ppmarian Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Turbolag trwa może sekundę i auto jedzie. W silniku n/a masz laga aż się dokręci do 4000rpm. i dochodzimy do sedna. zeby jechalo od razu bez laga i z samego dolu musi byc pojemnosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VIOLATOR74 Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 Popatrzcie na druga kolumne i wzmiance o pojemnosci oraz ostatniej linijce konkurencji czyli Skody > Jak zwykle jest jedna grupa aut ktora musi byc najlepsza Motor i Auto Swiat od czasu zmian wlasciciela non to reklamuja skode ,uwazajac ja za najlepsze auto chyba . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > i dochodzimy do sedna. zeby jechalo od razu bez laga i z samego dolu musi byc pojemnosc Pełna zgoda. Tyle że pojemność w dzisiejszych czasach nie jest mile widziana wśród producentów. Więc mamy to co mamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Takiej do 4 krpm raczej nie mają. > Jak ma dużą pojemność i 2 zawory na cylinder, to tak. > Miałem taki: 3.0 V6 12V i tylko 167 KM. Jeździł dużo lepiej niż 2.5 24V 192 KM. > Takich już nie ma. Sa, moj osiaga 250Nm przy 2krpm, dla porownania 2.5t tego samego producenta o niemal identycznych osiagach ma znacznie mnie plaski przebieg : Jednak w porownaniu do pojemnosci i tak najgodniej jezdzilo mi sie 2.5, mozna biegi zmieniac jak w dieslu i nie tracisz przyspieszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > i dochodzimy do sedna. zeby jechalo od razu bez laga i z samego dolu musi byc pojemnosc czyli kompressor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VIOLATOR74 Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > W poprzedniej Mazdzie 6 na dziury w tylnych błotnikach starczyły 3 sezony zimowe, więc nie mów > "hop". hehe to w moim 13 letnim lanosie blotniki i progi jeszcze cale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 Dokładnie, jazda z turbo nawet mała beznyna to sama wygoda. Teraz mam 1,6 THP w budzie ponad 1550kg i jazda typu wzniesienie, jeżdżę jak bravo turbo 150 KM, bez redukcji, samochód idzie bez problemów. Nigdy więcej wolnossących benzyn nie kupię. Chyba, że od 3 litrów w górę, to może bym sie zastanowił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > i dochodzimy do sedna. zeby jechalo od razu bez laga i z samego dolu musi byc pojemnosc Ja zadnego laga nie czuję, a jak już to trwa ułamek sekundy. Silnik ma max moment 240 Nm przy 1400 obr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > hehe to w moim 13 letnim lanosie blotniki i progi jeszcze cale Dlatego Lanos jest lepszy od Mazdy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Dlatego Lanos jest lepszy od Mazdy? wychodzi na to, ze najlepiej w ogóle nie mieć samochodu, wtedy nic nie zardzewieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > wychodzi na to, ze najlepiej w ogóle nie mieć samochodu, wtedy nic nie zardzewieje Chyba, że to Lanos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Dokładnie, jazda z turbo nawet mała beznyna to sama wygoda. Teraz mam 1,6 THP w budzie ponad 1550kg > i jazda typu wzniesienie, jeżdżę jak bravo turbo 150 KM, bez redukcji, samochód idzie bez > problemów. Nigdy więcej wolnossących benzyn nie kupię. Chyba, że od 3 litrów w górę, to może > bym sie zastanowił nie przesadzaj, THP to ewidentna "podróba" większego wolnossaka - czyli turbo jest = moment jest, dość nisko... ale jest ugłaskane (w plecy nie kopie bo nie ma czym). a dynamiki nabiera >3500 tys dopiero. i jedzie to to jak zwykłe 2.0l-2,5l N/A ok. 150 KM. tam momentu też byłoby >200 Nm... czyli nie wieszajmy tak psów na tych wolnossących, bo w codziennym użytkowaniu nie robią aż takiej różnicy przy tym: Fiatowskie czy Renufkowskie turbo, przynajmniej jakis charakter mają (trochę laga oferują). btw. jak tam przebieg vs klekot rozrządu na zimno? obserwujesz? ja dobijam do 40 tys aktualnie i narazie jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > nie przesadzaj, THP to ewidentna "podróba" większego wolnossaka - czyli turbo jest = moment jest, > dość nisko... ale jest ugłaskane (w plecy nie kopie bo nie ma czym). a dynamiki nabiera > i jedzie to to jak zwykłe 2.0l-2,5l N/A ok. 150 KM. tam momentu też byłoby > przy tym: Fiatowskie czy Renufkowskie turbo, przynajmniej jakis charakter mają (trochę laga > oferują). > btw. jak tam przebieg vs klekot rozrządu na zimno? obserwujesz? ja dobijam do 40 tys aktualnie i > narazie jest ok Kopnięcia u mnie nie ma, zresztą Bravo tez szło mocno dopiero od ok 3000 obr., ale tam to było czuć, buda lżejsza. Bardziej się skupiam na elastyczności i płynnej jeździe od niskich obrotów. Mocno w palnik nie daje, bo i po co i tak nie jedzie Dzisiaj pękło dopiero 10 000 km, rozrząd nie stuka Olej staram się trzymać pod max. Zastanawiam sie czy nie wymienić teraz oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Kopnięcia u mnie nie ma, zresztą Bravo tez szło mocno dopiero od ok 3000 obr., ale tam to było > czuć, buda lżejsza. Bardziej się skupiam na elastyczności i płynnej jeździe od niskich > obrotów. Mocno w palnik nie daje, bo i po co i tak nie jedzie no p508 ma absurdalnie długą skrzynie do takiego mikrosilnika. mało pali, ale trzeba przywyknąć. > Dzisiaj pękło dopiero 10 000 km, rozrząd nie stuka Olej staram się trzymać pod max. > Zastanawiam sie czy nie wymienić teraz oleju no ja dolałem narazie przez 15 tys km 0,5 litra... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > no p508 ma absurdalnie długą skrzynie do takiego mikrosilnika. mało pali, ale trzeba przywyknąć. > no ja dolałem narazie przez 15 tys km 0,5 litra... dolałem ok 0,3 l czyli chyba tttm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > turbo = lag Jakoś nie zauważyłem, ale pewnie jest niewielki. W porównania do laga wolnossaka, który przez 10 sekund nabiera rozpędu - niewielka wada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Sa, moj osiaga 250Nm przy 2krpm Przesadziłem - a amerykańskie? Ale kiedyś prawie każdy silnik taki był, a teraz jest to jeden na ileś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Jakoś nie zauważyłem, ale pewnie jest niewielki. W porównania do laga wolnossaka, który przez 10 > sekund nabiera rozpędu - niewielka wada. Jak nie umiesz korzystać ze skrzyni biegów, to tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Za 70 kzł. Okazja brac i kupowac. > Gdyby był tani, czas oczekiwania na zamówiony model wynosiłby pewnie 18 m-cy. Drogi bo japoński i > dobry. Wczoraj miałem okazję kupować "kartridż" do plotera. Oryginał 150 zł, zamiennik 40 zł. > Za "finezję" zapłaciłem 110 zł extra. > Pozdrawiam. Jest drogi poniewaz EU dla Mazdy to nie jest rynek na ktorym zarobia kokosy. Dwa to clo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Okazja brac i kupowac. Dokładnie W miarę normalnie wyposażony kompakt kosztuje w granicach 80 kzł (odrzucamy koreańskie i włoskie wyroby samochodopodobne), więc 70 kzł to naprawdę dobra cena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Dokładnie W miarę normalnie wyposażony kompakt kosztuje w granicach 80 kzł (odrzucamy koreańskie > i włoskie wyroby samochodopodobne), więc 70 kzł to naprawdę dobra cena Honda tansza, toyota tansza, ba VW tanszy. Okazja! W miare normalny dobrze wyposazony kompakt kosztuje 60-65k. Bardzo dobrze wyposazony kompakt kosztuje 75k. Chociaz Ty uwazasz swoj 1.8 za szczyt Japonskiej mysli technicznej wiec nie mam pytan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 Za 70 tysi to chyba można Mondeo albo C5 kupić w miarę przyzwoitej wersji 1.8 Benzyna czy coś takiego. No ale jaki Yeti w dieslu kosztuje 88 tysi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Jak nie umiesz korzystać ze skrzyni biegów, to tak A jak umiem, to nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Honda tansza, toyota tansza, ba VW tanszy. Okazja! W miare normalny dobrze wyposazony kompakt > kosztuje 60-65k. Bardzo dobrze wyposazony kompakt kosztuje 75k. > Chociaz Ty uwazasz swoj 1.8 za szczyt Japonskiej mysli technicznej wiec nie mam pytan. Dobrze wyposażony kompakt to prawie 90 tys bez rabatów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Za 70 tysi to chyba można Mondeo albo C5 kupić w miarę przyzwoitej wersji 1.8 Benzyna czy coś > takiego. > No ale jaki Yeti w dieslu kosztuje 88 tysi... Z naciskiem na chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 A co to znaczy dobrze wyposażony - bo tak się zastanawiam co poza klimą może byc przydatne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > A co to znaczy dobrze wyposażony - bo tak się zastanawiam co poza klimą może byc przydatne No właśnie, zależy od definicji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > A co to znaczy dobrze wyposażony - bo tak się zastanawiam co poza klimą może byc przydatne ja teraz robię rozeznanie rynku. Szukam kompakta z silnikiem benzynowym, który będzie odczuwalnie dynamiczniejszy niż mój obecny fiat (1.4 120KM), będzie się dobrze prowadził, będzie miał klimę (może być manual), tempomat, bluetooth i nie będzie raził plastikiem, czyli przynajmniej skóra na kierownicy, lewarku itd. Nie są to chyba jakieś straszne wymagania? I na razie wychodzi tak: Leon 1.4 TSI 140KM w wersji FR za około 75 tys, mazda 3 2.0 165KM za 77 tys. Niestety, tak wychodzi. Za niewiele ponad 60 tys. pln mój tata kupił w zeszłym roku Hyundaia i30 1.6 120KM. Ale takiego nie chcę, to taki samochodzik dla emeryta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Dobrze wyposażony kompakt to prawie 90 tys bez rabatów Mzoe i 120k kosztowac jak mamy inne inne zdanie w sprawie dobrego wyposazenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Niestety, tak wychodzi. Za niewiele ponad 60 tys. pln mój tata kupił w zeszłym roku Hyundaia i30 > 1.6 120KM. Ale takiego nie chcę, to taki samochodzik dla emeryta Ale tez jest przyzwoicie wyposazony. Za 5k wiecej mialby tempomat i bluetooth. Czyli da sie taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Dokładnie W miarę normalnie wyposażony kompakt kosztuje w granicach 80 kzł (odrzucamy koreańskie > i włoskie wyroby samochodopodobne), więc 70 kzł to naprawdę dobra cena A w czym odbiega od normalnego europejskiego samochodu np. Chevrolet Cruze w cenie 50 kzł Silnik 1,8 140KM ze zmiennymi fazami rozrządu. 6 poduszek, ABS, ESP, TC, czujniki parkowania, światła p.mgnielne. Radio z USB i bluetooth, sterowanie z kierownicy, tempomat. ****** w testach zderzeniowych p.s. Odpowiem. Odbiega głównie ceną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 Mi takie rzeczy jak sterowanie z kierownicy czy tempomat czy czujniki parkowania potrzebne nie sa. Jedyne co faktycznie jest fajne z taki ekstra dodatków to automatyczna klima (mam i sobie bardzo chwalę). Tempomat mam i ani razu nie użyłem więc nawet nie wiem czy działa. A światła przednie przeciwmgielne imo powinny być obowiązkowym standardem a nie kolejną opcją za które pewnie się sporo płaci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Mi takie rzeczy jak sterowanie z kierownicy czy tempomat czy czujniki parkowania potrzebne nie sa. > Jedyne co faktycznie jest fajne z taki ekstra dodatków to automatyczna klima (mam i sobie bardzo > chwalę). > Tempomat mam i ani razu nie użyłem więc nawet nie wiem czy działa. > A światła przednie przeciwmgielne imo powinny być obowiązkowym standardem a nie kolejną opcją za > które pewnie się sporo płaci. Opcją w drogim aucie. Płacąc mniej za znaczek, dostaje się więcej w wyposazeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Mi takie rzeczy jak sterowanie z kierownicy czy tempomat czy czujniki parkowania potrzebne nie sa. > Jedyne co faktycznie jest fajne z taki ekstra dodatków to automatyczna klima (mam i sobie bardzo > chwalę). > Tempomat mam i ani razu nie użyłem więc nawet nie wiem czy działa. > A światła przednie przeciwmgielne imo powinny być obowiązkowym standardem a nie kolejną opcją za > które pewnie się sporo płaci. Ja np nigdy nie mialem potrzeby uzywac swiatel przeciwmgielnych z przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 Ja w przez ostatnie pół roku jakieś hmm 10 razy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Mzoe i 120k kosztowac jak mamy inne inne zdanie w sprawie dobrego wyposazenia. Ja też, dlatego nie zgadzam się z Tobą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Ja też, dlatego nie zgadzam się z Tobą Ja to bardzo dobrze rozumiem Ale upieranie sie, ze Mazda za 70k jest najlepsza jest dla mnie conajmniej dziwne. A czesc userow slini sie na sama mysl o tym samochodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Ja np nigdy nie mialem potrzeby uzywac swiatel przeciwmgielnych z przodu Raz chciałem użyć, ale nie wiedziałem jak włączyć i dałem spokój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Ja np nigdy nie mialem potrzeby uzywac swiatel przeciwmgielnych z przodu Często używam jadąc choćby przez las. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 Czasem się przydają na doświetlenie nawet faktycznie Ale ja tydzień w tydzień jestem w albo w okolicach kłodzka, albo wałbrzycha a tam jesienią/zimą mgła jest dość często. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Ale tez jest przyzwoicie wyposazony. Za 5k wiecej mialby tempomat i bluetooth. Czyli da sie taniej. bluetooth ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > A w czym odbiega od normalnego europejskiego samochodu np. Chevrolet Cruze w cenie 50 kzł > Silnik 1,8 140KM ze zmiennymi fazami rozrządu. 6 poduszek, ABS, ESP, TC, czujniki parkowania, > światła p.mgnielne. Radio z USB i bluetooth, sterowanie z kierownicy, tempomat. ****** w > testach zderzeniowych > p.s. > Odpowiem. Odbiega głównie ceną jesteś zaślepiony tym Chevroletem. Nie twierdzę, że jest zły, ale masz porównanie z innymi kompaktami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > jesteś zaślepiony tym Chevroletem. Nie twierdzę, że jest zły, ale masz porównanie z innymi > kompaktami? Nie ma roznicy vs np octavia. Poza mozliwosciami konfiguracji. Dodatkowo Octavia ma mocniejsze silniki do wyboru. Poza tym niczym sie nie roznia. Poza cena na korzysc Cheviego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Dokładnie, jazda z turbo nawet mała beznyna to sama wygoda. Teraz mam 1,6 THP w budzie ponad 1550kg > i jazda typu wzniesienie, jeżdżę jak bravo turbo 150 KM, bez redukcji, samochód idzie bez > problemów. Nigdy więcej wolnossących benzyn nie kupię. Chyba, że od 3 litrów w górę, to może > bym sie zastanowił Mniej też kg wisi nad przednią osią w stosunku do analogicznego silnika n/a zapewniającego takie same osiągi. Trochę to jednak lepiej jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Ja np nigdy nie mialem potrzeby uzywac swiatel przeciwmgielnych z przodu Ja w ogóle ich nie włączam, ale funkcja doświetlania zakrętów przy ich użyciu jest kapitalna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > turbo = lag Głupstwo. U mnie niskie obroty ładuje kompresor, wyższe - wiatraczek. Laga nie ma. I jak Ci teraz? mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Głupstwo. U mnie niskie obroty ładuje kompresor, wyższe - wiatraczek. Laga nie ma. I jak Ci teraz? > mar00ha a tloki same plyna gratis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > jesteś zaślepiony tym Chevroletem. Nie twierdzę, że jest zły, ale masz porównanie z innymi > kompaktami? Mam. Za każdym razem, gdy zmieniam samochód chodzę po salonach i przymierzam się do różnych marek. Poprzednim razem wygrał Chevrolet. Teraz też. Różni się niewiele od konkurencji a kosztuje duuużoooo mniej. A do tego mogę wypas, na który mnie stać. Strasznie żałuję, że Chevrolet wycofuje się z Europy. Bo co ja kupię w przyszłości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VIOLATOR74 Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Dlatego Lanos jest lepszy od Mazdy? A tego nie powiedzialem,ale zapewne duzo lepiej zabezpieczone przed rdza byly hehe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Ja w ogóle ich nie włączam, ale funkcja doświetlania zakrętów przy ich użyciu jest kapitalna przy użyciu halogenów? moim zdaniem bezsens... dodatkowa żarówka w lampie głównej - co innego - jest na odpowiedniej wysokości i doświetla coś więcej niż krawężnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.