A_Kras Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Max za miesiąc będę miał to u siebie, pomierzę efekty i dam znać Efekty są takie, że Accord 2.4 AT > po reflashu przyspiesza lepiej od MT na ori sofcie. Vtec od 4700, odcinka 7700. Są gdzieś w > sieci filmy z porównaniem przed i po również Skoro vtec zapiety w tak szerokim zakresie to az sie prosi wrzucic walek ssacy z EP3. Prawdopodobnie do dostania za jakies grosze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 Nie czytałem całego tematu, dlatego przepraszam jeśli kogoś powtórzę. Kumpel ma Accorda z 2006 roku, benzyna 2.4. Moje pierwsze wrażenie po obmacaniu tego to: biedny środek, cienka kierownica i taborety. Brak jest nawet komputera pokazującego spalanie Porównując do swojej 159 to jest przepaść (na niekorzyść Hondy). Najfajniejszy w tym konkretnym aucie jest silnik 2.4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Skoro vtec zapiety w tak szerokim zakresie to az sie prosi wrzucic walek ssacy z EP3. > Prawdopodobnie do dostania za jakies grosze. Siądzie to w głowicy z K24 ? Oprócz kompa planuję CAI i chyba na tym się skończy, choć dolot i wydechowy kolektor kuszą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Nie czytałem całego tematu, dlatego przepraszam jeśli kogoś powtórzę. > Kumpel ma Accorda z 2006 roku, benzyna 2.4. Moje pierwsze wrażenie po obmacaniu tego to: biedny > środek, cienka kierownica i taborety. Brak jest nawet komputera pokazującego spalanie > Porównując do swojej 159 to jest przepaść (na niekorzyść Hondy). Najfajniejszy w tym konkretnym > aucie jest silnik 2.4 Tak to jest w Hondzie, totalnie biednym środkiem bym tego nie nazwał ale w porównaniu do Alfy to faktycznie jest słabo, natomiast to co jest działa i działać będzie raczej do ostatnich dni przez pocięciem na żyletki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 27 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > natomiast to co jest działa i działać będzie raczej do ostatnich dni > przez pocięciem na żyletki już jestem trochę zmęczony co prawda drobnymi, ale ciągle się powtarzającymi usterkami w autach na F, stąd moje pytanie o accorda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Siądzie to w głowicy z K24 ? Oprócz kompa planuję CAI i chyba na tym się skończy, choć dolot i > wydechowy kolektor kuszą... Walki K20A2 siadaja zamiennie z K24A3 P&P. A jak sie nie wariuje z odcinka to i sprezynki moga zostac seryjne. Wydechowego nie warto, bo K24 ma lepszy ale ssacy K20 ma sporo wieksze krzywki vtecowe. Za to niskie ma mniejsze wiec konieczne jest zminimalizowanie ich zakresu. Zakladam, ze wczesna bible modyfikowania K24 znasz http://www.hondata.com/tuning_k24a2_tsx_engine.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Tam gdzie ja robie na jednym baku 1200 km tam Ty benzyna musisz zatrzymac sie i zatankowac jeszcze > raz do pelna. Czyli ja dojechalem na miejsce, a Ty jeszcze jedziesz. Ile razy w życiu jechałeś 1200km bez zatrzymywania się??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Ile razy w życiu jechałeś 1200km bez zatrzymywania się??? Pampers i dajesz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Pampers i dajesz! Czekam raczej na argument, że dieslem możesz zatrzymać się gdzie chcesz a benzynowcem tylko na stacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Ile razy w życiu jechałeś 1200km bez zatrzymywania się??? Gdyby mi starczało na tyle paliwa to bym tak jeździł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Gdyby mi starczało na tyle paliwa to bym tak jeździł. 12h w aucie bez wysiadania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > 12h w aucie bez wysiadania ? Nie widzę problemu. Zdarza mi się siedzieć po 10h non-stop, dwie dodatkowe godziny na autostradzie nie sprawiłyby różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Nie widzę problemu. Zdarza mi się siedzieć po 10h non-stop, dwie dodatkowe godziny na autostradzie > nie sprawiłyby różnicy. Widocznie mamy inne pęcherze i kręgosłupy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Softowo najlepsze efekty sa przy autach z T . > A Accorda porownywalem np: z seryjnym E90 320D 184KM, masa bardzo podobna, moc w BMW nawet kilka KM > mniejsza, a mimo wszystko samochod ma lepsze osiagi. Nie widzę tych lepszych osiągów w przypadku BMW. Zwróć uwagę na przyśpieszenia 0-200, albo 100-180, a najlepiej popatrz na wykres u dołu. Te auta mają bardzo zbliżone osiągi, ale są bardzo różne ze względu na rodzaj napędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Nie widzę tych lepszych osiągów w przypadku BMW. Zwróć uwagę na przyśpieszenia 0-200, albo > 100-180, a najlepiej popatrz na wykres u dołu. Te auta mają bardzo zbliżone osiągi, ale są > bardzo różne ze względu na rodzaj napędu. tu jeszcze zeperfs Tak naprawde roznice sa tylko przy przyspieszeniach na okreslonym biegu a wynikajace ze specyfiki Turbognojarza vs NA Benzyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Widocznie mamy inne pęcherze i kręgosłupy Możliwe. Ze mnie się czasem śmieją, że jak wsiadam do auta to zatrzymują mi się wszystkie funkcje związane z fizjologią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Możliwe. Ze mnie się czasem śmieją, że jak wsiadam do auta to zatrzymują mi się wszystkie funkcje > związane z fizjologią. Mam podobnie. Mógłbym jechać bez zatrzymania 12-16h i kiedyś mi się takie trasy zdarzały. Jednak warunki drogowe muszą być sprzyjające a samochód (a przede wszystkim fotel) wygodny. Zmiana samochodu powoduje że czasami już po 30km mam dość. Kiedyś jechałem z okolic W-wy na zachód Niemiec prawie 1200km z przymusowym postojem jedynie na granicy (bez wysiadania z auta). Nie było jeszcze wtedy A2 więc wystartowałem około 6:00 a na miejsce dojechałem około 18:00 i byłem tym bardzo zaskoczony bo jeszcze mógłbym ze 2h spokojnie jechać Auto miało tylko 72KM, ale było bardzo wygodne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Ile razy w życiu jechałeś 1200km bez zatrzymywania się ??? Co Jakis czas jade na wschodnia PL 25 km od bialoruskiej granicy odleglosc z domu 1140 km Do Rzeszowa te´z sie trafia, Do Hiszpani, Francji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 28 Maja 2014 Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 > Co Jakis czas jade na wschodnia PL 25 km od bialoruskiej granicy odleglosc z domu 1140 km Do > Rzeszowa te´z sie trafia, Do Hiszpani, Francji Nigdy się nie chwaliłeś, że bywasz tak blisko moich rodzinnych stron. Wracając do tematu - nie mam diesla i niestety o przebiegu rzędu 1200km na baku mogę jedynie pomarzyć. To straszne tankowanie po 650-700 km sprawia, że dojadę na miejsce 30 minut później. Na trasie zajmującej 10-12h rzeczywiście zauważalna różnica... Kolejne pytanie: co Twoje doświadczenia zawodowe mówią na temat jazdy bez przerwy przez tak długi czas? Bo z tego co pamiętam coś tam na wykładach musisz o tym wspominać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2014 > Max za miesiąc będę miał to u siebie, pomierzę efekty i dam znać Efekty są takie, że Accord 2.4 AT > po reflashu przyspiesza lepiej od MT na ori sofcie. Vtec od 4700, odcinka 7700. Są gdzieś w > sieci filmy z porównaniem przed i po również jak chcesz to wrzuce Ci wykres na prv bo hamowalem ostatnio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2014 > Nie czytałem całego tematu, dlatego przepraszam jeśli kogoś powtórzę. > Kumpel ma Accorda z 2006 roku, benzyna 2.4. Moje pierwsze wrażenie po obmacaniu tego to: biedny > środek, cienka kierownica i taborety. Brak jest nawet komputera pokazującego spalanie > Porównując do swojej 159 to jest przepaść (na niekorzyść Hondy). Najfajniejszy w tym konkretnym > aucie jest silnik 2.4 glupoty opowiadasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2014 > Siądzie to w głowicy z K24 ? Oprócz kompa planuję CAI i chyba na tym się skończy, choć dolot i > wydechowy kolektor kuszą... bez kolektora mija sie z celem reflash, zapycha sie powyzej 7krpm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2014 > jak chcesz to wrzuce Ci wykres na prv bo hamowalem ostatnio poproszę Masz program od Littlebo czy A1 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2014 > poproszę Masz program od Littlebo czy A1 ? jeden grzyb bo wszyscy maja to samo w moim kilka drobnych rzeczy zmienilismy ale nic waznego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2014 > To straszne tankowanie po 650-700 km sprawia, że dojadę na miejsce 30 minut później. Biorac pod uwage, ze wyjedziesz o 04:00 nie gra roli ale jezeli masz byc na miejscu p np 03:00 a o 03:30 to juz jakas roznica jest. > Na trasie zajmującej 10-12h rzeczywiście zauważalna różnica... O tym mozna by ksiazke napisac. Ty tobisz na baku 700 km a sa inni ktorzy robia 450 km wszystko kwestia pojemnosci, zasobu baku oraz predkosci podroznej. Accord jak go pogonlem na maxa tez potrafil niezle schlac. > Kolejne pytanie: co Twoje doświadczenia zawodowe mówią na temat jazdy bez przerwy przez tak długi czas? Bo z tego co pamiętam coś tam na wykładach musisz o tym wspominać... Dwie strony medalu. Robisz wiecej km w nocy niz ja sobie o tym moge pomarzyc wiec wiesz sam jak to jest. Obydwaj spedzamy w aucie lwia czesc zycia i wiemy, ze jedac gdziekolwiek jedziemy na " Sparflamme " czyli koncentracja sprowadzona do Minimum, ktora przywolujesz tylko wtedy gdy Twoj " Auswahl Vergleich Process " rejestruje cos co nie pasuje do standardu czy tego co juz miales / masz w pamieci. I to wlasnie rozroznia zawodowca od amatora. Owszem wykladam to na teori daje przyklady ( Np. mojego zasniecia - Disco Unfall ). Co Prawda gdy jezdza zawodowo mimo, ze do 3,5 t to tak jak Ciebie obowiazuja mnie " Socialvorschriften " czyli po 4,5 h 45 min przerwy. Kontrole jednak nie sa tak rygorystyczne jak w przypadkach kontrroli przewoznikow czy wyzszych kategori, tyle, ze u mnie po 11 h ( a 45 min ) prawnie jest koniec pracy. Czyli 485 min, moge przeciagnac codziennie do 585 min tyle, ze 90 min nie moze byc jazda z kursantem. Prywatnie jak wiesz zadne przepisy tego nie reguluja ile siedzisz za kolkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 9 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2014 > Nie czytałem całego tematu, dlatego przepraszam jeśli kogoś powtórzę. > Kumpel ma Accorda z 2006 roku, benzyna 2.4. Moje pierwsze wrażenie po obmacaniu tego to: biedny > środek, cienka kierownica i taborety. Brak jest nawet komputera pokazującego spalanie > Porównując do swojej 159 to jest przepaść (na niekorzyść Hondy). no to może napisz czemu sprzedajesz alfę...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skrimin Napisano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2014 > Tak to jest w Hondzie, totalnie biednym środkiem bym tego nie nazwał ale w porównaniu do Alfy to > faktycznie jest słabo, natomiast to co jest działa i działać będzie raczej do ostatnich dni > przez pocięciem na żyletki Porownywac Alfe to mozna co najwyzej do jakiegos Hundaia, bo Honda to jest auto zupelnie innej klasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2014 > Nie widzę problemu. Zdarza mi się siedzieć po 10h non-stop, dwie dodatkowe godziny na autostradzie > nie sprawiłyby różnicy. Ja tak nie umiem. Maksymalnie bez zatrzymania sie mogę 4 godziny jechać. Potem muszę zrobic przerwę. W ciagu dnia 8 godzin jazdy to maksimum. Dlatego mam zasadę ze wszystko powyżej 7-8 godzin od domu jest poza zasięgiem samochodu i trzeba lecieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2014 > Porownywac Alfe to mozna co najwyzej do jakiegos Hundaia, bo Honda to jest auto zupelnie innej > klasy. Na czym polega ta inna klasa Hondy? Obie marki produkują samochody popularne. Honda jeszcze kilkanascie lat temu produkowała fajne samochody, obecnie zeszła kompletnie na psy. Z Alfą jest jeszcze gorzej, bo Fiat nadal nie wie co z nia zrobic. Ale jak plany Fiata im wyjdą, to Alfa bedzie "premium" - takie włoskie BMW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2014 > Na czym polega ta inna klasa Hondy Slaszales juz powiedzenie Honda power ? Niezawodnosc, jakosc, understatemant i klkainnach a przede wszystkim oszczednosc w konsumpcji paliwa. > Honda jeszcze kilkanascie lat temu produkowała fajne samochody. Zapewniam Cie, ze robi je do dzisiaj, tyle, ze nie sa przeznaczone dla kazdego, tak samo zreszta jak Lexus czy inna Corvette > wszystko powyżej 7-8 godzin od domu jest poza zasięgiem samochodu i trzeba lecieć. Zgodze sie, tyle, ze co zrobisz gdy do nastepnego lotniska masz kilka godzin jazdy autem ? USA a PL czy Niemcy, to pod tym wzgledem zupelnie inna bajka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2014 > Niezawodnosc, jakosc, understatemant i klkainnach a przede wszystkim oszczednosc w konsumpcji > paliwa. Czy ja wiem, lakier ja papier (szczegolnie czarny) wiele modeli jak rdzewialo tak rdzewieje, a jak krecisz to wcale nie sa oszczedne na paliwo. Samochody jak kazde inne, maja swoje zalety i wady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.