Skocz do zawartości

Jakie szybkie auto do 1600cm3


ppmarian

Rekomendowane odpowiedzi

no ale od corsy b gsi z 1.6 8V 109KM jest wolniejszy i znacznie gorzej reaguje na pedał gazu

 

Corsa B GSi ma C16XE lub X16XE czyli 1.6 16V. :ok: Nie jestem przekonany nawet czy seryjnie wychodziły Corsy B z C16SE i miał on 100KM, bo C14SE były.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak z ruda? typowe miejsca poza tylnymi nadkolami?

 

ktora seria najlepsza do takiej zabawy NA czy NB czy moze szarpnac sie na BNFL

ruda to niestety mazdowy standard: tylne nadkola, progi, w NB podluznice (da sie ogarnac) i cos tam pewnie jeszcze. W NB koroduja tez np. wahacze.

 

 

NA coraz trudniej znalezc w sensownym stanie, NB sa obecnie sporo tansze, sa lepsze do jazdy na codzien (komfort, zuzycie paliwa) a mimo parudziesieciu kG wiecej jakos nie sa wolniejsze a nieco latwiej do nich np. o lepsze zawieszenie czy aftermarketowe staby. Wielkiego sensu szarpania na NBFL nie widze, silnik 1.6 jest ten sam a roznice dotycza wygladu co na torze ma male znaczenie. Pozniejsze wersje miewaly dolozone rozne rozporki ale to wszystko mozna podokrecac samemu, plug and play, oryginaly albo aftermarket. Mozliwosci jest tyle ze nie przerobisz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK nie było tematu 316i odpada

 

nie wiem czy było ale może pomyśl o Polo Gti 1.6 -  na Allegro jest za 6600, musiałbym zobaczyć ile to w DE kosztuje bo wydaję mi się, że nieco mniej ale rzucę z cukierkowości okiem w weekend na tego typu auta

Edytowane przez jacob24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Setkę robi w niskie 7s i generalnie idzie jak złe mimo piekielnie długiej skrzyni (setka na dwójce).

 

niemodzone robi setke szybciej niz Astra GSI z silnikiem 2.0, przy napedzie na 4 kola? Niemozliwe  .....  chyba ze gruntownie pomodzone. standardowo jest 9,6 do setki co i tak niezle jak na 1,3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niemodzone robi setke szybciej niz Astra GSI z silnikiem 2.0, przy napedzie na 4 kola? Niemozliwe  .....  chyba ze gruntownie pomodzone. standardowo jest 9,6 do setki co i tak niezle jak na 1,3

nieuważnie  czytasz  ;] 

 

swift gti  robi  setke  w  niskie  7

 

to  co  mars  kupił  to  justy  4wd z  silnikiem  G13B ( jak  sie  nie  myle  to  wiem  o  ktory  egzemplarz  chodzi ) 

i  robi  on  100 na  2 biegu  ( skrzynia  z  8v  ) w  okolicy  8s 

 

i  tak :skromny: swift/justy gti  jest  szybsze od  opla astra  gsi - ;]  sprawdzane 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem zwykłe Twingo II , ale jak bym  miał teraz kupować drugi raz dozbierał bym do RSa 

 

https://www.youtube.com/watch?v=dzLrM_kOt7g

Tak OT - ładnie to się zbiera, 210 bez zadyszki i jeszcze przyczepność jest cały czas. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak OT - ładnie to się zbiera, 210 bez zadyszki i jeszcze przyczepność jest cały czas. :)

Kiedyś takiego kupię, teraz z kasą średnio a i szkoda mi mojego sprzedawać bo egzemplarz super i bardzo niski przebieg. Miałem okazję takim się przejechać i trzymał zbierał się jak gokart...

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam auta na przyszly rok do trenigu/ zawodow

Rocznik 1987-2000

Pojemnosc max 1600cm3

Najlepiej rwd ale nie koniecznie. Bardziej zalezy mi na fun niz wyniku

Lekkie

Dobry zawias w serii

Dobry hamulec w serii

Budzet 7000pln + 3000pln na pakiet startowy

Moje typy na szybko raczej standatdowe: mx5 1.6, 316i, Civic 1.6

nie czytałem całości, ale Colt 92> silnik 1600ccm, 113KM ładnie rwie do przodu.

ale jakbyś  znalazł Colta GTI, 1800ccm, 140KM to miałbyś fajne auto do zabawy.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niemodzone robi setke szybciej niz Astra GSI z silnikiem 2.0, przy napedzie na 4 kola? Niemozliwe  .....  chyba ze gruntownie pomodzone. standardowo jest 9,6 do setki co i tak niezle jak na 1,3

 

https://www.youtube.com/watch?v=DTBCBzYz_VQ&feature=player_embedded

 

GTi robi setkę w 9.6s? Chyba nie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie czytałem całości, ale Colt 92> silnik 1600ccm, 113KM ładnie rwie do przodu.

ale jakbyś znalazł Colta GTI, 1800ccm, 140KM to miałbyś fajne auto do zabawy.

Miałem okazję kupić takiego jak szukałem auta dla żony, porobione wszystko tip top. Ojciec synowi odszykował ale synowi nie podpasowało. Genialnie jeździł. Ale klimy nie miał ( to by jeszcze przeszło ) i pedał sprzęgła nie domagał ( za chwilę był zrobiony) i się żona zraziła. A byłoby takie fajne autko w domu.

W sumie nie pomyślałem o nim żeby koledze doradzić ale znaleźć takie to chyba trudniej niż clio 1.6 16V...

Scirocco 2.0 TSI o ile dobrze pamiętam nie mogło odjechać...

Wysłane z mojego PSP5453DUO przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Totalnie nie brałem pod uwagę. Można prosić o więcej szczegółów. Jak z ruda zawiasem i ogolnie?

Z 3 lata nie mam już kontaktu ale widzę że jeszcze jeździ. Rocznik 98 model liftbeck-146, kupione mocno zapuszczone. Podłoga jak pamiętam była już mocno atakowana przez rdzę, reszta bez oznak.

Ogólnie to tym autem jeździło mi się bardzo dobrze, jedne z najlepszych wspomnień. Jak się zastanawiam to właśnie dzięki takim cechom jak prowadzenie, pozycja w fotelu (notabene niezbyt wygodna), silnik wysoko lubiący się krecic. To auto lubilo zakręty i wtedy dawało wiele frajdy. Skrzynia krótka więc w trasie silnik halasowal ale była zadziwiająca odporność na podmuchy wiatru.

W tym czasie dysponowałem nowym t-jetem ale przyjemności z jazdy były większe w Alfie jak w lineii na niskim profilu.

Auto się nie psuło ☺

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. klasa turbo jest tak uzbrojona ze zwyklym GC8 raczej nie powalczysz

 

 

 

Myślałem, że o zabawę chodzi, a nie wyniki :)

 

Swift lub Colt ze starszych, z nowszych (o ile w regulamin się łapią) Twingo RS.

Edytowane przez mrBEAN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile kosztowały modyfikacje?

coś ponad 6tys.zł ale swapowany w profi zakładzie TRS z Częstochowy a nie w szopie gdzie można zbić koszty    :phi:

silnik z 2010 roku seryjnie 95km wystrojony na ecumaster det3 i w tym roku serja wypluła 103km 138nm 

poprzednio siedział 1.2 16v i osprzęt został ale zorganizowali nowy silnik, wydech, strojenie a ja dokompletowałem skrzynię 6speed

Dodatkowo wpadło niskie i twarde zawieszenie bo na serii strach był jeździć, hample wymienione na nowe bo do jazdy bez szaleństw czyli hamowań z 200 do 50 w zupełności wystarczają na co dzień     ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Myślałem, że o zabawę chodzi, a nie wyniki



Swift lub Colt ze starszych, z nowszych (o ile w regulamin się łapią) Twingo RS.

 

zabawa zabawa ale nie miec szans na bycie chociaz w srodku stawki raczej demotywuje...

 

na weekend siedziałem w mx5 na i nb - mozna zapomniec o znalezeniu przyzwoitej pozycji za kierownica (jedny opcja to lezec i  braknie rak "do 5 biegu")

 

na palacu boju został:

CRX (raczej del sol poniewaz wczesniejsze juz zaczeły się mocno cenic)  - najwiekszy w srodku ale niestety naped na niewlasciwe kola)

MR2 SW20 lub SW30 - ale tu juz wpadamy w klase do 2000cm3 wiec oglnie słabo....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na weekend siedziałem w mx5 na i nb - mozna zapomniec o znalezeniu przyzwoitej pozycji za kierownica (jedny opcja to lezec i  braknie rak "do 5 biegu")

nie bardzo moge sobie wyobrazic jakie masz proporcje budowy ciala. Poza tym zeby wrzucac 5 bieg to nie byle jaki tor musialby byc, mi na Poznaniu udawalo sie wbic max 4ke

 

Ja bym jeszcze podrazyl temat MX5 z roznymi fotelami, kublami etc. Naprawde duza ilosc roznych ludkow MXami jezdzi: malych, duzych, chudych i grubych - i sie mieszcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bardzo moge sobie wyobrazic jakie masz proporcje budowy ciala. Poza tym zeby wrzucac 5 bieg to nie byle jaki tor musialby byc, mi na Poznaniu udawalo sie wbic max 4ke

Ja bym jeszcze podrazyl temat MX5 z roznymi fotelami, kublami etc. Naprawde duza ilosc roznych ludkow MXami jezdzi: malych, duzych, chudych i grubych - i sie mieszcza.

Gabaryty moje 190cm 85kg

Bez obnizenia fotela i naby do kierownicy nie ma szans na jazde z pionowym oparciem fotela a tak lubie jezdzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez obnizenia fotela i naby do kierownicy nie ma szans na jazde z pionowym oparciem fotela a tak lubie jezdzic

obnizenie w NB robi sie gratis za pomoca noża (tzw. "gąbkotomia") co podobno wcale nie zmniejsza komfortu jedynie miejsce na fotelu wedruje w dół i nieznacznie poprawia trzymanie boczne. Gdyby to nie wystarczylo opcja jest kubel ktory daje sie posadzic tak nisko ze ja ze swoimi 165cm malo co widze poza deska rozdzielcza a naba + akcesoryjna kiera to dosc standardowe dzialanie wiekszosci scigantow. Obie opcje niezbyt kosztowne, to nie Porsche ze nic kosztuje tysiaka

 

Moim zdaniem NX-5 NB to imho najmocniejsza propozycja przy twoich wymaganiach pomijajac "szybkie" na prostej, zadne auto w podanym zakresie $ nie da ci tyle frajdy ani tyle nie nauczy, nie da dodatkowych atrakcji (jazda bez dachu, dryfty :bzik: , nowi koledzy i kolezanki :gay:) a przy tym nie zrujnuje kieszeni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obnizenie w NB robi sie gratis za pomoca noża (tzw. "gąbkotomia") co podobno wcale nie zmniejsza komfortu jedynie miejsce na fotelu wedruje w dół i nieznacznie poprawia trzymanie boczne. Gdyby to nie wystarczylo opcja jest kubel ktory daje sie posadzic tak nisko ze ja ze swoimi 165cm malo co widze poza deska rozdzielcza a naba + akcesoryjna kiera to dosc standardowe dzialanie wiekszosci scigantow. Obie opcje niezbyt kosztowne, to nie Porsche ze nic kosztuje tysiaka

Moim zdaniem NX-5 NB to imho najmocniejsza propozycja przy twoich wymaganiach pomijajac "szybkie" na prostej, zadne auto w podanym zakresie $ nie da ci tyle frajdy ani tyle nie nauczy, nie da dodatkowych atrakcji (jazda bez dachu, dryfty :bzik: , nowi koledzy i kolezanki :gay:) a przy tym nie zrujnuje kieszeni.

Ok. Mx5 nadal biore pod uwage ale muszę spróbować jeszcze mr2 bo

Nie siedziałem i co gorsza nie prowadzilem mr2 ale centralnie silnik bardziej do mnie przemawia przynajmniej w teorii...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje cos bardziej sprawdzonego a nie wydumki...

 

ścieżka jest sprawdzona, choć nie u nas w kraju, zobacz sobie ile tego jeździ na węgrzech :)

Wydumką też bym tego nie nazwał, auta można budować w zgodzie z homologacją, są wszelakie części normalnie nowocześnie produkowane i dostępne na różnych poziomach cenowych. Dobrze zrobione auto jest konkurencyjne. No i jest klasyczne :) Było teraz HAIGO w Poznaniu, można było zobaczyć :)

 

tzn ja do niczego nie namawiam żeby nie było, wiadomo ze takie coś to dużo większe zaangażowanie niż zakup mx-5 i zrobienie rollbara ;)

Edytowane przez koNik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ścieżka jest sprawdzona, choć nie u nas w kraju, zobacz sobie ile tego jeździ na węgrzech :)

Wydumką też bym tego nie nazwał, auta można budować w zgodzie z homologacją, są wszelakie części normalnie nowocześnie produkowane i dostępne na różnych poziomach cenowych. Dobrze zrobione auto jest konkurencyjne. No i jest klasyczne :) Było teraz HAIGO w Poznaniu, można było zobaczyć :)

tzn ja do niczego nie namawiam żeby nie było, wiadomo ze takie coś to dużo większe zaangażowanie niż zakup mx-5 i zrobienie rollbara ;)

Mimo calej sympatii to motoryzacji bloku wschodniego dużo bajdziej cenie japonskie i zachodnie wynalazki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.