cesarz Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 Dlatego proponuje diesle proste i pancerne jak już - szczególnie 1.9D. Ten drugi jak nie kopci to jest dobrze i tyle Ale sam preferuje Gaz i jak nie przeszkadza on autorowi watku to Xsare można kupić 2.0 silnikiem który dobrze się gazuje i ma sporo mocy jak na takie auto. Dodam że ja mając 14 tysi na auto kupiłem Saaba 900 za 7,5 tysiaka - a reszta na czarną godzinę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 Polecam Colta, w tej cenie cos powinienes znalesc. dosc komfortowy w miare nowy konstrukcyjnie, niezawodny, nie rdzewieje i po odsunieciu kanapy bardzo duzy w srodku. niestety silniki nie przepadaja za gazem chyba ze fabrycznie przystosowane (ponoc inne glowice) ale mimo wszystko ekonomiczny mi 1.3 pali 7-7,5 w miescie, w trasie mozna zejsc do 4,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Polecam Colta, w tej cenie cos powinienes znalesc. dosc komfortowy w miare nowy konstrukcyjnie, > niezawodny, nie rdzewieje i po odsunieciu kanapy bardzo duzy w srodku. niestety silniki nie > przepadaja za gazem chyba ze fabrycznie przystosowane (ponoc inne glowice) ale mimo wszystko > ekonomiczny mi 1.3 pali 7-7,5 w miescie, w trasie mozna zejsc do 4,5 O której generacji piszesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > O której generacji piszesz? o VI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > o VI No to ekonomiczne na wyjazdy po 100km dziennie to niestety nie będzie. 4,5 o których piszesz w codziennych, normalnych warunkach nie jest możliwe (może w ecodrivingu specjalnie się starając, co na co dzień nie jest możliwe). Przy takich kilometrażach to zostaje gaz lub właśnie mały diesel np wspomniane 1.4 HDI, tu zejście poniżej 5 jest bez specjalnych starań, a litr różnicy na spalaniu to minimum 100 zostająca w kieszeni co miesiąc, przy gaz/benzyna wyjdzie jeszcze więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 chyba nie wiesz o czym mowisz, ja smigam nim co dzien i przy spokojnej jezdzie takie wyniki sa normalnoscia (silnik jest wyposazony w zmienne fazy wiec ponizej 4krpm jest oszczedny), zreszta byly takie tez w dizlu 1.5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > chyba nie wiesz o czym mowisz, ja smigam nim co dzien i przy spokojnej jezdzie takie wyniki sa > normalnoscia (silnik jest wyposazony w zmienne fazy wiec ponizej 4krpm jest oszczedny), > zreszta byly takie tez w dizlu 1.5 Co znaczy spokojna jazda?Bo ja jeżdżę spokojnie, ale jak mam tira, czy zawalidrogę to go wyprzedzam bez zastanawiania się czy mi w tej chwili spala więcej, tak samo jak jestem na drodze S i mogę jechać 120km/h to tyle jadę, bez zastanawiania się, że aktualnie spala więcej, to samo dotyczy warunków zimowych, gdzie sumarycznie w skali miesiąca dojeżdżając codziennie po 27 km (w moim przypadku) lub po 50km w przypadku kolegi szanse na zejście w tym samochodzie o którym piszesz (lub w innym podobnym benzyniaku) do poziomu 4,5/100 nie jest możliwe. Napisałem również, że pomijamy typowy ecodriving-wtedy zgoda, ale to nie jest jazda tylko specjalna męczarnia nastawiona na oszczędność paliwową. Wyniku 4.5 nie udało mi się osiągnąć nawet w jednostkach 3 cylindrowych (chociaż tutaj nie dziwota bo one oszczędne są tylko w pewnych zakresach prędkościowych zazwyczaj 80-100km/h. Jeśli osiągasz 4.5/100-ja Ci wierzę, możesz wrzucić np z motostatu jakieś screeny jak masz, jednak nie uważam, że przy takich wynikach jest to "normalna jazda", z tym, że napisałem czym ona jest dla mnie i każdy rozumie to inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YarooS Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 Przy takich założeniach celował bym w coś zdecydowanie większego, różnice w spalaniu na trasie pomiędzy klasami są znikome(nie mówiąc już o tym jeśli chcesz podróżować z prędkościami "autostradowymi", wtedy może się nawet zdarzyć że większe auto paradoksalnie spali mniej), a komfort jazdy zdecydowanie różny. Celowałbym w coś w stylu E39 523/528 z gazem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > chyba nie wiesz o czym mowisz, ja smigam nim co dzien i przy spokojnej jezdzie takie wyniki sa > normalnoscia (silnik jest wyposazony w zmienne fazy wiec ponizej 4krpm jest oszczedny), Ma iść 140, a przy tej prędkości bliżej temu autu będzie do 8l./100km. niż do 4l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 jak kazde tej klasy, chyba znasz inne auto klasy b ktore by nie palilo tyle przy 140, a w miescie bylo by oszczedne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > a znasz inne auto klasy b ktore by nie palilo tyle przy 140, a w miescie bylo by oszczedne? Jeżeli spalanie przeliczymy na PLN, to i owszem. Pisałeś wyżej, że colty nie lubią się gazem za mocno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > jak kazde tej klasy, chyba znasz inne auto klasy b ktore by nie palilo tyle przy 140, a w miescie > bylo by oszczedne? Ba, właściwie to każdej klasy... Był o tym niedawno wątek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Polecać, jakiegoś faworyta i uprzedzeń do marki brak Volkswagen Lupo 1.7SDI Względnie przestronny w środku (dla dwóch osób); przyzwoite odejście i pojemność wystarczająca do utrzymania wyższych prędkości bez piłowania; akceptowalna jakość wykonania (jak każdy VW - toporny i zaprojektowany przez księgowego). Po dołożeniu 15" kółek, nawet trzyma się drogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukass186 Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Nie wiem czy wszystkie 1.6 8v ale moja ma strasznie krótką skrzynię co w trasie strasznie męczy . > Przy wspomnianych wyżej 140km/h taka astra będzie miała pewnie prawie 5 tys obr . Aż to > sprawdzę bo nigdy nie zwracałem uwagi. Przy 100km/h ma w granicach 3 tys. > Co nie zmienia faktu, że do gazu się toto nadaje idealnie . Przy 100km/h owszem. Ale przy 5tyś to ma więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Przy wspomnianych wyżej 140km/h taka astra będzie miała pewnie prawie 5 tys obr . Aż to > sprawdzę bo nigdy nie zwracałem uwagi. Przy 100km/h ma w granicach 3 tys. Kolego, na matematyce to przysypiałeś chyba, co? Skoro przy stówce ma 3tys. obr, to przy 5 tys. będzie ponad 160km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin114 Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Volkswagen Lupo 1.7SDI > Względnie przestronny w środku (dla dwóch osób); przyzwoite odejście i pojemność wystarczająca do > utrzymania wyższych prędkości bez piłowania; akceptowalna jakość wykonania (jak każdy VW - > toporny i zaprojektowany przez księgowego). Po dołożeniu 15" kółek, nawet trzyma się drogi. Mam od 4lat.Spalanie małe ale na trasie jazda po wyżej 100km/h nie należy do przyjemnych. . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > BMW E38 728i LPG ty chyba masz lekko inaczej zdefiniowane pojęcia: -ekonomiczny -komfortowy aha... dzisiaj w E34 strzeliłem sobie ponad 600km po trasie z przystankami plus trochę po mieście się pokręciłem (z 50km). Koszt paliw około 200zł. W sumie wychodzi tak około 30zł/100km. Nie uprawiałem ekodrajwingu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 Jaki silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > ty chyba masz lekko inaczej zdefiniowane pojęcia: > -ekonomiczny > -komfortowy > aha... dzisiaj w E34 strzeliłem sobie ponad 600km po trasie z przystankami plus trochę po mieście > się pokręciłem (z 50km). > Koszt paliw około 200zł. W sumie wychodzi tak około 30zł/100km. Nie uprawiałem ekodrajwingu Co tam pod maską w tym Twoim słoikowozie siedzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Co tam pod maską w tym Twoim słoikowozie siedzi? M50B25 z automatem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > ty chyba masz lekko inaczej zdefiniowane pojęcia: > -ekonomiczny a co tu nieekonomicznego w takiej konfiguracji? > -komfortowy niekomfortowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Jaki silnik? 2,5l R6. Ale LPG muszę przeserwisować bo coś za dużo wciąga w mieście. Na poniedziałek jestem umówiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > a co tu nieekonomicznego w takiej konfiguracji? no wiesz... w porównaniu z takim miejskim pikaczento to dużo rzeczy jest droższych. Jak miałem pandę to hamulce kosztowały tyle co bilet do kina, wymiana oleju i filtrów "na wypasie" pochłaniała drobne znalezione w kieszeni a w samochodzie z wyposażenia elektronicznego które mogło się popsuć to była tylko żarówka podświetlenia wnętrza albo kostka od świateł. Znajomy ma E38. To nie cena paliwa zabija w tym samochodzie > niekomfortowy ? ależ oczywiście, że komfortowy. Można by rzec, że jedno z wygodniejszych aut jakimi kiedykolwiek jeździłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > M50B25 z automatem. I to w trasie jara 11-12/100? W sumie nieźle, przy manualu i długim ostatnim biegu byłoby pewnie z litr mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > I to w trasie jara 11-12/100? W sumie nieźle, przy manualu i długim ostatnim biegu byłoby pewnie z > litr mniej. Nie. W trasie to jara 9-10l przy prędkościach przelotowych hmmm... jakby to powiedzieć... bliskich ograniczeniom na autostradzie w PL kiedyś trasę Radom- centrum Warszawy zrobiłem ze spalaniem średnim 8,7l/100km i czasem całkowitym 1h20min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > no wiesz... w porównaniu z takim miejskim pikaczento to dużo rzeczy jest droższych. Jak miałem > pandę to hamulce kosztowały tyle co bilet do kina, wymiana oleju i filtrów "na wypasie" > pochłaniała drobne znalezione w kieszeni a w samochodzie z wyposażenia elektronicznego które > mogło się popsuć to była tylko żarówka podświetlenia wnętrza albo kostka od świateł. > Znajomy ma E38. To nie cena paliwa zabija w tym samochodzie w wersji silnikowej jaką podałem auto jest spokojnie do utrzymania - silnik jest dość idiotoodporny, zawias i hamulce nie jest aż taki drogi i dość wytrzymały (do byle Astry III nie jest wcale tańszy). Nie ma co demonizować. Wiadomo że z V8 koszty są już inne. I też pytanie czy chcemy auto utrzymywać technicznie i wygodnie jeździć czy dopieszczać. Dopieszczanie jest drogie > ależ oczywiście, że komfortowy. Można by rzec, że jedno z wygodniejszych aut jakimi kiedykolwiek > jeździłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Dopieszczanie jest drogie to fakt. Nie tylko jeśli chodzi o BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Nie. W trasie to jara 9-10l przy prędkościach przelotowych hmmm... jakby to powiedzieć... bliskich > ograniczeniom na autostradzie w PL > kiedyś trasę Radom- centrum Warszawy zrobiłem ze spalaniem średnim 8,7l/100km i czasem całkowitym > 1h20min Nie wierzę... Wielkie, ciężkie, z automatem i R6... nieźle! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Nie wierzę... jakoś to przeżyję > Wielkie, ciężkie, z automatem i R6... nieźle! Wielkie wcale nie jest. jak się dobrze rozsiądzie ktoś z przodu to z tyłu pasażer 180cm już czuje się mniej komfortowo jeśli mam te kieszenie za fotelami powypychane. W środku jest tyle miejsca co w dzisiejszych dużych kompaktach kombi. ciężkie tak. Nawet bardzo. automat na trasie nie robi dużej różnicy. Tak czy inaczej kulasz się najwyższym biegiem. To jest dość niezła skrzynia jak na tamte lata. 5 biegów, tryb sportowy, śniegowy i ekonomiczny, zmienia bardzo płynnie i jest tania w serwisie. R6 na trasie to też nie problem. Jestem w stanie utrzymywać prędkość 180km/h przy spalaniu chwilowym rzędu 10-11l/100km. Jak depniesz to żre jak gupie Po prostu trzeba umieć tym jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hansior Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Przy 100km/h owszem. Ale przy 5tyś to ma więcej No właśnie jazda powyżej 110km/h tym autem staje się już mało ekonomiczna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > No właśnie jazda powyżej 110km/h tym autem staje się już mało ekonomiczna no mówię od początku: JAK NAJDŁUŻSZA SKRZYNIA I nieważna moc silnika. Najwyżej będzie się rozpędzał do tych 140 przez 5 pierwszych kilometrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hansior Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Kolego, na matematyce to przysypiałeś chyba, co? Pewnie, że zdażało mi się przysnąć parę razy > Skoro przy stówce ma 3tys. obr, to przy 5 tys. będzie ponad 160km/h. Szczerze mówiąc nawet nie bardzo to wszystko liczyłem. Tak tylko napisałem, że to 1.6 ma z reguły krótką skrzynie i nie bardzo się na trasy nadaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hansior Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > no mówię od początku: JAK NAJDŁUŻSZA SKRZYNIA > I nieważna moc silnika. Najwyżej będzie się rozpędzał do tych 140 przez 5 pierwszych kilometrów. No do tych 75/84KM długa skrzynia byłaby jeszcze bardziej męcząca chyba od tej co jest bo licho z mocą . Jak astra na trochę dłuższe trasy to wziąłbym chyba tego 1.7 isuzu albo jakie 1.8 I LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > no mówię od początku: JAK NAJDŁUŻSZA SKRZYNIA Pug 406 2.0 hdi, skrzynia bardzo długa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 Astra G 1.7DTI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakuu1 Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > na dojazd do pracy 100km dziennie > Wiadomo ekonomicznie ma być i jakiś komfort więc seicento odpada > Polecać, jakiegoś faworyta i uprzedzeń do marki brak jakbyś trochę dołożył, to zaproponował bym swojego leona 1.9 Tdi 110km - niezawodny silnik diesla na pompie paliwa i ze zwykłymi wtryskami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > Astra G 1.7DTI. mimo, że słabe to bardzo ekonomiczne auto, czasem przy rozsądnej jeździe udawało mi się zejść w okolice 4,5l/100km Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hubert_ Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > mimo, że słabe to bardzo ekonomiczne auto, czasem przy rozsądnej jeździe udawało mi się zejść w > okolice 4,5l/100km > Pozdr W jakim sensie słabe? Mnie się w trasie udaje zejść do 4l/100km, ale ja jeżdżę jak emeryt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > W jakim sensie słabe? > Mnie się w trasie udaje zejść do 4l/100km, ale ja jeżdżę jak emeryt W takim, że nie jedzie, nie przyśpiesza żwawo, a w kombi po włączeniu klimy z pasażerami wyprzedzanie bywa dość ryzykowne. Na autostradzie przy powiedzmy 140km/h robi się głośno z zadyszką Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hubert_ Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > W takim, że nie jedzie, nie przyśpiesza żwawo, Mam odmienne zdanie (ale ja nie jestem z tych, co twierdzą, że jak nie ma się 150KM pod maską "to to nie jedzie".) > a w kombi po włączeniu klimy z pasażerami > wyprzedzanie bywa dość ryzykowne. Też tego nie czuję..to znaczy problemów z wyprzedzaniem (mam htb, bez klimy ) > Na autostradzie przy powiedzmy 140km/h robi się głośno z > zadyszką > Pozdr Fakt, że rzadko kiedy jeżdżę z taką prędkością, ale w moim osobistym odczuciu moc i przyspieszenie są wystarczające na nasze drogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > jakbyś trochę dołożył, to zaproponował bym swojego leona 1.9 Tdi 110km - niezawodny silnik diesla > na pompie paliwa i ze zwykłymi wtryskami za 13-letni samochód chcesz powyżej 12tys zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woox Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > za 13-letni samochód chcesz powyżej 12tys zł? bo to jest VAG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > za 13-letni samochód chcesz powyżej 12tys zł? No przecież to słynne TDI "na pompie paliwa" więc warte więcej niż 12 tys zł. A że pewnie ze 400 tys km nakręcone to nic, ważne że "zwykłe wtryski" są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > jakbyś trochę dołożył, to zaproponował bym swojego leona 1.9 Tdi 110km - niezawodny silnik diesla > na pompie paliwa i ze zwykłymi wtryskami a znasz jakies auto bez pompy paliwa-oprocz trabanta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > na dojazd do pracy 100km dziennie > Wiadomo ekonomicznie ma być i jakiś komfort więc seicento odpada > Polecać, jakiegoś faworyta i uprzedzeń do marki brak Hmm, a tak mi przyszła do głowy jeszcze jedna fura skoro uprzedzeń do marki brak. Dacia sandero z gazem. Samochód będzie miał abs,klimę, elektrykę przód, wspomaganie-czyli to co najpotrzebniejsze, będzie to 5-6 latek z relatywnie niskim przebiegiem poniżej 100 tyś z 1.4 na pokładzie (silnik dobry z renault). Utrzymanie tego będzie tanie, jazda nie powinna być uciążliwa bo samochód spory. Co Ty na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > a znasz jakies auto bez pompy paliwa-oprocz trabanta? ale ten jest NA pompie paliwa ... "w dizlu" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cumel Napisano 1 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > P206 1.4 plus lpg, tani w zakupie, tani w utrzymaniu Kupiony o ten Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaM25 Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > Kupiony o ten Czy ja dobrze widzę że kierownica ma przebieg 350tyś? Ile dałeś jak to nie tajemnica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > za 13-letni samochód chcesz powyżej 12tys zł? a ile ma chcieć??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaM25 Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > a ile ma chcieć??? Najlepiej pewnie 8ooo, jak za punto 1,3 w stanie "takim se" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.