Skocz do zawartości

seat ateca - widzieli?


prawoimotoryzacja

Rekomendowane odpowiedzi

"Choć trzeba przyznać, że zastosowanie trzycylindrowego motoru TSI o pojemności 1,0 litra jest trochę kontrowersyjne w crossoverze tej klasy. Osiąga on moc 110 KM, więc niemało."

 

litości....

Nie to jest droga VW niedlugo nie bedzie 1.2TSI 100KM 4 cyl bedzie 3cyl i cale ak bedzie mowic, ze to rakieta Panie. :phi: Osobiscie malo seatow widuje w PL. Jak juz to w topowej wersji FR. Chyba slabo sie to sprzedaje. Widze duzo upow a nie widzialem mii. Tak samo na peczki Octavii i golfow a leona jak na lekarstwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Choć trzeba przyznać, że zastosowanie trzycylindrowego motoru TSI o pojemności 1,0 litra jest trochę kontrowersyjne w crossoverze tej klasy. Osiąga on moc 110 KM, więc niemało."

 

litości....

 

To jest miejskie pudełko, które w miażdżącej większości będzie sprzedawane kobietom w wersjach z napędem na przód. Więcej silnika nie będzie potrzebne. Nissan Qashqai radzi sobie z 1.2 115KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie to jest droga VW niedlugo nie bedzie 1.2TSI 100KM 4 cyl bedzie 3cyl i cale ak bedzie mowic, ze to rakieta Panie. :phi: Osobiscie malo seatow widuje w PL. Jak juz to w topowej wersji FR. Chyba slabo sie to sprzedaje. Widze duzo upow a nie widzialem mii. Tak samo na peczki Octavii i golfow a leona jak na lekarstwo.

Ostatni ogladalem strony VW, Skody i Seata. Na poziomie klasy B Skoda wydaje sie nie miec konkurencji we wspolczynniku cena/oferta. Za to Seat wyjechal z cenami pod VW. Nie jestem jakiems fanem niemieckiego designu, ale sorry taki Seat wyglada imvho tragicznie przy VW. To jak to sie ma sprzedawac ;]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nowym bmw 318i siedzi 1.5 t 3 cylindrowe i bardzo fajnie się tym jeździ, a do tego bardzo mało pali, także dla mnie nie jest to problemem.

Ciekawe jakie będą ceny Seata i Skody zrobionych na Tiguanie?

 

O ile to Tiguan, Yeti jest sporo mniejsze od Tiguana. Cena pewnie z 10 000zł taniej. Czyli Ceny w okolicy 87tyś za podstawę. W Tiguanie nie ma 1.0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatni ogladalem strony VW, Skody i Seata. Na poziomie klasy B Skoda wydaje sie nie miec konkurencji we wspolczynniku cena/oferta. Za to Seat wyjechal z cenami pod VW. Nie jestem jakiems fanem niemieckiego designu, ale sorry taki Seat wyglada imvho tragicznie przy VW. To jak to sie ma sprzedawac ;]

Cena fabii IMO dobrze skalkulowana. Ale Octavia wychodzi drozej od Golfa cennikowo - nie wiem jak w salonie. Jesli nie mowimy o wersji zaslepka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Choć trzeba przyznać, że zastosowanie trzycylindrowego motoru TSI o pojemności 1,0 litra jest trochę kontrowersyjne w crossoverze tej klasy. Osiąga on moc 110 KM, więc niemało."

 

litości....

 

Ford już dawno ma 1.0, 3 cylindry. BMW! 3 cylindry..., itd.

 

VAG szykuje 1.5 TSI, które ma rzekomo zastąpić 1.4 TSI. Ciekawe z jaką mocą. Ale szacuję, że te 180 KM to chyba zrobią :P I spalanie 4l/100 km ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena fabii IMO dobrze skalkulowana. Ale Octavia wychodzi drozej od Golfa cennikowo - nie wiem jak w salonie. Jesli nie mowimy o wersji zaslepka.

 

Ale jednak Octa jest nieco wiekszym autem (no dobra, bagaznikiem) niz Golf ;) wiec potecjalnie zamiast doplacic do Gofra Varianta 5 tys mozna lyknac Octe 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jednak Octa jest nieco wiekszym autem (no dobra, bagaznikiem) niz Golf ;) wiec potecjalnie zamiast doplacic do Gofra Varianta 5 tys mozna lyknac Octe 

Octavia w bogatszych wersjach wychodzi korzystniej.

I jeszcze różnica w rabatowaniu, chyba że w VW zaczęli być bardziej hojni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Octavia w bogatszych wersjach wychodzi korzystniej.

I jeszcze różnica w rabatowaniu, chyba że w VW zaczęli być bardziej hojni.

 

W sumie zarowno Gofer jak i Octa sa poza moim kregiem zainteresowan, chociaz musze przyznac, ze jakbym mial wybierac to wzialbym Octavie, bo stylistyka Kury ostatnio mi bardzo pasuje. Najwyzej zakleilbym tasma znaczek na kierownicy  :phi:  ;l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jednak Octa jest nieco wiekszym autem (no dobra, bagaznikiem) niz Golf ;) wiec potecjalnie zamiast doplacic do Gofra Varianta 5 tys mozna lyknac Octe 

Wiekszym autem to jest pulsar. Tu jest tylko wiekszy bagaznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaciekawił mnie ten model. W zagranicznej prasie piszą, iż ma kosztować poniżej 20 tys euro , czyli mniej więcej tyle co skoda yeti. Jeżeli cena się potwierdzi i będzie ten model oferowany za ok 72 tys zł w podstawie, to może się całkiem nieźle sprzedawać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

"Choć trzeba przyznać, że zastosowanie trzycylindrowego motoru TSI o pojemności 1,0 litra jest trochę kontrowersyjne w crossoverze tej klasy. Osiąga on moc 110 KM, więc niemało."

 

litości....

 

Jak dla mnie sprawa prosta... w aucie tej wielkosci powinny byc silniki 2.0-3.0 czyli takie jak w klasie D powinny być... mniejsze silniki to moze miec segment C czyli 1.8-2.5  :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaciekawił mnie ten model. W zagranicznej prasie piszą, iż ma kosztować poniżej 20 tys euro , czyli mniej więcej tyle co skoda yeti. Jeżeli cena się potwierdzi i będzie ten model oferowany za ok 72 tys zł w podstawie, to może się całkiem nieźle sprzedawać.

Cieszymy sie z Toba. Znosna wersja, ktora nie bedzie powodowala odruchu wymiotnego jak w leonie pewnie 90k. Dodatkowo mala siec serwisowa no ale co kto lubi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oglądałem w piątek na targach w Poznaniu. Mi się podoba i po rozmowie z przedstawicielem seata na targach cena ma się zaczynać od niecałych 80 000 zł ,więc zobaczymy jak będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oglądałem w piątek na targach w Poznaniu. Mi się podoba i po rozmowie z przedstawicielem seata na targach cena ma się zaczynać od niecałych 80 000 zł ,więc zobaczymy jak będzie

Podobno okolice 75 tys zł. Oglądałeś może nowego Tiguana? Wnętrze jest tak samo wykonane jak w Leonie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie to jest droga VW niedlugo nie bedzie 1.2TSI 100KM 4 cyl bedzie 3cyl i cale ak bedzie mowic, ze to rakieta Panie. :phi: Osobiscie malo seatow widuje w PL. Jak juz to w topowej wersji FR. Chyba slabo sie to sprzedaje. Widze duzo upow a nie widzialem mii. Tak samo na peczki Octavii i golfow a leona jak na lekarstwo.

wystarczy przejechać się leonem i odpowiedź jest prosta:

1. betonowe zawieszenie

2. wnętrze z kartonów po jajkach :)

pkt 1 to kwestia gustu - seat to ta "sportowa" marka w VAG - młodym to nie przeszkadza.

ale za pkt 2 powinna iść cena. sprzedajemy Ci tekturę - za to płacisz mniej... a tutaj jest lekko nie halo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

wystarczy przejechać się leonem i odpowiedź jest prosta:

1. betonowe zawieszenie

2. wnętrze z kartonów po jajkach :)

pkt 1 to kwestia gustu - seat to ta "sportowa" marka w VAG - młodym to nie przeszkadza.

ale za pkt 2 powinna iść cena. sprzedajemy Ci tekturę - za to płacisz mniej... a tutaj jest lekko nie halo...

 

 

raczej seat to takie odpady części dla koncernu VAG , a plastiki we wnętrzu to makabra 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej seat to takie odpady części dla koncernu VAG , a plastiki we wnętrzu to makabra

Jak rozumiem, już widziałeś model Ateca? W nowym Leonie deska rozdziekcza wykonana jest z całkiem dobrej jakości materiałów. Jedynie boczki drzwi mają średnia jakość. Na pewno leon jest lepiej wykonany niż większa część klasowych rywali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej seat to takie odpady części dla koncernu VAG , a plastiki we wnętrzu to makabra

no właśnie... a kontrast jest tym bardziej duży, jak jednego dnia wsiądziesz do Golfa, czy choćby SKODY. Skoda też nie bryluje, ale to co pakują do Seata, wygląda trochę jak żart z klienta.

chociaż z drugiej strony - VAG wie co robi. może target Seata ma to w nosie i wiedzą, że mogą pakować byleco, bo w Seacie to nie ma znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno okolice 75 tys zł. Oglądałeś może nowego Tiguana? Wnętrze jest tak samo wykonane jak w Leonie?

Oglądałem Tiguana....jak dla mnie jest bardzo ładny...tylko ze tam były wystawione modele w bogatej opcji wyposażenia i cenach pod 200 000 zł ;]  A co to znaczy czy tak samo jak w Leonie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem Tiguana....jak dla mnie jest bardzo ładny...tylko ze tam były wystawione modele w bogatej opcji wyposażenia i cenach pod 200 000 zł ;] A co to znaczy czy tak samo jak w Leonie??

@ Jak się ma Ateca do Leona pod względem wnętrza? Czy duża jest różnica w jakości między Tiguanem, a Ateca? Jak oceniasz Atece? Co Ci się w niej spodobało, a co nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie porównywałem Ateci do Leona. W porównaniu do nowego Tiguana to w VW lepsze materiały w dotyku, jakby troche więcej miejsca z przodu i jak dla mnie lepszy wygląd TIguana. Ja na początku przyszłego roku będe wymieniał żony samochód i czekam jeszcze co skoda zaproponuje w tym segmencie. Na chwile obecną pewnie wziałbym Tiguana. Na takich targach to za dużo czasu nie szło poświecić na każdy model bo już kolejka chętnych do macania  każdego wozu. A żeby posiedzieć w Seacie Ateca to trzeba było poprosić bo normalnie stał zamknięty i się kręcił ;]

@ Jak się ma Ateca do Leona pod względem wnętrza? Czy duża jest różnica w jakości między Tiguanem, a Ateca? Jak oceniasz Atece? Co Ci się w niej spodobało, a co nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAG nie ma pomysłu na seata , jest bo jest , jakby kilka lat temu kupili alfę (szkoda że nie kupili) , to by zarżnęli seata 

Totalnie nie mieli koncepcji w poprzedniej dekadzie: ociężale wyglądająca Ibiza, vanowaty Leon, van Toledo, van Altea, stare Audi z innym znaczkiem i do tego wszystkiego hasło Auto emocion ;)

Teraz koncepcję jakąś chyba mają (aczkolwiek mogliby być bardziej wyraziści)- modele skody, w podobnej cenie, z nieco innym charakterem, dla innej grupy docelowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Nie porównywałem Ateci do Leona. W porównaniu do nowego Tiguana to w VW lepsze materiały w dotyku, jakby troche więcej miejsca z przodu i jak dla mnie lepszy wygląd TIguana. Ja na początku przyszłego roku będe wymieniał żony samochód i czekam jeszcze co skoda zaproponuje w tym segmencie. Na chwile obecną pewnie wziałbym Tiguana. Na takich targach to za dużo czasu nie szło poświecić na każdy model bo już kolejka chętnych do macania  każdego wozu. A żeby posiedzieć w Seacie Ateca to trzeba było poprosić bo normalnie stał zamknięty i się kręcił ;]

Jeżeli ten seat faktycznie będzie tańszy od Tiguana i będzie miał podobne wyposażenie to może być całkiem niezła propozycja.

Drażni mnie to, że na dachu sterczy antena. Jakby po ludzku nie mogli dać wtopionej w szybę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące później...

"Choć trzeba przyznać, że zastosowanie trzycylindrowego motoru TSI o pojemności 1,0 litra jest trochę kontrowersyjne w crossoverze tej klasy. Osiąga on moc 110 KM, więc niemało."

 

litości....

A może warto byłoby się przejechać czymś takim, zamiast wyrażać opinie na podstawie danych technicznych? Z TSi jest ten "problem", że jeździ dużo lepiej niż wynikałoby to z danych na papierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Choć trzeba przyznać, że zastosowanie trzycylindrowego motoru TSI o pojemności 1,0 litra jest trochę kontrowersyjne w crossoverze tej klasy. Osiąga on moc 110 KM, więc niemało."

 

litości....

 

Z drugiej strony połowa tych aut nie wyjedzie poza miasto, i na 0-50 jak znalazł taki 1.0 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z drugiej strony połowa tych aut nie wyjedzie poza miasto, i na 0-50 jak znalazł taki 1.0 :D

 

W Octavii już montują 1.0 105KM i katalogowo 9.9s do setki .

Ale tutaj na pewno będzie wolniej, buda wyższa i gorsze opory powietrza, masa pewnie też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

Czy ktoś z Was już zamówił bądź ma Seata Ateca?

Pierwszą dłuższą trasę wczoraj zrobiłem. Spalanie z trasy 5.4 l/100km. Pierwsza część DTŚ, A1 (nie szybciej niż 120 km/h), druga część bocznymi drogami. Spalanie po mieście 6.2, ale spokojnie i bez korków.

Wersja 2.0 tdi 150 km 4motion. Zaskakujacy jest komfort jazdy. Widać jednak hierarchię jakosciowa w VAGu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka cena za takiego jak jeździłes?

Jeszcze jeżdżę :) cena ok 120 tys zł.

Jednak,moim zdaniem, zdecydowanie bardziej opłaca siè brać 1.4 tsi.

https://m.facebook.com/prawoimotoryzacja/photos/a.1777004485876080.1073741830.1752392311670631/1806982636211598/?type=3&source=48

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.