Skocz do zawartości

Mówiłem już, że Skoda to dziadostwo ???


bergerac

Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

Pamiętaj o tym, że każdy ma inne wymagania, oczekiwania, itd. Co nie zmienia faktu, iż wnętrza przywołanych aut francuskich są na pewno jakieś, a wnętrza Skody wizualnie są po prostu ok. Nie ma się na czym rozwodzić. Wszystko jest łatwe w obsłudze, wykonanie ok, mnóstwo przestrzeni i tyle. Skody docenia się za inne rzeczy niż projekt deski rozdzielczej.

 

Ale ja nie napisałem że Skody nie należy cenić w ogóle. Można ją cenić np. za silniki. Ale wnętrza ma przy tym brzydkie i to jest fakt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, noras napisał:

Rozumiem, że UE wraz z Trumpem i Putinem wczoraj wprowadziła przepis mówiący, że ładne jest to co się @Ryb'owi podoba, a brzydkie to co mu się nie podoba. No i od wczoraj to @Ryb podejmuje wiążące decyzje co jest ładniejsze a co brzydsze ?

To w takim razie ładne są drobne brunetki czy duże blondynki ?

 

 

Miałem na studiach zajęcia z odróżniania rzeczy ładnych od brzydkich. Zdałem na piątkę. A Ty?

;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może konkurs, znajdźmy brzydsze wnętrze niż w tej samej klasy Skodzie dostępnej na rynku europejskim

 

Octavii 1 przed FL nie wrzucę bo to byłby szach i mat, zaczynamy od Octavii 2 po FL.

 

 

$_3.jpg

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Polarny napisał:

Przy czym ów @Ryb również dziwnym trafem nie pochwalił się wnętrzem swojego pojazdu. Czyżby delikatne zwątpienie w swój gust nastąpiło?

 

A jeśli moje auto ma najbrzydsze wnętrze świata to Skoda stanie się od tego ładniejsza?

Spróbuj się opanować bo to się śmieszne robi.

 

7 godzin temu, Polarny napisał:

Generalnie uwielbiam, gdy ktoś zachowuje się niczym niedojrzały gimnazjalista, hejtując wszystkich dookoła, a gdy zaczną go namierzać, to już milknie.

 

Mam też życie prywatne. Nie mogę poświęcać całego dnia na zachwycanie się... Skodą.

:facepalm:

 

7 godzin temu, Polarny napisał:

Skoda to wg nich kupa i samobójstwo po wyjściu z auta, ale jak zapytać "pochwalcie się swoimi", to nagle następuje Wielkie Odpuszczenie.

 

Nie. Skoda ma brzydsze wnętrze od większości konkurentów. Tylko tyle i aż tyle. Cała reszta to Twoja polemika z samym sobą. Fajna, ale mnie do tego nie potrzebujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Piotrus napisał:

To może konkurs, znajdźmy brzydsze wnętrze niż w tej samej klasy Skodzie dostępnej na rynku europejskim

 

Octavii 1 przed FL nie wrzucę bo to byłby szach i mat, zaczynamy od Octavii 2 po FL.

 

 

$_3.jpg

 

 

$_a3.jpg

Guma na kierownicy, bleee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Marcin79 napisał:

Różnica jest taka ze @Ryb owi wiele razy napisalem ze jego mitsu jest straszne i to strasznie brzydkie ale on nigdy takiej spiny jak ty nie lapal :)

 

Bo ja go nie kupiłem do oglądania tylko do wjeżdżania z sankami na plażę, czy jakoś tak...

:hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, marcindzieg napisał:

Niech tak będzie. Dojrzały, mądry i dorosły człowiek kupuje Skodę. Pozostali to niedojrzałe emocjonalnie dzieciaki. Co do modelu wszystko co potrzeba jest napisane. Wystarczy poszukać. Nie ułatwię bo to akurat dla mnie nie ma najmniejszego znaczenia. Dla pozostałych pewnie też włączając w to większość posiadaczy Skód. Podobnie jak nie ma dla mnie znaczenia czy auto ma 5, 7 czy 10 sekund do setki. I możesz napisać że to kupa bo mnie to zupełnie nie rusza. A na Skodę Superb i tak nie zamienię bo choćby miała sekundę do setki to i tak nie wiedzie tam, gdzie ja bywam przynajmniej kilkanaście razy w roku. Ale możesz sobie tłumaczyć że jestem niedojrzałym emocjonalnie dzieciakiem.

 

Dobrze że nie jeździsz jednym z tych co wkleiłem bo byśmy tu zaraz potrzebowali lekarza.

:chipsy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, noras napisał:

Trafiłeś chyba 1 i 4 - choć Rapid i Toledo to to samo auto.

Te wnętrza może nie zachwycają, ale są ergonomiczne i praktyczne. Wszystko jest sensownie umieszczone i działa. Cóż mi z pięknego francuskiego czy włoskiego wnętrza, jak poranną kawę piję w serwisie, a włączniki są w dziwnych miejscach.

Cały czas nie wiem do czego zmierzasz w tym wątku i nie wiem czy skumałeś o czym jest wątek ? Nigdzie nie napisałem, że wnętrza Audi czy Seata są brzydkie. Nie napisałem też, że wnętrze Skody (czy samochód jako taki) nie ma zalet. Wyraziłem swoją opinię na temat tego producenta (dla ułatwienia chodzi o Skodę) przez pryzmat obsługi klienta, terminowości oraz wyglądu/jakości samochodu w odniesieniu do ceny.

 

A Ty nie dość, że wstawiasz jakieś wydumki do zgadnięcia co to za marka, to jeszcze coś paplasz o francuskich czy włoskich wnętrzach.

 

Ogarnij się chłopie :ok: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Polarny napisał:

Bo gdzie masz takie drogi, gdzie przewaga zawieszenia się ujawnia?

Że niby co - kupię sobie forda i będę co tydzień w góry jeździł?

Sprytne, ale jednak nie dam się zbyc. Pytanie moje pozostaje, jeśli prowadzenie nie ma znaczenia to czemu ma znaczenie 5.5s? Wyższe prędkości? Bzdura, miałem Omege B 2.5 V6 170KM do 100km/h nie była sprinterem, ale powyzej wcale nie puchla, tylko dalej swoim tempem przyspieszala, dojeżdżając do 180km/h bez zadyszki, więc na co Ci te 5.5? Pobawię się nieco w @fanlan. ;]

I przykład Vectry wyciągnąłem nie bez powodu, też na papierze fajna, co z tego że 0-100 szybko, ale na zakrętach lipa. Co więcej myślę, że więcej frajdy da mi jazda 150KM Imprezą na torze niż twoje 5.5 na autostradzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, AstraC napisał:

 że więcej frajdy da mi jazda 150KM Imprezą na torze niż twoje 5.5 na autostradzie. 

5,5 to tylko z bramek start, potem przy 120-140 juz te 5,5 mozna sobie obejrzec na filmie:) Ciekawe ilu z tych fanow 5,5 do setki wykorzystuje ten parametr na codzien?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Piotrus napisał:

To może konkurs, znajdźmy brzydsze wnętrze niż w tej samej klasy Skodzie dostępnej na rynku europejskim

 

Octavii 1 przed FL nie wrzucę bo to byłby szach i mat, zaczynamy od Octavii 2 po FL.

 

 

$_3.jpg

 

 

 

ladne toto wystarczajaco, a ze trudno o onanizm na widok..coz to tylko auto za paredziesiat tys zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ladne toto wystarczajaco, a ze trudno o onanizm na widok..coz to tylko auto za paredziesiat tys zl
wrzuciłes wypasiona wersję - jakoś wygląda
wrzuc wersję "zaślepka"


Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, DZIDA napisał:

wrzuciłes wypasiona wersję - jakoś wygląda
wrzuc wersję "zaślepka"


Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
 

jak ktos kupuje auto  by jechac do sklepu, szkoly, pracy to i zaslepka w korku az nadto wystarcza. I kosztuje 45-50k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, fanlan napisał:

ladne toto wystarczajaco, a ze trudno o onanizm na widok..coz to tylko auto za paredziesiat tys zl

Akurat taka wersja ze zdjęcia to kosztowała około 90 koła w 2010

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Piotrus napisał:

Akurat taka wersja ze zdjęcia to kosztowała około 90 koła w 2010

jakies posty onanistyczne pojawiaja sie po nic, jednemu sie pooba innemu nie, jeden na auto wyda 45k inny kredyt bierze by za 200k  lykac  bo musi miec naj. jego cieszy innych smieszy :)))

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, sherif napisał:

Tak w szczególności, że zawiecha jest ta sama :). Różnic w opcjach nie zauważyłem. W Skodzie dostaje się poprostu więcej za mniej przy porównaniu obu modeli.

Różnice w prowadzeniu/zawieszeniu były w poprzedniej generacji Superba. Sam po pierwszych kilku dniach z takim autem powiedziałem .. kto to kupuje :phi:

 

Bardzo czesto jezdze taxi passat i superb na lotnisko. Moze i miejsca wiecej ale dostaniesz full LED w Skodzie? AS niemiecki testowal Superba i oni zawsze faworyzuja VAG tak tu duzo mocniejszy Superb przegral z Insignia i Passatem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, jacob24 napisał:

Może inaczej, nie ma co porównywać 6 sek do 100 vs 8, poza tym w Skodzie silnik doładowany więc oczywiście osiągi będą zdecydowanie lepsze.

 

Natomiast stwierdzenie, że w 6-ce z 2.5 osiągów brak to gruba przesada.

Osiagi sa kiepskie, skrzynia jest kiepska a tempomat aktywny to kpina. Wsiadz do VAG/BMW przejedz sie z aktywnym tempomatem pozniej wsiadz do Mazdy i zrob to samo. Ale trzeba sie spieszyc, bo moga ukrasc. To chyba glowny mankament ida jak swieze bulki i gina na kazdym kroku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, fanlan napisał:

jak ktos kupuje auto  by jechac do sklepu, szkoly, pracy to i zaslepka w korku az nadto wystarcza. I kosztuje 45-50k.

Nikt tu nie twierdzi że jest inaczej. Kolega ma Octavie z 1.4 TSi. Podobno się rozpada - on ma 7 lat, przejechał trochę kilometrów i nic się z tym nie dzieje. Ale wnętrze jest paskudne - sam tak twierdzi więc nie wiem co tu jest do oburzania się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, fanlan napisał:

5,5 to tylko z bramek start, potem przy 120-140 juz te 5,5 mozna sobie obejrzec na filmie:) Ciekawe ilu z tych fanow 5,5 do setki wykorzystuje ten parametr na codzien?:)

Skoro to forum motoryzacyjne to ten 2.0 ma tez duzy plus latwo go podkrecic i wtedy robi sie jeszcze szybciej ale nadal na prostej. Tylko kto o zdrowych zmyslach bedzie pilowal Skode na gorskich serpentynach? Od tego jest Audi albo jakies Golfy R. I nawet nie wiem jakby tu na ak chcieli udowodnic, ze Skoda najlepsza to w VAG maja inne zdanie :phi: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, marcindzieg napisał:

Nikt tu nie twierdzi że jest inaczej. Kolega ma Octavie z 1.4 TSi. Podobno się rozpada - on ma 7 lat, przejechał trochę kilometrów i nic się z tym nie dzieje. Ale wnętrze jest paskudne - sam tak twierdzi więc nie wiem co tu jest do oburzania się.

20 lat temu lanosy nie mialy prawa doczekac konca gwarancji, mialy byc padaka, awaryjnoscia, krolami poboczy i co?

 pisali o tym wszyscy ktorzy  nie mieli, mialem 3 Daewoo, dwie nubiry jedna 560kkm na LPG  w 4 lata druga 180kkm, lanos przez 18 lat nie chcial sie popsuc mimo 300kkm na blacie, i jeszcze ktos go kupil:) tak ze  opinie wyssane z palca mozna sobie  pominac. Poza tym wyznaje zasade jak sie dba tak sie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Mnie kompletnie nie leza wnętrza japonczykow:

 

Auris-Hybrid-interior-2015-e1425998713333.jpg.e2eea9ce58595e407c5bb824aa0174cd.jpg

Ja dla mnie to co najwyżej remis, chociaż widać że ktoś z designu musiał coś tam narysować a nie wszystko od ekierki.

 

@Ryb miał piątkę to zdaję się na jego ocenę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, jacob24 napisał:

Z drugiej strony 6-ka trochę broni się pojemnością, relatywnie niską masą więc myślę, że porównując do OII 1.8 tsi w wersji 160 ps nie będzie absolutnie ani żadnej przepaści ani nawet dużej czy średniej różnicy.

Jak ktoś się przyzwyczai do momentu na dole, to później wszystkie N/A, oprócz czołgowych pojemności, to muły.

Pisałem - nikt go nie zmuszał, poszedł za odruchem uroku powyginanych blach. Tylko teraz się zastanawia, co mu po tym, że blacha ma inny kształt, skoro mógł mieć za te pieniądze superba o nieporównywalnie lepszych osiągach.

11 godzin temu, noras napisał:

Bo Skoda to taki schabowy z frytkami - wstyd się publicznie przyznać, że się lubi, wypada pozować na miłośnika vegeburgerów z odpowiedzialnych upraw kaszy jaglanej z sałatką z ekojarmużu popijaną smoothie z buraka. 

Coś w tym stylu. Ludzie chcą się dowartościować, pokazać te wszystkie "dusze", "trendi i dżezi", i przez to kupują taki sam parowóz, tylko że słabszy, z inaczej wygiętymi blachami i innymi plastikami.

Gdyby mi ktoś to opowiedział i sam bym nie zobaczył, to bym nie uwierzył, że to działa. A to nie dość, że działa, to jeszcze ma zatwardziałych obrońców, którzy sami się do tego przyznają ...

10 godzin temu, Ryb napisał:

A jeśli moje auto ma najbrzydsze wnętrze świata to Skoda stanie się od tego ładniejsza? 

Jeżeli jakoś potrafisz przeżyć brzydotę wnętrza swojego auta, to po kiego krytykujesz skodę? Jesteś tutaj niespójnym hipokrytą. Tym bardziej, że miałeś piątkę z odróżniania rzeczy ładnych od brzydkich.

Godzinę temu, AstraC napisał:

Pytanie moje pozostaje, jeśli prowadzenie nie ma znaczenia to czemu ma znaczenie 5.5s?

Już pisałem. To prowadzenie wykorzystam może raz na rok. Przyspieszenie praktycznie przy każdej jeździe. Te 5.5, jak już pisałem, a czego nikt nie zrozumiał, kto się do tego odnosił, przydaje się najbardziej POWYŻEJ 100 km/h, a nie do. Wtedy różnica procentowa czasu jest jeszcze większa.

A jazda po torze - litości ... Co kilka dni na tor mam jechać specjalnie? W dodatku jest to jazda sztuczna, na zamkniętym odcinku drogi. Jazda na żywo, w realnych warunkach, jest dużo lepsza. Chociaż większość dostaje najwięcej endorfin, gdy gapi się na auto na postoju.

Godzinę temu, fanlan napisał:

5,5 to tylko z bramek start, potem przy 120-140 juz te 5,5 mozna sobie obejrzec na filmie:)

Właśnie przy 120-160 te 5,5 pokazuje swoją różnicę względem 7,9

 

 

BTW. Świetnie widać, jak hejterzy mają wysublimowany gust, gdy im się znaczek zabierze.

Jak z winem - dostaliby mołdawskie za 17 PLN i myśleliby, że to jakieś za 500 PLN. Warunek - brak nalepki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Maciej__ napisał:

Mnie kompletnie nie leza wnętrza japonczykow:

Japończyki (nie dotyczy Mazdy, która zrobiła progres), koreańce i Ford to dla mnie największa tandeta jeśli chodzi o wnętrza. Przypomina to chińskie wieże stereo modne w połowi lat 90-tych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Polarny napisał:

Już pisałem. To prowadzenie wykorzystam może raz na rok. Przyspieszenie praktycznie przy każdej jeździe. Te 5.5, jak już pisałem, a czego nikt nie zrozumiał, kto się do tego odnosił, przydaje się najbardziej POWYŻEJ 100 km/h, a nie do. Wtedy różnica procentowa czasu jest jeszcze większa.

A jazda po torze - litości ... Co kilka dni na tor mam jechać specjalnie? W dodatku jest to jazda sztuczna, na zamkniętym odcinku drogi. Jazda na żywo, w realnych warunkach, jest dużo lepsza. Chociaż większość dostaje najwięcej endorfin, gdy gapi się na auto na postoju.

Nie - prowadzenie wykorzystuje na codzień - nawet na autostradzie jest stabilniejsze, ale powiedzmy, że tego faktycznie można nie odczuć, ale pewne i komfortowe zawieszenie przydaje się non stop.
Co do 5.5s - to nie podkreślaj, że ma 5.5 - bo to nic nie znaczy - napisz, że moc jest Ci potrzebna powyżej, żeby lekko jechać sobie 140km/h nie martwiąc się górami. I nikt Cię nie rozumie bo te 5.5 nie ma znaczenia, jak pisałem Omega miała 9.9, ale powyżej 100 nie puchła i 160km/h na tempomacie jechała bez problemów, paląc rozsądnie i bardzo wygodnie.

Co do toru - to tak właśnie, widać nie byłeś, ale jazda na torze, pomiar czasu, urywanie sekund - to jest zabawa, po A żeby jechać rozsądnie to i tak 150km/h nie przekroczysz w PL, a do tego skakanie po pasach jest nie do końca bezpieczne.

I żeby nie skłamać, w ciągu w miarę nie odległego czasu chciałbym kupić Omegę V6 - ale nie dlatego, że ma 7.9 czy 9.9s do setki, ale dlatego że jest wygodna, silnik przyjemnie brzmi, i zdaje sobię sprawę, że w gruncie rzeczy jest to samochód bez sensu. ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, bergerac napisał:

Japończyki (nie dotyczy Mazdy, która zrobiła progres), koreańce i Ford to dla mnie największa tandeta jeśli chodzi o wnętrza. Przypomina to chińskie wieże stereo modne w połowi lat 90-tych

Nie zgodzę się ;]

IMO tragedii nie ma

hw126111.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Polarny napisał:

Coś w tym stylu. Ludzie chcą się dowartościować, pokazać te wszystkie "dusze", "trendi i dżezi", i przez to kupują taki sam parowóz, tylko że słabszy, z inaczej wygiętymi blachami i innymi plastikami.

Gdyby mi ktoś to opowiedział i sam bym nie zobaczył, to bym nie uwierzył, że to działa. A to nie dość, że działa, to jeszcze ma zatwardziałych obrońców, którzy sami się do tego przyznają ...

Oj teraz to nadużywasz i wypaczasz słowa - ja się odnoszę do stricte technicznych aspektów - jak prowadzenie, a że akurat Ford? Wiem bo mam, chociaż akurat w moim przypadku nie to było decydujące, ale jest to na prawdę fajny dodatek nie bez znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, bergerac napisał:

Japończyki (nie dotyczy Mazdy, która zrobiła progres), koreańce i Ford to dla mnie największa tandeta jeśli chodzi o wnętrza. Przypomina to chińskie wieże stereo modne w połowi lat 90-tych

Trochę się zgodzę - jak jeszcze deska jest możliwa, to materiał na fotelach i boczki drzwi to dramat. ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Polarny napisał:

Jeżeli jakoś potrafisz przeżyć brzydotę wnętrza swojego auta, to po kiego krytykujesz skodę? Jesteś tutaj niespójnym hipokrytą. Tym bardziej, że miałeś piątkę z odróżniania rzeczy ładnych od brzydkich.

 

Ja nie twierdzę że moje auto ma ładne wnętrze. Mogę nawet stwierdzić że jest wewnątrz równie brzydkie jak Skoda. I tak jak Skoda jest lata świetlne od tych, które wstawiłem wyżej.

I co? Teraz będziesz musiał bronić nie tylko brzydkiego wnętrza Skody ale też brzydkiego wnętrza mojego Mitsubishi.

:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Piotrus napisał:

Ja dla mnie to co najwyżej remis, chociaż widać że ktoś z designu musiał coś tam narysować a nie wszystko od ekierki.

 

@Ryb miał piątkę to zdaję się na jego ocenę

 

To ja tylko napiszę że konkurencją Superba jest Camry, która wygląda tak:

 

2018-Toyota-Camry-XSE-front-interior-01.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, bergerac napisał:

Japończyki (nie dotyczy Mazdy, która zrobiła progres), koreańce i Ford to dla mnie największa tandeta jeśli chodzi o wnętrza. Przypomina to chińskie wieże stereo modne w połowi lat 90-tych

 

Bo Japończykom jeszcze bardziej brakuje poczucia estetyki niż Niemcom. Dlatego co mądrzejsi zlecają projektowanie Włochom. Notabene, w grupie VAG też się zdarzały ładne auta. Projektowane przez Giugiaro, Da Silvę...

:hehe:

 

Ale w taniej Skodzie nikt nie będzie tak inwestował, więc projektują sami. I wygląda jak wygląda. Oczywiście ma inne zalety (np. cenę) ale udawać że brzydki i toporny design to ładny design mogą tylko skodowi dżihadyści. Co zresztą tu obserwujemy.

;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, AstraC napisał:

Oj teraz to nadużywasz i wypaczasz słowa - ja się odnoszę do stricte technicznych aspektów - jak prowadzenie, a że akurat Ford? Wiem bo mam, chociaż akurat w moim przypadku nie to było decydujące, ale jest to na prawdę fajny dodatek nie bez znaczenia.

 

Nie jestem pewien czy gruba i brzydka baba pokryta cellulitem nie różni się od supermodelki czasem tylko inaczej powyginanymi niektórymi elementami oraz jakością tapicerki.

:hehe:

 

Oczywiście kolega Polarny uzna że do grubej i brzydkiej należy dorosnąć a każdy kto oceni ją źle musi sam być supermodelką, inaczej będzie hipokrytą.

:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, AstraC napisał:

Nie - prowadzenie wykorzystuje na codzień - nawet na autostradzie jest stabilniejsze

Dla mnie superb na najbardziej możliwych baloniastych oponach jest wystarczająco stabilny. Sytuacje, gdzie przydałoby się jechać szybciej w zakręcie, mam może kilka razy w roku. Sytuacje, gdzie przydałoby się lepsze przyspieszenie - kilkaset razy w roku.

14 minut temu, AstraC napisał:

Co do 5.5s - to nie podkreślaj, że ma 5.5 - bo to nic nie znaczy - napisz, że moc jest Ci potrzebna powyżej,

Już chyba trzy razy to pisałem, a ty mi tłumaczysz, że powinienem to pisać.

A tor mnie nie rajcuje - to taki sztuczny wymysł. Równie dobrze możesz twierdzić, że amfibia jest lepsza, bo sobie na jezioro wjeżdżasz. Tylko że na co dzień z tego się nie korzysta. A z przyspieszenia - jak najbardziej.

16 minut temu, AstraC napisał:

I żeby nie skłamać, w ciągu w miarę nie odległego czasu chciałbym kupić Omegę V6 - ale nie dlatego, że ma 7.9 czy 9.9s do setki, ale dlatego że jest wygodna, silnik przyjemnie brzmi,

To już lepiej sobie kup chryslera 300C 5.7 HEMI, skoro lubisz takie klimaty. I wygodniej będzie, i silnik lepszy (brzmienie pewnie też, chociaż ja nic szczególnego w tym nie widzę). Przynajmniej czuć, że to klasa E.

9 minut temu, Ryb napisał:

I tak jak Skoda jest lata świetlne od tych, które wstawiłem wyżej.

No ale co w związku z tym? Od ferrari w osiągach też jest lata świetlne. Zacząłeś temat i sam nie wiesz, co naprawdę chciałbyś udowodnić. Że skodą się jeździć nie da, bo brzydka? Skoro swoją pokraką jeździsz, to chyba nie tę tezę chciałeś zaprezentować.

Wcześniej był fajny quiz oceny "co to za wnętrze" bez podpowiedzi w formie znaczków. Wszyscy znawcy estetyki polegli.

Co do obrony wnętrza - jak pisałem, ja już z takich dziecinnych, czy może raczej kobiecych kryteriów wyrosłem. Ty nie dość że nie wyrosłeś, to jeszcze nie wyobrażasz sobie, że kogoś może to - delikatnie mówiąc - mało obchodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Ryb napisał:

udawać że brzydki i toporny design to ładny design mogą tylko skodowi dżihadyści. Co zresztą tu obserwujemy.

Zacytuj więc dżihadystę, który twierdzi, że "brzydki i toporny design to ładny design". Nie musi być dosłownie.

 

1 minutę temu, Ryb napisał:

Oczywiście kolega Polarny uzna że do grubej i brzydkiej należy dorosnąć

Dorosnąć to trzeba, żeby odróżnić, do czego służy auto, a do czego baba. Jeżeli masz z tym problem, to nie wiem, komu współczuć - twojej babie czy wydechowi auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Ryb napisał:

 

Nie jestem pewien czy gruba i brzydka baba pokryta cellulitem nie różni się od supermodelki czasem tylko inaczej powyginanymi niektórymi elementami oraz jakością tapicerki.

:hehe:

 

Oczywiście kolega Polarny uzna że do grubej i brzydkiej należy dorosnąć a każdy kto oceni ją źle musi sam być supermodelką, inaczej będzie hipokrytą.

:lol:

Czy naprawdę chcesz by przyszedł @fred77 i pokazał analogię między ww. babą i skodą? :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Polarny napisał:

No ale co w związku z tym? Od ferrari w osiągach też jest lata świetlne. Zacząłeś temat i sam nie wiesz, co naprawdę chciałbyś udowodnić.

 

Ale ja już udowodniłem. Że Skoda ma brzydsze wnętrza od większości konkurencji. To Ty nie przyjmujesz tego do wiadomości i nadal nie wiesz co Ci udowodniono.

 

Teraz, Polarny napisał:

Że skodą się jeździć nie da, bo brzydka? Skoro swoją pokraką jeździsz, to chyba nie tę tezę chciałeś zaprezentować.

 

Da się jeździć. Po prostu Skoda ma brzydsze wnętrza od większości konkurencji. Tylko tyle i aż tyle.

 

Teraz, Polarny napisał:

Wcześniej był fajny quiz oceny "co to za wnętrze" bez podpowiedzi w formie znaczków. Wszyscy znawcy estetyki polegli.

Co do obrony wnętrza - jak pisałem, ja już z takich dziecinnych, czy może raczej kobiecych kryteriów wyrosłem. Ty nie dość że nie wyrosłeś, to jeszcze nie wyobrażasz sobie, że kogoś może to - delikatnie mówiąc - mało obchodzić.

 

Gdybyś wyrósł to by Ci prawdopodobnie gumka tak spektakularnie tu nie pękła na hasło: "Skoda ma brzydsze wnętrza od większości konkurencji".

:hehe:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, tomy napisał:

Czy naprawdę chcesz by przyszedł @fred77 i pokazał analogię między ww. babą i skodą? :hmm:

 

Dobra, wycofuję się z tego. :lol:

 

Natomiast bardzo chciałbym żeby przyszedł kol. @krowka i pomógł rozstrzygnąć czy ładniejsza jest wewnątrz Skoda Superb czy Fiat 500X. Myślę że wtedy przestaniemy być w wątku potrzebni.

:lol::lol::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Polarny napisał:

Zacytuj więc dżihadystę, który twierdzi, że "brzydki i toporny design to ładny design". Nie musi być dosłownie.

 

Mam lepszy pomysł: Napisz mi proszę czy zgadzasz się z twierdzeniem "Skoda ma brzydsze wnętrza od większości konkurencji" czy nie.

;]

 

5 minut temu, Polarny napisał:

Dorosnąć to trzeba, żeby odróżnić, do czego służy auto, a do czego baba. Jeżeli masz z tym problem, to nie wiem, komu współczuć - twojej babie czy wydechowi auta.

 

8-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Polarny napisał:

Dla mnie superb na najbardziej możliwych baloniastych oponach jest wystarczająco stabilny. Sytuacje, gdzie przydałoby się jechać szybciej w zakręcie, mam może kilka razy w roku. Sytuacje, gdzie przydałoby się lepsze przyspieszenie - kilkaset razy w roku.

Well - ogólnie się zgadzam - lepsze przyspieszenie się przydaje to prawda - ale paramtr, który byłeś uprzejmie tak podkreślać, czyli magiczne 5.5s mówi o przyspieszeniu do 100. Wymyślając bardzo skrajny przypadek może być 0-100 w 3.5 sek i prędkość maksymalna na poziomie 170? - pewnie jakieś rajdówki się na to załapią, bo skrzynia się skończy.

27 minut temu, Polarny napisał:

Już chyba trzy razy to pisałem, a ty mi tłumaczysz, że powinienem to pisać.

A tor mnie nie rajcuje - to taki sztuczny wymysł. Równie dobrze możesz twierdzić, że amfibia jest lepsza, bo sobie na jezioro wjeżdżasz. Tylko że na co dzień z tego się nie korzysta. A z przyspieszenia - jak najbardziej.

Cały czas podkreślasz to 5.5s, zamiast powiedzieć - chce mieć zapas mocy na autostradzie - bo mogę dynamiczniej przyspieszyć - ma to sens? Ma! Skoro wiele osób Cię źle odebrało być może jednak nie powiedziałeś tego jasno, co więcej - jakbyś mi powiedział, że kupiłeś V6 bo lubisz dźwięk - to bym zaakceptował bo to rozumiem, ale silenie się na 5.5s nie wygląda dobrze, szczególnie że podejrzewam, że twój samochód podczas eksploatacji całej zrobi ten wynik może z raz?

A tor jest super - pojedź, sprawdź jak nie byłeś, szczególnie, że masz mocną furę - ja byłem na szkoleniu Subaru, na koniec dali mi pośmigać na torze - to był fun. :ok: Bezpiecznie można pośmigać na zakrętach. :ok:

Amfibia to jakby dodatkowa cecha sprzętu, a zawieszenie ma każdy samochód - i to, że jest to pewniejsze w prowadzeniu to lepiej. I powiem Ci, że jak dobre zawieszenie miałem w Galaxy przekonałem się dopiero po przesiadce do innego VAN'a gdzie okazało się, że nie daje rady i tam gdzie Galaxy nawet się nie zająknął okazywało się, że ten drugi już nie był tak pewny i stabilny i było już nieco strachu i musiałem zmienić nawyki.

Co do przyspieszenia - mam nie najwolniejsze samochody, też oczywiście nie za szybkie ot poniżej 10s 0-100 i dają radę, jest to takie akceptowalne minimum, w górach z 9 kompletami nart i butów, gratami na wyjazd 5 osobowej rodziny na narty jechał spoko - chociaż wolałbym wersję 182KM - to mimo wszystko ta jest ok i akurat co do potrzeb przyspieszania większych braków nie odczuwam, na autostradzie ma to znikomy wpływ - 140km/h na tempomacie i nie ma tak dużych zwolnień i przyspieszeń.

27 minut temu, Polarny napisał:

To już lepiej sobie kup chryslera 300C 5.7 HEMI, skoro lubisz takie klimaty. I wygodniej będzie, i silnik lepszy (brzmienie pewnie też, chociaż ja nic szczególnego w tym nie widzę). Przynajmniej czuć, że to klasa E.

Ale ja lubię Omegę - do tego 300C 5.7 HEMI to nie te koszty utrzymania i cena. ;] W Omedze poza jakością plastyków na desce - to fotele, tapicerka materiałowa (szczególnie przed FL) i jakość jazdy jest z klasy E. :ok: Jeszcze mogli trochę zabezpieczenie antykorozyjne wzmocnić, choć znów Mercedes W210 z tych samych lat gnije podobnie a cena zbliżonego egzemplarza jako nowy to pewnie ze 2x. ;] 

I chętnie bym kupił Omegę V8 - były 3 takie z tym silnikiem dokładnie 5.7:
https://www.auto-swiat.pl/klasyki/youngtimer/opel-omega-v8-model-ktory-zmienilby-wszystko/kbwdvmx

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, AstraC napisał:

widać nie byłeś, ale jazda na torze, pomiar czasu, urywanie sekund - to jest zabawa

Ile km zrobiłeś na torze w tym miesiącu ?

A ile w zeszłym roku i jaki to jest % przebiegu rocznego Twojego auta ?

No i myślę, że jest taka paskudna i badziewna skoda, która większość ładnych aut na torze wciąga nosem:

 

2017-rally-hustopece-header-01-tidemand.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.