Skocz do zawartości

Lampy jazdy dziennej - punktowe ma ktoś?


Mirron

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem

 

Chciałbym dać odetchnąć xenonom w dzień, ale jako że jestem zwolennikiem jazdy na światłach to nie chciałbym założyć byle czego żeby ledwo świeciło i wymyśliłem montaż punktowych lamp LED np takich http://allegro.pl/swiatla-dzienne-led-samsung-flex-style-sr-23mm-drl-i5920604051.html model NSSC DRL 502HP

 

Czy ktoś ma, użytkuje podobny system? Co ewentualnie zamiast tego?

 

Finalnie chciałbym uzyskać np coś takiego: 

 

honda_accord_ab_2011_led_tagfahrlicht_2.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem

 

Chciałbym dać odetchnąć xenonom w dzień, ale jako że jestem zwolennikiem jazdy na światłach to nie chciałbym założyć byle czego żeby ledwo świeciło i wymyśliłem montaż punktowych lamp LED np takich http://allegro.pl/swiatla-dzienne-led-samsung-flex-style-sr-23mm-drl-i5920604051.html model NSSC DRL 502HP

 

Czy ktoś ma, użytkuje podobny system? Co ewentualnie zamiast tego?

 

Finalnie chciałbym uzyskać np coś takiego: 

 

honda_accord_ab_2011_led_tagfahrlicht_2.

Jak do accorda to ostatnio na fejsiku Honda Plaza chwaliła się że montują dzienne razem z halogenami. Cenowo nawet zachęcająco ale nie pamietam ile dokładnie (ale okolice 1000-1500)

 

Edit - już mamhttp://www.hondaplaza.pl/pl/samochody/promocje/promocje-na-serwis-czesci-i-akcesoria/10204-swiatla-led-do-hondy-accord.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak do accorda to ostatnio na fejsiku Honda Plaza chwaliła się że montują dzienne razem z halogenami. Cenowo nawet zachęcająco ale nie pamietam ile dokładnie (ale okolice 1000-1500)

 

Edit - już mamhttp://www.hondaplaza.pl/pl/samochody/promocje/promocje-na-serwis-czesci-i-akcesoria/10204-swiatla-led-do-hondy-accord.html

 

Tak własnie do Accorda VIII

Najbliżej oryginału będą własnie Osramy: http://allegro.pl/osram-led-drl-fog-2w1-ledriving-na12v-i-24v-silver-i5859426654.html  montaż ponoć średnio łatwy z tego się orientowałem stąd cena w ASO 1,5kpln.. dlatego rozważam alternatywne rozwiązania w postaci punktowych ledów lub czegoś podobnego, tyle że chciałbym wkomponować w zderzak a nie dokładać na zewnątrz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak własnie do Accorda VIII

Najbliżej oryginału będą własnie Osramy: http://allegro.pl/osram-led-drl-fog-2w1-ledriving-na12v-i-24v-silver-i5859426654.html  montaż ponoć średnio łatwy z tego się orientowałem stąd cena w ASO 1,5kpln.. dlatego rozważam alternatywne rozwiązania w postaci punktowych ledów lub czegoś podobnego, tyle że chciałbym wkomponować w zderzak a nie dokładać na zewnątrz

Moim zdaniem te proponowane przez Plaze to ideał, wszystko inne montowane dodatkowo już nie jest tak ładne. Łącznie z moimi które montował jeszcze mój ojciec. Gdyby nie to że mam już ledy to bym się skusił na te z hondy. Jak policzysz światła, babranie przy montażu i niekoniecznie fajny efekt to cena wcale nie jest jakaś wygórowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak własnie do Accorda VIII

Najbliżej oryginału będą własnie Osramy: http://allegro.pl/osram-led-drl-fog-2w1-ledriving-na12v-i-24v-silver-i5859426654.html  montaż ponoć średnio łatwy z tego się orientowałem stąd cena w ASO 1,5kpln.. dlatego rozważam alternatywne rozwiązania w postaci punktowych ledów lub czegoś podobnego, tyle że chciałbym wkomponować w zderzak a nie dokładać na zewnątrz

Ale ze zdjęcia wynika że auto ma już halogeny przeciwmgłowe. Chyba samochód nie może mieć ich 4? :hmm:

A takie rozwiązanie? http://lediker.pl/honda-accord-viii---swiatla-dzienne-nssc-drl-510hp,457,1717.html:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ze zdjęcia wynika że auto ma już halogeny przeciwmgłowe. Chyba samochód nie może mieć ich 4? :hmm:

A takie rozwiązanie? http://lediker.pl/honda-accord-viii---swiatla-dzienne-nssc-drl-510hp,457,1717.html :)

Brzydkie jak noc,

Osramy są 2 w 1 czyli przeciwmgłowe i dzienne. Wyjmujesz stare montujesz nowe + całą elektronikę i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tez tak można :) . A stare spuścić na znanym portalu aukcyjnym ;]

Problem jest tylko taki, że accord przed liftem ma inne mocowania halogenów i bez rzeźby nie podejdą rzadne znane okrągłe lampy.

Dlatego pewnie tyle to kosztuje w Plazie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem

 

Chciałbym dać odetchnąć xenonom w dzień, ale jako że jestem zwolennikiem jazdy na światłach to nie chciałbym założyć byle czego żeby ledwo świeciło i wymyśliłem montaż punktowych lamp LED np takich http://allegro.pl/swiatla-dzienne-led-samsung-flex-style-sr-23mm-drl-i5920604051.html model NSSC DRL 502HP

 

Czy ktoś ma, użytkuje podobny system? Co ewentualnie zamiast tego?

 

Finalnie chciałbym uzyskać np coś takiego: 

 

honda_accord_ab_2011_led_tagfahrlicht_2.

 

Jak masz długie na zwykłych żarówkach to już lepiej moduł DRL, przynjamniej nie będzie to kiepsko wyglądało i roboty mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby pasuje itp ale efekt świecenia coś mi sie wydaje będzie porównywalny z tymi za 20zł...  a mi nie chodzi o to żeby było bo było tylko żeby jednak było widać coś z daleka... a w upalny dzień, przy czarnym kolorze auta w trasie różnie może być z "zauważalnością"...

patent z modułem DLR i obniżeniem zasilania dla żarówek drogowych wydaje sie być ciekawy hmm.... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 A nikt się nie przyczepi do tego, bo raczej to nie jest legalne :hmm:

Raczej nie, przynajmniej nie słyszałem. Dealerzy Subaru swego czasu montowali to do aut, twierdząc, że mają homologacje na to ;] .

Wiele aut starszych ma takie patenty fabrycznie, więc nie czepiają się, a jest to nie do odróżnienia. Funkcja też spełnia bo nie razi a daje rozproszone światło. Wygląda też zdecydowanie lepiej niż chińskie doczepiane LEDy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko w pl, ale w całęj EU. Brak oznaczeń homologacyjnych na lampie oznacza, że dana lampa nie może być używana jako dany rodzaj światła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbym mial mozliwosc wstawienia okraglych DRL z funkcja 2w1 to bym nie kombinowal z oczkami :) niestety w UFO halogeny są trojkatne wiec trzeba inaczej sobie radzic

Są fajne przeróbki do ufo, wstawia jakaś firma ledy do halo. Jest temat o tym. Wygląda przyzwoicie.

No albo 30% długich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak własnie do Accorda VIII

Najbliżej oryginału będą własnie Osramy: http://allegro.pl/osram-led-drl-fog-2w1-ledriving-na12v-i-24v-silver-i5859426654.html  montaż ponoć średnio łatwy z tego się orientowałem stąd cena w ASO 1,5kpln.. dlatego rozważam alternatywne rozwiązania w postaci punktowych ledów lub czegoś podobnego, tyle że chciałbym wkomponować w zderzak a nie dokładać na zewnątrz

Jak widzę produkt Osram został juz skopiowany ;]  http://sklephadron.pl/lampy-dzienne-drl/3400-osw-swiatla-duo-maxled-okragle-v2-toyota.html

EinParts MaxLed DuoLight v2

to rewelacyjne lampy pracujące zarówno jako światła do jazdy dziennej, jak i przeciwmgłowe. A wszystko zamknięte w jednej obudowie! Fantastyczny zamiennik świateł przeciwmgłowych, gdzie obędzie się bez jakichkolwiek przeróbek, czy odyfikacji układu elektrycznego. Po prostu wyjmujesz obecne halogeny i instalujesz lampy EinParts MaxLed DuoLight v2. Prościej się nie da. Lampy wyposażone zostały specjalny uchwyt pasujący do samochodów marki Toyota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie, przynajmniej nie słyszałem. Dealerzy Subaru swego czasu montowali to do aut, twierdząc, że mają homologacje na to ;] .

Wiele aut starszych ma takie patenty fabrycznie, więc nie czepiają się, a jest to nie do odróżnienia. Funkcja też spełnia bo nie razi a daje rozproszone światło. Wygląda też zdecydowanie lepiej niż chińskie doczepiane LEDy.

Są takie fabryczne patenty ale to nie ma homologacji w EU. W USA czy Kanadzie nie ma problemu ale u nas można mieć kłopoty. Inna rzecz że nie słyszałem jeszcze o przypadku żeby się ktoś czepiał.

Oprócz oczywiście internetowych malkontentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są takie fabryczne patenty ale to nie ma homologacji w EU. W USA czy Kanadzie nie ma problemu ale u nas można mieć kłopoty. Inna rzecz że nie słyszałem jeszcze o przypadku żeby się ktoś czepiał.

Oprócz oczywiście internetowych malkontentów.

Nawet w moim Subaru jest miejsce na przekaźnik DRL, bo na rynek US auta jak piszesz miały taką opcje. Podobnie miały Hondy (np Oddysey). Ja słyszałem o jednym przypadku, jak zatrzymali kolesia do kontroli takim samochodem technicznym i sprawdzali wszystko jak lecie, wszystkie światła, trójkąt gaśnice, szyby ..przyczepili się do DRL na długich. To i tak nie porównywalnie mniej niż do doczepianych LEDów ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mają? Wiem że montowali moduł quasar.

Ja mam auto z D z takim patentem i homologacją na EU. Niemcy chyba nie wstawiliby lipy ;)

no nie wiem , ja regularnie jeżdżę do niemiec moim stilo z drl na długich , ileś tam polizei juz mijałem i nigdy sie nie czepiali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam znajomych Niemców z audi a6 z xenonami i dziennymi na długich.

Potem dopiero pojawiły się poliftowe z ledami w dolnej części reflektora. To był szał ;)

Ale w EU tam siedzi dwuwłóknowa żarówka. Podobnie jest w VW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak do accorda to ostatnio na fejsiku Honda Plaza chwaliła się że montują dzienne razem z halogenami. Cenowo nawet zachęcająco ale nie pamietam ile dokładnie (ale okolice 1000-1500)

Edit - już mamhttp://www.hondaplaza.pl/pl/samochody/promocje/promocje-na-serwis-czesci-i-akcesoria/10204-swiatla-led-do-hondy-accord.html

Przecież za taką kasę będziesz miał ze 2-3 komplety palnikow na cale zycie auta...

Po co kombinować z DRL???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież za taką kasę będziesz miał ze 2-3 komplety palnikow na cale zycie auta...

Po co kombinować z DRL???

 

W moim przypadku tez troche wygoda. Bo nie mam jednego stawienia jasnosci zegarow i navi, ktore byloby dobrze czytelne w dzien i nie razilo w nocy. A nie chce mi sie za kazdym razem regulowac :) Inna sprawa, ze pali sie cala choinka wewnatrz i w niektorych autach zaczynaja padac zaroweczki podswietlenia klawiszy, przelacznikow i innych takich, do ktorych dostep czesto jest masakra.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież za taką kasę będziesz miał ze 2-3 komplety palnikow na cale zycie auta...

Po co kombinować z DRL???

Np, po to https://forum.autokacik.pl/index.php/topic/410623-slabe-swiatla-mijania/?hl=odb%C5%82y%C5%9Bnik#entry5750379

Chyba mocnjejsze światła są ważniejsze niż wygląd auta (a przynajmniej dla faceta)? ;]

IMO jest jeszcze jedna opcja - jakieś kompaktowe DRL np. http://www.masterled.pl/lampa-drl-led-daylight-4-philips.htmlalbo http://www.fristom.com.pl/pl/produkty/lampy-jazdy-dziennej/ft-030

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież za taką kasę będziesz miał ze 2-3 komplety palnikow na cale zycie auta...

Po co kombinować z DRL???

 

Same palniki to nie wszystko. Jak już słusznie zauważył kolega Filipfm, po włączeniu mijania przygasa mi podświetlenie deski: jest osobna jasność na dzień i na noc. Ktoś to zaprojektował zgodnie z logiką, że na mijania jeździ się w ciemności. DRL jest w moim przypadku idealnym rozwiązaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Same palniki to nie wszystko. Jak już słusznie zauważył kolega Filipfm, po włączeniu mijania przygasa mi podświetlenie deski: jest osobna jasność na dzień i na noc. Ktoś to zaprojektował zgodnie z logiką, że na mijania jeździ się w ciemności. DRL jest w moim przypadku idealnym rozwiązaniem

Zgodnie z logiką zaprojektowali u mnie: podświetlenie deski jest niezależnie sterowane czujnikiem zmierzchu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nikt się nie przyczepi do tego, bo raczej to nie jest legalne :hmm:

Mam taki modul z proeltec-a u siebie w astrze 2 i o ile na przegladzie sie diagnosci nie czepiaja (mam go juz 2 rok) to w zeszlym roku w Kolobrzegu drogowka mnie zatrzymala do kontroli i zwrocili uwage ze jezdze na "dlugich".Pokazalem ze to nie dlugie wlaczajac swiatla dlugie i pokazujac przy okazji jak to dziala. Powiedzieli ze ok z tym ze na lampie nie ma na to homologacji wybitej i zeby tak nie jezdzic. Skonczylo sie tylko na pouczeniu i kazali jechac dalej na mijania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A skąd światła dowiedzą się że jest włączony kierunkowskaz? - chodzi mi o funkcje doświetlania zakrętów../.

 

do schematu Mantoon'a dodam że wyjątkowo słabo to jest zrobione... doświetlanie fabryczne dziala tylko przy niskich predkosciach - do 40km/h albo nawet mniej. Przy takim sterowaniu jak tutaj halogenem bedziesz swiecil zawsze kiedy wlaczysz kierunkowskaz... troche to slabe :)

 

 

Kiedys widzialem wydumke (chyba na forum Subaru) gdzie modul swiatel DRL/Halogen byl podlaczany pod obd2 i wtedy wszystkie sygnaly bral sobie z komputera i tam doswietlanie dzialalo jak fabrycznie na podstawie kata obrotu kierownicy i predkosci, a i sterowanie DRL tez bazowalo na sygnalizacji z kompa... niestety nie potrafie teraz tego odszukac :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.