Filipfm Napisano 16 Września 2016 Udostępnij Napisano 16 Września 2016 Lada chwila zostanie zaprezentowany na targach, a tymczasem już poszły komunikaty prasowe Moc jednak poniżej oczekiwań. Wg zapowiedzi 1.5T mial miec w EU 201 KM, bedzie mial 182. Slabszy 1.0T 3cyl bedzie mial 129KM Nowy Civic przede wszystkim urósł. Auto jest o 130 mm dłuższe oraz ma o 30 mm większą szerokość i rozstaw osi. Jedynym wymiarem, który zmalał, jest wysokość nadwozia. Dziesiąta odsłona hatchbacka będzie o 20 mm niższa od swojego poprzednika. W palecie silnikowej nowej Hondy Civic pojawią się trzy motory, w tym dwa całkowicie nowe benzyniaki. Jednostki mają potężne znaczenie dla producenta - inaczej nie wydawałby na ich opracowanie jednej trzeciej budżetu działu badań. 3-cylindrowy benzyniak o oznaczeniu 1,0 VTEC Turbo zaoferuje 129 koni mechanicznych. Jednostka 1,5 VTEC Turbo daje do dyspozycji 182, a diesel 1,6 i-DTEC 120 koni. O ile silniki benzynowe można sparować z 6-biegową skrzynią manualną lub CVT, o tyle diesel ma występować z przekładnią manualną lub 9-biegową automatyczną. CVT w US pracuje na wirtualnych 7 biegach wiec w EU tez licze na brak efektu gastrokuriera. Bagażnik na poziomie 480litrów jak w poprzednich generacjach ale bez płaskiej podłogi po złożeniu oparć. Brak też magic seats więcej pix tutaj http://moto.onet.pl/aktualnosci/nowa-honda-civic-na-zdjeciach-zobacz-wersje-europejska/lw2gee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 16 Września 2016 Udostępnij Napisano 16 Września 2016 Lada chwila zostanie zaprezentowany na targach, a tymczasem już poszły komunikaty prasowe Moc jednak poniżej oczekiwań. Wg zapowiedzi 1.5T mial miec w EU 201 KM, bedzie mial 182. Slabszy 1.0T 3cyl bedzie mial 129KM CVT w US pracuje na wirtualnych 7 biegach wiec w EU tez licze na brak efektu gastrokuriera. Bagażnik na poziomie 480litrów jak w poprzednich generacjach ale bez płaskiej podłogi po złożeniu oparć. Brak też magic seats więcej pix tutaj http://moto.onet.pl/aktualnosci/nowa-honda-civic-na-zdjeciach-zobacz-wersje-europejska/lw2gee do wyglądu zewnętrznego pewnie się da przyzwyczaić jak będzie tego trochę na drogach. Ale z tego co widzę na zdjeciach, to auto ma całkiem fajne wnętrze. Takie w miarę schludne i nieprzekombinowane. No i silniki: jeżeli nie przesadzą z ceną to taki Civic 1.5 Turbo 180KM może być bardzo fajnym dynamicznym kompaktem, jako konkurencja np. dla Leona 1.8 TSI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 16 Września 2016 Udostępnij Napisano 16 Września 2016 CVT w US pracuje na wirtualnych 7 biegach wiec w EU tez licze na brak efektu gastrokurieraTo na stałe będzie, czy tez każdy będzie mógł wybrać, czyli woli efekt skuterka i lepsze osiągi, czy brak efektu i gorsze osiągi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 16 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2016 To na stałe będzie, czy tez każdy będzie mógł wybrać, czyli woli efekt skuterka i lepsze osiągi, czy brak efektu i gorsze osiągi? nie wiem. Na filmikach z US, wersja o 173KM robi z CVT w trybie symulacji biegów 0-60mph w 7,1 sekundy. Jak dla mnie calkiem OK wynik jak na cywilna wersje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 16 Września 2016 Udostępnij Napisano 16 Września 2016 Koszmarnie brzydki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 16 Września 2016 Udostępnij Napisano 16 Września 2016 brak efektu gastrokuriera ke? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 16 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2016 ke?Jazdy pizzermana czy innego kebaba na skuterze Przyspieszania na stałych wysokich obrotach sent from mobile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 16 Września 2016 Udostępnij Napisano 16 Września 2016 Wszystko fajnie, ale czy będzie kombi z tym 1.5T... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 16 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2016 Wszystko fajnie, ale czy będzie kombi z tym 1.5T...Na razie żadnych plotek o kombi sent from mobile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 16 Września 2016 Udostępnij Napisano 16 Września 2016 Na razie żadnych plotek o kombi sent from mobile kombi sprzedaja sie jedynie w EU, jezeli to nie jest ich priorytet to w zasadzie nie ma sensu projektowac. Jesli chodzi o obecna generacje to widuje jednak duzo czesciej htb niz kombi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 16 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2016 kombi sprzedaja sie jedynie w EU, jezeli to nie jest ich priorytet to w zasadzie nie ma sensu projektowac. Jesli chodzi o obecna generacje to widuje jednak duzo czesciej htb niz kombi. Bo do kombi brakuje sensownych silników. 1.8 sobie slabo radzi. Diesel 120KM też bez szału i do tego drogo. sent from mobile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 16 Września 2016 Udostępnij Napisano 16 Września 2016 Na razie żadnych plotek o kombi sent from mobile No właśnie brak kombi w najmocniejszej wersji odpuściła sobie też Kia i Hyundai. Zostaje Focus, Astra. Leon i Octavia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 16 Września 2016 Udostępnij Napisano 16 Września 2016 No właśnie brak kombi w najmocniejszej wersji odpuściła sobie też Kia i Hyundai. Zostaje Focus, Astra. Leon i Octavia... Renault mialo bardzo fajna wersje GT 220 kombi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 16 Września 2016 Udostępnij Napisano 16 Września 2016 Renault mialo bardzo fajna wersje GT 220 kombi Wiem, nawet myślałem, ale w wtedy nie było nic. W tej chwili w całej DK są dwie sztuki z 2015, jedna z 35kkm, druga 16kkm... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 16 Września 2016 Udostępnij Napisano 16 Września 2016 Wiem, nawet myślałem, ale w wtedy nie było nic. W tej chwili w całej DK są dwie sztuki z 2015, jedna z 35kkm, druga 16kkm... Nie tak dawno bylo kilka sztuk w PL do kupienia za jakies 80kPLN, bo wchodzilo nowy model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 16 Września 2016 Udostępnij Napisano 16 Września 2016 Nie tak dawno bylo kilka sztuk w PL do kupienia za jakies 80kPLN, bo wchodzilo nowy model Nie opłaca się ściągać aut do DK w nietypowych konfiguracjach. Można jak ktoś się uprze, ale cena odstrasza, nawet jak na duńskie warunki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 16 Września 2016 Udostępnij Napisano 16 Września 2016 Wszystko fajnie, ale czy będzie kombi z tym 1.5T... Ja już wpłaciłem zaliczkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 16 Września 2016 Udostępnij Napisano 16 Września 2016 Bo do kombi brakuje sensownych silników. 1.8 sobie slabo radzi. Diesel 120KM też bez szału i do tego drogo. sent from mobile Drogo pojęcie względne 1,6 do normalnej jazdy wystarcza, pali mało jak trzeba, miejsca wystarczająco. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 16 Września 2016 Udostępnij Napisano 16 Września 2016 No właśnie brak kombi w najmocniejszej wersji odpuściła sobie też Kia i Hyundai. Zostaje Focus, Astra. Leon i Octavia... I Golf. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 16 Września 2016 Udostępnij Napisano 16 Września 2016 czyli kultywują styl , dorzućmy tu coś , tam doklejmy jakiś spoiler , tu jakies parapety , nakładki , inne badziewia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 16 Września 2016 Udostępnij Napisano 16 Września 2016 Wiem, nawet myślałem, ale w wtedy nie było nic. W tej chwili w całej DK są dwie sztuki z 2015, jedna z 35kkm, druga 16kkm...Ja widzialem jedna sztuke Megane GT kombii kurcze powiem ze jest piekne. Widzialem biale z czarnymi wstawkami i czarnymi felami marzenie LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 16 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2016 Ja już wpłaciłem zaliczkę. Kupujesz Photoshopa na bogatoscisent from mobile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 16 Września 2016 Udostępnij Napisano 16 Września 2016 Kupujesz Photoshopa na bogatosci sent from mobile Ciiiii Mogliby się na tym wywzorowac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 16 Września 2016 Udostępnij Napisano 16 Września 2016 Lada chwila zostanie zaprezentowany na targach, a tymczasem już poszły komunikaty prasowe Moc jednak poniżej oczekiwań. Wg zapowiedzi 1.5T mial miec w EU 201 KM, bedzie mial 182. Slabszy 1.0T 3cyl bedzie mial 129KM CVT w US pracuje na wirtualnych 7 biegach wiec w EU tez licze na brak efektu gastrokuriera. Bagażnik na poziomie 480litrów jak w poprzednich generacjach ale bez płaskiej podłogi po złożeniu oparć. Brak też magic seats więcej pix tutaj http://moto.onet.pl/aktualnosci/nowa-honda-civic-na-zdjeciach-zobacz-wersje-europejska/lw2gee Czyli zrobili takiego "Lancera 5D", brzydal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 16 Września 2016 Udostępnij Napisano 16 Września 2016 kombi sprzedaja sie jedynie w EU, jezeli to nie jest ich priorytet to w zasadzie nie ma sensu projektowac. Jesli chodzi o obecna generacje to widuje jednak duzo czesciej htb niz kombi. Już coraz mniej... Teraz sprzedaje sie SUVy zamiast kombi czy MPV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 16 Września 2016 Udostępnij Napisano 16 Września 2016 W praktyce 1.5T zabije ceną. Zostanie ten pierdziawek 1.0. Jak mi się trafi okazja do zmiany to wezme obecnego tourera 1.8 noPB. Btw, tył paskudny tej Xtki ale mam wrażenie,że na żywo lepiej wypadnie niż na fotach. Z obecnej IX hatch. jestem zadowolony zwłaszcza wysoko cenię jakość wnętrza. Focus ze swoimi plastikami się nie umywa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 16 Września 2016 Udostępnij Napisano 16 Września 2016 Nie denerwuje Cię hałas powyżej 160? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 16 Września 2016 Udostępnij Napisano 16 Września 2016 Lada chwila zostanie zaprezentowany na targach, a tymczasem już poszły komunikaty prasowe Moc jednak poniżej oczekiwań. Wg zapowiedzi 1.5T mial miec w EU 201 KM, bedzie mial 182. Slabszy 1.0T 3cyl bedzie mial 129KM CVT w US pracuje na wirtualnych 7 biegach wiec w EU tez licze na brak efektu gastrokuriera. Bagażnik na poziomie 480litrów jak w poprzednich generacjach ale bez płaskiej podłogi po złożeniu oparć. Brak też magic seats więcej pix tutaj http://moto.onet.pl/aktualnosci/nowa-honda-civic-na-zdjeciach-zobacz-wersje-europejska/lw2gee Mnie sie calkiem podoba, zakladajac ze nie przesadza z cena i ze ten 1.5T będzie miał jakas w miare 'sportowa' charakterystykę może być fajne auto. Jedyny zgrzyt to ten automat CVT - to się nie nadaje nawet do skutera, a co dopiero do samochodu, wiec realnie zostaje manual. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 16 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2016 Mnie sie calkiem podoba, zakladajac ze nie przesadza z cena i ze ten 1.5T będzie miał jakas w miare 'sportowa' charakterystykę może być fajne auto. Jedyny zgrzyt to ten automat CVT - to się nie nadaje nawet do skutera, a co dopiero do samochodu, wiec realnie zostaje manual. W Stanach CVT operuje na 7 zdefiniowanych przełożeniach. Tu może być podobniesent from mobile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 16 Września 2016 Udostępnij Napisano 16 Września 2016 W Stanach CVT operuje na 7 zdefiniowanych przełożeniach. Tu może być podobnie sent from mobile Nie zmienia to faktu ze CVT to psia kupa wśród automatów i konkurencja ma sporo lepsze rozwiązania w tym zakresie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 17 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2016 Pierwsze pogłoski o kombi A new Honda Civic Tourer Estate is still around 18 months away http://www.carbuyer.co.uk/news/147942/new-honda-civic-hatchback-full-details Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 17 Września 2016 Udostępnij Napisano 17 Września 2016 Nie denerwuje Cię hałas powyżej 160?Jeśli to do mnie pytanie to:1. Ze 3 razy w życiu jechałem ≥160 km/h. Choć dynamicznie jeżdżę to nie biję rekordów prędkości 2. Civic JEST głośnym autem przy prędkościach 140+ Każde auto ma jakieś wady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 18 Września 2016 Udostępnij Napisano 18 Września 2016 To na stałe będzie, czy tez każdy będzie mógł wybrać pewnie bedzie podobnie jak w subaru w trybie normalnym jak operujesz gazem w zaksiesie (w przyblizeniu) 1/4-3/4 to masz wirtualne biegi jak glaszcesz gaz to masz stale obr 1000-1500 jak depczesz do deski to stale ~6000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 18 Września 2016 Udostępnij Napisano 18 Września 2016 CVT to psia kupa wśród automatów mozes rozwinac bo z mojego pkt widzenia dostrzebam wiecej zalet niz wad vs dwusprzeglowki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fidel71 Napisano 18 Września 2016 Udostępnij Napisano 18 Września 2016 Koniec Hondy Civic nastąpił na 6gen. To, co robię od kilku lat to bezcharakterne samochodziki dla korpoludków naszpikowane elektroniką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 18 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2016 pewnie bedzie podobnie jak w subaru w trybie normalnym jak operujesz gazem w zaksiesie (w przyblizeniu) 1/4-3/4 to masz wirtualne biegi jak glaszcesz gaz to masz stale obr 1000-1500 jak depczesz do deski to stale ~6000 W US w trybie sport działają wirtualne biegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 18 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2016 Koniec Hondy Civic nastąpił na 6gen. To, co robię od kilku lat to bezcharakterne samochodziki dla korpoludków naszpikowane elektroniką. Posiadacze 5gen twierdza ze skonczyl sie na 5gen zawsze jak wychodzi nowa generacja to wszyscy twierdza, ze jest fatalna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 18 Września 2016 Udostępnij Napisano 18 Września 2016 Nie zmienia to faktu ze CVT to psia kupa wśród automatów i konkurencja ma sporo lepsze rozwiązania w tym zakresie. Świat idzie chyba w kierunku CVT. Jak dla mnie to jest idealna skrzynia. Męcząca tylko wtedy jak chcesz jechać bardziej dynamicznie. Jak jedziesz jako tako zgodnie z przepisami i nie szalejąc, to nic lepszego nie połączysz z silnikiem spalinowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 18 Września 2016 Udostępnij Napisano 18 Września 2016 W US w trybie sport działają wirtualne biegi moze i dzialaja ale jakos tak beznadziejnie imo. Do ok 5.3krpm "na 1 biegu" silnik dokreca sie ladnie a potem zaczynaja sie dziac dziwne rzeczy tzn. predkosc rosnie ale obroty prawie nie, jakies skoki itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiniO Napisano 18 Września 2016 Udostępnij Napisano 18 Września 2016 Posiadacze 5gen twierdza ze skonczyl sie na 5gen zawsze jak wychodzi nowa generacja to wszyscy twierdza, ze jest fatalna Ja mam 8 generacje i jestem zachwycony. Jakby mnie bylo stac, to bym sobie kupil 9 generacje bo mi sie jeszcze bardziej podoba. A 10 generacja to juz wogole miodzio patrzac po zdjeciach - ciekawe tylko jak bedzie jezdzic - ale pewny jestem ze bardzo dobrze bo to wkoncu civic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 4 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2016 Pojawił się cennik i specyfikacja dla PL rynku. Jak dla mnie ... kosmos. Dealerzy juz pewnie w weekend siedza na pracuj.pl ... Ceny na poziomie klasy D. Ja rozumiem, ze fajny silnik i duzo bajerow (honda sensing we wszystkich wersjach w standardzie). Ale konkurencja jest duuuzo tansza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 4 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2016 1,5 Sport plus albo sport wjeżdża w przyszłym roku, exe nie będzie miało pewnie body Ceny takie same jak 9 gen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 4 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2016 W US w trybie sport działają wirtualne biegi Ale to glosne..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 4 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2016 Świat idzie chyba w kierunku CVT. Jak dla mnie to jest idealna skrzynia. Męcząca tylko wtedy jak chcesz jechać bardziej dynamicznie. Jak jedziesz jako tako zgodnie z przepisami i nie szalejąc, to nic lepszego nie połączysz z silnikiem spalinowym. W dieslach sprawdza sie zdecydowanie lepiej. Nie masz tak wysokich obrotow, nie masz halasu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 4 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2016 1,5 Sport plus albo sport wjeżdża w przyszłym roku, exe nie będzie miało pewnie body Tez myslalem o potencjalnej zmianie na Xgen, ale w obliczu cen chyba poczekam albo na uzywki albo na lifting Ceny takie same jak 9 gen Mowisz o UK? Polskie ceny sa wyzsze o co najmniej 10 tys od 9gen. (1.8 Exec kosztuje teraz 97 tys, sport 83 tys - cennikowo bez promo) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 4 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2016 Sr plus to 24 koła, sport 20. Ceny pewnie minus jakiś rabat czy bonus. 10 nawet jeszcze nie było w salonach mimo, że je klepia godzinę jazdy stąd Najtańsza 15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 4 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2016 Przesadzili tak o 20tyś zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 4 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2016 Przesadzili tak o 20tyś zł bo ja wiem - myslę że o ok 10kpln - ale że to nowośc, to musieli dołożyć Zauważ, że 100kpln za 182 konne auto klasy C to nei strasznie dużo. Wyznacznik w tej klasie - golf jest pewnie droższy w takim wariancie mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 4 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2016 Tak Gofer R, tzn pewnie tylko pakiet z 150 km tsi 25,5 k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2016 bo ja wiem - myslę że o ok 10kpln - ale że to nowośc, to musieli dołożyć Zauważ, że 100kpln za 182 konne auto klasy C to nei strasznie dużo. Wyznacznik w tej klasie - golf jest pewnie droższy w takim wariancie mocy to porównajmy... Seat Leon 180KM FR Tecno+ 86900zł Opel Astra 200KM Dynamic 84400zł, Elite 87500zł Skoda Octavia 180KM Ambition 93500zł jeśli mówimy o zwykłych (nie usportowionych typu GT, GTI, R, RS itp) kompaktach z mocnymi silnikami Zwykły Golf jest dostępny z silnikami do 150KM, a GTI już ma 220KM i kosztuje od 112tyś zł, wiec nie ma co porównywać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.