mario1979 Napisano 25 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2014 Witam. Czy ktoś z szanownych forumowiczów się orientuje czy tylne i przednie zaciski od nowego bravo pasują plug&play do stilo czy trzeba coś przerabiać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 25 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2014 > Witam. Czy ktoś z szanownych forumowiczów się orientuje czy tylne i przednie zaciski od nowego > bravo pasują plug&play do stilo czy trzeba coś przerabiać? Pasuja i tak samo tyl sie zapieka jak i w Stilo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 25 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2014 > Witam. Czy ktoś z szanownych forumowiczów się orientuje czy tylne i przednie zaciski od nowego > bravo pasują plug&play do stilo czy trzeba coś przerabiać? Dzisiaj założyłem do Stilo 1.6 zaciski od Bravo II na przednią oś. Oczywiście musiałem zmienić tarcze z małych 257mm na większe 284mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 25 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2014 > Pasuja i tak samo tyl sie zapieka jak i w Stilo. Jest na to jakaś rada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 25 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2014 > Jest na to jakaś rada? Zmienić auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > Jest na to jakaś rada? Kupić nowy oryginał. Wtedy masz szansę że tak szybko się nie zapiecze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 zastosowac lucasa z pandy 100HP lub 500 1.4 jakos mniej podatny na zapieki>>> obserwacje Aczkolwiek kiedy ja napchalem smaru TUTELA ZETA 2 pod gumke opasajacą tloczek problem ustapil juz od dluzszego czasu zero awarii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > zastosowac lucasa z pandy 100HP lub 500 1.4 jakos mniej podatny na zapieki Tłoczek czy cały kompletny zacisk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > Tłoczek czy cały kompletny zacisk? Cały zacisk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > Tłoczek czy cały kompletny zacisk? Całość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polo Napisano 27 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2014 Mam 11 letniego stilo i 150 kkm a problemu zaciskami nie miałem nigdy po za jednym który miał uszkodzoną gumkę. Kupiłem nowy kpl naprawczy rozebrałem na czynniki pierwsze zacisk, wyczyściłem nalot, poskładałem i jestem pewny że będę miał kolejne kilka naście lat spokój. Nie liczcie na to, że się pozbędziecie zapiekania jeśli nie rozbierzecie i nie wyczyścicie porządnie zacisku. Nalot trzeba wyskrobać nawet z gniazda gdzie siedzi oring kwadratowy. Tłoczek ma się wsunąć ręką z niewielką siłą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 27 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2014 > Jest na to jakaś rada? zmienic na 278mm lub 284x22, tam zaciski sa wolne od wad serii 251 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nihonjin Napisano 27 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2014 > zmienic na 278mm lub 284x22, tam zaciski sa wolne od wad serii 251 Z jakiego auta są te zaciski 284x22? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro190 Napisano 27 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2014 to są przednie do jtd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 27 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2014 > to są przednie do jtd I Multijet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nihonjin Napisano 1 Marca 2014 Udostępnij Napisano 1 Marca 2014 > to są przednie do jtd Da się je założyć na tył? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irekw Napisano 1 Marca 2014 Udostępnij Napisano 1 Marca 2014 > Da się je założyć na tył? Nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asche Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 Dobra, pytanie za sto (dokładnie to 100) punktów - dopadł mnie zapieczony zacisk z tyłu - gdzie, jaki kupić i czemu tak drogo? Na coś trzeba szczególnie uważać przy wymianie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Dobra, pytanie za sto (dokładnie to 100) punktów - dopadł mnie zapieczony zacisk z tyłu - gdzie, > jaki kupić i czemu tak drogo? > Na coś trzeba szczególnie uważać przy wymianie? zestaw naprawczy za parędziesiąt złotych i kogoś (lub samemu) kto to ogarnie, za jakąś 100/szt Albo, uzywany, ponoć regenerowany zacisk (tylko czy ktoś da gwarancję, że on jest na pewno regenerowany a nie pomalowany tylko) za 250-300 zł lub ok 800 zł nófka sztuka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asche Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > zestaw naprawczy za parędziesiąt złotych W zeszłe lato gruntownie wyczyszczone zaciski z tyłu, nowe gumki, nowy płyn. Hmmm może rzeczywiście warto jeszcze raz się w to pobawić ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek_log Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > W zeszłe lato gruntownie wyczyszczone zaciski z tyłu, nowe gumki, nowy płyn. Hmmm może rzeczywiście > warto jeszcze raz się w to pobawić ... po roku znow sie zapiekl? cos za szybko chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asche Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > po roku znow sie zapiekl? cos za szybko chyba Wcześniej było robione przy okazji wymiany klocków, nawet nie było zapieczone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Dobra, pytanie za sto (dokładnie to 100) punktów - dopadł mnie zapieczony zacisk z tyłu - gdzie, > jaki kupić i czemu tak drogo? > Na coś trzeba szczególnie uważać przy wymianie? Wymiana prosta jak budowa cepa - samemu "pod blokiem" ogarnie się na spokojnie w 30min. Jak przy wymianie każdego zacisku - należy zwrócić uwagę aby podczas wkręcania wężyka elastycznego nie pozostawić go skręconego. Należy go tak przekręcić aby był ułożony swobodnie + odpowietrzenie zacisku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 5 Marca 2014 Udostępnij Napisano 5 Marca 2014 > W zeszłe lato gruntownie wyczyszczone zaciski z tyłu, nowe gumki, nowy płyn. Hmmm może rzeczywiście > warto jeszcze raz się w to pobawić ... Ty robisz takie przebiegi, jak ja w 2 czy nawet w 3 lata, mi już zaczyna się któryś zacisk odzywać, a robiłem prawie równo 2 lata temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asche Napisano 5 Marca 2014 Udostępnij Napisano 5 Marca 2014 > Ty robisz takie przebiegi, jak ja w 2 czy nawet w 3 lata, mi już zaczyna się któryś zacisk > odzywać, a robiłem prawie równo 2 lata temu. Od grudnia już nie - jakieś 800 - 900km/miesiąc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.