chris_66 Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 > nie było problemów? oczywiście , że nie - sączył się płyn chłodniczy po bloku - nie miałem kiedy wymienić króćców więc dolewałem co 500km i tak jeżdziłem przez ostatnie 3 lata > oh... Houston, we have a problem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 > wujek ma fokę 1.6 16V > 2004r > nalatane 260 000km... > powiedział, że nie sprzeda... tak dobrego auta Tylko ze dla benzyny +- w tym przebiegu zaczynaja sie wydatki, dla ww.diesla to nic Nie znaczacy przebieg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 Jezeli nie potrzebujesz auta wiekszego to jezdzilbym Punto , IMO zamiana na starszego (i to mocno) strucla to proszenie sie o klopoty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 ja bym zmienil,to proste auto jak cep jeszcze pociagnie drugie tyle,a jak nie to zawsze pogonisz to w cenie dobrego roweru nie ma sie co zastanawiac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seteman Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 > używasz na co dzień? w ciepłe i suche dni bym z niego nie wysiadał > nie jest, ale jest wgodniejsze i bardziej wypasione niż moje punto.. w dodatku jest znane mi miałem na mysli to żeby kupowac auta pod siebie a nie pod fantastów z AK;) jak ci sie podoba to kupuj;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 11 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 > Tylko ze dla benzyny +- w tym przebiegu zaczynaja sie wydatki, dla ww.diesla to nic Nie znaczacy > przebieg jakie wydatki? co się spusje w wolnossącej benzynie? to nie turbodiesel z 2005r... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 Fiat Punto II to niekończąca się opowieść z perspektywy warsztatu samochodowego. Szczególnie, gdy ma już 12 i więcej lat, trzeba w nim grzebać co chwilę, także wydaje Ci się, że masz wszystko porobione. Za dwa, trzy lata sprzedasz go za 1300zł, albo pójdzie na żyletki. To właśnie ten model najbardziej zepsuł opinię marce w ostatnich latach. Passat B4 natomiast, to jedno z najbardziej trwałych aut, jakie znam będąc mechanikiem. Nie chodzi tu wcale o VW, bo marki nie lubię i ogólnie te auta się psują, jak każde, ale najmniej właśnie B4. Silnik 1.9 TDI to najczęściej 1Z i AHU 90KM, jest tak prosty i trwały, że pół mln km to jego pierwsza młodość. Nie ma dwumasy, turbiny nie siadają, a jak już, to tanie, jedzie na każdym paliwie, które przypomina olej napędowy, nawet na "kujawskim", wtryski i pompa są żywotne tak samo jak silnik. Zawieszenie, hamulce, itp, to tanie sprawy (porównywalnie z P II), jedyne co może wymagać ingerencji, to układ chłodzenia, nagrzewnica (upierdliwa wymiana), mechanizm zmiany biegów, jakieś klamki. Passata B4 z dieslem sprzedasz zawsze i za zadbany egzemplarz za trzy lata dostaniesz tyle, co za Punto teraz. Jeśli jeździsz w trasach, to wiadomo, komfort nieporównywalny, poza tym paliwo w "pasku" wyjdzie taniej, te auta palą w trasie około 5,2-5,5 i co fajne, że na zbiorniku można zrobić 2 tys.km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 > Pytanie.... > Opłaca mi się to wymieniać? > tzn. sprzedaje swoje punto i kupuje VW... Jesteś na dnie, a mimo to, usłyszałeś pukanie od spodu Moim zdaniem - samochód to nie żona, warto od czasu do czasu zmienić go dla sportu. Zwłaszcza, że piszemy o pojazdach za średnią krajową. Ryzyko wtopy zerowe. Najwyżej wydasz kilka zł na zezłomowanie. Czy się opłaca? Jeśli nie zapuścisz Passata to za kilka lat z pewnością będzie warty więcej niż Punto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 Krótko i zwięźle: brałbym. VW to nie Fiat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woox Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 > Słucham Akowiczów co mają w tym temacie do powodzenia Wygląd tego paska to już nie myszka tylko wykopaliska, ale jak kto lubi, osobna sprawa czy potrzebna ci taka kobyła jeżeli przez rok zrobiłeś 12 tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 11 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 > Jesteś na dnie, a mimo to, usłyszałeś pukanie od spodu co ma oznaczać ta metafora? > Moim zdaniem - samochód to nie żona, warto od czasu do czasu zmienić go dla sportu. > Zwłaszcza, że piszemy o pojazdach za średnią krajową. Ryzyko wtopy zerowe. Najwyżej wydasz kilka zł > na zezłomowanie. auto zmienić? ja co rok mam inne auto... tego punciaka mam chyba najdłużej ale fakt.. zmienić auto i markę... nie żebym narzekał na fiata (choć to bydle upierdliwe), ale dla "ugryzienia" czegoś innego > Czy się opłaca? Jeśli nie zapuścisz Passata to za kilka lat z pewnością będzie warty więcej niż > Punto. to w dużej mierze przemawia za kilka postów wyżej ktoś własnie napisał o tym... fiacinie 150 000 wbije... 2 lata i wezmę 1000zł.... a passek jeśli nie zapuszczę to będzie warty tyle co to punto dziś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 > Ja widzę, że na Volkswagena! Widziałeś żeby ktoś pytał tutaj o Pandę? Większość mając na nową Pandę > pyta głównie o B6 i E60, więc jednak mają jakieś wątpliwości . o ceed'ach też mowa ostatnio tutaj a do autora wątku, ja bym kupił jak masz ochotę, komfort na pewno lepszy i coś innego a to się liczy, ja bym sobie zmienił bo życie jest zbyt krótkie żeby jeździć fiatem ( nie obrażając właścicieli ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harnas80 Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 Punto to zło i zło zjadła rdza. Nie wiem czy akurat na starsze ale zmienił bym gada :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 > Punto to zło i zło zjadła rdza. Nie wiem czy akurat na starsze ale zmienił bym gada :-) powiedział to właściciel opla astry II ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 12 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 > o ceed'ach też mowa ostatnio tutaj > a do autora wątku, ja bym kupił jak masz ochotę, komfort na pewno lepszy i coś innego a to się > liczy, ja bym sobie zmienił bo życie jest zbyt krótkie żeby jeździć fiatem ( nie obrażając > właścicieli ) nie koniecznie fiatem, ale jedną marką... a nawet i autem. Ja nie wiem jak można wytrzymać np. 8lat jazdy jednym autem?! zawsze będę do niej mógł wrócić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 12 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 > Punto to zło i zło zjadła rdza. Nie wiem czy akurat na starsze ale zmienił bym gada :-) blacha co - jeszcze jest tylko jak się okazuje, te paski tyż korozja wcina nie tak jak punto aczkolwiek egzmplarz o którym mowa jest zdrowy... jak dzwon, więc można się pokusić o pokrycie dołu barankiem/ czy innym siuwaksem/ do zabezpeieczenia. W punto raczej nie mam sensu barankować, bo trza się by było pokusić o solidne czyszczenie i zobaczyć czy jakieś małej dziurki nie będzie - zatem może dojść dodatek w postaci jakieś wstawki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 12 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 > powiedział to właściciel opla astry II ?? nie no przestań... Astry II nie korodują tak jak Punto przed FL Natomiast astry I - tu sporo widuje pogryzionych przez rdze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 Zmieniaj i nie słuchaj malkontektów - taki Passacik B4 (jak większość aut z tego okresu) zadbany przetrwa więcej kilometrów niż nie jedno auto które dziś byś kupił w salonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 > powiedział to właściciel opla astry II ?? Ty masz nastoletnie BMW a mimo to potrafisz ułożyć względnie zrozumiały ciąg wyrazów. Też mamy Ci to wytykać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 12 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 > Fiat Punto II to niekończąca się opowieść z perspektywy warsztatu samochodowego. Szczególnie, gdy > ma już 12 i więcej lat, trzeba w nim grzebać co chwilę, eh... poważnych ustrek nie ma... ale drobne wpieniające pierdoły... > trzy lata sprzedasz go za 1300zł, albo pójdzie na żyletki. jak za 19 letniego fiata... VW za to stoi lepiej cenowo w tym wieku... patrząc na golfy II... no to 1990-1994 to jakieś średnio 2-3kpln... > To właśnie ten > model najbardziej zepsuł opinię marce w ostatnich latach. > Passat B4 natomiast, to jedno z najbardziej trwałych aut, jakie znam będąc mechanikiem. Nie chodzi > tu wcale o VW, bo marki nie lubię i ogólnie te auta się psują, jak każde, ale najmniej właśnie > B4. też nie lubię VW ale... może warto choć ugryźć wroga > Silnik 1.9 TDI to najczęściej 1Z i AHU 90KM, jest tak prosty i trwały, że pół mln km to > jego pierwsza młodość. Nie ma dwumasy, turbiny nie siadają, a jak już, to tanie, jedzie na > każdym paliwie, które przypomina olej napędowy, nawet na "kujawskim", wtryski i pompa są > żywotne tak samo jak silnik. Zawieszenie, hamulce, itp, to tanie sprawy (porównywalnie z P > II), jedyne co może wymagać ingerencji, to układ chłodzenia, nagrzewnica (upierdliwa wymiana), > mechanizm zmiany biegów, jakieś klamki. jakieś ceny napraw? ile za T? a jak na stare auto, nie ma problemów ze zrobieniem hampli? jakieś zapiekające się śruby etc? > Passata B4 z dieslem sprzedasz zawsze i za zadbany egzemplarz za trzy lata dostaniesz tyle, co za > Punto teraz. fakt VW trzyma ceny... > Jeśli jeździsz w trasach, to wiadomo, komfort nieporównywalny, poza tym paliwo w "pasku" wyjdzie > taniej, te auta palą w trasie około 5,2-5,5 i co fajne, że na zbiorniku można zrobić 2 tys.km. 5.5 w trasie bierze fiat... aaa w mieście? chyba raczej nie spali 6.5? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 > Ty masz nastoletnie BMW a mimo to potrafisz ułożyć względnie zrozumiały ciąg wyrazów. Też mamy Ci > to wytykać? od dzisiaj poproszę, ty bądź pierwszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 zmiana auta miejskiego 14 letniego na segment D 20 letni... nie robi kwestia rozsądku... kwestia utrzymania, czy awaryjności nie wchodzi w gre, bo w tym wieku kompletnie wszystko może się posypać... jak potrzebujesz większe bierz większe... jak blacharsko jest lepsze niż obecne - tym bardziej. zawsze jakaś zmiana w życiu i troche komfortu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 12 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 > zmiana auta miejskiego 14 letniego na segment D 20 letni... nie robi kwestia rozsądku... > kwestia utrzymania, czy awaryjności nie wchodzi w gre, bo w tym wieku kompletnie wszystko może się > posypać... ano.. a ceny części... do paska może z 10% droższe... tak na oko - zalezy co > jak potrzebujesz większe bierz większe... jak blacharsko jest lepsze niż obecne - tym bardziej. lepsze lepsze... > zawsze jakaś zmiana w życiu i troche komfortu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 Bierz passka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 12 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 > Bierz passka. na Ciebie czekałem a tak serio.. zaczynam być RACZEJ NA TAK tylko zobaczym ile będzie chciał i kiedy wtedy będzie rozstrzygniecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 Moim zdaniem trzeba sobie przekalkulowac po prostu. Potrzebujesz cos wygodniejszego, z wypasem, ktorego koszty jak sam policzyles nie sa znacząco wieksze, a trafil ci sie dobry egzemplarz - no to na co czekac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 > nie oszalałem > za 12 000 zł to kupuje fokę 1.6 z 2004/5r a nie paska z 1995r Pisałeś, że 1994. A znasz historię auta? Passki B4 często były sprowadzane po wyeksploatowaniu na taryfie w D. Wiele było rejestrowanych jako "składak". Jeśli już uparłeś się na B4 to lepiej poszukać coś z końca produkcji, tj. 1996. Rocznik 1994 może oznaczać auto z pierwszego roku tego modelu. PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 > A znasz historię auta? Passki B4 często były sprowadzane po wyeksploatowaniu na taryfie w D. Wiele > było rejestrowanych jako "składak". ale kolega nie chce szukac auta na rynku tylko ma konkretny egzemplarz.poza tym no bez jaj auto ma 20 lat i bedzie ktos mu na historie patrzył... to juz jako eksponat muzelany dopuki jezdzi to sie trzyma pozniej zlom,a ze tanie w utrzymaniu to sie trzyma.Mowie ze takie cos to w cenie roweru nad czym sie tu zastanawiac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 12 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 > Pisałeś, że 1994. > A znasz historię auta? Passki B4 często były sprowadzane po wyeksploatowaniu na taryfie w D. Wiele > było rejestrowanych jako "składak". > Jeśli już uparłeś się na B4 to lepiej poszukać coś z końca produkcji, tj. 1996. Rocznik 1994 może > oznaczać auto z pierwszego roku tego modelu. > PZDR Post pod tym 1994 - 5 to błąd cyferkowy Nie uparłem sie na b4 i nie na VW... ja mogę kupić i kolejnego fiata - a co tam! Byle z dobrego źródła jest konkretny egzmplarz. Albo ten albo po po prostu czekam aż jakiś "fajny strzał" mi się trafi właściciel wynajmuje garaże od dobrych 7lat - znamy się z nim i z jego synem "nie tylko z widzenia", auto posiada od 8-9 lat auto jak pisałem wyżej - serwisowane na bierzaco. Nie jeździ często. Gość ma na tyle świra na punkcie serwisu, że jak nie zrobił 10 000km przez rok, ale minął rok - wymienił olej + drobny przegląd techniczny auta dwa komplety opon na - oba na alusach... wnętrze nie zniszczone... minimalne ślady zużycia to nie auto od cygana co tylko leje i jeździ aż się sypnie a na allegro i całym rynku 99% tych aut jest po prostu... zjeżdżonych i znacznie wyeksploatowanych czyli tzw, szroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harnas80 Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 > powiedział to właściciel opla astry II ?? Bo miałem i doświadczyłem wszystkiego co większość posiadaczy punto na kąciku i nie tylko :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jachu93 Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 Ciężka sprawa ogólnie... bo: Z jednej strony wolałbym pojeździć jeszcze Fiatem, dozbierać troszkę kasy i kupić coś lepszego, młodszego, może szybszego... A z drugiej - skoro jest okazja, znasz auto... jakby mnie było stać to bym pewnie co miesiąc zmieniał auto. Reasumując - jak Ci nie przeszkadza, że to mega nudny Passat, w dodatku z dizlem.... to bierz Ja chyba bym tak zrobił na Twoim miejscu, mimo mojej wielkiej miłości do Fiata i uczucia zupełnie odwrotnego do VW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 > jakie wydatki? > co się spusje w wolnossącej benzynie? > to nie turbodiesel z 2005r... Dokladnie to samo co w punto tylko troszke pozniej z mniejsza czestotliwoscia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 12 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 > Ciężka sprawa ogólnie... bo: > Z jednej strony wolałbym pojeździć jeszcze Fiatem, dozbierać troszkę kasy i kupić coś lepszego, > młodszego, może szybszego... jestem realistą - szybko nie kupię mieszkanie pomału sobie rzeźbie chyba, że awansuje ale wtedy będę sie martwił o zmianę. > A z drugiej - skoro jest okazja, znasz auto... jakby mnie było stać to bym pewnie co miesiąc > zmieniał auto. > Reasumując - jak Ci nie przeszkadza, że to mega nudny Passat, w dodatku z dizlem.... to bierz Ja > chyba bym tak zrobił na Twoim miejscu, mimo mojej wielkiej miłości do Fiata i uczucia zupełnie > odwrotnego do VW czyli się rozumiemy... ja wiem... jest nudny i paskudny, ale lepszy i z dobrych rąk... wiec chyba ustawię się po niego w kolejce a jak się uda to 2-3 lata i zmienię auto... na naprzykład fiata Może Bravo stanieje i kupi sobie potem NB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 12 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 > Dokladnie to samo co w punto tylko troszke pozniej z mniejsza czestotliwoscia tak... turbo w wolnossącej benzynie... albo wtryski chyba pojechałeś za daleko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 > tak... turbo w wolnossącej benzynie... > albo wtryski > chyba pojechałeś za daleko ale statystycznie turbo i wtryski nawet w nowych dieslach pada dość rzadko to raz.... a co bedzie padalo w foce? poczawszy od osprzetu silnika skonczywczy na poszczególnych elementach zawieszenia... aczkolwiek nie mam zamiaru tłumaczyc i cos udowadniac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 12 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 > ale statystycznie turbo i wtryski nawet w nowych dieslach pada dość rzadko to raz.... > a co bedzie padalo w foce? > poczawszy od osprzetu silnika skonczywczy na poszczególnych elementach zawieszenia... > aczkolwiek nie mam zamiaru tłumaczyc i cos udowadniac ok. jaki masz ideał marki auta? VW? sory, ale zaczynam przestawać wierzyć w Twoje bujdy... chcesz powiedzieć, że wolnossące 1.6 będzie bardziej awaryjne niż turbodiesel? ford be, fiat be... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 Bierz paśnika zanim Punto się zbiodegraduje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 > ok. jaki masz ideał marki auta? VW? nie mam > sory, ale zaczynam przestawać wierzyć w Twoje bujdy... > chcesz powiedzieć, że wolnossące 1.6 będzie bardziej awaryjne niż turbodiesel? chce powiedziec ze benzyna przy tym przebiegu zacznie sie robic skrabonka... turbodiesel jezeli jest normalnie jezdzony nie, szczegolnie z tej starszej dekady - nie. > ford be, fiat be... powiem wiecej, punto 2 miałem - wiec wiem co to auto soba "reprezentuje", powiem w skrócie tragedia szczególnie po przebiegu 120 tys ( aby nie było usterki które sie pojawiały pojawiaja sie tez w innych p2).... wspomniana foke 1 ma mój dobry znajomy.... wspomnianego paska b4 z 1.9 tdi ma mój tesc z trudnym do oszcowania przebiegiem bo auto robi jako typowy wół roboczy nad którym nikt sie nie lituje. paski b5-b6 przewijaja sie w rodzinie wszystkie w dieslu, i naprawde sa to auta niezniszczalne z tendencja im starszy model tym lepszy... udowadniac nie mam zamiaru niczego bo to nie moja kasa, fanem marki nie jestem i nigdy VW nie posiadałem i nie mam zamiaru posiadac, bo obecnie VW sie niestety skonczył... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 12 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 > nie mam > chce powiedziec ze benzyna przy tym przebiegu zacznie sie robic skrabonka... > turbodiesel jezeli jest normalnie jezdzony nie, szczegolnie z tej starszej dekady - nie. > powiem wiecej, punto 2 miałem - wiec wiem co to auto soba "reprezentuje", powiem w skrócie tragedia > szczególnie po przebiegu 120 tys ( aby nie było usterki które sie pojawiały pojawiaja sie tez > w innych p2).... jaki osprzęt popsuje się w wolnossaku? altek? diesel też go ma... zaiweszenie - diesel też ma takie - tylko spręzyny zazwyczaj twardsze czujniki i inne elektryki - z tego samego materiału co w benzynie rozwiń, bo akurat tego nie kumam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 12 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 > Bierz paśnika zanim Punto się zbiodegraduje ustawiam się właśnie w kolejce po niego okazuje się, że nie jestem tylko ja potencjalnym chętnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 13 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2014 > jaki osprzęt popsuje się w wolnossaku? > altek? > diesel też go ma... > zaiweszenie - diesel też ma takie - tylko spręzyny zazwyczaj twardsze > czujniki i inne elektryki - z tego samego materiału co w benzynie > rozwiń, bo akurat tego nie kumam ale nie mam zamiaru nic rozwijać, Twoja kasa Twoje decyzje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 13 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2014 > ustawiam się właśnie w kolejce po niego > okazuje się, że nie jestem tylko ja potencjalnym chętnym Nie dziw się. Gdyby o takim aucie dowiedział sie jakis cierpiarz to by sie przykuł do ogrodzenia żeby go dostać. Mam w Audi taki sam silnik 90KM. HGW ile kilometrów zrobione ale jak na moje oko to może być gruuuubo ponad 500 tyś . Auto użytkuje mój ojciec od 8 lat a kupił je z magicznym przebiegiem 195 tyś . Wtryski wyglądają na oryginalne, turbo również nie nosi śladów wymiany. Sprzęgło było robione w zeszłym roku. Silnikowo nie do zajechania. Problemem jest jedynie osprzet . Wymienio sprężarke , parownik i skraplacz klimy, altek, chłodnicę, maglownicę, 2 piasty kół, Paska z oryginalnym nalotem ok 200 tyś w takiej motorowni można spokojnie brać i jest bardzo duża szansa na bezawaryjną jazdę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 13 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2014 > ale nie mam zamiaru nic rozwijać, Twoja kasa Twoje decyzje zadałem pytanie (po raz chyna enty) dotyczące awaryjności a ty wyjeżdżasz mi z durnym tekstem nie mogąc znaleźć uzasadnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 13 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2014 > Nie dziw się. Gdyby o takim aucie dowiedział sie jakis cierpiarz to by sie przykuł do ogrodzenia > żeby go dostać. > Mam w Audi taki sam silnik 90KM. HGW ile kilometrów zrobione ale jak na moje > oko to może być gruuuubo ponad 500 tyś . Auto użytkuje mój ojciec od 8 lat a kupił je z > magicznym przebiegiem 195 tyś . Wtryski wyglądają na oryginalne, turbo również nie nosi > śladów wymiany. Sprzęgło było robione w zeszłym roku. Silnikowo nie do zajechania. > Problemem jest jedynie osprzet . Wymienio sprężarke , parownik i skraplacz klimy, altek, chłodnicę, > maglownicę, 2 piasty kół, > Paska z oryginalnym nalotem ok 200 tyś w takiej motorowni można spokojnie brać i jest bardzo duża > szansa na bezawaryjną jazdę to ja się pomyliłem TEN egzemplarz ma nie 250 000 a 270 000km ALE za to dowiedziałem się, że auto ma TEMPOMAT wpisałem się na listę Tylko będę musiał poczekać Ale to w sumie dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 13 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2014 > wpisałem się na listę > Tylko będę musiał poczekać Jak poczekasz odpowiednio długo, to zostaniesz 5. lub 6. właścicielem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 13 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2014 > Jak poczekasz odpowiednio długo, to zostaniesz 5. lub 6. właścicielem... albo kupię od tego albo od żadnego aż szkoda, zeby ten egzemplarz wpadł w "niepowołane ręcę" piszę to mimo iż marki VW nie lubię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaM25 Napisano 13 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2014 > VW PASSAT B4 1994r z popularnym 1.9TD I (ten 90KM - się nie jakmylę) Jak TD to 75KM AAZ, a TDI 90KM. Zobacz co tam za silnik dokładnie jest. Jak naprawdę igła, to zmieniaj auto, nie bedziesz żałował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 13 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2014 > Jak TD to 75KM AAZ, a TDI 90KM. > Zobacz co tam za silnik dokładnie jest. > Jak naprawdę igła, to zmieniaj auto, nie bedziesz żałował. da się te silniki rozróżnić "gołym" okiem? albo jakieś foto jednego i drugiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolKK Napisano 13 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2014 > Bo skoro w cenie nowej Pandy można kupic używane B6 i E60, to chyba jasne ze ludzie pytają tylko, że przeważnie żaden z tych pytających nie jest przygotowany finansowo na utrzymanie B6 lub E60. Kupić to pikuś. Boleć zacznie dopiero niedługo po kupnie, jak będzie trzeba to ubezpieczyć, kupić opony, zrobić pakiet startowy, a o naprawach w ogóle nie wspomnę, bo nie umiem do tylu liczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolKK Napisano 13 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2014 Ogólnie to odpowiedz sobie na pytanie czy potrzebujesz w ogóle samochodu o 2 klasy wyżej. Następnie odpowiedz sobie na pytanie czy jazda mimo wszystko 20 letnim samochodem będzie Ci sprawiała przyjemność, bez względu na jego przebieg, bo tu już nie chodzi o to czy ma 250 czy 400kkm. Gdyby to był rodzynek od pierwszego właściciela z przebiegiem 100kkm to tak, bo nosiłby jeszcze pewnie cechy auta nowego. Ale z opisu wynika, że raczej mega okazja to to nie jest, a takie Passaty z Dieslem lekko nie miały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.