Skocz do zawartości

Jakość, jakość po raz enty


r1sender

Rekomendowane odpowiedzi

Przyzwyczailiśmy się do tego, że auta produkowane są jak najmniejszym kosztem- plastiki, rozwiązania mechaniczne i tak dalej. Niżej są fotki jednego z miejskich autek europejskiego koncernu, auto nie bite, na bieżąco serwisowane, używane głównie w mieście, wiek lat 6. O ile oszczędność przy fabrycznym lakierowaniu maski i pożałowaniu szmaty

287719573-2014-05-1707.56.49.jpg

na jej wygłuszenie można jeszcze przełknąć to niżej jest fotka pokrywy zaworów.

287719573-2014-05-1707.56.24.jpg

Korozja pokrywy zaworów jest znaczna, płatami się łuszczy, dalsze drapanie groziło wydrapaniem dziury zlosnik.gifzlosnik.gif

post-80075-14352524161802_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No widać po malowaniu maski

To sie wydaje smieszne, ale pracochlonnosc oraz materialowka obcieta w ww sposob na setkach tys sztuk daje mega zyski, jednoczesnie klient jest zadowolony z nizszej ceny...

A ze swiadomosc techniczna obecnego pokolenia ma tendencje spadkowa to imozna sobie pozwolic na takie zabiegi.

Druga sprawa cykl zycia produktu w ostatnich latach wyglada inaczej niz np w latach 90 tych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przyzwyczailiśmy się do tego, że auta produkowane są jak najmniejszym kosztem- plastiki,

> rozwiązania mechaniczne i tak dalej. Niżej są fotki jednego z miejskich autek europejskiego

> koncernu, auto nie bite, na bieżąco serwisowane, używane głównie w mieście, wiek lat 6. O ile

> oszczędność przy fabrycznym lakierowaniu maski i pożałowaniu szmaty

> na jej wygłuszenie można jeszcze przełknąć to niżej jest fotka pokrywy zaworów.

> Korozja pokrywy zaworów jest znaczna, płatami się łuszczy, dalsze drapanie groziło wydrapaniem

> dziury

ja bym wysłał zapytanie do importera, wspomnij o mozliwosci poinformowania prasy branzowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja bym wysłał zapytanie do importera, wspomnij o mozliwosci poinformowania prasy branzowej

Dobry jestes :-)

Poinformowac o czym?

Ze po 6 latach ktos zauwazyl ze Nie ma wygluszenia?

W jaki sposob obniza to wl. Uzytkowe auta?

Przespales kilka ostatnich lat bo kazdy producent tnie koszty co widac glownie na tanich autach miejskich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tanie auto do miasta, ma służyć kilka lat i do piachu.

dokładnie, max 10 lat i na złom. ok.gif

W końcu ma być tanio, to jest tanio. Klient zadowolony, bo samochody w sumie są coraz tańsze, producent zadowolony, bo sprzedaje, ludzie mają pracę, gospodarka się kręci, czego chcieć więcej. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> byłem nie dawno w salonie VW i oglądałem Up-a, jak zajrzałem na podwozie oczom mym ukazała się

> korozja na wieszakach od tłumika

Akurat wieszak to nie problem, z nierdzewki tego nie robią. Pewnie auto stało pod chmurką to zardzewiało. Tarcze hamulcowe też rdzewieją, zaraz po polaniu wodą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Akurat wieszak to nie problem, z nierdzewki tego nie robią. Pewnie auto stało pod chmurką to

> zardzewiało. Tarcze hamulcowe też rdzewieją, zaraz po polaniu wodą.

ma być tanio okej ale taki szmelc już wciskać ludziom ? icon_eek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Że VW? no co dla ludu

fajnie dzisiaj gada ale weź teraz takich moich rodziców emerytów. Idą nowe kupują, mało jeżdżą, głównie do miasta czasem raz dwa w roku pojadą 200 kilometrów od domu. Jak to emeryci kasą nie srają, idą do salonu, ładne autko, w prospekcie i u sprzedawcy w ustach same superlatywy- nic tylko kupować. Po kilku latach opony nie zdążą się zetrzeć, a auto się rozsypie sick.gif

To nas też czeka w przyszłości zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że nie jest tak źle, szczególnie jak trzymasz pod kocem. Na pewno sa elementy, które szybko sie biodegradują, ale uważam, że to sie w tej klasie mocno nie zmieniło przez lata. Bardziej to widać w klasie premium

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dyszel, budyń, świniak - ok - rozumiem, ale co to jest/znaczy na leniuchu?

To jest wtedy, gdy możesz, jako kierowca, całe centrum miasta przejechać, nie odrywając prawej ręki od kolana partnerki. Czyli automat. smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Korozja pokrywy zaworów jest znaczna, płatami się łuszczy, dalsze drapanie groziło wydrapaniem

> dziury

Takie purchle miałem na całej dolnej powierzchni wahaczy w toyocie 2 lata temu, jak miała 4 lata. Najpierw szedł skrobak, potem szlifierka ze szczotką drucianą a potem malowanie od nowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z technicznego punktu widzenia jest to zagwozdka jak cholera.

Pokrywa zaworów praktycznie 3 min po odpaleniu silnika jest już gorąca, i tak do godziny,dwóch po zgaszeniu w zależności od trasy.

Wilgoć zatem praktycznie nigdy się tam nie ma prawa zadomowić, a więc skąd ta rdza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Takie purchle miałem na całej dolnej powierzchni wahaczy w toyocie 2 lata temu, jak miała 4 lata.

> Najpierw szedł skrobak, potem szlifierka ze szczotką drucianą a potem malowanie od nowa.

na pewno nie była to perforacja. Japońce tak mają, że zawieszenie rdzewieje ale jest to korozja powierzchowna.

Widziałem już Aurisa 5 letniego rudego od spodu, Civica lat 7 to samo.

Dla porównania 11 letnie Seicento (widziałem sztuk 2) miało spód tylko przybrudzony, bez rdzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z technicznego punktu widzenia jest to zagwozdka jak cholera.

> Pokrywa zaworów praktycznie 3 min po odpaleniu silnika jest już gorąca, i tak do godziny,dwóch po

> zgaszeniu w zależności od trasy.

> Wilgoć zatem praktycznie nigdy się tam nie ma prawa zadomowić, a więc skąd ta rdza?

Stąd że czas jazdy vs. czas stania pod domem to w życiu samochodu są dwie dramatycznie różne wartości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.