Skocz do zawartości

Giulia


Marcin79

Rekomendowane odpowiedzi

https://www.otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-giulia-business-carserwis-dealer-nr-1-ID6yL2iP.html

 

- ładna,chociaż w tym tyłku coś mi przynajmniej na zdjęciach nie pasuje

- 200 koni , pewnie już się ładnie odpycha 

- cena nawet ok , w tym przedziale kupię paska , mazdę 6 albo bmw 3 trudno będzie chyba nowej szukać.

 

tylko pytanie kto zaryzykuje aby kupić alfę za ponad 130 tyś ?ja nie :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Marcin79 napisał:

https://www.otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-giulia-business-carserwis-dealer-nr-1-ID6yL2iP.html

 

- ładna,chociaż w tym tyłku coś mi przynajmniej na zdjęciach nie pasuje

- 200 koni , pewnie już się ładnie odpycha 

- cena nawet ok , w tym przedziale kupię paska , mazdę 6 albo bmw 3 trudno będzie chyba nowej szukać.

 

tylko pytanie kto zaryzykuje aby kupić alfę za ponad 130 tyś ?ja nie :)

 

 

Także jestem na nie.

Widziałem to to na ulicy ostatnio, wygląda pokracznie w szczególności z przodu :(.

Środka nie widziałem, ale zdjęcia nie zachęcają. Cena imho za wysoka, też wolałbym inne auto w tym segmencie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Marcin79 napisał:

 

Jacys giganci ergonomii pracuja w tym Fiacie - pokrętło głośności po prawej stronie kierownicy w aucie przeznaczonym do ruchu prawostronnego, to szczyt bezmyślności ergonomicznej. :facepalm:

 

 

 

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, mar00ha_ napisał:

 

Jacys giganci ergonomii pracuja w tym Fiacie - pokrętło głośności po prawej stronie kierownicy w aucie przeznaczonym do ruchu prawostronnego, to szczyt bezmyślności ergonomicznej. :facepalm:

 

W Chevrolecie też tak mam.

Sterowanie radiem i telefonem po prawej, a tempomatem po lewej ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, rwIcIk napisał:

W Chevrolecie też tak mam.

Sterowanie radiem i telefonem po prawej, a tempomatem po lewej ;]

 

Nie rozumiem tego.

Normalny samochód ma przy w okolicach radia gałkę głośności (pod prawą ręka), a po lewej stronie kierownicy alternatywne sterowanie głośnością. Wtedy jest normalnie. Nawet japońska Mazda to rozumie i ma odpowiednia kierownicę na rynki o ruchu prawostronnym.

 

 

 

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, mar00ha_ napisał:

Nie rozumiem tego.

Normalny samochód ma przy w okolicach radia gałkę głośności (pod prawą ręka), a po lewej stronie kierownicy alternatywne sterowanie głośnością. Wtedy jest normalnie. Nawet japońska Mazda to rozumie i ma odpowiednia kierownicę na rynki o ruchu prawostronnym.

 

To IMO jakaś modła amerykańska jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, mar00ha_ napisał:

 

Jacys giganci ergonomii pracuja w tym Fiacie - pokrętło głośności po prawej stronie kierownicy w aucie przeznaczonym do ruchu prawostronnego, to szczyt bezmyślności ergonomicznej. :facepalm:

 

 

 

mar00ha

 

W Saabie tak miałem. W Cromie mam na odwrót. Nawet 10 minut mi nie zajęło przestawienie sie...

 

Co do odpychania 6,5 do setki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Dareek napisał:

żyj stereotypami dalej :hehe:- dla mnie auto nr 1 na liście następcy obecnego czyli za jakieś kilka miesięcy. fajnie wyposażenie, dość przestronne, w automacie, no i wyglada przyzwoicie.

 

Bardzo się cieszę, odkupię od Ciebie za jakieś 5 lat za 30kpln ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, mar00ha_ napisał:

 

Jacys giganci ergonomii pracuja w tym Fiacie - pokrętło głośności po prawej stronie kierownicy w aucie przeznaczonym do ruchu prawostronnego, to szczyt bezmyślności ergonomicznej. :facepalm:

 

 

 

mar00ha

 

Jako że to Fiat to jest facepalm. Gdyby to zrobił VAG byłaby innowacja!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Vadero napisał:

 

Bardzo się cieszę, odkupię od Ciebie za jakieś 5 lat za 30kpln ;)

Za 30 tyś nie kupisz prawie 7 letniej Giulietty - no chyba że do samodzielnego montażu.

To auto nie dla Ciebie Ty musisz mieć prestiż - premium a to włoski szajs.

Godzinę temu, mar00ha_ napisał:

 

Nie rozumiem tego.

Normalny samochód ma przy w okolicach radia gałkę głośności (pod prawą ręka), a po lewej stronie kierownicy alternatywne sterowanie głośnością. Wtedy jest normalnie. Nawet japońska Mazda to rozumie i ma odpowiednia kierownicę na rynki o ruchu prawostronnym.

 

 

 

mar00ha

Ja z kolei nie rozumiem jak auto tej klasy może nie mieć wskaźnika temp cieczy chłodzącej?

53 minuty temu, RABIN napisał:

Na zdjęciu  widać ten ich śmieszny zestaw już nie pamiętam dokładnie co jest w środku musiał bym sprawdzić w pandzie bo mam identyczny.

trójkąt i gaśnica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Dareek napisał:

Za 30 tyś nie kupisz prawie 7 letniej Giulietty - no chyba że do samodzielnego montażu.

To auto nie dla Ciebie Ty musisz mieć prestiż - premium a to włoski szajs.

 

 

Strasznie zakompleksiony jesteś i szufladkujesz ludzi na podstawie tego czym jeżdżą.

Giuliettę bym kupił, fajnie mi się z nią jeździło, ale ma mało miejsca z tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie szufladkuję - sam to wcześniej zrobiłeś - mnie po prostu śmieszą stereotypy. Kompleksy?:hehe: - gdybym miał to nie jeździłbym tym czym jeżdżę tylko szukał jak to na AK "prestiżu"

Konkretna marka? - mam to naprawdę gdzieś - ma się nie psuć i tyle- jak na razie spełnia swe zadanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Vadero napisał:

 

Strasznie zakompleksiony jesteś i szufladkujesz ludzi na podstawie tego czym jeżdżą.

Giuliettę bym kupił, fajnie mi się z nią jeździło, ale ma mało miejsca z tyłu.

 

To po co jezdzisz z tylu? ;]

Godzinę temu, cesarz napisał:

 

Co do odpychania 6,5 do setki.

 

6,5 do setki w 200-konnej noPb? 8]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Vadero napisał:

 

Masz dzieci? Masz kwa dzieci?! ;]

 

 

 

Ja sie bez problemu z siostra miescilem w 126p, wiec chyba w Julce bedzie jednak troche wygodniej ;)

Bez jaj, ze jeden dzieciak bedzie mial ciasno z tylu ;]

Za chwile wyjdzie na to, ze bez Superba nie podchodz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, cesarz napisał:

W Saabie tak miałem. W Cromie mam na odwrót. Nawet 10 minut mi nie zajęło przestawienie sie...

 

Nie chodzi o przestawianie się. Oczywiście, że do wszystkiego da się przyzwyczaić. Jednak ergonomiczniej jest mieć sterowanie głośnościa pod lewa reka, bo, przynajmniej teoretycznie, stale się ja trzyma na kierownicy.

 

 

1 godzinę temu, Ryb napisał:

Jako że to Fiat to jest facepalm. Gdyby to zrobił VAG byłaby innowacja!

 

Gdyby to zrobił VAG, twierdziłbym tak samo. Po co Ci sterowanie głośnością na kierownicy po prawej stronie, jeżeli najczęściej po prawą ręką jest pokrętło na konsoli?

 

 

 

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, mar00ha_ napisał:

 

Nie chodzi o przestawianie się. Oczywiście, że do wszystkiego da się przyzwyczaić. Jednak ergonomiczniej jest mieć sterowanie głośnościa pod lewa reka, bo, przynajmniej teoretycznie, stale się ja trzyma na kierownicy.

 

 

 

Gdyby to zrobił VAG, twierdziłbym tak samo. Po co Ci sterowanie głośnością na kierownicy po prawej stronie, jeżeli najczęściej po prawą ręką jest pokrętło na konsoli?

 

 

 

mar00ha

 

Ja trzymam kierownicę prawą ręką.

Ty trzymasz lewą, ktoś inny również. Ale następna osoba może prawą.

2 godziny temu, Ryb napisał:

 

Jako że to Fiat to jest facepalm. Gdyby to zrobił VAG byłaby innowacja!

 

Przecież chlanie oleju czy problemy z rozrządem to tylko zwykłe serwisowanie ;] tak jak problemy z termostatem w octavi 3 ;] ale co tam ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, mar00ha_ napisał:

Po co Ci sterowanie głośnością na kierownicy po prawej stronie, jeżeli najczęściej po prawą ręką jest pokrętło na konsoli?

 

Ja przyzwyczaiłem się i prawą ręką czasem klikam na kierownicy, czasem na odbiorniku :hehe:

Znów jakoś dziwnie lewą mi się steruje tempomatem. Chyba wolałbym prawą ... :hmm:

 

kokpit.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, mar00ha_ napisał:

 

Nie chodzi o przestawianie się. Oczywiście, że do wszystkiego da się przyzwyczaić. Jednak ergonomiczniej jest mieć sterowanie głośnościa pod lewa reka, bo, przynajmniej teoretycznie, stale się ja trzyma na kierownicy.

 

Zarowno w Citroenie jak I Nissanie mialem glosnosc po prawej stronie a tempomat po lewej.

Nawet sie nigdy nie zastanawialem czy lepiej byloby miec glosnosc po lewej...

Uzywam tego pewnie raz na kilka dni ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, rwIcIk napisał:

Ja przyzwyczaiłem się i prawą ręką czasem klikam na kierownicy, czasem na odbiorniku :hehe:

Znów jakoś dziwnie lewą mi się steruje tempomatem. Chyba wolałbym prawą ... :hmm:

 

 

 

Tempomat powinien być po lewej. Wtedy ogarniasz jedną ręką i tempomat i kierunkowskazy więc w trasie możesz drugą spokojnie jeść lub zaczepiać pasażerkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Ryb napisał:

 

Tempomat powinien być po lewej. Wtedy ogarniasz jedną ręką i tempomat i kierunkowskazy więc w trasie możesz drugą spokojnie jeść lub zaczepiać pasażerkę.

Czasem przechodzę na sterowanie samochodem tylko przyciskami tempomatu i musiałem nauczyć lewą rękę, by działa bez zbędnego angażowania mózgu :ok:;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Alfi napisał:

Ja trzymam kierownicę prawą ręką.

Ty trzymasz lewą, ktoś inny również. Ale następna osoba może prawą.

 

Gdy, w latach 90-tych, uczęszczałem do szkoły jazdy instruktor powiedział mi, że nie ma powodu, aby lewa ręka nie była niemal stale na kierownicy. I ja mu wierzę. Zastanów się - przecież biegi zmieniasz prawą, więc siłą rzeczy jest Ci potrzebna do innych niż trzymanie kierownicy rzeczy. Lewa powinna być na kierownicy niemal stale, bo co z nia można robić? Okno otwierać i zamykać? Drapać się po głowie?

 

 

 

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, mar00ha_ napisał:

 

Nie chodzi o przestawianie się. Oczywiście, że do wszystkiego da się przyzwyczaić. Jednak ergonomiczniej jest mieć sterowanie głośnościa pod lewa reka, bo, przynajmniej teoretycznie, stale się ja trzyma na kierownicy.

Gdyby to zrobił VAG, twierdziłbym tak samo. Po co Ci sterowanie głośnością na kierownicy po prawej stronie, jeżeli najczęściej po prawą ręką jest pokrętło na konsoli?

W niektórych samochodach odległość do pokrętła jest taka że musiałbyś mieć ręce jak szympans aby do niego w miarę komfortowo sięgnąć - o ile takie pokrętło jest bo całkiem dobrze może być "+" i "-" w wariacji dotykowej co jest już kompletnym nierozumieniem.

dla mnie czy jest z lewej czy prawej bez różnicy mimo, że jestem leworęczny a GIuliettcie mam przyciski głośności po lewej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, mar00ha_ napisał:

 

Gdy, w latach 90-tych, uczęszczałem do szkoły jazdy instruktor powiedział mi, że nie ma powodu, aby lewa ręka nie była niemal stale na kierownicy. I ja mu wierzę. Zastanów się - przecież biegi zmieniasz prawą, więc siłą rzeczy jest Ci potrzebna do innych niż trzymanie kierownicy rzeczy. Lewa powinna być na kierownicy niemal stale, bo co z nia można robić? Okno otwierać i zamykać? Drapać się po głowie?

 

 

 

mar00ha

 

Będę jeździł jak mi wygodnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Dareek napisał:

W niektórych samochodach odległość do pokrętła jest taka że musiałbyś mieć ręce jak szympans aby do niego w miarę komfortowo sięgnąć - o ile takie pokrętło jest bo całkiem dobrze może być "+" i "-" w wariacji dotykowej co jest już kompletnym nierozumieniem.

 

Ale chyba nie piszesz o Giulii, która pokrętło głośności ma na konsoli środkowej. :hehe:

Jak pisałem - w tym przypadku to porażka ergonomiczna i nie ma wytłumaczenia dla głupoty projektanta, umieszczajacego sterowanie głośności 2 razy pod prawa rękę.

 

 

 

mar00ha

3 minuty temu, Alfi napisał:

 

 

 

3 minuty temu, Alfi napisał:

Będę jeździł jak mi wygodnie.

 

 

Ja Ci nie piszę jak masz jeździć. Ja piszę jak jest sensownie. A Ty możesz sobie jeździć nawet bez rak. :hehe:

 

 

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, mar00ha_ napisał:

 

Ale chyba nie piszesz o Giulii, która pokrętło głośności ma na konsoli środkowej. :hehe:

Jak pisałem - w tym przypadku to porażka ergonomiczna i nie ma wytłumaczenia dla głupoty projektanta, umieszczajacego sterowanie głośności 2 razy pod prawa rękę.

 

 

 

mar00ha

 

 

 

Ja Ci nie piszę jak masz jeździć. Ja piszę jak jest sensownie. A Ty możesz sobie jeździć nawet bez rak. :hehe:

 

 

mar00ha

 

Bez rak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Zarowno w Citroenie jak I Nissanie mialem glosnosc po prawej stronie a tempomat po lewej.

Nawet sie nigdy nie zastanawialem czy lepiej byloby miec glosnosc po lewej...

Uzywam tego pewnie raz na kilka dni ;]

Qashquai i Pulsar mają tempomat po prawej. Pewnie wpływ Renuara ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby ladne auto... ale na hamowni w autocetrum KM ulecialy... ASO za duzo nie ma... Znajac Alfe to jednak czesto trzeba odwiedzac chociazby po lekturze forum Julietty. Generalnie niby serce mowi kup mnie bo jestem ladna to jednak rozum mowi idz po BMW3 lub Mercedesa C. O audi A4 nie wspominam bo po co komu drozszy passat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, mar00ha_ napisał:

 

Nie rozumiem tego.

Normalny samochód ma przy w okolicach radia gałkę głośności (pod prawą ręka), a po lewej stronie kierownicy alternatywne sterowanie głośnością. Wtedy jest normalnie. Nawet japońska Mazda to rozumie i ma odpowiednia kierownicę na rynki o ruchu prawostronnym.

 

 

 

mar00ha

To chyba tylko filozofia skosnookich....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Kiwal napisał:

To chyba tylko filozofia skosnookich....

 

Żeby było wygodnie? Nie zgodzę się. Tu masz przykłady europejskich aut:

 

maxresdefault.jpg

maxresdefault.jpg

interior-new-2017-bmw-5-series.jpg

2017-Mercedes-E-Class-Interior-Carscoops

 

 

Inna rzecz, że guziczkowa regulacja zamiast pokrętła też do najergonomiczniejszych nie należy. Ale może to moda jakaś, żeby guzikami sterować głośnością? :nie_wiem:

 

 

 

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Audi mam po prawej i jest wygodnie.

Faktycznie w BMW zony jest po lewej...zupelnie mi to nie lezy.

 

Pewnie kwestia przyzwyczajenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Marcin79 napisał:

tylko pytanie kto zaryzykuje aby kupić alfę za ponad 130 tyś ?ja nie :)

 

 

130 to pryszcz

pytanie kto wywali 336900

https://www.otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-carserwis-dealer-nr-1-ID6yLivd.html#d18a76a214

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Marcin79 napisał:

https://www.otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-giulia-business-carserwis-dealer-nr-1-ID6yL2iP.html

tylko pytanie kto zaryzykuje aby kupić alfę za ponad 130 tyś ?ja nie :)

 

Ten kogo stac na to i nie chce zgonac w tlumie. ..passkow i innych beemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Ja sie bez problemu z siostra miescilem w 126p, wiec chyba w Julce bedzie jednak troche wygodniej ;)

Bez jaj, ze jeden dzieciak bedzie mial ciasno z tylu ;]

Za chwile wyjdzie na to, ze bez Superba nie podchodz...

 

No moze i kiedys jezdzilo sie 126 bo sie musiało - teraz sie nie musi - są najrożniejsze auta. Wiec dla dziecka wezme jednak passka kombi. Po co ma sie gniesc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Marcin79 napisał:

https://www.otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-giulia-business-carserwis-dealer-nr-1-ID6yL2iP.html

 

- ładna,chociaż w tym tyłku coś mi przynajmniej na zdjęciach nie pasuje

- 200 koni , pewnie już się ładnie odpycha 

- cena nawet ok , w tym przedziale kupię paska , mazdę 6 albo bmw 3 trudno będzie chyba nowej szukać.

 

tylko pytanie kto zaryzykuje aby kupić alfę za ponad 130 tyś ?ja nie :)

 

 

Z tego co pamiętam, masz DG. Oglądałem ten model i z miejsca dostałem ofertę dla przedsiębiorców 125 kpln brutto plus dwa wybrane pakiety wyposażeniowe za free. 

19 godzin temu, Marcin79 napisał:

https://www.otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-giulia-business-carserwis-dealer-nr-1-ID6yL2iP.html

 

- ładna,chociaż w tym tyłku coś mi przynajmniej na zdjęciach nie pasuje

- 200 koni , pewnie już się ładnie odpycha 

- cena nawet ok , w tym przedziale kupię paska , mazdę 6 albo bmw 3 trudno będzie chyba nowej szukać.

 

tylko pytanie kto zaryzykuje aby kupić alfę za ponad 130 tyś ?ja nie :)

 

 

Jeszcze jedno - do salonu Alfy wpadłem bo kumpel chciał Jeepa SRT zobaczyć, a w Żorach to jeden salon, jechałem prosto z oglądania i jazd BMW 3er, kombi automat 1.5 benzyna - po rabatach 146kpln. Jak wsiadłem do Alfy za 125 kpln i zobaczyłem materiały, jakość wykonania i wyposażenie to na BMW nawet bym się nie obejrzał.

3 godziny temu, bielaPL napisał:

 

Gdybym miał kasę to już jest moja. Lata regularnie po A1 Śląsku, jakaś testowa. Raz wracałem z Katowic BMW 750i F01 po lekkim programie, chciałem się z nią łapnąć a jakoś nie miałem żadnych problemów z dogonieniem czegokolwiek tą Betą, to tylko się uśmiechnąłem pod nosem słuchając ODDALAJĄCEGO się dźwięku Alfy.. Boski motor...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, mar00ha_ napisał:

Gdyby to zrobił VAG, twierdziłbym tak samo. Po co Ci sterowanie głośnością na kierownicy po prawej stronie, jeżeli najczęściej po prawą ręką jest pokrętło na konsoli?

 

W Citroenie i Renault mam sterowanie radia po prawej stronie kierownicy, tempomat po lewej.

W życiu bym nie wpadł na to, żeby taki układ (albo odwrotny) był jakimkolwiek problemem.

Podczas jazdy zasadniczo obie ręce trzyma się na kierownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mar00ha_

 

Popatrz - w gabinecie, autobusie i strzale (wszystkie europejskie, RHD) mam/miałem sterowanie głośnością po prawej stronie... A w mazaku i meleksie (oba japońskie, też RHD) było po lewej :D

 

Normalnie szczyt anty-ergonomii :D

 

Dużo mniej ergonomiczne jest to, że kierunki w RHD obsługuje się wajchą też po lewej stronie. Bardzo często trzeba sygnalizować i zmieniać biegi - i wtedy rąk brakuje. Z tego co kojarzę, to Fiat jest jedną z niewielu marek, która na RHD przekłada dźwignie kierunkowskazów na prawo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie moge znaleźc powaznego testu wersji 2.0 200 kucy - w ktorym ktoś weyfikowal sam w odpowiednich warunkach to przyśpieszenie.

 

Tutaj niby twierdzą że tak jest - a czy sami testowali czy zaufali papierkowi:

 

http://www.autocar.co.uk/car-review/alfa-romeo/giulia/first-drives/alfa-romeo-giulia-20-multiair-super-2017-review

 

W wersji 280 koni wg. MotoTrend przyspieszenie jest takie jak w papierach:

 

http://www.motortrend.com/cars/alfa-romeo/giulia/2017/2017-alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-first-test/

 

Auto jest dośc lekkie - 1340 kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.