Skocz do zawartości

Europa nigdy nie zrozumie amerykańskiej motoryzacji


Florydzialski

Rekomendowane odpowiedzi

2015-gmc-yukon-xl-denali-4wd-photo-629142-s-986x603.jpg

Car & Driver opublikował ciekawy test 2015 GMC Yukon Denali 4WD Long. Dla osób nie rozumiejących zasadniczej różnicy między motoryzacją Europy a USA, polecam przeczytanie i obejrzenie zdjęć. Tak wygląda amerykański samochód do przewożenia większej rodziny. Nie jakiś Fiat 500l z dychawicznym silniczkiem 0.9l i ludźmi upakowanymi jak sardynki. Amerykanie lubią mieć miejsce w samochodzie. Prawie 6 metrów długości, dwa metry szerokości i 190 cm wysokości. Do tego ponad 6 litrów pojemności silnika i 3.5 metra sześciennego pojemności bagażnika. 6.5 sekundy do setki pomimo masy 2700 kg. I spalanie rzędu 16 litrów na setkę. To jest prawdziwy samochód a nie jakieś europejskie wydumki.

2015-gmc-yukon-xl-denali-4wd-interior-photo-629159-s-986x603.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie 6 metrów długości, dwa metry szerokości i 190 cm wysokości.

> Do tego ponad 6 litrów pojemności silnika i 3.5 metra sześciennego pojemności bagażnika. 6.5

> sekundy do setki pomimo masy 2700 kg. I spalanie rzędu 16 litrów na setkę. To jest prawdziwy

> samochód a nie jakieś europejskie wydumki.

Tyle co preciętna kawalerka w PL. Tylko kawalerka ma gorsze przyspieszenie grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Car & Driver opublikował ciekawy test 2015 GMC Yukon Denali 4WD Long. Dla osób nie

> rozumiejących zasadniczej różnicy między motoryzacją Europy a USA, polecam przeczytanie i

> obejrzenie zdjęć. Tak wygląda amerykański samochód do przewożenia większej rodziny. Nie jakiś

> Fiat 500l z dychawicznym silniczkiem 0.9l i ludźmi upakowanymi jak sardynki. Amerykanie lubią

> mieć miejsce w samochodzie. Prawie 6 metrów długości, dwa metry szerokości i 190 cm wysokości.

> Do tego ponad 6 litrów pojemności silnika i 3.5 metra sześciennego pojemności bagażnika. 6.5

> sekundy do setki pomimo masy 2700 kg. I spalanie rzędu 16 litrów na setkę. To jest prawdziwy

> samochód a nie jakieś europejskie wydumki.

W końcu piszesz mądrze, a nie jakieś Lexusy.

Zgadzam się w 100% - to są prawdziwe samochody. Ten Yukon, Suburban, Expedition, choć ja osobiście wole F-150, Ram, Silverado czy Sierra ok.giffood.gifserduszka.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W końcu piszesz mądrze, a nie jakieś Lexusy.

> Zgadzam się w 100% - to są prawdziwe samochody. Ten Yukon, Suburban, Expedition, choć ja osobiście

> wole F-150, Ram, Silverado czy Sierra

Lexus to takie coś ni to Europa ni to USA. To marka której klientami są ludzie którzy chcieli by europejski pojazd, ale boją się zawodności, twardości zawieszenia i kosztów eksploatacji. A jednocześnie cenią sobie amerykański komfort, ale nie chcą mieć Cadillaca czy Buicka czy Lincolna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Lexus to takie coś ni to Europa ni to USA. To marka której klientami są ludzie którzy chcieli by

> europejski pojazd, ale boją się zawodności, twardości zawieszenia i kosztów eksploatacji. A

> jednocześnie cenią sobie amerykański komfort, ale nie chcą mieć Cadillaca czy Buicka czy

> Lincolna.

Buicka czyli Opla ? zlosnik.gif

Czy ten Yukon w wersji Long różni się czyms od Suburbana? Jakie są opinie, który z nich "lepszy"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Buicka czyli Opla ?

No nie do końca, ale rzeczywiście obecnie tak to wygląda.

> Czy ten Yukon w wersji Long różni się czyms od Suburbana? Jakie są opinie, który z nich "lepszy"?

GMC jest czymś pomiędzy Chevroletem a Cadillac'iem - dostajesz wszystkie bajery jak w Cadillac'u bez stygmy tej marki. Cena jest też gdzieś pomiędzy Suburbanem an Escalade EXT (który przestali produkować).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Car & Driver opublikował ciekawy test 2015 GMC Yukon Denali 4WD Long. Dla osób nie

> rozumiejących zasadniczej różnicy między motoryzacją Europy a USA, polecam przeczytanie i

> obejrzenie zdjęć. Tak wygląda amerykański samochód do przewożenia większej rodziny. Nie jakiś

> Fiat 500l z dychawicznym silniczkiem 0.9l i ludźmi upakowanymi jak sardynki. Amerykanie lubią

> mieć miejsce w samochodzie. Prawie 6 metrów długości, dwa metry szerokości i 190 cm wysokości.

> Do tego ponad 6 litrów pojemności silnika i 3.5 metra sześciennego pojemności bagażnika. 6.5

> sekundy do setki pomimo masy 2700 kg. I spalanie rzędu 16 litrów na setkę. To jest prawdziwy

> samochód a nie jakieś europejskie wydumki.

Dobrze gada, dać mu miodu!

Mądrzejsza Europa też by chciała takimi jeździć, jednak stary kontynent nie dość że ma ciasne uliczki, to i ciasne umysły, poza tym kilkukrotnie droższe paliwo, stąd ślepe upodobanie do ciasnoty i (sic!) dałnsajzingu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No nie do końca, ale rzeczywiście obecnie tak to wygląda.

> GMC jest czymś pomiędzy Chevroletem a Cadillac'iem - dostajesz wszystkie bajery jak w Cadillac'u

> bez stygmy tej marki. Cena jest też gdzieś pomiędzy Suburbanem an Escalade EXT (który

> przestali produkować).

Czyli chcesz powiedzieć ze GMC to lepiej wyposażony Chevy?

Czyli (na przykładzie mojego ulubionego nadwozia) do roboty Silverado, a dla rodziny Sierra? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobrze gada, dać mu miodu!

> Mądrzejsza Europa też by chciała takimi jeździć, jednak stary kontynent nie dość że ma ciasne

> uliczki, to i ciasne umysły, poza tym kilkukrotnie droższe paliwo, stąd ślepe upodobanie do

> ciasnoty i (sic!) dałnsajzingu.

Dobrze powiedziane ok.gif

Generalnie z całego świata, chyba Europa ma NAJGORSZE podejście do motoryzacji. No, może poza Japonią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Car & Driver opublikował ciekawy test 2015 GMC Yukon Denali 4WD Long. Dla osób nie

> rozumiejących zasadniczej różnicy między motoryzacją Europy a USA, polecam przeczytanie i

> obejrzenie zdjęć. Tak wygląda amerykański samochód do przewożenia większej rodziny. Nie jakiś

> Fiat 500l z dychawicznym silniczkiem 0.9l i ludźmi upakowanymi jak sardynki. Amerykanie lubią

> mieć miejsce w samochodzie. Prawie 6 metrów długości, dwa metry szerokości i 190 cm wysokości.

> Do tego ponad 6 litrów pojemności silnika i 3.5 metra sześciennego pojemności bagażnika. 6.5

> sekundy do setki pomimo masy 2700 kg. I spalanie rzędu 16 litrów na setkę. To jest prawdziwy

> samochód a nie jakieś europejskie wydumki.

Jest piękny!

Mareczek a powiedz mi jak jest pozycjonowany GMC względem Cadillac-a na którym bazuje? Cadillac uważany jest chyba za bardziej prestiżowy ale oglądając tego GMC to we wnętrzu chyba też jest bardzo fajnie i luksusowa wykończony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Europa osiąga to samo samochodami typu VW caravelle, Ford Transit czy MB V. tyle, że Europejczycy są mniejsi więc w T6 mieszczą się z palcem 270751858-jezyk.gif a przy okazji nie muszą ciągnąć za sobą cysterny, zahamują w miejscu i mogą śmignąć wygodnie autostradową prędkością do ciasnych miast na południu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Epica jest ok. Ja nie lubie malutkich aut (malutkie to wszystkie poniżej 4,5 metra), mimo ze naleze

> do niskich osob i w 99% jezdze sam.

W takich miasteczkach nie dało się nią manewrować. A francuskie czy włoskie podziemne garaże to już masakra. Możesz wjechać i już nigdy nie wyjechać.

hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jasne że ja. Nawet Epica była w wielu miejscach uciążliwa więc nie wyobrażam sobie jeżdżenia takim

> słoniem.

Nie trzeba jeździć do Włoskich miasteczek żeby mieć z tą mućką problem. Wystarczy dojazd do centrum miasta.

Te auta nie są dla Europy - inny świat. Ale fajnie pooglądać i poczytać ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Europa osiąga to samo samochodami typu VW caravelle, Ford Transit czy MB V. tyle, że Europejczycy

> są mniejsi więc w T6 mieszczą się z palcem a przy okazji nie muszą ciągnąć za sobą cysterny,

> zahamują w miejscu i mogą śmignąć wygodnie autostradową prędkością do ciasnych miast na

> południu.

To bardzo fajne auta , ale szczerze - mało kto kupuje Transita, T5, czy V-klase jako auto rodzinne , swoja droga nie wiem czemu niewiem.gif

Aha - co to jest T6? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobrze powiedziane

> Generalnie z całego świata, chyba Europa ma NAJGORSZE podejście do motoryzacji. No, może poza

> Japonią.

Japonia ma jeszcze bardziej przerąbane z uwagi na brak miejsca, w takim Tokio nie zarejestrujesz auta gdy nie masz dla niego miejsca (garażu, wieszaka, innej izby), jak żyć? Mimo to potrafią zrobić auto dla prawdziwego yankee czy też takiego Oziego waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To bardzo fajne auta , ale szczerze - mało kto kupuje Transita, T5, czy V-klase jako auto rodzinne

> , swoja droga nie wiem czemu

> Aha - co to jest T6?

a po co jak rodzina najczęściej jest 2+1/ 2+2 i wszyscy razem ważą 200kg max. nie potrzebują przecież tira by jechać do CRO hehe.gif

pasek w variancie grinser006.gif wystarczy z powodzeniem biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a po co jak rodzina najczęściej jest 2+1/ 2+2 i wszyscy razem ważą 200kg max. nie potrzebują

> przecież tira by jechać do CRO

> pasek w variancie wystarczy z powodzeniem

Moja rodzina to ja + mulher.gif , dzieci nie mamy. Ale na dlugi weekend w Polske wzielismy Grand Voyagera, żeby się nie dusic w malutkim Passacie Variancie wlasnie zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moja rodzina to ja + , dzieci nie mamy. Ale na dlugi weekend w Polske wzielismy Grand Voyagera,

> żeby się nie dusic w malutkim Passacie Variancie wlasnie

Trzeba było wziąć Passata, a na noc wynająć pokój w hotelu.

hehe.gifhehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest piękny!

> Mareczek a powiedz mi jak jest pozycjonowany GMC względem Cadillac-a na którym bazuje? Cadillac

> uważany jest chyba za bardziej prestiżowy ale oglądając tego GMC to we wnętrzu chyba też jest

> bardzo fajnie i luksusowa wykończony.

GMC jest dla ludzi którzy chcą mieć Cadillaca bez napisu Cadillac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Car & Driver opublikował ciekawy test 2015 GMC Yukon Denali 4WD Long. Dla osób nie

> rozumiejących zasadniczej różnicy między motoryzacją Europy a USA, polecam przeczytanie i

> obejrzenie zdjęć. Tak wygląda amerykański samochód do przewożenia większej rodziny. Nie jakiś

> Fiat 500l z dychawicznym silniczkiem 0.9l i ludźmi upakowanymi jak sardynki. Amerykanie lubią

> mieć miejsce w samochodzie. Prawie 6 metrów długości, dwa metry szerokości i 190 cm wysokości.

> Do tego ponad 6 litrów pojemności silnika i 3.5 metra sześciennego pojemności bagażnika. 6.5

> sekundy do setki pomimo masy 2700 kg. I spalanie rzędu 16 litrów na setkę. To jest prawdziwy

> samochód a nie jakieś europejskie wydumki.

trzeba było to kupić zamiast seata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W takich miasteczkach nie dało się nią manewrować. A francuskie czy włoskie podziemne garaże to już

> masakra. Możesz wjechać i już nigdy nie wyjechać.

Prosze Cie. Juz 3 rok z rzedu ogarniam te rejony viciakiem extra long, wlacznie w podziemnymi parkingami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Prosze Cie. Juz 3 rok z rzedu ogarniam te rejony viciakiem extra long, wlacznie w podziemnymi

> parkingami.

W tym roku byłem na dwóch parkingach gdzie na pewno byś nie ogarnął. 270751858-jezyk.gif

PS. Byłem kiedyś w hotelu gdzie na parking zjeżdżało się windą. Winda miała równo 5m długości.

boje_sie.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... bo nie zauważa, iż w Europie żyje 2 razy więcej ludzi niż w Ameryce Północnej, mimo że jej powierzchnia bez europejskiej części Rosji jest 5 razy mniejsza. U nas te maleńkie samochodziki już i tak się ledwo mieszczą na gęsto utkanej sieci dróg. To samo jeśli chodzi o ekologię. Na dość małym terenie tyle aut z wielkimi silnikami... już i tak się dusimy w spalinach frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W tym roku byłem na dwóch parkingach gdzie na pewno byś nie ogarnął.

> PS. Byłem kiedyś w hotelu gdzie na parking zjeżdżało się windą. Winda miała równo 5m długości.

w tym roku w Monaco też tak mówili jak wjeżdżaliśmy. Gość wycofał A6, bo twierdził, że się nie zmieści. Ciężko było, ale daliśmy radę ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Prawie 6 metrów długości, dwa metry szerokości i 190 cm wysokości.

> Do tego ponad 6 litrów pojemności silnika i 3.5 metra sześciennego pojemności bagażnika. 6.5

> sekundy do setki pomimo masy 2700 kg. I spalanie rzędu 16 litrów na setkę. To jest prawdziwy

> samochód a nie jakieś europejskie wydumki.

Hamuje i skręca odpowiednio?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.