zenek32 Napisano 31 Października 2014 Udostępnij Napisano 31 Października 2014 Witam wszystkich, mam pytanie odnośnie tego systemu Stop/Go opracowanego przez Mazdę (i-stop bodajże). Pytanie głównie skierowane jest do właścicieli aut z tym systemem Czy to faktycznie wygląda tak kolorowo jak opisują w internecie? Idzie dużo na tym oszczędzić? No i czy ten system Mazdy faktycznie wyróżnia się na tle konkurencji? Dla jasności chodzi mi o to http://mazda-blog.pl/system-stopgo-w-japonskim-wydaniu/ żeby nie było nieporozumień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisik Napisano 31 Października 2014 Udostępnij Napisano 31 Października 2014 > Witam wszystkich, mam pytanie odnośnie tego systemu Stop/Go opracowanego przez Mazdę (i-stop > bodajże). Pytanie głównie skierowane jest do właścicieli aut z tym systemem Czy to faktycznie > wygląda tak kolorowo jak opisują w internecie? Idzie dużo na tym oszczędzić? No i czy ten > system Mazdy faktycznie wyróżnia się na tle konkurencji? > Dla jasności chodzi mi o to http://mazda-blog.pl/system-stopgo-w-japonskim-wydaniu/ żeby nie było > nieporozumień Duzo sie pewnie nie zaoszczedzi. Moj na 12kkm byl aktywny przez 14 godzin wiec kolo 50 pln przez 3 miesiace ale ja glownie jezdze w trasie. W miescie jest fajnie bo na postoju jest cisza i spokoj. Wlacza sie szybko, nie jest uciazliwy. Pare razy zdarzylo sie jednak ze przy bardzo szybkiej probie ruszenia nie zdazyl wlaczyc silnika i trzeba bylo wcisnac znow do podlogi sprzeglo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 31 Października 2014 Udostępnij Napisano 31 Października 2014 > wiec kolo 50 pln przez 3 miesiace ile drozsze aku tej w stosunku do modelu bez tego systemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 31 Października 2014 Udostępnij Napisano 31 Października 2014 wygląda to normalnie imho jak w innych autach, ani lepiej, ani gorzej. Ale ja nie jetem właścicielem mazdy, więc nie wiem czy moja opinia jest miarodajna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris_66 Napisano 31 Października 2014 Udostępnij Napisano 31 Października 2014 > Witam wszystkich, mam pytanie odnośnie tego systemu Stop/Go opracowanego przez Mazdę (i-stop > bodajże). Pytanie głównie skierowane jest do właścicieli aut z tym systemem Czy to faktycznie > wygląda tak kolorowo jak opisują w internecie? Idzie dużo na tym oszczędzić? No i czy ten > system Mazdy faktycznie wyróżnia się na tle konkurencji? > Dla jasności chodzi mi o to http://mazda-blog.pl/system-stopgo-w-japonskim-wydaniu/ żeby nie było > nieporozumień mazda 6 i jakiś francuz - próbowałem obu różnicy w używaniu nie zauważyłem , kwestii ekonomicznych nie brałem pod uwagę w ogóle trzeba się przyzwyczaić do tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 31 Października 2014 Udostępnij Napisano 31 Października 2014 > ile drozsze aku tej w stosunku do modelu bez tego systemu? x3 plus wymiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemicq Napisano 31 Października 2014 Udostępnij Napisano 31 Października 2014 > x3 plus wymiana. Wymiana? To nie plug and play? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 31 Października 2014 Udostępnij Napisano 31 Października 2014 > Wymiana? To nie plug and play? w BMW jak nie podepniesz kompa i nie zaprogramujesz mu nowego aku, to wykonczy go Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 31 Października 2014 Udostępnij Napisano 31 Października 2014 > Wymiana? To nie plug and play? Nie. jakiś tekst Sama ,,maszynka'' varty kosztuje około 8 tys do wymiany tych akumulatorów.Musi sczytać kod i potem go wprowadzić w skrócie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekCC Napisano 31 Października 2014 Udostępnij Napisano 31 Października 2014 Użytkuję od pół roku mazdę 3 z takim systemem. Negatywów nie zauważyłem. Z pozytywów to, że rzeczywiście cisza na postoju albo w korku. Uruchamia się natychmiastowo. Nigdy nie zdarzyło mi się po raz drugi dotykać sprzęgła. A gdyby co to można całkowicie wyłączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przewoos Napisano 31 Października 2014 Udostępnij Napisano 31 Października 2014 > x3 plus wymiana. ceny na alledrogo od 350 do 1100, tak źle nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woockush Napisano 31 Października 2014 Udostępnij Napisano 31 Października 2014 > Dla jasności chodzi mi o to http://mazda-blog.pl/system-stopgo-w-japonskim-wydaniu/ żeby nie było > nieporozumień Mocno wam ilość wejść na stronę skoczyła po reklamie na forum?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 31 Października 2014 Udostępnij Napisano 31 Października 2014 > w BMW jak nie podepniesz kompa i nie zaprogramujesz mu nowego aku, to wykonczy go Tylko w ASO? drogo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 31 Października 2014 Udostępnij Napisano 31 Października 2014 > Nie. > jakiś tekst > Sama ,,maszynka'' varty kosztuje około 8 tys do wymiany tych akumulatorów.Musi sczytać kod i potem > go wprowadzić w skrócie. Jak ja się cieszę, że tego cudactwa nie mam i jeszcze mam "normalny" ręczy na wajchę i wskazówkowy wskaźnik temperatury... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 31 Października 2014 Udostępnij Napisano 31 Października 2014 > Witam wszystkich, mam pytanie odnośnie tego systemu Stop/Go opracowanego przez Mazdę (i-stop > bodajże). Pytanie głównie skierowane jest do właścicieli aut z tym systemem Nie mam Mazdy tylko wolnossącego Civica IXgen. Aktualnie nie zawracam sobie głowy S&S. W mieście najbardziej boli ruszanie co chwila w korku. To najwięcej chla benzyny, ruszenie 1300kg auta. S&S mnie wnerwia w mega korku przy częstym stawaniu i ruszaniu. Co chwila odpala silnik i gasi. Ja tak się zastanowiłem... mam LEDowe tylne światła chyba wszystkie, dzienne też. Przy każdym odpalaniu silnika przygasają nieźle. W ASO pewnie kosztują ciężkie pieniądze więc olałem S&S i może dłużej diody pożyją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 31 Października 2014 Udostępnij Napisano 31 Października 2014 > Tylko w ASO? > drogo? nie tylko jak załozysz dokładnie taki sam to nic nie trzeba kodować i tak bedzie chodził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przewoos Napisano 31 Października 2014 Udostępnij Napisano 31 Października 2014 > To najwięcej chla benzyny, ruszenie 1300kg auta. S&S mnie wnerwia w mega korku przy > częstym stawaniu i ruszaniu. Co chwila odpala silnik i gasi. Witaj w klubie. A nie używasz w korku tego magicznego guzika wyłączającego S/S? Przy normalnej jeździe trzymam auto na sprzęgle, jak wiem, że postoję dłużej pozwalam się silnikowi wyłączyć, ot taki mój sposób na to coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 31 Października 2014 Udostępnij Napisano 31 Października 2014 > Przy normalnej jeździe trzymam auto na sprzęgle, Nie szkoda ci łożyska oporowego. Z doświadczenia wiem, że to najlepszy sposób na jego zabicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przewoos Napisano 31 Października 2014 Udostępnij Napisano 31 Października 2014 > Nie szkoda ci łożyska oporowego. Z doświadczenia wiem, że to najlepszy sposób na jego zabicie. Nie wiem, 9 lat jeździłem tak Corollą i jakoś nie siadło. Wiem, że to może i nie najzdrowsze, ale do pewnego momentu w ogóle nie zwracałem na to uwagi. A co będzie ekonomiczniejsze? Wcześniejsza wymiana akumulatora, rozrusznika czy tegoż łożyska? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 31 Października 2014 Udostępnij Napisano 31 Października 2014 > Nie szkoda ci łożyska oporowego. Z doświadczenia wiem, że to najlepszy sposób na jego zabicie. Ano, w PF 126p. Nawet na kursie mi zwracali na to uwagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 31 Października 2014 Udostępnij Napisano 31 Października 2014 A ile to daje "zysku" w zużyciu paliwa? Tylko tak praktycznie, nie chodzi mi o marketingowe obiecanki Mazdy. I czy dodają ten system do skrzyń automatycznych? Pozdro B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > A ile to daje "zysku" w zużyciu paliwa? Tylko tak praktycznie, nie chodzi mi o marketingowe > obiecanki Mazdy. Silnik na biegu jałowym spala około litra na godzinę, więc w w zależności od wielkości miasta i długości korków w centrum można sobie to wstępnie policzyć . I nawet jak to w przypadku jednego samochodu pozwoli zaoszczędzić dwa litry na baku (co też nie jest do pogardzenia ), to zakładając że za kilka lat system będzie w każdym samochodzie daje spore ilości paliwa i mniejsze zanieczyszczenie środowiska, bo chyba o to głównie chodzi . Obowiązkowe czujniki ciśnienia w kołach też tym argumentują . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > Silnik na biegu jałowym spala około litra na godzinę, więc w w zależności od wielkości miasta i > długości korków w centrum można sobie to wstępnie policzyć . I nawet jak to w przypadku > jednego samochodu pozwoli zaoszczędzić dwa litry na baku (co też nie jest do pogardzenia ), > to zakładając że za kilka lat system będzie w każdym samochodzie daje spore ilości paliwa i > mniejsze zanieczyszczenie środowiska, bo chyba o to głównie chodzi . Obowiązkowe czujniki > ciśnienia w kołach też tym argumentują . dwa litry na baku? Jaka bedzie realna zywotnosc AKU? Ile rozrusznik pociagnie? Cos czuje, ze naprawa rozrusznika to nie 30 a 500 zl+ wiec te magiczne oszczednosci psu w zupe. S&S to aby norma byla, dzis trzeba byc "EKO" zeby ladnie wygladalo. Mam DPF-a EKO takie, fakt nie kopci, nie smierdzi, raczej bezobslugowy no ale jak sie zapcha na amen i ktos CHCE byc EKO to pewnie ze 3 tys zl lub..wycinka;) Kiedys czytalemzeS&A daje max 0,5l/100km oszczednosci, kosztow uzyskania przychodu nie okreslili, dlaczego?hmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > Dla jasności chodzi mi o to http://mazda-blog.pl/system-stopgo-w-japonskim-wydaniu/ żeby nie było > nieporozumień ciekawe stwierdzenie: "Jest to jedyny tego typu układ wykorzystujący energię powstałą w wyniku spalania benzyny dzięki czemu elektryczny rozrusznik włączany jest jedynie w początkowej fazie procesu uruchamiania silnika. Pozwala to zaoszczędzić nie tylko paliwo ale również energię elektryczną." jak dla mnie LOL - celem Stop/Go bylo zaoszczedzanie paliwa natomiast "wykorzystanie energii powstałej w wyniku spalania benzyny" to wlasnie jego zuzywanie. Wiec cos sie chyba komus przynajmniej przy tlumaczeniu Pomysl Mazdy np. z "ustawianiem" walu korbowego w odpowiednim polozeniu podczas gaszenia silnika wydaje sie byc calkiem sensowny. Dobrze byloby jednak gdyby ktos przeprowadzil dokladne badania calosci ekonomii procesu Stop/Go, wlacznie z kosztami wymiany/naprawy specjalnego akumulatora, alternatora, rozrusznika etc. co przedzej czy pozniej bedzie konieczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > I czy dodają ten system do skrzyń automatycznych? W moim automacie jest. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > A ile to daje "zysku" w zużyciu paliwa? Tylko tak praktycznie, nie chodzi mi o marketingowe > obiecanki Mazdy. > I czy dodają ten system do skrzyń automatycznych? > Pozdro > B tak i chyba w automatach się najbardziej sprawdza. Ostatnio jechałem Grand picasso z automatem, to system pracował wyjątkowo szybko i wykorzystywał każdy moment. Ja osobiście nie lubię tego gówna, wolę jak mi motor cały czas pracuję. Poza tym sens wydaje mi się mały - może w miastach gdzie więcej auto stoi w korku niż jedzie, to ok. Wydaje mi się, że osiągnięcie minimalnych oszczędności przy wprowadzaniu skomplikowanych systemów naszpikowanych elektroniką, wymagających dużo droższych podzespołów jest delikatnie mówiąc nonsensem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 mam i u siebie dziala, wkurza czasami ja trzeba czesto podjezdzac -ale da sie wylaczyc na dlugich swiatlach duzy plus oczczednosci nie zauwazylem ale autko samo w sobie juz malo pali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > A ile to daje "zysku" w zużyciu paliwa? Tylko tak praktycznie, nie chodzi mi o marketingowe > obiecanki Mazdy. > I czy dodają ten system do skrzyń automatycznych? > Pozdro > B W Mercedesie A z automatem był. Z ciekawostek, on się potrafi odpalać także bez ruszania - dla klimy czy innych obciążeń aku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > A co będzie ekonomiczniejsze? Wcześniejsza wymiana akumulatora, rozrusznika czy tegoż łożyska? Wymiana łożyska oporowego to sporo roboty i zazwyczaj wymiana kompletnego sprzęgła. Ja by raczej poszukał sposobu na wyłączenie tej funkcji. Czytałem , że w niektórych autach S&G się nie włącza gdy włączona jest klimatyzacja. Poza tym stanie z nogą na pedale sprzęgła jest niewygodne. Może w kompie samochodu to się da wyłaczyć albo ustawić żeby w czasie działania klimy nie działało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 Jeździłem wieloma BMW i kilkoma Mercedesami z tym systemem i moim zdaniem system jest genialny i sprawdza się doskonale, ale wyłącznie w przemyślanych hybrydach gdzie nie ma klasycznego rozrusznika, ruszanie wspomaga napęd elektryczny (a w tym czasie uruchamia się spalinowy) a klima i ogrzewanie (w dużej części) są zasilane z akumulatora trakcyjnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teyo Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > Użytkuję od pół roku mazdę 3 z takim systemem. Negatywów nie zauważyłem. Z pozytywów to, że > rzeczywiście cisza na postoju albo w korku. Uruchamia się natychmiastowo. Nigdy nie zdarzyło > mi się po raz drugi dotykać sprzęgła. > A gdyby co to można całkowicie wyłączyć. Taaa a brak ogrzewania i klimatyzacji to jest pozytyw! Masakra ten start stop i tyle. Wyłączenie całkowite tylko do następnego uruchomienia silnika.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > Taaa a brak ogrzewania i klimatyzacji to jest pozytyw! Masakra ten start stop i tyle. Wyłączenie > całkowite tylko do następnego uruchomienia silnika.... Przecież klima i grzanie działa, jak przestaje utrzymywać zadaną temp. to uruchamia silnik. Ja dziennie zaoszczędzam kieliszek ON. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teyo Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > Przecież klima i grzanie działa, jak przestaje utrzymywać zadaną temp. to uruchamia silnik. > Ja dziennie zaoszczędzam kieliszek ON. W takim razie nie w peugeotcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > Witaj w klubie. A nie używasz w korku tego magicznego guzika wyłączającego S/S Klikam dziada autoamtycznie, nieswiadomie zaraz po odpaleniu auta taki nawyk juz sobie wyrobiłem. :d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 w ktoryms z motorow jakis czas temu przelecieli ta sama trase z kilkoma autami z wlaczonym i bez S/S zasadniczo zyski niewspolmierne do kosztow serwisu itp-taki byl sens ale znajomy w pasku tylko teraz nie dam sobie glowy uciac czy benzyna czy ropniak sobie chwali-"jak na razie" edyta: to chyba AS byl: test S?S róznych marek .... i mazda tez jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > w ktoryms z motorow jakis czas temu przelecieli ta sama trase z kilkoma autami z wlaczonym i bez > S/S > zasadniczo zyski niewspolmierne do kosztow serwisu itp-taki byl sens > ale znajomy w pasku tylko teraz nie dam sobie glowy uciac czy benzyna czy ropniak sobie chwali-"jak > na razie" W dieslu ma to wiekszy sens, bo jak stoisz na swiatlach to nie klekocze i nie telepie buda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > W dieslu ma to wiekszy sens, bo jak stoisz na swiatlach to nie klekocze i nie telepie buda Teraz jest moda na 3. cylindrowe benzyniaki to tez i lepiej dla nich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > W takim razie nie w peugeotcie A to ciekawe - niby PSA korzysta ze wspólnych technologii więc strategie tego systemu powinny być analogiczne w Citroenie i Peugeotcie. W Mini, w którym jest ten sam diesel co u Ciebie i u mnie też działa tak jak napisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > Teraz jest moda na 3. cylindrowe benzyniaki to tez i lepiej dla nich Bo ciągną w podobnej budzie lepiej niż zczipowane 1,9 TDI i wciągają mniej paliwa w tej samej cenie . Ale to do nas dojdzie za jakieś (strzelam ) 7 lat . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 3 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 nie wiem jak w Mazdzie, ale w innych markach wkurzajacy 'ficzer', tak przynajmniej twierdzi wiekszosc znanych mi posiadaczy owego wynalazku ja jadac pare razy autem z systemem s/s szybko go wylaczalem, bo mnie denerowal czestym wlaczaniem i wylaczaniem w zatloczonym miescie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snowflake_ Napisano 3 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 > ceny na alledrogo od 350 do 1100, tak źle nie jest. super wymyslili s&g po to zeby auto bylo oszczedne, jednak jak siadzie aku to trzeba wydac 3'krotnosc normalnego jeszcze te urzadzenia do kodowania akumulatora o jak ja sie ciesze ze mam auto bez tego ustrojstwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 3 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 > super wymyslili s&g po to zeby auto bylo oszczedne, jednak jak siadzie aku to trzeba wydac > 3'krotnosc normalnego > jeszcze te urzadzenia do kodowania akumulatora o > jak ja sie ciesze ze mam auto bez tego ustrojstwa w zadnym moim aucie nie wymienialem akumulatora. IMHO te 7-8 spokojnie wytrzyma. Co do kodowania akumulatora to nie jest to zwiazane z s&g bo wystepuje tez w autach bez tego systemu np. bmw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 3 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 > w ktoryms z motorow jakis czas temu przelecieli ta sama trase z kilkoma autami z wlaczonym i bez > S/S > zasadniczo zyski niewspolmierne do kosztow serwisu itp-taki byl sens > ale znajomy w pasku tylko teraz nie dam sobie glowy uciac czy benzyna czy ropniak sobie chwali-"jak > na razie" > edyta: to chyba AS byl: test S?S róznych marek .... i mazda tez jest to są słabe wyniki? Oszczędności rzędu 0,4-0,7 l na 100km? To są imho spore oszczędności. No może poza tym Golfem, w którym prawie nie było różnicy Przyjmując nawet te 0.4 l/100km to jest przy dzisiejszych cenach 2pln na 100km. Czyli 2 tys. pln na 100 tys. km. Przyjmując, że kupuję samochód na przebieg 150 tys. km, to 3 tys. pln oszczędności. Przy dzisiejszych cenach paliw! A paliwa ogólnie raczej drożeją niż tanieją. Nawet jeżeli przez ten czas trzeba będzie nadmiarowo raz wymienić aku za tysiaka, to i tak się opłaca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 3 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 > to są słabe wyniki? Oszczędności rzędu 0,4-0,7 l na 100km? To są imho spore oszczędności. No może > poza tym Golfem, w którym prawie nie było różnicy Przyjmując nawet te 0.4 l/100km to jest > przy dzisiejszych cenach 2pln na 100km. Czyli 2 tys. pln na 100 tys. km. Przyjmując, że kupuję > samochód na przebieg 150 tys. km, to 3 tys. pln oszczędności. Przy dzisiejszych cenach paliw! > A paliwa ogólnie raczej drożeją niż tanieją. Nawet jeżeli przez ten czas trzeba będzie > nadmiarowo raz wymienić aku za tysiaka, to i tak się opłaca. Dolicz akumulator z programowaniem i zysk maleje. Do tego szybsze zużycie niektórych podzespołów. Któraś gazeta to opisywała i wyszlo że opłacalne tylko przy darmowym montażu i powinna by opcja wyłącz na stale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 3 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 > Dolicz akumulator z programowaniem i zysk maleje. Do tego szybsze zużycie niektórych podzespołów. > Któraś gazeta to opisywała i wyszlo że opłacalne tylko przy darmowym montażu i powinna by > opcja wyłącz na stale Wymiany nikt za darmo nie będzie robił.Jest z tym naprawdę sporo zabawy-na szkoleniu na którym byłem ,bawili się z tym prawie 30 minut.A jak ktoś kupi maszynkę do wymiany musi mu się zwrócić-czyste prawo biznesu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 3 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 > nie wiem jak w Mazdzie, ale w innych markach wkurzajacy 'ficzer', tak przynajmniej twierdzi > wiekszosc znanych mi posiadaczy owego wynalazku Mnie S&S w mojej Maździe się podoba. Nie wyłączyłem jeszcze nigdy. Kierowca ma wpływ na to czy S&S zadziała - pedałem hamulca można tym sterować. Po zahamowaniu, "lekkie" trzymanie hamulca powoduje, że S&S nie wyłącza silnika. Mocniejsze naciśnięcie to znak/sygnał dla auta, że może rozważyć wyłączenie silnika. Dodatkowo S&S nie zadziała, gdy auto stoi ze skręconymi kołami (np. przygotowane do skrętu), co pozwala uniknąć niespodzianki przy tym manewrze. Sam start silnika jest błyskawiczny - krótszy niż czas potrzebny na zwykłe przeniesienie nogi z hamulca na gaz (mam ASB). mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 3 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 > Wymiany nikt za darmo nie będzie robił.Jest z tym naprawdę sporo zabawy-na szkoleniu na którym > byłem ,bawili się z tym prawie 30 minut.A jak ktoś kupi maszynkę do wymiany musi mu się > zwrócić-czyste prawo biznesu. Dodam że w nowej ravce akumulator poszedł po 7 mcach sam z siebie i na gwarancji zmienili, ale koszt gwarancyjny 1800 złotych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 3 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 > Mnie S&S w mojej Maździe się podoba. dziwny jesteś. Powinieneś ponarzekać, że wszystko co nowe jest złe, że źle działa, że nie da się wyłączyć na stałe, że będziesz musiał co pół roku wymieniać akumulator za 2 tys. pln, że to jest tylko dla ekooszołomów z Brukselii itd. A Ty tak po prostu, że się podoba. Co jakiś czas są takie dyskusje na AK o "nowościach" w branży moto. Zawsze jest podobnie: bez sensu, wymysł ekologów, ile to pożyje, jakie drogie i tak dalej. Zawzyczaj piszą to ci, którzy takich rzeczy nie mają i nie używali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 3 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 Zawzyczaj piszą to ci, którzy > takich rzeczy nie mają i nie używali. My od ponad roku użytkujemy auto z: S&S DPF Dwumasą Turobsprężarką Jak narazie na nic nie narzekamy, po prostu ze świadomością kupujemy auto, które z czasem może się popsuć jak wszystkie inne rzeczy Ale SS wyłączamy po odpaleniu silnika, zamiast pamiętać o światłach pamiętamy o tym przycisku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.