sherif Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 1 godzinę temu, Maxit napisał: Dostałbym Płacę refekturę i też jest ok Być może. Jak przypomnę sobie moje mieszkanie w bloku .. wróć apartamentowcu , to ze wszystkim były schody. Nawet z podlewaniem trawnika z kranu do tego przeznaczonego. Zawiść innych co nie korzystali/ nie mieli była tak duża,że robili co mogli aby ograniczyć to komuś co miał lub chciał używać. Już same pozwolenie na wejście innego operatora na osiedle i wykorzystanie instalacji było nie lada wyzwaniem i trwało rok. Skoro Ci się udało to , ale jak nie zawsze jest to takie proste. Do tego dochodzi jeszcze większy problem w starych blokach. Ja u siebie w domu za to nawet siłę dociągnąłem do garażu i kazałem dać grubszy kabel na 1 fazie aby móc kiedyś ładować auto. No i nikt mi nie zarzuci, że mam prąd z węgla bo ok 95% energii produkuję sam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 6 godzin temu, arogal01 napisał: Jedzilem, cicho i przyjemnie ale dla mnie elektryki w Polsce przy tych cenach nie maja sensu, w dodatku eko są z nazwy no prąd który żłopią jest w 99% z węgla. Przy cenie auta w granicy 80k miało by to sens i zamiast gti kupowanym elektryka Dlatego należało chwilę poczekać z zakupem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 A fiat 500 abarth czemu odpadł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxit Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 3 godziny temu, sherif napisał: Być może. Jak przypomnę sobie moje mieszkanie w bloku .. wróć apartamentowcu , to ze wszystkim były schody. Nawet z podlewaniem trawnika z kranu do tego przeznaczonego. Zawiść innych co nie korzystali/ nie mieli była tak duża,że robili co mogli aby ograniczyć to komuś co miał lub chciał używać. Już same pozwolenie na wejście innego operatora na osiedle i wykorzystanie instalacji było nie lada wyzwaniem i trwało rok. Skoro Ci się udało to , ale jak nie zawsze jest to takie proste. Do tego dochodzi jeszcze większy problem w starych blokach. Ja u siebie w domu za to nawet siłę dociągnąłem do garażu i kazałem dać grubszy kabel na 1 fazie aby móc kiedyś ładować auto. No i nikt mi nie zarzuci, że mam prąd z węgla bo ok 95% energii produkuję sam . Typowa Polskość... Niestety... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 4 godziny temu, iwik napisał: I pewnie coraz więcej osób odkłada w podobny sposób decyzję o zakupie miejskiego auta jeżdżąc do oporu swoim starociem... Nie - ludzie po prostu nie chcą kupować miejskich aut segmentu A - kupią segmentu B, bo bez sensu kupować A przy podobnej cenie co B. W efekcie A zaraz wyginą. Cała ta otoczka regulacyjno-ekonomiczna nieuchronnie do tego prowadzi. Gdyby jeszcze obniżały średnią emisję w gamie..., a że tego nie robią i nie generują kasy to zwijamy interes - A do odstrzału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 3 godziny temu, sherif napisał: Być może. Jak przypomnę sobie moje mieszkanie w bloku .. wróć apartamentowcu , to ze wszystkim były schody. Nawet z podlewaniem trawnika z kranu do tego przeznaczonego. Zawiść innych co nie korzystali/ nie mieli była tak duża,że robili co mogli aby ograniczyć to komuś co miał lub chciał używać. Niektórzy bez zawiści i zrobienia komuś na złość, chyba nie mogliby żyć. My mieliśmy do testu BMW i3. Ugadaliśmy się z administratorem i dostaliśmy zgodę by go w nocy naładować z gniazdka na naszym miejscu postojowym (nie ma odrębnego podlicznika, więc mieliśmy dorzucić ustaloną kwotę do czynszu i tyle). Przychodzimy rano - wtyczka wyciągnięta leży na ziemi, naładowało się może kilka procent, czyli jakiś baran szedł niedługo po tym jak zaparkowaliśmy samochód i ową wtyczkę wyciągnął. Pewno bał się że cały prąd z przewodów wyciągniemy i jeszcze będzie musiał się na to złożyć. Nie wiemy kto wyciągnął, bo monitoring podlega pod RODO. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 29 minut temu, Manx napisał: W efekcie A zaraz wyginą. Czyli skutek tych regulacji będzie dokładnie odwrotny od zakładanego "efektu ekologicznego" - zamiast kupować jako drugie auto w rodzinie takiego malucha spalającego 5 litrów paliwa, ludzie: 1. jeżdżą dłużej starymi samochodami, nie spełniającymi żadnych norm i spalającymi 2x więcej paliwa (czyli 2x więcej CO2 na każdy km) 2. kupują większe samochody (które oczywiście więcej palą), nawet jeśli ich nie potrzebują, bo szkoda wydać 50k PLN na miejskie taczki Jeszcze 4 lata temu można było kupić nowe autko miejskie z klimą poniżej 30k PLN (np. poprzednie Ka lub panda, czy któreś z "trojaczków" w promocji), teraz już dycha drożej za dowolny odpowiednik w klasie... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 23 godziny temu, mrBEAN napisał: Z ciekawości zapytam. Próbowałeś jazdy Vozillą? Nie, a czemu pytasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 Dnia 7.09.2019 o 14:05, arogal01 napisał: Jako ze właśnie kupiliśmy dla mojej po wielu tygodniach dylematow takie cudo, zastanawiamy się czy w przyszłości będzie to biały kruk i na autku się nie straci dużo kasy, czy zostanie raczej zabawka w domu do końca jego żywota. Tak wiem zapłacić za auto klasy a z blacha w środku cenę auta klasy C, trzeba mieć niepokolei ale autko miało być niepowatarzalne i miało mieć szklany dach otwierany i z oferty rynkowej wypadł najlepiej. Aktualnie auta nie da się już zamówić nowego z tym silnikiem i w tej wersji, to nie będzie ich zbyt dużo na rynku. Sam up tez ma być wycofany w przyszłym roku Też o tym myślałem, ale to auto się kupy nie trzyma Po pierwsze to jest krok wstecz. Up jest wielkości Lupo, a to miało 1.6 i 130KM. Sporo więcej mocy. Po drugie, to cena tego Up z tym samym silnikiem, jest o 5-7tyś mniejsza od....Golfa. Halo, jesteśmy? Golf jest pod każdym względem lepszy, może oprócz przyśpieszenia...bo jest cięższy. Ma wszystkiego więcej na pokładzie. A po trzecie, to z tego co oglądałem testy, to jazda tym Upem GTI to męczarnia. Zrobili hardcorowe zawieszenie, jakby to miało być auto na tor. A to auto miejskie, więc codziennie ma przejechac kilka spowalniaczy i setki studzienek. Lepszym wyborem jest moim zdaniem Up 1.0TSI z tą słabszą wersją silnika, chyba 95KM. Jeździ się tym bardziej komfortowo, a osiągi i tak są wystarczające. Chyba sekunda wolniej do 100. Dla samej kratki na siedzeniach to moim zdaniem przepłacanie i codzienna męczarnia w użytkowaniu. Ale to moje zdanie tylko. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 41 minut temu, spad napisał: Nie, a czemu pytasz? Bo to co napisałeś sugerowało, że nie korzystałeś Polecam spróbować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 24 minuty temu, kravitz napisał: Też o tym myślałem, ale to auto się kupy nie trzyma Po pierwsze to jest krok wstecz. Up jest wielkości Lupo, a to miało 1.6 i 130KM. Sporo więcej mocy. Po drugie, to cena tego Up z tym samym silnikiem, jest o 5-7tyś mniejsza od....Golfa. Halo, jesteśmy? Golf jest pod każdym względem lepszy, może oprócz przyśpieszenia...bo jest cięższy. Ma wszystkiego więcej na pokładzie. A po trzecie, to z tego co oglądałem testy, to jazda tym Upem GTI to męczarnia. Zrobili hardcorowe zawieszenie, jakby to miało być auto na tor. A to auto miejskie, więc codziennie ma przejechac kilka spowalniaczy i setki studzienek. Lepszym wyborem jest moim zdaniem Up 1.0TSI z tą słabszą wersją silnika, chyba 95KM. Jeździ się tym bardziej komfortowo, a osiągi i tak są wystarczające. Chyba sekunda wolniej do 100. Dla samej kratki na siedzeniach to moim zdaniem przepłacanie i codzienna męczarnia w użytkowaniu. Ale to moje zdanie tylko. Może jednak ktoś teraz pocieszy chłopa? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 2 godziny temu, mrBEAN napisał: Może jednak ktoś teraz pocieszy chłopa? Myślę, że będzie ciężko:-) chociaż w pytaniu nie było czy warto kupić a bardziej prognozowanie utraty wartości za kilka lat. Myślę, że koledze zapaliła się czerwona lampka, że może być sporo do tyłu na tym interesie. Z drugiej strony każdy chyba w momencie kupna jest świadomy na co go stać i mniej więcej jakąś utratę wartości. Jeżeli chodzi o tzw. małe gti to wystarczy CC/SC za parę tysi. Dla przykładu mój Sej nie pamiętam już - kosztował ok 4 czy 5 tys. a robił zawsze niskie 8 sek do 100 km/h a przy zaangażowaniu w dobry start nawet okolice 7.5. Aktualnie szukam takiej pszczółki ale uturbionej, ew 1.4 16v i będę coś dalej modził. Poprzednim się pobawiłem i nie byłem stratny ani 1 zł:-) Pewnie teraz będzie podobnie. Na co dzień można było tym jeździć ale jednak miałem dwa inne auta i służyło to jako typowa zabawka. Z drugiej strony gdybym był bogaty może i kupił bym takiego Up`a i zrobił na jakieś 150-160 ps. Wtedy jednak nie martwiłbym się o utratę wartości:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 Też o tym myślałem, ale to auto się kupy nie trzyma Po pierwsze to jest krok wstecz. Up jest wielkości Lupo, a to miało 1.6 i 130KM. Sporo więcej mocy. Po drugie, to cena tego Up z tym samym silnikiem, jest o 5-7tyś mniejsza od....Golfa. Halo, jesteśmy? Golf jest pod każdym względem lepszy, może oprócz przyśpieszenia...bo jest cięższy. Ma wszystkiego więcej na pokładzie. A po trzecie, to z tego co oglądałem testy, to jazda tym Upem GTI to męczarnia. Zrobili hardcorowe zawieszenie, jakby to miało być auto na tor. A to auto miejskie, więc codziennie ma przejechac kilka spowalniaczy i setki studzienek. Lepszym wyborem jest moim zdaniem Up 1.0TSI z tą słabszą wersją silnika, chyba 95KM. Jeździ się tym bardziej komfortowo, a osiągi i tak są wystarczające. Chyba sekunda wolniej do 100. Dla samej kratki na siedzeniach to moim zdaniem przepłacanie i codzienna męczarnia w użytkowaniu. Ale to moje zdanie tylko.Golf będzie lepszy pod prawie każdym względem tylko jeśli to ma być jedyne auto w rodzinie.Do jazdy po mieście dla kobity Up ma dużo więcej zalet Np moja Żona nie chce nic większego niż klasa A/B i o Golfie nie chciałaby nawet słyszeć. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 Dnia 7.09.2019 o 14:05, arogal01 napisał: Jako ze właśnie kupiliśmy dla mojej po wielu tygodniach dylematow takie cudo, zastanawiamy się czy w przyszłości będzie to biały kruk i na autku się nie straci dużo kasy, czy zostanie raczej zabawka w domu do końca jego żywota. Nie będzie białym krukiem, nie ma w nim nic wyjątkowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arogal01 Napisano 9 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2019 17 godzin temu, Manx napisał: Jeśli kupujesz auto z założeniem, że to przyszły biały kruk... to masz fantazję i złe założenie . Nie - nie będzie. Nie zostanie kolejnym Golfemm k1 GTI ani Clio V6. Za kilkanaście lat będzie to zwykły mały, stary samochodzik. Jego atrakcyjnosć jako "białego kruka" spadnie tym bardziej, że zaraz wejdą małe elektryki, które będą miały podobne osiągi bez wspominania o tym, żę to wersja usportowiona. Mam takiego znajomego, który 5-6 lat temu, jak zobaczył jak drożeją Mercedesy W124, to kupił sobie Mercedesa W210 okulara z pierwszego rocznika- w dobrym wyposażeniu jak na tamte lata, ale w stanie... no zaniedbanym i brudnym jak tania "używka". Był pewien ze za 10-15 lat weźmie za niego walizkę pieniędzy. Miał byc biały kruk z full wypasem i białą skórą. Założył sobie że jego wartość będzie rosła. Najpierw nim jeździł, ale ciągle lądował mechanika. Szybko się poddał, kupił dupwóz, a "białego kruka" postawił pod blokiem żeby rosła jego wartość. Po 2-3 latach więcej niż wartośc, wzrosła ilość korozji i gość sprzedał tego białego kruka ze stratą zanim nabrał wartości Nie każdy samochód zacznie z czasem nabierać wartości, a nawet jak zacznie, to po bardzo wieeelu latach. Kupiony bo się podobał a pytanie urodziło się po zakupie, jak dla mnie może później zostać jako zabawka w domu i 3 auto będzie można go wtedy tez zmapowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arogal01 Napisano 9 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2019 15 godzin temu, Cezh napisał: Dlaczego pchasz sie w dokladne procenty, jak nie znasz faktow? Aktualnie 11% energii konsumowanej w Polsce pochodzi ze zrodel odnawialnych. Malo? Tak, malo. Co nie zmienia faktu, ze pomyliles sie jedenastokrotnie. Troszke palnalem ale dziwie się ze aż tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arogal01 Napisano 9 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2019 13 godzin temu, mrBEAN napisał: Dlatego należało chwilę poczekać z zakupem Auto potrzebne na już a nie za 2-3 lata wtedy kupi się kolejne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arogal01 Napisano 9 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2019 13 godzin temu, Roswell napisał: A fiat 500 abarth czemu odpadł? Auto dla kobiety wiec z tym się nie dyskutuje, choć pamietam jak kupowaliśmy upa 3 miesiące temu to zanim wsiadła mówiła ze nigdy nie up. Pojezdzila i się zakochała tamtego dostała moja mama a moja chciała lepsza wersje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arogal01 Napisano 9 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2019 9 godzin temu, kravitz napisał: Też o tym myślałem, ale to auto się kupy nie trzyma Po pierwsze to jest krok wstecz. Up jest wielkości Lupo, a to miało 1.6 i 130KM. Sporo więcej mocy. Po drugie, to cena tego Up z tym samym silnikiem, jest o 5-7tyś mniejsza od....Golfa. Halo, jesteśmy? Golf jest pod każdym względem lepszy, może oprócz przyśpieszenia...bo jest cięższy. Ma wszystkiego więcej na pokładzie. A po trzecie, to z tego co oglądałem testy, to jazda tym Upem GTI to męczarnia. Zrobili hardcorowe zawieszenie, jakby to miało być auto na tor. A to auto miejskie, więc codziennie ma przejechac kilka spowalniaczy i setki studzienek. Lepszym wyborem jest moim zdaniem Up 1.0TSI z tą słabszą wersją silnika, chyba 95KM. Jeździ się tym bardziej komfortowo, a osiągi i tak są wystarczające. Chyba sekunda wolniej do 100. Dla samej kratki na siedzeniach to moim zdaniem przepłacanie i codzienna męczarnia w użytkowaniu. Ale to moje zdanie tylko. Mnie było to takie zero jedynkowe bo nie o kratkę chodziło a wyposażenie i wygląd, wymagania kierowniczki dość specyficzne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 9 godzin temu, mrBEAN napisał: Bo to co napisałeś sugerowało, że nie korzystałeś Polecam spróbować Ale co to ma do wątku o Up! GTI? Ja bym chciał ten samochodzik za to jak wygląda, jak wykonano wnętrze, detale, oraz silnik. Co mi z brzydkiego Leafa? Mam teraz Up! w wersji prawie bida z klimą, 60 KM i już takie autko sprawia przyjemność w mieście, więc GTI by było jeszcze fajniejsze. No i niekwestionowany atut to rozmiar auta, w zasadzie parkujesz wszędzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arogal01 Napisano 9 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2019 9 godzin temu, mrBEAN napisał: Może jednak ktoś teraz pocieszy chłopa? Ale mnie pocieszać nie trzeba auto kupiliśmy bo się podobało a co będzie w przyszłości ani ja ani wy nie będziemy pewni, autko fajne i tyle. W tej cenie były golfy i wiele innych ale moja chciała małe autko typowe na miasto, niecodzienne i nie nudne 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 Teraz, spad napisał: Ale co to ma do wątku o Up! GTI? Ja bym chciał ten samochodzik za to jak wygląda, jak wykonano wnętrze, detale, oraz silnik. Co mi z brzydkiego Leafa? Mam teraz Up! w wersji prawie bida z klimą, 60 KM i już takie autko sprawia przyjemność w mieście, więc GTI by było jeszcze fajniejsze. No i niekwestionowany atut to rozmiar auta, w zasadzie parkujesz wszędzie. Jak chwilę pomyślisz to może sens odnajdziesz. A jeśli mam pomóc to była sugestia, że eUp ma szansę być świetnym autem do miasta, a nie ten GTi. Gdy przejedziesz się tym brzydkim Leafem to powinieneś zrozumieć o czym piszę. Tylko tyle. Nie, nie namawiam na EV, tylko wyrażam swoje zdanie. Czy słuszne czy nie oceni historia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arogal01 Napisano 9 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2019 6 godzin temu, jacob24 napisał: Myślę, że będzie ciężko:-) chociaż w pytaniu nie było czy warto kupić a bardziej prognozowanie utraty wartości za kilka lat. Myślę, że koledze zapaliła się czerwona lampka, że może być sporo do tyłu na tym interesie. Z drugiej strony każdy chyba w momencie kupna jest świadomy na co go stać i mniej więcej jakąś utratę wartości. Jeżeli chodzi o tzw. małe gti to wystarczy CC/SC za parę tysi. Dla przykładu mój Sej nie pamiętam już - kosztował ok 4 czy 5 tys. a robił zawsze niskie 8 sek do 100 km/h a przy zaangażowaniu w dobry start nawet okolice 7.5. Aktualnie szukam takiej pszczółki ale uturbionej, ew 1.4 16v i będę coś dalej modził. Poprzednim się pobawiłem i nie byłem stratny ani 1 zł:-) Pewnie teraz będzie podobnie. Na co dzień można było tym jeździć ale jednak miałem dwa inne auta i służyło to jako typowa zabawka. Z drugiej strony gdybym był bogaty może i kupił bym takiego Up`a i zrobił na jakieś 150-160 ps. Wtedy jednak nie martwiłbym się o utratę wartości:-) Chyba nie dokonca zrozumieliście, nikt nie kupił tego jak rajdówki tylko zabawkę do miasta dla kobiety, z wieloletniego doświadczenia w kupowaniu tylko nowych aut żadnego z nich nie traktowałem jak inwestycje, poprostu kupuje co ki się podoba i na co mnie stać, a autko ma swój urok, nawet w wersji normalnej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arogal01 Napisano 9 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2019 35 minut temu, Maciej__ napisał: Golf będzie lepszy pod prawie każdym względem tylko jeśli to ma być jedyne auto w rodzinie. Do jazdy po mieście dla kobity Up ma dużo więcej zalet Np moja Żona nie chce nic większego niż klasa A/B i o Golfie nie chciałaby nawet słyszeć. I tu dokładnie było to samo, alternatywa byka polowka ale nie do końca jej lezala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 4 minuty temu, arogal01 napisał: Ale mnie pocieszać nie trzeba auto kupiliśmy bo się podobało a co będzie w przyszłości ani ja ani wy nie będziemy pewni, autko fajne i tyle. W tej cenie były golfy i wiele innych ale moja chciała małe autko typowe na miasto, niecodzienne i nie nudne To manual czy automat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arogal01 Napisano 9 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2019 7 minut temu, spad napisał: Ale co to ma do wątku o Up! GTI? Ja bym chciał ten samochodzik za to jak wygląda, jak wykonano wnętrze, detale, oraz silnik. Co mi z brzydkiego Leafa? Mam teraz Up! w wersji prawie bida z klimą, 60 KM i już takie autko sprawia przyjemność w mieście, więc GTI by było jeszcze fajniejsze. No i niekwestionowany atut to rozmiar auta, w zasadzie parkujesz wszędzie. Ostatnie zdanie tez miało duże znaczenie przy tym wyborze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arogal01 Napisano 9 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2019 1 minutę temu, mrBEAN napisał: To manual czy automat? Manual gti nie robią w automacie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 10 minut temu, mrBEAN napisał: Jak chwilę pomyślisz to może sens odnajdziesz. A jeśli mam pomóc to była sugestia, że eUp ma szansę być świetnym autem do miasta, a nie ten GTi. Gdy przejedziesz się tym brzydkim Leafem to powinieneś zrozumieć o czym piszę. Tylko tyle. Nie, nie namawiam na EV, tylko wyrażam swoje zdanie. Czy słuszne czy nie oceni historia eUp aktualnie kosztuje ok. 120 kPLN. Jeżeli VW utrzyma cenę to nadal będzie tylko ofertą na stronie a nie poważnie branym pod uwagę autem. GTI ma swój urok, jest ładny i do tego szybki. Sam Up! jest świetnym autem do miasta z racji gabarytów, i to jest pierwszy argument za tym autem. Wybranie wersji GTI to po prostu fanaberia na ładniejszą i szybszą wersję. Leaf z racji gabarytów i ceny nie stanowi konkurencji wg mnie dla Up!a. To, że jest na prąd to żaden argument ZA przy jego cenie zakupu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 29 minut temu, spad napisał: eUp aktualnie kosztuje ok. 120 kPLN. Jeżeli VW utrzyma cenę to nadal będzie tylko ofertą na stronie a nie poważnie branym pod uwagę autem. GTI ma swój urok, jest ładny i do tego szybki. Sam Up! jest świetnym autem do miasta z racji gabarytów, i to jest pierwszy argument za tym autem. Wybranie wersji GTI to po prostu fanaberia na ładniejszą i szybszą wersję. Leaf z racji gabarytów i ceny nie stanowi konkurencji wg mnie dla Up!a. To, że jest na prąd to żaden argument ZA przy jego cenie zakupu. Mowa jest o nadchodzącym eUpie, a nie obecnym. Leaf jako łatwy sposób na skosztowanie EV w mieście, a nie jako alternatywa dla Upa. I najpierw się przejedź elektrykiem, choćby tym starym paździochem Leafem, a potem pisz czy to jest argument do miasta czy nie. I tylko taka była moja sugestia. A poza tym ja lubię takie auta wynalazki i nie mam nic przeciwko. Cena tylko spora się wydaje mimo wszystko ale to inna para kaloszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 5 godzin temu, arogal01 napisał: Chyba nie dokonca zrozumieliście, nikt nie kupił tego jak rajdówki tylko zabawkę do miasta dla kobiety, z wieloletniego doświadczenia w kupowaniu tylko nowych aut żadnego z nich nie traktowałem jak inwestycje, poprostu kupuje co ki się podoba i na co mnie stać, a autko ma swój urok, nawet w wersji normalnej. zadałeś pytanie czy będzie biały kruk - fajne, sympatyczne i zrywne małe auto, w dodatku nowe. Subiektywnie często czujemy, że nasze auto jest wyjątkowe, fajne, lepsze od innych itp. I tak ma być. Białym krukiem z wielu powodów jednak nie zostanie. Zerknij na Clio V6 - to jest biały kruk dla przykładu. Nie musi być najszybsze czy najpiękniejsze ale przyznasz, że mocno się wyróżnia, silnik V6 i napęd na tył. To jest coś właśnie coś innego:-) a Up`a oczywiście gratuluje i niech się sprawuje jak najlepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 5 godzin temu, Maciej__ napisał: Golf będzie lepszy pod prawie każdym względem tylko jeśli to ma być jedyne auto w rodzinie. Do jazdy po mieście dla kobity Up ma dużo więcej zalet Np moja Żona nie chce nic większego niż klasa A/B i o Golfie nie chciałaby nawet słyszeć. Lubie małe auta i wiem jaka to wygoda parkować takie Seicento. W pełni rozumiem zakup Up do miasta. Tylko ze wersja GTI ma tylko ta zaletę z parkowaniem. Cała reszta to udręka. Dobijanie na studzienkach hałas (tam jest z głośników generowany dodatkowy dźwięk silnika chyba) i nawet nie ma automatu. To jest raczej auto dla nastolatka, a nie dla kobiety na dojazdy do pracy. W sumie facet tez by tym nie chciał do roboty jeździć. Ciekawe czy to wersja 5d chociaż. Bo w 3D drzwi są spore i na parkingu już to stanowi problem. Auto moze się spodobać na jeździe próbnej, ale później przychodzi proza dnia codziennego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HelixSv Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 10 godzin temu, arogal01 napisał: Troszke palnalem ale dziwie się ze aż tyle Spoko. https://www.electricitymap.org/?page=country&solar=false&remote=true&wind=false&countryCode=PL Polska i tak jest w czarnej (brazowej) dupie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 1 Października 2019 Udostępnij Napisano 1 Października 2019 Dnia 7.09.2019 o 20:24, arogal01 napisał: Nie ważne czy pierwsza czy druga cena powyżej 100k napewno Dnia 7.09.2019 o 20:33, mrBEAN napisał: Wrócimy do rozmowy niedługo https://www.orpa.pl/nowy-volkswagen-e-jest-juz-dostepny-w-polsce/ „Cena samochodu wynosi 96 290 zł, czyli jest o 20 900 zł niższa w stosunku do poprzedniej wersji modelu, która pojawiła się na rynku w 2016 roku.” Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 2 Października 2019 Udostępnij Napisano 2 Października 2019 Dnia 7.09.2019 o 17:42, jacob24 napisał: Nie wiem ile kosztuje Fiesta ST ale na papierze ma 6.5 do 100 a to już jest kolosalna różnica. Druga sprawa zwykła 1.0 z chipem nie jedzie podobnie? Cenowo chyba podobnie wychodzi? Albo Abarth 500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 2 Października 2019 Udostępnij Napisano 2 Października 2019 10 godzin temu, mrBEAN napisał: https://www.orpa.pl/nowy-volkswagen-e-jest-juz-dostepny-w-polsce/ „Cena samochodu wynosi 96 290 zł, czyli jest o 20 900 zł niższa w stosunku do poprzedniej wersji modelu, która pojawiła się na rynku w 2016 roku.” Czyli nadal 2 x więcej niż spalinowa wersja 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 2 Października 2019 Udostępnij Napisano 2 Października 2019 16 minut temu, Maciej__ napisał: Czyli nadal 2 x więcej niż spalinowa wersja To już nie mój problem Ja tylko walczę z nieścisłościami 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jfidelk Napisano 2 Października 2019 Udostępnij Napisano 2 Października 2019 2 godziny temu, Maciej__ napisał: Czyli nadal 2 x więcej niż spalinowa wersja Jeśli będą dopłaty, to robi się z tego 67k. A to już jest całkiem przyjemna kwota. W mieście elektryk to idealna opcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 2 Października 2019 Udostępnij Napisano 2 Października 2019 1 minutę temu, jfidelk napisał: Jeśli będą dopłaty, to robi się z tego 67k. A to już jest całkiem przyjemna kwota. W mieście elektryk to idealna opcja Jeśli będą to tak IMHO te dopłaty na poziomie 30kPLN to science fiction... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 2 Października 2019 Udostępnij Napisano 2 Października 2019 1 godzinę temu, jfidelk napisał: W mieście elektryk to idealna opcja Jak masz gdzie ładować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 2 Października 2019 Udostępnij Napisano 2 Października 2019 16 godzin temu, mrBEAN napisał: https://www.orpa.pl/nowy-volkswagen-e-jest-juz-dostepny-w-polsce/ „Cena samochodu wynosi 96 290 zł, czyli jest o 20 900 zł niższa w stosunku do poprzedniej wersji modelu, która pojawiła się na rynku w 2016 roku.” Okazja!!! Nic tylko kupowac. 0-100 jak w autach tego segmentu tanszych o polowe. Rynku nie zawojuja. Przy cenie 69k to bym sie zastanawial ale 96k no sorry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 2 Października 2019 Udostępnij Napisano 2 Października 2019 5 godzin temu, Chorzyn napisał: Albo Abarth 500 On w serii z najmniejsza moca to szalu nie ma. Dopiero wyzsze daja rade ale to juz ponad 100k. Ja bym kupil najtanszego i zrobil Stage 2. Wtedy 200KM to juz cos. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 2 Października 2019 Udostępnij Napisano 2 Października 2019 3 godziny temu, jfidelk napisał: Jeśli będą dopłaty, to robi się z tego 67k. A to już jest całkiem przyjemna kwota. W mieście elektryk to idealna opcja Skad te doplaty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jfidelk Napisano 2 Października 2019 Udostępnij Napisano 2 Października 2019 8 minut temu, wujekcybul napisał: Skad te doplaty? Nie wchodźmy w politykę, nie podążajmy tą drogą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jfidelk Napisano 2 Października 2019 Udostępnij Napisano 2 Października 2019 11 minut temu, wujekcybul napisał: 0-100 jak w autach tego segmentu tanszych o polowe. Tu nie chodzi o 0-100, tylko o 0-50 - stawiam.. nie wiem co, ale stawiam, że w tej kategorii mało co go przebije Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kanu Napisano 2 Października 2019 Udostępnij Napisano 2 Października 2019 (edytowane) Mój hybrid wg testów ma 3s w kwestii 0-50 po mieście wystarczy i mało kto przykozaczy z takim wynikiem na światłach Czysty elektryk coś czuje będzie miał podobnie... I nie mówie tu o Tesli Edytowane 2 Października 2019 przez kanu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 2 Października 2019 Udostępnij Napisano 2 Października 2019 2 minuty temu, kanu napisał: Mój hybrid wg testów ma 3s w kwestii 0-50 po mieście wystarczy i mało kto przykozaczy z takim wynikiem na światłach Czysty elektryk coś czuje będzie miał podobnie... I nie mówie tu o Tesli 300h lykam do 100 swoja malolitrazowka. Do 50 nie probowalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 2 Października 2019 Udostępnij Napisano 2 Października 2019 8 minut temu, jfidelk napisał: Tu nie chodzi o 0-100, tylko o 0-50 - stawiam.. nie wiem co, ale stawiam, że w tej kategorii mało co go przebije Nie wiem nie znam sie nie jestem targetem. Ale tu sie pojawialy wpisy, ze elektryki beda szybsze od GTI. Tyle samo kosztuje polo GTI ja bym sie nie zastanawial. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kanu Napisano 2 Października 2019 Udostępnij Napisano 2 Października 2019 2 minuty temu, wujekcybul napisał: 300h lykam do 100 swoja malolitrazowka. Do 50 nie probowalem. Do setki jest niby 8,3s katalogowo, ale nie testowałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 2 Października 2019 Udostępnij Napisano 2 Października 2019 1 minutę temu, kanu napisał: Do setki jest niby 8,3s katalogowo, ale nie testowałem Ja jak teraz zalozylem DP i IC to mi schodzi ponizej 8 Wczesniej mial wlasnie takie okolice. No chyba, ze mokro to sie nie scigam bo nie moze ruszyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 2 Października 2019 Udostępnij Napisano 2 Października 2019 48 minut temu, kanu napisał: Mój hybrid wg testów ma 3s w kwestii 0-50 po mieście wystarczy i mało kto przykozaczy z takim wynikiem na światłach Czysty elektryk coś czuje będzie miał podobnie... I nie mówie tu o Tesli Polo 1.0 tsi 115ps z At 3.1 do 50 km/h, sporo niedużych Tsi i pochodnych ma ok 3 sek do 50 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.