jacob24 Napisano 17 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 Witka Chodzi o mi o auto kompaktowe, które seryjnie ma twardo zestrojone zawieszenie - najlepiej żeby nie była to jakaś usportowiona odmiana, do której będą droższe części eksploatacyjne Przedział wiekowy od 2005, budżet hmm ok.20 tys. nie może być to Ford Focus, odpada również Renault Drugi warunek to musi być w miarę ciche w środku, lpg nieistotne Z góry dzięki za typy, porady itp. Edyta: jeżeli Focus II musiałby być to czy łatwo jest go trafić w wersji sedan czy raczej same hb? bo właśnie hb nie wchodzi w grę, aha i jaki silnik ad. Focus-a. Posiadałem Mondeo 1.8 w drugiej odsłonie, ten kwadratowy od 0-100 było ok, elastyczność na autostradzie kiepska to jak to w Foce II będzie? Minimum 2.0? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 17 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 > Witka > Chodzi o mi o auto kompaktowe, które seryjnie ma twardo zestrojone zawieszenie - najlepiej żeby nie > była to jakaś usportowiona odmiana, do której będą droższe części eksploatacyjne > Przedział wiekowy od 2005, budżet hmm ok.20 tys. nie może być to Ford Focus, odpada również Renault > Drugi warunek to musi być w miarę ciche w środku, lpg nieistotne > Z góry dzięki za typy, porady itp. Astra H GTC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 17 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 > Przedział wiekowy od 2005, budżet hmm ok.20 tys. nie może być to Ford Focus, odpada również Renault > Drugi warunek to musi być w miarę ciche w środku, lpg nieistotne > Z góry dzięki za typy, porady itp. Jak nie może być Focus, to może Mazda 3. Podwozie to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 17 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 > Witka > Chodzi o mi o auto kompaktowe, które seryjnie ma twardo zestrojone zawieszenie - najlepiej żeby nie > była to jakaś usportowiona odmiana, do której będą droższe części eksploatacyjne > Przedział wiekowy od 2005, budżet hmm ok.20 tys. nie może być to Ford Focus, odpada również Renault > Drugi warunek to musi być w miarę ciche w środku, lpg nieistotne > Z góry dzięki za typy, porady itp. akurat focus 2 mial w wyposażeniu usportowione zawiszenie -15mm i fotele ala sportowe, znajomy ma foke z takim pakietem, znaczkow nie ma, po vinie to wychodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 17 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 > akurat focus 2 mial w wyposażeniu usportowione zawiszenie -15mm i fotele ala sportowe, znajomy ma > foke z takim pakietem, znaczkow nie ma, po vinie to wychodzi a nie wiesz czy występuje takowy w wersji nadwoziowej "kareta" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 17 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 > Jak nie może być Focus, to może Mazda 3. Podwozie to samo. dobry trop, żonie też się podoba, ale rdzewieje tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 17 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 > Astra H GTC. co oznacza GTC? bo GTS to wiem, a GTC to jakiś pakiet tak? Czy występuje wersja sedan? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 17 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 > co oznacza GTC? bo GTS to wiem, a GTC to jakiś pakiet tak? Czy występuje wersja sedan? Astra GTC to Astra 3d. Sedan to musiały być w wersji wyposażenia Sport, a nie wiem czy był. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 17 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 > Astra GTC to Astra 3d. Sedan to musiały być w wersji wyposażenia Sport, a nie wiem czy był. Ok dobra już kojarzę bardzo ładne auto tylko to ew. odchylanie fotela to już chyba nie dla mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 17 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 Moj od nowosci byl twardy teraz sie wyrobil wiec pewnie wiekszosc aut bedzie wymagala wymiany amortyzatorow. Na pewno byl twardszy od wersji 5d. Od tego bym zaczal kupic i wymienic amortyzatory i sprezyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 17 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 > drugiej odsłonie, ten kwadratowy od 0-100 było ok, elastyczność na autostradzie kiepska to > jak to w Foce II będzie? Minimum 2.0? W Seacie Ibiza wypadają plomby. Co nie przekłada sie na dobre prowadzenie, ale auto w serii jest twarde. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 17 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 > akurat focus 2 mial w wyposażeniu usportowione zawiszenie -15mm i fotele ala sportowe, znajomy ma > foke z takim pakietem, znaczkow nie ma, po vinie to wychodzi Ok, w opcji było "sportowe zawieszenie" i fotele faktycznie lepiej trzymają niż standardowe, ale nie nazywajmy tego sportowymi Na zakrętach jest ok, ale bywa że muszę się podpierać kolanem przy dość dużych przeciążeniach, bo opony i zawiecha daje radę jakoś, tył zaczyna uciekać a ja z fotela zaczynam wypadać Nie jest to kubełek i prawdziwie sportowa zawiecha, ale w tłumie ujdzie Jest sztywniej, mniej wygodnie, jest ciaśniej w fotelu i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 17 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 > W Seacie Ibiza wypadają plomby. > Co nie przekłada sie na dobre prowadzenie, ale auto w serii jest twarde. która gen. Ibizy? To raczej w grę wchodziła by Cordoba bo sedan jeżeli chodzi o 2gen. to tam chyba był stary, sprawdzony 1.9 tdi? co znaczy nie przekłada się na dobre prowadzenie? kiepsko po wirażach jeździ czy przykładowo "myszkuje" pow. 160km/h? to może Leon byłby lepszy hmm? tylko nie wiem ile trzeba dać za "dwójkę"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 17 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 > Moj od nowosci byl twardy teraz sie wyrobil wiec pewnie wiekszosc aut bedzie wymagala wymiany > amortyzatorow. Na pewno byl twardszy od wersji 5d. Od tego bym zaczal kupic i wymienic > amortyzatory i sprezyny. wiesz co - na początku chciałem ale z racji tego, że auto jest z 98 roku to już odpuszczę, mam takie samo z 97, w którym jest dość twarda zawiecha - wymieniałem springi i amorki ale brak klimy i 1.4 więc dla moich zastosowań się nie nadaję więc teraz wyłącznie matka na działkę czy do apteki tym jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 17 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 > która gen. Ibizy? To raczej w grę wchodziła by Cordoba bo sedan jeżeli chodzi o 2gen. to tam chyba Cordoba też twarda. 6L. Miałem. Plomby wypadały. > wirażach jeździ czy przykładowo "myszkuje" pow. 160km/h? to może Leon byłby lepszy hmm? tylko > nie wiem ile trzeba dać za "dwójkę"? Nie jechałem moją Cordobą szybciej niż 150km/h. Ale w zakrętach była mocno podsterowna - i to z niezbyt ciężkim silnikiem 1.4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 17 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 każdy seryjny kompakt, do którego włożysz Bilsteiny B6 albo Kayaby Ultra SR będzie "twardy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 17 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 > każdy seryjny kompakt, do którego włożysz Bilsteiny B6 albo Kayaby Ultra SR będzie "twardy" chcę nowsze auto B6 dobre były w E34, miło wspominam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 17 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 > chcę nowsze auto B6 dobre były w E34, miło wspominam no ale B6 są produkowane do praktycznie każdego popularnego auta, bez względu na rocznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 17 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 Honda Civic 7 gen jest twarda tylko że ona chyba jest do 2005, te nowsze to nie dam głowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 17 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 > Cordoba też twarda. > 6L. > Miałem. Plomby wypadały. to in plus dla żony, jeździła sportka więc możesz sobie wyobrazić co teraz czuje na łajbie > Nie jechałem moją Cordobą szybciej niż 150km/h. > Ale w zakrętach była mocno podsterowna - i to z niezbyt ciężkim silnikiem 1.4 to nie dobrze, bo nasze trasy w DE często oscylują wokół 180-190km/h z racji czasu, czyli raczej odpada ale dziękuję za opinie, pamiętam jak kiedyś czytałem recke w AŚ to chwalili Ibize/Cordobe za prowadzenie ale AŚ to czasami wiadomo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 17 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 > Honda Civic 7 gen jest twarda tylko że ona chyba jest do 2005, te nowsze to nie dam głowy aa to chyba dobry pomysł, silnik 1.6 w sedan`owej budzie - czasami w Niemczech widzę takie z fajnymi pakietami stylistycznymi, zaraz popatrzę na Alledrogo, dzięki za trop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 17 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 > no ale B6 są produkowane do praktycznie każdego popularnego auta, bez względu na rocznik si ale chyba jednak czas wydostać się z XX wieku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 17 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 > aa to chyba dobry pomysł, silnik 1.6 w sedan`owej budzie - czasami w Niemczech widzę takie z > fajnymi pakietami stylistycznymi, zaraz popatrzę na Alledrogo, dzięki za trop Kolega z pracy ma rocznik 2003, 1.4, wersja Sport (z dokładkami coś jak TypeR). Nie wiem czy tam jest zawieszenie takie jak w każdej innej ale jeździ się tym jak gokartem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pr0mil Napisano 17 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 Miałem ibiże 6l i akurat świetnie się prowadziła. Zmieniłem tylko tuleje wahacza na cuprowe i zamontowałem opony 205/45. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pr0mil Napisano 17 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 Może Leon I fr? Tylko nie wiem czy 20 tyś starczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 17 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 > Kolega z pracy ma rocznik 2003, 1.4, wersja Sport (z dokładkami coś jak TypeR). Nie wiem czy tam > jest zawieszenie takie jak w każdej innej ale jeździ się tym jak gokartem ooo i bardzo dobrze, to pewnie wersja 3d? ciekawe czy w 4d będzie tak samo? muszę poczytać na szeroko pojętym Internecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 17 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 > ooo i bardzo dobrze, to pewnie wersja 3d? ciekawe czy w 4d będzie tak samo? muszę poczytać na > szeroko pojętym Internecie Tak, wersja 3d. Niestety nie wiem jak to wygląda w sedanie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 17 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 > Może Leon I fr? Tylko nie wiem czy 20 tyś starczy. jedynka mimo całej sympatii do tego auta za bardzo mi się z Lanosem kojarzy wolałbym dołożyć trochę i kupić dwójkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 17 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 > Tak, wersja 3d. Niestety nie wiem jak to wygląda w sedanie.. obawiam się, że mogli to bardziej emerycko zestroić - coś tak mi świta z testu AŚ ale zaraz podrążę temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 17 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 pójść w ten deseń? Żonie się podoba, obszerny, duży bagażnik itp. silnik 2.0 z 6b skrzynią, kupić czarny w dobrym stanie i do tego amorki zmienić, zainwestować nawet w auto - chociaż musiałbym to zrobić po cichu bo żona zleciła kupno auta z fabryki "twardego" nie sądzę żeby druga gen. Meganki była jakoś specjalnie twarda ale wizualnie ten egzemplarz z YT bardzo mi/nam się podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 17 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 > Miałem ibiże 6l i akurat świetnie się prowadziła. Zmieniłem tylko tuleje wahacza na cuprowe i > zamontowałem opony 205/45. tuleje zrozumiem, ale aż tak niski profil nie bardzo - miałem zestaw 245/40 oraz 225/45 i nie koniecznie było to dobre dla zawieszenia, również 195/50 przyczyniało się do szybszego zużycia końcówek itp. Teraz mam 185/60 a w drugim aucie 225/55 i jest oki chociaż to drugie auto stoi tylko w garażu ale zdaję sobie sprawę, że dzisiaj profil 55/60 to balon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 18 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 > Witka > Chodzi o mi o auto kompaktowe, które seryjnie ma twardo zestrojone zawieszenie - najlepiej żeby nie > była to jakaś usportowiona odmiana, do której będą droższe części eksploatacyjne > Przedział wiekowy od 2005, budżet hmm ok.20 tys. nie może być to Ford Focus, odpada również Renault > Drugi warunek to musi być w miarę ciche w środku, lpg nieistotne > Z góry dzięki za typy, porady itp. > Edyta: jeżeli Focus II musiałby być to czy łatwo jest go trafić w wersji sedan czy raczej same hb? > bo właśnie hb nie wchodzi w grę, aha i jaki silnik ad. Focus-a. Posiadałem Mondeo 1.8 w > drugiej odsłonie, ten kwadratowy od 0-100 było ok, elastyczność na autostradzie kiepska to > jak to w Foce II będzie? Minimum 2.0? Szkoda że ma być sedan. Bo mam akurat do sprzedaży świetnego Golfa 6 z zawieszeniem DCC - ustawienie "SPORT" daje odpowiednią twardość. Ciekawostka w DCC jest taka, że nawet w ustawieniu "COMFORT" w zakręcie się utwardza, a na prostej jak kanapa. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 18 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 > Szkoda że ma być sedan. Bo mam akurat do sprzedaży świetnego Golfa 6 z zawieszeniem DCC - > ustawienie "SPORT" daje odpowiednią twardość. Ciekawostka w DCC jest taka, że nawet w > ustawieniu "COMFORT" w zakręcie się utwardza, a na prostej jak kanapa. > mar00ha Pojdzie za 20kPLN? Jak tak, to robie rezerwacje i wieczorem odbieram Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pr0mil Napisano 18 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 > jedynka mimo całej sympatii do tego auta za bardzo mi się z Lanosem kojarzy wolałbym dołożyć > trochę i kupić dwójkę To dołóż i kup mojego Fr'a z 2.0 tfsi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 18 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 > Pojdzie za 20kPLN? > Jak tak, to robie rezerwacje i wieczorem odbieram Za tyle to nie pójdzie. Ale mogę Ci dać się przejechać, po sąsiedzkiej znajomości. Po takiej przejażdżce wyrzucisz te C4 na śmietnik i życie już nigdy nie będzie takie samo. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 18 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 > Za tyle to nie pójdzie. Ale mogę Ci dać się przejechać, po sąsiedzkiej znajomości. > Po takiej przejażdżce wyrzucisz te C4 na śmietnik i życie już nigdy nie będzie takie samo. > mar00ha Gdyby to bylo 2,0TFSI to czemu nie A tak osiagi sa na poziomie VTSa, wiec nie bardzo widze powod do zmiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 18 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 > To dołóż i kup mojego Fr'a z 2.0 tfsi ale może nie dwa razy tyle ale podaj jakieś szczegóły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 18 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 > Ok dobra już kojarzę bardzo ładne auto tylko to ew. odchylanie fotela to już chyba nie dla mnie To popatrz po sedanach - wersja Sport Cię interesuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 18 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 Może Bravo Sport? O ile oczywiście hatchback jest do przełknięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 18 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 > Może Bravo Sport? O ile oczywiście hatchback jest do przełknięcia ładne autko, zawsze mi się podobało, jak tam jest z miejscem w środku? A silniki najlepiej jakie? będzie twardo? oby nie za mocno awaryjnie bo auto jest na F Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 18 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 > Witka > Chodzi o mi o auto kompaktowe, które seryjnie ma twardo zestrojone zawieszenie - najlepiej żeby nie > była to jakaś usportowiona odmiana, do której będą droższe części eksploatacyjne Honda Civic "UFO" podobno jest twarda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzy Napisano 18 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 > Witka > Chodzi o mi o auto kompaktowe, które seryjnie ma twardo zestrojone zawieszenie - najlepiej żeby nie > była to jakaś usportowiona odmiana, do której będą droższe części eksploatacyjne > Przedział wiekowy od 2005, budżet hmm ok.20 tys. nie może być to Ford Focus, odpada również Renault > Drugi warunek to musi być w miarę ciche w środku, lpg nieistotne > Z góry dzięki za typy, porady itp. > Edyta: jeżeli Focus II musiałby być to czy łatwo jest go trafić w wersji sedan czy raczej same hb? > bo właśnie hb nie wchodzi w grę, aha i jaki silnik ad. Focus-a. Posiadałem Mondeo 1.8 w > drugiej odsłonie, ten kwadratowy od 0-100 było ok, elastyczność na autostradzie kiepska to > jak to w Foce II będzie? Minimum 2.0? Czy Alfę Romeo GT wykluczasz? Bo jestem na etapie poszukiwań auta dla żony i to auto odpadło m.in. za zbyt twarde zawieszenie, myślę że za 20 koła dałoby się kupić znośny egzemplarz z 2005r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 18 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 > Gdyby to bylo 2,0TFSI to czemu nie > A tak osiagi sa na poziomie VTSa, wiec nie bardzo widze powod do zmiany A jednak trochę urywa dupę. Podwójne doładowanie robi robotę. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 18 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 > Honda Civic "UFO" podobno jest twarda. TypeS jest twardy, ale "dziwnie twardy". Tz. ma zawias ala "SC/Punto". Na prostej czujesz każdy kamień, fałdkę, ale w zakręcie kładzie się strasznie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 18 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 > Czy Alfę Romeo GT wykluczasz? Bo jestem na etapie poszukiwań auta dla żony i to auto odpadło m.in. > za zbyt twarde zawieszenie, myślę że za 20 koła dałoby się kupić znośny egzemplarz z 2005r. awaryjność? coś wiadomo o tym modelu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 18 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 > Honda Civic "UFO" podobno jest twarda. jeździłem sporo, nie podoba mi się, jest dość twarda fakt ale układ kierowniczy to porażka, poza tym za dużo by trzeba $$ dołóżyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzy Napisano 18 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 > awaryjność? coś wiadomo o tym modelu? Awaryjność na poziomie podobnych samochodów, nie wiem co może się psuć w Alfie co nie będzie się psuło w innych samochodach. Części z tego co się orientowałem podchodzą ze 147/156 więc ceny są ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 18 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 > Może Bravo Sport? O ile oczywiście hatchback jest do przełknięcia nie da rady za 20 koła nawet najstarszego 2007 , chyba że kupi kibla po przejściach lub z przelotem 400+ tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 18 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 > ładne autko, zawsze mi się podobało, jak tam jest z miejscem w środku? Z przodu ok, z tylu szalu nie ma, choc za soba usiade (mam 183cm) > A silniki najlepiej jakie? 1.4TJet (beda juz raczej po naprawie felernych lozysk w skrzyni) 150 oraz diesel 1.9 16v 150 ze zmienna geometria. Na 2.0 w tej cenie nie ma co liczyc. > będzie twardo? oby nie za mocno awaryjnie bo auto jest na F Jesli kupisz Sporta z roku 07 lub 08 (czyli silniki j.w, w slabszych jest pakiet Sport, to co innego) to bedzie nisko (-2cm w porownaniu do serii) i IMO twardo. Co do awaryjnosci nie ma tragedii - silniki dosc dobre (jedno co mozna zrobic to czyszczenie kolektora, zaslepienie egr i program oraz ewentualnie wyrzucenie klap wirowych - wszystko da sie za jedna robota). Jesli chodzi o reszte to psuja sie raczej pierdoly - nic powaznego i szczegolnie drogiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 18 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 > Awaryjność na poziomie podobnych samochodów, nie wiem co może się psuć w Alfie co nie będzie się > psuło w innych samochodach. Części z tego co się orientowałem podchodzą ze 147/156 więc ceny > są ok. 156 wzorem bezawaryjności nie jest a nawet rzekłbym, że sporo odstaje w dół poniżej średniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.