wladmar Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Nie no, jak widać na wykresie poniżej 4 tyś RPM wartość momentu jest zatrważająco niska w stosunku > do tego co jest powyżej... > Ktoś chyba nie do końca rozumie jak wykres momentu wpływa na charakterystykę silnika i subiektywne > odczucia co do tego jak silnik oddaje moc. Niektórzy w ogóle nie rozumieją, co to jest moc i moment i na czym polega ich zależność od siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Powyżej 4 krpm pewnie tak - poniżej to jest 1/3 silnika. Zaprezentuj proszę wykres wolnossącego silnika o tej samej pojemności, który poniżej 4 tys RPM generuje znacząco więcej Nm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Wymienisz? Najlepiej coś w klasie pojemności 1,6-1,8. Miło by było jakby przy autostradowej jeździe > 130kmh schodziły bez wysiłku do okolic 6l/100km... Mniejsza nawet o spalanie, te silniki przy 130 km/h mają poniżej 3.500 obrotów. I to jest ważne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > W MIVEC też, ale tak z grubsza to wytłumaczyłem. Przy 3,500-4,000 dostajesz "kopa w plecy". Nie, w Civicu nie dostajesz żadnego kopa w plecy. jeśli z gazem w podłodze przyśpieszasz od 1000 RPM do odcięcia to nie będzie kopa ani żadnych fajerwerków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Mniejsza nawet o spalanie, te silniki przy 130 km/h mają poniżej 3.500 obrotów. I to jest ważne. Musza mieć bo inaczej cała inżynieryjna sztuczka mająca na celu oszczędzanie paliwa weźmie w łeb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Nie, w Civicu nie dostajesz żadnego kopa w plecy. jeśli z gazem w podłodze przyśpieszasz od 1000 > RPM do odcięcia to nie będzie kopa ani żadnych fajerwerków. W MIVEC (bliźniaczy silnik) to czuć całkiem wyraźnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Musza mieć bo inaczej cała inżynieryjna sztuczka mająca na celu oszczędzanie paliwa weźmie w łeb. I rzecz polega na tym, że mocy wystarcza do utrzymania takiej prędkości przy takich obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > I rzecz polega na tym, że mocy wystarcza do utrzymania takiej prędkości przy takich obrotach caly ten system to jest cholernie zlozony pomysl. ja tam jestem pod wrazeniem konsekwencji z jaka do tego podeszli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > caly ten system to jest cholernie zlozony pomysl. ja tam jestem pod wrazeniem konsekwencji z jaka > do tego podeszli. Oczywiście. I to jest właśnie porządna praca inżynierów, a nie dołożenie turbinki rodem z lat 30. i ŁAŁ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Ciekawe co piszesz. Silnik w UFO był bezpośrednim następcą ekonomicznej jednostki 1,7 znanej ze > wcześniejszych Civiców i bije swojego poprzednika pod każdym względem. jak nigdy... z "turbofilem" Polarnym akurat tutaj się zgodzę (chyba pierwszy raz, aczkolwiek zabawne jest głoszenie takich stanowczych poglądów nt silnika którego się zna z opisu znajomego). ten silnik, może i ma fajne parametry jak na pojemność i konstrukcję na papierze. ale zestawiony z brzemieniem (wydech) + wyciszeniem civica, zestrojony z tym beznadziejnym, drewanianym zawiasem, dzwigający kawał blachy... powoduje że całokształt tego samochodu to jakaś nieużywalna masakra i silnik, jak genialny by nie był - znika w całokształcie. ojciec ma takiego Civica z 2010 roku - i czasem mam "nieprzyjemność" to użytkować albo być wiezionym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Jak widać na poniższym obrazku: zero momentu na dole... Oczywiście to nie jest pomiar po tuningu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Jesteś pewien, że to "ciśnięcie w plecy" w turbosilnikach to efekt wielkości momentu a nie zmiany > jego wielkości w stosunkowo wąskim zakresie obrotów? Tak, to efekt momentu. Wystarczy popatrzeć na wartości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Ciekawe co piszesz. Silnik w UFO był bezpośrednim następcą ekonomicznej jednostki 1,7 znanej ze > wcześniejszych Civiców i bije swojego poprzednika pod każdym względem. Czyli da się jeszcze gorzej ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > To spowoduje dobre wygłuszenie wnętrza. Czyli S-klasa. I na zewnątrz też ma być cicho. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Wymienisz? Najlepiej coś w klasie pojemności 1,6-1,8. Mondeo 1.8 125 KM było całkiem elastyczne. Podobnie fabia 1.4 80 KM. > Miło by było jakby przy autostradowej jeździe > 130kmh schodziły bez wysiłku do okolic 6l/100km... W benzyniaku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > dajesz gaz do dechy i.... jest chwila zastanowienia, no co Ty, nie lubisz jak guma z majtek łączy pedał gazu z przepustnicą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Zaprezentuj proszę wykres wolnossącego silnika o tej samej pojemności, który poniżej 4 tys RPM > generuje znacząco więcej Nm. Dlaczego "więcej"? Więcej pewnie nie będzie, chodzi o to, żeby było tych Nm w miarę dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > no co Ty, nie lubisz jak guma z majtek łączy pedał gazu z przepustnicą? co zrobić. UE nam to zapewnia, ze musimy się godzić na <300 konne silniczki i dorabiać do tego teorie że "szybkie są" i mają "fajną charakterystykę", a guma z majtek... poprawia komfort życia jelonków i rechotek:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Jak widać na poniższym obrazku: zero momentu na dole... ale ossso chodzi http://i49.tinypic.com/ic1og1.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przewoos Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Jak te 142 KM ciągną? ..u, Panie, aż łzy lecą.. !! A na poważnie, jak się redukuje to ciągną. W mieście przy wolniejszej jeździe i konieczności szybkiego uzyskania prędkości (np zmiana pasa) jest mały problem, masz mało obrotów i mało momentu. W 90konnym dieslu corolli było pod tym względem lepiej. Na wyższych obrotach, powyżej 4 tys, jak chcesz wyprzedzić w trasie - nie ma problemu, choć wielkiego kopniaka nie poczujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > ..u, Panie, aż łzy lecą.. !! > A na poważnie, jak się redukuje to ciągną. W mieście przy wolniejszej jeździe i konieczności > szybkiego uzyskania prędkości (np zmiana pasa) jest mały problem, masz mało obrotów i mało > momentu. W 90konnym dieslu corolli było pod tym względem lepiej. > Na wyższych obrotach, powyżej 4 tys, jak chcesz wyprzedzić w trasie - nie ma problemu, choć > wielkiego kopniaka nie poczujesz. W papierach jest nieźle - 8,5 s do setki Cruze 1,8 waży 1,4 t i ma 5-biegową skrzynię co daje blisko 11 s do paczki A moc i moment max ciut niżej niż u Hondy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafaolo Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 Mamy w domu dwa VII geny( motor 2.0 - jak w VIII). 2006 Exe - ZERO awarii. Nawet żarówka się nie spaliła - żadna....99000km 2008 Sport - ZERO awarii.120000km. Auta krajowe, nie ulepione. Normalna jazda - w zimie na zewnątrz - korozji brak. Jeśli VIII będzie nie lepiona z przystanku-będzie oki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > no co Ty, nie lubisz jak guma z majtek łączy pedał gazu z przepustnicą? Ale po sekundzie ta przepustnica reaguje, a w N/A jest tylko głośniej. Fakt, że od razu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Mamy w domu dwa VII geny( motor 2.0 - jak w VIII). > 2006 Exe - ZERO awarii. Nawet żarówka się nie spaliła - żadna....99000km > 2008 Sport - ZERO awarii.120000km. 2006 fabia - jedna awaria (przełącznik świateł), przebieg ok. 110 tys. km. Mechanik wymieniający rozrząd stwierdził, że mechanicznie auto w idealnym stanie. Ale to nie pasuje do legendy hondy .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafaolo Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > 2006 fabia - jedna awaria (przełącznik świateł), przebieg ok. 110 tys. km. Mechanik wymieniający > rozrząd stwierdził, że mechanicznie auto w idealnym stanie. > Ale to nie pasuje do legendy hondy .... Honda to nie legenda, dobre pojazdy to są... Miałem kilka aut i motocykli tej marki - więc tekst z fabiedą lekko nie teges Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Oj tam, oj tam, tylko 1.2 TSI jedzie, nie znasz się! Kolega w ogóle prawie nie przekracza 4.000 > obrotów, nie ma potrzeby, już przy 2.000 ma maksymalny moment i moc i w ogóle Ostatnio przejchałem się Leonem 1,2 TSI i nie wiem skąd te ochy i achy nad tym silnikem, po wciśnięciu gazu do dechy na ułamek sekundy pojawia się jakaś turbo zajawka i wszystko się kończy szybciej niż się zaczęło a dalej mamy już wrażenia rodem z 1,6NA czyli brak. I żeby nie było że auto popsute to ten chyba miał ze 3k km nabite. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Mamy w domu dwa VII geny( motor 2.0 - jak w VIII). 2.0 w VIII różni się istotnie od 2.0 w VII. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > W papierach jest nieźle - 8,5 s do setki > Cruze 1,8 waży 1,4 t i ma 5-biegową skrzynię co daje blisko 11 s do paczki > A moc i moment max ciut niżej niż u Hondy. ... Bo to autko fajnie przyspiesza. Przy czym do 4krpm przyspiesza dobrze, a powyzej 4krpm bardzo dobrze. Ale niektorzy twierdza ze ten silnik to tragedia, zenada, bo im tak "szfagier powiedzial co sie interesuje motoryzocjom" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > W papierach jest nieźle - 8,5 s do setki Ale w papierach, w rzeczywistosci prawie sekunde wolniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > Honda to nie legenda, dobre pojazdy to są... > Miałem kilka aut i motocykli tej marki - więc tekst z fabiedą lekko nie teges Nie teges, bo - jak się okazuje - fabia po 110 kkm jest w niegorszym stanie niż wychwalana honda, czy dlatego że miałeś kilka aut i motocykli tej marki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > ... Bo to autko fajnie przyspiesza. Przy czym do 4krpm przyspiesza dobrze, a powyzej 4krpm bardzo > dobrze. Ale niektorzy twierdza ze ten silnik to tragedia, zenada, bo im tak "szfagier > powiedzial co sie interesuje motoryzocjom" I który jeździł dziesiątkami różnych aut z różnymi silnikami. Więc porównanie ma. Kilka jego opinii potwierdziłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > Ale po sekundzie ta przepustnica reaguje, a w N/A jest tylko głośniej. Fakt, że od razu. każdy lubi co innego, mnie to np. irytuje i przy szybkiej jeździe niezbyt pomaga. Bezpośredniość dużego N/A jest jednak nie do zastąpienia przy cywilnym zastosowaniu turbosprężarek do małych pojemności. Oczywiście 1.8 N/A to generalnie również żaden cud chyba że auto niewiele waży. IMO optymalny jest kompresor rootsa jeśli chodzi o doładowanie mechaniczne bo zapewnia reakcję jak duże N/A. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > Ale w papierach, w rzeczywistosci prawie sekunde wolniej. nie mam jak wytestować swojej hondy, ale w testach przewija się taka opinia: Silnik pracuje cicho i bez wibracji. Zupełnie dobrze "czuje się" przy niskich obrotach, niewiele powyżej biegu jałowego, dzięki czemu sprzyja spokojnej, bezstresowej jeździe. Przy wysokich obrotach (a jak na Hondę jest to skromne 7000 obr./min) ma przyjemny, rasowy odgłos pracy. Osiągi nie są złe - zmierzony czas rozpędzania do 100 km/h wyniósł 8,5 s, co jest wynikiem zauważalnie lepszym niż 9,4 s zapowiadane przez producenta. ŹRÓDŁO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > Silnik pracuje cicho i bez wibracji. Zupełnie dobrze "czuje się" przy niskich obrotach, niewiele > powyżej biegu jałowego, dzięki czemu sprzyja spokojnej, bezstresowej jeździe R18A2 sparowany z automatem (mam taki zestaw) przy spokojnej jeździe miejskiej nie przekracza w zasadzie 1500 rpm - i odbywa się to całkiem gładko, bez żadnego szarpania, itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > R18A2 sparowany z automatem (mam taki zestaw) przy spokojnej jeździe miejskiej nie przekracza w > zasadzie 1500 rpm - i odbywa się to całkiem gładko, bez żadnego szarpania, itd. Lancer z CVT i bliźniaczym silnikiem podczas spokojnej jazdy też nie przekraczał 2000 rpm i jeździło to całkiem dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > Oczywiście to nie jest pomiar po tuningu? Oczywiście nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > Czyli da się jeszcze gorzej ... Naturalnie, że się da. Koncern VAG wielokrotnie to udowadniał. Natomiast wymieniony przeze mnie silnik 1,7 wszedł na rynekj 15 lat temu - możemy zacząć bawić się w porównywanie go z innymi jednostkami o tej pojemności z tamtych lat. Tylko po co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > Mondeo 1.8 125 KM było całkiem elastyczne. Jeździłem Focusem '09 1,8 125 KM i nie zauwazylem aby jakoś specjalnie elstyczniejszy był niż Civic. Zauwazyłem natomiast, że miał o jeden bieg mniej i o wiele krótsza skrzynię. > Podobnie fabia 1.4 80 KM. No, Fabia jak najbardziej jest dynamiczniejsza niż Civic - w każdym zakresie prędkości... > W benzyniaku? Tak, w benzyniaku. Spalanie rzedu 6,1-6,5 nie jest jakims ewenementem. Wystarczy zapiąć tempomat na 125-130kmh i zrobić kilkaset km autostradą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > każdy lubi co innego, mnie to np. irytuje i przy szybkiej jeździe niezbyt pomaga. Przy szybkiej jeździe turbo jest rozpędzone i nie ma laga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > Dlaczego "więcej"? Więcej pewnie nie będzie, chodzi o to, żeby było tych Nm w miarę dużo. Popatrz na wykres który wkleiłem. Czy to jest według Ciebie za mało? Ile w twojej opinii powinno być? Ile oferuje wolnossąca konkurencja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > nie mam jak wytestować swojej hondy, ale w testach przewija się taka opinia: > Silnik pracuje cicho i bez wibracji. Zupełnie dobrze "czuje się" przy niskich obrotach, niewiele > powyżej biegu jałowego, dzięki czemu sprzyja spokojnej, bezstresowej jeździe. Przy wysokich > obrotach (a jak na Hondę jest to skromne 7000 obr./min) ma przyjemny, rasowy odgłos pracy. > Osiągi nie są złe - zmierzony czas rozpędzania do 100 km/h wyniósł 8,5 s, co jest wynikiem > zauważalnie lepszym niż 9,4 s zapowiadane przez producenta. > ŹRÓDŁO 1. ale w koncu o ufo czy obecnym modelu mowa? bo obecny brzmi 2 razy lepiej niz UFO. ogólnie to dużo bardziej dopracowane auto. 2. sam przed chwilą piętnowałeś pisanie opinii na podstawie opinii innych, a teraz wklejasz linki do "testów"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > Oczywiście nie. No to rewelacja, bo cruze z podobnym silnikiem ma przebieg momentu dużo gorszy - taki typowy dla N/A. W majowy weekend będę w okolicy, gdzie znajomy ma ufo 1.8, więc sprawdzę osobiście, jak to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > ..u, Panie, aż łzy lecą.. !! > A na poważnie, jak się redukuje to ciągną. Problem Civica to skrzynia. Auto jedzie max 205kmh. już piątka jest nadbiegiem na którym auto może zrobić 225kmh 9sprawdzone empirycznie). Na 6 biegu teoretycznie auto mogłoby pojechać circa 270kmh. Z drugiej strony silnik bez problemu pozwala zapiąć 6 bieg przy 50-60kmh. Przez to ma się wrażenie że trzeba za każdym razem redukować o 3 biegi w dół aby auto jechało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > Ale w papierach, w rzeczywistosci prawie sekunde wolniej. Jakby miał poniżej 10 s do setki, to i tak nieźle - przynajmniej dla mnie, emeryta Cruze ma w papierach 11, a w rzeczywistości ciut mniej nawet na LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > No to rewelacja, bo cruze z podobnym silnikiem ma przebieg momentu dużo gorszy - taki typowy dla > N/A. Rozczarujesz się - przez rto, że wykres jest taki płaski auto jest nudne. wciskasz gaz w podłogę a silnk generuje sobie tyle KM ile wskazują na to obroty - jak przy 7000RPM masz 140KM to przy 3500 jest ich tylko 70. > W majowy weekend będę w okolicy, gdzie znajomy ma ufo 1.8, więc sprawdzę osobiście, jak to wygląda. Weź poprawkę na bardzo długie dwa ostatnie biegi. I na to, że -VTEC w tym silniku jest sterowany prawa stopa a nie obrotami. Delikatnie muskając pedał gazu nie wyskoczysz z trybu econo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > 1. ale w koncu o ufo czy obecnym modelu mowa? bo obecny brzmi 2 razy lepiej niz UFO. ogólnie to > dużo bardziej dopracowane auto. Akurat sam silnik w UFO jest super cichy - głośny jest wydech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > No, Fabia jak najbardziej jest dynamiczniejsza niż Civic - w każdym zakresie prędkości... Ja twierdzę, że fabia - jak na swoją moc - jest dużo elastyczniejsza od civika. Nie ma to jak precyzowanie oczywistości komuś, komu wydaje się że jest bystry i ironiczny. > Tak, w benzyniaku. Spalanie rzedu 6,1-6,5 nie jest jakims ewenementem. Wystarczy zapiąć tempomat na > 125-130kmh i zrobić kilkaset km autostradą. Średnia 107 km/h ..... Pokaż coś ze średnią choćby te 125 km/h, to zobaczymy jakie będzie spalanie. Jak jadę te 110-130 + miasto bez korków, to krowiastym superbem osiągam 6.8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > Akurat sam silnik w UFO jest super cichy - głośny jest wydech. I zrobili to celowo - targetem są "młodzi gniewni", wieć auto ma jakoś brzmieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > Akurat sam silnik w UFO jest super cichy - głośny jest wydech. brzmi fatalnie. i to jest ważne. a czy silnik, czy zawory, czy wentylator, czy kolektor czy wydech - nieistotne. Honda zrobiła, honda niech poprawia:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > Rozczarujesz się - przez rto, że wykres jest taki płaski auto jest nudne. wciskasz gaz w podłogę a > silnk generuje sobie tyle KM ile wskazują na to obroty - jak przy 7000RPM masz 140KM to przy > 3500 jest ich tylko 70. Jeżeli tak będzie, to i tak będzie nieźle. > Weź poprawkę na bardzo długie dwa ostatnie biegi. OK - interesuje mnie np. przyspieszenie z okolic 60-70 z 2 krpm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.