slawek_l_83 Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Wydalbys 2 pensje na wymiane rozrzadu? Tak, jeżeli by mnie auto jarało i lubiłbym nim jeździć a najważniejsze stać by mnie na to było Ja uważam, że jak stać Cię na auto z silnikiem 3,2 - 5l to jak się coś wysra to idziesz do sklepu, szukam na necie gratów i zamawiasz w 2-3 dni i wymieniasz... a nie rzeźbisz w g.... Sam musiałem się o tym przekonać jak miałem Punto a teraz Lagunę same głupie opony to sporo wyższy wydatek ale o tym też mało kto wie, bo przecież są używki po 50-80zl... W PL jest tak... szukam auta za 20kzł a w portfelu równe 20kzł a później pobudka i skąd wziąć na OC+AC (aaa tak na co komu AC...), opony, rozrząd oleje...i lecimy po kredyciki albo jeździmy przez pół roku na starych gratach owszem można nic nie wymieniać jak się kupi od kogoś kto dbał i wymieniał na czas ale takich aut mało na rynku a jak są to w cenie 1,5x wyższej niż średnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 13 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Udowodniłeś 2 rzeczy: > - w ASO się nie serwisuje W takim razie spróbuj to załatwić kompletne poza ASO,powodzenia. Dzisiaj się dowiedziałem,że niezależny warsztat VW/Audi bierze za tą usługę z częściami ~25tys zł,mają klientów,nikt nie narzeka,a cena nie jest szczególnie wygórowana,szczególnie,że trzeba targać niemałą skrzynię biegów. > - ASO nie stać na normalne oprogramowanie z polskimi fontami i polską stroną kodową lub unicodem To nie jest dokument dla klienta więc już nie przesadzaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > kuzwa, za to miałbym fajny urlop np w NZ Pełna zgoda, ale jak kogoś stać na taki silnik, auto to powinno go być stać na rozrząd i wakacje Ale w PL jest odwrotnie nie stać na auto ale je ma i jedzie na wakacje za $ z banków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > W PL jest tak... szukam auta za 20kzł a w portfelu równe 20kzł a później pobudka i skąd wziąć na > OC+AC (aaa tak na co komu AC...), opony, rozrząd oleje...i lecimy po kredyciki albo jeździmy > przez pół roku na starych gratach ... he he, pamiętam jak kilka lat temu znajomy miał właśnie równo 20 tys. na samochód. Kupił Passata za 20 tys. pln i nie miał już na zimówki do niego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > I bedziesz w stanie wywalic 2 pensje na wymiane turbiny ? no jasne, turbo pada powiedzmy raz na 150kkm - 200kkm, ja jeżdżę 10kkm rocznie, czyli co 15 lat musze turbo zmienić zrozumcie auto kosztuje nowe - bo jest drogie w zakupie i ma duży spadek wartości stare - bo jest drogie w naprawach obojętnie co kupicie musicie płacić albo na początku w salonie, albo później w "ratach" w naprawach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > he he, pamiętam jak kilka lat temu znajomy miał właśnie równo 20 tys. na samochód. Kupił Passata za > 20 tys. pln i nie miał już na zimówki do niego... Polska ZNam jednego co wypluł na Mondeo ponad 40kzł nie było już na AC a po 4 dniach mu je buchnęli Ani kasy ani auta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > no jasne, turbo pada powiedzmy raz na 150kkm - 200kkm, ja jeżdżę 10kkm rocznie, czyli co 15 lat > musze turbo zmienić > zrozumcie auto kosztuje > nowe - bo jest drogie w zakupie i ma duży spadek wartości > stare - bo jest drogie w naprawach > obojętnie co kupicie musicie płacić albo na początku w salonie, albo później w "ratach" w naprawach dlatego kupuję takie samochody, gdzie co się nie zepsuje, to na pewno nie będzie mnie kosztowało dwóch pensji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Dlaczego? - nie znają się - psują - wymieniają pół silnika zamiast przeczyścić jakiś czujnik - wymieniają pół silnika podczas gdy wszystko co wymienili działa jak należy - drogo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > - nie znają się > - psują > - wymieniają pół silnika zamiast przeczyścić jakiś czujnik > - wymieniają pół silnika podczas gdy wszystko co wymienili działa jak należy I to wszystko wynika z tej faktury przedstawionej przez autora wątku? > - drogo To pojęcie względne. dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Pełna zgoda, ale jak kogoś stać na taki silnik, auto to powinno go być stać na rozrząd i wakacje oczywiscie, ale co z tego, ze stac jest na auto i na wakacje, jeżeli masz wywalić 15 tys na głupi rozrząd. Załóżmy, ze mnie stać finansowo, ale czy stać mnie na taka głupotę? Wole kupić coś, co w naprawach nie jest tak drogie, to tylko samochód a nie ołtarz. Uważam, że najrozsądniej jest kupować używane takie, na jakie nowe nas by było stać. Wtedy nie ma problemu, że coś kleknie i lament. > Ale w PL jest odwrotnie nie stać na auto ale je ma i jedzie na wakacje za $ z banków Bo w PL auto to ołtarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > W takim razie spróbuj to załatwić kompletne poza ASO,powodzenia. Dzisiaj się dowiedziałem,że > niezależny warsztat VW/Audi bierze za tą usługę z częściami ~25tys zł No to piekło zamarzło - w ASO prawie 2x taniej to samo. Jeżeli takie są fakty, to nie będę z nimi dyskutował. > To nie jest dokument dla klienta więc już nie przesadzaj. Skąd więc masz ten dokument? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > No to piekło zamarzło - w ASO prawie 2x taniej to samo. Pojechałem raz ustawić zbieżność na stacje diagnostyczną. Zapłaciłem 100 i do tego nie dali rady ustawic Więc pojechałem do ASO. Nie dość, że ustawili, to skasowali 50 zł, cud Panie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > No to piekło zamarzło - w ASO prawie 2x taniej to samo. Ja tam w skanach pozycji robocizna nie widze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > I to wszystko wynika z tej faktury przedstawionej przez autora wątku? Nie, to była odpowiedź, dlaczego nie warto serwisować w ASO. Z faktury wynika tylko cena, ale autor już poinformował że poza ASO jest - paradoksalnie - dużo drożej. Czyli mamy tu przykład tego, że w ASO warto jednak niekiedy serwisować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 Ja raz kupiłem opony w ASO taniej niż na rynku. Ale już napompowanie tych opon do wymaganego ciśnienia było dla ASO zbyt wielkim wyzwaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Nie, to była odpowiedź, dlaczego nie warto serwisować w ASO. Z tym też bywa różnie, Są ASO lepsze i gorsze. dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Z tym też bywa różnie, Są ASO lepsze i gorsze. Oczywiście, ale procent tych gorszych jest wyższy niż procent gorszych Mietków. I ASO mają niezwykłą wprawę w kasowaniu za coś, czego nie poprawili / nie zrobili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Oczywiście, ale procent tych gorszych jest wyższy niż procent gorszych Mietków. > I ASO mają niezwykłą wprawę w kasowaniu za coś, czego nie poprawili / nie zrobili. Może dlatego, że ASO nie naprawia podzespołów (bo zakazuje tego centala) a jedynie je wymienia, a Mietek zawsze może wkręcić wkręta tu i tam, albo trytytek nazakładać. Chociaż w dobie obecnych modułów i sterowników już mało co da się naprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 po prostu nie kupuje sie wynalazków. Niekoniecznie stare musi byc drogie w naprawach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Oczywiście, ale procent tych gorszych jest wyższy niż procent gorszych Mietków. Masz jakieś badania w tym temacie? Ja tak nie uważam Poza tym auta które nie sa długo na rynku lepiej serwisować w ASO bo mają tam większe doświadczenie i możliwości diagnostyki czy nawet podmiany części co nie naraża klienta na koszty nieudanej diagnozy. A Mietek sie musi tego nauczyć na aucie klienta. > I ASO mają niezwykłą wprawę w kasowaniu za coś, czego nie poprawili / nie zrobili. Mietki też mają wprawę tylko nie każdy klient jorgnie się że go ów Mieczysław Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Quote: > No ale jak ktoś się nie zna na motoryzacji, to przepłaca No wlasnie tak twierdzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Ja mam oryginalną, od nowości, obecnie 214 tys. i działa sprawnie. Jak się wysypie, to tylko nowa. > Po co kopać się z koniem? A po co Ci nowa? Dasz do regeneracji i masz spokoj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > - nie znają się > - psują > - wymieniają pół silnika zamiast przeczyścić jakiś czujnik > - wymieniają pół silnika podczas gdy wszystko co wymienili działa jak należy > - drogo 100% racji ASO jak pisałem nizej jest dla tych którzy się nie znaja na motoryzacji... wiadomo laik pojedzie do ASO, zrobia mu , przepłaci... a kto się zna, kupi/zrobi to samo dużo taniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 13 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > 100% racji > ASO jak pisałem nizej jest dla tych którzy się nie znaja na motoryzacji... wiadomo laik pojedzie do > ASO, zrobia mu , przepłaci... a kto się zna, kupi/zrobi to samo dużo taniej Jak chcesz zrobić taniej rozrząd w aucie z tematu jak nie ma zamienników?Dasz używane części? Chyba pozostanie Ci autobus i dozbieranie pieniędzy na naprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Jak chcesz zrobić taniej rozrząd w aucie z tematu jak nie ma zamienników?Dasz używane części? Oczywiście używane to jedna z opcji. Ja bym nie wkładał używanych, skoro nie ma zamienników to bym musial kupic w ASO, ale na poskładanie bym oddał do garażu mojego zaufanego mechanika - na pewno bym nie ryzykował montażu w ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > A po co Ci nowa? Dasz do regeneracji i masz spokoj. I wysypie się znów. Regeneracje turbin są nic nie warte. Poczytaj internety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > I wysypie się znów. Regeneracje turbin są nic nie warte. Poczytaj internety. Internety??? Mnie interesuje realny świat, a nie bajki w internetach. Rozmawiam z mechanikami i wiem ze regenerowane jak najbardziej są ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Oczywiście używane to jedna z opcji. Ja bym nie wkładał używanych, skoro nie ma zamienników to bym > musial kupic w ASO, ale na poskładanie bym oddał do garażu mojego zaufanego mechanika - na > pewno bym nie ryzykował montażu w ASO. Juz to widzę jak lekka ręka wykładasz te 15 kkz na części + 200 zł robocizna Uprzedzając odpowiedź. Tak wiem, że by się opłacało, bo byś takie auto kupił za 1000 zł od znajomego Bogdana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 13 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Ja bym nie wkładał używanych, skoro nie ma zamienników to bym > musial kupic w ASO, Czyli nie znasz się na motoryzacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Internety??? Mnie interesuje realny świat, a nie bajki w internetach. > Rozmawiam z mechanikami i wiem ze regenerowane jak najbardziej są ok. Może byś łaskawie przestał się kompromitować? Ja wiem, że Ty jesteś zadowolony z samochodu, w którym zamiast poduszek są zaślepki, nie działa klimatyzacja oraz parę innych rzeczy, za to tenże samochód musi być klasy średniej czy wyższej; ale takie podejście ma niewiele wspólnego z kulturą techniczną. dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Może byś łaskawie przestał się kompromitować? > Ja wiem, że Ty jesteś zadowolony z samochodu, w którym zamiast poduszek są zaślepki, nie działa > klimatyzacja oraz parę innych rzeczy, za to tenże samochód musi być klasy średniej czy > wyższej; ale takie podejście ma niewiele wspólnego z kulturą techniczną. > dranio To jest MK , a nie HP , wiec takie wymyślanie i pisanie od rzeczy zostaw sobie na tamten kącik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Czyli nie znasz się na motoryzacji. Jakbym nie umial sobie załatwić części w dobrej cenie - to tak, bym przyznal ze nie znam się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Juz to widzę jak lekka ręka wykładasz te 15 kkz na części + 200 zł robocizna > Uprzedzając odpowiedź. Tak wiem, że by się opłacało, bo byś takie auto kupił za 1000 zł od > znajomego Bogdana Jeszcze w zadnym samochodzie nie robilem rozrządu po zakupie, jedynie w Passacie po 3 latach użytkowania, obecnie w Audi pewnie nigdy nie zrobie, wiec gdybym kupil 3.2FSI to zapewne tez takiego żeby rozrządu nie robic nigdy. Proste, trzeba myslec przed zakupem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > To jest MK , a nie HP , wiec takie wymyślanie i pisanie od rzeczy zostaw sobie na tamten kącik. Podałem realny przypadek, a Ty wyjechałeś ze swoimi teoriami "o znaniu się na motoryzacji". dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > he he, pamiętam jak kilka lat temu znajomy miał właśnie równo 20 tys. na samochód. Kupił Passata za > 20 tys. pln i nie miał już na zimówki do niego... A to takich agentów to w tym kraju nie brakuje . Zastaw się a postaw się - jeden pozer z którym pracowałem po zakupie samochodu odstawił go rodzinie na przezimowanie, żeby nie kupować opon zimowych. Inny z kolei za wszytslko co miał kupił A4 1.8T - jak mu parę tygodni po zakupie padła turbina, to odstawił samochód na parking pod blokiem na dobre kilka miesięcy i zbierał na naprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Jeszcze w zadnym samochodzie nie robilem rozrządu po zakupie, jedynie w Passacie po 3 latach > użytkowania, obecnie w Audi pewnie nigdy nie zrobie, wiec gdybym kupil 3.2FSI to zapewne tez > takiego żeby rozrządu nie robic nigdy. Proste, trzeba myslec przed zakupem A jak byś po miesiącu musiał zrobić ten rozrząd, nawet gdybyś myślał przed zakupem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Wole kupić coś, co w naprawach nie jest tak drogie, to tylko samochód a nie ołtarz. > Uważam, że najrozsądniej jest kupować używane takie, na jakie nowe nas by było stać. Wtedy nie ma > problemu, że coś kleknie i lament. > Bo w PL auto to ołtarz nie do końca, siedzimy na forum motoryzacyjnym bo nas auta jarają i się tym interesujemy, co prowadzi do tego że jesteśmy w stanie trochę więcej wydać na auto niż zwykły Kowalski bo to część naszej pasji a nie tylko środek transportu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Masz jakieś badania w tym temacie? Tak - może nie na 1000 użytkowników, ale na wielu. > Poza tym auta które nie sa długo na rynku lepiej serwisować w ASO bo mają tam większe > doświadczenie Nie - nie mają doświadczenia. Uczą się na tym nowym modelu, psując go. > możliwości diagnostyki czy nawet podmiany części co nie naraża klienta na > koszty nieudanej diagnozy. Buhahaha - ASO potrafi wyciągnąć kilkanaście tysięcy z kieszeni klienta i niczego nie naprawić. Taką mają "diagnostykę". Zresztą - już 2 razy musiałem ASO mówić, co jest do zrobienia, bo sami zdiagnozować nie potrafili (a próbowali). Popsuli jedynie to, co działało dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzy Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > czyli zmieniamy rozrząd po zakupie! A taki zestaw by nie styknął? http://allegro.pl/rozrzad-zestaw-lancuch-audi-a4-a6-a8-2-4-3-2-fsi-i5008176038.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > No wlasnie tak twierdzę. Twierdzisz też, że: Quote: wiadomo laik pojedzie do ASO, zrobia mu , przepłaci... a kto się zna, kupi/zrobi to samo dużo taniej a wcześniej: Quote: A po co oryginalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > A taki zestaw by nie styknął? > http://allegro.pl/rozrzad-zestaw-lancuch-audi-a4-a6-a8-2-4-3-2-fsi-i5008176038.html Nie wiadomo jakiej to firmy, nie ma kół, śrub itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 Jak robisz rozrząd za tyle kasy to lepiej mieć gwarancje na robociznę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > A jak byś po miesiącu musiał zrobić ten rozrząd, nawet gdybyś myślał przed zakupem? Ja Wam mówię, Jay to jest internetowy troll i motoryzacyjny ignorant, nie ma sensu dyskusja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzy Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Nie wiadomo jakiej to firmy, nie ma kół, śrub itd. Czy firma ma znaczenie? Czy kół nie ma to nie wiem, a śruby to groszowe sprawy, można dokupić w ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > problemu, że coś kleknie i lament. Każdy powinien wybrać auto dostosowane do swoich dochodów. To, ze stać nas na auto za 50kzł (używka) nie znaczy, że je utrzymamy Ktoś mądry mi kiedyś powiedział, że zakup auta to pikuś największe koszty to jego utrzymanie w dobrym stanie > Bo w PL auto to ołtarz Lub kupuje się dla zazdrości sąsiadów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > czyli zmieniamy rozrząd po zakupie! cena zabija, nawet nie wiedziałem, że napinacze potriafią tyle kosztować. z drugiej strony skoro jest łańcuch to po co się go wymienia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Mogę dac namiar na dobra firme regenerującą. No ale jak ktoś woli zaplacic 15 tys zl to jego kasa i > jego strata Regeneracja to oszustwo i ściema. Długo to nie żyje. Regenerować to możesz w aucie które i tak niedługo sprzedasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 13 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > A taki zestaw by nie styknął? > http://allegro.pl/rozrzad-zestaw-lancuch-audi-a4-a6-a8-2-4-3-2-fsi-i5008176038.html Ten link przewinął się w tej dyskusji,sam wrzucałem nawet. Właściciel auta jest nieco zaskoczony i chyba wybierze tą drogę naprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Nie nowe ale >>KLIK Ale niektórych stać na posiadanie takiego samochodu i nie chce im się 7 razy przeżywać awarię i do warsztatu jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Fajnie, że założyłeś ten wątek > Pokazuje ile kosztuje utrzymanie samochodu . pokazuje politykę VW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.