Tenenberg Napisano 17 Maja 2014 Udostępnij Napisano 17 Maja 2014 > Powinno byc trochę pontonowane = wygodne. Skąd takie domniemanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 17 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2014 > Skąd takie domniemanie? Z doświadczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 17 Maja 2014 Udostępnij Napisano 17 Maja 2014 > Ale niektorymi z segmentu B jezdzi sie wygodniej nic kompaktem z powodu miejsca w kabinie, dla > przykladu GP vs Bravo. W tym drugim jest ciasniej, szczegolnie z tylu, a niby auto wieksze. Nie porównuj nowych miejskich popierdziawek do kompaktów z połowy poprzedniej dekady! Nowe Clio zamiata każdy kompakt, a UP!/Citigo niektóre samochody z tak zwanego segmentu D . Mówimy o przodzie i na szerokość . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 17 Maja 2014 Udostępnij Napisano 17 Maja 2014 > Nie porównuj nowych miejskich popierdziawek do kompaktów z połowy poprzedniej dekady! Nowe Clio > zamiata każdy kompakt, a UP!/Citigo niektóre samochody z tak zwanego segmentu D . Mówimy o > przodzie i na szerokość . W up/citigo jest więcej miejsca niż w jakich autach autach segmentu D? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 17 Maja 2014 Udostępnij Napisano 17 Maja 2014 > Nie porównuj nowych miejskich popierdziawek do kompaktów z połowy poprzedniej dekady! Nowe Clio > zamiata każdy kompakt, a UP!/Citigo niektóre samochody z tak zwanego segmentu D . Mówimy o > przodzie i na szerokość . Weź juz nie pij, albo nie pisz po pijaku Wymiary wewnętrzne Renault Clio IV Hatchback 5d Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1363 mm Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1378 mm Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1370 mm Pokaż ranking Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1307 mm Wymiary wewnętrzne Hyundai i30 II Hatchback 3d Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 880 mm Odległość od siedziska tylnego do dachu 967 mm Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1420 mm Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1395 mm Pokaż ranking Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1420 mm Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1395 mm Tak, Clio miażdży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 27 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 Dlaczego nie kupić Czegoś takiego ? Widzę że nie ma klimy. To bardzo duża wada. Z drugiej strony auto będzie robiło głównie trasy, a tam łatwiej schłodzić wnętrzne No korci mnie Jest jeszcze takie coś Czy ktoś jest w ogóle w stanie pi raz oko oszacować koszty naprawy? Części z allegro błotnik/maska/reflektor/maskownica przednia/zderzak/opona/"byc może zawieszenie" O tyle lepsze, że jest klima i nie muszę inwestować w LPG, bo silnik już jest oszczędny Ja potrzebuję toczydła, którym będę jechać 110-120km/h po ekspresówce, w 4 osoby z bagażem, 350km w jedną stronę (Wawa-Wrocław). Teraz tak jeżdżę w Mitsubishi Lancer i jest mega wygodnie. We Fiacie Punto było bardzo ciasno i niewygodnie, oraz głośno. Sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Dlaczego nie kupić Czegoś takiego ? Do wożenia cegieł to wnętrze jest ok. Dla ludzi niekoniecznie. > Widzę że nie ma klimy. To bardzo duża wada. To nie jest bardzo duża wada. To jest wada dyskwalifikująca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Dlaczego nie kupić Czegoś takiego ? > Widzę że nie ma klimy. To bardzo duża wada. > Z drugiej strony auto będzie robiło głównie trasy, a tam łatwiej schłodzić wnętrzne > No korci mnie > Jest jeszcze takie coś > Czy ktoś jest w ogóle w stanie pi raz oko oszacować koszty naprawy? > Części z allegro błotnik/maska/reflektor/maskownica przednia/zderzak/opona/"byc może zawieszenie" > O tyle lepsze, że jest klima i nie muszę inwestować w LPG, bo silnik już jest oszczędny > Ja potrzebuję toczydła, którym będę jechać 110-120km/h po ekspresówce, w 4 osoby z bagażem, 350km w > jedną stronę (Wawa-Wrocław). > Teraz tak jeżdżę w Mitsubishi Lancer i jest mega wygodnie. We Fiacie Punto było bardzo ciasno i > niewygodnie, oraz głośno. > Sugestie? Jak czesto jezdzisz ta trase, ze az tak bardzo zalezy Ci na spalaniu? Ja bym sie nie pakowal w sprowadzane 1.5dci, jeszcze po wypadku. 350km bez klimy to tez zadna przyjemnosc Kombinujesz jak kon pod gore Kup sobie Astre H albo Focusa II z podstawowym silnikiem noPB i bedziesz zadowolony Tam sie w sumie nie ma co psuc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinur Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Dlaczego nie kupić Czegoś takiego ? > Widzę że nie ma klimy. No to już sam sobie odpowiedziałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YarooS Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Dlaczego nie kupić Czegoś takiego ? Choćby właśnie z powodów które wymieniłeś krytykując fiata punto. Ja kombinowałbym dokładnie odwrotnie, tzn. na miasto takie auto spoko, bo różnic w komforcie jakoś specjalnie nie odczujesz, poza miastem uwypuklają się one znacznie mocniej i jednocześnie zacierają się różnice w spalaniu pomiędzy takimi małymi autkami a czymś starszym, ale bardziej komfortowym. Podobnie jest z klimą, w trasie jest ona znacznie bardziej potrzebna niż w mieście, gdzie można jeździć z otwartymi oknami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 27 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Jak czesto jezdzisz ta trase, ze az tak bardzo zalezy Ci na spalaniu? Różnie. Bywa że raz na miesiąc. A bywa że 2x w tygodniu. > Ja bym sie nie pakowal w sprowadzane 1.5dci, jeszcze po wypadku. To jest z rynku krajowego. > 350km bez klimy to tez zadna przyjemnosc Ja teraz prawie w ogóle nei uzywam klimy. Mam częste anginy i migdałek do wycięcia Włączam klimę jak już naprawdę muszę, bo jadę z dziećmi i otwarcie okna = zapalenie ucha. > Kombinujesz jak kon pod gore > Kup sobie Astre H albo Focusa II z podstawowym silnikiem noPB i bedziesz zadowolony > Tam sie w sumie nie ma co psuc. Dacia ma 1 rok i gwarancję. Za ta kasę Astra będzie miała ile lat? Ja starszego auta niz 3 letnie nie kupię. Pojechanie do mechanika częściej niz raz w roku uważam za poważny dyskomfort. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > We Fiacie Punto było bardzo ciasno i > niewygodnie, oraz głośno. > Sugestie? Bedzie troche luzniej i duzo glosniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 27 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Bedzie troche luzniej i duzo glosniej. Muszę się chyba tym badziewiem przejechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Muszę się chyba tym badziewiem przejechać Przejedz sie, przejedz, zobaczysz co chcesz kupic. Majac doswiadczenie z Logana 1,4 benzyna, w zyciu bym tego nie chcial na takie uzytkowanie jak Ty. 1,4 to nie 1,2, ale jest glosno, piekielnie glosno w trasie, mam wrazenie jakbym slyszal jek wszystkich rolek i paskow pod maska. Piszac, ze bedzie glosniej niz ww punto mialem na mysli wlasnie owa benzyne 1,4. Natomiast nie moge tyle zlego powiedziec po jezdzie MCV z 1,5dCi (czy jak tam sie zwie diesel w dacii). Z dieslem moglbym jezdzic w trase. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad` Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 Przecież przy tej mocy i momencie obrotowym a właściwie jego braku to jazda w trasie będzie katorgą. Żeby coś wyprzedzić będziesz potrzebował sporo miejsca. Nie mówiąc już o hałasie przy prędkości 120 km/h. > Dlaczego nie kupić Czegoś takiego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 W trasy taką taczką? Rozumiem logana jako samochód do miasta, ale nie jako połykacz kilometrów w trasie. Słaby silnik, mały samochód, brak klimatyzacji. Na trasy weź cokolwiek z klasy kompakt z silnikiem ok. 100KM - zobacz Megankę, Bravo, Cruze .. odpuść klasę B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 27 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > W trasy taką taczką? Rozumiem logana jako samochód do miasta, ale nie jako połykacz kilometrów w > trasie. > Słaby silnik, mały samochód, brak klimatyzacji. > Na trasy weź cokolwiek z klasy kompakt z silnikiem ok. 100KM - zobacz Megankę, Bravo, Cruze .. > odpuść klasę B Rozstaw osi z tego co widzę taki Logan ma identyko jak mój Mitsu Lancer. A to kompakt. Przejadę się i stwierdzę czy tym się da jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Przejadę się i stwierdzę czy tym się da jeździć to już Ci odpowiem .. da się jeździć, ale będzie to dosyć męczące. To nie tylko chodzi o rozstaw osi, ale też rozstaw kół, o wyciszenie, zawieszenie, przełożenia skrzyni biegów itp. Myślę, że bezpiecznie można stwierdzić, że najgorszy kompakt będzie lepszy niż logan w długiej podróży. Podam Ci przykład z życia - nowy Citroen C3 i 12-letni Fiat Stilo - Cytryna do miasta jest fajna, ale powyżej 100km/h robi się w niej głośno, samochód prowadzi się niepewnie, podskakuje na nierównościach, jest nieodporna na boczny wiatr, silnik ma wysokie obroty. W Stilo do 140-150km/h jest jeszcze cicho, pewnie, komfortowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 27 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > to już Ci odpowiem .. da się jeździć, ale będzie to dosyć męczące. To nie tylko chodzi o rozstaw > osi, ale też rozstaw kół, o wyciszenie, zawieszenie, przełożenia skrzyni biegów itp. > Myślę, że bezpiecznie można stwierdzić, że najgorszy kompakt będzie lepszy niż logan w długiej > podróży. > Podam Ci przykład z życia - nowy Citroen C3 i 12-letni Fiat Stilo - Cytryna do miasta jest fajna, > ale powyżej 100km/h robi się w niej głośno, samochód prowadzi się niepewnie, podskakuje na > nierównościach, jest nieodporna na boczny wiatr, silnik ma wysokie obroty. W Stilo do > 140-150km/h jest jeszcze cicho, pewnie, komfortowo. No kumam, tylko że Logan wszystkimi mozliwymi rozmiarami na papierze jest właśnie kompaktem Z surowym wyposażeniem, wyglądem "idź stąd" i plastikami ze zwrotów, ale jednak kompaktem. Do Stilo to ciężko cokolwiek porównywać, bo to jednak jest kanapowóz. Mi się nawet jako tako jeździło takim z 1.2 16V jak dostawałem jako zastępcze z serwisu. Nie jechało to prawie wcale, ale było cicho i przyjemnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > No kumam, tylko że Logan wszystkimi mozliwymi rozmiarami na papierze jest właśnie kompaktem Logan to klasa B - półka Clio, Punto, C3, 207 ... i to jeszcze słabo wykonana/wyciszona klasa B na tle konkurencji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > No kumam, tylko że Logan wszystkimi mozliwymi rozmiarami na papierze jest właśnie kompaktem > Z surowym wyposażeniem, wyglądem "idź stąd" i plastikami ze zwrotów, ale jednak kompaktem. > Do Stilo to ciężko cokolwiek porównywać, bo to jednak jest kanapowóz. Mi się nawet jako tako > jeździło takim z 1.2 16V jak dostawałem jako zastępcze z serwisu. Nie jechało to prawie wcale, > ale było cicho i przyjemnie Tak jak Octavia, mimo że wielka, jest kompaktem, tak Logan jest B. Segment jest definiowany przez komfort, nie przez wielkość... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 27 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Tak jak Octavia, mimo że wielka, jest kompaktem, tak Logan jest B. Segment jest definiowany przez > komfort, nie przez wielkość... Ale Octavia ma rozmiary kompaktu właśnie Rozstaw osi, rozstaw kół jak w kompaktach. A Logan nie ma takich wymiarów jak klasa B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Ale Octavia ma rozmiary kompaktu właśnie > Rozstaw osi, rozstaw kół jak w kompaktach. > A Logan nie ma takich wymiarów jak klasa B Nie wiem jak teraz (pewnie jakis lift to zalatwil), ale stary Logan ma jeszcze tragiczne lusterka zewnetrzne (taka lezka, moim zdaniem do gory nogami zamocowana). W MCV byly juz wielkie lusterka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamk Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 Jakoś w zeszłym tygodniu miałem okazję jechać starszym loganem kombi i fluencem, szczerze mówiąc jakoś lepiej prowadziło mi się logana (niestety nie wiem jakie silniki, ale wydaje mi się że 1,5 dci). Wcale nie uważam że jest w nim głośno, mówiąc więcej uważam że jest cichy. Jedynie wydaje mi się że zdecydowanie słabe hamulce są w starszym loganie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Jakoś w zeszłym tygodniu miałem okazję jechać starszym loganem kombi i fluencem, szczerze mówiąc > jakoś lepiej prowadziło mi się logana (niestety nie wiem jakie silniki, ale wydaje mi się że > 1,5 dci). Wcale nie uważam że jest w nim głośno, mówiąc więcej uważam że jest cichy. Jedynie > wydaje mi się że zdecydowanie słabe hamulce są w starszym loganie. Wynająłem raz Logana w Polsce i było to wręcz traumatyczne przeżycie. Jedyne co mi się podobało to silnik - fajnie się kręcił do odcięcia. Reszta to katastrofa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 27 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Wynająłem raz Logana w Polsce i było to wręcz traumatyczne przeżycie. Jedyne co mi się podobało to > silnik - fajnie się kręcił do odcięcia. Reszta to katastrofa. Obczaję to auto pewnie w weekend. Nie wiem czy Ty nie jeździłeś poprzednim Loganem, który jest mocno inny od obecnego. Ten poprzedni był taki dosyć ogromniasty i niekształtny Tutaj jakiś test z autocentrum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 Nie słuchaj teoretyków, skoro ja dałem radę jechać w trasę 50 KM (słownie- pięćdziesięciokonnym) "potworem" typu clio z pełną rodziną i bagażnikiem to ten Logan nadaje się tym bardziej. A przez chwilę to Clio było podstawowym wozem w mojej rodzinie. Po prostu w dupach się od dobrobytu przewraca. Jasne że lepiej mieć 140 KM niż 70 ale to nie ten pułap cenowy. Co więcej....gdybym kupował wóz trzy lata temu i byłby taki Logan pewnie sam bym go łyknął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 28 Maja 2014 Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 > Dlaczego nie kupić Czegoś takiego ? ja myślę, że pchasz się w kłopoty jak już kapniesz, że zrobiłeś błąd to nie sprzedasz tego rumuńskiego g... w normalnej cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 28 Maja 2014 Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 > Wcale nie uważam że jest w nim głośno, mówiąc więcej uważam że jest cichy. Jedynie > wydaje mi się że zdecydowanie słabe hamulce są w starszym loganie. Ja pisalem, ze benzyna 1,4 jest okropnie glosna, z dieslem pod wzgledem halasu ujdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 28 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 > Po prostu w dupach się od dobrobytu przewraca. Jasne że lepiej mieć 140 KM niż 70 ale to nie ten > pułap cenowy. Co więcej....gdybym kupował wóz trzy lata temu i byłby taki Logan pewnie sam bym > go łyknął. No dobra. Pojechałem dzisiaj do salonu Dacii Stało Logan kombi, w jakiejś bogatszej wersji, bo nawet była skóra na kierownicy. Nie wiem czy to skóra prawdziwa, ale zdecydowanie lepsza niż to co mam w Mitsubishi Zdziwko? Cała deska rozdzielcza właściwie w typie Mitsubishi. Prosto i twardo. Prosto lubię, twardo niekoniecznie. Z tyłu więcej miejsca niż w Lancerze, a porównanie jest ważne, bo Lancer jest bardzo luźny z tyłu jak na kompakta. Wydaje mi się, że było bardziej wąsko niż w Mitsu, ale tutaj to trudno zmierzyć jak się wsiada samemu. U mnie wnętrze jest jasne a w Dacii ciemne, więc to może dawać różnicę. Fotele na pierwszy rzut oka wygodne, miały nawet ładne przeszycie białą nitką Całość sprawiało bardzo schludne wrażenie. Drzwi zamykały się z lepszym odgłosem niż w Mitsu. Widać więcej wyciszenia dali. Duzy plus I to tyle z plusów Dalej już trochę minusów i trochę dużych minusów. Pokrętła sterowania ciepło zimno i i nawiew były ewidentnie na linki. Kiedyś tak było w autach i było ok, ale jak to był standard to pokrętła były duże. A w Dacii zrobili pokrętła małe i w jedną stronę kręci się ok, a w drugą przy spoconej ręce nie dałoby rady przekręcić W ogóle musiałem jakoś dziwnie nadgarstek wyginać żeby lewe pokrętło złapać Powiedzmy że można olać Drugi minus to kuriozum które widywałem tylko w najtańszych wersjach Seicento. Regulacja wysokości świateł....na linkę Pokrętło schowane prawie tak głęboko, gdzie w innych autach jest otwieranie maski. Ni cholery nie do znalezienie w nocy na bank I tez w jedną stronę kręciło się lekko, a w drugą mocno. Przynajmniej pokrętło duże. Moim zdaniem tutaj przegięli z oszczędnością Nie przesadzajmy już To nie koniec historii z pokrętłem. Tam są jakby dwa kółka. Jedno które się trzyma w dłoni i kręci, a drugie to taka podkładka z zaznaczona kreską gdzie jest punkt graniczny. Podkładka się kręciła czasem razem z pokrętłem No sorry Wróćmy do drzwi. Zarówno prawe jak i lewe drzwi przednie trzeba było rąbnąć prawie jak w Trabancie żeby się zamknęły. Przy lekkim ich traktowaniu tylko się przymykały. Przypadek? Chyba znalazłem powód takiego stanu rzeczy. Zawiasy jak i ten taki wygięty pręt/ogranicznik całe sobie chodziły. Wyglądało jakby było ze 2x za cieńkie Patrzyłem czy to dokręcone, ale było dokręcone. Na materiale oszczędzili. Ciekawe jak to wygląda po roku czy dwóch normalnego użytkowania. Ja to słabo widzę Seicento czy Matiz takich efektów specjalnych nie miały, a to tez tanie auta były. Magia z drzwiami to też moim zdaniem tandeta uszczelek. Wyglądały jak jakaś guma do oklejania podłogi (te co biegły po dachu, na górze drzwi). W jednym miejscu odstawały. W Punto mi tak odłaziła uszczelka po wożeniu bagaznika dachowego Tandeta Nie wiem jak się otwiera bagażnik w sedanie. Nie było takiego w salonie. W tym kombi nie widziałem dźwigienki w samochodzie. Może jaki guzik? Znalazłem natomiast guzik na klapie z tyłu. O losie Guzik taki wciskany na środku. Paluch na bank uwalony. No i klamki. Na koniec W Punto raz urwałem klamkę jak mi drzwi przymarzły. Raz. Tylko raz. A klamki tam były tandetne. Tutaj w Loganie na bank bym klamki wymieniał w zimie co miesiąc, chyba żebym serio się przyłożył do wazelinki dookoła drzwi na sezon zimowy. Klamka z Dacii Logan była na bank kiedyś jakąś tanią chińską zabawką sprzedawaną w supermarkecie. Po przetopieniu jest częścią nadwozia Dacii, która to część jest wizytówką tego pojazdu Jestem umówiony na jazdę próbną w sobotę. Zobaczę jak to auto jeździ. Silnik bede miał inny niż chcę kupić, bo to podobno 90KM diesel. No ale jazda powie mi coś na pewno o zachowaniu się zawieszenia i czy kierownica nie wylatuje z rąk Dam znać jak się przejadę. Na tą chwilę to powiem że jestem mile zaskoczony. Ja lubię dobre "value for money" (przepraszam za obcy język ) W niektórych miejscach jednak zbyt przesadzili. PS. To na pewno nie jest klasa B. Jak ktoś nie wierzy to niech sobie siądzie wygodnie z tyłu Ja jestem wysoki, ale po ustawieniu przedniego fotela pod siebie i zajęciu miejsca z tyłu, moje kolana były z 5-7cm od oparcia. Pozycję zająłem mocno zrelaksowaną. W takim np Grande Punto nie da się zająć takiej pozycji za mną, a kolana dotykają (chociaż nie uciskają) oparcie fotela kierowcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 28 Maja 2014 Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 Potwierdzam. W robo z kumplem szukalem kiedys tej regulacji i w koncu stwierdzilismy, ze ten parch tego nie ma , tak to ukryli, ze dopiero mechanik nam pokazal. Klamki wewnatrz faktycznie nietrudno wyrwac. Co prawda pisze o starszych wersjach, ale jak widac wiele sie nie zmienilo. W starszej wersji sedana klapa bagaznika otwiera sie po nacisnieciu guzika z zewnatrz (umieszczony na srodku klapy). W starszym MCV 1 polowka drzwi bagaznika otwiera sie z zewnatrz klamka, a druga wajcha od srodka. Z dieslem jezdzi to niezle jak na Dacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zakrzes Napisano 29 Maja 2014 Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 Ja kupiłem swojego tu : http://renaultwarszawa.pl/index.php?id=71 Miał 13tyś przebiegu, i jeszcze rok fabrycznej gwarancji - jestem bardzo zadowolony. Auto pewne, przebieg pewny, pełna historia, auto krajowe. Na pierwszej pozycji widze 4-letnią Thalie za śmieszne pieniądze, z przebiegiem 19tyś. Kawałek dalej jest roczne Clio, z przebiegiem 9 tyś km. za 40tyś PLN niecałe. Jest też ciekawy Golf VI, 2 letni z przebiegiem 21tyś Tam takich perełek jest wiecej, poszukaj u nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 31 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2014 No przykro mi to powiedzieć, ale ludzie na kąciku wyżej srają niż dupę mają Przepraszam za określenie dosyć wulgarne, ale takie jest powiedzenie. Dacia to zupełnie normalne auto. Jechało się komfortowo i w sumie nawet cicho. Głośniej oczywiście niż w Mitsu, ale to jednak dużo droższe auto. Nic nie tłukło w zawieszeniu. Przejechałem parę studzienek i garbów zwalniających. To mnie nawet zaskoczyło, bo pamiętając zawieszenie w Lanosie (też tanie auto) i w Aveo ojca (też tania marka) to na takich rzeczach potrafi coś nieprzyjemnie dobić. A w Dacii cisza Wspomaganie chodziło leciutko. Dużo lżej niż w Mitsu. Prawie jak we Fiacie z City (no może trochę przesadziłem ) Biegi zmieniało się normalnie, auto hamowało normalnie. Klima chłodziła dobrze. Czego chcieć więcej za taką kasę? Silnik to było jakieś 0.9 benzyna turbo. Ja takiego nie kupię, ale napiszę że jechało to nawet nawet. Trochę na wyższych obrotach siadało, ale tak to nie było dramatu. Drzwi oczywiście się nie domykały. Trzeba było poprawić mocniej Na konsoli środkowej radio było jakieś w stylu "tablet". Trochę nie pasowało do tak taniego samochodu, ale co kto lubi. Głośniki na pewno są słabe. Podstawowe informacje z radia przekażą i może jakąś muzykę. Ale wiadomo. Jest tanio. Najlepsze są ceny. Jakbym kupił nowe z salonu (a przyznam że mocno się na tym po jeździe zastanawiam), to ubezpieczenie jest 1,9% wartości auta Za 29900, to wychodzi nawet mniej niż 600PLN Ale to nie jest najlepsze. Najlepsza jest cena przeglądów Przegląd jest co 20tyś km i ma kosztować około 350PLN w cenie materiały i robocizna Pytałem się dwa razy. Pani powiedziała że rozumie że to dziwi, bo w Renault (przez ścianę) przegląd jest za 1000 3 lata gwarancji lub 100tyś km. Do dzisiaj była promocja że można było gwarancję przedłużyć za free do 5 lat. Ale o ile pamiętam z broszur, to takie przedłużenie gwarancji i tak jest tanie. Chyba 800PLN Zakładając kupienie takiego cudaka na 7-10 lat, to taniej chyba nic nie ma. nawet jeśli brać pod uwagę auto używane. Ja za Mitsubishi które ma podobną wartość płacę ubezpieczenie coś chyba 2500-3000 (Warszawa). Jako podstawowe auto to bym tego pod uwagę nie brał. Jednak auto musi być deko mocniejsze. Jako drugie które będzie czasem odwozić dzieci do przedszkola, a tak to jeździć głównie po drogach ekspresowych (ja jeżdzę 100-120km/h) to jest dobrze PS. Jeździłem kombi. W sedanie zawsze jest jednak ciszej, ale tego nie było do jazd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 31 Maja 2014 Udostępnij Napisano 31 Maja 2014 > No przykro mi to powiedzieć, ale ludzie na kąciku wyżej srają niż dupę mają > Przepraszam za określenie dosyć wulgarne, ale takie jest powiedzenie. Spokojnie, spokojnie, zapewne zauwazyles, ze nikt tutaj nie mial doswiadczenia z jakims 0,9 burbo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 31 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2014 > Spokojnie, spokojnie, zapewne zauwazyles, ze nikt tutaj nie mial doswiadczenia z jakims 0,9 burbo. Mi chodzi o auto jako całokształt. Jest zupełnie ok. Silnik 0.9 to jest niewiadoma w sumie. Może jest dobry, a może nie. kto to wie? Za rok może dwa będzie wiadomo czy się nie sypie na potęgę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 31 Maja 2014 Udostępnij Napisano 31 Maja 2014 > Mi chodzi o auto jako całokształt. Jest zupełnie ok. > Silnik 0.9 to jest niewiadoma w sumie. Może jest dobry, a może nie. kto to wie? Za rok może dwa > będzie wiadomo czy się nie sypie na potęgę. Nie wiem jaka jest nowa Dacia, moze faktycznie poprawili wiele, starej benzynowej nie chcialbym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 31 Maja 2014 Udostępnij Napisano 31 Maja 2014 > No przykro mi to powiedzieć, ale ludzie na kąciku wyżej srają niż dupę mają > Przepraszam za określenie dosyć wulgarne, ale takie jest powiedzenie. > Dacia to zupełnie normalne auto. [...] Jako > drugie które będzie czasem odwozić dzieci do przedszkola, a tak to jeździć głównie po drogach > ekspresowych (ja jeżdzę 100-120km/h) to jest dobrze > PS. Jeździłem kombi. W sedanie zawsze jest jednak ciszej, ale tego nie było do jazd. Czyli pozytywnie znowu miałem rację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.