chris_66 Napisano 3 Marca 2016 Udostępnij Napisano 3 Marca 2016 nie znalazłem nic w archeo to muszę się dopytać zimówki mam mało jeżdżone ale już stare i sztywne , na przyszłą zimę raczej nie nadadzą się jak zimówki będą się latem zachowywać, da się tym jeździć ?? do przejechania pewnie koło 15 kkm, sporo z kempingiem więc bez szaleństw raczej co sądzi koleżeństwo o czymś takim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 3 Marca 2016 Udostępnij Napisano 3 Marca 2016 nie znalazłem nic w archeo to muszę się dopytać zimówki mam mało jeżdżone ale już stare i sztywne , na przyszłą zimę raczej nie nadadzą się jak zimówki będą się latem zachowywać, da się tym jeździć ?? Nie da się. Przy ostrzejszym hamowaniu zostawisz bieżnik na asfalcie, a auto będzie najwyżej spowalnianie... Sprzedaj na olx... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dizzastar Napisano 3 Marca 2016 Udostępnij Napisano 3 Marca 2016 Zależy jakie auto i jaki styl jazdy. W niewielkim aucie wokół komina spokojnie da radę, znajomi testowali w Vectra B i Astrze 2, tak dla przykładu. Ale z przyczepą na autostradzie w gorącej Chorwacji byłoby słabo pewnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Zimowki przy temp na plusie to ponad pol sek gorzej do paki , na normalnej 4,9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 nie znalazłem nic w archeo to muszę się dopytać zimówki mam mało jeżdżone ale już stare i sztywne , na przyszłą zimę raczej nie nadadzą się jak zimówki będą się latem zachowywać, da się tym jeździć ?? do przejechania pewnie koło 15 kkm, sporo z kempingiem więc bez szaleństw raczej co sądzi koleżeństwo o czymś takim Spokojnie da rade Jezdzilem tak jeden sezon i przy normalnej jezdzie nie bylo zadnych problemow. Jak ktos chce latac na granicy przyczepnosci to pewnie gorzej, ale to glownie fantasci zza klawiatury 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kondi Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Właśnie we wspomnianej Chorwacji czy Bułgarii widziałem wiele samochodów rożnych klas śmigających na zimówkach w lecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 a co do autostrad to zimowki maja nizsze inexy predkosci moje tylko do 240 wiec nie najlepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Gdy zrobi się cieplej, powyżej 15, 20*C zimówka zrobi się na tyle miękka, że będzie czuć, jak auto pływa po asfalcie, szczególnie przy większych prędkościach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 a co do autostrad to zimowki maja nizsze inexy predkosci moje tylko do 240 wiec nie najlepiej Faktycznie fatalnie. Zakładając że pytający ma jechać z przyczepą to zupełnie ten index rujnuje jego pomysł. Wystarczyło kupić dobre opony a nie oszczędzać na zimówkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Właśnie we wspomnianej Chorwacji czy Bułgarii widziałem wiele samochodów rożnych klas śmigających na zimówkach w lecie. Włosi nagminnie latają zima na zmówkach i jakoś nie zostawiają bieżnika na asfalcie jak znawcy z AK twierdza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Zimowki przy temp na plusie to ponad pol sek gorzej do paki , na normalnej 4,9 Prawie 6 s do paki i ponad 17 na 1/4 mili? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Wystarczyło kupić dobre opony a nie oszczędzać na zimówkach. to by nic nie zmienilo letnie mam do 300 i tez jade na limicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leatz Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 nie znalazłem nic w archeo to muszę się dopytać zimówki mam mało jeżdżone ale już stare i sztywne , na przyszłą zimę raczej nie nadadzą się jak zimówki będą się latem zachowywać, da się tym jeździć ?? do przejechania pewnie koło 15 kkm, sporo z kempingiem więc bez szaleństw raczej co sądzi koleżeństwo o czymś takim Ja tak w tamtym roku kończyłem zimówki. Najważniejsze to pamiętać, że masz na kołach zimowe opony i dostosować styl jazdy. Fajnie na zakrętach się piszczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Prawie 6 s do paki i ponad 17 na 1/4 mili? pomiar do paki a dalej juz sie toczylem bo to w miescie a ja nie frog za to 100-200 robie w 10,6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
niedal Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Włosi nagminnie latają zima na zmówkach i jakoś nie zostawiają bieżnika na asfalcie jak znawcy z AK twierdza ja mam typowo włoski stosunek do opon. zakładam zimowe i jeżdzę dotąd aż trzeba założyć następne. Do busów na dojazdy na budowy agresywny bieżnik jest jak znalazł, szczególnie z przyczepą i na mokrej trawie. Do osobówek mam takie samo podejście, chyba że nagminnie zdarza się latać autostradą z maksymalną prędkością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bengamin Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Prawie 6 s do paki i ponad 17 na 1/4 mili? Dopiero sie uczy Photoshopa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 pomiar do paki a dalej juz sie toczylem bo to w miescie a ja nie frog Aha bo się lekko zdziwiłem. Fajne funkcje ma ta Twoja megi, w mojej takich brak . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leatz Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Włosi nagminnie latają zima na zmówkach i jakoś nie zostawiają bieżnika na asfalcie jak znawcy z AK twierdza Może oni nie czytają AK i nie wiedzą o tym, że mają bieżnik zostawiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 ja mam typowo włoski stosunek do opon. zakładam zimowe i jeżdzę dotąd aż trzeba założyć następne. Do busów na dojazdy na budowy agresywny bieżnik jest jak znalazł, szczególnie z przyczepą i na mokrej trawie. Do osobówek mam takie samo podejście, chyba że nagminnie zdarza się latać autostradą z maksymalną prędkością. W busach idealnie ten system się sprawdza, nikt bieżników nie gubi a na kiepskich drogach trochę lepiej się zachowują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 to by nic nie zmienilo letnie mam do 300 i tez jade na limicie Aaa czyli lepiej dziadować i jęczeć po forach że opony mam ze zbyt niskim indexem. Co za to za auto którym jeździsz 300km/h? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Aaa czyli lepiej dziadować i jęczeć po forach że opony mam ze zbyt niskim indexem. indexy mam odpowiednie do warunkow na zimowkach w lato nie jezdze (mierne prowadzenie i niebezpiecznie sie robi), zreszta tej zimy nawet ich nie zakladalem a i jeszce autor chce 15kkm zrobic w tyle to nowe zabije w lecie a co dopiero takie na wykonczeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Przejeździłem chyba dwa sezony na zimówkach, sąsiad też dobijał w ten sposób. Nic się nie działo, jedynie piszczały na zakrętach w mieście jak prędkość była powyżej 50 km\h. Ale mowa o skręcaniu w uliczkę na krzyżowce a nie łuk na drodze. Śmigaj i się nie przejmuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 jak zimówki będą się latem zachowywać, da się tym jeździć ?? Nie. Wraz z magiczną datą, ustalaną przez zarządy koncernów oponiarskich, opony zimowe tracą całkowicie przyczepność do asfaltu. Równocześnie wraz z magiczną datą późną jesienią ją odzyskują. Kolega Ryb pokazywał test (znajdziesz w wątku o oponach całorocznych), gdzie w każdych warunkach (suchy asfalt, mokry asfalt, śnieg, lód) opona zimowa zdecydowanie pokonuje oponę całoroczną i letnią - ale tylko w okresach pomiędzy magicznymi datami. Poza tymi okresami jest śmiertelnie niebezpieczna. A teraz serio - oczywiście, że nie będzie to opona "top", ale jeżdżąc z przepisowymi prędkościami da radę z zapasem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 indexy mam odpowiednie do warunkow na zimowkach w lato nie jezdze (mierne prowadzenie i niebezpiecznie sie robi), zreszta tej zimy nawet ich nie zakladalem a i jeszce autor chce 15kkm zrobic w tyle to nowe zabije w lecie a co dopiero takie na wykonczeniu To co to za auto którym jeździsz 300km/h? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 To co to za auto którym jeździsz 300km/h? megana 300 jeszce nie peklo , opony szumialy przy 287 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Może oni nie czytają AK i nie wiedzą o tym, że mają bieżnik zostawiać. musi południowcy z firmy dostali służbówki na zimówkach i mało kto zmienił na letnie ... pewnie też nie czytali AK w każdym razie spokojnie można dojechać zimówiki latem, choć pewnie komfort będzie trochę gorszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 U mnie kolega kupił auto na zimówkach i jezdzi już tak 3 sezon. Mówi, ze jak je zjeździ do końca ,to kupi zimowe, albo uniwersalne opony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin L. Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Ja też kończyłem zimówki latem. Właściwie nie kończyłem, a nie chciałem zakładać letnich, bo były wyząbkowane i głośne. Żadnej różnicy latem nie zauważyłem. Wręcz przeciwnie, lepiej mi się jeździło na zimowych niż tych letnich. Dodatkowo, w przeciwieństwie co piszą inni: - auto nie pływało przy prędkościach autostradowych - auto hamowało normalnie, tzn mocno, podczas dwóch awaryjnych hamowań do zera nie zostawiłem ani bieżnika, ani nawet wyraźnych śladów na asfalcie. - auto nie piszczało w zakrętach. - auto pewnie zachowywało się na mokrym, lepiej niż stare letnie, ale pewnie dlatego że miały wyższy bieżnik. - bieżnik nie zużywał się jakoś nadzwyczaj szybko - nie miąłem potrzeby przekraczania 140 km/h, więc indeksy prędkości mnie nie dotyczyły. No ale to były Nokiany, więc pewnie były popsute. Może zastosowali letnią mieszankę do zimówek. Tak czy siak, zimą też sprawdzały się nienagannie, więc traktowałem je jako po prostu jako wielosezonowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 nie znalazłem nic w archeo to muszę się dopytać zimówki mam mało jeżdżone ale już stare i sztywne , na przyszłą zimę raczej nie nadadzą się jak zimówki będą się latem zachowywać, da się tym jeździć ?? do przejechania pewnie koło 15 kkm, sporo z kempingiem więc bez szaleństw raczej co sądzi koleżeństwo o czymś takim Z różnych powodów jeżdżę drugi sezon na zimówkach latem. To, co zauważyłem, to aby uzyskać stabilność jak na letnich oponach, trzeba naibijać 0,4 atmosfery więcej niż podaje producent. Oczywiśce zimowki szybciej zużywają się latem, ale ubocznych skutków nie zauważyłem, a jeżdże samochodem z podpisu, więc mniej stabilnym niż zwykłe osobówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Spokojnie da rade Jezdzilem tak jeden sezon i przy normalnej jezdzie nie bylo zadnych problemow. Jak ktos chce latac na granicy przyczepnosci to pewnie gorzej, ale to glownie fantasci zza klawiatury Zalezy od zimowki. Ja mam w aucie BF Goodrich, czy jak to sie pisze i jak jest +10 to trzeba uwazac, bo mozna sie zdziwic jak szybko sunie sie z wlaczonym abs, przerazeniem w oczach, wprost w kufer auta przed soba za to np. stare Ultra Gripy spokojnie sie zachowuja, widac ze klasa premium Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 nie znalazłem nic w archeo to muszę się dopytać zimówki mam mało jeżdżone ale już stare i sztywne , na przyszłą zimę raczej nie nadadzą się jak zimówki będą się latem zachowywać, da się tym jeździć ?? do przejechania pewnie koło 15 kkm, sporo z kempingiem więc bez szaleństw raczej co sądzi koleżeństwo o czymś takim pytanie po co to robić. Zdejmij je na wiosnę i sprzedaj. Przynajmniej trochę kasy odzyskasz, bo amatorów używanej gumy nie brakuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 ale na nowe jzu trzeba wydac wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vtorek Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 co sądzi koleżeństwo o czymś takim Jeździć i się nie przejmować. Teściu mój tak dobijał zimówki. Jeździł całe lato - auto ruszało, hamowało, skręcało. Problemów nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lnk Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Ja miałem taką sytuację: kupiłem dla żony 4,5 letniego Yarisa z przebiegiem 22kkm ( auto z polskiego salonu, potwierdzone przeglądy w Toyocie raz do roku co 4-6kkm). Ponieważ pani sprzedająca była mocno starsza do samochodu dorzuciła zimówki 5 letnie Goodyear UG7 ale...nieużywane (auto nie jeździło w zimę). Więc po kupnie założyłem nówki opony z wąsami ale 5 letnie. Ponieważ żona używa auta w 100% do jazdy w mieście (rocznie ~ 7kkm), oraz nie zawsze był czas aby zmieniać opony sezonowo, tak się złożyło że ostatnie 5 lat przekulała na tych zimówkach. Bieżnika jeszcze trochę miały, ale ze względu na wiek wymieniałem na całoroczne. Tak wiec moje zdanie: do jazdy miejskiej, bez dużych prędkości, na małe dystanse nic się nie stanie. Jeżeli ktoś gna po autostradach to nie polecam, w tym sezonie zimowym były dni z temp. +15 i wtedy w służbówce z zimówkami notowałem brak stabilności przy mocnym hamowaniu (np. tir zaczyna nagle wyprzedzać tira zajeżdżając nam drogę), czułem zapach palonej gumy po paruset autostradowych kilometrach z prędk.140+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris_66 Napisano 4 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 ale na nowe jzu trzeba wydac wiecej i tak będę musiał kupić zimówki na przyszłą zimę i dwie nowe letnie na ten sezon więc to nie kwestia oszczędzania tylko zużycia towaru do końca pytanie po co to robić. Zdejmij je na wiosnę i sprzedaj. Przynajmniej trochę kasy odzyskasz, bo amatorów używanej gumy nie brakuje ile za to dostanę - 100-200 zł , to szkoda zdejmować i użerać się z jakimiś oszołomami Zalezy od zimowki. Ja mam w aucie BF Goodrich, czy jak to sie pisze i jak jest +10 to trzeba uwazac, bo mozna sie zdziwic jak szybko sunie sie z wlaczonym abs, przerazeniem w oczach, wprost w kufer auta przed soba za to np. stare Ultra Gripy spokojnie sie zachowuja, widac ze klasa premium czyli w zasadzie musze poczekać i sam sprawdzić jak to będzie szło Z różnych powodów jeżdżę drugi sezon na zimówkach latem. To, co zauważyłem, to aby uzyskać stabilność jak na letnich oponach, trzeba naibijać 0,4 atmosfery więcej niż podaje producent. Oczywiśce zimowki szybciej zużywają się latem, ale ubocznych skutków nie zauważyłem, a jeżdże samochodem z podpisu, więc mniej stabilnym niż zwykłe osobówki. zużycie to raczej mnie nie interesuje mięsa maja jeszcze dużo ale na zimę się więcej nie nadają, sprawdzę na ciepło i ocenię czy da się jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 sprawdzę na ciepło i ocenię czy da się jeździć dostałeś dużo opinii, zarówno prawdziwych, jak i sprzecznych. ze swojego doświadczenia napiszę, że obecne auto kupiłem na zimówkach, ale bardzo zużytych- miały mniej niż 1mm, na dodatek były spękane, choć miały 3 lata. a że był czerwiec, to stwierdziłem, ze do pażdziernika dam rade przejezdzić, a letnie kupie na wiosne dopiero. w 5 miesięcy zrobiłem na nich 3 tys, na autostradzie leciałem 150 w 4 osoby z czterema rowerami na dachu, nic nie śmierdziało ani nie piszczało, w deszczu w żaden poślizg nie wpadłem, ani nie odczułem, zeby słabiej auto hamowało. pisałem to już dawno, ale jak dla mnie nie ma znaczenia jaka opona jest latem założona, wszystko zależy od umiejętności kierowcy i znajomości swojego auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 a jednak xbox Przy twoim parku maszyn twoje rozterki sa jak najbardziej uzasadnione jak czym o boze to niemozliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vronski Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 dostałeś dużo opinii, zarówno prawdziwych, jak i sprzecznych. ze swojego doświadczenia napiszę, że obecne auto kupiłem na zimówkach, ale bardzo zużytych- miały mniej niż 1mm, na dodatek były spękane, choć miały 3 lata. a że był czerwiec, to stwierdziłem, ze do pażdziernika dam rade przejezdzić, a letnie kupie na wiosne dopiero. w 5 miesięcy zrobiłem na nich 3 tys, na autostradzie leciałem 150 w 4 osoby z czterema rowerami na dachu, nic nie śmierdziało ani nie piszczało, w deszczu w żaden poślizg nie wpadłem, ani nie odczułem, zeby słabiej auto hamowało. pisałem to już dawno, ale jak dla mnie nie ma znaczenia jaka opona jest latem założona, wszystko zależy od umiejętności kierowcy i znajomości swojego auta Mniej niż 1 mm i nawet w deszczu doskonale się sprawdzały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 Mniej niż 1 mm i nawet w deszczu doskonale się sprawdzały? Już na 3 mm można popłynąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 megana 300 jeszce nie peklo , opony szumialy przy 287 Marek z Florydy dał tyle pieniędzy za swoją vette zamiast kupić jakąś meganke która też tyle jeździ km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 Ja tak w tamtym roku kończyłem zimówki. Najważniejsze to pamiętać, że masz na kołach zimowe opony i dostosować styl jazdy. Fajnie na zakrętach się piszczy I są nieco głosniejsze przy normalnej jeździe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 Marek z Florydy dał tyle pieniędzy za swoją vette zamiast kupić jakąś meganke która też tyle jeździ km/h najmocniejsza megana w wawie kosztowala ponad 250tys zl i ma duzo wiecej km niz auto Marka , jest tez szybsza tylko co z tego? Porownyjesz sportowa fure na dupy z compaktem klasy c Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 6 Marca 2016 Udostępnij Napisano 6 Marca 2016 Mniej niż 1 mm i nawet w deszczu doskonale się sprawdzały? przeczytaj jeszcze raz moje ostatnie zdanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 7 Marca 2016 Udostępnij Napisano 7 Marca 2016 jak zimówki będą się latem zachowywać, da się tym jeździć ?? Jeździłem w gorące lato z zimówkami na tylnej osi (napęd też tył) i nie zauważyłem niczego niepokojącego. Trasa W-wa - Karpacz i z powrotem, prędkości do 140. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quna Napisano 7 Marca 2016 Udostępnij Napisano 7 Marca 2016 Witam, mam 3 auta w domu i wszystkie na zimówkach . Trasy Chorwacja, Włochy, zima , lato bez różnicy, auta jeżdżą bezproblemowo. Wolę jeździć latem na zimówkach od jazdy zimą na letnich. Może na torze różnica byłaby odczuwalna , jednak przy normalnym użytkowaniu ja jej nie stwierdzam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Esol Napisano 11 Marca 2016 Udostępnij Napisano 11 Marca 2016 nie znalazłem nic w archeo to muszę się dopytać zimówki mam mało jeżdżone ale już stare i sztywne , na przyszłą zimę raczej nie nadadzą się jak zimówki będą się latem zachowywać, da się tym jeździć ?? do przejechania pewnie koło 15 kkm, sporo z kempingiem więc bez szaleństw raczej co sądzi koleżeństwo o czymś takim Jeżeli są stare w sensie daty produkcji to tylko szybciej się zjadąDostałem kiedyś ładne z dużym bieżnikiem zimówki przeleżały w piwnicy 8-9 lat Skończyły się po jednym sezonie zimowym i letnim. Zwyczajnie się starły. Poza tym jazda eko bez zmian i deczko większy szum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muchenz Napisano 11 Marca 2016 Udostępnij Napisano 11 Marca 2016 jak zimówki będą się latem zachowywać, da się tym jeździć ?? Czasem lepiej niż letnie zwłaszcza od Michelin Energy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 13 Marca 2016 Udostępnij Napisano 13 Marca 2016 Nie da się. Przy ostrzejszym hamowaniu zostawisz bieżnik na asfalcie, a auto będzie najwyżej spowalnianie... Sprzedaj na olx... Ja jeżdżę od 4 lat na zimówkach cały rok. I owszem - zużywają się szybciej, ale sumarycznie wychodzi taniej niż dwa komplety. I nie muszę się martwić o zmiany. I zimą nadal trzymają trakcje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.