AstraC Napisano 29 Września 2016 Udostępnij Napisano 29 Września 2016 no ale od corsy b gsi z 1.6 8V 109KM jest wolniejszy i znacznie gorzej reaguje na pedał gazu Corsa B GSi ma C16XE lub X16XE czyli 1.6 16V. Nie jestem przekonany nawet czy seryjnie wychodziły Corsy B z C16SE i miał on 100KM, bo C14SE były. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 29 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2016 Na jest nawet droższe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harp Napisano 29 Września 2016 Udostępnij Napisano 29 Września 2016 Wybrałbym mx5 ale jako ewentualną propozycje dorzucam Alfe 145 1,6TS 120KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 29 Września 2016 Udostępnij Napisano 29 Września 2016 jak z ruda? typowe miejsca poza tylnymi nadkolami? ktora seria najlepsza do takiej zabawy NA czy NB czy moze szarpnac sie na BNFL ruda to niestety mazdowy standard: tylne nadkola, progi, w NB podluznice (da sie ogarnac) i cos tam pewnie jeszcze. W NB koroduja tez np. wahacze. NA coraz trudniej znalezc w sensownym stanie, NB sa obecnie sporo tansze, sa lepsze do jazdy na codzien (komfort, zuzycie paliwa) a mimo parudziesieciu kG wiecej jakos nie sa wolniejsze a nieco latwiej do nich np. o lepsze zawieszenie czy aftermarketowe staby. Wielkiego sensu szarpania na NBFL nie widze, silnik 1.6 jest ten sam a roznice dotycza wygladu co na torze ma male znaczenie. Pozniejsze wersje miewaly dolozone rozne rozporki ale to wszystko mozna podokrecac samemu, plug and play, oryginaly albo aftermarket. Mozliwosci jest tyle ze nie przerobisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 29 Września 2016 Udostępnij Napisano 29 Września 2016 Wybrałbym mx5 ale jako ewentualną propozycje dorzucam Alfe 145 1,6TS 120KM Też chciałem zaproponować. To jeszcze ten dobry twinspark Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 29 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2016 Też chciałem zaproponować. To jeszcze ten dobry twinspark Totalnie nie brałem pod uwagę. Można prosić o więcej szczegółów. Jak z ruda zawiasem i ogolnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 29 Września 2016 Udostępnij Napisano 29 Września 2016 (edytowane) OK nie było tematu 316i odpada nie wiem czy było ale może pomyśl o Polo Gti 1.6 - na Allegro jest za 6600, musiałbym zobaczyć ile to w DE kosztuje bo wydaję mi się, że nieco mniej ale rzucę z cukierkowości okiem w weekend na tego typu auta Edytowane 29 Września 2016 przez jacob24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregoryj Napisano 29 Września 2016 Udostępnij Napisano 29 Września 2016 Setkę robi w niskie 7s i generalnie idzie jak złe mimo piekielnie długiej skrzyni (setka na dwójce). niemodzone robi setke szybciej niz Astra GSI z silnikiem 2.0, przy napedzie na 4 kola? Niemozliwe ..... chyba ze gruntownie pomodzone. standardowo jest 9,6 do setki co i tak niezle jak na 1,3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 29 Września 2016 Udostępnij Napisano 29 Września 2016 w tym roku bylem na dwuch edycjach CA Cup i to jest cos co mnie bawi dlatego taka decyzja Fajny cykl Bierz GC8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 29 Września 2016 Udostępnij Napisano 29 Września 2016 Kupiłem zwykłe Twingo II , ale jak bym miał teraz kupować drugi raz dozbierał bym do RSa https://www.youtube.com/watch?v=dzLrM_kOt7g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 30 Września 2016 Udostępnij Napisano 30 Września 2016 niemodzone robi setke szybciej niz Astra GSI z silnikiem 2.0, przy napedzie na 4 kola? Niemozliwe ..... chyba ze gruntownie pomodzone. standardowo jest 9,6 do setki co i tak niezle jak na 1,3 nieuważnie czytasz swift gti robi setke w niskie 7 to co mars kupił to justy 4wd z silnikiem G13B ( jak sie nie myle to wiem o ktory egzemplarz chodzi ) i robi on 100 na 2 biegu ( skrzynia z 8v ) w okolicy 8s i tak swift/justy gti jest szybsze od opla astra gsi - sprawdzane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 30 Września 2016 Udostępnij Napisano 30 Września 2016 Kupiłem zwykłe Twingo II , ale jak bym miał teraz kupować drugi raz dozbierał bym do RSa https://www.youtube.com/watch?v=dzLrM_kOt7g Tak OT - ładnie to się zbiera, 210 bez zadyszki i jeszcze przyczepność jest cały czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 30 Września 2016 Udostępnij Napisano 30 Września 2016 Tak OT - ładnie to się zbiera, 210 bez zadyszki i jeszcze przyczepność jest cały czas. Kiedyś takiego kupię, teraz z kasą średnio a i szkoda mi mojego sprzedawać bo egzemplarz super i bardzo niski przebieg. Miałem okazję takim się przejechać i trzymał zbierał się jak gokart...Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 30 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2016 Bierz GC8 1. klasa turbo jest tak uzbrojona ze zwyklym GC8 raczej nie powalczysz 2. natomiast 1.6 czy 2.0 n/a nie jedzie 3. wystarczy juz tych subaru - chce RWD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 30 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2016 https://www.youtube....h?v=dzLrM_kOt7g IMO totalny bezsens jedzic takim autem po A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 30 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2016 pany a jakby wyjsc z 1600cm3 i skoczyc oczko wyzej do 2000cm3 i do 2000r ale dalej trzymac sie RWD czyli: mx5 nb 1.8 mr2 sw30 1.8 e36 318is sierra 2.0i co jeszcze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 30 Września 2016 Udostępnij Napisano 30 Września 2016 mr2 nie wiem czy dobrze pamiętam ale chyba dosyć nerwowe w prowadzeniu...no i z częściami chyba nie tak łatwo jak do pozostałych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 30 Września 2016 Udostępnij Napisano 30 Września 2016 Kupiłem zwykłe Twingo II , ale jak bym miał teraz kupować drugi raz dozbierał bym do RSa https://www.youtube.com/watch?v=dzLrM_kOt7g czekałem aż coś się zacznie dziać a tu du...a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
optiview Napisano 30 Września 2016 Udostępnij Napisano 30 Września 2016 Szukam auta na przyszly rok do trenigu/ zawodow Rocznik 1987-2000 Pojemnosc max 1600cm3 Najlepiej rwd ale nie koniecznie. Bardziej zalezy mi na fun niz wyniku Lekkie Dobry zawias w serii Dobry hamulec w serii Budzet 7000pln + 3000pln na pakiet startowy Moje typy na szybko raczej standatdowe: mx5 1.6, 316i, Civic 1.6 nie czytałem całości, ale Colt 92> silnik 1600ccm, 113KM ładnie rwie do przodu. ale jakbyś znalazł Colta GTI, 1800ccm, 140KM to miałbyś fajne auto do zabawy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mars_wrc Napisano 30 Września 2016 Udostępnij Napisano 30 Września 2016 niemodzone robi setke szybciej niz Astra GSI z silnikiem 2.0, przy napedzie na 4 kola? Niemozliwe ..... chyba ze gruntownie pomodzone. standardowo jest 9,6 do setki co i tak niezle jak na 1,3 https://www.youtube.com/watch?v=DTBCBzYz_VQ&feature=player_embedded GTi robi setkę w 9.6s? Chyba nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 30 Września 2016 Udostępnij Napisano 30 Września 2016 nie czytałem całości, ale Colt 92> silnik 1600ccm, 113KM ładnie rwie do przodu. ale jakbyś znalazł Colta GTI, 1800ccm, 140KM to miałbyś fajne auto do zabawy. Miałem okazję kupić takiego jak szukałem auta dla żony, porobione wszystko tip top. Ojciec synowi odszykował ale synowi nie podpasowało. Genialnie jeździł. Ale klimy nie miał ( to by jeszcze przeszło ) i pedał sprzęgła nie domagał ( za chwilę był zrobiony) i się żona zraziła. A byłoby takie fajne autko w domu.W sumie nie pomyślałem o nim żeby koledze doradzić ale znaleźć takie to chyba trudniej niż clio 1.6 16V... Scirocco 2.0 TSI o ile dobrze pamiętam nie mogło odjechać... Wysłane z mojego PSP5453DUO przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harp Napisano 1 Października 2016 Udostępnij Napisano 1 Października 2016 Totalnie nie brałem pod uwagę. Można prosić o więcej szczegółów. Jak z ruda zawiasem i ogolnie? Z 3 lata nie mam już kontaktu ale widzę że jeszcze jeździ. Rocznik 98 model liftbeck-146, kupione mocno zapuszczone. Podłoga jak pamiętam była już mocno atakowana przez rdzę, reszta bez oznak. Ogólnie to tym autem jeździło mi się bardzo dobrze, jedne z najlepszych wspomnień. Jak się zastanawiam to właśnie dzięki takim cechom jak prowadzenie, pozycja w fotelu (notabene niezbyt wygodna), silnik wysoko lubiący się krecic. To auto lubilo zakręty i wtedy dawało wiele frajdy. Skrzynia krótka więc w trasie silnik halasowal ale była zadziwiająca odporność na podmuchy wiatru. W tym czasie dysponowałem nowym t-jetem ale przyjemności z jazdy były większe w Alfie jak w lineii na niskim profilu. Auto się nie psuło ☺ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 1 Października 2016 Udostępnij Napisano 1 Października 2016 (edytowane) 1. klasa turbo jest tak uzbrojona ze zwyklym GC8 raczej nie powalczysz Myślałem, że o zabawę chodzi, a nie wyniki Swift lub Colt ze starszych, z nowszych (o ile w regulamin się łapią) Twingo RS. Edytowane 1 Października 2016 przez mrBEAN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 1 Października 2016 Udostępnij Napisano 1 Października 2016 Tak jedzie moje srejczęto 1.4 16v 103km 138nm + 6-stka skrzynia ok. 750kg wagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 1 Października 2016 Udostępnij Napisano 1 Października 2016 Tak jedzie moje srejczęto 1.4 16v 103km 138nm + 6-stka skrzynia ok. 750kg wagi ile kosztowały modyfikacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 1 Października 2016 Udostępnij Napisano 1 Października 2016 ile kosztowały modyfikacje? coś ponad 6tys.zł ale swapowany w profi zakładzie TRS z Częstochowy a nie w szopie gdzie można zbić koszty silnik z 2010 roku seryjnie 95km wystrojony na ecumaster det3 i w tym roku serja wypluła 103km 138nm poprzednio siedział 1.2 16v i osprzęt został ale zorganizowali nowy silnik, wydech, strojenie a ja dokompletowałem skrzynię 6speed Dodatkowo wpadło niskie i twarde zawieszenie bo na serii strach był jeździć, hample wymienione na nowe bo do jazdy bez szaleństw czyli hamowań z 200 do 50 w zupełności wystarczają na co dzień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 3 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2016 Myślałem, że o zabawę chodzi, a nie wynikiSwift lub Colt ze starszych, z nowszych (o ile w regulamin się łapią) Twingo RS. zabawa zabawa ale nie miec szans na bycie chociaz w srodku stawki raczej demotywuje... na weekend siedziałem w mx5 na i nb - mozna zapomniec o znalezeniu przyzwoitej pozycji za kierownica (jedny opcja to lezec i braknie rak "do 5 biegu") na palacu boju został: CRX (raczej del sol poniewaz wczesniejsze juz zaczeły się mocno cenic) - najwiekszy w srodku ale niestety naped na niewlasciwe kola) MR2 SW20 lub SW30 - ale tu juz wpadamy w klase do 2000cm3 wiec oglnie słabo.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 3 Października 2016 Udostępnij Napisano 3 Października 2016 na weekend siedziałem w mx5 na i nb - mozna zapomniec o znalezeniu przyzwoitej pozycji za kierownica (jedny opcja to lezec i braknie rak "do 5 biegu") nie bardzo moge sobie wyobrazic jakie masz proporcje budowy ciala. Poza tym zeby wrzucac 5 bieg to nie byle jaki tor musialby byc, mi na Poznaniu udawalo sie wbic max 4ke Ja bym jeszcze podrazyl temat MX5 z roznymi fotelami, kublami etc. Naprawde duza ilosc roznych ludkow MXami jezdzi: malych, duzych, chudych i grubych - i sie mieszcza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 3 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2016 nie bardzo moge sobie wyobrazic jakie masz proporcje budowy ciala. Poza tym zeby wrzucac 5 bieg to nie byle jaki tor musialby byc, mi na Poznaniu udawalo sie wbic max 4ke Ja bym jeszcze podrazyl temat MX5 z roznymi fotelami, kublami etc. Naprawde duza ilosc roznych ludkow MXami jezdzi: malych, duzych, chudych i grubych - i sie mieszcza. Gabaryty moje 190cm 85kgBez obnizenia fotela i naby do kierownicy nie ma szans na jazde z pionowym oparciem fotela a tak lubie jezdzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 3 Października 2016 Udostępnij Napisano 3 Października 2016 Bez obnizenia fotela i naby do kierownicy nie ma szans na jazde z pionowym oparciem fotela a tak lubie jezdzic obnizenie w NB robi sie gratis za pomoca noża (tzw. "gąbkotomia") co podobno wcale nie zmniejsza komfortu jedynie miejsce na fotelu wedruje w dół i nieznacznie poprawia trzymanie boczne. Gdyby to nie wystarczylo opcja jest kubel ktory daje sie posadzic tak nisko ze ja ze swoimi 165cm malo co widze poza deska rozdzielcza a naba + akcesoryjna kiera to dosc standardowe dzialanie wiekszosci scigantow. Obie opcje niezbyt kosztowne, to nie Porsche ze nic kosztuje tysiaka Moim zdaniem NX-5 NB to imho najmocniejsza propozycja przy twoich wymaganiach pomijajac "szybkie" na prostej, zadne auto w podanym zakresie $ nie da ci tyle frajdy ani tyle nie nauczy, nie da dodatkowych atrakcji (jazda bez dachu, dryfty , nowi koledzy i kolezanki ) a przy tym nie zrujnuje kieszeni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 3 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2016 obnizenie w NB robi sie gratis za pomoca noża (tzw. "gąbkotomia") co podobno wcale nie zmniejsza komfortu jedynie miejsce na fotelu wedruje w dół i nieznacznie poprawia trzymanie boczne. Gdyby to nie wystarczylo opcja jest kubel ktory daje sie posadzic tak nisko ze ja ze swoimi 165cm malo co widze poza deska rozdzielcza a naba + akcesoryjna kiera to dosc standardowe dzialanie wiekszosci scigantow. Obie opcje niezbyt kosztowne, to nie Porsche ze nic kosztuje tysiaka Moim zdaniem NX-5 NB to imho najmocniejsza propozycja przy twoich wymaganiach pomijajac "szybkie" na prostej, zadne auto w podanym zakresie $ nie da ci tyle frajdy ani tyle nie nauczy, nie da dodatkowych atrakcji (jazda bez dachu, dryfty , nowi koledzy i kolezanki ) a przy tym nie zrujnuje kieszeni. Ok. Mx5 nadal biore pod uwage ale muszę spróbować jeszcze mr2 boNie siedziałem i co gorsza nie prowadzilem mr2 ale centralnie silnik bardziej do mnie przemawia przynajmniej w teorii... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mars_wrc Napisano 3 Października 2016 Udostępnij Napisano 3 Października 2016 MR2 nie ma ksywki widowmaker? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 3 Października 2016 Udostępnij Napisano 3 Października 2016 MR2 nie ma ksywki widowmaker? S2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 4 Października 2016 Udostępnij Napisano 4 Października 2016 (edytowane) S2000 Merdę też Toyka to najtanszy midship na rynku i fajna baza. Bo mozna w miare bezproblemowo poswapowac ze 140 na 190 z Corolli czy Celicy, ew K20 ale to juz wiekszy budzet Edytowane 4 Października 2016 przez Filipfm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 4 Października 2016 Udostępnij Napisano 4 Października 2016 A czemu nie kupić do CA Cup czegoś co jest classic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 4 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Października 2016 A czemu nie kupić do CA Cup czegoś co jest classic? Co ? byle nie za ciezkie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 5 Października 2016 Udostępnij Napisano 5 Października 2016 Co ? byle nie za ciezkie! http://vfts.pl/ tak wiem, budżet ale za 20k zrobiłoby się coś co już daje rade :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 5 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2016 http://vfts.pl/ https://www.youtube.com/watch?v=1HvTNmX1crE tak wiem, budżet ale za 20k zrobiłoby się coś co już daje rade :D Potrzebuje cos bardziej sprawdzonego a nie wydumki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 5 Października 2016 Udostępnij Napisano 5 Października 2016 (edytowane) Potrzebuje cos bardziej sprawdzonego a nie wydumki... ścieżka jest sprawdzona, choć nie u nas w kraju, zobacz sobie ile tego jeździ na węgrzech Wydumką też bym tego nie nazwał, auta można budować w zgodzie z homologacją, są wszelakie części normalnie nowocześnie produkowane i dostępne na różnych poziomach cenowych. Dobrze zrobione auto jest konkurencyjne. No i jest klasyczne Było teraz HAIGO w Poznaniu, można było zobaczyć tzn ja do niczego nie namawiam żeby nie było, wiadomo ze takie coś to dużo większe zaangażowanie niż zakup mx-5 i zrobienie rollbara Edytowane 5 Października 2016 przez koNik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 5 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2016 ścieżka jest sprawdzona, choć nie u nas w kraju, zobacz sobie ile tego jeździ na węgrzech Wydumką też bym tego nie nazwał, auta można budować w zgodzie z homologacją, są wszelakie części normalnie nowocześnie produkowane i dostępne na różnych poziomach cenowych. Dobrze zrobione auto jest konkurencyjne. No i jest klasyczne Było teraz HAIGO w Poznaniu, można było zobaczyć tzn ja do niczego nie namawiam żeby nie było, wiadomo ze takie coś to dużo większe zaangażowanie niż zakup mx-5 i zrobienie rollbara Mimo calej sympatii to motoryzacji bloku wschodniego dużo bajdziej cenie japonskie i zachodnie wynalazki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.