy są różne, ale ma to odzwierciedlenie właśnie w oznaczeniu silnika i za tym idzie reszta w papierach, FV, karcie pojazdu, CarPass etc. Chociaż z drugiej strony mieliśmy w salonie taką sytuację, że bodaj w 2000r klient zamówił Fronterę, występowała tylko jedna specyfikacja, 3.2V6 za grube (szczególnie jak na ówczesne czasy) pieniądze coś ok 160tys zł, każda Frontera miała pełne wówczas wyposażenie m.in. skórę i szyberdach. Przyjeżdża lora na plac z Fronterą a tu zonk - nie ma szyberdachu... i weź tu bądź mądry dlaczego nie ma jak takiego auta nie ma w PL ofercie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ragless Napisano 11 Września 2014 Udostępnij Napisano 11 Września 2014 Niby te same silniki ale osprzęt jest różny bo porównywaliśmy z kolegą który ma wersje nel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 25 Października 2014 Udostępnij Napisano 25 Października 2014 Podłączam się do wątku Fajni sąsiedzi postanowili kupić nową Astrę. Ponieważ są fajni postanowiłem zrobić risercz. Do wyboru mają: A14NET lub A17DTS. Raczej wolą dieselka. Autko w dobrym wyposażeniu (chyba) bo mówili coś o Cosmo. Wskażcie ewentualne problemy z tymi silnikami, może jakieś źródło rzetelnej wiedzy? Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 25 Października 2014 Udostępnij Napisano 25 Października 2014 > Podłączam się do wątku Astra IV to poza wyglądem (kombi ) jest niestety kupa... Głowna wada: waga auta. 200 kg za ciężkie. Nie jest ciche, niestety. Konsola "przeklawiaturowana". Ma tez kilka +. Fotele sport. Mioodzio! Klima dwustrefowa. Silnik 2.0 diesel jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 25 Października 2014 Udostępnij Napisano 25 Października 2014 > Silnik 2.0 diesel jest ok. Takie mamy we flocie i są OK Niestety sąsiadów stać na A17DTS stąd pytanie o możliwe fakapy tego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 25 Października 2014 Udostępnij Napisano 25 Października 2014 > Takie mamy we flocie i są OK > Niestety sąsiadów stać na A17DTS stąd pytanie o możliwe fakapy tego silnika. 1,7 to isuzu. Klocek ok - praktycznie kiedy zadbany jest niezniszczalny. Gorzej z osprzetem zasilajacym paliwo. Denso. Kłopotliwe i drogie w serwisowaniu. Dpf też nie pomaga a raczej szkodzi - wymaga określonych zachowań przy zerowych korzyściach. Obecnie 130 KM - po wirusie niektórzy dochodzą do 160KM - i byłoby wspaniale gdyby J, ważyła 1600 kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ragless Napisano 26 Października 2014 Udostępnij Napisano 26 Października 2014 A ile sąsiedzi jeżdżą km rocznie? Czy w dzisiejszych czasach jest sens pakować się w dizla? Czy nie lepiej kupić w przypadku astry w salonie fabryczny ( nie zakładany przez dilera) lpg do silnika A14NET? Ja mam na LPG i jest ok silnik elastyczny pali ok 10l lpg na 100km 1.4 z turbiną nieźle się odpycha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.