Skocz do zawartości

"Twardy" kompakt poszukiwany


jacob24

Rekomendowane odpowiedzi

Witka

Chodzi o mi o auto kompaktowe, które seryjnie ma twardo zestrojone zawieszenie - najlepiej żeby nie była to jakaś usportowiona odmiana, do której będą droższe części eksploatacyjne

Przedział wiekowy od 2005, budżet hmm ok.20 tys. nie może być to Ford Focus, odpada również Renault

Drugi warunek to musi być w miarę ciche w środku, lpg nieistotne

Z góry dzięki za typy, porady itp.

Edyta: jeżeli Focus II musiałby być to czy łatwo jest go trafić w wersji sedan czy raczej same hb? bo właśnie hb nie wchodzi w grę, aha i jaki silnik ad. Focus-a. Posiadałem Mondeo 1.8 w drugiej odsłonie, ten kwadratowy zlosnik.gif od 0-100 było ok, elastyczność na autostradzie kiepska to jak to w Foce II będzie? Minimum 2.0?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witka

> Chodzi o mi o auto kompaktowe, które seryjnie ma twardo zestrojone zawieszenie - najlepiej żeby nie

> była to jakaś usportowiona odmiana, do której będą droższe części eksploatacyjne

> Przedział wiekowy od 2005, budżet hmm ok.20 tys. nie może być to Ford Focus, odpada również Renault

> Drugi warunek to musi być w miarę ciche w środku, lpg nieistotne

> Z góry dzięki za typy, porady itp.

Astra H GTC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przedział wiekowy od 2005, budżet hmm ok.20 tys. nie może być to Ford Focus, odpada również Renault

> Drugi warunek to musi być w miarę ciche w środku, lpg nieistotne

> Z góry dzięki za typy, porady itp.

Jak nie może być Focus, to może Mazda 3. Podwozie to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witka

> Chodzi o mi o auto kompaktowe, które seryjnie ma twardo zestrojone zawieszenie - najlepiej żeby nie

> była to jakaś usportowiona odmiana, do której będą droższe części eksploatacyjne

> Przedział wiekowy od 2005, budżet hmm ok.20 tys. nie może być to Ford Focus, odpada również Renault

> Drugi warunek to musi być w miarę ciche w środku, lpg nieistotne

> Z góry dzięki za typy, porady itp.

akurat focus 2 mial w wyposażeniu usportowione zawiszenie -15mm i fotele ala sportowe, znajomy ma foke z takim pakietem, znaczkow nie ma, po vinie to wychodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> akurat focus 2 mial w wyposażeniu usportowione zawiszenie -15mm i fotele ala sportowe, znajomy ma

> foke z takim pakietem, znaczkow nie ma, po vinie to wychodzi

a nie wiesz czy występuje takowy w wersji nadwoziowej "kareta" zlosnik.gif?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Astra GTC to Astra 3d. Sedan to musiały być w wersji wyposażenia Sport, a nie wiem czy był.

Ok dobra już kojarzę ok.gif bardzo ładne auto tylko to ew. odchylanie fotela to już chyba nie dla mnie old.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> drugiej odsłonie, ten kwadratowy od 0-100 było ok, elastyczność na autostradzie kiepska to

> jak to w Foce II będzie? Minimum 2.0?

W Seacie Ibiza wypadają plomby.

Co nie przekłada sie na dobre prowadzenie, ale auto w serii jest twarde.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> akurat focus 2 mial w wyposażeniu usportowione zawiszenie -15mm i fotele ala sportowe, znajomy ma

> foke z takim pakietem, znaczkow nie ma, po vinie to wychodzi

Ok, w opcji było "sportowe zawieszenie" i fotele faktycznie lepiej trzymają niż standardowe, ale nie nazywajmy tego sportowymi zlosnik.gif

Na zakrętach jest ok, ale bywa że muszę się podpierać kolanem przy dość dużych przeciążeniach, bo opony i zawiecha daje radę jakoś, tył zaczyna uciekać a ja z fotela zaczynam wypadać wink.gif

Nie jest to kubełek i prawdziwie sportowa zawiecha, ale w tłumie ujdzie zlosnik.gif Jest sztywniej, mniej wygodnie, jest ciaśniej w fotelu i tyle ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W Seacie Ibiza wypadają plomby.

> Co nie przekłada sie na dobre prowadzenie, ale auto w serii jest twarde.

która gen. Ibizy? To raczej w grę wchodziła by Cordoba bo sedan zlosnik.gif jeżeli chodzi o 2gen. to tam chyba był stary, sprawdzony 1.9 tdi? co znaczy nie przekłada się na dobre prowadzenie? kiepsko po wirażach jeździ czy przykładowo "myszkuje" pow. 160km/h? to może Leon byłby lepszy hmm? tylko nie wiem ile trzeba dać za "dwójkę"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moj od nowosci byl twardy teraz sie wyrobil wiec pewnie wiekszosc aut bedzie wymagala wymiany

> amortyzatorow. Na pewno byl twardszy od wersji 5d. Od tego bym zaczal kupic i wymienic

> amortyzatory i sprezyny.

wiesz co - na początku chciałem ale z racji tego, że auto jest z 98 roku to już odpuszczę, mam takie samo z 97, w którym jest dość twarda zawiecha - wymieniałem springi i amorki ale brak klimy i 1.4 więc dla moich zastosowań się nie nadaję więc teraz wyłącznie matka na działkę czy do apteki tym jeździ zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> która gen. Ibizy? To raczej w grę wchodziła by Cordoba bo sedan jeżeli chodzi o 2gen. to tam chyba

Cordoba też twarda.

6L.

Miałem. Plomby wypadały.

> wirażach jeździ czy przykładowo "myszkuje" pow. 160km/h? to może Leon byłby lepszy hmm? tylko

> nie wiem ile trzeba dać za "dwójkę"?

Nie jechałem moją Cordobą szybciej niż 150km/h.

Ale w zakrętach była mocno podsterowna - i to z niezbyt ciężkim silnikiem 1.4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cordoba też twarda.

> 6L.

> Miałem. Plomby wypadały.

to in plus dla żony, jeździła sportka więc możesz sobie wyobrazić co teraz czuje na łajbie zlosnik.gif

> Nie jechałem moją Cordobą szybciej niż 150km/h.

> Ale w zakrętach była mocno podsterowna - i to z niezbyt ciężkim silnikiem 1.4

to nie dobrze, bo nasze trasy w DE często oscylują wokół 180-190km/h z racji czasu, czyli raczej odpada ale dziękuję za opinie, pamiętam jak kiedyś czytałem recke w AŚ to chwalili Ibize/Cordobe za prowadzenie ale AŚ to czasami wiadomo... zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Honda Civic 7 gen jest twarda tylko że ona chyba jest do 2005, te nowsze to nie dam głowy

aa to chyba dobry pomysł, silnik 1.6 w sedan`owej budzie - czasami w Niemczech widzę takie z fajnymi pakietami stylistycznymi, zaraz popatrzę na Alledrogo, dzięki za trop ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> aa to chyba dobry pomysł, silnik 1.6 w sedan`owej budzie - czasami w Niemczech widzę takie z

> fajnymi pakietami stylistycznymi, zaraz popatrzę na Alledrogo, dzięki za trop

Kolega z pracy ma rocznik 2003, 1.4, wersja Sport (z dokładkami coś jak TypeR). Nie wiem czy tam jest zawieszenie takie jak w każdej innej ale jeździ się tym jak gokartem zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kolega z pracy ma rocznik 2003, 1.4, wersja Sport (z dokładkami coś jak TypeR). Nie wiem czy tam

> jest zawieszenie takie jak w każdej innej ale jeździ się tym jak gokartem

ooo i bardzo dobrze, to pewnie wersja 3d? ciekawe czy w 4d będzie tak samo? blush.gif muszę poczytać na szeroko pojętym Internecie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może Leon I fr? Tylko nie wiem czy 20 tyś starczy.

jedynka mimo całej sympatii do tego auta za bardzo mi się z Lanosem kojarzy zlosnik.gif wolałbym dołożyć trochę i kupić dwójkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak, wersja 3d. Niestety nie wiem jak to wygląda w sedanie..

obawiam się, że mogli to bardziej emerycko zestroić - coś tak mi świta z testu AŚ zlosnik.gif ale zaraz podrążę temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pójść w ten deseń?

Żonie się podoba, obszerny, duży bagażnik itp. silnik 2.0 z 6b skrzynią, kupić czarny w dobrym stanie i do tego amorki zmienić, zainwestować nawet w auto - chociaż musiałbym to zrobić po cichu bo żona zleciła kupno auta z fabryki "twardego" zlosnik.gif nie sądzę żeby druga gen. Meganki była jakoś specjalnie twarda ale wizualnie ten egzemplarz z YT bardzo mi/nam się podoba ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miałem ibiże 6l i akurat świetnie się prowadziła. Zmieniłem tylko tuleje wahacza na cuprowe i

> zamontowałem opony 205/45.

tuleje zrozumiem, ale aż tak niski profil nie bardzo - miałem zestaw 245/40 oraz 225/45 i nie koniecznie było to dobre dla zawieszenia, również 195/50 przyczyniało się do szybszego zużycia końcówek itp. Teraz mam 185/60 a w drugim aucie 225/55 i jest oki chociaż to drugie auto stoi tylko w garażu hehe.gif ale zdaję sobie sprawę, że dzisiaj profil 55/60 to balon zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witka

> Chodzi o mi o auto kompaktowe, które seryjnie ma twardo zestrojone zawieszenie - najlepiej żeby nie

> była to jakaś usportowiona odmiana, do której będą droższe części eksploatacyjne

> Przedział wiekowy od 2005, budżet hmm ok.20 tys. nie może być to Ford Focus, odpada również Renault

> Drugi warunek to musi być w miarę ciche w środku, lpg nieistotne

> Z góry dzięki za typy, porady itp.

> Edyta: jeżeli Focus II musiałby być to czy łatwo jest go trafić w wersji sedan czy raczej same hb?

> bo właśnie hb nie wchodzi w grę, aha i jaki silnik ad. Focus-a. Posiadałem Mondeo 1.8 w

> drugiej odsłonie, ten kwadratowy od 0-100 było ok, elastyczność na autostradzie kiepska to

> jak to w Foce II będzie? Minimum 2.0?

Szkoda że ma być sedan. Bo mam akurat do sprzedaży świetnego Golfa 6 z zawieszeniem DCC - ustawienie "SPORT" daje odpowiednią twardość. Ciekawostka w DCC jest taka, że nawet w ustawieniu "COMFORT" w zakręcie się utwardza, a na prostej jak kanapa.

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szkoda że ma być sedan. Bo mam akurat do sprzedaży świetnego Golfa 6 z zawieszeniem DCC -

> ustawienie "SPORT" daje odpowiednią twardość. Ciekawostka w DCC jest taka, że nawet w

> ustawieniu "COMFORT" w zakręcie się utwardza, a na prostej jak kanapa.

> mar00ha

Pojdzie za 20kPLN? wink.gif

Jak tak, to robie rezerwacje i wieczorem odbieram grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pojdzie za 20kPLN?

> Jak tak, to robie rezerwacje i wieczorem odbieram

Za tyle to nie pójdzie. Ale mogę Ci dać się przejechać, po sąsiedzkiej znajomości.

Po takiej przejażdżce wyrzucisz te C4 na śmietnik i życie już nigdy nie będzie takie samo. smile.gif

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Za tyle to nie pójdzie. Ale mogę Ci dać się przejechać, po sąsiedzkiej znajomości.

> Po takiej przejażdżce wyrzucisz te C4 na śmietnik i życie już nigdy nie będzie takie samo.

> mar00ha

Gdyby to bylo 2,0TFSI to czemu nie grinser006.gif

A tak osiagi sa na poziomie VTSa, wiec nie bardzo widze powod do zmiany wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może Bravo Sport? O ile oczywiście hatchback jest do przełknięcia

ładne autko, zawsze mi się podobało, jak tam jest z miejscem w środku? A silniki najlepiej jakie? będzie twardo? zlosnik.gif oby nie za mocno awaryjnie bo auto jest na F zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witka

> Chodzi o mi o auto kompaktowe, które seryjnie ma twardo zestrojone zawieszenie - najlepiej żeby nie

> była to jakaś usportowiona odmiana, do której będą droższe części eksploatacyjne

Honda Civic "UFO" podobno jest twarda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witka

> Chodzi o mi o auto kompaktowe, które seryjnie ma twardo zestrojone zawieszenie - najlepiej żeby nie

> była to jakaś usportowiona odmiana, do której będą droższe części eksploatacyjne

> Przedział wiekowy od 2005, budżet hmm ok.20 tys. nie może być to Ford Focus, odpada również Renault

> Drugi warunek to musi być w miarę ciche w środku, lpg nieistotne

> Z góry dzięki za typy, porady itp.

> Edyta: jeżeli Focus II musiałby być to czy łatwo jest go trafić w wersji sedan czy raczej same hb?

> bo właśnie hb nie wchodzi w grę, aha i jaki silnik ad. Focus-a. Posiadałem Mondeo 1.8 w

> drugiej odsłonie, ten kwadratowy od 0-100 było ok, elastyczność na autostradzie kiepska to

> jak to w Foce II będzie? Minimum 2.0?

Czy Alfę Romeo GT wykluczasz? Bo jestem na etapie poszukiwań auta dla żony i to auto odpadło m.in. za zbyt twarde zawieszenie, myślę że za 20 koła dałoby się kupić znośny egzemplarz z 2005r. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Honda Civic "UFO" podobno jest twarda.

TypeS jest twardy, ale "dziwnie twardy". Tz. ma zawias ala "SC/Punto". Na prostej czujesz każdy kamień, fałdkę, ale w zakręcie kładzie się strasznie :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy Alfę Romeo GT wykluczasz? Bo jestem na etapie poszukiwań auta dla żony i to auto odpadło m.in.

> za zbyt twarde zawieszenie, myślę że za 20 koła dałoby się kupić znośny egzemplarz z 2005r.

awaryjność? zlosnik.gif coś wiadomo o tym modelu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Honda Civic "UFO" podobno jest twarda.

jeździłem sporo, nie podoba mi się, jest dość twarda fakt ale układ kierowniczy to porażka, poza tym za dużo by trzeba $$ dołóżyć zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> awaryjność? coś wiadomo o tym modelu?

Awaryjność na poziomie podobnych samochodów, nie wiem co może się psuć w Alfie co nie będzie się psuło w innych samochodach. Części z tego co się orientowałem podchodzą ze 147/156 więc ceny są ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ładne autko, zawsze mi się podobało, jak tam jest z miejscem w środku?

Z przodu ok, z tylu szalu nie ma, choc za soba usiade (mam 183cm)

> A silniki najlepiej jakie?

1.4TJet (beda juz raczej po naprawie felernych lozysk w skrzyni) 150 oraz diesel 1.9 16v 150 ze zmienna geometria. Na 2.0 w tej cenie nie ma co liczyc.

> będzie twardo? oby nie za mocno awaryjnie bo auto jest na F

Jesli kupisz Sporta z roku 07 lub 08 (czyli silniki j.w, w slabszych jest pakiet Sport, to co innego) to bedzie nisko (-2cm w porownaniu do serii) i IMO twardo. Co do awaryjnosci nie ma tragedii - silniki dosc dobre (jedno co mozna zrobic to czyszczenie kolektora, zaslepienie egr i program oraz ewentualnie wyrzucenie klap wirowych - wszystko da sie za jedna robota). Jesli chodzi o reszte to psuja sie raczej pierdoly - nic powaznego i szczegolnie drogiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Awaryjność na poziomie podobnych samochodów, nie wiem co może się psuć w Alfie co nie będzie się

> psuło w innych samochodach. Części z tego co się orientowałem podchodzą ze 147/156 więc ceny

> są ok.

156 wzorem bezawaryjności nie jest a nawet rzekłbym, że sporo odstaje w dół poniżej średniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.